ruskea kastike, jossa on herkku(?)sieniä - on ihan paras! Ihmettelen, että sitä ylipäänsä on kylmäaltaassa, ettei se ole koko ajan myyty ensimmäisenä loppuun, kun kauppaan tulee valikoima eri valmisruoka-annoksia.
Ihan mahtava! Voi kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos. Olen onnesta mykkyrässä, kun saan sen kuumana höyryävänä eteeni. Sotken ensin muussia kastikkeen puolelle ja toisinpäin ja siitä se lähtee.
Lidlin jauhelihapihvi, perunamuussi
5
341
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään kyselin Lidlin perunamuussista on kuulemma vakavia toimitusvaikeuksia onko maailmanloppu tulossa
- Anonyymi
Mikähän tuo lidlin muussi mahtaa olla alkuperäisnimeltään ei lidli mitään muusseja itse tee...
- Anonyymi
No nyt on puoli tusinaa lidlin perunamuusipakkauksia jemmassa ei hätiä mitiä
- Anonyymi00004
Se on minulle tuo ruskea kastike sellainen joka on arkiruokaa enkä saa baareista nin maittavaa kuin sitä its teen.. Pane pannulle vaikka rypsi öljyä noin puoli dl levy kuutoselle. sotke öljyyn noin dl vehnäjäuhoja sotke seosta jatkuvasti kun seos alkaa kuivua pane siihen pannulle noin puolil litraa vettä jatka sekoittamista. Voit lisätä vettä tarpeen mukaan. Kun kastikkeesi saa kastikkeen ulkonäön ja sakeuden pane sihen 1-2 lihaliemi kuutiota. oit lisätä kastikkeeseen lenkkimakkaraa paloina. MInä olen syönyt kastikkeen kanssa perunoita.
Jauheliha pihvin voit tehdä sitren kun otat noin kaksi dl naudan jauhelihaa . Pane lihan joukkoon noi puoli dl vehnäjäuhoja noin puoli tavallista sipulia puristele taikina sekaisin jos tarvitsee niin pane taikinan joukkoon puoli tl suolaa tietysti suolaat makusi mukaan.. Tee taikina pihvin muotoon pane pannulle 2 rl vaikka rypsi öljyä paista noin kolme min aina yhtä puolta kääntäen pihviä. Siinä on sinulle hyvä pihvi Ruskea kastikkeen ja perunitten kanssa tämä on ihan hyvä ns arkiruoka minä olen juomana käyttänyt vettä. - Anonyymi00005
Jauhelihaa ei tarvitse rasvassa paistaa eikä hyvää ruskeaa kastiketta tule öljyllä. Joko flora culinessea tai voita käytän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440