Miksi aasialaiset naiset haluaa vanhemman miehen?

mnnolmbölt

Usein näkee aasialaisen naisen kanssa ainakin 30 vanhemman miehen.Olen miettinyt,että kyllä on käynyt miehellä hyvä flaksi.Ei sen puoleen,onhan Niinistöllä ja Lipposellakin nuoremmat vaimot.Onko vanhassa vara parempi?

83

1402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Normaalit nuoret naiset eivät todellakaan halua vanhempaa ukon rumilusta kumppanikseen. Jokainen haaveilee noin samanikäisestä prinssistään. Vanhan ukon valintaan on aivan muuta syyt kuin rakkaus. Sopiva ikäero on mies korkeintaan 5 vuotta naista vanhempi, kaikissa ikäryhmissä. Joku muu voi olla asiasta vapaasti eri mieltä, tuo on oma kantani.

• samaa mieltä

Se on raha joka sanelee aasialaisilla 10 vuotta vanhojen äijien valinnassa.
        Kaikkihan sen tietää. Sen takia ne ämmät varmaan vaihtaakin nuorempiin heti
        kun mahdollista.

• ....................
        samaa mieltä kirjoitti:

kun mahdollista.

Mut kun moni, mukaanlukien minun isäni oli 10 vuotta vanhempi, kuin äitini, kun menivät naimisiin, niin oliko se sitten raha joka saneli? Isä oli metallityöläinen ja Suomalainen ja äitikin oli kanta Suomalainen.

????????

Ihmettelee täällä, olen ihan järkyttynyt.

• eri asioita
        .................... kirjoitti:

Mut kun moni, mukaanlukien minun isäni oli 10 vuotta vanhempi, kuin äitini, kun menivät naimisiin, niin oliko se sitten raha joka saneli? Isä oli metallityöläinen ja Suomalainen ja äitikin oli kanta Suomalainen.

????????

Ihmettelee täällä, olen ihan järkyttynyt.

Vain toinen suomalainen ymmärtää toisen suomalaisen kieltä, tapoja, kulttuuria ja uskontoa. Jos ukko olis siinä about 20 v vanhempi ,niin johan skidit saa
        kuulla siitä tarhassa ja koulussa ja kentän laidoilla. Olen itsekin nähnyt,miten
        lapsi häpesi liian vanhaa isää kentän laidalla.

• Tittelin Tuure
        samaa mieltä kirjoitti:

kun mahdollista.

10 on ihan tavallista suomalaistenkin keskuudessa.Aasialais/suomalaisilla on usein 30 v.ikäeroa,niinkuin on Niinistöllä ja lipposellakin/vaimoilla.

• Aasiasta yes!
        samaa mieltä kirjoitti:

kun mahdollista.

Ei tänne Suomeen avioliiton kautta tulleet mitään ole vaihtaneet.ja miksi olisi.Olishan ne sitten alunperinkin voineet mennä nuoremman kanssa,jos olisivat halunneet.Tää on aivan ihmeellistä Suomivosujen väittämää.

• hahahhahahha
        Tittelin Tuure kirjoitti:

10 on ihan tavallista suomalaistenkin keskuudessa.Aasialais/suomalaisilla on usein 30 v.ikäeroa,niinkuin on Niinistöllä ja lipposellakin/vaimoilla.

ONKO? Perustuu mihin tutkimukseen tuo ikäero?

Lähde?

Eli sinulla se on musta tuntuu??

• hahhahahhahah
        eri asioita kirjoitti:

Vain toinen suomalainen ymmärtää toisen suomalaisen kieltä, tapoja, kulttuuria ja uskontoa. Jos ukko olis siinä about 20 v vanhempi ,niin johan skidit saa
        kuulla siitä tarhassa ja koulussa ja kentän laidoilla. Olen itsekin nähnyt,miten
        lapsi häpesi liian vanhaa isää kentän laidalla.

Jaa, eiköhän se ole vain sinun alikehittyneet kakarasi, jotka siellä semmoisia laukoo ja ihmettelee, johan tuon nyt näkee jutuistasi, ettei sinusta vaan yksinkertaisesti ole äidiksi ja vastuuntoiseksi kasvattajaksi.

Ihmekkös et Suomessa paukkuu kokoajan huostaanotot, ei tarvi katsoo, kun näiden muutamien akkojen ja ukkojen väkerryksiä, niin kyllä minäkin hakisin teiltä lapset pois ja munajohtimet poikki teiltä.

• Tittelin Tuure
        hahahhahahha kirjoitti:

Lähde?

Olen seuraillut suomalaisten naisten ilmoituksia E-Kontaktissa.Siellä asetettujen ikähaitareitten mukaan 25-35v.naiset hakevat usein 5-15 vuotta itseään vanhempaa miestä.

• Anonyymi00092
        UUSI

Ja myös paska puhetta, itselläni on Korealainen nainen joka on 35 vuotias ja itse olen 60, ja kyse on rakkaudesta ei rahasta niin kuin moni luuleeja en ole edes rikannormi suomalainen dollaria, mutta toki on aasialaisia naisia niin kuin muun maalaisia naisia jotka ovat anhemman miehen kanssa vain rahasta mutta älä yleistä että kaikki aasialaiset eivät ole vanhemman miehen kanssa rakkaudesta vaan muusta syystä

• Anonyymi00093
        UUSI
        samaa mieltä kirjoitti:

kun mahdollista.

Paska puhetta

• Anonyymi00094
        UUSI
        Tittelin Tuure kirjoitti:

Juuri näin

• Anonyymi00095
        UUSI

Heh

• Anonyymi00096
        UUSI
        hahahhahahha kirjoitti:

Lähde?

Voi vittu kuten jo aikaisemmin sanoin olen itse 60 ja olen ollut nyt 5 vuotta 35 vuotiaan Korealaisen naisen kanssa ja raha ei puhu

• Aasiasta

Onks ne kaikki sitten epänormaaleita,joilla on vanhempi mies.?

• Aasian aurinko

Aasian naiset ovat sitä mieltä,että nuoremmat miehet ovat edesvastuuttomia epäluotettavia ja huolettomia tyyppejä,jotka vaihtavat helposti naista.Siksi he haluavat vanhemman rauhoittuneen miehen,joka on juoksunsa juossut.Tällainen mies on heidän mielestään turvallinen valinta.

• Aasian aurinko

Jos mies on 60v.niin hänellä on vielä runsaasti aikaa saada lapsi.Ja eiköhän se mies ole vielä hyvässä kunnossa,kun tuo lapsi pääsee ylioppilaaksi.Ja jos joku ajattelee,että aasialainen nainen haluaa vanhemman suomalaisen miehen vain sen takia,että pääsee käsiksi tämän rahoihin tämän kuoltua,niin erehtyy.Eiköhän ne aasialaisen vaimon hankkineet ole ihan tuonlaista kunnon työmiehen tasoa varakkuudeltaan.Ei heillä mitään mainittavia omaisuuksia varmaankaan ole,vaikkakin vakaa toimeentulo on.Ja kuolemaakin saa aika kauan vielä odottaa.Noi on sellaisia elokuvista tuttuja mielikuvia.

• 30 vuotta on liikaa!
        Aasian aurinko kirjoitti:

Jos mies on 60v.niin hänellä on vielä runsaasti aikaa saada lapsi.Ja eiköhän se mies ole vielä hyvässä kunnossa,kun tuo lapsi pääsee ylioppilaaksi.Ja jos joku ajattelee,että aasialainen nainen haluaa vanhemman suomalaisen miehen vain sen takia,että pääsee käsiksi tämän rahoihin tämän kuoltua,niin erehtyy.Eiköhän ne aasialaisen vaimon hankkineet ole ihan tuonlaista kunnon työmiehen tasoa varakkuudeltaan.Ei heillä mitään mainittavia omaisuuksia varmaankaan ole,vaikkakin vakaa toimeentulo on.Ja kuolemaakin saa aika kauan vielä odottaa.Noi on sellaisia elokuvista tuttuja mielikuvia.

Meikäläisen isä kuoli 60-vuotiaana, urheilullinen ja terveesti elävä mutta... Ja kun katsoo liikalihavuutta, kasvavaa diabetestä, ym. lisääntyviä elintaso- ja yleissairauksia suomalaisten keskuudessa niin enpä hirveesti tekis lapsia enää 60-vuotiaan ukon kanssa.

Ympäristötekijät meillä tutkimustenkin mukaan heikentävät jo nuortenkin miesten sperman laatua ja lisäävät kivessyövän riskiä. Toisekseen, onko se 60-vuotias kovinkaan valmis ja energinen hoitamaan pientä lasta? Eikö se lapsen etu kiinnosta ollenkaan, vaan ajatellaan vaan taas omaa napaa? Kyllä suoraan sanottuna ei ole kovin coolia jos isä on 60-vuotias isoisä ja äitinä nuorekas 30-vuotias thaikku. Kyllä se lapsi siitä saa kuulla jo tarhassa ja vanhempanakin miettinee kaikenlaista.

Mikä meille on "ei mainittava omaisuus" on thaimaalaisille ja filippiiniläisille köyhille aika merkittävää. Kyllä aidossa köyhyydessä elävä tekee mitä vaan jopa ihan vakaan toimeentulon eteen, sehän on jo monelle paratiisi.

Jos mies saa lapsen 60-vuotiaana niin kun lapsi on ylioppilas, mies on noin 79-vuotias. Ja "ihan hyvässä kunnossa"? Huh huh... :D

• Heh*Heh*

"Että mies siis ehtii täyttää 50 VUOTTA ennen kuin on ne juoksunsa juossut? "

Olen 56 ja mulla on enemmän naisia kuin nuorena. Mä lopetan jouksemisen vasta sitten kun kuolen.

PS. Koskaan en ole ostantu naista, en rahalla enkä "lahjuksilla".

• 40 v mies
        Heh*Heh* kirjoitti:

"Että mies siis ehtii täyttää 50 VUOTTA ennen kuin on ne juoksunsa juossut? "

Olen 56 ja mulla on enemmän naisia kuin nuorena. Mä lopetan jouksemisen vasta sitten kun kuolen.

PS. Koskaan en ole ostantu naista, en rahalla enkä "lahjuksilla".

tuo on miehen puhetta ja olen onnellinen puolestasi!!..jma omastakin tietenkin. sä olet minulle esimerkki!!

• Anonyymi00098
        UUSI

Kuten meillä on olen 60 ja seurustelen 35 vuotiaan kanssa ja hyvin menee ei riitoja ei tappeluja ja raha tai rikkaus ei puhu tässä, en edes ole rikas

• 5+15

Tottakait haluaa vanhemman miehen, koska silloin on lähempänä ukon omaisuutta, kun ukko keikahtaa paremmalla todennäköisyydellä nopeammin kuin nuorempi mies. Aasialaiset naiset pelaavat sellaista rahapeliä, että oksat pois. Ei kukaan tervejärkinen ja itseäänkunnioittava nuori nainen halua mitään vanhaa ukkoa kumppanikseen, vaan viriilin nuoren miehen, jolla samanlaiset jutut ja ajatusmaailma. Vanha ukko on aina vanha ukko eikä se siitä nuorru, vaikka kuinka yrittäisi esittää jotain nuorta kollia. Ei voi muuta todeta kuin, että aika sairaita pitää molempien olla päästään.18

• hahhahahha

Niinkö? Tilastojen mukaan avioliitot, joissa ikäero on pieni päättyvät Suomessa useimmin eroon. Kerrotkos meneekö ne jutut vähän sitten liiankin yksiin, ja loppuu lyhyeen, kun erokin tulee suomi-suomi suhteissa varsin pian.

• Suomi - Vietnam

Meillä on ikäeroa 20 vuotta mikä minusta on vähän yläkanttiiin ja pohdin aika pitkään ennen kuin tähän liittoon ryhdyin. Muutama vuosi tässä kuitenkin on jo ehditty olla yhdessä ja pari lastakin on tässä välissä jalkoihn ilmaantunut. Vaimo haluaisi vielä tyttöä mutta en oikein tiedä kun itsellä tuli jo 5 markkaa täyteen.Sitäpaitsi sukupuolta kun ei voi tilata, jos poikia syntyy kovasti niin sotaahan se tietää.

• hienoooooo

onnea teille

• EiOikeastaan

Vanhalla miehellä kuvitellaan olevan enemmän rahaa ja säästöjä. Kyllä aasiassakin tytöt, jotka tulevat hyvin pärjäävistä perheistä haluavat ensisijaisesti NUOREN tai ikäisensä hyvin koulutetun miehen, jolla on potentiaalia menestyä.

Jos ei tämä onnistu niin sitten pitää ottaa vanhempi korkeatuloinen paikallinen tai mahdollisesti vanhempi ulkomaalainen. Lomalla eurooppalaisen vanhemman miehen on helppo näyttäytyä kehittyvissä maissa rikkaana vaikka totuus olisi toinen ja se sitten jossain välissä valkenee.

• ...

Ulkomailla on ihan luonnollista, että mies on 20-30 vanhempi. Nuoret naiset pitävät samanikäisiä miehiä ihan poikasina, eivät he heistä ole kiinnostuneita. Suomi on varmasti ainut maa maailmassa, jossa ikäeroa ihmetellään. Jokin tässä maassa ja sen naisissa mättää.

• .Realisti.

Miehellä on käynyt faksi, kun on saanut laskelmoivan vaimon?

Jos nainen lähtee toiselle puolelle maailmaa elämään miehen armoilla, niin ilman muuta tämä laskelmoi, että vanhemmalla miehellä olisi parempi palkka ja ehkä jo omistusasuntokin. Ja että tämä olisi naisseuran puutteessa valmis elättämään nuoren vaimon silkkaa kiitollisuuttaan.

Nuorempi mies vaatisi naiselta liikaa länsimaista tasa-arvoisuutta, eikä tämä olisi valmis uhraamaan koko palkkaansa vaimon elättämiseen. Nuori mies haluaa käyttää rahaa itseensäkin ja tällä on vielä valinnanvaraa naisseuran suhteen. Nuorempi mies on siis epävarmempi sijoitus ja tämän saalistamiseen täytyy nähdä paljon enemmän vaivaa. Vanha mies on helppo nakki.

Toki jokainen voi haaveilla niinkin, että nuorta naista kiinnostaisi ikämiehen roikkuva nahka ja orastava kalju. Vanhuuden impotentista kärsivässä miehessä on tosin myös se etu, ettei tämä pysty kulkemaan vieraissa.

Mutta mitäs tuosta. Pääasia että molempien käytännön tarpeet kohtaavat eikä kukaan elä harhakuvitelmissa.

• Aasiasta olla pitää!

Aika lailla puppua on tämän realistin mielipiteissä.Voi olla,että mies onkin kiitollisuuttaan valmis maksamaan vaimon(nuoren ja kauniin)elatuksen.On sitä turhempiinkin asioihin rahaa pistetty (avioerossa)Eihän siihen kuitenkaan koko palkkaansa tarvi pistää,niinkuin nimimerkki"realisti" väittää.Totta on,että vanhempi mies on helpompi nakki.Kukapa voisi kieltäytyä nuoresta kaunottaresta.Tosta orastavasta kaljusta sanoisin,että ajaahan ne nuoretkin miehet päänsä kaljuksi ja hyvin kelpaavat nuoremmille jopa Suomi-naisille.Ja tosta impotentistä kyllä on vääriä käsityksiä.Kyllä sitä esiintyy nuoremmillakin miehillä.Ei se liity ikään,vaikka moni niin luuleekin.Oletteko kuulleet sanonnan:"Mitä vanhempi pukki,sitä kovempi sarvi?

• :::...:::...
        Aasiasta olla pitää! kirjoitti:

Aika lailla puppua on tämän realistin mielipiteissä.Voi olla,että mies onkin kiitollisuuttaan valmis maksamaan vaimon(nuoren ja kauniin)elatuksen.On sitä turhempiinkin asioihin rahaa pistetty (avioerossa)Eihän siihen kuitenkaan koko palkkaansa tarvi pistää,niinkuin nimimerkki"realisti" väittää.Totta on,että vanhempi mies on helpompi nakki.Kukapa voisi kieltäytyä nuoresta kaunottaresta.Tosta orastavasta kaljusta sanoisin,että ajaahan ne nuoretkin miehet päänsä kaljuksi ja hyvin kelpaavat nuoremmille jopa Suomi-naisille.Ja tosta impotentistä kyllä on vääriä käsityksiä.Kyllä sitä esiintyy nuoremmillakin miehillä.Ei se liity ikään,vaikka moni niin luuleekin.Oletteko kuulleet sanonnan:"Mitä vanhempi pukki,sitä kovempi sarvi?

Sen verran olen alaa lukenut ,että tiedän impotentin kyllä liittyvän
        erittäin saumattomasti ikään. Muutamia poikkeuksia tietty kyllä
        löytyy mutta ikä ja velttous kulkevat kyllä niinsanotusti käsikynkkää.
        Turha muuta edes lievällä huumorillakaan väittää.

Kyllä se on niin kuin Junnu Vainio aikoinaan jo sanaili : Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta ...nyt näkee Masasta että on niin tasasta...Numminen lausui on lahunnut kölisi .
        Että silleen.

• Kyllä seisoo
        :::...:::... kirjoitti:

Sen verran olen alaa lukenut ,että tiedän impotentin kyllä liittyvän
        Turha muuta edes lievällä huumorillakaan väittää.

Kyllä se on niin kuin Junnu Vainio aikoinaan jo sanaili : Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta ...nyt näkee Masasta että on niin tasasta...Numminen lausui on lahunnut kölisi .
        Että silleen.

Kyllä ehkä näinkin,mutta tuskin nuorista naisista haaveilevat äijät on näitä impotentteja.

• ei vaan mulla

Jos mies on noin 15 vuotta naistaan vanhempi, niin siinä on aluksi kyseessä aikuinen-lapsi-suhde. Vielä kun kyse on ulkomaalaisesta naisesta, niin mies joutuu opettamaan naisensa puhumaan, kirjoittamaan, käymään kaupassa jne. Siinä samalla kun tulee lapsia etc. niin kyllä siinä haastetta piisaa niin aikuisille kuin lapsillekin.

• Niinpä....

Olisi aika omituinen ajatus, että puoliso täytti 30 vuotta silloin kun itse syntyi.

Jos aviopuolisot ovat vielä kotoisin eri puolilta maailmaa, niin aikamoinen kulttuuriero ja sukupolvien välinen kuilu on voitettavana. Kuinka monella taviksella on oikeasti kapasiteettia käsitellä nämä asiat? Senkin jälkeen kun uutuudenviehätys on laimennut ja monia arkisia pikkupettymyksiä on astunut kuvioon mukaan?

Naisen kotimaassa työkomennuksella olleella miehellä on paremmat mahdollisuudet, mutta tavallinen lomamatkailija tai internetdeittailija tuskin käsittää puolison sopeutumisvaikeuksia. Surettaa niitten tyttöjen puolesta, jotka on roudattu Suomeen ja joista ei oikeasti pidetä huolta.

Jos tyttö on uusavuton ja siten etsii isähahmoa, joka pitää kaikesta huolta ja maksaa kaiken, ja tämä tosiaan TEKEE NIIN, niin ehkä se painaa vaakakupissa.

• Suomi - Vietnam

Sen verran vielä lisäisin, että vaimolle tulee jatkuvasti kyselyjä josko hän tietäisi ketään länsimaista miestä joka olisi kiinnostunut menemään avioliittoon vietnamilaisen naisen kanssa. Näitä kyselyjä tulee sekä naisilta itseltään että heidän äideiltään, rahaakin on tarjottu. Varsinkin sen jälkeen kun vaimo rakensi pienen kerrostalon Ho Chi Minhiin on kyselyjä tullut valtavasti. Raha on siellä yhtä kuin onnellisuus ja kaikki haluavat onnellisen elämän. Usko on siellä lujassa,että länsimainen mies voi tarjota vankan taloudellisen turvan perheelle ja se on monen aasialaisen naisen toiveiden täyttymys. Miehen ikä ei ole niin tärkeä asia.

• mies maalta

Jotenkin huvittavaa, että kovasti korostetaan tuota aasialaisnaisten taloudellista hyötymistä.

Omakohtaisesti olen kokenut pariinkin kertaan, että suomalaisen naisen
      kanssa vasta kalliiksi tuleekin... kaikki menee itsetuntoa myöten pahimmillaan.

• Pehmeä jänis

""Sen verran olen alaa lukenut ,että tiedän impotentin kyllä liittyvän
      Turha muuta edes lievällä huumorillakaan väittää"""

Yritetäänkö kyseisell' viestillä väittää,että impotentti olisi kovin yleistä vanhempien miesten kohdalla.?Kyllähän se kiihottuminen siitä kumppamistakin on myös kiinni.Voi olla ett´ä 6-kymppisellä ei oikein tahdo seistä saman ikäisen naisen kanssa,mutta 30 vutiaan kanssa kyllä hyvinkin.

• ihmisenkaari on näin

No jos sen saakin juuri ja juuri puoliseisokkiin ei se pelkästään naista
        tyydytä.
        Jos meihellä ei ole ns. naintikaluseisontaa ei nainen siitä kyllä paljoakaan nauti ,puoliveltolla paneminen pitäisi jo laissa kieltää.

Eihän siitä tule kuin pahalle päälle ja jää vain muistelemaan niitä
        kunnon seisokkia jollin miestä katsoi ihan nautinnolla kun kalu oli
        kunnon tanassa..... ja pitkään. Saattoi sillä samalla seisonnalla vielä
        saada naiselleen toisenkin nautinnon.
        Jos se lerpahtaa heti lauetessaan eipä paljon naurata.
        Lääketieteelliset tutkimukset toteavat että 40-70 vuotiailla miehillä
        noin 60%on ongelmia tällä saralla.

No ei se 30 vuotias nainen kyllä kovin suuria kiksejä tommosesta vanhasta
        lerpusta voi saada joka hetken vain tekee töitänsä ja suurimman osan aikaa
        riippuu tekemättömänä mitään. Eihän kukaan nainen jaksa kovin pitkään edes
        teeskennellä ...no tietysti jos on takataskussa jotain., etutaskuhan ikämiehillä
        on jo kuitenkin melkolailla tyhjä.

• litinää ja lotinaa
        ihmisenkaari on näin kirjoitti:

No jos sen saakin juuri ja juuri puoliseisokkiin ei se pelkästään naista
        tyydytä.
        Jos meihellä ei ole ns. naintikaluseisontaa ei nainen siitä kyllä paljoakaan nauti ,puoliveltolla paneminen pitäisi jo laissa kieltää.

Eihän siitä tule kuin pahalle päälle ja jää vain muistelemaan niitä
        kunnon seisokkia jollin miestä katsoi ihan nautinnolla kun kalu oli
        kunnon tanassa..... ja pitkään. Saattoi sillä samalla seisonnalla vielä
        saada naiselleen toisenkin nautinnon.
        Jos se lerpahtaa heti lauetessaan eipä paljon naurata.
        Lääketieteelliset tutkimukset toteavat että 40-70 vuotiailla miehillä
        noin 60%on ongelmia tällä saralla.

No ei se 30 vuotias nainen kyllä kovin suuria kiksejä tommosesta vanhasta
        lerpusta voi saada joka hetken vain tekee töitänsä ja suurimman osan aikaa
        riippuu tekemättömänä mitään. Eihän kukaan nainen jaksa kovin pitkään edes
        teeskennellä ...no tietysti jos on takataskussa jotain., etutaskuhan ikämiehillä
        on jo kuitenkin melkolailla tyhjä.

Se on poika viagrat kehiin, vai onko sulla ne lukemiset jäänyt kesken, kun et ole smurffi tapuista kuullust.

• aasian love.

täysin väärinpäin.

itse olen seurustellut itseäni VANHEMPIEN aasialaisten naisten kanssa hyvin paljon.Suunnalta thaimaa/kiina.

Olen huomannut että moni aasialainen nainen ottaa mieluusti nuoren kollin pitämään häntä hyvänä.sopii minulle, sopii heille.

tässä suhteessa aloittajan sössötys menee metsään.

täälläpäin on hyvin paljon vanhempia aasialaisia joilla on nuori suomalaismies kainalossa, ja tämä on suomi.

• Aloitin ketjun

Voihan se mennä näinkin päin,mutta miksi kutsut aloitustani sössötykseksi?

• Gubbe.

Mulla on itseäni 20 v nuorempi nainen - suomalainen. Siis ilmeisesti on.
      Eikä kyse ole rahasta, vaan rakkaudesta.

• Utopiassa mukavaa !

Gubbe.....tai olet isähahmo...tai hän etsii vain turvaa sinusta...tai hän nauttii vaan seksistä...tai hän uskoo tulevaisuudessa hyötyvänsä sinusta jotenkin...tai hän on rakastunut... kaikki mahdollista.

Naiset roikkuvat suhteissa,( vaikka eivät olisäkaan todella rakastuneita ) vaikka miten moninaisista syistä ja miehiä on helppo sumuttaa ja saada uskomaan vaikka mitä.Enkä puhu tässä mitään ulkomaalaisista naisista, jolloän vielä suurempi mahdollisuus tulla sumutetuksi.Naisena sanon, että naisiin ei ole luottamista. Usko hyviksisi : ) Ethän jo luottanut tähän sanomaani ? : )))

Muista kumminkin, että 20 vuotta ei tunnu miltään.... kunnes tulet 60-65 vuotiaaksi.Sitten rientohalusi ja seksikykysi alkaa vähentyä.Sitten se 20 vuoden ikäero alkaakin äkkiä tuntua. Se onkin updating time typykällä : )

En edes mainitse tässä lastenhankkimista tuolla ikäerolla.Typykällä tik tak, tik tak....sinulla : (((

• Gubbe.

"Muista kumminkin, että 20 vuotta ei tunnu miltään.... kunnes tulet 60-65 vuotiaaksi."

Mutta minähän olen 60 vuotias. Minulla on myös toinen nainen, se vakituinen. Hän on vain 13 vuotta nuorempi - ja ihan seksihullu. Tätä nuorempaa tapailen hyvin harvoin ja harrastan seksiä hyvin vähän hänen kanssaan. Sen sijaan keskustelen silloin tällöin erittäin syvällisiä hänen kanssaan puhelimessa, usein 1-3 tuntia kerrallaan. Ja ne puhelut ovat täynnä repivää tunnetta. Edellisestä seksikerrasta on kauan jos sitä ei lasketa että hän saa välillä orkkuja kun puhuu kanssani. Oman vakkarin kanssa puhelut ovat vain asiapuheluita ja kestävät max 10 min. Omituista. En ymmärrä yhtään. Vielä omituisempaa on se että suhde tämän nuoremman kanssa on alkanut aikaisemmin kuin nykyisen vakituisen kanssa. Tämä nuorempi ei asu edes kovin kaukana, kävelymatkan päässä. Eikä ole varattu. Kummallista. Miten elämä voi olla näin omituista.

• Utopiassa mukavaa !
        Gubbe. kirjoitti:

"Muista kumminkin, että 20 vuotta ei tunnu miltään.... kunnes tulet 60-65 vuotiaaksi."

Mutta minähän olen 60 vuotias. Minulla on myös toinen nainen, se vakituinen. Hän on vain 13 vuotta nuorempi - ja ihan seksihullu. Tätä nuorempaa tapailen hyvin harvoin ja harrastan seksiä hyvin vähän hänen kanssaan. Sen sijaan keskustelen silloin tällöin erittäin syvällisiä hänen kanssaan puhelimessa, usein 1-3 tuntia kerrallaan. Ja ne puhelut ovat täynnä repivää tunnetta. Edellisestä seksikerrasta on kauan jos sitä ei lasketa että hän saa välillä orkkuja kun puhuu kanssani. Oman vakkarin kanssa puhelut ovat vain asiapuheluita ja kestävät max 10 min. Omituista. En ymmärrä yhtään. Vielä omituisempaa on se että suhde tämän nuoremman kanssa on alkanut aikaisemmin kuin nykyisen vakituisen kanssa. Tämä nuorempi ei asu edes kovin kaukana, kävelymatkan päässä. Eikä ole varattu. Kummallista. Miten elämä voi olla näin omituista.

No, rakas Gubbe. Eihän tuossa ole mitään kummallista. Siis toinen nainen on 47 vuotias, eli juuri premenapose. Hyvinhän tiedetään, että naiset ovat seksuaalisesti himokkaimpia juuri ennen menapoosin alkua, ihan kuin aivot tietäisivät, etta kohta se kuivakausi alkaa. Tämänhän on tieteellisestikin tutkittu. Lisäksi vanhemmat naiset tietävät mitä tahtovat ja osaavat nauttia seksistä.GF "llä on siis luonnollinen himokausi menossa ja sinä sovit kuvioon hyvin, koska et häiritse hänen jokapäiväistä elämäänsä liikaa ja tuon siihen inspiraatiota mukavilla puheluillasi jne. Itse olen samanikäinen, joten ymmärrän tuon yhtälön varsin hyvin. Sinun kannaltasi taas hän taas tuo elämääsi väriä ja jonkinlaista jännitystä ja mikäpäs sen mukavampaa. Jos kuntosi on hyvä, saat ehkä jotain vielä aikaiseksi ja onhan söpöt, siniset pikkupilleritkin keksitty jo ajat sitten. Jos tarvetta tulee eikä pillerit pelota, niin siitä puhtia peliin mukaan vaan : ) Todennäköisesti vakituisellasikin on jokin muusa jossain , tai jos ei vielä ole, ehkä kohta löytää ja kaikki ovat onnellisia ja mikäs sen mukavampaa !

Elämä ja ihmiset ovat varsin yksinkertaisia ja hyvä niin : )

• Gubbe.
        Utopiassa mukavaa ! kirjoitti:

No, rakas Gubbe. Eihän tuossa ole mitään kummallista. Siis toinen nainen on 47 vuotias, eli juuri premenapose. Hyvinhän tiedetään, että naiset ovat seksuaalisesti himokkaimpia juuri ennen menapoosin alkua, ihan kuin aivot tietäisivät, etta kohta se kuivakausi alkaa. Tämänhän on tieteellisestikin tutkittu. Lisäksi vanhemmat naiset tietävät mitä tahtovat ja osaavat nauttia seksistä.GF "llä on siis luonnollinen himokausi menossa ja sinä sovit kuvioon hyvin, koska et häiritse hänen jokapäiväistä elämäänsä liikaa ja tuon siihen inspiraatiota mukavilla puheluillasi jne. Itse olen samanikäinen, joten ymmärrän tuon yhtälön varsin hyvin. Sinun kannaltasi taas hän taas tuo elämääsi väriä ja jonkinlaista jännitystä ja mikäpäs sen mukavampaa. Jos kuntosi on hyvä, saat ehkä jotain vielä aikaiseksi ja onhan söpöt, siniset pikkupilleritkin keksitty jo ajat sitten. Jos tarvetta tulee eikä pillerit pelota, niin siitä puhtia peliin mukaan vaan : ) Todennäköisesti vakituisellasikin on jokin muusa jossain , tai jos ei vielä ole, ehkä kohta löytää ja kaikki ovat onnellisia ja mikäs sen mukavampaa !

Elämä ja ihmiset ovat varsin yksinkertaisia ja hyvä niin : )

Väriä kyllä on ollut noiden kahden naisen kanssa - sitä ei voi kieltää. Tosi räiskettä.
        Sinisiä pillereitä en ole koskaan tarvinnut. Vakituisellani ei ole ketään muuta, siitä olen varma. Sen sijaan tällä nuoremmalla on miesystäviä, joskin omien sanojensa mukaan ei rakasta heitä. Ovat vaan kuulema panoja pahimpaan puutteeseen. Semmoisia tyhjäpäisiä "fuckbuddyjä".

Mitä tähän aiemmin mainittuun turvallisuushakuisuuteen tulee, niin siinä on erityisesti tässä tapauksessa vinha perä. Sen verran karseat taustat tällä nuoremmalla naisella on.

• Utopiassa mukavaa !

Vielä vastaus tuohon kysymykseen.

Itselläni tällä hetkellä 20 vuotta vanhempi kumppani. En voi sanoa, että olen rakastunut häneen, mutta voin sanoa, että hän saa tuntemaan minut viehkeällä tavalla pieneksi ja koko miltei 50 vuoden iässäni voin sanoa, että on ollut tähän asti mahtavinta seksielämää.
      Gubbeni on vanha, mutta rakastelutekniikka uskomattoman hyvä (experience rocks ) Ikävä kyllä, sille tuli nyt ensimmäisen kerran jotain veripainejuttuja ja sai jotain lääkkeitä ja arrivederci seksielämä. Luulen, että muutan suhteemme pian pelkäksi ystävyyssuhteeksi.

Eli summa summarum...nainen hakee vanhemmassa miehessä turvallisuutta, joka tulee pitkästä elämänkokemuksesta ja siitä, että jo pahimmat särmät ovat tasoittuneet. Nainen myös nauttii usein
      elämästä enemmän miehen kanssa, joka sietää enemmän ( koska saa nuorta naista ja iloista mieltä) ja hemmoittelee naista enemmän. Taloudelliset seikat myös saattavat olla naisen mieltä rauhoittavana tekijänä ja osana nautintoa. On myös vähemmän extra velvollisuuksia ja muita paineita.
      Seksielämä voi olla upeaa, joskin sen päivät luetut. Tosin sen tietää jo etukäteen.

Tietysti huomattavasti nuorempien naisten kanssa olevien miesten kohtalo on varsin selvä. Kun terveys pettää, nuori nainen ei ala hänelle kotihoitajaksi, vaikka lapsiakin olisi. Kukapa nyt samanaikaisesti ehtisi vaippoja vaihtelemaan, sekä lapsiltaan, että mieheltään ! Sama pätee nuorempien miesten kanssa oleviin naisiin. Sitten puumille ja gubeille tuleekin kiire löytää se hyvä kiltti puoliso, johon voisi luottaa vanhoina päivinä.Ja sehän se vasta vaikeaa onkin. Onneksi on yksityisvanhainkoteja, jossa voi nipistellä, jos vielä pohtia ja kanttia piisaa, nättejä nuoria hoitajia : )))

Life is really a wonderful thing !

• ihan aikuisten oikee

Makuja on tietysti monia, mutta eipä olisi itseäni kiinnostanut 20 vuotiaana lyödä hynttyitä yhteen jonkun 40-50 vuotiaan kanssa. Ja nyt lähes nelikymppisenä ei kiinnosta 60-70 vuotiaat miehet. Ihan oikeasti, en voi kuvitella että ihan oikeasti joku nuori nainen voi todella hurmaanutua vanhasta miehestä. Ellei sitten hurmaannu miehen lompakon paksuudesta. Oma siippani on minulle sopivan ikäinen, ikäeroa vain 1,5 vuotta :)

• Gubbe.

Hullaantuminen ei katso ikää eikä sosiaaliluokkaa. Usein nuorempi ei oikeasti HALUA olla vanhemman kanssa, mutta jos on rakastunut vanhaan äijään, niin minkä sille sitten voi. En minä ole lyömässä hynttyitä yhteen tämän nuoren kanssa eikä päin vastoin. Järki ei ohjaa tunteita.

• NuuskamuikkunenNyt
        Gubbe. kirjoitti:

Hullaantuminen ei katso ikää eikä sosiaaliluokkaa. Usein nuorempi ei oikeasti HALUA olla vanhemman kanssa, mutta jos on rakastunut vanhaan äijään, niin minkä sille sitten voi. En minä ole lyömässä hynttyitä yhteen tämän nuoren kanssa eikä päin vastoin. Järki ei ohjaa tunteita.

En usko, että se on sinuun rakastunut. Ehkä se vaan tuntee olonsa paremmaksi tai turvallisemmaksi, koska olet sen elämässä. Näin etenkin, jos on elämä aiemmin päähän potkinut. Pitää sinua varalla, kun ei ole muutakaan. Himokkuus tai tottumus ei ole samaa kuin rakkaus.

• hehehhehehe
        NuuskamuikkunenNyt kirjoitti:

En usko, että se on sinuun rakastunut. Ehkä se vaan tuntee olonsa paremmaksi tai turvallisemmaksi, koska olet sen elämässä. Näin etenkin, jos on elämä aiemmin päähän potkinut. Pitää sinua varalla, kun ei ole muutakaan. Himokkuus tai tottumus ei ole samaa kuin rakkaus.

Mstä tiedät? Kuka viskaisee ensinmäisen kiven?

Onko sinun suhteesi aito? Minusta ei. Mitäs siihen sanon, todista toiseksi.

• älämölöööö

Haluaa se älämölökin nuorta

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/vikittelija_pahoinpiteli_teinityttoja/?ref=tf_iOKboksi_p1

Kaksi teinityttöä pahoinpideltiin sunnuntai-iltana Tennispalatsinaukiolla Helsingin ydinkeskustassa.

Tyttöjen pahoinpitelyyn johtanut tapahtumasarja sai alkunsa, kun heidän seuraansa lyöttäytyi kaksi miestä, jotka vikittelivät tyttöjä ja yrittivät saada näiden puhelinnumerot tietoonsa. Kun tytöt eivät miesten ehdotuksille lämmenneet, toinen miehistä raivostui.

Hurjistunut mies kaatoi 17-vuotiaan tytön katuun ja löi 15-vuotiasta tyttöä nyrkillä kasvoihin. Toinen tyttöjen iskuyrityksiin osallistuneista miehistä katseli pahoinpitelyä sivusta. Molemmat miehet pääsivät karkuun ennen poliisin saapumista tapahtumapaikalle.

Tyttöjen antamien tuntomerkkien mukaan kummatkin miehet ovat afgaanitaustaisia ja noin 20?–?28-vuotiaita.

• redray

No ihmettelen kyllä, jos jotain nuorta naista vanha mies kiinnostaa. Kun itse on vielä nuori ja vetreä, niin kaipaa rinnalleen nuorta ja vetreää seuraa. Ei vaihdevuosissa kamppailevaa äijänkönttyrää, jolla jo lihakin alkanut pahasti riippua ja repsahtaa. Näin se vaan totuus, mutta joillakin voi olla eri motiivi innostua vanhasta lihasta.

• Utopiassa mukavaa !

En minäkään ollut nuorena ikipäivinä kiinnostunut kenestäkään itseäni edes 10 vuotta vanhemmasta. Se olisi jopa tuntunut erittäin vastenmieliseltä, kun olin nuori tai jopa ihan alle nelikymppinen. Ymmärrän sinua hyvin. Lisäksi mielestäni nuorempien naisten on hyvä tehdä lapset enemmän oman ikäistensä kanssa, sillä isän pitää olla nuori, että jaksaa olla isä lapsilleen.En kehoittaisi tekemään lapsia itseään 10-30 vuotta vanhemman kanssa missään nimessä.Kuitenkin kun ikää alkaa tulla lisää, nuo eroavaisuudet pienenevät, - eli ikäerot alkavat hälvetä tuossa 45 vuoden jälkeen ja naiset rupsahtavat jotenkin nopeammin kuin miehet. Monet 50- 70 vuotiaat miehet saattavat myös näyttää uskomattoman nuorilta, jos ovat pitäneet kuntonsa hyvänä ja ovat hoikkia.
        Silti sanoisin, että jos näkee hyvin nuoren naisen ja huomattavasti vanhemman miehen, kysymys on yleensä muusta kuin todellisesta molemmanpuolisesta ihastumisesta & rakastumisesta. Näitä syitä käsittelinkin jo yhdessä aiemmassa viestissäni.

Hyvää kevättä sinullekkin : )

• nuoruuden naivius

Tästä se juuri johtuu miksi nuorten alle kolmekymppisten Suomalaisten nuorten avioliitot sitten kolahtavatkin karille niin helposti. Vasta myöhemmin nainen huomaakin, ettei se amisviiksi vielä ollutkaan kasvanut mieheksi. Sittenhän monasti näkeekin suominaisia myöhemmin naimisissa itseään vanhemman miehen kanssa.

• Utopiassa mukavaa !
        nuoruuden naivius kirjoitti:

Tästä se juuri johtuu miksi nuorten alle kolmekymppisten Suomalaisten nuorten avioliitot sitten kolahtavatkin karille niin helposti. Vasta myöhemmin nainen huomaakin, ettei se amisviiksi vielä ollutkaan kasvanut mieheksi. Sittenhän monasti näkeekin suominaisia myöhemmin naimisissa itseään vanhemman miehen kanssa.

Voidaan sanoa, että yleensä teineistä puhuttaessa, tytöt aikuistuvat nopeammin henkisesti kuin pojat.
        Pojat ovat vähän särmikkäämpiä pitempään. Tosin poikkeuksia aina löytyy. Silti se ei ole mielestäni kovinkaan relevanttia, sillä yhdessähän siinä liitossa molemmat kasvavat ja muuttuvat, niin nainen kuin mieskin ja yhdessä niitä velvollisuuksia opitaan hoitamaan. Jos ei muuten, niin pakosta.Ei se tarkoita sitä, että se nuori kypsymätön poika oli täysin väärä valinta. Tuskin sitä itsekkään ihan nuorena tyttönä on mikään kaikkitietävä.

Mitä tulee myöhemmin uudestaan avioituneihin naisiin / miehiin, niin silloin onkin jo elämänolosuhteet ja velvollisuudet erilaisia, kuin nuorella ensiavioon menevällä. Tällä kertaa saatetaan arvostaa enemmän esim. puolison tuomaa taloudellista turvallisuutta tai suurempaa toleranssikerrointa, tai kypsyyttä jne.Eli muuttunut elämäntilanne ja ikä muuttaa myös kriteerit ja odotukset vastapuolen suhteen.

Avioliittoon meneminen on helpompaa nuorena, kun ei ole vielä lapsia, ei ole vielä vanhenevia äitejä ja isiä, joiden asiota pitää hoitaa, ei ole vielä isoja talovelkoja, ei ole vielä vakavampia sairauksia jne.
        Toisessa avioliitossa / avoliitossa nämä saattavat olla jo osa arkipäivää ja se taas muuttaa etsintäkriteerit ja toleranssitasot uuden partnerin suhteen.

Kaikella on aikansa ja ikänsä.

• Vanhempi mies

Minä olen 59 v. mutta 45-49v.näköinen mies.Olen viestitellyt monien nuorempien (25-30v.) aasialaisten naisten kanssa.Monet heistä ovat osoittaneet kiinnostusta ja sanovat kaipaavansa vanhemman miehen rakkautta.En sitten tiedä,mistä johtuu.Olen miettinyt,että eikö sen kulmakunnan isät anna rakkautta tyttärilleen,vai onko isästä ollenkaan edes tietoa.On voinut kuollakin ennen tytön syntymää.Nainen siis etsii tätä puuttunutta vanhemman miehen rakkautta (isähahmoa)Suomessa sellainen on aika paljon harvinaisempaa,mutta on niitä 30v.ikäeroja täälläkin.(Niinistö,Lipponen)

• that's why

- a big reason younger thai ladies marry older men is simply that the older men are available whereas the younger men are not.
      - a second big reason is that Thai women perceive (probably correctly) the older men as being much more generous and free spending than younger men.
      - AND some men are actually happy to assume the roll of father figure and take care of their little “baby...

• Utopiassa mukavaa !

Well, I think you have really good points. Dunno.

The only questionable issue is... if Finnish older men are more generous or not. I would suggest
        that they are maybe generous and free spending with foreign women, but not with Finnish women.

The idea seems to be that is OK to spend for a an Asian etc. wife/ girfriend, but not for a Finnish woman, as she usually has her own income. Even if she doesn't have or she has a very low income, still a Finnish man seems to keep his every cent for himself. A huge difference, if compared , for example,to Americans or Mediterraneans.

• mies maalta
        Utopiassa mukavaa ! kirjoitti:

Well, I think you have really good points. Dunno.

The only questionable issue is... if Finnish older men are more generous or not. I would suggest
        that they are maybe generous and free spending with foreign women, but not with Finnish women.

The idea seems to be that is OK to spend for a an Asian etc. wife/ girfriend, but not for a Finnish woman, as she usually has her own income. Even if she doesn't have or she has a very low income, still a Finnish man seems to keep his every cent for himself. A huge difference, if compared , for example,to Americans or Mediterraneans.

Utopiassa mukavaa wrotes:
        "...still a Finnish man seems to keep his every cent for himself. "

just ridiculous comment!

majority of married finnish men wont keep every cent to themselves, not even
        every second cent.

After been married with finnish woman he is ready to search for
        love and care. Coz he couldnt find those with finnish wife althought
        he spent all his money and even lost selfconfidence in marriage here...

• Yes box holirei

Kaikki naiset kaipaa rakkautta,mutta nuoret miehet ei sitä osaa antaa.Itse asiassa en minäkään nuorena miehenä pitänyt itseni ikäisiä naisia missään arvossa ja naimisiinkin menin,koska niin on tapana tehdä.Sitten kun erosin ja hankin nuoren vaimon,niin pidän häntä suuressa arvossa ja osaan antaa hänelle rakkautta.Ja sitä hän tuntuu kaipaavan rajattomasti.Kaikki on nyt aivan toisin,kuin silloin nuorena miehenä.Järkeä on päässä paljon enemmän,kuin silloin.

• Realismi hukassa?

Naisen ei missään tapauksessa kannata ottaa huomattavasti vanhempaa miestä, ihan jo siksikin että miehet kuolevat naisia paljon nuorempana ja mitä vanhemman miehen otat, sitä todennäköisemmin jäät nuorena leskeksi. Tai sitten joudut vanhan kärttyisän impotentin omaishoitajaksi, mikä on ihan yhtä huono lopputulos. Tietysti jos se vanha mies on rikas, niin sittenhän voi naiselle olla etua siitä kun jää nuorena leskeksi. Siksi ei kai ole sattumaa, että juuri niillä rikkailla miehillä on niitä nuoria vaimoja. Taviksilla ei juuri koskaan, paitsi korkeintaan näitä thaimaalaisia ostovaimoja. Thaimaalaisen mittapuun mukaan kun suomalainen taviskin on kohtuullisen rikas.

Toinen asia, mitä ihmettelen aina nettikommentteja lukiessani, että joka toinen keski-ikäinen ukko väittää että heillä on muka 20 v nuorempi vaimo tai tyttöystävä. Todellisessa arkielämässä ei näin kuitenkaan näytä olevan. Kyllä suurin osa keski-ikäisistä miehistä elää parisuhteessa ihan ikäisensä naisen kanssa ja näin se on myös tilastojenkin mukaan. Silti nettikirjoitusten perusteella voisi kuvitella, että joka toisella vanhalla miehellä on muka nuori kaunis vaimo. Katukuvan perusteella näin ei ole. Niitä huomattavasti nuorempia vaimoja on vain rikkailla ja kuuluisilla julkkiksilla. Jos taviksella on nuorempi vaimo, niin se on usein juuri ostettu jostain Thaimaasta tai muusta köyhästä maasta. Tämä on ikävä ja kylmä totuus.

• Tittelin Tuure

Tiedä tosta katukuvasta,voiko siitä mitään päätellä,suurin osa ihmisistä siellä ainakin päiväs aikaan kävelee ilman puolisoansa.
      Kaupassa asioidessa näkee joskus eri-ikäisiä pariskuntia,mutta eihän niitä lopultakaan niin paljon ole.Tällä palstalla asiasta vaan kirjoitetaan niin usein,että saisi käsityksen,jonka mukaan nuorempi vaimo olisi joka toisella.

• Niin että.....

Jostakin syystä aasialaiset naiset kuitenkin haluavat nimenomaan vanhemman miehen,vaikka nuoremmankin saisivat.Kirjoittelin kerran yhden mua 30v.nuoremman filippiiniläisen naisen kanssa ja hän sanoi,että mun ikäni on ihan ok.Kerroin hänelle kuinka mulla kerran oli itseäni 15v.nuorempi suomalainen tyttöystävä,mutta suhde päättyi,koska ikäero vaivasi kovasti naistani.Filippiinin tyttö ihmetteli sitä kauheasti.

• Aasiasta

http://www.youtube.com/watch?v=r3VgU5XQjtI

Ja varsinkin vaalea ihoisen miehen ne haluaa.Katsokaa kuinka tuossa
      videossa jopa tytöt ja naiset ihailee vaaleata naista ja pitää tätä hyvin kauniina ja ihmeellisenä.Kuinka paljon ne ihaileekaan vaalea ihoista miestä.Kyllä suomipojalla on vientiä

• ei jaksa uskoa...

Herrajjumala, jos mä kolmekymppisenä joutuisin naimaan 60 v äijän, ei kyllä tulis kauppoja, mutta hyvä vanhoille ukoille jos jossain päin maailmaa ovat ihan oikeesti haluttua tavaraa...

• Tittelin Tuure

Mä olen 60v.mies ja mua kohtaan on osoittanut kiinnostusta
      suomalaisella seittailupalstalla 20v.suomalainen nainen.Tosin mua ei ihan lapset kiinnosta.Jenni Haukio on kanssasi eri mieltä.Hän on 3-kymppinen ja hänellä on 6-kymppinen mies.

• ei voi ku ihmetellä

Mutta ihan oikeesti, hyvin hyvin harvan nainen haluaa itseään 30 vuotta vanhemman miehen. Ajattele nyt, kun nainen on parhaassa iässä 40-vuotiaana ja puoliso olisi jo 70-vuotias pappa kaikenlaisine vaivoinee... siis ei hyvää päivää! Ja turha hakea jotain esimerkkejä joistain julkkiksista; ainahan niitä poikkeuksia löytyy, mutta hyvin hyvin harvassa on naiset jotka hakee oman isänsä ikäistä miestä.

• Tittelin Tuure

Onhan ne harvassa,mutta ajattelepas jos mies on nuorekas,charmikas ja komea,kuten esim. Pierce Brosnan 59 v.Ja jos mies olisi mukava ja luotettava ja turvallisen tuntuinen,niin nuorempi nainen voisi olla kiinnostunut varsinkin jos on saanut tarpeekseen vieraissa käyvistä nuoremmista valehtelevista miehistä.Vanhempi mies voisi tarjota paljon lämpimämmän suhteen.Sitten on sellaisia naisia ,joilla ei ole ollut isää ollenkaan(kuollut,tai häippässyt)nämä naiset saattavat kaivata vanhemman miehen rakkautta.Mulle on nuorempi nainen sanonut,että kaipaa vanhemman miehen rakkautta. Julkkiksia otin esimerkiksi vain siksi,että lukijatkin voisivat heidät tunnistaa.

• aivan, jotain rajaa!

>>niin nuorempi nainen voisi olla kiinnostunut varsinkin jos on saanut tarpeekseen vieraissa käyvistä nuoremmista valehtelevista miehistä.

• *.*.*

Itseasiassa tilastot ei oikein tue tätä asiaa vaan kyseessä näyttää olevan pelkkä legenda ilman totuuspohjaa.
      Ei ainakaan noita 20 -30 vuoden ikäeroja pahemmin näytä noihin avioliittoihin mahtuvan sillä ainakin tilastokeskuksen mukaan:

Suomessa asuvat naiset joiden syntymävaltio on Filippiinit:
      Keski-ikä 35,8 vuotta.
      Vastaavasti Suomessa syntynyt mies jolla vaimon syntymämaa Filippiinit:
      Keski-ikä 47,6 vuotta, eli keskimääräinen ikä-ero 11,8 vuotta.

Suomessa asuvat naiset joiden syntymävaltio on Japani:
      Keski-ikä 38,9 vuotta.
      Vastaavasti Suomessa syntynyt mies jolla vaimon syntymämaa Japani:
      Keski-ikä 41,4 vuotta, eli keskimääräinen ikä-ero 2,5 vuotta.

Suomessa asuvat naiset joiden syntymävaltio on Kiina:
      Keski-ikä 36,1 vuotta.
      Vastaavasti Suomessa syntynyt mies jolla vaimon syntymämaa Kiina:
      Keski-ikä 41,8 vuotta, eli keskimääräinen ikä-ero 5,7 vuotta.

Suomessa asuvat naiset joiden syntymävaltio on Thaimaa:
      Keski-ikä 37,9 vuotta.
      Vastaavasti Suomessa syntynyt mies jolla vaimon syntymämaa Thaimaa:
      Keski-ikä 45,3 vuotta, eli keskimääräinen ikä-ero 7,4 vuotta.

Olisikohan kyse kuitenkin siitä, että suomalaisten silmissä aasialaiset naiset vain näyttävät nuoremmilta kuin itseasiassa ovatkaan?

• Phekka

No ainakin mua lähestyy aina pari kymppiset aasian tytöt ja kyllä ikä on kysytty, ei ole mitään vanhoja harppuja. ite oon 58 ja vientiä siellä suunnalla riittää niin että ihan päätä huimaa se meno.

• jgirei

Kyllä muakin (kohta 60v.) lähestyy aasialaiset parikymppiset naiset.En nyt kuitenkaan ole kiinnostunut ihan noin nuorista.Tuosta tilastosta
        sanoisin,että ehkä niitä tasoittaa se,että on myös saman ikäisiä aasialais_suomalaisia pariskuntia.Tällaisiakin olen nähnyt paljon.Ehkä samanikäisiä aasialais-suomalaisia pariskuntia on enemmän ja suuremman ikäeron pariskuntia vähemmän.Siitä voi tulla noi keskiarvot.

• *.*.*
        jgirei kirjoitti:

Kyllä muakin (kohta 60v.) lähestyy aasialaiset parikymppiset naiset.En nyt kuitenkaan ole kiinnostunut ihan noin nuorista.Tuosta tilastosta
        sanoisin,että ehkä niitä tasoittaa se,että on myös saman ikäisiä aasialais_suomalaisia pariskuntia.Tällaisiakin olen nähnyt paljon.Ehkä samanikäisiä aasialais-suomalaisia pariskuntia on enemmän ja suuremman ikäeron pariskuntia vähemmän.Siitä voi tulla noi keskiarvot.

Tottakai keskiarvojen sisään mahtuu monenlaista pariskuntaa mutta jokainen voi itse laskea että kuinka monta saman ikäistä pariskuntaa tarvitaan jokaista 30 - 40 vuoden ikäerolla olevaa pariskuntaa kohti jotta pysytään edelleen keskiarvossa.

Tilastojen valossahan näyttääkin siltä, että suurin osa suomalaisista miehistä on näköjään sen verran viisaita etteivät sorru menemään naimisiin naisen kanssa joka on todella paljon nuorempi miestä.
        Avioliitto ulkomaalaisen kanssa on kuitenkin aina riski ja jos kyseessä on vielä suuri ikäero niin viimeistään silloin pitäisi alkaa pohtimaan puolisoehdokkaan motiiveja.

• ogotgoto
        *.*.* kirjoitti:

Tottakai keskiarvojen sisään mahtuu monenlaista pariskuntaa mutta jokainen voi itse laskea että kuinka monta saman ikäistä pariskuntaa tarvitaan jokaista 30 - 40 vuoden ikäerolla olevaa pariskuntaa kohti jotta pysytään edelleen keskiarvossa.

Tilastojen valossahan näyttääkin siltä, että suurin osa suomalaisista miehistä on näköjään sen verran viisaita etteivät sorru menemään naimisiin naisen kanssa joka on todella paljon nuorempi miestä.
        Avioliitto ulkomaalaisen kanssa on kuitenkin aina riski ja jos kyseessä on vielä suuri ikäero niin viimeistään silloin pitäisi alkaa pohtimaan puolisoehdokkaan motiiveja.

Hyvin fiksu kirjoitus edelliseltä.Vaikka hyvinkin paljon nuorempia naisia olisi tarjolla,niin monet miehet eivät halua suhdetta kovinkaan paljon nuoremman kanssa.Tämä näyttäisi pitävän paikkansa sen mukaan,mitä olen aasialais-suomalaisia pariskuntia nähnyt.

• Filipino

Viime vuonna menin naimisiin reilu kolkymppisen kanssa ja itse olen yli kuuskymppinen. Itse pidän tätä ihan normaalina, enkä näe siinä mitää erikoista. Aika sitten näyttää miten suhteemme syvenee. Teidän juttuttujenne perusteella olen tehnyt oikein emämunauksen, eikä liitollani ole tulevaisuutta?

• Aasiasta

Et sinä mitään munausta ole tehnyt,piristäähän se sinunkin elämääsi,kun saat vierellesi nuorta voimaa.Eikä vaimosikaan ole mitään munausta tehnyt.Kyllä hän tietää,mitä tekee.Itselläni on aivan samanlaiset suunnitelmat.

• pattajja

Täytän tänä vuonna 67 ja olen suunnitellut vieväni vihille 25 vuotiaan tytön ulkomailta. Siis mäkin olen sitten jotenkin munannut vai? Tiedän kyllä että jotkut kaverit vähän katsoo kieroon tätä mutta ovat mielestäni vaan kateellisia kun itsellä ei ole munaa tehdä samaa.

• AAsiasta yes!

Olen samaa mieltä,kaverit on kateellisia,kun eivät pysty samaan saamattomuuttaan.Mutta ole sinä vaan onnellinen ja elä täysillä uuden nuoren naisesi kanssa.Minkäs näille suomalaisille tekee,kateellisia,mutta eivät pysty hoitamaan asioitaan niin hyvin,kuin sinä.Onnea!

• ei voi olla totta!

Mäkin oon kateellinen tolle 25 vuotiaalle kun on saanut haaviinsa 67 vuotiaan ikämiehen ;)

• Anonyymi00097
      UUSI

Gullit

• Anonyymi00099
      UUSI

Vanhoilla miehillä on jo yleensä varallisuutta enemmän ei se sen kummempaa. Ja aasialaiset naiset varmaan noin muutenkin arvostaa sitä varallisuutta ulkonäöllä ei niin väliä kunhan on millä mällätä.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      123
      2614
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      229
      2063
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      184
      1838
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      50
      1707
    5. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      126
      1450
    6. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      57
      1345
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1158
    8. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      285
      930
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      835
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      65
      798
    Aihe