Natural Vihreä kahvi

Hyviä tuloksia !

Vaikka kahvi ei ole vihreää vaan hyvän makuista "maitokahvia"
Olen kokeillut vajaan viikon ja 5kg painoa tippunut.

Tämä kahvi alentaa lisäksi kolesterolia.

1 pussi päivässä riittää ja elintapoihin ei paljoa ole tullut
muutoksia. Hieman olutta vähentänyt jne.

Tuote 100% luonnontuote ja sertifikoitu.

Alkuun siis hyviä tuloksia ja tuossa muutama pakkaus
vielä kaverilla myynnissä.

54

15130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moccalatteespresso

      Nyt kyllä epäilen, 5 kiloa viikossa, in your dreams. Vai, joitko vain kahvia, etkä syönyt mitään?

      • Hyviä tuloksia !

        Tuossa kahvissa on rasvaapolttavaa ainetta ja jano tuli et kannu
        vettä meni hetkessä.ja yleensäkin suutakuivaa, .Kyllä olen vähentänyt ruokailu a.
        Laihdutuskahvia juodaan vain 1kuppi päivässä..noraalikahvia toki juon lisäksi.

        Tuossa teetä, ohrapuuroa, mysliä ja maitoa..leipää,kinkkuviipale..appelsiinia..banaania.. viimeksi..

        Laihduttajalle tärkeää on syödä..eli nälässä ei pidä olla..

        Hieman epäilin aluksi, mutta uskon tuotteeseen nyt!


      • Moccalatteespresso
        Hyviä tuloksia ! kirjoitti:

        Tuossa kahvissa on rasvaapolttavaa ainetta ja jano tuli et kannu
        vettä meni hetkessä.ja yleensäkin suutakuivaa, .Kyllä olen vähentänyt ruokailu a.
        Laihdutuskahvia juodaan vain 1kuppi päivässä..noraalikahvia toki juon lisäksi.

        Tuossa teetä, ohrapuuroa, mysliä ja maitoa..leipää,kinkkuviipale..appelsiinia..banaania.. viimeksi..

        Laihduttajalle tärkeää on syödä..eli nälässä ei pidä olla..

        Hieman epäilin aluksi, mutta uskon tuotteeseen nyt!

        Ok, sait ylipuhuttua. Täytääpä kokeilla.


      • Hyviä tuloksia !
        Moccalatteespresso kirjoitti:

        Ok, sait ylipuhuttua. Täytääpä kokeilla.

        Nuo ennakkoluulot tavallisia ja itsekkin monet dietit kokeneena..tää
        on helppoa ja itsestään säätävä laihdutuskahvi.
        Estää osaltaan diebeteksen syntymistä. Diebeetikoille ja yli 65v ei
        voi käyttää..sen muistan..
        Tuolta tilasin.. www.asianmarket.fi


      • personal trainer

        Rasvaa ei ole mahdollista polttaa nopeasti, mutta nestettä saa pois nopeasti ja seuraavana alkaa lihaskato, jolloin lopputulos on aika ikävä...
        -lihasmassa menetetty ja jäljellä hieman rasvaa.
        Pikadieeteillä on tapana "kostautua" Kilot tulevat takaisin korkoineen, koska aineenvaihdunta on tuolloin erittäin hidas.
        Sana "aineenvaihdunta" käsitetään usein väärin.
        Aineenvaihdunta tarkoittaa, elimistössä ravintoaineiden muokkaamista solujen rakennusaineiksi ja ravintoaineiden muuttamista energiaksi (hyvin lyhyesti sanottuna)
        Pieni huomion arvoinen asia: hyvän lihaksiston omaavalla henkilöllä on normaalisti "hyvä aineenvaihdunta" lihakset kuluttavat energiaa hyvin myös lepotilassa, ja ne tarvitsevat ehdottomasti koko ajan rakennusaineita ravinnosta.
        Rasvaprosentin alentaminen on täysin mahdotonta lyhyessä ajassa, lihasten menettäminen nopeasti on helppoa.


      • personal trainer
        personal trainer kirjoitti:

        Rasvaa ei ole mahdollista polttaa nopeasti, mutta nestettä saa pois nopeasti ja seuraavana alkaa lihaskato, jolloin lopputulos on aika ikävä...
        -lihasmassa menetetty ja jäljellä hieman rasvaa.
        Pikadieeteillä on tapana "kostautua" Kilot tulevat takaisin korkoineen, koska aineenvaihdunta on tuolloin erittäin hidas.
        Sana "aineenvaihdunta" käsitetään usein väärin.
        Aineenvaihdunta tarkoittaa, elimistössä ravintoaineiden muokkaamista solujen rakennusaineiksi ja ravintoaineiden muuttamista energiaksi (hyvin lyhyesti sanottuna)
        Pieni huomion arvoinen asia: hyvän lihaksiston omaavalla henkilöllä on normaalisti "hyvä aineenvaihdunta" lihakset kuluttavat energiaa hyvin myös lepotilassa, ja ne tarvitsevat ehdottomasti koko ajan rakennusaineita ravinnosta.
        Rasvaprosentin alentaminen on täysin mahdotonta lyhyessä ajassa, lihasten menettäminen nopeasti on helppoa.

        pakko lisätä vielä...
        Älkää hyvät ihmiset tuhotko elimistöänne millään pikadieeteillä, tässä muutama hyvä syy:
        -"nälkädieetin" aikana elimistö kärsii tärkeiden "rakennusaineiden" puutoksesta, jonka johdosta syntyy monenlaisia toimintahäiriöitä elimistössä, kuten:
        -kuona-aineita kertyy (näkyy ns. selluliittina)
        -kollageenin tuotto häiriintyy (näkyy ihon huonovointisuutena, kuivuutta ryppyjä, ihottumaa jne...)
        -ns. stressihormonin eritys lisääntyy, joka hidastaa oikean rasvan palamista
        -elimistö alkaa tehokkaasti "syömään lihaksistoa", koska sieltä saa parhaita ravinteita mm. aivotoimintaa ja energiantuottoa varten.
        -verensokeri ei pysy tasaisena, vaikuttaa mielialaan vahvasti
        -jos aloittaa myöhemmin normaalin ruokailun, elimistö alkaa varastoimaan sitä kuin viimestä päivää, vaikka söisikin vähemmän, se silti varastoituu, koska tuolloin aineenvaihdunta on äärettömän hidas.

        Siispä, jos haluat ns. hyvän kropan, ihon, mielen, terveyden, hyvän mielen ja paljon muuta positiivista..., niin tee se oikealla tavalla.
        Voin kertoa rehellisesti että ei se ole mitenkään vaikeaa.
        Vaikeaa on alussa se totuttelu, myöhemmin siihen hyvään oloon ja muuhun rakastuu!!!!
        n. puolessavuodessa saa ylipainoisesta oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla terveen ja upean näköisen, pysyvästi.



    • heh, hyvin lähti

      Joo. Aika hyvä tulos, kun rasvakilon polttamiseen tarvitaan likimain 8000 kcal energiavaje ja normaalin ihmisen kulutus on luokkaa 2000-3000 kcal per päivä.

      Eli jos olet syönyt normaalisti, niin päivässä palaa vajaa 6000 kcal ylimäärästä, eli normi-ihmisen kulutus kaksin, jopa kolminkertaisesti.

      Edes voimakkaimmat laittomat rasvanpolttajat ei pääse lähellekkään tuota.

      Jos tuo olisi totta, olisit todennäköisesti kuollut.

    • Hyviä tuloksia !

      Tuolla kyllä asiasta kerrottu vähentäällä ruokailua!!!

      No sit pitää vaaka vaihtaa...no ei kyllä se toimii! :O)

      Lisäksi kahvi alentaa kolesteroolia sekä ehkäisee diabeteksen syntymistä!

    • heh, hyvin lähti

      No niin. Alussa kyllä sanoit "elintapoihin ei paljoa ole tullut
      muutoksia."

      No sama se. Vaikka et söisi yhtään mitään, silti maksimi laihdutusnopeus on n. 2,5 kiloa viikossa. Ja sinä siis pääset kaksinkertaiseen tulokseen, vieläpä syömällä päivittäin.

      Käytännössä se tarkoittaa sitä, että aineenvaihdunta kiihtyisi niin paljon, että ruumiin lämpötila nousisi 47:ään asteeseen. Pelkästään niin, että ei söisi mitään. Normaalisti syömällä kehon lämpötilan pitäisi olla luokkaa 49-50 astetta.

      Lisäksi tuon mukaan 40 kilon ylipaino olisi laihdutettu 2:ssa kuukaudessa pois. Lähes normaalisti syömällä!

      Tarkista nyt vielä kerran se vaaka kuitenkin. Tai sovitaan silleen, että tänne ei nyt ihan mitä tahansa soopaa kirjoiteta, joka on jo täysin fysiikanlakien vastaista.

    • Hyviä tuloksia !

      Kyllä alkuun saa nopeasti painoa pois, mutta kiirettä ei ole..Tuossa varsin hyvän valokuvan otatin viikko sitten ja sanotaan että aikaa menee ja saa mennä..
      Tuo kahvi ottaa aikansa..kunhan paino ei nouse..

      • heh, hyvin lähti

        Olkoon niin tai näin, niin tuollaisiin painon pudotuksiin ei pääse millään lääkkeellä, ei yhtään millään.

        Se on eri asia, jos nestettä lähtee. Mutta se ei ole pysyvää painon pudotusta.

        Vihreällä kahvilla on todettu joitakin positiivisia vaikutuksia painon pudotuksessa. Se mm. vähentää hiilihydraattien imeytymistä. Mutta mitään ihmeitä se ei todellakaan tee.

        MUTTA jos sinä olet sen todennut hyväksi itsellesi ja se auttaa sinua pudottamaan painoasi, niin asia on erittäin hyvä!

        Näihin tunnelmiin toivottelen hyviä tuloksia painon pudotukseen! =)


    • Hyviä tuloksia !

      Kaikki ihmiset ovat yksilöllisiä ja esim. itsellä ruuansulatus ei ole nopeaa
      ja lääkkeistä en tiedä, kun kyse on kuitenkin 100% luonnontuoteesta.
      100% geeneissä oleva lihavuus, eli isäni kai yli 200kg painava, kuten hänen isänsäkin.

      Kyllä olen tyytyväinen ja kuppi aamulla, kun riitää vihreää kahvia ja silleen
      ei pahoja mömmöjä, joita sekoitellaan ties mihin ja sikakaan syö kiljumatta
      on tämä sellaista kahvia että jois usemminkin päivässä, mutt kiellettyä.
      Viheä kahvi ei ole vihreää (tämä tuote) vaan enempi maitokahvia ja hyvänmakuista!!!

      No kohti kesää ja tuossa pitää ottaa kuvaa 1kk päästä, jolloin voidaan vasta puhua jostain kongreettisesta, eli alku on aina alkua.. mutt hyvä niin.. Painon pitäminen on myös taidetta, eli nopeesti tulee myös takaisin..

    • Pöhhhh

      Herra tai rouva "Hyviä tuloksia!" taitaa olla herra tai rouva "Myyn itse tuotetta"

      • pissatus

        :) joo, enpä tiedä vihriöistä tai muista kahveista muuta kun niitä
        juo tarpeeksi niin alkaa kusettamaan urakalla...kait se teho perustuu
        tuohon ilmiöön. http://goo.gl/J8JFV


      • Pirjo Pirtsakka

        Nimenomaan, tässä on piilomarkkinointi -ihminen asialla!


    • :)

      tarkkaan -4,7kg viikossa. toki joka laihduttamisen alussa lähtee noi 5kg varsin helposti, en voi kylla sanoa että syön samalla tavalla kun aina, ruokavalio on terveellisempi, liikuntaa on ollut enemmän, vihreä kahvi on vaan auttanut vähentämään ruokahalua. laihdutus riippuu myös siitä paljonko on ylipäinoa, jos painoindeksi nousee jo yli 30, sit -5kg ekalla viikolla ei ole ongelma, painonpudotuksen tahti toki hiljenee seuraavilla viikoilla siihen 2-3kg:n :)

    • jos toimivaa etsitte

      niin sairaala dieetti sillä nimellä tiputtaa 2viikossa 5-20kg koosta riippuen itteltä lähti 7kg pein viellä kolmannen viikon niin yli 10kg. toki vähän "kituuttamista kun 3ateriaa päivä mutta toimii ja paino on pysyny poissa. jopa laski viellä dietinkin jälkeen ja en ole palannut liikaa vanhoihin tottumuksiin ni on paino poissa pysynytkin:)

    • Ikuinen Jojoilija

      Kyllä ekalla viikolla on mahdollista tiputtaa painoa ihan 5-7 kiloa.. Siitä on silloin 3-6kg nestettä.. Ilmeisesti aloittajalla ollut 3-4 kiloa nestettä tuosta 5kg:sta...

      • jos toimivaa etsitte

        sairaala dieetillä lähtee muutakin kun 5kg nestettä. toki hiukan pitää katsoa mitä syö dieetin jälkeen mutta ei kyl dieetin jälkee paljoo syömää pystykkään:) eli itsellä noista yli 10kgn pudotuksesta tuli vaan 2kg nestettä takas joka sit nousee ja tippuu päivittäin. ja tässä on nyt uusi rutistus menossa koska seuraavaa tasakymppiä havittelen ja tähän mennessä 5päivää ja 3,8kg lähtenyt:) eli aiemmin 90kg -> 80 -> tavote on nyt 70kg ja siitä viel 60kg.

        ja itse olen hiukan kärsimätön laihduttelija joten tämä sopii:)


    • Ptnlp

      Piipertäjä, miten se mielestäsi boostaa liikuntaa? Mielellä on valtava voima, voihan se olla sekin joka toimii :)

    • Haloopahvit
      • pete20

        joo niin kannattaa lukea ja tutkia tarjoajan tausta, ettei tule huijatuksi. Vihreää kahvia tarjoaa huijausfirma, jolta ei tiedä mitä saa ja maksaako tyhjästä, varokaa esim. Vertal oy:tä. Siitä firmasta tilatessaan kannattaa varautua, että tyhjästä saat maksaa vaikka palautat huonot tuotteet takaisin.


    • AuringonLapsi 2

      Mä olen juonut vihreetä kahvia viikon ja paino on pudonnut 3,1kg. En olis kyl uskonu, et toimii yleensäkkään, mut kannatti kyllä kokeilla ja aion jatkaa samaa kahvi linjaa :) Ruoka valioo en ole muuttanu, enkä liikkunu erityisemmin...ei vaan ole nälkä, eikä tarvi koko ajan olla napostelemassa jotain.

      • helito62

        Mistä ostit sen kahvin ja mitä se maksoi euroissa??


    • helito62

      Mistä ostit ja mitä se maksaa??

    • Jaakko.

      Minä ostin luontaistuotekaupasta ja olen ollut tyytyväinen. Kuukaudessa -11kg ja olo on todella hyvä!

      • helito62

        Ei Lohjalta ole löytynyt muuta kuin kapseleina??????


    • Kiinnostunut.

      Mitä eri vihreä kahvi -merkkejä olette käyttäneet?

    • Sambo82

      Montakohan pakettia vihreää kahvia, Mrs. Hyviä tuloksia! mahtoi myydä tässä välissä. B|

    • Osku123456

      Millaisiin painon pudotuksiin olette tällä päässeet? Entä tiputtaako painoa, jos ei muuta ruokavaliota millään tavalla?

    • jenzqq

      njaha .. itse pärjään 500 kalorilla päivässä, laihdun tosi helposti. :)

    • kyökkä

      Aivan kauhean makuista! Irvistyttää ja puistatuttaa, kun väkisin koittaa sitä juoda. Hyvän tilin kyllä tekevät meillä, jotka haluavat ainakin joskus uskoa ihmehömpötyksiin...kaappiin jäi kaksi pussia vajaa paketti. Älkää ostako! Kyllä se läski pitää saada pois muuten. Nyt koitan pienentää stressiä, hyvällä mielellä syödä terveellisesti parin tunnin välein pieniä määriä.

    • seppok1

      Terveiset,olen seurannut sillointällön nettiä,ja kun mielenkiintoa tulee niin luen.
      Nyt tuli joten tässä omakohtaiset,inttiaikana lähti 10 kiloa kun ei oikeen maistunut .
      parikymmentä vuotta sitten hullun talvityön aikana lähti 15kg kun aamulla parikupillista kahvia ja ei muuta,syötiin vasta puolinpäivin.No se tuli takaisin kun jäin eläkkeelle,nyt sain uuden haasteen,yritän kahvidietin avulla tiputtaa 20kg talven aikana .Hei! seppo1.

    • annale

      Tervehdys, olen kokeillut juotavaa laihduttajan vihreää kahvia ja hyvin on auttanut. Muutamassa kuukaudessa olen saanut ruokavalion muutoksella (noin 1700kcal/päivä) 4kg pois :))) Sitä on vaan ollut vaikeaa löytää mistään, on näköjään loppunut joka paikasta. Tilasin jotain muuta vihreää kahvia kapseissa www.greencoffeebean.fi verkkokaupasta jotka ovat todella vahvoja ja niitä olen kolme viikkoa nyt syönyt. Mielestäni ovat tehonneet ehkä jopa paremmin kuin juotava kahvi tai ainakin nälkä on pysynyt paremmin poissa.

