Naisten "seksiystävät"

mies-86-

Monilla sinkkunaisilla tuntuu olevan "seksiystävä" eli joku kaveri, jonka kanssa harrastetaan myös seksiä mutta ei seurustella. Mielestäni tämä on väärin. Kun joku on vain kaveri, niin mielestäni pitäisi olla varma, että seksiä ei harrasteta. Juuri tästä syystä on vaikea suhtautua naiseen jolla on miespuolisia kavereita, potentiaalisena seurustelukumppanina.

150

5362

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --->

      Ai, että oikein monilla naisilla, eiköhän kyse ole yksittäistapauksista, vaikka lähipiiriisi olisikin sattunut useampi tällainen tapaus.

      • sergeit

        kyl se on aika yleistä
        naiset istuu pankin
        päällä ja yrittää rahastaa
        sillä seksi ystävä/t
        maksaa siistä et saa panna
        voi joku ehkä antaa ihan halustakin
        mut maksavat "ystävät" rahoitta naisten
        menoja mihin palkka ei riitä


      • Jaa....
        sergeit kirjoitti:

        kyl se on aika yleistä
        naiset istuu pankin
        päällä ja yrittää rahastaa
        sillä seksi ystävä/t
        maksaa siistä et saa panna
        voi joku ehkä antaa ihan halustakin
        mut maksavat "ystävät" rahoitta naisten
        menoja mihin palkka ei riitä

        minä en kyllä maksa naisilleni penniäkään. Ihan seksin ilosta seksiä harrastamme


      • näin onnnn

        Ollessani 29 vuotias. tutustuin vähän erääseen ihan o.k. näköiseen joskaan ei niin kovin kauniiseen 28 vuotiaaseen naiseen. Sitten sovittiin että minä tulen hänen kämpilleen, ja se tarkoitti minulle siihen paikkaan satojen kilometrien ajoa ja kaiken lisäksi vielä vähän epävarmalla vanhalla autolla.
        No joka taupauksessa minä menin naisen kämpille joka sitten oli o.k. talon vinttikämppä. Ihan mukavasti ilta meni jutellessa ja nainen siinä sitten vähensi pieniin vaatteisiin ja ihan o.k. hän näytti ja siitä sitten sänkyyn mentiin. No en minä tätä tietenkään heti ruvennut nussimaan vaan siinä olin niinkuin olin joskus kauan sitten naisten kanssa ollut. Minusta tämä nainen kuitenkin käyttäytyi jotenkin vähän oudosti siihen nähden mitä muistin aiemmin naisten käyttäytyneen vastaavassa tilanteessa. Sitten nainen alkoi siihen kertoa että hän seurustelee jonkun imiehen kanssa, ja minulle tämä tuli jotenkin niin yllättävänä että en osannut siinä sitten enää mitään muuta kuin aamuun asti nukuin siellä ja sitten lähdin ajamaan kotiin päin.
        Miten nainen voi treffailla ja hakea itselleen miehiä vaikka juuri seurustelee jonkun kanssa. Oli tämä nainen varmaan myös minua paljon parisuhde/seksi-kokeneempikin.


    • Vai niin, ei siis saisi olla kaverina? Kyllä hyvä kaveruus on parempi kuin yksinäisyys. Sitten vasta kaverijtutut katkeaa kun sopiva kumppani löytyy. Huom. olen vain kaverina ei mitään muuta.

      • Jos on toisen

        kaveri, miksi hyvä ystävyys pitäisi katkaista kumppanin löytymisen jälkeen.


      • Jos on toisen kirjoitti:

        kaveri, miksi hyvä ystävyys pitäisi katkaista kumppanin löytymisen jälkeen.

        Niin ei sitä kannatakaan, mutta vähemmälle se jää väistämättä.


      • mr_groove
        itmies kirjoitti:

        Niin ei sitä kannatakaan, mutta vähemmälle se jää väistämättä.

        Ei niin. Seksikaveruuden downgreidaaminen tavalliseksi kaveruudeksi on vähän haastavampaa, mutta mahdollista. Uusi kumppani saattaa olla mustis, jos kaveruuden aikaisempi laatu tulee ilmi.


      • sir_eino
        mr_groove kirjoitti:

        Ei niin. Seksikaveruuden downgreidaaminen tavalliseksi kaveruudeksi on vähän haastavampaa, mutta mahdollista. Uusi kumppani saattaa olla mustis, jos kaveruuden aikaisempi laatu tulee ilmi.

        Totta. Erään opiskeluaikaisen kaverin ja ex-hoidon nykyinen ei anna sen puhua minulle ollenkaan, ei edes olla virtuaalisesti tekemisissä. Niistä ajoista kun harrastimme seksiä on yhdeksän vuotta aikaa. Yhdyntöjä taisi olla kaksi ellei peräti kolme.

        En edes tajua miksi se on kertonut sille miehelle asiasta.


      • Lojaali Liisa
        sir_eino kirjoitti:

        Totta. Erään opiskeluaikaisen kaverin ja ex-hoidon nykyinen ei anna sen puhua minulle ollenkaan, ei edes olla virtuaalisesti tekemisissä. Niistä ajoista kun harrastimme seksiä on yhdeksän vuotta aikaa. Yhdyntöjä taisi olla kaksi ellei peräti kolme.

        En edes tajua miksi se on kertonut sille miehelle asiasta.

        Aivan. Menneisyyden asiat eivät välttämättä kuulu tähän hetkeen. Varsinkaan jos sillä tiedolla ei ole kuin tuhoisia seurauksia.


      • sir_eino
        Lojaali Liisa kirjoitti:

        Aivan. Menneisyyden asiat eivät välttämättä kuulu tähän hetkeen. Varsinkaan jos sillä tiedolla ei ole kuin tuhoisia seurauksia.

        Niin no... Voin vain kuvitella miten onnellinen ja tasapainoinen suhde on jos mies raivostuu vuosia vanhasta jutusta jonkun opiskelukaverin kanssa. Vietimme kerran yhden viikonlopun yhdessä niin että mukana oli eroottista vipinää, muuten olimme monta vuotta sen jälkeen ihan vaan kavereita. Outoa.


      • mr_groove
        sir_eino kirjoitti:

        Niin no... Voin vain kuvitella miten onnellinen ja tasapainoinen suhde on jos mies raivostuu vuosia vanhasta jutusta jonkun opiskelukaverin kanssa. Vietimme kerran yhden viikonlopun yhdessä niin että mukana oli eroottista vipinää, muuten olimme monta vuotta sen jälkeen ihan vaan kavereita. Outoa.

        Mulla on myös yksi yksi hyvä naispuolinen ystävä liki kahdenkymmenen vuoden takaa. Silloin kun molemmat ovat olleet sinkkuna, olemme muutaman kerran harrastaneet kaveriseksiä, sellaista intohimotonta, mutta kun molempia on panettanut ja toinen on vapaa mies ja toinen vapaa nainen. Ex vaimoni ei sallinut naisen tulla häihimme, kun asia selvisi hänelle. No, puolisot tulee ja menee, mutta hän pysyy ystävänä.


      • sir_eino
        mr_groove kirjoitti:

        Mulla on myös yksi yksi hyvä naispuolinen ystävä liki kahdenkymmenen vuoden takaa. Silloin kun molemmat ovat olleet sinkkuna, olemme muutaman kerran harrastaneet kaveriseksiä, sellaista intohimotonta, mutta kun molempia on panettanut ja toinen on vapaa mies ja toinen vapaa nainen. Ex vaimoni ei sallinut naisen tulla häihimme, kun asia selvisi hänelle. No, puolisot tulee ja menee, mutta hän pysyy ystävänä.

        Exällä oli pipo vähän tiukalla?


      • sir_eino kirjoitti:

        Totta. Erään opiskeluaikaisen kaverin ja ex-hoidon nykyinen ei anna sen puhua minulle ollenkaan, ei edes olla virtuaalisesti tekemisissä. Niistä ajoista kun harrastimme seksiä on yhdeksän vuotta aikaa. Yhdyntöjä taisi olla kaksi ellei peräti kolme.

        En edes tajua miksi se on kertonut sille miehelle asiasta.

        koska se on ääliö.


      • mr_groove
        sir_eino kirjoitti:

        Exällä oli pipo vähän tiukalla?

        Lievästi sanottuna kyllä. Sellaista tiukkapipoa elämääni ei enää tule. Onneksi ei ole nököpiirissä, vaikka on mun taustoissa varmasti nieleskeltävää naisella, mutta uskon, että nieleskely kannattaa. En pelaa enkä valehtele, mutta jos toinen kysyy vilpittömästi, niin vastaan rehellisesti.


      • hgftyrtyrt
        mr_groove kirjoitti:

        Mulla on myös yksi yksi hyvä naispuolinen ystävä liki kahdenkymmenen vuoden takaa. Silloin kun molemmat ovat olleet sinkkuna, olemme muutaman kerran harrastaneet kaveriseksiä, sellaista intohimotonta, mutta kun molempia on panettanut ja toinen on vapaa mies ja toinen vapaa nainen. Ex vaimoni ei sallinut naisen tulla häihimme, kun asia selvisi hänelle. No, puolisot tulee ja menee, mutta hän pysyy ystävänä.

        mr_groove, olisitko itse halunnut häihisi miehen, jonka kanssa morsiamesi olisi paneskellut?


      • mr_groove
        hgftyrtyrt kirjoitti:

        mr_groove, olisitko itse halunnut häihisi miehen, jonka kanssa morsiamesi olisi paneskellut?

        No eipä tuo olisi minua haitannut.


    • mr_groove

      "Monilla sinkkunaisilla tuntuu olevan ..." :D :D :D

      Ketäs kuvittelet niiden seksiystävien olevan, ellei sinkkumiehiä? No joillakin on varattuja puolin ja toisin. Omassa sinkkututtavapiirissäni tuo on melko yleistä, vaikka kaikista fuckbuddy-suhteista en varmasti edes tiedä. Mitä pahaa siinä on? Onhan se sata kertaa parempi kuin irtosuhteet. Olemme kuitenkin seksuaalisia olentoja ja meillä on vaan yksi elämä, niin miksi yksi elämän osa-alue pitäisi kieltää itseltään.

      Syitä seksikaveruuteen voi olla monia, kuten: suhteessa ei ole riittävästi ainesta kumppanuuteen, toinen/molemmat eivät ole valmiita seurustelusuhteeseen elämäntilanteensa vuoksi tai sitten halutaan vaan pysyä sinkkuna. Noin joka toisessa tietämässäni fuckbuddy-suhteessa kumpikaan osapuoli ei edes hae kumppania. Uskollisuusaste noissa suhteissa tuntuu vaihtelevan aika paljon, sehän on kahden ihmisen välinen sopimus sitoumuksen asteesta, eikä kuulu meille muille.

      • ....

        YT-miehiä. Kuvottavaa toimintaa puolin ja toisin, enkä koskaan voisi ruveta parisuhteeseen tuollaisen naisen kanssa.


      • hekohekoheko
        .... kirjoitti:

        YT-miehiä. Kuvottavaa toimintaa puolin ja toisin, enkä koskaan voisi ruveta parisuhteeseen tuollaisen naisen kanssa.

        En koskaan ala minkäänlaiseen suhteeseen noin kapea katseisen miehen kanssa. Tosin totuushan on ihan toinen sinunkin moraalilla. Ihan turha leikkiä siveyden sipulia kun itse panisi kaikkea mikä liikkuu.


      • Möllerö

        En ole seksiä itseltäni kieltänyt, sen ovat tehneet naiset puolestani, koska olen kuulemma liian ruma.


      • Alottajan mielestä

        naisen pitää jakaa sitä piparia kaikille eikä vaan omalle kaverille. Eli alottaja on katkeroitunut kun ei saa koskaan baarista naista mukaan kun menevät kavereidensa luokse :)


    • mr_groove

      Onnea neitsyen etsinnässä! Itse en voisi kuvitella alkavani parisuhteeseen aseksuaalisen tai seksuaalisesti rajoittuneen naisen kanssa.

    • o tempora o mores

      Mikään ei ole tänä päivänä niin pyhää kuin oikeus toteuttaa itseään ja nussia kaikkien kanssa joiden kanssa halutaan nussia. Sen takia avioliitotkaan ei kestä kun nainen tai mies keksii vuosien liiton jälkeen että ei ole saanut nussia tarpeekseen muita miehiä/naisia ja haluaa lähteä "etsimään itseään" eli panemaan muita, kun siihen yhteen on jo kyllästytty. Jos tätä hedonistista ja egoistista hurjastelua ei ymmärrä niin on ahdasmielinen runkkari jonka kuuluukin jäädä yksin.

      • mr_groove

        Kieltämättä olet jossain määrin oikeassa tuossa kommentissasi, vaikka ei kaikkien avioerojen syynä ole halu nussia toisen kanssa. Ennemminkin kyseessä on kyvyttömyys pitää suhdetta yllä, joka saattaa ajaa pettämiseen ja sitä kautta eroon. Tie eroon alkaa siitä, kun keskusteluyhteys parin välillä sammuu, seksi hiipuu vasta sen jälkeen. Sitten ollaan tilanteessa, jossa parisuhde on pelkkää kimppakämppäilyä. Ennemmin tai myöhemmin hedoegoismi ottaa vallan jommalla kummalla osapuolella.

        Taas meni vähän off-topic!


      • otot
        mr_groove kirjoitti:

        Kieltämättä olet jossain määrin oikeassa tuossa kommentissasi, vaikka ei kaikkien avioerojen syynä ole halu nussia toisen kanssa. Ennemminkin kyseessä on kyvyttömyys pitää suhdetta yllä, joka saattaa ajaa pettämiseen ja sitä kautta eroon. Tie eroon alkaa siitä, kun keskusteluyhteys parin välillä sammuu, seksi hiipuu vasta sen jälkeen. Sitten ollaan tilanteessa, jossa parisuhde on pelkkää kimppakämppäilyä. Ennemmin tai myöhemmin hedoegoismi ottaa vallan jommalla kummalla osapuolella.

        Taas meni vähän off-topic!

        Ihmiset ei halua pitää suhdetta yllä, koska se vaatii työtä ja on helpompaa vain etsiä uusi mies/nainen jonka kanssa voi kokea sen alkuaikojen huuman. Kyllähän avioerot on yleistyneet huomattavasti ja tämä heijastaa aikojen ja moraalin muutoksia. Parisuhteet ei merkitse enää yhtä paljon. Tärkeämpää on että jokainen saa toteuttaa itseään ja nussia just niin paljon kuin haluaa.

        Ei ole off-topic, liittyy aiheeseen.


      • mr_groove
        otot kirjoitti:

        Ihmiset ei halua pitää suhdetta yllä, koska se vaatii työtä ja on helpompaa vain etsiä uusi mies/nainen jonka kanssa voi kokea sen alkuaikojen huuman. Kyllähän avioerot on yleistyneet huomattavasti ja tämä heijastaa aikojen ja moraalin muutoksia. Parisuhteet ei merkitse enää yhtä paljon. Tärkeämpää on että jokainen saa toteuttaa itseään ja nussia just niin paljon kuin haluaa.

        Ei ole off-topic, liittyy aiheeseen.

        Työtähän se vaatii, eikä siihen työhön saa koulutusta mistään. Ainut keino on yrityksen ja erehdyksen tie. Tai onhan tietysti parisuhdeleirejä yms., mutta niihin pitäisi ymmärtää lähteä ajoissa, kun tunteita vielä on. Aika harva kuitenkaan uskaltaa tunnustaa itselleen ja kumppanilleen riittävän ajoissa, että suhde ei toimi. On vaan niin paljon kivempi pitää kiinni illuusiosta, kuin repiä se kappaleiksi ja löytää toinen ihminen omana itsenään.


    • Hämärän rajoilta

      Lisäksi kannattaa muistaa, että tässäkin pätee Pareton lakina tunnettu yleinen 80-20-periaate: 20 prosenttia miehistä toimii aloituksessa mainittuina "ystävinä" 80 prosentille naisista.

      • Lutkimus maximus

        Mihinkäs tutkimukseen tai teoriaan tämä perustuu?


      • mr_groove

        Mihin perustat väitteesi Pareton-laista tässä tapauksessa? Näppituntumalla ns. Nykäsen lakina tunnettu fify-sixty sääntä toiminee paremmin :D


      • Paskaa!

        Suurin osa miehistä on parisuhteessa ja uskollisia kumppanilleen.


      • sir_eino
        mr_groove kirjoitti:

        Mihin perustat väitteesi Pareton-laista tässä tapauksessa? Näppituntumalla ns. Nykäsen lakina tunnettu fify-sixty sääntä toiminee paremmin :D

        On varmaan totta että ainakin seksiseuran saanti on naiselle helpompaa mutta kun tuota omaa tuttavapiiriä vaikka katsoo niin eipä tule ihan heti mieleen ketään jolla ei olisi ollut seurustelusuhteita ja seksielämää. 80/20... Vähän on liioittelun makua. Olisi hauska tietää mihin tuo väite perustuu? Nettikeskusteluun?


      • tiitu2011
        Paskaa! kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on parisuhteessa ja uskollisia kumppanilleen.

        Eih pidä paikaaansa . suurin osa miehistä ottaa seksikumppanin ja varatut etsivät koko ajana salarakasta ja pettävät minkä kerkeevät . Niimpä kaikille naisille sanoisinkin että ottavat miehensä valvovan silmän alle ja miehet ottavat vaimonsa valvoan silmän alle. Näin se vaan on että aikuisia ihmisiä täytyy valvoa kun ei muuten ymmärrä että jos ollaaan suhteessa ei käydä vieraissa eikä petetä toista.


      • NaiNen@
        tiitu2011 kirjoitti:

        Eih pidä paikaaansa . suurin osa miehistä ottaa seksikumppanin ja varatut etsivät koko ajana salarakasta ja pettävät minkä kerkeevät . Niimpä kaikille naisille sanoisinkin että ottavat miehensä valvovan silmän alle ja miehet ottavat vaimonsa valvoan silmän alle. Näin se vaan on että aikuisia ihmisiä täytyy valvoa kun ei muuten ymmärrä että jos ollaaan suhteessa ei käydä vieraissa eikä petetä toista.

        Kyllä olisi tosi stressaavaa olla parisuhteessa nykyään. Koko ajan kytättävä mitä toinen tekee. Siltikin epäillä että pettää.
        Ilmankos on ollutkin helppo elää viimeiset kuusi vuotta koska olen sen sinkkuna elellyt. Yksi hyvä "kaveri"mies (vapaa) on jonka kanssa seksi silloin tällöin tekee hyvää.


