Biisoni työnantajana

juulia 2011

Heido!
Onko tietoa minkälaista olisi työskennellä Biisonin kirjoilla?

32

8503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikke86

      Heips!

      Olen ollut Biisonin kirjoilla kohta vuoden, eikä asiat jouhevammin voisi kulkea.

      • Anonyymi

        Todella epämiellyttävä haastattelu. Biisonin kaksi johtajaa vähätteli, epäili, arvosteli ja tuomitsi jokaista vastaustani ja cv:täni. Kaiken huipennus oli haastattelun loppumetreillä tapahtunut johtajan raivostuminen ja vastaukseni suora haukkuminen. Olen pöyristynyt saamastani kohtelusta. Olen 39-vuotias ja erittäin kokenut myynnin vetäjä, ja luulisi että ansaitsisin edes jonkinlaista kunnioitusta ikäni ja kokemukseni perusteella. Junnujohtajat olivat todella pessimistisiä , negatiivisia ja epäkohteliaita tyyppejä. Muodostui todella huono ensivaikutelma yrityksestä ja sen ilmapiiristä. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi työskennellä tuolla tavoin käyttäytyvien esihenkilöiden alaisuudessa. Luulisi henkilöstöalan yrityksen hallitsevan rekrytoinnin. En ikinä ostaisi henkilöstöpalveluita tämän tasoiselta yritykseltä.


      • Anonyymi

        Älä vaan mene ostamaan täältä henkilöstöpalveluita. Kusettavat työntekijöitään ja asiakkaita. Täys huijaripulju!


      • Anonyymi

        Ihan hirveä työnantaja. Esihenkilöt on ammattitaidottomia pellejä, jotka on revitty suoraan jostain vi*tun puhelinmyyjät ohjelmasta. Kiertäkää kaukaa.


    • Miinuksia Biisonille

      Olin työhaastattelussa Biisonilla. Kohtelu on epätavallisen tylyä.. Ensinnäkään eivät tarjonneet teetä/kahvia.. Haastattelun alussa, haastattelija oli hukassa, ihmetteli kuka olen jne.. Tunnelma oli "hirveän" kireä! Haastattelu tuntui tenttaamiselta ja oli hirvittävän kireä ilmapiiri.. Hetkenkuluttua haastattelija sanoi, että minua jännittää liian paljon. Sanoin ok. Haastattelu jatkui vielä hetken, haastattelija väitti, että olen rakentanut CV:n epäselvästi..tästä hetkenpäästä hän sanoi, ettei ulosantini ole sitä, mitä tekniseltä myyjältä odotetaan ja epäili referenssiäni, joka on aiemman työnantajan leivissä työskentelevä TJ. Tästä hetken kuluttua haastattelija sanoi, haastattelu loppuu tähän.. Kysyin, haluaako hän katsoa työtodistuksiani (= jotka on vieläpä tosi hyvät), haastattelija sanoi Ei ja tokaisi, eletään kummatkin omaa elämäämme ja haastattelu on nyt ohi ja hyvästeli tylysti.

      Lienee niin, ettei kemiat kohdanneet, mutta kokemani kohtelu työhaastattelussa on loukkaavinta, mitä olen kokenut! Tuntui todella pahalta olla työtön työnhakija. Useita haastatteluja tähän 40v. ikään tullut koettua, muttei mitään näin tylyä ja mikä ikävintä, haastattelija ei antanut missään vaiheessa kertoa itsestäni tässä työhaastattelussa.

      • Anonyymi

        Juuri tämä. Niin täysin sama kokemus itselläni tylyin ja ikävin haastattelu koko elämässäni. Satoja tullut käytyä. Epäkohteliasta, tylyä, tuomitsevaa, vähättelvää ja kyynistä käytöstä haastattelijoilta.


      • Anonyymi

        Mulla täysin sama. Kohdeltiin erittäin huonosti haastattelussa. Ei ikinä biisonille.


    • mievaa87

      Itse kävin heillä haastattelussa yli puoli vuotta sitten ja kovasti lupailivat että 'hommaavat mut äkkiä töihin' .. Joo, eipä oo kuulunut puoleen vuoteen sitä ensimmäistäkään työtarjousta. Että hohhoi..

      • Duunari 85

        Taitaa olla sama ongelma kaikissa vuokrafirmoissa. Harva firma otti yhteyttä lupauksistaan huolimatta kun hain raksahommia. Nyt olen kuitenkin ollut 4kk Biisonin leivissä ja jouhevasti kulkee homma.