      Tietääkö kukaan mistä saisi sitä juotavaa kahvia lisää? Life kaupoista en ole niitä enään vähään aikaan löytänyt.

      • Piri(sty) ja laihdu

        Annale on tyytyväinen kun on kokeillut vihreää kahvia ja paino pudonnut muutamassa kuukaudessa 4 kg. Paitsi että sitten samaan hengenvetoon kertoo että ruokavalion muutoksella - 1700 kcal/päivä - lähtenyt. Siis oliko tuosta kahvista mitään hyötyä? Ei ole mitään ihmelääkettä joka polttaisi rasvaa nopeammin, nestettä kyllä saa pois kahvilla ja muillakin aineilla. Ainoa syy miksi tuo kahvi voisi auttaa on se että nestettä lähtee ja se vie ruokahalun. Kun ei syö eikä saa riittävästi kaloreita niin paino tippuu ja laihtuu, ja kujn nesteet lähtee niin paino tippuu. Painon tippuminen EI ole sama kuin laihtuminen . . . Summa summarum: jos tuolla vihreällä kahvilla on jokin hyöty ja se auttaa laihtumaan niin se todennäköisesti on ruokahalun pieneneminen. Sellaista ainetta minäkin olen etsinyt, siis sellaista mikä vie ruokahalun, koskapa tiedän että minun kohdalla ylipaino johtuu liika syömisestä. Olen kyllä löytänytkin yhden hyvän laihdutuslääkkeen, mutta se on kielletty laissa nykyään. Hyvä aine, paransi seksihaluja ja kestävyyttä , ei maksa enempää kuin nuo ihmelääkkeet mutta pitää hereillä liikaa . . . Amfetamiini: lääke liikalihavuuteen ja seksihalun puutteeseen, väsymykseen sekä energian puutteeseen!


    • luomumama

      Ainakin Espoon Punnitse& Säästä kaupasta olen ostanut vihreää kahvia

      • Ei vielä tuloksia

        Joo. Punnitse & Säästä kaupasta löytyy myös Helsingin Kampista. Mulle tuli vaan kauhee turvotus ja ilmavaivoja siitä kahvista, mutta kapseleista ei.


    • eero1

      selvä mainos minä kokeilin ja kysyin lääkäriltä kun ei toiminut että mikä vikana naurahti ja sanoi sinulla ei ole liikaa nestettä nesteytä ensin niin varmana tippuu paino parissa päivässä mut rasva ei pala kun liikkumalla ja suositteli uintia minä totesin että silsa halliinko ei kiitos en halua jalkasilsaa mut lenkille ja paino tippunu 8KG 2 kukadessa

      • addsds

        Vaikea uskoa, että lääkäri sanoo, että rasva ei pala kuin liikkumalla. Lääkärin pitäisi tietää, että rasvan poiston tärkein keino on ruokavalio, liikunta vasta toisena.


    • Suhteellista

      Oikea ruokavalio suhteessa sopivaan määrään liikettä ja lepoa. Sillä se lähtee!

      Tueksi olen napostellut mm. Puhdas plussaa ja kaiken kaikkiaan laihtunut puolen vuoden aikana n. 12kg. Vaikea sanoa mikä on tuotteen osuus projektissa.

      Puhdas plussaa saa mm. täältä : http://goo.gl/a7xg3j

    • Pettynyt8

      Olen nyt syönyt vihreäkahvi kapseleita yli kuukauden, enkä ole laihtunut yhtään. Tilasin tuotteet netistä, enkä lukenut tilausohjeita riittävän tarkasti (14 päivän lopetusviesti ensimmäisen pussukan 4.90€saapumisesta) ja tilaukseni muuttui puolen vuoden määräaikaistilaukseksi. Rahaa tähän palaa noin 300 euroa. Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä, mutta mitään ei ole tehtävissä. Palautinkin lähetyksen, mutta se tulee takaisin ja maksu menee perintään, jos sitä ei maksa.
      Kallista humpuukia!

    • perehtynyt

      täyttä huijausta!

    • kokeilen

      mielenkiintoinen, löysin tämän itse noin viikko sitten ja tilasin.
      ensimmäinen vuorokausi ja nesteitä poistui 1kg. ylipainoa kertynyt 2 vuodessa noin 10-15kg väärän ravinnon ja liikunnanpuutteen vuoksi.

      seuraava punnitus 4 päivän kohdalla jolloin on tarkoitus palata salitreeniin pitkän tauon jälkeen.

      uskon että tuotteella lähtee se 5kg turvotuksia vaikka viikossa jonka jälkeen varmastikkin hidastuu painon putoaminen mutta täytyy sanoa että nyt kun on 2vuorokautta käyttänyt niin turvotuksia on lähtenyt paljon eilisestäkin. valitettavasti punnitsemaan pääsee vasta 4vuorokauden kohdalla seuraavan kerran.

      riittää -10kg mutta toki -15kg on todella paljon jos sen verran lähtee 3kk:dessa.

      salitreeni alkaa siis päivä nro 4 kohdalla. nyt aineenvaihdunta on niin käynnissä että täytyy antaa näiden turvotusten ensin poistua ennen kuin menee salille.

    • ellu2

      Hirveän makuista,ei maistu kylläkään kahville lainkaan,eikä piristä. Pissattaa kyllä normikahvia enemmän,eli poistaa nesteitä - ei rasvaa

    • HIPPIKAHVI ON PASKAA

      ite kokeilin 30 päivää paino tippu 3 kiloa kusetti koko ajan saatanasti ja sen jälkeen join vielä 2 viikkoa ja paino nous 5 kiloa muuta en voi sanoa kun TÄMÄMÄ VIHREÄKAHVI ON TÄYTTÄ PASKAA!!!!

    • carlos95

      Tällä aineella ei ole minkäänlaista vaikutusta painon suhteen ainoa mikä kevenee on kukkaro. Täyttä paskaa.

    • Vanha juttu mutta...

      Paino ei voi pudota viikossa viittä kiloa. Ei varsinkaan minkään ihmetuotteen avulla. Viisi kiloa voi pudota ainoastaan siinä tapauksessa että on syöty runsaasti suolaa ja kuituja jonka päälle on juotu runsaat määrät nestettä. Tämän jälkeen on pitänyt paastota viikon ajan.

      Vanha aloitushan tämä on mutta edelleenkin tuollaiset väitteet on silkkaa puppua.

      • läski ei ikuista

        Niin paino voi pudota mutta se on pelkkää nestettä. Sillä ei ole mitään muuta kuin itsepetoksen merkitys. Vesi tulee takaisin.


    • Johanna1988

      Huono kokemus,ÄLÄ käyttäkä!

    • Kahviaddikti

      Mitä on vihreä kahvi ? Onko se tavallista kahvia raakana, ennen kypsymistä ?

    • rehti koepupu

      hei! tilasin vihreistä kahvin pavuista jauhettua kahvia, slenderiä. minusta se on hyvää, pidän kahvista muutenkin, mieluiten vahvasta. olen laittanut sitä jauhetta tavalliseen maitokahviin ja hyvältä maistuu, ehkä vähän capuzzinomaista. vihreissä, paahtamattomissa pavuissa on klorogeenihappoa, se vaikuttaa kehon glukoosi-aineenvaihduntaan (lunttasin tuon). no, joka tapauksessa nyt odotttelen, onko mitään muuta vaikutusta kuin se, että janottaa, mikä on hyvä, kun muutenkin juon vettä aivan liian vähän, kehon nesteprosentti oli mittauksissa vain 40 % . olishan se mukava, jos kahvia nauttimalla saisi oikeasti vatsamakkarat pienemmäksi :) odotellaan, viikko takana ja paino -500 g eli ei mitään huippua, mutta monesti on jäänyt yhteen kupilliseen per pv kolmen sijasta, sen lisäksi olin lomalla ja kipeänä eli en todellakaan harrastanut liikuntaa :)

    • vihreäkahvi1979
    • Liisi42

      Etsin internetissä tietoa laihdutuksesta. Törmäsin Ultra Slim, mutta en tiennyt mitä siitä ajatella, sillä lukuunottamatta tätä sivustoa, oli todella vaikeaa löytää tietoa näistä tableteista.
      Kun en enää kuitenkaan voinut katsoa itseäni peilistä ja olin saanut tarpekseni possun ulkonäöstä, päätin riskeerata, sillä tahdoin tietää, auttaisiko se minua.
      JA SE AUTTOI! 10,5 kg vähemmän 4:ssä viikossa. Se on vähemmän kuin lupasivat, mutta olen tyytyväinen! Suosittelen jokaiselle naiselle UltraSlim

      http://track.fi.ultraslimsystem.com/product/Ultra-Slim/?uid=5694&sid=1114&pid=121&bid=advandec

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe