Oletteko harrastaneet talvigrillausta ? Itse pidän lajista ja grillailemme talvisin kaverin kanssa silloin tällöin. Kerran grillailimme jouluaattona ja joku kinkkua ahtanut koiran kusettaja pysähtyi katsomaan että mitä ihmettä te pojat teette. Todettiin vain että grillataan ja popsittiin tuotteita napaan grillistä. Talvi grillaus on mukava laji ja suosittelen harrastaman etenkin kevät hangella. Mukavasti kevät aurinko samalla hivelee ihoa : ==`))
Talvi Grillaus
4
338
Vastaukset
- Öpoiy
Miksi siis grillauksen pitäisi tapahtua vain kesällä? Talvi sopii siihen yhtähyvin.
- ON KIVAA
ONKIN KIVA GRILLATA HUVIMAJASSA TALVELLAKIN. PITKÄLLE SYKSYYN TEEMME LÄHES PÄIVITTÄIN RUOKAA 'ULKONA'. MIKSI EI MUKA VOI TALVELLAKIN....
- Intohimogrillaaja
Hyvin voi grillata talvella, varsinkin kun mulla on keittiöstä suora yhteys katetulle grillipaikalle. Grilli on mulla käytössä lähes joka päivä kesät talvet.
- Weber-hyypiö
Itse tein viikonlopun pihvit grillissä 15.11. ja 3.1. ja ns. kauden avajaiset maaliskuun 1. viikolla. Se on sitä "yhtä totuutta" että grillaaminen olisi jotenkin eettisesti suotavaa vain niinä kuukausina kuin ei voi hiihtää ja luistella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900