    • M014

      Älkää menkö Biisonille. Teidät sysätään paikkoihin joissa teillä ei ole koulutusta. Näin tapahtui ainakin minulle Oulussa, vaikka aikaisemmin olin tehnyt toisellekin firmalle ja saanut hyvää mainetta, jouduin aivan eri aloille. Oulun Biisoni heitti minut aivan eri aloille missä minulla olisi ollut osaamista. Lisäksi, ollessani toisen vuokrafirman listoilla sain täysin ammattitaidottomia työntekijöitä Biisonilta jatkamaan ja opastettavakseni oman vuoroni jälkeen. Kun sairastuin, mikä oli totta ja ilmoitin sairastumisestani Biisonille. Minä sain perseen kuvan kännykkääni paikalliselta yrittäjältä vastauksena. Näin siis Oulussa Biisoni ilmoittaa potkuista, kun sairastuu? Älkää ottako yhteyttä kyseiseen firmaan.

      • Täyttäkuraa

        Biisonilta eivät vaivaudu ilmoittamaan hyvin menneen haastattelun jälkeen että paikka on mennyt sivu suun.. vaikka lupaavat ihan piakkoin soitella miten kävi. Eivätkä edes viitsi vastata sähköpostiin missä kysyn palkattiinko jo joku kyseiseen työhön. Tuntuu typerältä ajella 100 km haastatteluun jossa sua hehkutetaan ja sitten ei enää kuulu yhtikäs mitään.


      • Kenno

        Soittamalla asiat selviää eikä viestejä lähettelemällä. Itse olen Biisonilla Oulussa töissä ja en voi moittia henkilökuntaa enkä heidän toimintaa.


    • Anonyymi

      Oon ollu biisonin kautta töissä noin 2 vuotta, todella hyvää palvelua, mukava yhteyshenkilö ja palkat tulee ajallaan. iso peukku kyseiselle firmalle.

      • Anonyymi

        G
        Ksinenlsosrem iuhc äjäööäjhhjäölm

        Pillu


    • Anonyymi

      Hej.
      Ei varmaan kovin hyvää. Työt piti alkaa heti ja ei oo vieläkään alkanu. Kuukaus oottellu. Ja ja eihä ne ees ottanu yhteyttä vaikka lupasivat ite piti seki tehä. Nuoria kauppiksen käyneitä lukkoja ja poikii. Eioo elämä vielä heitä päähä potlinu

    • Anonyymi

      Jos haluat työskennellä kotona, sinulla on tietokone ja internet-yhteys, meillä olisi sinulle työtä. Sinun täytyy olla 18-vuotias. Palkka maksetaan viikoittain ja voit vaikuttaa itse siihen, paljonko tienaat. Tarvitset myös Skype-tilin, jota kautta koulutamme sinut. Ei puhelimitse, vain viestein. Työ ei ole puhelinmyyntiä, vaan työskentelet ainoastaan tietokoneella, kirjoittaen.
      Vastaat viesteihin ja jokaisesta viestistä maksetaan 0,12-0,20 senttiä kappale. Voit tehdä tätä joko kokopäiväisesti tai sivutyönä, ihan kuinka sinulle parhaiten sopii.
      Työssä tarvitset avoimuutta ja luovuutta.

      http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

    • Anonyymi

      Soittelevat kuin mikäki ex../vainoaja. Siis kun vastaa niin lyödään luuri korvaan. Ja kun takaisin soittaa niin ei vastata. Ja yleensäkki ei vastata

    • Anonyymi

      No ei niille töihin ainakaa pääse. En kyllä tiedä kuinka niille palkkaa maksetaan. Ilmeisesti tekevät jotain muuta duunia siellä toimistolla biisonin kustannuksella. ?

    • Anonyymi

      Kylä se niin on ettö tää lehemä on alinta sakkaa näis puljuus mitä on! Lupailevat toistuvasti kaikkea. Eivät siis ole vielä halunneet haastatella edes. Toisin kuin muut ovat tehneet ja pisteet siis selektoille ja innolinkiille ja carotiille ja eezylle sekä muutamalle pienemmälle. ne ovat heti miltein olleet asialla ja tiedustelleet että mitä olisi vailla. Mutta ei siis tämä biisoni ole kuitenkaan vaivautunut näin tekemään. Seuraavaksi lähteeki kirjelmät näihin heidän mainostamiin yrityksiin.

      • Anonyymi

        Aivan paska firma haastattelija joku nulikka ei pystynyt vastaamaan yksin kertaisiin kysymyksiin esim palkka työ ajat meni usko koko touhuun


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä siellä saa jotakin töitä, että riippuu mitä työtä. Veikkaan nykyään menee sama järjestelmällä, että onko työtekijällä auto tai ei, jos työskentelee pääkaupungin tai Uudenmaan alueella. Työt menee sama kuin osa vuokrafirmat kuten Barona, Wolt ja jne, että keikka- ja määräaikainen työ noiden asiakkaiden yrityksen kanssa, että suorittaa kuin apuvoima, jos yrityksen omat henkilöt on omila lomilla tai sairaana.

