Miehiä ei kiinnosta tapailu ilman seksiä

Kevätkukka.

Ainakaan täältä Turusta ei tunnu löytyvän miehiä (25-35v), joita kiinnostais tapailla aluksi vaan ihan keverina (ulkoilu, leffat, jutustelu jne) naisen , 31v, kanssa... Kaikki vaan hinkuu sexiä, sexiä ja sexiä...

60

1093

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Jos naiselle kaveriksi alat, niin pelkäksi kaveriksi myös jäät.

      Jos ei saa pillua, mitä mies naisella tekee?

      • Pillujen ystävä

        Se on hyvinkin kiinnostava. Sieltähän elämä alkaa!


      • Tuollaisella

        miehellä ei tee YHTÄÄN mitään!


      • ääreen kokoonnutaan

        Moni mies jää naisen kaveriksi saadakseen naiselta joskus pillua. tiedän erään tapauksen, jossa ruma mies jäi kauniin naisen kaveriksi reilun 25 vuoden ajaksi tavoitteenaan odottaa naisen rupsahtamista ettei enää miehet innostuisi. jotain 25 vuotta siinä meni ja nainen ei enää miehiä saanut itsestään isommin innostumaan kun nainen lopulta ymmärsi, että hänen elämänsä mies on hänen kaveripoikansa, joka edelleen jaksoi ihastella naista


    • 17

      Helsingistä löytyisi ainakin yksi. Muuta tänne.

    • Olen ihan varma

      että sinua kiinnostavat vain lipevät YTM-panomiehet, jotka ovat kiinnostuneita vain ja ainoastaan pillustasi. Kunnon miehiä et edes huomaa. Heitä ei ole sinulle olemassa.

      • xbvndnlk

        ns "kunnonmiehiä" ei ole olemassakaan. Joten pulinat pois.


      • Kyllä on mutta
        xbvndnlk kirjoitti:

        ns "kunnonmiehiä" ei ole olemassakaan. Joten pulinat pois.

        naiset eivät innostu miehistä jotka eivät ole heti tunkemassa kättä naisen puseron alle (tai joa housuihin)


    • Näin tänään

      No jos minä etsin suhdetta, niin ei minua kiinnosta joutua miksikään kaveripojaksi. Jos taas nainen on kaveri, niin sitten ollaan kavereita, eikä muuta.

      Kummasti naiset kuitenkin haluaisivat roikottaa miestä epätietoisuudessa, jonkinlaisena kaveripoikana. Vietetään kyllä tiiviisti aikaa yhdessä, mutta ei kuitenkaan voida muka seurustella.

      Ei sovi minulle. Kavereiden kanssa en söpöile kuin pari ja etsin seurustelusuhdetta, enkä kamutyttöjä.

      Sänkyyn ei tarvitse heti mennä, mutta sellainen epämääräinen "kaveruus" on lähinnä raivostuttavaa.

      • Eewuli

        Ai jaa, mulla on kyllä sellane mies kaverina, jonka kans söpöillään mutta toisaalta ollaan kyl sovittu treffitki kesäksi :)
        Me kun otetaan toisistamme selvää tälleen kavereina ja loput sit treffeillä.
        Ja miehellä on onneksi samanlainen ajatusmaailma siinä mielessä ettei hänkään halua heti ekojen treffien päätteeksi sänkyyn. Toiseen pitää saada tutustua kunnolla ja tuntea jotain toista kohtaan että sänkyyn voisi päätyä.

        Mulla on moniakin miespuolisia kavereita eikä heitä häiritse että mimmi on heillä kaverina, varsinki ku minut usein poikatyttömäisenä lasketaan yheksi heistä :)


      • hömm hömmm
        Eewuli kirjoitti:

        Ai jaa, mulla on kyllä sellane mies kaverina, jonka kans söpöillään mutta toisaalta ollaan kyl sovittu treffitki kesäksi :)
        Me kun otetaan toisistamme selvää tälleen kavereina ja loput sit treffeillä.
        Ja miehellä on onneksi samanlainen ajatusmaailma siinä mielessä ettei hänkään halua heti ekojen treffien päätteeksi sänkyyn. Toiseen pitää saada tutustua kunnolla ja tuntea jotain toista kohtaan että sänkyyn voisi päätyä.

        Mulla on moniakin miespuolisia kavereita eikä heitä häiritse että mimmi on heillä kaverina, varsinki ku minut usein poikatyttömäisenä lasketaan yheksi heistä :)

        Tarkoittaako poikatyttöys sitä että olet oikeasti yksi miesporukasta vai sitä että olet miesporukan oma prinsessa jota kaikki miehet vonkaavat?


      • Eewuli
        hömm hömmm kirjoitti:

        Tarkoittaako poikatyttöys sitä että olet oikeasti yksi miesporukasta vai sitä että olet miesporukan oma prinsessa jota kaikki miehet vonkaavat?

        No ei minua kaikki vonkaa, tosiaankaan. Olen ikäänkuin yksi miesporukasta. Viihdyn enemmän miesporukassa, koska monesti omat läpät(roisia läppää) ja hienoinen vittuilu on liikaa naisystäville. En istu siihen tiettyyn muottiin.

        Saan toki toisinaan enemmän huomiota joiltain miehiltä, koska olen yleensä oma itteni enkä pyntätty yltäpäältä. Joitaki miehiä se kiehtoo enemmän kuin viimesen päälle laitettu lady.


      • Totuuden Torvi
        Eewuli kirjoitti:

        No ei minua kaikki vonkaa, tosiaankaan. Olen ikäänkuin yksi miesporukasta. Viihdyn enemmän miesporukassa, koska monesti omat läpät(roisia läppää) ja hienoinen vittuilu on liikaa naisystäville. En istu siihen tiettyyn muottiin.

        Saan toki toisinaan enemmän huomiota joiltain miehiltä, koska olen yleensä oma itteni enkä pyntätty yltäpäältä. Joitaki miehiä se kiehtoo enemmän kuin viimesen päälle laitettu lady.

        Olet mies porukassa siksi kun et halua muiden naisten kanssa kilpailla ja saat paljon huomiota kun olet ainut akka porukassa.


      • Eewuli
        Totuuden Torvi kirjoitti:

        Olet mies porukassa siksi kun et halua muiden naisten kanssa kilpailla ja saat paljon huomiota kun olet ainut akka porukassa.

        Olen miesporukassa siksi, että jutut on parempia kuin naisten seurassa ollessa ja seura on rennompaa. Ei minulla ole tarve kilpailla.
        Ja saan huomiota kyllä ihan naisporukassakin, en vain miesporukassa ollessa..


    • Cranky_geek

      No naisetkin on erilaisia. Jotkut haluaa tapailla pidempään ja jotkut hinkuu heti ensimmäisillä treffeillä sänkyyn. Jälkimmäiset tekee kyllä yleensä aikeensa tavalla tai toisella melko selväksi, mutta näistä tapailijoista ei tahdo ottaa oikein selvää milloin heitä haluttaa, vai haluttaako ollenkaan.

      Kuinka pitkään sitten haluaisit aluksi tapailla miestä? Entä osoitatko mitään fyysistä mielenkiintoa tapailun aikana? Ilmaisetko mitenkään halusi rauhalliseen etenemiseen niin ettei mies tulkitsisi sitä kiinnostuksen puutteeksi?

    • 5+10

      Niin se valitettavasti näyttää olevan. Monille miehille treffailu on tuloshakuista, jos ei suhdetta synny niin saipa ainakin vaivansa palkaksi piparia.

      • ....

        Voi voi. Meitä on moneen junaan, naisia ja miehiä.


    • Sinkku mies 35

      Tääl Raumal on yks mies 35 v joka haluis ainakin tutustuu ensin , ennen ku alkaa mitään muuta ehdottelee. pistäppä viestiä jos kiinnostaa.
      Mulla ei hirveesti oo nais ystäviä joten uudet on aina tervetulleita.
      [email protected]

    • aave79

      voiko mies ja nainen olla kavereita? Itse olen törmännyt siihen, että mies kuvittelee kuitenkin enemmän siitä "kaveruudesta".

      • 12+18

        No miksei voisi? Ja voihan kaveruus joskus muuttua rakkaudeksikin. Sitähän tuo ketjun aloittaja käsittääkseni halusi tavoitella.


    • Turku Eastside

      Täällä on yksi kolmekymppinen mies Turusta, joka etsii juuri sellaista naista joka haluaisi tutustua rauhassa. Laitatko jotain lisäinfoa itsestäsi? Millainen olet ja mitä teet?

    • sinkkuakkeli

      Mun kaverimiehet on homoja ja ne tuntuukin miehistä parhaimmilta kun voi pitää hauskaa ja vaikka saunoa niiden kanssa ilman että tungetaan jotain jonnekin.

      Pystyykö muuten heteromiehen kanssa saunomaan niin että se vois hillitä sen erektionsa? Olis vähän rennompi olo.

      • .....;,,,,,;.....

        Jos haluat "saunoa" miesten kanssa ilman sitoutumuksia niin ehkä voisit suoraan liittyä johonkin S&M klubiin ettei normaalien miesten tarvitse vaivata päätään moniavioisuudellasi.


      • sinkkuukkeli

        Pystyykö muuten hetoronainen kanssa saunomaan niin että se vois pitää eroktiota luonnollisna asiana? Olis vähän rennompi olo.


    • ......

      mähän olisin vaan otettu, jos saunon hetero miehen kanssa ja sillä keulii ;)

      • keukeukeu

        Olisitko vielä otetumpi, jos saunoisit homomiehen kanssa ja sillä keulis?


    • pohjoisen tyttö

      Tällä Oulussa on ihan sama juttu ja olen ajatellut TÄSMÄLLEEN tuota samaa!

    • dadsdadsadad

      Käännetääs naisen kielelle, mitä miehet kommenteissaan tarkoittaa; Mieskään ei halua tapailla ellei "kemiaa" ole ilmassa ja mieskin haluaa olla "erityinen", ei kuka tahansa...

    • ....

      Miksi kiinnostaisi, kun tietävät että olet sitä muillekin jo jakanut?

      • fadsgfadgasgas

        Harva mies haluaa olla se yksi ja ainoa, jolle nainen ei avaa reisiään.


    • Ainoastaan neitsyeen

      kanssa kannattaa odottaa. Käytetyn, jo valmiiksi astutun, naisen kanssa odottaminen on ihan turhaa.

    • miehen stondis

      Kyllä melkeen jokasella miehellä joka näkee alastoman naisen ni alkaa
      seisomaan, niin se vain on. mut veikkaan et jos nainen näkee alastoman
      hyvännäkösen miehen nii kyllä silläkin siel alapäässä jotain tapahtuu. Se
      ei vain näy niinkuin miehillä. Miehen ei tarvi aina edes ajatella seksiä tai alastonta naista ni sillä voi alkaa seisomaan. Sehän on vaan luonnollista ja
      kertoo siitä ettei ole mitään potenssi ongelmia kun pääsee panemaan naista.
      Nainen onkin sit hyvin tyytyväinen ku miehellä ei muna lerpahda kesken panemisen.

    • Seksimaanikko

      No tapailu ilman seksiä on vähän tylsää. Kun ei naiset usein yritä edes kunnolla viihdyttää muuten.

    • sir_eino

      Seurusteluun kuuluu seksi. Kaverisuhteeseen ei. Yksinkertaista.

      • sir_eino

        Ja ennen kun joku alkaa tulkita väärin niin tuo ei tarkoita sitä etten voisi tapailla jotain riittävän mielenkiintoista naista jonkun aikaa ilman seksiä. Pitemmän päälle? En. Kyllä mä haluan että mun parisuhteeseen kuuluu fyysistä läheisyyttä ja seksiä ja haluan ettei sitä tarvitse vuosikaupalla odottaa.


      • Sanoo 200 naista
        sir_eino kirjoitti:

        Ja ennen kun joku alkaa tulkita väärin niin tuo ei tarkoita sitä etten voisi tapailla jotain riittävän mielenkiintoista naista jonkun aikaa ilman seksiä. Pitemmän päälle? En. Kyllä mä haluan että mun parisuhteeseen kuuluu fyysistä läheisyyttä ja seksiä ja haluan ettei sitä tarvitse vuosikaupalla odottaa.

        pilalle nussinut mies!


      • sir_eino
        Sanoo 200 naista kirjoitti:

        pilalle nussinut mies!

        Kyllä mä voin nussia vaikka ensitapaamisella. Naisesta se on kiinni. Eikä sillä milloin nussitaan ole mitään merkitystä sen kanssa voinko vaikka rakastua naiseen.

        Mutta... Siis mä olen ready to go heti, naisen takia joskus joutuu odottamaan.


      • seksikaveri

        Kyllä kaverisuhteeseenkin voi kuulua seksi.


      • Tämä uskotaan
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä mä voin nussia vaikka ensitapaamisella. Naisesta se on kiinni. Eikä sillä milloin nussitaan ole mitään merkitystä sen kanssa voinko vaikka rakastua naiseen.

        Mutta... Siis mä olen ready to go heti, naisen takia joskus joutuu odottamaan.

        Sinähän olet YT-panomies


      • sir_eino
        seksikaveri kirjoitti:

        Kyllä kaverisuhteeseenkin voi kuulua seksi.

        Voi, mutten ajanut sitä tässä takaa. Kaverisuhteeseen seksi ei kuulu välttämättä mutta seurustelusuhteeseen sen pitäisi kuulua. Voin olla kaveri naisen kanssa jonka kanssa en harrasta, en ole harrastanut enkä tule harrastamaan seksiä mutta en voi seurustella naisen kanssa jonka kanssa seksiä ei ole ollut, ei ole eikä tule olemaan.


    • yhä osa elämääni

      asun hki ja tapailen naisia n. 1-2 krt vuodessa (mulla on tekopillu ). jos nainen ei anna seksiä mulle niin kunnioitan naista ja samalla olen vihainen, jollekin toiselle antaa, ehkä, en tiedä mutta siitä lähdetään että antaa toiselle ja mulle ei jostain syystä anna. toisaalta mä en halua missään nimesä ekalla kerralla seksiä vaikka nainen olisikin kuin kävelevä ihastuttava pillu.

      naisen kanssa kaveri, joo ei se ihan joka naisen kanssa onnistu, siksi vaaditaan useita ihmisiä tavattaviksi, kun suurin osa naisista on muiden panemia, huonoluonteisia ( kun eivät Raamattua lue ) ja/tai uskosta Jeesukseen osattomia pinnallisia puupäitä.

      sä olet neitsyytesi menettänyt, miksikäs sä pihtaria leikit? sä olet kunniasi menettänyt mun silmissäni, tosin et pilludyykkareiden silmissä, niitä kiehtoo kaikenlainen arveluttava paska mitä tulee tonkiessa kärsällä vastaan, kunhan ei maksa maltaita

      • .....

        Hetkinen, itse olet kuitenkin käytetty mies?


      • Kannattaisikohan

        opetella, millaisia ovat suomen kielen lauserakenteet. Sen jälkeen saattaisit pystyä tuottamaan tekstiä, joka myös viestii jotakin.


      • ....
        ..... kirjoitti:

        Hetkinen, itse olet kuitenkin käytetty mies?

        Ei mies voi olla käytetty, sillä mieshän on se joka käyttää eli käyttäjä.


      • Kannataiskohan
        Kannattaisikohan kirjoitti:

        opetella, millaisia ovat suomen kielen lauserakenteet. Sen jälkeen saattaisit pystyä tuottamaan tekstiä, joka myös viestii jotakin.

        nussia pillua eikä pilkkua?


      • dkjbjbxlvbsd

        Et sitten oppinut vielä amiskassakaan kirjoittamaan.


    • 5t5t5t5t5t

      Mä en tapaile naista jota kohtaan en tunne vetoa, ja silloin kun tuntee vetoa tekee mieli myös seksiä. Niin se vaan menee.

    • Voisin tapailla ilmankin, mutta jos näyttää että tulisi jotain niin miksei sitä voisi olla myöhemmin.

    • Nainen 40plus

      Tuo on kyllä niin karmeaa, että yhä edelleen miehillä on se asetelma, että nainen on huora, jos antaa ekalla tapaamisella ja jos nainen ei anna ekalla tapaamisella, niin hän on pihtari.

      Olen AP:n kanssa sikäli samaa mieltä, että en haluaisi mennä miehen kanssa sänkyyn ekalla kerralla. Nainen on jo sitä paitsi yleensä fyysisesti heikompi, joten haluan kokea oloni turvalliseksi, kun miehen vien kotiini.

      Siinä asiassa olen AP:n kanssa eri mieltä, että miehen kanssa oltaisi kavereita pitkään. Minusta jos tavataan ja kumpikin haluaa parisuhdetta, niin pitää olla flirttiä, halailua ja suukottelua, vaikkei vielä sänkyyn mentäisikään. Haluan nähdä, että mies on kiinnostunut minusta ja haluaa nähdä vaivaa minun vuokseni. En halua kuitenkaan pitkittää tarkoituksellisesti sänkyyn menoa ihan siitäkään syystä, koska jos sängyssä hommat ei toimikaan hyvin (esim. mies vain tyydyttää itsensä eikä minua ollenkaan), niin miksi ihmeessä jatkaisin suhdetta sellaisen miehen kanssa.

      • saatana homo

        Voi reppanaa. Mee itkee äitis helmoihin. Susta nyt ei olis kenekään lyöjäksi. Todennäköisesti saisit itse turpaas kylän jokaiselta akalta. Pelle. Sirkus on oikea osoite sunlaisille pahvipäille.


    • irmelikyllikki

      Eikä täältäkään opiskelupaikkakunnaltani löydy. Naiivina 19-vuotiaana sain karvaasti huomata, että komeat YTM:t juoksivat vain ja ainoastaan reiän perässä. Yksi sanoikin suoraan, ettei jaksa kauan katsella, jos ei ala herumaan.

      Kahdessa vuodessa olen oppinut, että parempi olla sinkkuna. En siis kaipaa seksiä kuin vasta vakiintuneessa parisuhteessa ja silloinkin se vaatii molemminpuolista luottamusta.

      Tästäkin huolimatta pidän rimaa edelleen korkealla ja toivon tapaavani komean, mutta parisuhteeseen sitoutuvan miehen. Ja tätä minulla on vara vaatia.

    • Reipas Poikamies

      Sitten yht' äkkiä löydät toisen miehen joka on ns. parempi ja se kaveri-mies jää kuin nalli kalliolle?

      Kerro oikeesti miks haluat näin käsitellä miestä?

      Jos tosiaan haluat vain kaveriksi niin sitten pitäs kyllä miehen tajuta että seurustelu ja seksi tulee jonkun muun kanssa, näin asian itse käsitän.

      • Uuvelo!!!11

        "pitäs kyllä miehen tajuta"
        Mutta naiset haluaa, että mies tajuaa sen asian sillä tavalla, että mies tekee aloitteita ja nainen antaa pakkeja.


    • Hikikomoriiiih

      Joko vastattu, että tuolla lailla päätyy kaveripojaksi?
      Jos saa seksiä, on varaa olla kaveripoika muiden tyttöjen kanssa.

    • Sitä vartenhan

      naista tapaillaan jotta pillua saataisiin

    • jukka80

      moi,minä haluisin tavata,olen 30v mies,olen liikenteessä tositarkoituksella,olis kiva jo löytää nainen elämään jonka kans sais viettää loppuelämän,terv jukka:)

    • Eewuli

      Minun ex mies ei tuollainen ollut. Kyllä minä odotutin miestä kuukauden verran ennenkuin sänkyyni pääsi. Todisti sen, että hän oli minusta oikeasti kiinnostunut eikä vain pillun perässä juossut :)
      Eli niitä vielä olemassa, jotka ei het vonkaa. Sulle sattunu vain huono tuuri.

    • tekstitvsivu 105mtv3

      jos sulla ei olisi pillua niin ei se mies sun kanssasi olisi. pillus perässähän se kulkee, minne pillusi suuntaa niin hän seuraa. sama juttu muillakin pariskunnilla, joita näkee esim. kauppakeskuksissa. Pillu johtaa ja valitsee ostokset, mies työntää ostoskärryt ja maksaa ostokset naisen samalla miettiessä muiden miesten kyrpiä kaupoissa

    • vähentää

      Kiinnostaako itseäsi tapailu ilman kyrpää?`Leffoissa en käy koska se maksaa ja mun pitää välttää kaikkea mikä maksaa koska säästän autoon rahaa, ei ole älliä maksella leffakäynnistä saadakseni sulta ehkä ensi vuonna reikää, joka on käytetty. Ehkä sitten jos tavara on neitsyt, sitten voisin sinua tapailla, mutta leffaan en kanssasi tule, sinne saisit jonkun toisen kanssa mennä.

      Mieluummin ajelen uudella autolla jokin päivä kuin ahdistun ja tuhlaan rahat ja kuljeskelen fillarilla tai julkisella. Haluan ajaa autolla paikkoihin, joihin julkisen kulkijat eivät koskaan tule menemään. Miehille: älkää maksako naisten leffalippuja, mitään älkää maksako, ne testaa aina sanoalla ettei ole rahaa vaikka pillu pursuu seteleitä. Piilottavat rahansa, jos kätkönsä löytäisit niin kurkusta kiinni vain ja rahat pois, jos tulis valittamaan että mun rahat kadonneet niin ihmettelet takaisin, että mitkä rahat?

    • Eewuli

      "jos sulla ei olisi pillua niin ei se mies sun kanssasi olisi. pillus perässähän se kulkee, minne pillusi suuntaa niin hän seuraa. sama juttu muillakin pariskunnilla, joita näkee esim. kauppakeskuksissa. Pillu johtaa ja valitsee ostokset, mies työntää ostoskärryt ja maksaa ostokset naisen samalla miettiessä muiden miesten kyrpiä kaupoissa "

      Ei se noinkaan ole. Aina kun oltiin kaupassa exänki kanssa niin ihan kuule yhessä valittiin mitä ostettiin ja puoleksi maksettiin kaikki. Eikä rakastuneena ajatella muita miehiä.
      Tai jos mies makso kaiken, maksoin sille takaisin sen summan ja toisin päin.
      Mies maksaa omat menot, nainen omat menot. Niin se on mulla aina.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3469
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2943
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2386
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2328
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      87
      2158
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1747
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1716
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      280
      1615
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1499
    Aihe