Menemme tänään

Naisasialooseri.

ATM porukalla elokuviin. Yksi porukastamme on kaltaiseni elokuvanörtti, jonka kanssa tapaamme käydä leffassa usein. Toinen kaveri tässä kokoonpanossa taas on kohtapuoliin valimistuva dippainssi, joka ei ole koskaan pitänyt naista edes kädestä jos ei vanhojen tansseja lasketa.

9

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tg4awt

      Pidelkää toisianne kädestä kun istutte siellä. Muistakaa ettei ole häpeä hakea läheisyyttä toisesta miehestä.

    • Hei hienoa :) Mitä menette katsomaan ?

      • Naisasialooseri.

        Menemme katsomaan Battle:Los Angeles. Se on jokaisen leffanörtin must see elokuvia.


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        Menemme katsomaan Battle:Los Angeles. Se on jokaisen leffanörtin must see elokuvia.

        OK. Täytyypä tsekata sen kuvaus. - Olen kyllä leffojen suhteen melko kaikkiruokainen, paitsi kauhua ja silmitöntä väkivaltaa en oikein kestä. - Viimeksi kävin katsomassa Burleskin ensin yksin ja seuraavana päivänä tyttäreni kanssa :)

        Tässä siitä pätkä:

        http://www.youtube.com/watch?v=_-kPhW85iEo

        Mukavaa leffailtaa teille !


      • Leffafriikkitys
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Menemme katsomaan Battle:Los Angeles. Se on jokaisen leffanörtin must see elokuvia.

        "Menemme katsomaan Battle:Los Angeles. Se on jokaisen leffanörtin must see elokuvia. "

        PERUSTUEN MIHIN!!

        Ihan hirveää kökköpaskaa käsittääkseni!


      • Naisasialooseri.
        Leffafriikkitys kirjoitti:

        "Menemme katsomaan Battle:Los Angeles. Se on jokaisen leffanörtin must see elokuvia. "

        PERUSTUEN MIHIN!!

        Ihan hirveää kökköpaskaa käsittääkseni!

        Trailerin perusteella ihan ok ja ohjaajakin on hyvä. Ei tietysti mikään blocbusteri tyyliin ID4, mutta harrastajille must see leffa. Kaverini on myös lukenut leffasta film-magazinesta.


    • åpo7665tyyt

      No mutta teillä on sentään kavereita ja ainakin kavereita kenelle voitte olla rehellisiä. Samanhenkisyyttä. Mun mielestä se on hienoo, koska toisaalta kokonaan yksin ois masentavaa, ja sitten taas jos kaikki muut sais koko ajan ja seurustelis ja kaikkee, niin eiks sitten ois vähän orponakin? Ei oikein tekis mielikään koskaan olla rehellinen, koska ikäänkuin alkas häettään, tai mua ainakin ehkä, kun on "erilainen"... Ja siis vaikkei siihen ois aihetta, vaikkei oikeet ystävät yleensä edes ajattele niin, vaikkei oikeesti tarttis... Niin silti.

      Vois myös olla että ois vaan jotain kavereita, keitä ei edes samat asiat kiinnostaisi, siis että joo, vois jutella jotain, muttei just vaikka ois ketään toista leffanörttiä. Se on oikeesti aika hanurista.

      Teillä on sentään kavereita, kenen kanssa jutella, käydä leffoissa, kirota maailmaa, nauraa itselleen, tehä kaikkee, no ehkei seksiä harrastaa, mutta kuitenkin olla ystävä. Tiedätkö, se on aika paljon tässä maailmassa...
      Te olette aika onnekkaita.

      Mukavaa elokuvailtaa :)

    • Kiva homma. Itse koitan nukkua illempana univelkaa kiinni tai ainakin yrittää. Kertynyt vähän univelkaa nimeltä mainitsemattomista syistä.

    • lääh lääh

      kerro lisää sulla tuntuu olevan paljon asiaa sanottavana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3469
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2943
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2386
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2328
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      87
      2158
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1747
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1716
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      280
      1615
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1499
    Aihe