Rillit pois ja menoksi

Mr Groove

Lueskelin viime viikolla viestiketjua http://keskustelu.suomi24.fi/node/9444954 "Absoluuttuset turn-offit miehessä". Aika moni nainen piti rillejä turn-offina. Itse en ole rillipäänä asiaa edes ajatellut aiemmin. Käytän toki piilareita urheillessa, mutta baarissa olen rillipäänä. Tein sitten uteliaisuuttani empiirisen kokeen ja lähdin perjantaina yksin viihteelle piilarit päässä ajatuksenani testata mahdollisimman monen eri ikäisen naisen kiinnostuneisuutta rillittömään mieheen.

Olin itse aloitteellinen ja bongailin selvästi hyvän itsetunnon omaavia naisia. Heti ensimmäinen nelikymppinen nainen olisi halunnut minut mukaansa. Hän oli vain lasillisella töiden jälkeen ja hänen oli mentävä kotiin ulkoiluttamaan koiransa. En kuitenkaan ollut seksiseuraa hakemassa, kun olen vähän liian ihastunut yhteen naiseen. Seuraavaksi bongasin kadulla vastaani tulleen, nätin, parikymppisen näyttävästi pukeutuneen tytön ja hän lähti oitis seuraavaan paikkaan kanssani. Hän osoittautui ihan bimboksi, mutta pysyi matkassa parin baarin verran.

Juttelin illan aikana varmaan kymmenen naisen kanssa, joista vain kaksi ei ollut selvästi lainkaan kiinnostunut. Nämä kaksi olivat vähän aran oloisia tyttöjä, saatoin vaikuttaa liian pelimieheltä heille ja ehkä rillipäisenä olisin antanut turvallisemman ja luotettavamman ensivaikutelman. Muutoin kiinnostuksen suhde olisikin ollut varmaan toisin päin. Yllättävää oli, että ihan nuoretkin naiset olivat kiinnostuneita rillittömästä sedästä. Oikeasti seuraa etsiessäni en ole näin yliaktiivinen, vaan valikoivampi.

Tässäpä vinkki rillipäisille miehille. Pistäkää piilarit päähän, jos haluatte saada naisseuraa helpommin. Pinnallistahan se on, mutta naiset on. Kiitos vielä kaikille teille ihanille naisille, jotka osallistuitte tietämättänne tähän pikku tutkimukseeni! Olipas muuten silmät aika miehekkään punaiset aamulla ;)

6

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainentietää

mielestä sellaset nörttirillit on muutenkin tyylikkäällä miehellä tosi seksyt. Mut mielipiteensä kullakin. Esim. Salkkari- ismon rillit taas on aika peruskauraa ja rumat, joten riippuu se ihan rilleistäkin.

• Mr Groove

Rillit tekee minut kiltimmän ja älykkäämmän näköiseksi. Varmaankin nuo kaksi naista hakivit kilttiä älykköä. Muutenkaan vaatetukseni tuona iltana ei ollut mikään kiltin älykön look. Sekin olli varmaan omiaan herättämään itsevarmojen naisten kiinnostusta. Yllättävää oli huomata, kuinka paljon ulkoisella ensivaikutelmalla on merkitystä baaritapaamisissa.

• ajatusta kehiin

Yllättävääkö? Ja itse et katso naisen ulkonäköä ollenkaan? Äläpäs puhu höpöjä.

• jepjepjoovaan

Niin, voi "kokeilussasi" perääkin olla, mutta ajattelitko ihan sitä, että koska et ollut oikeasti ketään hakemassa, vaan lähinnä vaan testailit, saatoit olla rennompi ja mukavampi, kuin jos olisit ollut "valikoimassa" seksiseuraa/vaimoa/kaikkea siitä väliltä.

Lähe kokeilemaan samalla asenteella mutta rilit päässä, niin katotaan miten käy :) Mutta jos on rennon sosiaalinen löytyy yleensä seuraa :)

• Mr Groove
        jepjepjoovaan kirjoitti:

Niin, voi "kokeilussasi" perääkin olla, mutta ajattelitko ihan sitä, että koska et ollut oikeasti ketään hakemassa, vaan lähinnä vaan testailit, saatoit olla rennompi ja mukavampi, kuin jos olisit ollut "valikoimassa" seksiseuraa/vaimoa/kaikkea siitä väliltä.

Lähe kokeilemaan samalla asenteella mutta rilit päässä, niin katotaan miten käy :) Mutta jos on rennon sosiaalinen löytyy yleensä seuraa :)

Kun olen oikeasti sillä mielen liikkellä olen niin sairaan valikoiva. Taidankin jatkaa naitä tutkimuksia ja tilaisuuden tullen vaidan sitten lennosta vapaalle ;) Itse asiassa kokeen tekeminen oli aluksi aika hauskaa, mutta yhden jälkeen yöllä se alkoi tuntua työn teolta.

• Mr Groove
        ajatusta kehiin kirjoitti:

Yllättävääkö? Ja itse et katso naisen ulkonäköä ollenkaan? Äläpäs puhu höpöjä.

Mutta silmälasit ei ole mulle se juttu puoleen tai toiseen. No en minäkään hirvittävän kiltin näköisistä naisista kiinnostu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe