Heido!
Onko tietoa minkälaista olisi työskennellä Biisonin kirjoilla?
Biisoni työnantajana
33
9259
Vastaukset
- mikke86
Heips!
Olen ollut Biisonin kirjoilla kohta vuoden, eikä asiat jouhevammin voisi kulkea.- Anonyymi
Älä vaan mene ostamaan täältä henkilöstöpalveluita. Kusettavat työntekijöitään ja asiakkaita. Täys huijaripulju!
- Miinuksia Biisonille
Olin työhaastattelussa Biisonilla. Kohtelu on epätavallisen tylyä.. Ensinnäkään eivät tarjonneet teetä/kahvia.. Haastattelun alussa, haastattelija oli hukassa, ihmetteli kuka olen jne.. Tunnelma oli "hirveän" kireä! Haastattelu tuntui tenttaamiselta ja oli hirvittävän kireä ilmapiiri.. Hetkenkuluttua haastattelija sanoi, että minua jännittää liian paljon. Sanoin ok. Haastattelu jatkui vielä hetken, haastattelija väitti, että olen rakentanut CV:n epäselvästi..tästä hetkenpäästä hän sanoi, ettei ulosantini ole sitä, mitä tekniseltä myyjältä odotetaan ja epäili referenssiäni, joka on aiemman työnantajan leivissä työskentelevä TJ. Tästä hetken kuluttua haastattelija sanoi, haastattelu loppuu tähän.. Kysyin, haluaako hän katsoa työtodistuksiani (= jotka on vieläpä tosi hyvät), haastattelija sanoi Ei ja tokaisi, eletään kummatkin omaa elämäämme ja haastattelu on nyt ohi ja hyvästeli tylysti.
Lienee niin, ettei kemiat kohdanneet, mutta kokemani kohtelu työhaastattelussa on loukkaavinta, mitä olen kokenut! Tuntui todella pahalta olla työtön työnhakija. Useita haastatteluja tähän 40v. ikään tullut koettua, muttei mitään näin tylyä ja mikä ikävintä, haastattelija ei antanut missään vaiheessa kertoa itsestäni tässä työhaastattelussa.- Anonyymi
Juuri tämä. Niin täysin sama kokemus itselläni tylyin ja ikävin haastattelu koko elämässäni. Satoja tullut käytyä. Epäkohteliasta, tylyä, tuomitsevaa, vähättelvää ja kyynistä käytöstä haastattelijoilta.
- Anonyymi
Mulla täysin sama. Kohdeltiin erittäin huonosti haastattelussa. Ei ikinä biisonille.
- mievaa87
Itse kävin heillä haastattelussa yli puoli vuotta sitten ja kovasti lupailivat että 'hommaavat mut äkkiä töihin' .. Joo, eipä oo kuulunut puoleen vuoteen sitä ensimmäistäkään työtarjousta. Että hohhoi..
- Duunari 85
Taitaa olla sama ongelma kaikissa vuokrafirmoissa. Harva firma otti yhteyttä lupauksistaan huolimatta kun hain raksahommia. Nyt olen kuitenkin ollut 4kk Biisonin leivissä ja jouhevasti kulkee homma.
- M014
Älkää menkö Biisonille. Teidät sysätään paikkoihin joissa teillä ei ole koulutusta. Näin tapahtui ainakin minulle Oulussa, vaikka aikaisemmin olin tehnyt toisellekin firmalle ja saanut hyvää mainetta, jouduin aivan eri aloille. Oulun Biisoni heitti minut aivan eri aloille missä minulla olisi ollut osaamista. Lisäksi, ollessani toisen vuokrafirman listoilla sain täysin ammattitaidottomia työntekijöitä Biisonilta jatkamaan ja opastettavakseni oman vuoroni jälkeen. Kun sairastuin, mikä oli totta ja ilmoitin sairastumisestani Biisonille. Minä sain perseen kuvan kännykkääni paikalliselta yrittäjältä vastauksena. Näin siis Oulussa Biisoni ilmoittaa potkuista, kun sairastuu? Älkää ottako yhteyttä kyseiseen firmaan.
- Täyttäkuraa
Biisonilta eivät vaivaudu ilmoittamaan hyvin menneen haastattelun jälkeen että paikka on mennyt sivu suun.. vaikka lupaavat ihan piakkoin soitella miten kävi. Eivätkä edes viitsi vastata sähköpostiin missä kysyn palkattiinko jo joku kyseiseen työhön. Tuntuu typerältä ajella 100 km haastatteluun jossa sua hehkutetaan ja sitten ei enää kuulu yhtikäs mitään.
- Kenno
Soittamalla asiat selviää eikä viestejä lähettelemällä. Itse olen Biisonilla Oulussa töissä ja en voi moittia henkilökuntaa enkä heidän toimintaa.
- Anonyymi
Oon ollu biisonin kautta töissä noin 2 vuotta, todella hyvää palvelua, mukava yhteyshenkilö ja palkat tulee ajallaan. iso peukku kyseiselle firmalle.
- Anonyymi
G
Ksinenlsosrem iuhc äjäööäjhhjäölm
Pillu
- Anonyymi
Hej.
Ei varmaan kovin hyvää. Työt piti alkaa heti ja ei oo vieläkään alkanu. Kuukaus oottellu. Ja ja eihä ne ees ottanu yhteyttä vaikka lupasivat ite piti seki tehä. Nuoria kauppiksen käyneitä lukkoja ja poikii. Eioo elämä vielä heitä päähä potlinu - Anonyymi
Jos haluat työskennellä kotona, sinulla on tietokone ja internet-yhteys, meillä olisi sinulle työtä. Sinun täytyy olla 18-vuotias. Palkka maksetaan viikoittain ja voit vaikuttaa itse siihen, paljonko tienaat. Tarvitset myös Skype-tilin, jota kautta koulutamme sinut. Ei puhelimitse, vain viestein. Työ ei ole puhelinmyyntiä, vaan työskentelet ainoastaan tietokoneella, kirjoittaen.
Vastaat viesteihin ja jokaisesta viestistä maksetaan 0,12-0,20 senttiä kappale. Voit tehdä tätä joko kokopäiväisesti tai sivutyönä, ihan kuinka sinulle parhaiten sopii.
Työssä tarvitset avoimuutta ja luovuutta.
http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454 - Anonyymi
Soittelevat kuin mikäki ex../vainoaja. Siis kun vastaa niin lyödään luuri korvaan. Ja kun takaisin soittaa niin ei vastata. Ja yleensäkki ei vastata
- Anonyymi
No ei niille töihin ainakaa pääse. En kyllä tiedä kuinka niille palkkaa maksetaan. Ilmeisesti tekevät jotain muuta duunia siellä toimistolla biisonin kustannuksella. ?
- Anonyymi
Kylä se niin on ettö tää lehemä on alinta sakkaa näis puljuus mitä on! Lupailevat toistuvasti kaikkea. Eivät siis ole vielä halunneet haastatella edes. Toisin kuin muut ovat tehneet ja pisteet siis selektoille ja innolinkiille ja carotiille ja eezylle sekä muutamalle pienemmälle. ne ovat heti miltein olleet asialla ja tiedustelleet että mitä olisi vailla. Mutta ei siis tämä biisoni ole kuitenkaan vaivautunut näin tekemään. Seuraavaksi lähteeki kirjelmät näihin heidän mainostamiin yrityksiin.
- Anonyymi
Aivan paska firma haastattelija joku nulikka ei pystynyt vastaamaan yksin kertaisiin kysymyksiin esim palkka työ ajat meni usko koko touhuun
- Anonyymi
Biisonin lisäksi Optimax
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17329066/optimax-rekrytointi
Vuokratyöfirmoihin ei kannata luottaa.
- Anonyymi
Kyllä siellä saa jotakin töitä, että riippuu mitä työtä. Veikkaan nykyään menee sama järjestelmällä, että onko työtekijällä auto tai ei, jos työskentelee pääkaupungin tai Uudenmaan alueella. Työt menee sama kuin osa vuokrafirmat kuten Barona, Wolt ja jne, että keikka- ja määräaikainen työ noiden asiakkaiden yrityksen kanssa, että suorittaa kuin apuvoima, jos yrityksen omat henkilöt on omila lomilla tai sairaana.
Hyvä puoli vain Biisoni joku myyjäpäälikkö vastaava kuuntelee oman työntekijän murheita, että jos haluaa työskennellä tietyillä alueella tai määrittää jokin työtehtävän hänelle. Ehkä huonoin puoli, että jos tekee teknistä hommaa, että aina joutuu kantelee omia työkaluja mukana esim. ma x-paikassa ja ti y-paikassa ja sitten to-pe on z-paikassa, että aina matkustelee aina n. 10kg työkalujen kanssa mukana.
Siellä yksi tai kaksi henkilöä, ehkä saattaa ottaa yhteytä vanhan työntekijän kuka itse irtisanoutui henkilön, että kysyy kuulumista, ja haluaako työskennellä taas jotakin hommiaa. - Anonyymi
En oo kans pitkään aikaan kuullu mitään vaikka oon hakemuksia lähettänyt. Kunpa päästäisiin takaisin aikaan ennen vuokrafirmoja. En tiedä miksi ilmoittavat näitä työpaikkoja kun eivät vastaa. Todella noloa ja kertoo mielestäni firmasta todella paljon.
- Anonyymi
On muuten sitten yksi niistä sellaisista firmoista jonkakautta on mahdotonta ainakin Seinäjoen pisteellä mahdotonta päästä edes haastatteluun. On tainnut tulla työntekijäkiintiö heidän kirjoilla täyteen että rahaa tulee ovista ja ikkunoista vaikka ei enää ketään uutta palkkaisikkaan. Etsikåä rehellisiä firmoja jotka palkkaavat suoraan yrityksen palvelukseen niin säästytte turhalta vaivalta.
- Anonyymi
Onhan niillä töitä jos olet valmis alistumaan laittomaan sopimukseen. Kaikkialla mainostavat, mutta puristavat työntekijästä kaiken irti ja keplottelevat, minkä kerkeää.
- Anonyymi
Jos menet Biisonille töihin, älä anna edeltävien työnantajien yhteystietoja. Käyttävät vain hyväksi.
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia kahden vuoden ajalta.
- Anonyymi
BOIKOTOIKAA TERRORISTI VUOKRAYRITYSTÄ! Ulkomaalaisomisteiset iraqilaiset käyttävät suomalaisia hyväksi.
- Anonyymi
Kävin täällä työhaastattelussa. Erittäin epämiellyttävä kokemus. Biisonin kaksi johtajaa vähätteli, epäili ja arvosteli jokaista vastaustani. Kaiken huipennus oli haastattelun loppumetreillä tapahtunut johtajan raivostuminen ja vastaukseni suora haukkuminen. Ihmettelen, että miten kukaan voi raivostua toisen mielipiteelle. Eikö kaikilla pitäisi olla oikeus omiin mielipiteisiinsä. Johtajat olivat todella pessimistisiä ja negatiivisia tyyppejä. Muodostui todella huono ensivaikutelma yrityksestä ja sen ilmapiiristä. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi työskennellä tuolla tavoin käyttäytyvien esihenkilöiden alaisuudessa. Luulisi henkilöstöalan yrityksen hallitsevan rekrytoinnin. En ikinä ostaisi henkilöstöpalveluita tämän tasoiselta yritykseltä.
- Anonyymi
Erittäin epämiellyttävä haastattelukokemus. Biisonin kaksi johtajaa vähätteli, epäili, arvosteli ja tuomitsti jokaista vastaustani ja cv:täni. Kaiken huipennus oli haastattelun loppumetreillä tapahtunut johtajan raivostuminen ja vastaukseni suora haukkuminen. Ihmettelen, että miten kukaan voi raivostua toisen mielipiteelle. Eikö kaikilla pitäisi olla oikeus omiin mielipiteisiinsä. Olen 39-vuotias erittäin kokenut myynnin vetäjä, ja luulisi että ansaitsisin edes jonkinlaista kunnioitusta ikäni ja kokemukseni perusteella. Junnujohtajat olivat todella pessimistisiä ja negatiivisia tyyppejä. Muodostui todella huono ensivaikutelma yrityksestä ja sen ilmapiiristä. Voin vain kuvitella miltä tuntuisi työskennellä tuolla tavoin käyttäytyvien esihenkilöiden alaisuudessa. Luulisi henkilöstöalan yrityksen hallitsevan rekrytoinnin. En ikinä ostaisi henkilöstöpalveluita tämän tasoiselta yritykseltä.
- Anonyymi
26.06.2024 11.38
En hakisi
Luvattiin työtä ja iltapäivästä eilen tietoa
Nyt ei vastata sähköpostiin eikä puheluihin tulee vaan ilmoitus, että kyseinen rekrytoija palaveeissa😂
Voin suositella, että kiertäkää kaukaa.
On näitä Sol henkilöstöpalvelut tyyppisiä "työtä ei edes ollutkaan olemassa yrityksiä"
Ottakaa joku oikea työpaikka ja suoraan yrityksen kirjoita.- Anonyymi
Oliko haalausta piisonilla?? Kiinnostaa työt!!
- Anonyymi
Hakee huoltosentajia Turkuun. Onko kokemuksia?
- Anonyymi
Onko Biisonilla oikeasti töitä tarjota?
- Anonyymi
Biisini Kuopios,?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549