      • ....,.,

      • ....,.,
        sir_eino kirjoitti:

        On varmaan totta että ainakin seksiseuran saanti on naiselle helpompaa mutta kun tuota omaa tuttavapiiriä vaikka katsoo niin eipä tule ihan heti mieleen ketään jolla ei olisi ollut seurustelusuhteita ja seksielämää. 80/20... Vähän on liioittelun makua. Olisi hauska tietää mihin tuo väite perustuu? Nettikeskusteluun?

        Niin, no ei minullekaan tule mieleen ketään, joka olisi sossun asiakas. Tästä varmaan voin päätellä, että sossulla ei ole asiakkaita.

        Tai sitten tuttavapiiriini on valikoitunut tietynlaisia ihmisiä. Ei, kyllä se on todennäköisempi selitys, että sossulla ei ole asiakkaita.


      • NaiNen<3
        NaiNen@ kirjoitti:

        Kyllä olisi tosi stressaavaa olla parisuhteessa nykyään. Koko ajan kytättävä mitä toinen tekee. Siltikin epäillä että pettää.
        Ilmankos on ollutkin helppo elää viimeiset kuusi vuotta koska olen sen sinkkuna elellyt. Yksi hyvä "kaveri"mies (vapaa) on jonka kanssa seksi silloin tällöin tekee hyvää.

        Jepulis!! Minulla myös miespuolinen (vapaa) kaveri. Harrastamme silloin tällöin kiihkeää seksiä. Tykkään kuitenkin, että ollaan tuttuja. Kumpikin tietää, että se loppuu siihen jos ja kun toinen alkaa seurustelemaan. Seksi on niiiiiiiiiiin mukavaa ;-) On minulla toinenkin kaveri (mies)...tosi ystävä...hänen kanssaan ei ole mitään fyysistä. Mukavaa ja helppoa. Toiselle kerron salaiset juttuni ja toista nain :)))) Heh hee.....


      • sir_eino
        ....,., kirjoitti:

        Niin, no ei minullekaan tule mieleen ketään, joka olisi sossun asiakas. Tästä varmaan voin päätellä, että sossulla ei ole asiakkaita.

        Tai sitten tuttavapiiriini on valikoitunut tietynlaisia ihmisiä. Ei, kyllä se on todennäköisempi selitys, että sossulla ei ole asiakkaita.

        Olet vapaa toimittamaan minulle näyttöä siitä että 80% miehistä on sinkkuja. Sanotaan vaikka että yli 18-vuotiasta.


      • selvä kuvio
        sir_eino kirjoitti:

        Olet vapaa toimittamaan minulle näyttöä siitä että 80% miehistä on sinkkuja. Sanotaan vaikka että yli 18-vuotiasta.

        Sä et tajunnut.

        80% naisista, JOTKA KÄYTTÄVÄT seksiystävämiehiä
        valikoivat sellaisen
        TOP-20%:iin kuuluvista miehistä.


      • mr_groove
        selvä kuvio kirjoitti:

        Sä et tajunnut.

        80% naisista, JOTKA KÄYTTÄVÄT seksiystävämiehiä
        valikoivat sellaisen
        TOP-20%:iin kuuluvista miehistä.

        Tuo "JOTKA KÄYTTÄVÄT" selvensi asiaa. Varmaan noin on, jos naisella on varaa valita.


    • no jopas

      saahan sitä nyt naapurin vapaa mies kylässä käydä, vaikka miehellä oliskin naisystävä.
      Sillä naapurin kanssa voi naissinkku olla naapuri, ja ei se tarkoita et seksiä on jos kahvilla käy.
      Muuten ei vois jutella kenenkään kans jos eri sukupuolta.

    • Barbapapa

      Miksi se on väärin? Miksi ulkopuolisen pitää olla varma, että seksiä ei harrasteta, vaikka kukaan osapuoli ei olisi seurustelusuhteessakaan?

    • Aivan..

      Kyllä ehdottomasti pitäisi rakentaa sähköaita sukupuolten välille! Kaikenlainen lisääntyminen ja parisuhteet pitäisi kieltää kokonaan! Näin kaikilla olisi yhtä tasaisen ilotonta, ja kukaan ei voisi olla kateellinen kenellekään.
      Ei olisi liikakansoitusta, yh-äitejä tai muutakaan aivan kauheeta.

    • Juuri näin

      Nämä fuckbuddy ja kaveriseksi suhteet ovat lisääntyneet.
      Olin kiinnostunut eräästä urheilullisesta neitokaisesta tuossa hiljattain.

      Hänellä on kuitenkin ollut kuten olettaa sopii suosionsa mukaisesti varmaan 4 tapailu/seksi/seurustelu juttua parin vuoden aikana.

      Oman ikäisiä kai muut paitsi yksi häntä yli kymmenen vuotta vanhempi mies.

      Voi aika usein olettaa että jos nainen liikkuu tietyissä opiskelija tai harrastepiireissä niin hänellä on parin kuukauden taukojen jälkeen aina joku uusi panotuttu tai säätö meneillään.

      eipähän siinä mitään, kukin tyylillään. Onneksi en tutustunut häneen yhtään sen paremmin. Etsin kuitenkin vakavaa suhdetta enkä mitään kaveriseksi järjestelyjä.

      • kauheeta..

        juu nuo varsinkin on merkki siitä, ettei vakavaa suhdetta halua! ikinä!
        hyvä että onnistuit onkimaan tietoosi ko. asiat ajoissa. saat olla edelleen erossa kaikenmaailman kalkkunoista. ihan yksin.


      • Juuri näin
        kauheeta.. kirjoitti:

        juu nuo varsinkin on merkki siitä, ettei vakavaa suhdetta halua! ikinä!
        hyvä että onnistuit onkimaan tietoosi ko. asiat ajoissa. saat olla edelleen erossa kaikenmaailman kalkkunoista. ihan yksin.

        Toki hän voi halutakkin vakavan suhteen, mutta ei tule tapahtumaan minun kanssani.

        Jos tästä maailmasta ei löydy naisia jotka eivät harrasta fuckbuddy suhteita ihan sen varjolla kun haluavat kiimassa vain seksiä tai sitten on pakko käydä läpi yhden yön juttuja niin sitten todellakin olen mieluummin yksin.

        Etsin ihmistä jonka seksielämä perustuu vakavaan suhteeseen enkä mihinkään kevytkenkäisiin panoihin.

        "ihan yksin. "

        Saat tämän kuulostamaan jotenkin huonolta asialta ja siinä on joku syytöksen tai vähättelyn maku.

        Etkö itse ole onnellinen sinkkuna joten on pakko olla joku koko ajan pumppaamassa sinua?


      • CC
        kauheeta.. kirjoitti:

        juu nuo varsinkin on merkki siitä, ettei vakavaa suhdetta halua! ikinä!
        hyvä että onnistuit onkimaan tietoosi ko. asiat ajoissa. saat olla edelleen erossa kaikenmaailman kalkkunoista. ihan yksin.

        Tämähän voisi olla vaikka minun tekstiäni. Jos ei huomioda shiftin puuttummista.


    • hyi kauheeta

      kukaan ei o koskaan mua ikinä pumpannut, eikä tule niin tekemäänkään.
      sukupuolet pitäisi itseasiassa lakkauttaa kokonaan.

      • Juuri näin

        Sepäs mielenkiintoista.

        veikkaan että sinua on joku pumpannut ja sinua harmittaa kun joku mies ei olisikaan valmis ottamaan sinua sen perusteella että sinulla on vakituinen pumpparikaveri.


      • voit siellä
        Juuri näin kirjoitti:

        Sepäs mielenkiintoista.

        veikkaan että sinua on joku pumpannut ja sinua harmittaa kun joku mies ei olisikaan valmis ottamaan sinua sen perusteella että sinulla on vakituinen pumpparikaveri.

        veikkailla, kunnes muutut siniseksi.


      • Juuri näin
        voit siellä kirjoitti:

        veikkailla, kunnes muutut siniseksi.

        Mistä me oikein edes keskulteltiin tässä?
        Sulla oli joku ongelma minun kommenttieni suhteen ja aloit avautua siitä jankuttamalla jotain?


      • niin mikä
        Juuri näin kirjoitti:

        Mistä me oikein edes keskulteltiin tässä?
        Sulla oli joku ongelma minun kommenttieni suhteen ja aloit avautua siitä jankuttamalla jotain?

        ongelma? =o


    • nainen 43v.

      No eipäs ole näkynyt "seksikaveria"...kertokaapas mistä niitä löytyy?

      • --------

      • askontyttö
        -------- kirjoitti:

        http://www.iskuri.net/

        helppo löytää jos et ole lihava

        Älä sinä rajoittunut lätise, lihavuus ei ole mikään este, miehiä tarjolla liiaksi asti.


      • seuraa kaipaava
        askontyttö kirjoitti:

        Älä sinä rajoittunut lätise, lihavuus ei ole mikään este, miehiä tarjolla liiaksi asti.

        Eipä ole lihavuus este... Henkilökohtaisesti en halua seurustella, mutta seksiseura kiinnostaa. Ja parempi, että on joku vakipano kuin koko ajan irtonumeroita.. Ja parisuhteessa olevista ei saa itsellensä riippakiviä..


    • ES

      Ap:lla taitaa on hieman vainoharhainen käsitys naisista.

    • 4873

      On se kumma kun joitain niin häiritsee se että muut ajattelevat ja elävät vähän eri tavalla. Mitä se sulle kuuluu millainen suhde muilla ihmisillä on toisiinsa, mitä sä toisia rupeat tuomitsemaan?

      Tokihan voit keskittyä vain niihin naisiin joihin sun on helppo suhtautua, ei siinä sen kummempaa.

      • Juuri näin

        Tahtoo vain olla niin että käyttäytyminen tarttuu muihinkin kuten esimerkiksi pettäminen.

        Voi vain tietyn aikaa olla asiasta hiljaa mutta ajan kanssa huomaa että niitä naisia on joka puolella.

        Mutta nähtävästi asian sanominen ääneen jälleen kerran edes netissä on "väärin" ja pitäisi vain pitää huolta omista asioistaan.

        Mistäänhän ei voi koskaan keskustella eikä mistään olla mitään mieltä vaan panna ja lisääntyä kuin kanit aivottomina ameeboina keskittyen omaan pippelin/pimpan vetkuttamiseen kulloinkin sinä hetkenä.

        oikeastaan nämä kaikki viestit ovat ihan turhia kun niissä on mielipiteitä ja "tuomitsemista".

        Jos joku myös pettää niin pettäkööt mitä se meille kuuluu. Jos kumppani on nussinut jokaisen vastakksien sukupuolen kanssa tai pettää meitä parhaillaan niin mitä sekään meille kuuluu?

        Miksi tuomita ketään mistään? Olla vain vapaana ja naida.

        Oikeastaan murhastakaan on turha tuomita ketään. Mitä se meille kuuluu. Tai raiskaukset. Tai teinien kanssa makaaminen. Tai lasten kanssa.

        Ylipäätään mikäänhän ei kuulu toisille.


      • 9876543234567u
        Juuri näin kirjoitti:

        Tahtoo vain olla niin että käyttäytyminen tarttuu muihinkin kuten esimerkiksi pettäminen.

        Voi vain tietyn aikaa olla asiasta hiljaa mutta ajan kanssa huomaa että niitä naisia on joka puolella.

        Mutta nähtävästi asian sanominen ääneen jälleen kerran edes netissä on "väärin" ja pitäisi vain pitää huolta omista asioistaan.

        Mistäänhän ei voi koskaan keskustella eikä mistään olla mitään mieltä vaan panna ja lisääntyä kuin kanit aivottomina ameeboina keskittyen omaan pippelin/pimpan vetkuttamiseen kulloinkin sinä hetkenä.

        oikeastaan nämä kaikki viestit ovat ihan turhia kun niissä on mielipiteitä ja "tuomitsemista".

        Jos joku myös pettää niin pettäkööt mitä se meille kuuluu. Jos kumppani on nussinut jokaisen vastakksien sukupuolen kanssa tai pettää meitä parhaillaan niin mitä sekään meille kuuluu?

        Miksi tuomita ketään mistään? Olla vain vapaana ja naida.

        Oikeastaan murhastakaan on turha tuomita ketään. Mitä se meille kuuluu. Tai raiskaukset. Tai teinien kanssa makaaminen. Tai lasten kanssa.

        Ylipäätään mikäänhän ei kuulu toisille.

        Ymmärrän vertauksesi vain, jos pidät seksiä syntinä eli suurena rikoksena.


    • mies_43

      Muutama tosiseikka. Korjatkaa, jos olen väärässä.

      1. Fuckboddy-suhteet närästävät huomattavasti seksin ja naissuhteiden puutteessa eläviä miehiä (osin myös naisia). Tämä lienee kiistatonta.

      2. Internet ja kaikenlainen "seksijulkisuus" iltapäivälehdissä ym eivät anna oikeaa kuvaa hiljaisen enemmistön seksielämästä. Loppujen lopuksi fuckbuddy-suhteet ovat aika pienen piirin juttu. Useimilla sellaisiin ei koskaan ole mahdollisuuksia tai tilaisuuksia.

      3. Seksuaalisuuden mielekäs toteuttaminen vain fyysisesti ikäänkuin urheilusuorituksena muutoin kuin sooloseksinä on mahdollista vain osalle ihmisiä (erityisesti vain osalle naisia). Useimmille kiintymys ja tunteet ovat niin vahva osa seksiä, että fuckbuddy suhteeseen ajautuminen aiheuttaa jonkinlaisen henkisen kriisin ts. ihastutaan kuitenkin toiseen tai suhde seksiin rakkauden osana kokee kolauksen ja tulevien todellisten rakkaussuhteiden seksielämä kärsii.

      4. Seksuaalisuudessa on kyse yhteensopivuudesta. On ymmärrettävää, että ihminen, joka on harrastanut seksiä vain (ainakin jonkin tason) rakkaussuhteissa ei halua kumppania, jolle seksi voi merkitä vain urheilusuoritusta, vaikka tämä väittäisikin "rakkausseksinsä" olevan jotenkin täysin erilaista.

      • -------

        "Loppujen lopuksi fuckbuddy-suhteet ovat aika pienen piirin juttu. Useimilla sellaisiin ei koskaan ole mahdollisuuksia tai tilaisuuksia."

        Ongelmana on typerät moraaliset estot. Ei mikään muu!


      • PO80

        Totta puhut. Samanlaiset käsitykset aiheesta.


      • Naisasialooseri.

        1. Muuten olet oikeassa paitsi että, naiset saavat kyllä seksiä halutessaan. Panijoita riittää aina, mutta pantavasta on puutetta.

        2. Useimmilla miehillä ei ole siihen koskaan mahdollisuutta. Sen sijaan suurimmalla osalla naisista siihen on mahdollisuus. Ne ovat YT-miehiä kenellä on varaa pitää vakiopanoja.

        3. Seksuaalisuuden mielekäs toteuttaminen vain fyysisesti on mahdollista kenelle tahansa miehistä, varsinkin jos kohteena on jakorasiaksi tiedetty nainen, sellaiseen ei voi rakastua kovin helposti eikä myöskään puuma-naiseen, jokna kanssa seksi niin ikään on puhtaasti fyysistä.

        4. Tuo on totta


      • mr_groove

        1. Tuo on totta, jos toinen tai molemmat hakevat samalla "parempaa" kumppania, joka voisi olla muutakin kuin fuckbuffy. Silloin jos kumpikaan ei hae muuta, niin suhde voi olla todella antoisa. Positiivisia tunteita tulee ja ne saavat tulla.

        2. Iktäpäivälehtien kolme kovaa ovat, kiima, kavaluus ja kuolema. Jätän omaan arvoonsa ko. julkaisut.

        3. No joo, mutta seksikaveruudessa sen ei tarvitse olla vaan fyysistä. Itse ainakin pidän enemmän seksistä ihmisen kanssa, josta oikeasti pidän, kuin sellaisen, jota en tunne. Ei kaikkea tarvitse omistaa tai omia.

        4. Mielestäni on väärin rinnastaa seksikaveruus urheilusuoritukseen. Joskus urheiluseksi on kivaa kaikenlaisissa suhteissa, joskus pelkkä hyväily ja kaikki siltä väliltä. Kyllä hyvässä seksikaveruudessa voi kokea koko repertuaarin, mutta eihän se onnistu kenen tahansa kanssa.


      • Gordon Gekko

        1. Voi olla. Jokainen haluaa kuitenkin tehdä halujensa kanssa jotain, eikä ainakaan itseäni juurikaan kiinnosta mitä muut makuuhuoneissaan tekevät.

        3. Naisten (osan heistä) osalta voit hyvinkin olla oikeassa. Väitän kuitenkin että aika harvat ihmiset toteuttavat seksuaalisuuttaan vain "urheilusuorituksena". Vähintään jonkinasteinen välittäminen kuuluisikin mun mielestä olla seksissä aina mukana.

        Jos toiseen jossain vaiheessa ihastutaan, täytyy tilanne arvioida uudestaan. Se vaatii kyllä suun avaamisen, ajatuksenlukijoita eivät varsinkaan miehet ole. :)

        Jos myöhemmin rakastuu ja aloittaa suhteen, en usko että aiempi seksi fuckbuddy-suhteessa vaikuttaa suhteen seksielämään. Tai ainakaan että sen tarvitsee vaikuttaa. Sitoutumisen taso, tunteet ja tilanne on erilaiset. Kenenkään ei kannata lähteä mukaan vakiseksisuhteeseen, jos se tuntuu väärältä itselle.

        4. Kyllähän jokainen saa valita millaisen ihmisen kanssa haluaa lyödä kamat yhteen.


      • @@@
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        1. Muuten olet oikeassa paitsi että, naiset saavat kyllä seksiä halutessaan. Panijoita riittää aina, mutta pantavasta on puutetta.

        2. Useimmilla miehillä ei ole siihen koskaan mahdollisuutta. Sen sijaan suurimmalla osalla naisista siihen on mahdollisuus. Ne ovat YT-miehiä kenellä on varaa pitää vakiopanoja.

        3. Seksuaalisuuden mielekäs toteuttaminen vain fyysisesti on mahdollista kenelle tahansa miehistä, varsinkin jos kohteena on jakorasiaksi tiedetty nainen, sellaiseen ei voi rakastua kovin helposti eikä myöskään puuma-naiseen, jokna kanssa seksi niin ikään on puhtaasti fyysistä.

