Normaalin miehen ja ATM:n ero

20+2

Normaali mies katselee naisia "sillä silmällä", saattaa jopa ajaa punaisia päin tai lyhtytolppaan kun minihamekausi alkaa. Hän saattaa saada erektionpoikasen pelkästä GinaTricot'n mainoksesta.

Mutta unohtaa sen saman tien. Menee töihin, poikien kanssa kalaan, kaljalle, punttisalille, kotiin katsomaan televisiota. On tyytyväinen parisuhteeseen tavallisen naisen kanssa, rakentaa tulevaisuuttaan itselleen, vaimolleen ja lapsilleen. Harrastaa seksiä sen tavallisen naisensa kanssa pari kertaa viikossa.

ATM:llä on fiksaatio: nainen = pillu ja minulle kuuluu pillua. Jos en saa pillua (ja nimenomaan sitä Gina Tricot -naisen pillua) niin minun ei kannata tehdä yhtään mitään.

Normaalilla ihmisellä on realistinen maailmankuva. Ihailu pitää mielen virkeänä, mutta oikea elämä rakentuu ihan muun kuin ulkonäön varaan.

Kriteereitä saa toki pitää ihan niin korkealla kuin haluaa. Turha on kuitenkaan sitten itkeä ja kitistä kun ei saa haluamaansa.

16

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus julki

      Mutta sittenhän kaikki naiset toimivat samalla tavoin kuin AT-miehet!

      • Totuus halki

        Mutta sittenhän sulla ei ole kovin relistinen kuva naisista!


    • -----

      Täytyy tunnustaa mua alko vähän himottaa kun mainitsit Gina Tricot'n. Mutten pidä itseäni ATM:nä.

    • Reipas Poikamies

      Miehen supliikki sanelee saannin sekä miehen komeus iskettävän naisen kauneuden.

      • Gordon Gekko

        Ehkä voidaan laittaa kaavan muotoon: supliikki x komeus = määrä x kauneus?


      • Naisasiateoreetikko.
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Ehkä voidaan laittaa kaavan muotoon: supliikki x komeus = määrä x kauneus?

        Ei mene ihan noin. Hyvällä supliikilla mies voi olla vain ok-näköinen, mutta saa silti enemmän kauniita naisia kuin komea mutta huonosupliikkinen.

        tässä tärkeysjärjestyksessä
        1. supliikki
        2. status
        3. ulkomuoto (ulkonäkö, pukeutuminen & tyyli)

        kaikki nuo tietysti liittyy toisiinsa, mutta esim. pelkkä status ei riitä (paitsi jos on todella korkea, julkkis tai miljonääri), eikä pelkkä ulkomuoto (paitsi jos on todella hyvännäköinen), supliikki on siitä kavala että työtön ok-näköinen mies voi todella hyvällä supliikilla saada ihan mallitasoisia naisia.


      • ....
        Naisasiateoreetikko. kirjoitti:

        Ei mene ihan noin. Hyvällä supliikilla mies voi olla vain ok-näköinen, mutta saa silti enemmän kauniita naisia kuin komea mutta huonosupliikkinen.

        tässä tärkeysjärjestyksessä
        1. supliikki
        2. status
        3. ulkomuoto (ulkonäkö, pukeutuminen & tyyli)

        kaikki nuo tietysti liittyy toisiinsa, mutta esim. pelkkä status ei riitä (paitsi jos on todella korkea, julkkis tai miljonääri), eikä pelkkä ulkomuoto (paitsi jos on todella hyvännäköinen), supliikki on siitä kavala että työtön ok-näköinen mies voi todella hyvällä supliikilla saada ihan mallitasoisia naisia.

        Kohotamme siis supliikin potenssiin ja muotoilemme saantiyhtälön uudelleen:

        SAT^2 = QX

        S = status
        A = komeus
        T = supliikki
        Q = kauneus
        X = määrä


      • Gordon Gekko
        Naisasiateoreetikko. kirjoitti:

        Ei mene ihan noin. Hyvällä supliikilla mies voi olla vain ok-näköinen, mutta saa silti enemmän kauniita naisia kuin komea mutta huonosupliikkinen.

        tässä tärkeysjärjestyksessä
        1. supliikki
        2. status
        3. ulkomuoto (ulkonäkö, pukeutuminen & tyyli)

        kaikki nuo tietysti liittyy toisiinsa, mutta esim. pelkkä status ei riitä (paitsi jos on todella korkea, julkkis tai miljonääri), eikä pelkkä ulkomuoto (paitsi jos on todella hyvännäköinen), supliikki on siitä kavala että työtön ok-näköinen mies voi todella hyvällä supliikilla saada ihan mallitasoisia naisia.

        Nuo menevät tosiaan väkisinkin vähän päällekkäin, koska supliikki nostaa tai laskee statusta. Ja joskus tekee sen melkein kokonaan. Varsinkin jos status liittyy bisneksen tekemiseen tai siihen että on esiintyvä taiteilija.


    • Älymies 23

      Mies ei tule toimeen ilman pillua mutta rumalla naisella ei tee mitään.

      • Puhdas AT-SOTURI

        Eikä käytetyllä miehellä!


    • .....

      Huomaa että oli naisen kirjoittama provo, kun on miesten ajattelusta noin epärealistinen kuva. Kaiken lisäksi sananpartta "ajaa punaisia päin" käytetty sen varsinaisessa merkityksessä, mitä mies ei koskaan tekisi nauramatta.

    • Mä myönnän sen että syksyllä olin ajaa autolla roskapönttöön sekä katutolppaan pahki, kun vastaan tuli 6 todella upeaa naista. Täpärästi sain pelastettua tilanteen. Yhdet kasvot jäi mieleen kun toljotin ajaessani.

      Vaarallista ajaa autolla jos tulee silmänruokaa tarjolle.

      • Mettis..

        Voi sua.. :) Onneks ei käyny kuinkaan, kelleen.
        Kerran pyöräillessäni, takanani ajava auto täräytti _isoon_ kiveen. Taisi jäädä siihen jumiin.. =/


      • Utelias Uuno
        Mettis.. kirjoitti:

        Voi sua.. :) Onneks ei käyny kuinkaan, kelleen.
        Kerran pyöräillessäni, takanani ajava auto täräytti _isoon_ kiveen. Taisi jäädä siihen jumiin.. =/

        Käytkö usein biccaamassa ja steppi-laitteessa kun näin kävi kuskille?


    • Oikeastaan ATM:n ja normaalin miehen välillä ero tulee vasta tuossa kohdassa, jossa oletetaan joku parisuhde, johon palata haavemaailmasta. Palstan vitsinikkarit ovat tietysti oma lukunsa, mutta ei kai karikatyyrejä voi oikeiksi ATM:iksi laskea.

    • fiksu mutta naiseton

      ATM:t ruikuttavat syystäkin. Sen sijaan on tyhmää ruikuttaa ATM:istä. ATM ei voi hyvännäköisen naisen nähtyään palata normaaliin arkeen, koska hänellä ei ole normaalia arkea, vain kurjuutta. Muuten hän ei olisikaan ATM, suoraan määritelmästä seuraten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe