Kysymys snookerista

Eetu10v

Miksi se tuomari siellä pelin aikana käy niitä pussitettuja palloja nostamassa takaisin kentälle.

Entä miksi pelaaja ei häviä peliä vaikka jo pelin alussa pussittaa mustan kasin pussiin?

6

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrki_S

Mullakin olisi pari kysymystä snookerista.

1) Pidättekö snookeria urheiluna (vrt. shakki tai vaikkapa pokeri)?

2) Snookerissahan on sääntö, että vähintään yhden jalan täytyy koskettaa maata/lattiaa. Voiko siis alaraajahalvaantunut tai peräti jalaton ihminen pelata snookeria ihan vaikkapa mm-tasolla?

3) Onko snookerissa olemassa pukusääntö?

• Hendry fani.

Kyllä snookeri on urheilua. Monet ammattilaiset treenaa jopa 6-8 tuntia päivässä ja tienaavat paljon rahaa jos ovat ranginkissa korkealla.

Halvaantunut tuskin pystyy pelaamaan mm-tasolla koska ei pysty liikkumaan eri asentoihin jota snookerissa tarvitaan. ehkä halvaantuneille on omat sarjat josa pelaavat.

snookerissa on olemassa pukusääntö.

Eetulle 10v : voin vastata että snookerissa punaisia palloja ei nosteta kun ne kerran on lyöty pussiin. väripallot nostetaan niin kauan kun punaisia on jäljella. Sitten kun punaiset on kaikki pussitettu niin lyödään väripallot pussiin, keltainen, vihreä, ruskea, sininen, pinkki ja musta viimeiseksi.

• my147

Kysymys snookerista: Miksi selostaja muistaa kertoa kymmeniä kertoja, että viimeisen punaisen jälkeen pussitettu väripallo nostetaan aina ylös, kun niin ei kuitenkaan tehdä?

• Wapaapallo

Täh, juuri niinhän tehdään, jos se "väripallon" pussitus vain onnistui sen viimeisen punaisen jälkeen.

• my147
        Wapaapallo kirjoitti:

Täh, juuri niinhän tehdään, jos se "väripallon" pussitus vain onnistui sen viimeisen punaisen jälkeen.

Niinpä, eli ei nosteta aina. Ja aina viimeisen punaisen jälkeen pussitetaan "väripallo", mutta sitä ei suinkaan nosteta ylös "aina".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22