        4. Tuo on totta

        Puuma-naiseen? Mikä tekee naisesta puuma-naisen?
        On olemassa oikeita parisuhteita joissa nainen on huomattavasti miestä vanhempi. Onko hän puuma-nainen?
        Nuorikin nainen on puuma-nainen jos sen mittana on vain pelkän seksiseuran hakeminen eli seksi on pelkästään fyysistä. Luulen että nuorissa naisissa sellaisia on enemmän kuin vanhemmissa.
        Entäs se "jakorasia" sitten.. Miehet luulee käyttävänsä naista hyväksi. Kyllä se varmaan on toisinkin päin. Myös näitä miespuolisia jakorasioita on pilvinpimein, joukossa palkon varattujakin. Kaikki kelpaa mikä liikkuu.


    • .,.,.,.

      Ja ehkä sosiaaliset pelot. Että "mitä ne kaveritkin ajattelee", lähinnä kai naisilla.

    • Se "seksiystävä" on

      useimmissa tapauksissa varattu YTM

      • Tekopyhäpaska

        Sillä ei nyt ole tässä merkitystä. Vai onko? Olisiko fuckbuddy-suhteet hyväksytympiä jos ne kohdistuisivat vain ATM.iin?
        Kyse onkin siis vain siitä kun_minä_en_saa-asenteesta. Eli moraalin voi unohtaa, siitähän ei loppujen lopuksi ollut kyse.


      • mr_groove

        ATM:t eivät ikinä suostuisi moiseen suhteeseen. He haluavat neitseellisen naisen omaisuudekseen. YTM:t tyytyvät vähempään.


    • sir_eino

      Olen kaikessa samaa mieltä mr_grooven kanssa.

      Ja tämä seksisuhteiden paheksuminen taitaa johtua vaan siitä ettei itse saa. Aika harva mies seksistä kieltäytyy jos sitä on tarjolla ja tekee mieli. En minä ainakaan.

      Aloittajaa voin lohduttaa siitä että voi nainen ja mies olla ihan kavereitakin. Ainakin minulla on kaksi naista ystävänä, siis läheisenä sellaisena, eikä ole kummankaan kanssa tullut puuhattua mitään seksuaalista. Seksistä ja ihmissuhteista puhumista ei varmaan lasketa? Tunnen muitakin naisia joita en ole pannut. Sitten tunnen naisia joita olen pannut. Joidenkin kanssa olen jopa seurustellut.

      • mr_groove

        Tuskin ihan kaikessa, mutta tässä asiassa ollaan samoilla linjoilla. Mulla on viisi hyvää naispuolista ystävää (kaikki sinkkuja), joiden kanssa en ole pannut, enkä aio panna. Joskus kaveruus on syytä pitää kaveruutena, vaikka hetkellisesti mieli tekis. Aina kannattaa miettiä, kestääkö kaveruus seksin ja sen loppumisen aikanaan. Hyviä ystäviä ei ole koskaan liikaa. Seksiseuraa voi olla, jopa meillä miehillä.


      • @@

        Mitäs ne panomiehet haluaa? Varattuja naisia vai?
        Jos ne ovat panomiehiä niin oma parisuhde ei siihen riitä. Siis mitä muuta?


    • j k

      vai niin

    • tuomittava nainen

      Sekoittaakohan AP nyt tavallisen kaverin ja fuckbuddyn keskenään? Itselläni on pari erittäin hyvää miespuolista ystävää (työkavereita ja eräs ex-miehen kaveri) monien vuosien takaa ja heidän kanssaan ei ole ollut mitään seksuaalista, ei kerta kaikkiaan mitään. Nämä ovat mulle hyviä kavereita, ettei jopa ystäviä.

      Sitten on ihan eri asia, jos on fuckbuddy. Mun mielestä kaveriseksi tai seksikaveri on ihan väärä termi, koska sen sotkee helposti niihin äskeisessä kappaleessa mainitsemiini eri sukupuolta oleviin ystäviin. Itselläni ei ole sellaisia kavereita, joiden kanssa olisin kaveri ja tarvittaessa myös seksiseuralainen.

      Erosin joitakin aikoja sitten, koska minun ja ex-avomieheni liitto ei toiminut. Olimme erossa joitakin kuukausia, kunnes tapasimme sattumalta ja menimme sänkyyn. Kumpikin meistä on edelleen sinkkuja, mutta tapaamme harvakseltaan seksin merkeissä ehkä n. 3-4 viikon välein. Hän on luotettava, hellä ja monin tavoin hyvä mies, mutta minulle väärä siinä määrin, että yhteen emme voi muuttaa enää uudestaan. En kerta kaikkiaan ymmärrä, että miten tällainen vakipanosuhde voi olla niin tuomittavaa? Viimeisen 6-7 vuoden aikana en ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa kuin hänen kanssaan. Missä tahansa parisuhteessa saa enemmän seksiä kuin tällä tavalla!!!

      En halua yhden yön juttuja, joten vakipanosuhde sopii tarpeisiini loistavasti. Tietenkin haluaisin seurustelusuhteen, joka voisi kehittyä avoliitoksi, mutta uuden kumppanin löytäminen on tosi vaikeaa. Seksitarpeet saa tyydytettyä itsekin, mutta toisen ihmisen kosketus, lämmin iho ja hellyys ovat sitä, mitä on mahdotonta saada tyydytettyä pelkillä seksileluilla.

      • Yks ukkeli

        Yksi väite palstallahan on, että vakipanot "pilaavat" naisen jollain tavalla. Tekevät jotenkin tunteettomaksi. Mikä kuulostaa potaskalta.
        Muut syyt tuntuvat olevan miesten epämääräisiä seksuaalisia pelkoja ja epävarmuutta.


      • dgdfdgd

        Ap taitaa nähdä fuckbuddyja joka puolella. Sielläkin missä niitä ei ole.


      • ....
        Yks ukkeli kirjoitti:

        Yksi väite palstallahan on, että vakipanot "pilaavat" naisen jollain tavalla. Tekevät jotenkin tunteettomaksi. Mikä kuulostaa potaskalta.
        Muut syyt tuntuvat olevan miesten epämääräisiä seksuaalisia pelkoja ja epävarmuutta.

        No jos nainen suhtautuu seksiin ihan huolettomasti, että se on suunnilleen yhtä intiimiä kuin kättely tai halaus, niin kyllähän tuollainen nainen on alttiimpi pettämään myös. Sama koskee miehiä.


      • naisen näkökulma
        .... kirjoitti:

        No jos nainen suhtautuu seksiin ihan huolettomasti, että se on suunnilleen yhtä intiimiä kuin kättely tai halaus, niin kyllähän tuollainen nainen on alttiimpi pettämään myös. Sama koskee miehiä.

        Olen 25 ikävuoden paremmalla puolella oleva sinkkunainen. Mulla on monta miespuolista ystävää, mutta vain yhdellä heistä on etuoikeus sexiin. Tunnemme molemmat suurta vetovoimaa toisiamme kohtaan, mutta kumpikaan meistä ei halua seurustella.
        Muutkin ihmiset tietävät että olemme todella hyviä ystäviä, mutta KUKAAN ei tiedä meidän pientä salaisuutta.
        Homma toimii.
        Ei meidän seksisuhde kuitenkaan pelkkää seksiä ole vaan välillä käydään kahvilla, pidetään leffailtaa niin kuin hyvät ystävät tekevät. Ainut on että iltamme monasti päätyvät vällyjen väliin, enkä pidä itä lainkaan vääränä.
        Jokaiselle sinkulla pitäisi mielestäni olla FuckBuddy ;)


      • nainen*38*

        Miksi sinkkunainen (tai mies) ei saisi harrastaa seksiä, aivan niinkuin parisuhteessa oleva nainenkin saa. Seksi kuuluu normaalisti aikuisen ihmisen elämään, eikä pelkästään parisuhteessa oleville. Kaikki eivät ole vielä löytäneet sitä oikeaa kumppania vierelleen, mutta ei se silti sitä tarkoita, että kaikki läheisyys toisen ihmisen kanssa olisi kielletty ja väärin.
        Se, että on muutaman vuoden sinkkuna, yksin... alkaa arvostaa aivan erilailla toisen ihmisen läheisyyttä, sitä kun ei pidä itsestäänselvyytenä.

        Itse olen nyt pari vuotta ilman seurustelusuhdetta elänyt. Ja halipula olisi melkoinen, jos minulla ei olisi ollut tätä miesystävää, jonka kanssa näemme silloin tällöin yleensä seksin merkeissä, mutta myös muuten keskustellen kaikesta. Tällä hetkellä olen tyytyväinen elämääni näin, mutta toki toivon löytäväni kumppanin vierelleni elämästä nauttimaan...


      • Suuri Isä
        naisen näkökulma kirjoitti:

        Olen 25 ikävuoden paremmalla puolella oleva sinkkunainen. Mulla on monta miespuolista ystävää, mutta vain yhdellä heistä on etuoikeus sexiin. Tunnemme molemmat suurta vetovoimaa toisiamme kohtaan, mutta kumpikaan meistä ei halua seurustella.
        Muutkin ihmiset tietävät että olemme todella hyviä ystäviä, mutta KUKAAN ei tiedä meidän pientä salaisuutta.
        Homma toimii.
        Ei meidän seksisuhde kuitenkaan pelkkää seksiä ole vaan välillä käydään kahvilla, pidetään leffailtaa niin kuin hyvät ystävät tekevät. Ainut on että iltamme monasti päätyvät vällyjen väliin, enkä pidä itä lainkaan vääränä.
        Jokaiselle sinkulla pitäisi mielestäni olla FuckBuddy ;)

        Tuollainen nainen on ihmisarvoton lihakimpale ja hänet pitäisi ristiinnaulita julkisesti ja jättää kuivumaan varoitukseksi muille.

        Et myöskään tule koskaan kelpaamaan parisuhteeseen koska toimit ilmaishuorana.


    • eräs deittailija

      Eikö kaksi aikuista ihmistä päätä yhdessä mikä on heidän välisessä suhteessaan oikein ja mikä väärin? Ei siinä sinun mielipidettäsi kysytä enkä edes ymmärrä miten sinulla voi olla mielipide siitä mitä keksi aikuista ihmistä keskenään tekee kunhan eivät lakia riko tai ole varattuja tahoillaan.

    • ykj

      "http://www.iskuri.net/

      helppo löytää jos et ole lihava"

      Niin siis jos on lihava mies.
      Lihava nainen löytää AINA seksiseuraa. Jostain joltain.

      • urh. mies.

        "Lihava nainen löytää AINA seksiseuraa. Jostain joltain."

        Kyllä. Miehet ovat hyvin suvaitsevia. Monet suostuvat naimaan jopa rumaa naista.


      • monessa mukana
        urh. mies. kirjoitti:

        "Lihava nainen löytää AINA seksiseuraa. Jostain joltain."

        Kyllä. Miehet ovat hyvin suvaitsevia. Monet suostuvat naimaan jopa rumaa naista.

        Ekkös oo kuullu--mitä rumempi reppe sitä paremmat eväät!!!!!!!


    • ......

      Joillain naisilla on "ystävänä" myös miesporukoita, joiden yhteisenä reikänä sitten toimivat, Olette varmaan nähneet kaupungilla näitä miesporukoita, joissa hengailee yksi nainen mukana.

      • _jen__

        Vai että yhteisenä reikänä :D
        Ettei vaan olisi kyseessä miesporukka, joista joku on ottanut tyttöystävänsä mukaan.


      • pirun sosiaalistajat

        Heh, onpas joillain tuhma mielikuvitus! :)

        Olin tuossa viikko sitten kahvilla kahdeksan miehen kanssa. Niin, ovat harrastuskavereita palveluskoirapiireistä... :D


    • eräs mies vanta

      Voin kertoa että mulla on naispuolinern kaveri jolla on 4 miespuolista kaveria ja ollaan jokainen naitu sitä vuorollamme ja hän seurustelee erään kehitysvammaisen kanssa tällä hetkellä, jonka vammaiseläke on lähellä sydäntään.

      • :))

        Siis olette naineet sitä vuorollanne. Asian voi kääntää niinkin että tämä naispuolinen kaveri on nainut teitä miehiä vuorollaan. :).... ja vieläpä ottanut ilon irti asiasta. Tuo ei tee hänestä yhtään huonompaa kun teistäkään.


      • :))

        Voi jestas sentään mikä sovinisti. Itse et ole saanut sitä reikää kai milloinkaan kun noin katkera on tullut. Tai vaimo on löytänyt paremman ja jättänyt sinut....


    • Nainen--

      Kylläpä löytyy taas sakkia joka lähtöön -.- ... Kyllä mulla ainakin oli jonkin aikaa seksikaveri. Olin vähän sitä ennen eronnut enkä ollut valmis mihinkään uuteen suhteeseen, joten se sopi mun elämäntilanteeseeni paremmin kuin hyvin. Nykyään ollaan tosin vaan kavereita :) Mut emmää näe siinä mitään pahaa?

    • ..

      lutka

      • Nainen--

        Kerroppa mulle että miten se tekee musta lutkan?


    • ei tuomitsemista

      Nythän siis puhutaan tässä ketjussa sinkuista ja nimenomaan naisista. Eikö yleensä näissä ole myös se toinen osapuoli eli sinkkumies? Miksi seksin harrastaminen sinkkuna katsotaan niin suureksi synniksi 2000-luvulla???

      Omasta mielestäni pettäminen parisuhteessa tai jatkuvat irtosuhteet sinkkuna ovat paljon pahempia asioita kuin se, että ihminen saattaa olla sinkkuna vuosikausia ja harrastaa sinkkuna ollessaan silloin tällöin seksiä esim. 1 miehen kanssa.

      Ne, jotka tuomitsevat naista niin kovasti, niin oletteko ajatelleet, että se nainen, joka on vuosikaudet ilman seksiä, niin ehkäpä sellaiselle ihmiselle ei seksi muutenkaan ole niin tärkeää? Sellaisen tyttöystävän/vaimon haluatte, jolle seksi ei merkitse juurikaan ja jota ei yhtään haittaa kuukausien tauot seksin harrastamisessa. On kuitenkin ihan eri asia, että tarkoitetaanko nyt todellista "jakorasiaa" jolla on satoja seksisuhteita vai normaalia seksuaalista naista, jolla on esim. pitkiä sinkkujaksoja elämässään, jolloin niitä kumppaneita tahtoo kertyä väkisinkin olosuhteiden pakosta.

    • 35 ja kivaa on

      Kaikki alkoi baari-illan jälkeen. Molemmat olimme sinkkuja. Vastoin tapojani sallin miehen tulla luokseni ensimmäisen illan jälkeen. Seksi sujui mainiosti ja mies otti tavaksi soitella parin viikon välein "iltakahvin toivossa". Tapaamiset kestivät muutaman tunnin, joskus katsoimme leffankin yhdessä..
      Mistään enemmästä ei koskaan ollut puhetta, eikä jatkosta sovittu. Aina jäi hyvä fiilis, sai läheisyyttä tutulta ihmiseltä eikä tarvinnut hakea epämääräistä seuraa baareista.
      Seksisuhdetta jatkui puolisen vuotta, kunnes aloin tapailemaan toista miestä. Luonnollisesti lopetin seksisuhteen ja kerroin avoimesti tilanteen. Kerroin myös uudelle tapaukselle tästä likaisesta historiastani. Hän suhtautui asiaan yllättävän hyvin, jonkinlaista mustasukkaisuutta kyllä havaitsin.
      Fuckbuddy soitteli silloin tällöin tiedustellen tilannettani. Seurustelusuhteeni ei sitten ottanutkaan tulta allensa ja 9kk:n jälkeen päätimme erota. Meni joku kuukausi ja törmäsin sattumalta fuckbuddyyn... arvaatte loput. Mutta mutta, jotain uutta! Nyt hän haluaa suhteen kanssani ja itse en ole valmis siihen hänen kanssaan. Elämme vaikeita aikoja ystäväiseni :-)

    • niin 20100

      Heh Hih !! Miehenä kirjoitat tällästä paskaa,.. taas. Miehet olette aivan samanlaisia. Teillä on myös jopa VARATUILLA Miehillä SEKSIKUMMPANEITA NAISEN KANSSA. .. Se on nykyaikaa pitää vain seksikumppnia on varattu tai ei puolin ja toisin .

    • eihän sit koska tied
    • En näe mitään pahaa jos nainen harrastaa seksiä ilman seurustelua. Sitä vartenhan ne ystävät on. Voisin vaikka ystävystyä naisen kanssa jolla on muitakin ystäviä.
      Tärkeinta mielestäni tietää "missä mennää". Jos ystävyys myöhemmin muuttuu seurusteluksi niin sitten sovitaan jatko erikseen...

    • seksi hyvä harrastus

      Lähes aina kannattaa panna ,jos vain saa.

    • Ja uutinen oli?

      Ystäviä etuisuuksilla on todistettavasti ollut niin kauan, kuin kirjoitettua historiaakin.
      Niin miehillä kuin naisillakin.

    • Eewuli

      No tuota, olen sinkku ja minulla on miespuolisia kavereita mutta minulla ei todellakaan mitään seksiystävää. Minä harrastan seksiä vain ollessani parisuhteessa, en muulloin.
      Ja mitä pahaa siinä on, jos naisella on miespuolisia kavereita (vielpä ihan vaan kavereina)? Ei kavereiden takia kannata olla mustasukkainen.

      Muistan kyllä ensimmäisen exäni, joka kielsi minulta miespuoliset kaverit koska luuli kaikkien yrittävän iskeä minua.
      Itselläänhän hänellä sai olla naispuolisia kavereita, koska ne ovat kunnon kavereita ja hän on kunnon mies.
      Ei sellasta miestä enää mulle..

      • on ihan totta..

        kun sanotaan, että parikymppiset naiset kaipaavat romantiikkaa, ja nelikymppiset seksiä.
        ymmärrät tämän joskus myöhemmällä iällä.


      • Kovuutta vain
        on ihan totta.. kirjoitti:

        kun sanotaan, että parikymppiset naiset kaipaavat romantiikkaa, ja nelikymppiset seksiä.
        ymmärrät tämän joskus myöhemmällä iällä.

        Kun tuntuu, etteivät edes ne parikymppiset tänä päivänä romantiikkaa arvosta.


    • Mukavaa touhua

      Olen 42v mies ja minulla on ollut aina naisia seksi ja suutelu ystävinä. Sitten kun seksiystäväni löytävät kumppanin niin seksi loppuu mutta ystävyys ja kaikki mukavat muistot säilyvät. Kukaan heistä ei ole pettänyt kumppaniaan ainakaan minun kanssa.

    • aivan näin..

      Jos haluaa saada,on pakko antaa!! Pitää aikas hyvin paikkansa :DD

    • Aloittajalle

      Onhan se väärin joo mutta välillä on hyvä käydä vähän nussimassa ja pönkittää imagoa sitä kautta jos ei kykene oikeaan ystävyyteen TAI parisuhteeseen.

    • 35vmies

      Mitä on seksi, koskaan en ole sellaista saanut kokea? Kaikki siitä vaan jauhaa, en ymmärrä.

    • anti on tämä

      Mitäköhän pahaa tuossa seksissä oikein on? Symbatiat kaikille avaramielisille naisille ja miehille, ja, terapiaan ne, jotka ovat jämähtäneet ahdasmielisyyteen - jos ei tee mieli, niin vois ottaa suunnan terapeutille.

    • .......

      Hei,

      Minulla oli viimeiset kaksi vuotta seksiystävä kunnes löysin kumppanin jonka kanssa haluan jakaa elämäni. Minusta seksiystävät ovat oiva ratkaisu ihmisille jotka eivät halua seurustella/eivät ole löytäneet kumppania mutta haluavat kuitenkin nauttia seksistä :) Mutta täytyy kyllä myös myöntää että kyllä se lopulta sitten alkoi ainakin minua kyrsimään tuo panosuhde ja tajusin haluavani jo jotain vakituisempaa ja siirtyä elämässäni eteenpäin.

      Tyttö20v.

      • Suuri Isä

        Hei, Olet halpa lutka ja vielä noin nuorena.


      • Mitä sä
        Suuri Isä kirjoitti:

        Hei, Olet halpa lutka ja vielä noin nuorena.

        suuri tyhjäpäinen isä hänen hinnoista tiedät. Jos jotain halpaa olet saanut niin ei tainnut olla toi edellinen nainen vaan ihan oma eukkosi.


    • Uskollinen ukkomies.

      haaremit on erikseen.

    • ihmeee

      Joo, ei sae noin voi olla, ainakaan jos seurustellaan.. jos on kaveri on kaveri, jos on seksikumppanbi on seksikumppani..

    • Tirlittan :)

      Voi hyvänen aika!
      Mitä se kenellekään kuuluu miten kukin hoitaa seksuaaliset tarpeensa silloin kun asialla ei loukata ketään kolmansia osapuolia?

      Itse olen 48 v pitkästä suhteesta reilut pari vuotta sitten eronnut sinkkunainen.

      Tapailen toisinaan erästä sinkkumiestä, jonka olen tuntenut n. puolitoista vuotta.
      Soittelemme silloin tällöin, tapaamme joko ennalta sopien tai yllättäen.
      Saatamme viettää viikonlopun yhdessä jommankumman luona, käydä viihteellä, tehdä ruokaa, saunoa, tai milloin mitäkin.
      Ja harrastamme seksiä.
      Hyvää seksiä.
      Ei siis mitään raakaa "urheilusurituspanoa", vaan molempia erittäin tyydyttävää seksiä.

      Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja meillä on hauskaa, hyvin samanlainen huumorintaju ja paljon yhteisiä keskustelunaiheita.

      Niin syviä tunteemme eivät kuitenkaan ole, että haluaisimme sitoutua toisiimme.

      Tämä sopii meille molemmille oikein hyvin tässä elämäntilanteessa.
      Jos jompikumpi ryhtyy parisuhteeseen, jatkamme vain ystävinä ja yhteiset viikonloput loppuvat siihen.
      Toki voimme vaikka samassa seurueessa viettää iltaa (meillä on yhteisiä ystäviä), mutta suhteemme aikaisemmasta laadusta on aivan turha mahdollisille tuleville kumppaneille kertoa ja aiheuttaa turhaa epäluuloa.

    • Jos naisilla on

      seksiystävä, niin eikös silloin myös miehelläkin ole seksiystävä? Vai kutsutaanko sitä miehen seksiystävää jollain muulla nimellä? On se muuten kumma kun noi naiset taitaa sittenkin olla ihan samanlaisia ihmisiä kun me miehetkin :D

    • Perustuuko.

      Aloittajan väittämä tietoon,vai oletukseen? Onko aloittaja kenties mustasukkainen,jolloin väittämällään on helppo kieltää miespuoliset kaverit naisystävältään?

    • Itse eri maata

      Minulla on pari sekä nais- että miespuolista ystävää, jotka harrastavat seksiä, sanotaan nyt sitten "vakipanonsa" kanssa. Nämä "pariskunnat ovat myös muuten läheisiä keskenään.

      En näe siinä mitään pahaa tai omituista.Se ei sitä paitsi ole/ole ollut mitään kalseata teknistä seksiä vaan myös aitoa ystävyyttä.

      Mitä, kenen kanssa sinkku seksiä harrastaisi - jonkun jäätävän kylmän ja henkisesti ihan vieraan kanssako?

      Kun joku heistä on löytänyt vakavasti otettavan suhteen, seksi vakipanon kanssa on loppunut siihen. Eikä kukaan ole salaillut mitään tai kärvistellyt luuloissa tai mustasukkaisuudessa.

      Minusta tämä on ihan okei, en ymmärrä miksei olisi.

      Itse olen toisentyyppinen, mutta ei tulisi tai olisi tullut mieleenkään moralisoida ystäviäni, vapaita ihmisiä.

    • hmmmmmm........

      itse olin sinkkuna melkein kolme vuotta, olisiko siis pitänyt olla ilman seksiä sen aikaa, kun parisuhdetta ei löytynyt?? vaikka eihän en yhden illan jutut ja fuckbuddy-jutut niin hohdokkaita ole. :D mutta onneksi emme nykyinen ei ole noin mustavalkoisia tuossa asiassa, kuin muutamat täällä. olen tietoinen, että nykyisellä on ollut paljon naisia ennen minua ja olen hänelle ensimmäinen nainen jonka kanssa asuu saman katon alla. tietenkin sitä voi jäädä yksin etsimään niitä "kunnollisia" ihmisiä tai ottaa riskin ja tutustua ihmiseen ihmisenä. se mitä sinkkuna on touhuillut ja toilaillut on turha leimata ihmistä sen vuoksi tai olla menneisyydestä mustasukkainen. jos toisen menneisyys häiritsee, on syytä vilkaista itseään peiliin ja etsiä syitä sieltä, eikä kumppanista... molemmilla on kuitenkin menneisyys, jota ei kannata kantaa parisuhteeseen.

    • Näinkin voi

      Moi! minulla on tuttavien 2 kpl naisen kanssa todella syvä ystävyys. Noin
      kerran viikossa harrastan sexiä kummankin kanssa ,tietenkin he eivät
      tiedä toisistaan. Olen miettinyt pitäisikö hankkia oma tyttöystävä mutta
      sitten pitäisi lopettaa suhde Kaarinan ja Sinikan kanssa..

      mitä mieltä olette...

      • Haistapa sinäkin

        YTM paska!


    • eioeitu

      arvoisa mies 86,mikäli "vanhat merkit" pitävät paikkansa,sinua ei tässä asiassa kuunnella.-Surullista tai miten sen nyt ottaa? Ottaisko raa-kana?

      • Kyseisen tyypin

        onglema on, ettei kukaan nainen huoli häntä "seksiystäväksi". Moraalin kanssa tuolla purkauksella ei ollut mitään tekemistä.


      • ja nää urpot ei
        Kyseisen tyypin kirjoitti:

        onglema on, ettei kukaan nainen huoli häntä "seksiystäväksi". Moraalin kanssa tuolla purkauksella ei ollut mitään tekemistä.

        tee mitään se hyväksi, että kelpaisivat naisille. valittavat vaan ja haukkuvat naisia.


    • ajomies ei laukea su

      mää käyn ajeleen paria yh naista eri paikkakunnilla säännöllisesti.
      kummallakin on hyvät puolensa, mulla ainoastaan yksi vain

      ei tässä seurusteleen kerkeä kele

    • Ei ole sulta pois

      Itselläni on pari naispuolista kaveria joiden kanssa harrastan säännöllisesti seksiä. Eivät ole sulta pois, sillä kumpikaan naisista ei elämäntilanteensa takia halua seurustelusuhdetta - kuten en minäkään. Sinulle taas vain seurustelusuhde sopisi.

    • Itsetunto 0

      Voi, että on naurettavaa! Sinkkunaisella saa todellakin olla seksiystäviä, mutta jos seurustelemaan on tarkoitus ryhtyä, niin eiköhän luonnollisesti seksikumppanit poistu elämästä. Kavereita ja ystäviä voi toki olla myös vastakkaista sukupuolta. Vai onko sulla luottamuspula kenties? Pitäiskö kokoontua pyöreän pöydän ääreen keskustelemaan jokaisen osapuolen kanssa, jotta sun suhtautuminen muuttuisi, vai mitä hä?

      • Suuri Isä

        Ei vaan palkita mitallilla, koska se on miehelle saavutus


      • Itsetunto 0
        Suuri Isä kirjoitti:

        Ei vaan palkita mitallilla, koska se on miehelle saavutus

        Voi jestas sentää! Sinua on kyllä joku nainen loukannut pahasti...Halia, silitystä ja kannustusta sä tarviit pieni, eiku suuri isä...


    • outsiider

      Nämä seksiystäväsuhteet herättävät negatiivisia ajatuksia monissa miehissä, koska niiden kautta periaatteessa vapaiden naisten seksuaalisuus monopolisoidaan pienen miesjoukon eduksi heidän ulottumattomiinsa.

      Se taas ei tunnu oiekudenmukaselta - seksuaalinen vapautuneisuus ei jakaannu tasan.

      Kyse on samanlaisesta turhautuneisuudesta, kun jonottaisit viikonloppu tosensa jälkeen siihe suosittuun klubiin, johon olet aina halunnut päästä, jono vetää ja muut pääsevät, mutta sinun kohdallasi portsari aina keksii jotakin vikaa - "ei noissa kengissä", "just tuli täyttä", "liikaa pohjia".

      Ja ihan niin kuin portsareilla, naisillakin on oikeus valita keitä päästää sisään, mutta niin on myös ulos jätetyn turhautuminen luonnollista.

    • eräsnainenn

      Seksisuhteissa ollaan kyllä ihan kaikenlaisten miesten kanssa. Kyseessä ei siis ole mikään "pienen miesjoukon etu". Seksi voi olla hyvää kenen kanssa vaan jos kemiat pelaavat, ei siinä ole ulkonäön tai muunkaan statuksen kanssa paljon tekemistä.

      • rfr23453

        No mulla on paljon naistuttuja/kavereita harrastusten kautta, eikä kukaan ikinä ole vihjannut "kaveruudesta erityiseduin", luulis että joku kiinnostunut pitäisi löytyä edes yksi tai kaksi siitä monen kymmenen joukosta, jos se on noin tavanomaista tällaiselle ei-niin-kuumalle mutta terveelle ja normaalikroppaiselle sinkulle kuin mitä annat ymmärtää. Että ei se varmaan ihan tarinaa ole, että noi kokemukset keskittyy tietyille miehille.


    • Ihan pyh

      Sarjassa "kummallisia ilmiöitä" tämäkin. Milloin moinen buumi on alkanut, 90-luvullako? Miten homma käytännössä lipsahtaa tällaiselle mallille, että sänkyyn on helppo mennä kenen kanssa tahansa, joka sattuu viehättämään, ja ilman paljoa katumusta ja häpeää? Onko tähän sosiaalistuttu jo varhain jengissä, jossa mennään joukon mukana vaikka kaivoon? Kai se on vaan helppo jatkaa, kun on aloittanut, niin kuin muitakin paheita. Olisi kyllä hyvä, että osattaisiin vähän enemmän kyseenalaistaa muodin oikkuja. Sitten "luuserit" katsovat kieli pitkänä ulkopuolelta, että saispa tota samaa, kun muutkin kerran. Miljoona kärpästä on aina oikeassa ja haju hurmaava.

    • 40 pillun mies

      Minulla on vuosia ollut vakipillu jonka voi tilata tai jonka luo voi mennä nussimaan. Pillu on tietysti vaihtunut aika-ajoin ja ikähaitaria ollut 15v herkkupyllystä aina 40v kurppaan. Joskus näitä vakipilluja voi naida paljaalla ja joskus kumilla, riippuu vähän miten paljon tyttö on persettää jakanut ja minkä riskin on valmis ottamaan.

      Kaikki vakipilluni ovat olleet käytettyjä joten mitään rikollista saati väärää en ole tehnyt.

      Mutta suosittelen.

      • Olet typerä

        provo! Auto on käytetty, ei nainen!


      • Itselläni on myös

        ollut vuosien varrella monia vakiseksikumppaneita, mutta toisin kuin sinä minä olen pitänyt heistä ja kunnioittanut heitä ihmisinä. He ovat olleet ystäviä - hyviä ystäviä. Sinä selvästi halveksi kumppaneitasi.


      • Ei kai käytettyä
        Itselläni on myös kirjoitti:

        ollut vuosien varrella monia vakiseksikumppaneita, mutta toisin kuin sinä minä olen pitänyt heistä ja kunnioittanut heitä ihmisinä. He ovat olleet ystäviä - hyviä ystäviä. Sinä selvästi halveksi kumppaneitasi.

        naista voi olla halveksimatta? Ei voi kunnioittaa sellaista, jonka päällä joku paska on ähkinyt.


      • 40 pillun mies
        Itselläni on myös kirjoitti:

        ollut vuosien varrella monia vakiseksikumppaneita, mutta toisin kuin sinä minä olen pitänyt heistä ja kunnioittanut heitä ihmisinä. He ovat olleet ystäviä - hyviä ystäviä. Sinä selvästi halveksi kumppaneitasi.

        Kunnioitan enemmän maksullista kuin ilmaista huoraa.


      • Ei voi uskoa ei
        Itselläni on myös kirjoitti:

        ollut vuosien varrella monia vakiseksikumppaneita, mutta toisin kuin sinä minä olen pitänyt heistä ja kunnioittanut heitä ihmisinä. He ovat olleet ystäviä - hyviä ystäviä. Sinä selvästi halveksi kumppaneitasi.

        Mitä kumppaneita? Tup tyyppihän keksii juttunsa ihan omasta päästään. Ei sillä ole muita vakikumppaneita ollut kuin oma kätensä. Voi se sitäkin tietysti halveksia :) Tyypin uskottavuus on aika tarkkaan 0.


      • Valitettavasti
        Ei voi uskoa ei kirjoitti:

        Mitä kumppaneita? Tup tyyppihän keksii juttunsa ihan omasta päästään. Ei sillä ole muita vakikumppaneita ollut kuin oma kätensä. Voi se sitäkin tietysti halveksia :) Tyypin uskottavuus on aika tarkkaan 0.

        maailma ei ole sellainen, että vain mukavat ja kaikin puolin kelvot ihmiset saavat seksiä. Hirveän monet inhottavat mulkut saavat seksiä, vai kiistätkö tämän? 40 pillun miehen kaltainen inhottava mies voi hyvinkin saada.


    • Enpä tiiä..

      Minulle tulisi seksiystävyydestä hyväksikäytetty olo. Ehkä myös toisinkin päin. Käyttää toista ihmistä himojensa tyydyttämiseen... Se tuntuu sydämessä väärältä.

      Okei, molemmat vapaasta tahdosta, joo joo. Silti. En voi mitään sille, miten tunnen.

      Tuntuu pahalta antaa toisen viedä rusinat pullasta, miksi jakaisin herkkujani ihmisille, jotka eivät niitä arvosta kummemmin? Onhan se ihannetilanne varsinkin miehelle, saada seksiä, ilman vastuuta ja ansaitsemista. Naisena tyydytyn enemmän henkisestä puolesta, kiinnostuksesta ja erityisyyden tunteesta miehen silmissä. Tarve jää tyydyttymättä kaverisuhteessa, vaikka olisikin seksiä, koska mies nyt panee melellään ketä vaan, ja ei nappaa se mitä olen miehen silmissä, keneen en ole ihastunut, kestä en haluaisi muuta. Olisin siis vaan helppo nakki kaverille.

      Eikä tälläinen fuckbuddy- meininki eroa kauheasti parisuhteesta tai varsinkaan tapailuasteesta. Kunhan vaan sanotaan. Yhtä intiimiä meno on, sitä ei voi kiistää. Ja kyllä se seksi tuntuu erilaiselle sitten parisuhteessakin, kun siihen on asennoitunut eri tavalla. Ihan erilaista se on jos asenne menee tyyliin kenen kanssa vaan, seksiä se vaan on, himo täytyy tyydyttää, tai sitten jakaa ne herkut sellaiselle kuka ne ansaitsee, ketä rakastaa, eikä lohduttele katujen kiimaisia kolleja huvin vuoksi.

      Minua ei ainakaan joku kaveri paneskele, piste!

      • pata soi

        Monenko miehen käyttämä sitten olet?


      • Gordon Gekko

        "ilman vastuuta ja ansaitsemista"
        Mitä tarkoitat ansaitsemisella tässä?


    • vakipanijako

      Niin meillä naiset hakeutuvat paljon naista käyttävien miesten n.s. vakipanoverkostoihin. Ja kun naiset vakipantavana ovat niin he siinä sitten tietenkin alkavat katsoa kieroon vaille naisseuraa jääneitä miehiä.

    • Anonyymi

      Minä harrastan nais kaverin kanssa lesboseksiä hänen nimensä on assi

    • Hitsin vanhoja aloituksia taas putkahtanut tänne, mutta vastaampahan joutessaan.

      Ensinnäkin jos joku nainen haluaa jotain muuta kuin vain kaveria, niin hän luultavasti lopettaa mahdolliset "seksikamuilunsa", jos ei ole joku "polyamoorinen".

      Kokemuksella voin sanoa, ettei "parisuhdetta" kannata lyödä lukkoon ensimmäisten treffien perusteella. Ja suosittelen tutustumista ihmiseen, vaikka tässä tapauksessa naiseen, että minkälaisia arvoja hän arvostaa. En oikein missään vaiheessa usko, että jokin (varsinkin nainen) tarvitsisi erityisemmin salailla polyamoorisuuttaan, kuten ei myöskään seksuaalisuuden suuntaustakaan.

      Kyllä sanoisin, että ohuemmallakin seurannalla noin vuodessa ihmisestä alkaa selvitä minkälainen "eläjä" hän on.

      Tietysti pitää luottaa itseensä, että osaa tutustua ihmiseen. Ja siihen, että on malttia, eikä säntää suinpäin mihinkään vakavampaan, missä sitten on jo ehkä luonut liikoja kuvitelmia...

      Toisten varaan ei kannata omaa elämää nojata. Niin se vaan on. On ollut ja tulee olemaan. 🙂

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe