Kevät tulee, oletko jo huolestunut?

jackaroo

Kevät näyttää alkavan tulla tänne pk-seudulle, kaduilla vettä ja lumi sulaa nopeasti. Kesä siis lähestyy nopeasti ja kesähän on tunnetusti sitä "rakkauden aikaa", eli sinkulle sitä parasta aikaa hankkia kumppani tai elää vapaata sinkun elämää ja nauttia vapaudestaan.

Mutta miltä se sinun kesäsi oikein näyttää? Oletko jo alkanut stressaamaan tai huolestumaan siitä ettei sinulla ehkä ole tänä(kään) kesänä sitä kumppania ja että tämä kesä menee täysin hukkaan kun ei ole ketään jonka kanssa jakaa se?

Muutaman kuukauden kuluttua se on jo kesä, tai no ainakin lämmin kevät ja kaduilla alkaa liikkua vähäpukeisia ihmisiä toisiaan kädestä pitäen ja joita katsoessa sitä alkaa kaipaamaan omaa kumppania vain entistäkin enemmän. Linnun laulavat ja aurinko paistaa, mutta sinä istut yksin kotona tietokoneesi ääressä. Mikä meni vikaan?

Oletko tehnyt jo "sotasuunnitelmia" kesäksi oman sinkkuutesi päättämiseksi? Jos olet niin mitä.

Itse aion ostaa kesäksi pari hienoa paitaa ja ehkä jopa jonkinlaiset shortsit. Rusketusta ajattelin myös hankkia ja ehkä myös jonkinlaisen parras kasvattaa. Baarien/kahviloiden teraisselle on tarkoitus mennä ja ehkä alkaa pyöräilemään ympäri Helsinkiä että kaupunki tulee paremmin tutuksi. Mutta vaikka noita suunnitelmia kesäksi on, niin kyllä sitä siltikin huomaa olevansa melko turhautunut tähän omaan tilanteeseen ja uskon että kesällä tämä turhautuminen vain pahenee entisestään jos olen täällä vieläkin ihan yksin.

45

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      Kannattaa käydä pyöräilemässä Vantaanjoen rantoja pitkin, kauniita maisemia kymmeniä kilometrejä.

      • m30.

      • ES

      • m30.
        ES kirjoitti:

        Aika synkeä.
        Nenä-äänet tipittää minimekoissa:
        http://www.youtube.com/watch?v=gozdEy1egkc

        Niin mutta tipitys sopii paremmin sellaiseen kevääseen kun on juuri aloittanut vakituisessa työpaikassa, uutisissa kerrotaan että nälänhätä on poistettu maailmasta, illalla on kolmannet treffit pitkäaikaisen ihastuksen kanssa ja neilikka on jo aseteltu napinläpeen.

        Sir Elwoodin hiljaisten värien biisissä on enemmän sellainen haudastanoussut fiilis, mikä mulla on usein keväisin.


      • ES
        m30. kirjoitti:

        Niin mutta tipitys sopii paremmin sellaiseen kevääseen kun on juuri aloittanut vakituisessa työpaikassa, uutisissa kerrotaan että nälänhätä on poistettu maailmasta, illalla on kolmannet treffit pitkäaikaisen ihastuksen kanssa ja neilikka on jo aseteltu napinläpeen.

        Sir Elwoodin hiljaisten värien biisissä on enemmän sellainen haudastanoussut fiilis, mikä mulla on usein keväisin.

        Huhtikuu on kuukausista julmin, se työntää
        sireenejä kuolleesta maasta, sekoittaa
        muiston ja pyyteen, kiihoittaa
        uneliaita juuria kevätsateella.

        (T.S.Eliot)


      • jackaroo
        ES kirjoitti:

        Huhtikuu on kuukausista julmin, se työntää
        sireenejä kuolleesta maasta, sekoittaa
        muiston ja pyyteen, kiihoittaa
        uneliaita juuria kevätsateella.

        (T.S.Eliot)

        Joku punkki bändi taisi joskus aikoinaan laulaa että syyskuu on julma. Kaikki kuukaudet kai ne voivat olla julmia tai sitten hyvinkin antoisia, enemmänhän se riippuu siitä ihmisestä ja siitä mitä hänelle tapahtuu tuolloin.

        Melko syvällä suossa olet ES jos et edes mitään positiivista tulevasta kesästä tai keväästä löydä. Mustat ajatukset johtavat vain siihen että olet entistäkin tiukemmin suljettuna sinne asuntoosi, jopa kovimpien kesähelteiden aikaan.


    • Eikös se ole pikemminkin kevät sitä rakkauden aikaa? Tai ainakin rakkauden löytämisen. Helluntai on takarajana, ja taidanpa arvata, millaisessa siviilisäädyssä se rajapyykki tänäkin vuonna ylitetään.

      Mutta mitäpä tuosta. Nautin kesästä kyllä ilman pariakin, kunhan siitä ei vain tule ihan niin kuuma kuin edellisestä. Kesäloma minulla lienee vasta loppukesästä - pitäkööt perheelliset lomansa heinäkuussa. Aion pyöräillä, nauttia suosikkikapakoiden sisätilojen viileydestä (jääkööt muut terassille "nauttimaan" röökinsavusta).

      • ES

        Sanonta "Jos ei heilaa helluntaina..." herättää minussa halun motata nyrkillä kuvitteellista sanojaa.


      • ES kirjoitti:

        Sanonta "Jos ei heilaa helluntaina..." herättää minussa halun motata nyrkillä kuvitteellista sanojaa.

        Miksi ihmeessä? Kertaakaan ei ole tainnut kyseinen sanonta kohdallani pettää!


      • ES
        LordBoredom kirjoitti:

        Miksi ihmeessä? Kertaakaan ei ole tainnut kyseinen sanonta kohdallani pettää!

        Totuuksilla ja todellisuuksilla ei tee (juuri) mitään.


      • jackaroo
        ES kirjoitti:

        Totuuksilla ja todellisuuksilla ei tee (juuri) mitään.

        No enpä minä tiedä milloin tuo helluntai on. Mutta niinhän se tosiaan taitaa olla että kevät sitä "rakkauden aikaa" on ja kesä mennään sitten sen kevään "saaliin" seurassa.

        Mutta ajattelin tätä kesä hommaa vähän siltä kantilta että ehkä sitä kesällä olisi jotain sellaisia uusia keinoja löytää se kumppani mitä ei näin talvella ole oikein mahdollista/järkevää. Jos olisin joku lihaskimppu, niin varmaan sitä jossain uimarannallakin voisi naisia yrittää iskeä. Harmi vain etten ehdi saada itseäni rantakuntoon millään tälle kesää, mutta ehkä ensi kesäksi...

        Sisällä jumittaen en aio tulevaa kesää viettää. Makaan mieluummin vaikka tuossa parvekkeella kuin istun sisällä tietokoneella.


      • ES kirjoitti:

        Totuuksilla ja todellisuuksilla ei tee (juuri) mitään.

        Joo, no, se on tullut kyllä tätä palstaa seuratessa selväksi.


      • Apua.
        ES kirjoitti:

        Sanonta "Jos ei heilaa helluntaina..." herättää minussa halun motata nyrkillä kuvitteellista sanojaa.

        Ei nuo sanonnut tyhjästä tule.


      • realismus
        ES kirjoitti:

        Sanonta "Jos ei heilaa helluntaina..." herättää minussa halun motata nyrkillä kuvitteellista sanojaa.

        Jollei heilaa helluntaina, ei lasta laskiaisena ;)


    • crocuta_crocuta

      Musta on tullut kesä ihminen viimeisen parin vuoden aikana... Tässä mitään huolita ja murehita... JEE KESÄ TULEE !!!

    • äääääääääää

      No se kesä tulee ja menee kans.Syyskuussa huomaa taas ettei mitään saanut aikaseksi.Mutta onhan tuohon tottunut.Mukava sitten loskassa kahlata yksin..

    • Darth

      Taidan olla kakkaduunissa koko kesän. No eipä tule nukuttua liikaa. Ja kroonikkosinkkuna ei ole minkäänlaisia sotasuunnitelmia. Ehkä voisin keskittyä enemmän vain itseeni.

    • Free Fanny

      Noin viisi viikkoa kesälomaa ja niistä noin neljä viikkoa on jo täynnä ohjelmaa (vajaa 2 viikkoa tietyssä paikassa, reilu viikko ulkomailla ja yksi viikko taas tietyssä paikassa). Ainoa mikä stressaa on kuinka saada rahat riittämään.

      Kesäloman ulkopuolisille kevät/kesä/alkusyksy-viikonlopuille on myös jo suunnitelma eli menen mukaan tiettyyn toimintaan, johon osallistuin jo viime kesänä.

    • D'artagnan

      As God is my witness, tänä kesänä saan pillua!

      • jackaroo

        Hyvä että on tavoitteita kesäksi. :)


    • Joku KTM

      No eihän tässä muu huolestuta kuin se että mitä nopeammin kesä tulee, niin sitä nopeammin se on taas ohi :)

      Minä olen täysin kesäihminen. Talvi ja pimeys saavat minut sulkeutumaan, mutta kesällä jaksaa mennä ja tehdä.

      Minä olen ollut sinkkuna jo niin monta kesää, etten jaksa enää kesääni pilata kadehtimalla toisten parisuhteita ja onnea. Voi kesästä sinkkunakin nauttia ja oikeastaan minulla on aina ollut kesällä enemmän "sutinaa" kuin muulloin. Ei silloinkaan paljon, mutta edes jotain.

      Justiinsa oikeastaan aloitin lisäämään liikuntaa, jotta pääsisi taas kesäksi sellaiseen kuntoon, että naisien silmää miellyttää. En minä ajatellut mitään paidattomana egoilua harrastaa, mutta voisi tuota talven aikana kertynyttä pientä rasvakerrosta polttaa pois.

      Pyörä täytyisi tosiaan taas ostaa. Joko moottorilla tai ilman. Kummallakin on hauska ajella kesällä. Edellisvuotena ajelin työmatkatkin polkupyörällä, vaikka julkiset kulkeekin hyvin ja matkaa on enemmän kuin pari kilsaa.

      Tuossa parin viikon kuluttua voisi päivittää vaatekaappia, ei ole pahemmin kevät-/kesävaatteita joihin ei olisi kyllästynyt.

    • Taitaa mennä kesä pitkälti fillaroidessa. Päivittäin ainakin Siilinjärvelle ja takaisin. On tällainen kunnonkohotus"projekti" vireillä.

      Ja otan rennosti mökillä. Ei viitsi stressata mistään.

    • Reipas Poikamies

      Hot summer days and crazy nights! Nahkatakin tuoksu ja öljy ja bensa-sen aromin voittaa...öhömm... jo tiedätte sen naisen aromin...mopoilu on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassaan. Kokoontumisajot ne vasta hubaa onkin ;)

      Kesä on minun suosikki aikaa, rakastan kesää. Uin, rullaluistelen, lenkkeilen, fillaroin, olen rannalla kaikkea kivaa. Joku hormoni aivoissani saa minut onnelliseksi ja iloiskesi kesällä-vaikken sitä tunnetta baariissa saakkaan talvella.

      Elän niin ADHD:nä kesällä että joskus lenkkeilen yölläkin kun nautin siitä kun ei ole pimeää.
      Sekoaisin onnesta jos mulla on tyttöystävä kesällä

      • ....

        Jes. Olet hyvä oppipoika. Kyllä alat vielä saamaan naisia.

        Terveisin: Sir Eino


    • "Kevät tulee, oletko jo huolestunut?"
      No eipä sitä jaksa huolestua, näin se on mennyt jo kauan siis sinkkuna. Ei ole yhtään ihmettelemistäkään asian suhteen kun kukaan ei ole livessä kiinnostunut eli sinkkuna olo jatkuu.

      "Mutta miltä se sinun kesäsi oikein näyttää?"
      Yksinäiseltä, samanlaista se oli viime kesäkin.

      "Oletko tehnyt jo "sotasuunnitelmia" kesäksi oman sinkkuutesi päättämiseksi?"
      No enpä ole tehnyt, kun ei se itsestä ole kokonaan kiinni. Mutta niinhän se sanonta menee 'jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä' tämä on pitänyt hyvin paikkansa.

    • En ole huolissani koska mua ei sinkkuus haittaa mitenkään. On mulla treffit tulossa mutta siitä nyt ei tiedä vielä mitään. Mutta kuten todettua, niin ei sinkkukesä mikään katastrofi ole.

    • Tyttönen_82

      Minä odotan kevättä ja kesää innolla. Ihanaa kun saa olla ulkona enemmän. Tämä kesä on myös ensimmäinen vuosikausiin kun en ole ollenkaan töissä, ihan omavalintaisesti tein tällaisen ratkaisun. Opiskelen kesällä, mutta en aio käyttää siihen koko kesää. Myöskin monet juhannukset olen ollut töissä ja nyt voisi juhlia juhannusta kerrankin. Aion käydä puistojumpissa, tehdä muutaman mökkireissun kavereiden kanssa, nauttia kesästä. Muutama elokuva tulee myös kesällä elokuviin, jotka aion mennä katsomaan. Suomen linnaan pitää tehdä muutama reissu, tuo pyöräily kuulostaa myös aivan ihanalta. Olen pitkään halunnut pyöräretkelle, koska on todella mukavaa puuhaa, mutta minulla ei ole pyörää täällä Helsingissä. Talossamme ei ole pyöräkellaria eli pyörä pitäisi jättää pihalle tai tuoda sisälle asuntoon, ja kumpikaan ei oikein houkuttele. Tähän voisi olla sellainen ratkaisu, että ostaa jonkun halpis-pyörän jolla ei ole muuta kuin käyttöarvoa. Mm. poliisit kuulemma huutokauppaavat löytöpyöriä joille ei löydy omistajaa joten sitä kautta voisi saada itselleen muutaman kympin pyörän. Jos joku sen sitten rikkoo tai varastaa, ei harmita niin paljon.

      Ainoa mikä huolestuttaa on se, että onko minulla seuraa kaikkeen tähän. Varmasti osaksi on, mutta pelkään että tulee paljon niitä päiviä etten tapaa ketään kaveria/ystävää/tuttua. Yksin on ikävää kulkea. Kuten moni palstalainen on huomannut, jos viettää päivät yksin, ajatukset alkavat kiertää kehää. Kesäopiskeluni on sellaista, että joudun pääasiassa yksin opiskelemaan, yksi kielikurssi minulla on kuitenkin missä on läsnäolopakko. Tämä vähän huolestuttaa, koska töissä käynti ja opiskelu ja opiskelukavereiden tapaaminen ovat kuitenkin sosiaalisia tapahtumia.

      Mites Jackaroo, saitkos Ellastellan jo houkuteltua sähköiseksi kamunaiseksi? Minusta sä voisit saada kamunaisen live-elämän puolelle. Mietiskelin vain kun kirjoitit joskus, että haluaisit (nimenomaan ES:n kanssa) keskustella masennuksesta tms tilanteestasi. Mulla on tällä hetkellä sellainen tilanne, että kaipailisin nimenomaan sitä piristystä elämään. En siis tarkoita etteikö vakavistakin asioista saisi keskustella (ilman muuta saa) mutta liika synkistelykään ei ole hyväksi. Musta kun tuntuu sun kirjoituksia lukiessa, että säkin kaipaisit sitä piristystä. Uskoisin, että se auttaisi moneen asiaan sun tilanteessa. Toisten ihmisten tapaaminen tuo todella paljon piristystä elämään. :o)

      • m30.

        Ei täällä varmaan montaa ihmistä olekaan, jotka eivät kaipaisi piristystä. Aikamoinen ero mediassa esitettävän sinkkuelämän ja tämän palstan sinkkujen välillä :D Jotenkin luulen, että toimittajien ammattikunnassa on poikkeuksellisen paljon ns. meneviä ja kiireisiä ja trendikkäitä naissinkkuja. Sitten kun nämä sinkkuna olevat toimittajat kirjoittavat sinkuista tai käsikirjoittavat tv-ohjelmia, niin heidän trendikäs sinkkumaailmansa onkin yhtäkkiä muka ainoa oikea tapa olla sinkku.

        Mitä aiot opiskella kesällä?

        Niin kesätekemistä vielä jos Helsingissä asut. Alpparissa on ollut viime kesinä paljon erilaisia minifestareita. Niihin ei maksa mitään, kannattaa käydä katsomassa.


      • ES

        tyttönen_82:lle: ei sinun kannata sekoittaa minua asiaan. Emme ole toisemme poissulkevia. Joskus asiat vievät enemmän aikaa.


      • Tyttönen_82
        m30. kirjoitti:

        Ei täällä varmaan montaa ihmistä olekaan, jotka eivät kaipaisi piristystä. Aikamoinen ero mediassa esitettävän sinkkuelämän ja tämän palstan sinkkujen välillä :D Jotenkin luulen, että toimittajien ammattikunnassa on poikkeuksellisen paljon ns. meneviä ja kiireisiä ja trendikkäitä naissinkkuja. Sitten kun nämä sinkkuna olevat toimittajat kirjoittavat sinkuista tai käsikirjoittavat tv-ohjelmia, niin heidän trendikäs sinkkumaailmansa onkin yhtäkkiä muka ainoa oikea tapa olla sinkku.

        Mitä aiot opiskella kesällä?

        Niin kesätekemistä vielä jos Helsingissä asut. Alpparissa on ollut viime kesinä paljon erilaisia minifestareita. Niihin ei maksa mitään, kannattaa käydä katsomassa.

        "Aikamoinen ero mediassa esitettävän sinkkuelämän ja tämän palstan sinkkujen välillä :D"

        Sanopa muuta, tämän palstan sinkkujen elämästä on "glamour" melko kaukana. :o)

        Niin, kandityötä aion tehdä kesällä. Ei se tietysti ihan koko kesän projekti ole, mutta kun lukee muutaman vanhan kandityön läpi, kerää aineistoa omaan työhönsä, kirjoittaa sen ja käy pakollisilla kielenhuollon luennoilla, siinä tietysti menee oman aikansa. Ohjaajaakin täytyy tietysti muutaman kerran tavata.

        Onneksi kesällä on ilmaisia festareita ja musiikkitapahtumia. Tosiaan, seura vaan niihin on epävarmaa...


      • Tyttönen_82
        ES kirjoitti:

        tyttönen_82:lle: ei sinun kannata sekoittaa minua asiaan. Emme ole toisemme poissulkevia. Joskus asiat vievät enemmän aikaa.

        Ella: tarkoitin vaan, että sun tyyli luultavasti viehättää jackaroota enemmän. Enkä ihmettele, koska kuulostat todella sydämelliseltä, empaattiselta ja ajattelevaiselta ihmiseltä. :o)


      • ES
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Ella: tarkoitin vaan, että sun tyyli luultavasti viehättää jackaroota enemmän. Enkä ihmettele, koska kuulostat todella sydämelliseltä, empaattiselta ja ajattelevaiselta ihmiseltä. :o)

        Niinkö? Ihmisissä on monia ulottuvuuksia.
        Ei sen puoleen, että sinä olisit kuulostanut toope-ilkimykseltä. Ei vielä ole edes kevät... Ehtii vielä tapahtua..


      • m30.
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        "Aikamoinen ero mediassa esitettävän sinkkuelämän ja tämän palstan sinkkujen välillä :D"

        Sanopa muuta, tämän palstan sinkkujen elämästä on "glamour" melko kaukana. :o)

        Niin, kandityötä aion tehdä kesällä. Ei se tietysti ihan koko kesän projekti ole, mutta kun lukee muutaman vanhan kandityön läpi, kerää aineistoa omaan työhönsä, kirjoittaa sen ja käy pakollisilla kielenhuollon luennoilla, siinä tietysti menee oman aikansa. Ohjaajaakin täytyy tietysti muutaman kerran tavata.

        Onneksi kesällä on ilmaisia festareita ja musiikkitapahtumia. Tosiaan, seura vaan niihin on epävarmaa...

        Pakko sanoa että eipä käy kateeks... Siis kun teet kandia kesällä. Varmaan riippuu persoonastakin, mutta itse olen sellainen, että kun ulkona on kaunis ilma, niin on masentavaa olla yksin sisällä kirjoittelemassa, ja vielä kaihtimetkin kiinni ettei auringon säteet osu näyttöön. Tsemppiä joka tapauksessa! :)
        Onko aihe kuitenkin kiinnostava? Sehän auttaa tsemppaamisessa jo jonkun verran, jos on tosi kiinnostava aihe.


      • Tyttönen_82
        m30. kirjoitti:

        Pakko sanoa että eipä käy kateeks... Siis kun teet kandia kesällä. Varmaan riippuu persoonastakin, mutta itse olen sellainen, että kun ulkona on kaunis ilma, niin on masentavaa olla yksin sisällä kirjoittelemassa, ja vielä kaihtimetkin kiinni ettei auringon säteet osu näyttöön. Tsemppiä joka tapauksessa! :)
        Onko aihe kuitenkin kiinnostava? Sehän auttaa tsemppaamisessa jo jonkun verran, jos on tosi kiinnostava aihe.

        Heh, olen mä miettinyt muutaman kerran että mitähän tästä tulee. En ole ennen opiskellut kesällä. Toivottavasti ei käy niin että väännän hiki hatussa elokussa pari viikkoa yötä päivää sen kandin valmiiksi, kun en ole saanut ennen sitä aikaiseksi.

        Meillä valitaan ne aiheet vasta sitten kun kandiseminaari alkaa, eli toukokuun lopussa. Itsekin saa ehdottaa aihetta, mutta en ole keksinyt vielä mitään. Otan kai vaan valmiin aiheen sitten...

        Kiitos joka tapauksessa tsemppauksesta. :o) Toivon että onnistuu. Mietinkin jo etukäteen niin että kirjoitan pääasiassa kandia aamulla tyyliin 9-12, sitten päiväksi suosiolla pois kotoa ja sitten illalla vielä pari tuntia.


      • Tyttönen_82
        ES kirjoitti:

        Niinkö? Ihmisissä on monia ulottuvuuksia.
        Ei sen puoleen, että sinä olisit kuulostanut toope-ilkimykseltä. Ei vielä ole edes kevät... Ehtii vielä tapahtua..

        Joo, kyllä mä olen tuota mieltä mitä kirjoitin. Tuntuu surulliselta, kun sulla ei ole kavereita. Kuulostat kuitenkin todella mukavalta ihmiseltä, ja uskoisin että olisit ystävänäkin hyvä, jos vaan antaisit ja sulle annettaisiin siihen mahdollisuus.


      • fgfgfg767687ghghgf
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Heh, olen mä miettinyt muutaman kerran että mitähän tästä tulee. En ole ennen opiskellut kesällä. Toivottavasti ei käy niin että väännän hiki hatussa elokussa pari viikkoa yötä päivää sen kandin valmiiksi, kun en ole saanut ennen sitä aikaiseksi.

        Meillä valitaan ne aiheet vasta sitten kun kandiseminaari alkaa, eli toukokuun lopussa. Itsekin saa ehdottaa aihetta, mutta en ole keksinyt vielä mitään. Otan kai vaan valmiin aiheen sitten...

        Kiitos joka tapauksessa tsemppauksesta. :o) Toivon että onnistuu. Mietinkin jo etukäteen niin että kirjoitan pääasiassa kandia aamulla tyyliin 9-12, sitten päiväksi suosiolla pois kotoa ja sitten illalla vielä pari tuntia.

        Paitsi jo sataa vaan, niin sittenhän sitä lukee ja kirjoittaa.


    • Vongattumies

      Aion ennen kesää päästä eroon kolmesta kanssani suhteeseen hinkuvasta neidistä ja startata kesään ilman paineita. Jospa se seuraava ehdokas jo kolahtaisi niin että minäkin olisin tyytyväinen.

    • Parta ?! Älä hyvä mies mitään partaa ala kasvattamaan. (Täysin subjektiivinen mielipide) - No, kesä tulee ennemmin tai myöhemmin ja juhannuksesta alkaa päiväkin taas jo lyhentyä ;)
      Näkee ken kokee, mitä elämä eteen heittää !

    • Crashed and burned

      Enemmän huolettaa muut asiat.

      Tuolla parisuhdepuolella lähinnä se että miten näiden kaikkien pettymysten jälkeen jaksaisi koota ittensä ja olla vapautunut.
      Lisäksi eräs nainen josta olin kiinnostunut oikeasti pitäisi saada mielestä pois. Ei oikein auta jos hän kummittelee mielessä.

      Noiden takia olen enemmän ehkä huolissani siitä etten ole tarpeeksi vapautuneen oloinen yrittääkseni keväällä tai kesällä löytää kumppania. Ehkä pitäisi koska kello käy tiktak.

      Viime kevät/kesä sujui aikalailla yksin myös joten eipä ole uutta sekään.

      Voisi ehkä olla niin että olen liiankin tottunut jo sinkkuuteen eikä ole enää sitä pilkettä silmäkulmassa jolla naisilla saadaan mehut liikkeelle.

      • Crashed and burned

        Sellainen homma on tullut todettua että auringon lisääntymisen myötä niin lenkkipoluilla ja kaduilla liikkujat lisääntyy.

        On vähän eri asia kulkea illalla tuolla juosten pimeällä talvella kun harva tulee vastaan ja kesällä kun parikymmentä neitosta herkästi näkee vaikkapa yhdellä lenkillä.

        Saan katseita aika pirusti, mutta hankalaa noissa tilanteissa tehdä tuttavuutta. Varsinkin jos painaa pyörällä ohi.


    • En ole alkanut huolestumaan tai stressaamaan sinkkuuttani, ei siittä mitään hyötyä ole. Ja mulla on paljon muuta mietittävää, sillä valmistun keväällä inssiksi ja se työpaikka pitäs jostain löytää.

    • realismus

      Viime vuosina on saanut todellakin kesää odottaa sydän kylmänä. Ja muuten kuumana.. En kestä hellettä, ja viimekesän kaltaisina ei voinut kuin maata kotona katsomassa telkkua tai paeta ilmastoituihin tavarataloihin (ei paha, oikeastaan...) Toimistossa ei ole ilmastointia, tänne tukehtuu, lomallakaan en ikinä päässyt torille asti, puolivälissä oli evakuoiduttava nestemäisiä virvokkeita tarjoavaan palveluyritykseen, hik... Keksin sentään järkevää käyttöä vanhalle matkamuistoviuhkalle, se pelasti monesta.

    • Reipas Poikamies

      Juoksin läpi talven, pari kolme kertaa arki viikolla lenkillä. Eipä montaa neitoa tullut pakkasilla vastaan.

      Toi sanonta... Mulla OLI heila viime helluntaina mutta oltiin jo erillään kesän :/ sitten loppukesästä Re-union ja jonkun ajan päästä lopullinen ero. Elämä on.

      En tosiaan usko tuohon "mitä elämä eteen heittää"-mantraan! Sama kuin Forrest Gump joka odottaa että joku juokkueesta antaa pallon hänelle jotta vois juosta niin lujaa kun pääsee? Kyllä miehen pitää olla oman elämänsä kapteeni oli valinta mikä vaan-tästä en ole kyllä ikinä tinkinyt enkä tulene tinkimään.

      Siis luonto herää, ihmiset on iloisia ja hymyilee. Kukkia ja lintuja, tuoreen ruohikon tuoksua. Miten siitä ei voi tykätä? ?

      "Jes. Olet hyvä oppipoika. Kyllä alat vielä saamaan naisia.

      Terveisin: Sir Eino "

      Tämä kyllä lämmittää mieltäni kuin kevät aurinko. Koetan pyrkiä supliikimmaksi naisille ja trimmaan lookkiani, niin kyllä se homma siitä alkaa edistyä. En ole niin mahtipontiseen menestykseen naisten kanssa tähtäämässä, yhden mukava luonteisen ja söpön naisen tahdon löytää pitemmäksi aikaa itselleni ;)

      Varmaan järkytytte kun kerron että paras kamuni on nainen-ja tässä ei ole seksuaalista jännitettä tosin mukana,ja tilanteen olen sellaiseksi sisäistänytkin vaikka joskus flirttaan hänelle, kahvilla käydään kun harvoin nähdään, tosin emaillaan viikoittain kuulumiset.

      Hyvää alkanutta keskiviikkoa sinkuille.

    • sir_eino

      Kesä ei kyllä ole jostain syystä ikinä vituttanut. En aio istua yksin kotona tietokoneen ääressä ja tämä ei riipu ollenkaan siitä onko naista vai ei. Kun aurinko paistaa, en osaa olla sisällä.

      Rusketusta välttelen mutta terassilla istun varmaan niin paljon kun aika ja budjetti antaa myöten. Shortseja omistan 0 kappaletta. Tilanne saa pysyä samana siltä osalta...

    • L. t

      Kevät tulee, kesä tulee, ja olen erittäin huolestunut! Tämä on toinen "sinkkukesäni" (leskikesäni). Ensimmäinen meni silmät surusta ummessa, nyt olen toisessa vaiheessa ja arveluttaa mitä hankaluuksia ja idioottimaisuuksia levottomuuteni aiheuttaa. Ehkä otsaani pitäisi liimata lappu "Vaara!" ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      254
      5355
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3164
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1846
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1638
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      252
      1491
    Aihe