Minkälaiset silmälasit miehelle?

elxwen2

Oletetaan, että likinäön takia on pakko olla silmälasit... niin minkätyyppiset lasit miehellä voisi olla, jotta hän ei näyttäisi ATM:ltä? Sellaiset "trendikehyksetkö"?

21

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rillipää..

Sellaset mitkä näyttää hyvältä sun päässä. Kokeilemalla monia erilaisia. Ei kannata aina luottaa niiden optikkotätien mielipiteeseen, eikä kannata tyytyä ekoihin pokiin jotka tarttuu käteen, eikä välttämättä yhteen liikkeeseen.

• Piilarimies

Laittaisin sinuna piilarit jos vain mahdollista. Kun vaihdoin niin naisten huomio lisääntyi.

Minua aiemmin kai luultiin erheellisesti nörtiksi, mutta kun muutin tyyliä ja jäi silmälasit pois niin eipä luulla enää.

• Rillipää...

Riippuu laseista ja ehkä myös pärstäkertoimesta ja varmasti myös esim. pukeutuminen ja koko olemus vaikuttaa myös.

Mulla on prillit päässä ja saan ihan tarpeeksi huomiota naisilta. Joitain tuntuu jopa viehättävän lasit.

• Piilarimies
        Rillipää... kirjoitti:

Riippuu laseista ja ehkä myös pärstäkertoimesta ja varmasti myös esim. pukeutuminen ja koko olemus vaikuttaa myös.

Mulla on prillit päässä ja saan ihan tarpeeksi huomiota naisilta. Joitain tuntuu jopa viehättävän lasit.

Enpä tiedä tuosta.
        Uskon että silmälasit liitetään miehellä joko herkkyyteen tai "älyllisiin ja teknisiin harrastuksiin".

Se voi naiselle viestiä epämiehekkyydestä. Uskoisin että jos vaihtaisit piilareihin niin saisit jopa enemmän huomiota naisilta kuin nyt jopa niiltä joita lasit joskus viehättävät.

• -.-,,.-.,
        Piilarimies kirjoitti:

Enpä tiedä tuosta.
        Uskon että silmälasit liitetään miehellä joko herkkyyteen tai "älyllisiin ja teknisiin harrastuksiin".

Se voi naiselle viestiä epämiehekkyydestä. Uskoisin että jos vaihtaisit piilareihin niin saisit jopa enemmän huomiota naisilta kuin nyt jopa niiltä joita lasit joskus viehättävät.

Älä nyt jaksa. Mä saan huomiota just niiltä naisilta keiltä haluan. Eikä haittaa jos pidetään älykkäänä tai herkkänä. Sitä paitsi tuo rillit = nörtit ajattelu on aika vanhentunutta - rillit on paremminkin trendikkäät jos siis on hyvännäköiset lasit eikä perus insinörttipokat.

• Piilarimies
        -.-,,.-., kirjoitti:

Älä nyt jaksa. Mä saan huomiota just niiltä naisilta keiltä haluan. Eikä haittaa jos pidetään älykkäänä tai herkkänä. Sitä paitsi tuo rillit = nörtit ajattelu on aika vanhentunutta - rillit on paremminkin trendikkäät jos siis on hyvännäköiset lasit eikä perus insinörttipokat.

Älä nyt herran jumala suutu. Mullahan on itelläkin lasit joita pidän toisinaan jos ei piilareita voi.
        Mutta uskoisin että asia on niin kuten sanoin.

Vaikka olisi kuinka trendikkäät pokat ja silmälaseja pitävänä pidetään älykkäänä niin useimmiten niitä pidetään miehillä ehkä epämiehekkäänä tehden miehestä haavoituvaisemman kuin sellaisen jolla niitä ei ole.

Ainakin itsellä silmälasit oli ihan hienot ja sain niistä kehuja joskus, mutta erot piilareihin oli huomattavat.

En ole enää vain älykäs mies vaan mahdollisesti kova jätkä. Arvaa kumpi saa enemmän pesää? ;)

• Rillipäää....
        Piilarimies kirjoitti:

Älä nyt herran jumala suutu. Mullahan on itelläkin lasit joita pidän toisinaan jos ei piilareita voi.
        Mutta uskoisin että asia on niin kuten sanoin.

Vaikka olisi kuinka trendikkäät pokat ja silmälaseja pitävänä pidetään älykkäänä niin useimmiten niitä pidetään miehillä ehkä epämiehekkäänä tehden miehestä haavoituvaisemman kuin sellaisen jolla niitä ei ole.

Ainakin itsellä silmälasit oli ihan hienot ja sain niistä kehuja joskus, mutta erot piilareihin oli huomattavat.

En ole enää vain älykäs mies vaan mahdollisesti kova jätkä. Arvaa kumpi saa enemmän pesää? ;)

No enpä tiedä? Älykäs mies? Heh heh. No hyvä jos sulla toimii. Mä en ole kyllä huomannut mitään negatiivistä liittyen laseihini, jotka mulla on ollut jo yli kymmenen vuotta. Sitä paitsi jos sä haluat olla kova jätkä niin sit sä olet kova jätkä ilman laseja tai laseilla, ei ne rillit mitenkään siihen liity. Ehkä sä olet vaan saanut itsevarmuutta ilman laseja, ja se on se mikä vaikuttaa eikä ne piilarit.

• Piilarimies
        Rillipäää.... kirjoitti:

No enpä tiedä? Älykäs mies? Heh heh. No hyvä jos sulla toimii. Mä en ole kyllä huomannut mitään negatiivistä liittyen laseihini, jotka mulla on ollut jo yli kymmenen vuotta. Sitä paitsi jos sä haluat olla kova jätkä niin sit sä olet kova jätkä ilman laseja tai laseilla, ei ne rillit mitenkään siihen liity. Ehkä sä olet vaan saanut itsevarmuutta ilman laseja, ja se on se mikä vaikuttaa eikä ne piilarit.

Itsevarmuuteni tuskin liittyy mitenkään asiaan. Pidin pitkään laseja minäkin eri malleja kokeillen kunnes eräänä päivänä vaihdoin piilareihin. Ero oli aika merkittävä.

"Sitä paitsi jos sä haluat olla kova jätkä niin sit sä olet kova jätkä ilman laseja tai laseilla, ei ne rillit mitenkään siihen liity. "

Naisten mielessä ne liittyy.

En minäkään huomannut mitään negatiivista kun pidin laseja tai pidän, mutta positiivinen palaute lisääntyy kun otan ne pois.

Mutta aivan sama. Itse vaihdoin piilareihin sen vuoksi koska en itse pidä lasien kanssa olemisesta enkä sen vuoksi että olisin kuvitellut sillä olevan vaikutusta naisten tulkintaan mm. luonteestani.
        Mutta sillä selkeästi oli ja on merkitystä. Enkä ole ainut joka on huomannut samaa.

• Piilarimies
        Rillipäää.... kirjoitti:

Mutta voihan olla että sun silmälasit korostaa jotain sun piirteitä tai kehystää kasvojasi kivasti.

Yleisesti ottaen kuitenkin esimerkiksi aloittajaa ajatellen niin miehelle suosittelisin silmälasien vaihtoa piilareihin, ihan naisten vuoksi.

naisilla on omituisia tapoja tulkita miehen luonnetta tämän olemuksen perusteella ja silmälasitkin viestii vaikka mitä naiselle.

• mr_groove

Olen myös huomannut, että baareissa tyylikkäätkin silmälasit ovat turn-off monille naisille, vaikka itsekin käyttäisivät rillejä, baareissa tosin piilareita. Ihannemiespalstan turn-off gallupin innoittamana tein alkuvuodesta kokeen. Tein baarikierroksen piilarit päässä ja raportoin sen tonne http://keskustelu.suomi24.fi/node/9600103

Koeta saada hyvä makutuomari mukaan optikkoliikkeisiin. Itse sitä on vähän sokea, eikä pelistä näe niin hyvin, kuin toisen silmin. Liikkeet yrittävät vaan myydä sulle jotkut lasit. Siksi oma makutuomari on paikallaan. Laseissa ei kannata aivan hirvittävästi säästellä, koska ne ovat juuri siinä kohti naamaa, mihin suurin osa naisista ensin katsoo.

• Haluamme lisää!!

Lisää naisten mielipiteitä!! Linkatkaa kuvia!!

• sir_eino

Olen ainakin itse huomannut että piilarit toimivat parhaiten. Tai ehkä mun rillit on vaan niin trendittömät etten saa naisilta katseita niiden kanssa kulkiessa? Sellaiset mustat peruspokat, olen uusinut ne varmaan neljä vuotta sitten koska käytän melkein aina piilareita ulkona.

Juu, likinäköinen minäkin. Ja vielä aika pahasti. Ilman laseja tai piilareita en näe paljon mitään.

• yhtyht

Tiedän parikin miestä, jotka ovat aivan järjettömän hyvännäköisiä lasit päässä. Vähintäänkin yhtä hyvännäköisiä kuin ilman laseja. Toiseen näistä olin aivan toivottoman ihastunutkin.

Itse olen myös likinäköinen, mutta olen mielestäni paljon paremman näköinen piilarit päässä. Joillekin lasit sopii, toisille taas ei..

• 010101010101001010
      • Hipsterofilia

Voihan lollo - aito hipsteri! Ehkä jonkun Jungfraun mieleen olisi tuo. Ironiset viikset ja hela hoito.

• bhö

ohan nuo ihan hauskat :D

• 254324

Joillekin ihmisille sopii paremmin lasit kuin ilman. Esimerkiksi oma poikaystäväni lukeutuu tähän ryhmään. Minun mielestäni sellaiset lasit ovat kivat, missä sangat ovat aika paksut, linssit eivät ole mitkään pullonpohjat ja alaosasta puuttuu kehys kokonaan :)

http://www.nissen.fi/kehykset/1375

Tuossa on jonkunlainen esimerkki. En jaksanut alkaa etsimään tarkemmin ;)

Ja vielä sen verran: minua ei lasit haittaa, kunhan ne sopivat kantajalleen. Yleensä huonolle näölle ei voi mitään. Eiköhän se kerro jo aika paljon ihmisestä, jos on valmis sivuuttamaan sinut potentiaalisena miehenä pelkkien silmälasien takia? Antaa sellaisten ihmisten mennä menojaan! Eikö niin? :)

Terveisin N22, joka lähtee tänään ostamaan uusia silmälaseja poikaystävälleen

• Loppumaton ajatus

"Eiköhän se kerro jo aika paljon ihmisestä, jos on valmis sivuuttamaan sinut potentiaalisena miehenä pelkkien silmälasien takia? Antaa sellaisten ihmisten mennä menojaan! Eikö niin? :)"

HOHOHOHOHO! :D

Jos tuolta pohjalta mennään niin sopivaa naista ei löydy ikinä kun eri asioita aletaan miettiä samalla tavalla.

"jos on valmis sivuuttamaan sut kun et näytä pitemmältä, voimakkaammalta, komeammalta"...

Tuolta pohjalta ajateltuna saa olla ikuisesti yksin ellei ole syntynyt joksikin adonikseksi tai käy hillitön mäihä että löytää sen 1% naisista jotka ei ole pinnallisia.

• dafshdf

Tietosanakirjan kohdasta, Nörtin(ATM:n) lasit, löytyy tämä kuva: http://3.bp.blogspot.com/_hlrAC_92oBA/TSob8ET2JBI/AAAAAAAAEPo/Wvt9zeRE5Fc/s1600/w6.jpg tämä lisäkuvissa: http://4.bp.blogspot.com/_hlrAC_92oBA/TUqpASQupAI/AAAAAAAAEVE/n2KvjrzJ6jw/s1600/brandon4.jpg

• dfgbdf

Mieluummin vaikka Maarit-Näkyvä-tyyliset salmiakkiaakkosen muotoset pokat ku hipsterit. Hippari-pokia rumempia ei voi edes maailman älykkäimmät juutalaiset muotoilun tohtorit kehittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      80
      4073
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3139
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      150
      2524
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1825
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1472
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1140
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      953
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      852
    Aihe