Heissan!
Oon 18 v tyttö ja haluaisin löytää jonkun harrastelijaporukan jostain pk- seudulta (asun Pohjois- Helsingissä)... Joku tyyliin 3. divari tai joku ihan vaan "sunnuntai palloilu" vois olla ihan kiva. :') Oon siis joskus junnuna pelannut 1 divaria/sm -tasoa (lopetinkohan siinä joskus 15-16 vuotiaana liki kahdeksan vuoden pelailun jälkeen, kun aiheutui liikaa stressiä siitä kilpaurheilu touhusta) ja olisi ihan kiva taas ruveta ihan vaan harrastus mielellä pelailemaan.
En oikeen löytänyt näin äkkisätlään netistä mitään sopivaa niin osaisiko joku kertoa että mistä niitä seuroja löytyy? Olisin oikein kiitollinen vaikka jostai nettilinkistä. : )
Koripalloharrastuksen uudelleenaloituksesta
helppiäää
1
129
Vastaukset
- Basket10
http://www.pantterit.com/joukkueet-esittaeytyvaet/aikuiset
Tervetuloa mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010