Roskanpuhujiin kyllästynyt

Älkää valehdelko

Ärsyttää joidenkin palstan miesten kirjoittelu, että muka neitsyt olisi heidän ihannenaisensa. Tosielämässä ei ole niin. Tunnen itse yhden ihan nätin uskovaisen tytön, jonka jokainen seurusteluyritys on kaatunut siihen ettei hän ole suostunut sänkyyn ennen avioliittoa. Yksikään niistä miehistä ei ole kunnioittanut sen tytön vakaumusta vaan jättäneet hänet kun eivät saaneet mitä halusivat. Riippumatta siitä millaisia nämä miehet ovat olleet tasoltaan. Joten lopettakaa roskan puhuminen!

24

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa siltä että

      Kannattaa varmaan uskistytön tulla isketyksi pintaliitoyökerhoissa ja napata itselleen komeita ja suosittuja pelimiehiä.

      • ap

        Tietääkseni se tyttö ei edes käy missään pintaliitopaikoissa eivätkä ne miehet edes olleet mitään pelimiehiä, mutta silti häipyivät kun eivät saaneet mitä tahtoivat.


    • Naisasialooseri.

      Yksi YTM kaverini meni naimisiin neitsytnaisen kanssa vuonna 2005 ja seurusteli sitä ennen tämän kanssa pillutta noin 1,5 vuotta.

      Nykyään heillä on kaksi lasta ja kolmaskin tulossa, ok-talo, pari koiraa ja perhe-elämä kukoistaa.

      Aikaisemmin hän oli seurustellut lähinnä kyrvänhimoisten lutkien kanssa, joten pieni panotauko teki varmaan ihan hyvää.

      • Kannattaisko..

        sunkin kehittää itsellesi jokin toinen pakkomielteen kohde? Jotain kehittävämpää? Opiskelu?


      • Heheee

        Ja yt-kaverisi takuulla pettää häntä. Ennemmin tai myöhemmin?


      • bcbxnv,nx

        Tällä ihme luuserilla riittää mielikuvitusystävä joka tilanteeseen. Tosi uskottavaa mutta tuohon kait se menee kun elämä on tarpeeksi köyhää.


    • viIi.

      Ehkä hänessä on jotain muuta vikaa..

      Hähä! :D

      • Häivy, Vili!

        Mitä sä Vili täällä teet? Painu takaisin Miehen logiikkaan! Tällä palstalla on kahjoja ihan omastakin takaa.


      • viIi.
        Häivy, Vili! kirjoitti:

        Mitä sä Vili täällä teet? Painu takaisin Miehen logiikkaan! Tällä palstalla on kahjoja ihan omastakin takaa.

        Hiljaa! Olen sekä mies että sinkku, joten voin kirjoittaa molemmille palstoille..

        Hähä! :D


      • crocuta_crocuta
        viIi. kirjoitti:

        Hiljaa! Olen sekä mies että sinkku, joten voin kirjoittaa molemmille palstoille..

        Hähä! :D

        No vittu ei kai tänne tartte kaikkien muuttaa... Sinua minä hemmetti evakkoon lähdin... Elä hemmetti tee tätä...


      • viIi.
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        No vittu ei kai tänne tartte kaikkien muuttaa... Sinua minä hemmetti evakkoon lähdin... Elä hemmetti tee tätä...

        Häivy!


    • Reipas Poikamies

      Minulle seksi on muutakin kuin la iltana pimeässä naisen kanssa peiton alla hiveltelyä. En menisi "sokkona" naisen kanssa naimisiin. Ehkä tosi kuuma nainen voisi minut siihen vakuuttaa, antaa syyn uskoa että Taivaan portit aukeaa hääyönä hänen kanssaan.

      • Onko niin?

        Mitä mieltä Reipas Poikamies on uusimmasta tutkimuksesta, että ne jotka ovat odottaneet avioliittoon asti ovat avioliitossaan tyytyväisempiä kuin muut? Jos mietitään menneitä aikoja niin silloinhan ei suinpäin menty sänkyyn mutta avioliitot kestivät paljon paremmin kuin nykyään.


      • Sivustaseuraaja
        Onko niin? kirjoitti:

        Mitä mieltä Reipas Poikamies on uusimmasta tutkimuksesta, että ne jotka ovat odottaneet avioliittoon asti ovat avioliitossaan tyytyväisempiä kuin muut? Jos mietitään menneitä aikoja niin silloinhan ei suinpäin menty sänkyyn mutta avioliitot kestivät paljon paremmin kuin nykyään.

        Linkkiä? Tyytyväisyyden mittaamisen luotettavuus?


      • ...

      • Sivustaseuraaja
        ... kirjoitti:

        http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2011/03/1298060

        Kiitos linkistä. Kyllähän tuossa selkeä ero oli saatu, mutta... tutkimus oli tehty nettihaastattelussa, valikoituuko siihen vain pareja, jotka ovat erityisen tyytyväisiä valitsemaansa tyyliin? Tutkimus oli tehty USA:ssa (Austin?), jossa pidättyvyyttä taidetaan arvostaa enemmän kuin Suomessa jo luonnostaan. Ei myöskään kerrottu, mitä seksillä tarkoitetttiin, lasketaanko käsi- ja suuseksiä mukaan?


    • Hmm, suostuisin tuohon jos luonteet natsaa ja hyvin juttuun muuten tulee.

    • jackaroo

      No eihän se tietenkään minua haittaa jos joku pitää neitsytnaista omana naisihanteenaan, vähän samahan se on että joku pitää 90-luvun Pamela Anderssonia omana naisihanteenaan. Se kuinka järkevää tuollainen ajattelu sitten on tai että kuinka kovasti tuota omaa ihannettaan edellyttää naisilta on sitten ihan toinen juttu.

      Mutta kyllä minuakin kyllästyttää nuo "mulle neitsyt" jutut tällä palstalla. Ihan hyvin voisivat pitää nuo omat päähänpinttymänsä ja ihanteensa omana tietona, ei niistä tarvitsisi tehdä kymmentä uutta ketjua joka päivä ja kommentoida asiasta joka ikiseen ketjuun.

    • Hahaa, itselleni tulee mieleen neitsyestä vain joku uskovainen tai sitten sellainen kuin minä (eli ei mikään kaunokki), joten siksi nämä neitsyysvouhotukset naurattavat hitosti. Vissiin joku nyt ottaisi rumistuksen vaikka se olisi kuinka neitsyt? Hahahahaaa!

      • Voi vitsit

        Nainenhan tekee aina miehen mielestä väärin. Jos antaa, on lutka. Jos ei anna, on pihtari.


      • Voi vitsit kirjoitti:

        Nainenhan tekee aina miehen mielestä väärin. Jos antaa, on lutka. Jos ei anna, on pihtari.

        Niin ja tuokin vielä.


      • Ai, no itse en kyllä oikein osaa ymmärtää koulukiusaajan tms. roiston viehätystä. Mutta onko se nyt mikään menetys jos joku tyttö menee roiston matkaan, siinähän paljastui sitten sen typyn todellinen luonne.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe