kannattaako tennis aloittaa ihan niiku jossain seurassa vielä 15-vuotiaana(syksyllä 16)? Itse olen pelannut kylläkin jo monta vuotta tennistä vapaa-ajalla, pääasiassa kesäisin, mutta parina viime vuotena olen pelannut kerran viikossa hallissa.
tenniksen aloitus
amatööör
2
357
Vastaukset
- vara-nadal
No totta Mooses vaikkei Niemiseksi pyrkisikään !
Tulee uusia pelikavereita ja jos menee valmennukseen, taatusti pelityyli paranee (jolloin pelaamisesta tulee paljon mukavampaa). Ja onhan kilpailu, vaikkei kovin vakavaa olisikaan, hiton hauskaa !
Anna palaa vaan, 15 vuotta ei ole ikä eikä mikään tuohon - amatööör
selvä, kiitos tästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13410647
- 525120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442322Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292043
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411472Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291154Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341113Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007