      Hyvä puoli vain Biisoni joku myyjäpäälikkö vastaava kuuntelee oman työntekijän murheita, että jos haluaa työskennellä tietyillä alueella tai määrittää jokin työtehtävän hänelle. Ehkä huonoin puoli, että jos tekee teknistä hommaa, että aina joutuu kantelee omia työkaluja mukana esim. ma x-paikassa ja ti y-paikassa ja sitten to-pe on z-paikassa, että aina matkustelee aina n. 10kg työkalujen kanssa mukana.

      Siellä yksi tai kaksi henkilöä, ehkä saattaa ottaa yhteytä vanhan työntekijän kuka itse irtisanoutui henkilön, että kysyy kuulumista, ja haluaako työskennellä taas jotakin hommiaa.

    • Anonyymi

      En oo kans pitkään aikaan kuullu mitään vaikka oon hakemuksia lähettänyt. Kunpa päästäisiin takaisin aikaan ennen vuokrafirmoja. En tiedä miksi ilmoittavat näitä työpaikkoja kun eivät vastaa. Todella noloa ja kertoo mielestäni firmasta todella paljon.

    • Anonyymi

      On muuten sitten yksi niistä sellaisista firmoista jonkakautta on mahdotonta ainakin Seinäjoen pisteellä mahdotonta päästä edes haastatteluun. On tainnut tulla työntekijäkiintiö heidän kirjoilla täyteen että rahaa tulee ovista ja ikkunoista vaikka ei enää ketään uutta palkkaisikkaan. Etsikåä rehellisiä firmoja jotka palkkaavat suoraan yrityksen palvelukseen niin säästytte turhalta vaivalta.

    • Anonyymi

      Onhan niillä töitä jos olet valmis alistumaan laittomaan sopimukseen. Kaikkialla mainostavat, mutta puristavat työntekijästä kaiken irti ja keplottelevat, minkä kerkeää.

    • Anonyymi

      Jos menet Biisonille töihin, älä anna edeltävien työnantajien yhteystietoja. Käyttävät vain hyväksi.

    • Anonyymi

      Hyviä kokemuksia kahden vuoden ajalta.

    • Anonyymi

      BOIKOTOIKAA TERRORISTI VUOKRAYRITYSTÄ! Ulkomaalaisomisteiset iraqilaiset käyttävät suomalaisia hyväksi.

    • Anonyymi

      Kävin täällä työhaastattelussa. Erittäin epämiellyttävä kokemus. Biisonin kaksi johtajaa vähätteli, epäili ja arvosteli jokaista vastaustani. Kaiken huipennus oli haastattelun loppumetreillä tapahtunut johtajan raivostuminen ja vastaukseni suora haukkuminen. Ihmettelen, että miten kukaan voi raivostua toisen mielipiteelle. Eikö kaikilla pitäisi olla oikeus omiin mielipiteisiinsä. Johtajat olivat todella pessimistisiä ja negatiivisia tyyppejä. Muodostui todella huono ensivaikutelma yrityksestä ja sen ilmapiiristä. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi työskennellä tuolla tavoin käyttäytyvien esihenkilöiden alaisuudessa. Luulisi henkilöstöalan yrityksen hallitsevan rekrytoinnin. En ikinä ostaisi henkilöstöpalveluita tämän tasoiselta yritykseltä.

    • Anonyymi

      Erittäin epämiellyttävä haastattelukokemus. Biisonin kaksi johtajaa vähätteli, epäili, arvosteli ja tuomitsti jokaista vastaustani ja cv:täni. Kaiken huipennus oli haastattelun loppumetreillä tapahtunut johtajan raivostuminen ja vastaukseni suora haukkuminen. Ihmettelen, että miten kukaan voi raivostua toisen mielipiteelle. Eikö kaikilla pitäisi olla oikeus omiin mielipiteisiinsä. Olen 39-vuotias erittäin kokenut myynnin vetäjä, ja luulisi että ansaitsisin edes jonkinlaista kunnioitusta ikäni ja kokemukseni perusteella. Junnujohtajat olivat todella pessimistisiä ja negatiivisia tyyppejä. Muodostui todella huono ensivaikutelma yrityksestä ja sen ilmapiiristä. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi työskennellä tuolla tavoin käyttäytyvien esihenkilöiden alaisuudessa. Luulisi henkilöstöalan yrityksen hallitsevan rekrytoinnin. En ikinä ostaisi henkilöstöpalveluita tämän tasoiselta yritykseltä.

    • Anonyymi

      26.06.2024 11.38

      En hakisi

      Luvattiin työtä ja iltapäivästä eilen tietoa

      Nyt ei vastata sähköpostiin eikä puheluihin tulee vaan ilmoitus, että kyseinen rekrytoija palaveeissa😂

      Voin suositella, että kiertäkää kaukaa.

      On näitä Sol henkilöstöpalvelut tyyppisiä "työtä ei edes ollutkaan olemassa yrityksiä"

      Ottakaa joku oikea työpaikka ja suoraan yrityksen kirjoita.

      • Anonyymi

        Oliko haalausta piisonilla?? Kiinnostaa työt!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe