Voiko tyttö harrastaa bmx?

Olen 14vuotias tyttö ja haluasin aloittaa bmx-pyöräilyn.Mutta on muutama ongelma raha ja pystyy tytöt harrastaa bmx pyöräilyä?!?

25

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukaan vain

Bmx on hyvä alku kenelle tahansa pyöräilyharrastukseen. Sen kautta maailmalla on tullut sekä huippuja kaikkiin pyöräilylajeihin että suuri joukko aktiivisia harrastajia.

Ratatilanne on paranemaan päin Suomessa. Googlaa lähin rata, niin löydät samalla lähimmän seuran. Ei muuta kuin mukaan.

• Tuossa pari mallia
    • Kokoomuslainen bmx

muyiskutille tiedoksi että et saa bmx pyörää ihan halvalla.Rahaa kuluu vähintään useita tonneja ja silti et saa hyvää pyörää.Ihan ekana sun tulisi ostaa lukkopolkimet ja kengät.Jos Isäsi tai Äitisi kuluu kokoomukseen niin sitten ei hätää.Sanot vaan heille että antavat 20 000e koska tarvitset uuden polkupyörän.

• peeämäx

Olet sairas!

• bmx-demari

Hoopot makselee kalliisti pyöristä, vaikka ilmaiseksikin saa, kun osaa lukonmurtamisen niksit.

• kylk
        bmx-demari kirjoitti:

Hoopot makselee kalliisti pyöristä, vaikka ilmaiseksikin saa, kun osaa lukonmurtamisen niksit.

Ja jotkut ovat rehellisiä... Ei pahemmin oo inhottavaa kun pyörä johon on usein laitettu yli 700€ varastetaan. Yhdellä tutulla oli 650€ pyörä, ja sit meni sen elämä pilalle kun ei ollu varaa uuteen pyörään. Elikkäs saa olla aika kusipää jos jonkun kalliin pyörän pöllii.

• lol:DDD

aito kusettus!!!

• No kokoomuslianen minulle riittäää ihan pyörä ja kypärä! kyllä tuo freeridea tyyli on ehkä enemmän mun juttua, kun crossi!

• alkup.tuna

Tuskimpa se pyörä tietää kumpi sitä polkee, mies vai nainen :-) Anna mennä vaan!

• kylk

Jeps, mä harrastan bmx ajoa, parkkia. Missä asut, voin tietää missä olisi ajopaikka. Itse ajan hollolassa, ja sielä on suht hyvät bmx/skate rampit. Ja minä ostin ekan pyöräni käytettynä 200€, mutta uutta ei tuolla rahalla kannata ostaa. Meneppäs fi-bmx foorumille niin siellä on myynnissä pyöriä. Kannattaa kysyä täältä niin voin sanoa kannattaako. Mutta halpiksia esim carraro, tai bilteman pyöriä ei kannata ostaa. Ja minä olen nähnyt useita minua parempia naisajajia (ei siihen kyllä hirveitä vaadita).

• tuppukyläs

Itekkin asun hollolas ja oon alottanu bmx ja oon käyny vaa lahes ajamas (yleensä free stylee) mut en tiiä et missä hollolassa on ratoi

• okei. no mä asun kuopiossa!

• Ainakin paikka on

Kuopiossa näyttää olevan skeittihalli jossa myös BMX vuoroja. Crossirataa ei tullut ainakaan yhdellä haulla. Enemmän freestyle harrastajia?

• kylk

Juu, oonhan mä vissii 8 vuotiaana sielä käyny... Enpä osaa paikan suhteen neuvoa.

• kylk

No oonhan mä vissii 8 vuotiaana sielä käyny... Eli paikkaa en osaa neuvoa.

• draaaaaaaaa

Totta ihmeessä tyttökin voi aloittaa bmx- pyöräilyn! Itselläni on tyttö- hänkin on siis tyttö - ja hän on harrastanut vuoden verran bmx. Tykkää kuulemma kamalasti ja on otettu hyvin mukaan porukoihin mukaan, vaikka aluksi pojat eivät oikein innostunut kun joku tyttö alkoi bmx: äillä. Nyt he viilettelevät yhdessä pyörien kyydissä ja se on hauskan näköistä. =)
      Tsemppia vaan aloittamiseen.

• karhuparhunarhu

tulee vaan sanottu aettä ei ole tyttöjen ja poikien juttuja tai harrastuksi totta ihmeessä menet kauppaan katselemaan bmx pyöriä :)

• Nyt on pyörän ostosta 2kk :D ja khyll kannatta ja kiitos kaikille :)

• bmx
    • tyttö

Kanttiiko ostaa BMX joka maksaa alennuksessa 215 euroo mut okee hinta on 240 euroo??

• OstaIhmeessä

Kannattaahan se pienikin alennus käyttää hyväkseen.

• moijjji

No en suosittele saiks ko mesee olis kiva jutella jonkun työn kaaa bmx

• oho siis

Tytön*

• justinbieber12

Voi tyttö kyllä harrastaa bmx

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe