2 kk ja on KESÄ!

Katse kesää kohti

Mitä odotat kesältä 2011?

Lämmintä, ei stressiä ja sydänystävän löytyminen ovat toiveeni.

22

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkauden samurai

      Kylmää, rauhatonta ja yksinäistä kesää. ATM ei voi tyytyä vähempään.

    • työtön ATM

      Samanlaista säätä kuin viime kesänä ja nuoren, kauniin teininaisen ilmaantumista elämääni.

      • Korjaus.

        ÄLYMIES, sinä olet jo niin iäkäs ettei teineistä puhuminen ole enää iässäsi
        soveliasta!

        Eli toivotaan että elämääsi ilmaantuu noin 25-35 vuotias elämää nähnyt nainen, joka tuo tullessaan elämääsi tarkoituksen.


      • toivotaan, toivotaan

        työtön ATM toivoo kesältä 2011 seuraavaa:

        - Raskasta aputyötä rakennuksilla, huomiohaalareissa, keltainen kypärä päässä ja turvasaappaat jalassa ... Hiki valuen, kiroillen, Virolaisten ja venäläisten sekä
        suomalaisren duunareiden kanssa 9 euron tuntipalkalla ... RASKASTA DUUNIA!

        - 3 kk yhtäjaksoista HELLETTÄ!

        - Yh- naisen tapaamista ja RAKASTUMISTA


      • näinjoo
        toivotaan, toivotaan kirjoitti:

        työtön ATM toivoo kesältä 2011 seuraavaa:

        - Raskasta aputyötä rakennuksilla, huomiohaalareissa, keltainen kypärä päässä ja turvasaappaat jalassa ... Hiki valuen, kiroillen, Virolaisten ja venäläisten sekä
        suomalaisren duunareiden kanssa 9 euron tuntipalkalla ... RASKASTA DUUNIA!

        - 3 kk yhtäjaksoista HELLETTÄ!

        - Yh- naisen tapaamista ja RAKASTUMISTA

        Oikein insinööri puhuu kun haukkuu duunareita, ollaan niin insinööriä että!!!!!!!!!!


      • kesäduuniblues
        toivotaan, toivotaan kirjoitti:

        työtön ATM toivoo kesältä 2011 seuraavaa:

        - Raskasta aputyötä rakennuksilla, huomiohaalareissa, keltainen kypärä päässä ja turvasaappaat jalassa ... Hiki valuen, kiroillen, Virolaisten ja venäläisten sekä
        suomalaisren duunareiden kanssa 9 euron tuntipalkalla ... RASKASTA DUUNIA!

        - 3 kk yhtäjaksoista HELLETTÄ!

        - Yh- naisen tapaamista ja RAKASTUMISTA

        Apumies ei tarvii kuin 7,50 egee tunnille. Ja onhan se paljon verrattuna peruspäivärahaan. Miksi maksaa enempää kun ahkeria virolaisia on jonossa asti tulemassa töihin.


    • Lämmintä ja EI stressiä riittää, kiitos... :)

    • Naisasialooseri.

      Viime kesänä sain suudella kahta naista ja jopa nukkua näiden vieressä. Toisen vieressä vielä kaksi kertaa. Ja yhden kanssa kävin vielä treffeillä.(joka kerran alkoholi oli mukana kuvioissa)

      En usko, että tänä kesänä pystyisin tuota ennätystä rikkomaan.

    • ES

      Odotan Rakkauden Kesää 2011. Tai edes Muutoksen Kesää 2011.
      No... on jätskitötterökin jotain.

    • miinoittaja-melia

      Juu nuo kuulostavat hyviltä. Eli koko vuoden samaa rataa..

    • Reipas Poikamies

      Nautinnollisia mopo kilometrejä, hotteja muijia teransseilla ja uimarannnoilla.
      Välttämätön paha T.Y.Ö nyt voi sotkea kuvioita, mutta kovat hobbyni vaatii hiukan rahaa.
      Mitä odotan? Kivan naisen löytymistä joka minunlaiseen ristiriitaisuuksien pakettiin vois ihastua ;) Oi beibi onhan mulla nää ruskeat nappisilmät bootsit ja nahkatakki :D. Kauluspaidankin vaihdan kesällä COB teepaitaan.

    • lovebird1111

      Summer of 69! Sitä odotan kesältä.

    • Loverboy.

      Odotan kesää kun vien Ella-beibin biitsille ja rakastelemme laineiden liplatellessa pakaroitamme vasten.

    • kunnes löydän

      Odotan kesältä omistusasuntoa. Muuttoa.

    • Kunnon naisen ilmaantumista elämääni, mutta mikäli ennusmerkit pitävät paikkansa tänäkään vuonna se ei tapahdu. Tai sellaista että tapahtuisipa edes jonkunlainen muutos tähän yleiseen elämän tilanteeseen, no toivossa on hyvä elää joskaan mitenkään realistista se ei taida olla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe