Olen aikeissa ostaa ekan kaasugrillini ja en tiedä oikeastaan mitään kaasupulloista yms Haluaisin ostaa isoimman teräksisen kaasupullon, mitä sellainen maksaa? ja mitä täyttäminen sitten maksaa ja miten siinä pitää toimia ?
Vastaukset 2
- grille
11kg pullo täytenä lienee alle 100 eur, samoista paikoista (rautakauppa, huoltoasema) saa täytön (vaihdon) 20..40 eur hintaan.
Pulloissa on 2 eri hanamallia. Myyjät tietää kumpi on todennäköisesti oikea grilliin (venttiili päällä).
Grillin myyjät todennäkköisesti unohtava kertoa että pullon ja grillin välinen letku paineen säädin ei kuulu hintaan.. - 9+14
Osta suosiolla komposiittipullo. Teräspulloista ei ole kuin riesaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831089
- 73912
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57670
- 43595
- 30582
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4566Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555