Miesten kanta rumiin naisiin?

Mies1985

Olen yhden kerran elämässäni 'iskenyt' yhtä naista jota pidin suoraan sanottuna rumana. Nainen oli jotenkin stereotyyppinen nörtti hontelolla vartalolla ja mitäänsanomattomalla, vähän hullunkurisella naamalla.
-
Tämä nainen monesti tuppautui seuraani juttelemaan ja vaihdoimme ajatuksia. Tarjosin sitten naiselle numeroa ja hän kieltäytyi siitä hihitellen. Mesenkin hän sai muttei koskaan lisännyt sitä.

Muistelen että olisi ollutkin toinenkin ruma nainen mutta en nyt äkkiseltään muista tapausta. En nyt laske erittäin lihavia naisia joihin minulla olisi kyllä ollut loistavat mahdollisuudet ja jotka ovat suorastaan tyrkyttäneet itseään.

Kuitenkin haluaisin vain kysyä palstan miehiltä että jos ruma nainen lähestyisi teitä, antaisitteko tällaiselle naiselle seksiä hyvän tahdon eleenä jos hän kauniisti pyytäisi? Minä ainakin haluaisin ajatella että olisin niin hyväsydäminen että tyydyttäisin tällaisen naisen ihan siitä ilosta ja imartelusta.
-
Ei sitten tarvitse tulla kertomaan miten vastenmielinen olen tai miten rumakaan nainen ei haluaisi. Ne vastaukset jo uskon.

36

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      No yksi ruma nainen olisi kerran matkustanut 400km päästäkseen pantavakseni, mutta minulla oli"vähän kiireitä".

      Myöskin kamunaisen todella lihava kaveri kerran yritti ehdotella.

      En usko, että antaisin seksiä rumalle naiselle tai vanhalle naiselle.

      • .......

        Eli et hyväksy omaa tasoasi ja siksi valittelet.


      • Naisasialooseri.
        ....... kirjoitti:

        Eli et hyväksy omaa tasoasi ja siksi valittelet.

        Omaa tasoani eivät ole rumat ja läskit naiset. Lupaan tyytyä heihin heti kuin lopetan treenaamisen ja hankin noin 30kg läskiä kroppaani.


      • .............
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Omaa tasoani eivät ole rumat ja läskit naiset. Lupaan tyytyä heihin heti kuin lopetan treenaamisen ja hankin noin 30kg läskiä kroppaani.

        Sun pitää saada ne tonnin keijut kukoistamaan. Ne saattaa olla aika kuumia pakkauksia kun laihduttavat. Hiomattomia timantteja. Älä kulje onnesi ohi. Jos et muutakaan saa. Ehkä naisen lihavuus vastaa sun henkisiä puutteitasi (psykostalkkeri). Eli ihan samaa tasoa olette.


      • Naisasialooseri.
        ............. kirjoitti:

        Sun pitää saada ne tonnin keijut kukoistamaan. Ne saattaa olla aika kuumia pakkauksia kun laihduttavat. Hiomattomia timantteja. Älä kulje onnesi ohi. Jos et muutakaan saa. Ehkä naisen lihavuus vastaa sun henkisiä puutteitasi (psykostalkkeri). Eli ihan samaa tasoa olette.

        Kamunaisen rantapalloa muistuttava kaveri on ollut aina lihava, eikä ole koskaan ollut aikomustakaan laihduttaa. Veikkaan, että hänen lihavuutensa on osittain geneettistä.

        Ja psykostalkkausta harrastan vain jos nainen on sen ansainnut.


      • dsgvfkjsahklj
        ............. kirjoitti:

        Sun pitää saada ne tonnin keijut kukoistamaan. Ne saattaa olla aika kuumia pakkauksia kun laihduttavat. Hiomattomia timantteja. Älä kulje onnesi ohi. Jos et muutakaan saa. Ehkä naisen lihavuus vastaa sun henkisiä puutteitasi (psykostalkkeri). Eli ihan samaa tasoa olette.

        Ja pituuden puutettakin voisi kompensoida naisen lihavuudella. Turha kuvitella olevansa miesten ykkösluokkaa jos vain yksi osa-alue on kunnossa ja muut rempallaan.


      • Naisasialooseri.
        dsgvfkjsahklj kirjoitti:

        Ja pituuden puutettakin voisi kompensoida naisen lihavuudella. Turha kuvitella olevansa miesten ykkösluokkaa jos vain yksi osa-alue on kunnossa ja muut rempallaan.

        Ei minulta pituutta puutu, vain alle 165 senttisiltä miehiltä puuttuu ja sitäpaitsi moni tuntemani YTM on minua lyhyempi. Myös kamunainen on seurustellut 165 senttisen miehen kanssa.


      • .........
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei minulta pituutta puutu, vain alle 165 senttisiltä miehiltä puuttuu ja sitäpaitsi moni tuntemani YTM on minua lyhyempi. Myös kamunainen on seurustellut 165 senttisen miehen kanssa.

        Selityksiä, selityksiä. Moni lihava nainenkin on seurustellut - eli ei niissä ole mitään vikaa.


      • Sun tasoasi ovat
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Omaa tasoani eivät ole rumat ja läskit naiset. Lupaan tyytyä heihin heti kuin lopetan treenaamisen ja hankin noin 30kg läskiä kroppaani.

        sellaiset naiset, jota saat. PISTE!


      • katsos kun
        ......... kirjoitti:

        Selityksiä, selityksiä. Moni lihava nainenkin on seurustellut - eli ei niissä ole mitään vikaa.

        MONELLE MIEHELLE KELPAA RUMA NAINEN. JOPA KOMEAT MIEHET SAATTAVAT OTTAA RUMAN NAISEN.

        Se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa, että ruma nainen on ruma.


      • .......
        katsos kun kirjoitti:

        MONELLE MIEHELLE KELPAA RUMA NAINEN. JOPA KOMEAT MIEHET SAATTAVAT OTTAA RUMAN NAISEN.

        Se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa, että ruma nainen on ruma.

        Eikä se että lyhyetkin miehet saa naisia, tarkoita etteikö lyhyt mies olisi hukkapätkä.


    • ihme?

      "Omaa tasoani eivät ole rumat ja läskit naiset. Lupaan tyytyä heihin heti kuin lopetan treenaamisen ja hankin noin 30kg läskiä kroppaani."

      Mistä se sitten johtuu etteivät kauniit ja hoikat naiset kiinnostu sinusta?

      • Naisasialooseri.

        En tiedä. Ehkä se johtuu olemattomista viettelytaidoistani.


      • Non-player
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        En tiedä. Ehkä se johtuu olemattomista viettelytaidoistani.

        No niitä sitten kehittämään!


      • .........
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        En tiedä. Ehkä se johtuu olemattomista viettelytaidoistani.

        ja kusisesta persoonallisuudesta.


    • mlp_fim

      Voi Mies1985 poloa. Täällä sinä päivät pääskytykset pohdiskelet, että miltäs se nainen mahtaisi tuntua ja maistua, millaista olisi olla tyttoystävän sylissä ja miten niittä naisten ajatukset kulkee sekä halut syttyy.

      Sitten kun tulisi eteen mahdollisuus tustuta jollain tasolla naisiin, niin ei. Se on ruma nainen, ei siihen kannata tutustia.

      No oma menetys. Esim. tuolla hyllyttämällä nörttitytölläsi olisi voinut olla samattisen pehmeät ilonkummut, joita olisit voinut päästä paijailemaan. Mutta sellainen kokemushan ei ole minkään arvoinen.

      • Mies1985

        Minähän en kelvannut tuolle rumalle naiselle. Lue aloitus uudelleen.


    • Reipas Poikamies

      Ai että kun AC/DC soi mulla lujaa. Olen ollut HC fani jo 5-luokalta lähtien.
      Mutta asiaan!

      Mielestäni pistätte ylipainoisia naisia todella halvalla! Ilkeää tasoilua, gentlemen :O

      Kantani on että ylipainoinen nainen ei ole mitenkään alempitasoinen VAIN painonsa takia/ansiosta.

      Aivan mahtavia persoonia voi löytyä ylipainoisista naisista kun antaa tilaisuuden, usein piilevää seksikkyyttä on tarjolla kun naisen saa juuri kuten on sanottukin topicissa "kukoistamaan".

      En tosiaan voisi sanoa itseäni "hyväksi mieheksi" jos mulla ei olisi muuta kuin pituus ja kropan hoikkuus, joilla mennä eteenpäin naisen etsinnässäni. Onneksi on mulla muutakin hyvää. En millään tapaa siis korota ed. mainittujen ominaisuuksieni valossa itseäni että mulle "vain missit kelpaa nokkapysystyssä kulkijaksi".

      Miten sinä erotut eduksesi tässä joukossa? Mieti tätä. Jo tänään! Minäkin olen niin tehnyt.

      • RP

        Ruma nainen? En ole tavannut. Jokainen nainen on kaunis omallatapaa kun tarkemmin tutustuu häneen.


      • Mies1985

        Minulla ei ole mitään lihavia naisia vastaan. En vain ole seksuaalisesti kiinnostunut.

        Minun tehtäväni ei ole kaivaa hottista laardien alta aivan kuten naisten tehtävä ei ole tehdä mamis-ATM:stä sonnia.


      • Timitimmi
        Mies1985 kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään lihavia naisia vastaan. En vain ole seksuaalisesti kiinnostunut.

        Minun tehtäväni ei ole kaivaa hottista laardien alta aivan kuten naisten tehtävä ei ole tehdä mamis-ATM:stä sonnia.

        Mutta ethän sinäkään ole kovin timmissä kunnossa?


      • Mies1985
        Timitimmi kirjoitti:

        Mutta ethän sinäkään ole kovin timmissä kunnossa?

        Se etten näytä kisakuntoiselta bodarilta ei tarkoita että olisin iso läski.

        Käyn nyttemmin salilla joka päivä ja joudun käytännön pakosta kävelemään aika paljon. Tavoitteenani on rikkoa naisten maailmanennätykset alle kolmekymppisenä.

        Vaikka minulla on teknisesti ylipainoa monta kiloa niin viimeksi lääkärissä käydessä lääkäri sanoi ettei minulla ole ylipainoa...siis tarkoitti etten ole lihava vaikka BMI onkin ylipainon puolella.


      • .......
        Mies1985 kirjoitti:

        Se etten näytä kisakuntoiselta bodarilta ei tarkoita että olisin iso läski.

        Käyn nyttemmin salilla joka päivä ja joudun käytännön pakosta kävelemään aika paljon. Tavoitteenani on rikkoa naisten maailmanennätykset alle kolmekymppisenä.

        Vaikka minulla on teknisesti ylipainoa monta kiloa niin viimeksi lääkärissä käydessä lääkäri sanoi ettei minulla ole ylipainoa...siis tarkoitti etten ole lihava vaikka BMI onkin ylipainon puolella.

        Voi voi, ja äiti varmaan on kans sanonut että oot maailman komein poika.


      • Mies1985
        ....... kirjoitti:

        Voi voi, ja äiti varmaan on kans sanonut että oot maailman komein poika.

        Tuoko on vasta-argumenttisi?


      • löllykkä...
        Mies1985 kirjoitti:

        Tuoko on vasta-argumenttisi?

        mussun mussun


      • Mies1985
        löllykkä... kirjoitti:

        mussun mussun

        Vai mussun...Rupesitko lohtusyömään?


      • KP
        RP kirjoitti:

        Ruma nainen? En ole tavannut. Jokainen nainen on kaunis omallatapaa kun tarkemmin tutustuu häneen.

        Jotenkin tekopyhää sanoa noin, sillä sitä luonnetta harvemmin näkee heti päältä. Tottakai pitää paikkaansa, että luonne voi joko kaunistaa tai rumentaa, mutta jos kyse on nimenomaan ulkonäöstä niin mielestäni tämä ei päde.


    • realismus

      Muotoile otsikko "miesten kanta naisiin". Mikäli palstaan on uskominen - ja miksi emme uskoisi - ei mies tarvitse muuta kuin pumpattavan barbaran.

      • ...........

        Tulihan se miesvihamielinen trolli taas tänne. Ei sun jutut oo yhtään sen fiksumpia kuin esim. naisasialooserin jutut.


      • dkfgdjfgk

        Jos palstamielipiteisiin alkaa uskomaan, voi samalla uskoa ufoihin.


    • Vain Rehellinen

      En pidä ihmistä tai naista rumana ellei hän ole lihava.
      Lihava kertoo luonteesta ja kyvyttömyydestä huolehtia itsestään.

      En voisi suostua seksiin pyöreän tai lihavan naisen kanssa. Se olisi luonnonvastaista toimintaa.

      • no kiva

        kiitos vaan. Onko se lihavuus nyt oikeasti niin kamala asia?
        Lihavilla on usein lempeämpi ja rennompi luonne, laihat on luonteeltaankin tiukkapipoja ja kuivia.
        Itse lihosin sairauden seurauksesta enkä ole saanut aikaiseksi laihduttaa, en näe sitä niin tärkeänä asiana enää.
        Osaan jo ajatella muutakin kuin että oumaigaad, olen lihonut puoli kiloa.
        Joskus koko elämäni pyöri vain laihuuden palvomisen ympärillä, mutta se oli tylsää elämää.
        Haluan nautintoja elämääni, kunhan ei miksikään sairaaloisen lihavaksi itseään päästä niin kaikki ok.
        Lihavuus ja rumuus eivät ole synonyymejä, kyllä lihavakin on kaunis, kaikki ihmiset on omalla tavallaan kauniita, vanhuksetkin.
        Surullisia on ihmiset, jotka eivät sitä näe.


    • En ole rumaa naista koskaan tavannut. Olen tavannut vain ei niin kiinnostavia ja kiinnostavia.

      Ai sulle ei kelpaa lihava? Mulle kyllä kelpaa jos on pyöreyttä ja vatsaakin, mutta mulle ei kelpaa sitten hoikka tapaus. Ei edes ns. viisarikaan värähdä hoikalle tai tekee jos ajattelet jotain toista siinä samalla ja silmät kiinni...

      Eräs sanontahan menee näin 'mitä enemmän kiloja sitä enemmän iloa' :)

    • ......

      Mun lähikaupassa on yks lihava kassaneiti joka on kuitenkin kasvoiltaan tosi nätti ja sillä on isot tissit (niin kuin lihavilla usein onkin) - kyllä monesti katselen että ai ai, kyllä kelpais sängyn pohjalle, nam nam, pyöreää tyttöä.

    • minkäs teet atm

      Niin..mitäs luulet, onko naisilla vaikea valita fazerin sinisen ja sinun seurasi kesken?
      Niin..tosiasiat on tosiasioita.

    • sir_eino

      Oikeasti vastenmieliselle?

      Selvin päin vai kännissä? Kuinka kännissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe