Kertokaa kokemuksiannne pyörän tuunauksesta! Olen itse ajatellut vanhan nopsan 24 tuumasen pyörän maalata uusiks :).. Olikohan se niin että ensin hiotaan entinen maali pois, pohjamaali, normimaali, ja lakka ?
Pyörän tuunaus, maalaus
4
685
Vastaukset
- Juuri noin
Periaatteessa juuri noin. Parhaan pinnan kohtuuhinnalla saat, kun teet rungon puhdistuksen ja pohjatyöt itse. Sen jälkeen viet sen automaalaamoon ja sanot että saa olla minkä värinen tahansa. Käyttävät jonkun ruiskun lopun pyörääsi.
Onnistuu kotikonstein spraymaaleillakin. Varottava valumista ja muistettava suojata kaikki kierteet teipillä. - Jaahas sano paahas
Olet kyllä oikeilla linjoilla. Tietenkin jos et ole varma kuinka hyvin onnistut maalaamaan spraylla, mene suosiolla automaalaamoon. Tietenkin halvemmaksi spraymaaleilla. Mutta jos ihan normaalikevyttuunausta meinaat niin spraylla vaan
- tuunarituunariii
joo vanha maali eka pois ;) Kannattaa purkaa se pyörä sillei et on vaa runko ja maalata se runko ja sit koota :)
- juu u
juu sillä linjalla vaan ja esim satulan päällystys on tietenkin kova sana, itse olen 14 kertaa pyöriä tuunannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180