Mitä odotat kesältä 2011?
Lämmintä, ei stressiä ja sydänystävän löytyminen ovat toiveeni.
2 kk ja on KESÄ!
22
216
Vastaukset
- rakkauden samurai
Kylmää, rauhatonta ja yksinäistä kesää. ATM ei voi tyytyä vähempään.
- työtön ATM
Samanlaista säätä kuin viime kesänä ja nuoren, kauniin teininaisen ilmaantumista elämääni.
- Korjaus.
ÄLYMIES, sinä olet jo niin iäkäs ettei teineistä puhuminen ole enää iässäsi
soveliasta!
Eli toivotaan että elämääsi ilmaantuu noin 25-35 vuotias elämää nähnyt nainen, joka tuo tullessaan elämääsi tarkoituksen. - toivotaan, toivotaan
työtön ATM toivoo kesältä 2011 seuraavaa:
- Raskasta aputyötä rakennuksilla, huomiohaalareissa, keltainen kypärä päässä ja turvasaappaat jalassa ... Hiki valuen, kiroillen, Virolaisten ja venäläisten sekä
suomalaisren duunareiden kanssa 9 euron tuntipalkalla ... RASKASTA DUUNIA!
- 3 kk yhtäjaksoista HELLETTÄ!
- Yh- naisen tapaamista ja RAKASTUMISTA - näinjoo
toivotaan, toivotaan kirjoitti:
työtön ATM toivoo kesältä 2011 seuraavaa:
- Raskasta aputyötä rakennuksilla, huomiohaalareissa, keltainen kypärä päässä ja turvasaappaat jalassa ... Hiki valuen, kiroillen, Virolaisten ja venäläisten sekä
suomalaisren duunareiden kanssa 9 euron tuntipalkalla ... RASKASTA DUUNIA!
- 3 kk yhtäjaksoista HELLETTÄ!
- Yh- naisen tapaamista ja RAKASTUMISTAOikein insinööri puhuu kun haukkuu duunareita, ollaan niin insinööriä että!!!!!!!!!!
- kesäduuniblues
toivotaan, toivotaan kirjoitti:
työtön ATM toivoo kesältä 2011 seuraavaa:
- Raskasta aputyötä rakennuksilla, huomiohaalareissa, keltainen kypärä päässä ja turvasaappaat jalassa ... Hiki valuen, kiroillen, Virolaisten ja venäläisten sekä
suomalaisren duunareiden kanssa 9 euron tuntipalkalla ... RASKASTA DUUNIA!
- 3 kk yhtäjaksoista HELLETTÄ!
- Yh- naisen tapaamista ja RAKASTUMISTAApumies ei tarvii kuin 7,50 egee tunnille. Ja onhan se paljon verrattuna peruspäivärahaan. Miksi maksaa enempää kun ahkeria virolaisia on jonossa asti tulemassa töihin.
Lämmintä ja EI stressiä riittää, kiitos... :)
- Naisasialooseri.
Viime kesänä sain suudella kahta naista ja jopa nukkua näiden vieressä. Toisen vieressä vielä kaksi kertaa. Ja yhden kanssa kävin vielä treffeillä.(joka kerran alkoholi oli mukana kuvioissa)
En usko, että tänä kesänä pystyisin tuota ennätystä rikkomaan. - ES
Odotan Rakkauden Kesää 2011. Tai edes Muutoksen Kesää 2011.
No... on jätskitötterökin jotain. - miinoittaja-melia
Juu nuo kuulostavat hyviltä. Eli koko vuoden samaa rataa..
- Reipas Poikamies
Nautinnollisia mopo kilometrejä, hotteja muijia teransseilla ja uimarannnoilla.
Välttämätön paha T.Y.Ö nyt voi sotkea kuvioita, mutta kovat hobbyni vaatii hiukan rahaa.
Mitä odotan? Kivan naisen löytymistä joka minunlaiseen ristiriitaisuuksien pakettiin vois ihastua ;) Oi beibi onhan mulla nää ruskeat nappisilmät bootsit ja nahkatakki :D. Kauluspaidankin vaihdan kesällä COB teepaitaan. - lovebird1111
Summer of 69! Sitä odotan kesältä.
- Loverboy.
Odotan kesää kun vien Ella-beibin biitsille ja rakastelemme laineiden liplatellessa pakaroitamme vasten.
- kunnes löydän
Odotan kesältä omistusasuntoa. Muuttoa.
Kunnon naisen ilmaantumista elämääni, mutta mikäli ennusmerkit pitävät paikkansa tänäkään vuonna se ei tapahdu. Tai sellaista että tapahtuisipa edes jonkunlainen muutos tähän yleiseen elämän tilanteeseen, no toivossa on hyvä elää joskaan mitenkään realistista se ei taida olla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464