Flirtti

Lmk87

Miten yleensä flirttaillaan ja mikä olisi paras tapa flirttailla miehille. vinkkejä kehiin, pliis. Olen onneton tunari näissä asioissa.

26

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄLÄ KYSY TÄÄLTÄ!

      Varsinkin miehet käsittää kohteliaisuuden flirttinä tai että heistä olisi kiinnostuneita. Varsinkin asiakaspalvelu-työssä hymyily, kevyt small talk kuuluu asiaan ilman mitää taka-ajatuksia. Useimmat miehet taas ottavat sen jonain "kiinnostuksen" signaalina.

      aloittajalle sen verran että täältä ei kannata kysellä mitään järkevää! palstaa dominoi naisvihaiset sairaat yksilöt joiden mielestä raiskaus ei ole rikos jos naisella on seksikokemuksia.

      AT-miehet ovat huonon kasvatuksen tulos mies jolla on;

      - Huono itsetunto
      - Epävarmuutta itsestään
      - Sairaanoloinen naisviha (toden.näköisesti äiti-kompleksi)
      - Kieroutunut ajatusmaailma/elämän näkemys

      AT-mies pitää uhkana naisen seksuaalisuutta, kokee kaikki ei-neitsyet "lutkiksi" joilla ei ole ihmisarvoa. AT-mies unelmoi 16 vuotiaasta neitsyestä jolla ei olisi "vertailu menneisyyttä" jotta tämä ei kokisi itseään huonoksi sängyssä. AT-mies on itsekeskeinen, naisen tunteilla tai mitä hän haluaa ei ole mitään merkitystä vain ainoastaan AT-miehen tunteilla/haluamisilla on merkitys, eli maailma pyörii hänen ympärillä.

      AT-miehen ajatusmaailma on lähes lapsenomainen ajattelee miksi hänen pitää tyytyä vähempään kuin joku toinen.

      • m30.

        Mitä töitä teet itse?


      • lmk87
        m30. kirjoitti:

        Mitä töitä teet itse?

        Opiskelen tällä hetkellä merkonomiksi.


      • m30.
        lmk87 kirjoitti:

        Opiskelen tällä hetkellä merkonomiksi.

        Ok, hyvä tietää. Niin arvelinkin, että olet joltain sellaiselta alalta. Pistetään muistiin.


      • m30.
        lmk87 kirjoitti:

        Opiskelen tällä hetkellä merkonomiksi.

        Ai sori, olitkin aloittaja. Kysyin tuolta, joka sinulle oli vastannut. No eipä taida enää vastata tähän. Jää sitten arvoituksesi, millä alalla hän työskentelee.


      • se vastaaja
        m30. kirjoitti:

        Ai sori, olitkin aloittaja. Kysyin tuolta, joka sinulle oli vastannut. No eipä taida enää vastata tähän. Jää sitten arvoituksesi, millä alalla hän työskentelee.

        Voi anteeksi en voi kokoajan koneella odotella milloin joku sattuu vastaamaan. Olen juuri asiakaspalvelu-alalla.


      • Yks ATM

        - Huono itsetunto
        - Epävarmuutta itsestään

        Pitää paikkansa.

        - Sairaanoloinen naisviha (toden.näköisesti äiti-kompleksi)

        Ei todellakaan pidä paikkaansa.

        - Kieroutunut ajatusmaailma/elämän näkemys

        Millä lailla kieroutunut?

        "
        AT-mies pitää uhkana naisen seksuaalisuutta, kokee kaikki ei-neitsyet "lutkiksi" joilla ei ole ihmisarvoa. AT-mies unelmoi 16 vuotiaasta neitsyestä jolla ei olisi "vertailu menneisyyttä" jotta tämä ei kokisi itseään huonoksi sängyssä. AT-mies on itsekeskeinen, naisen tunteilla tai mitä hän haluaa ei ole mitään merkitystä vain ainoastaan AT-miehen tunteilla/haluamisilla on merkitys, eli maailma pyörii hänen ympärillä.
        "
        Aivan täyttä paskapuhetta.


    • o48oo

      Ei millään tavalla ellei halua mainostaa olevansa lutka. kunniallisilta miehiltä flirttaajat savat happaman ilmeen. sun kohdalla on selvästikin siitä, että olet lutka.

      flirttailu=lutkailuun johtava haureellinen kiimailmeisyys

    • pikkusiskon pimppi

      Taidat muutenkin olla onneton tunari muissakin asioissa. Omenamehu on parasta mehua maailmassa. Paras tapa flirtata on kutittaa klitoristasi ja sitten olla kiimaisen oloinen.

    • ...........

      Joo, täällä riittää näitä dorkia, mutta flirttailusta neuvoisin että katso silmiin, hymyile, ole leikkimielinen, huumoria, ja ehkä jotain vähän vihjailevaa juttua, ai niin ja myös kosketus on hyvä flirtti, jos koskee miestä ohimennen vaikka käsivarresta tms.

    • Mitä toivon flirtiltä on sellainen söpö katse, hiusten silittäminen, silmiin katsominen, hymy sekä yleinen kiinnostuksen osoittaminen.

      • .........

        Noin juuri. Pelkkä kiinnostuksen osoittaminen toimii. Katsekontakti, semmoset "hymyilevät silmät" kun huomaa että toinen on aidosti kiinnostunut. Eipä siinä paljon muuta tarvita.


    • flirttiflirtti

      Katsekontakti ja "vahingossa" voi ohimennen käsi osua toiseen :) Kaikista parhain toimii katse, jos se toinenkin sen huomaa!

    • jackaroo

      Enpä kyllä itsekään ole kovin hyvä tulkitsemaan naisten "flirttailua" tai edes sitä onko nainen oikeasti kiinnostunut minusta vai onko hän vain kohtelias. Minusta se että nainen katsoo minua ei vielä mitään flirttailua ole.

      Ei kai tuohon nyt mitään selvää ohjetta ole miten flirttaillaan, sillä se on sellainen asia jonka oppii ja jota oppii tulkitsemaan vain ja ainoastaan kokemuksen kautta. Jos ei ole koskaan flirttaillut tai ollut paljoa tekemisissä naisten kanssa voi tuo flirttailu olla hyvinkin vaikea asia.

      Olisi kyllä hyvä jos joku järjestäisi flirttailusta jotain koulutuskursseja jossa tuota voisi yhdessä muiden ihmisten kanssa harjoitella asiantuntijan ohjauksessa.

    • En minäkään tiennyt osaavani XD

      Riippuu paikasta. - Jos ravintolassa haluat, että joku mies tulisi jutelemaan tai hakemaan sinua tanssimaan, katso häntä ja hymyile. - Jos et uskalla katsoa ihan suoraan, niin vilkuile selvästi muutaman kerran siten, että hän huomaa. -

      Jos olet seurassa, jossa on mukava mies, huomioi mitä hän puhuu (jos puhuu ;)
      Hymyile hänelle, kuuntele häntä, kysele kiinnostuneena hänen asioistaan tai anna hänen vain kertoa ja ole kiinnostuneen näköinen ;) Rohkaise häntä puhumaan lisää häntä kiinnostavasta asiasta. - Anna hänen huomata, että olet vaikuttunut hänen tiedoistaan ja kyvystä esittää asiansa. - Naura hänen vitseilleen, mutta älä ole yliampuva. Kosketa häntä keskustellessanne puolihuolimattomasti hihaan tai olkapäähän. - Jos mies on hiljainen, koita tehdä tikusta asiaa ja saada hänet rentoutumaan ja avautumaan, mutta älä painosta äläkä aseta häntä porukan silmätikuksi, jos hän ei lähde juttuun mukaan. - Ja muista hymy ;D

      Ja jos olet kaksin miehen kanssa esim. ruokaravintolassa, voit edellä mainitun hymyn, keskustelun ja miehen huomioimisen lisäksi uskaltautua jopa koskettamaan kevyesti hänen jalkaansa omallasi...

      Flirttailua on niin monenlaista ja moneen tarkoitukseen. - Se ei suinkaan aina tähtää seksiin, kuten jotkut tuntuvat kuvittelevan. - Flirttailla voi kepeällä sanailulla, koskettelulla, katseella, hymyllä tai vaikka vain hypistelemällä korujaan, sukimalla hiuksiaan, huuliaan lipaisemalla tai nauramalla vain vähän tavallista kovempaa.

      Eikä tässä vielä kaikki, mutta sen verran mitä nyt tuli mieleen ;D

      • miehen näkemys

        Naiset, jotka flirttailevat ilman tarkoitusta seksiin tai treffailun aloittamiseen, ovat TODELLA VIHATTAVIA.


      • ....

        Hah. Xena on naispuolinen Neil Strauss. Voisit kirjoittaa Pelinais-oppaan siitä miten pitää "esittää kiinnostunutta" jne. Ei ne naisten taktiikat näytä olevan yhtään sen "puhtaampia" kuin pelimiehilläkään.


      • Gordon Gekko

        "Flirttailua on niin monenlaista ja moneen tarkoitukseen. - Se ei suinkaan aina tähtää seksiin, kuten jotkut tuntuvat kuvittelevan."
        Totta. Joskus se voi olla vain hauskaa sanailua tms., tarkoituksena vain tuottaa vähän hyvää oloa. Jonka toivottavasti molemmat ymmärtävät.
        Hyviä vinkkejä sulla myös.


      • miehen näkemys kirjoitti:

        Naiset, jotka flirttailevat ilman tarkoitusta seksiin tai treffailun aloittamiseen, ovat TODELLA VIHATTAVIA.

        Kultaseni... flirttailu ja iskeminen ovat kaksi eri asiaa. - Flirttiä ei tosiaankaan saa viedä liian pitkälle, ellei ole tosiaan kiinnostunut toisesta esim. treffailun aloittamismielessä.
        - Jos esimerkiksi itseäni ajattelen, pidän tanssimisesta. - Joskus kesällä lähden naisystävieni kanssa tanssilavalle, mutta vain tanssiakseni ja nauttiakseni mukavasta seurasta ja musiikista, en hakeakseni parisuhdetta. - En tiedä oletko koskaan käynyt tanssilavalla, mutta siellä naisen täytyy usein hieman flirtata päästäkseen tanssimaan. - Täytyy olla todella hyvännäköinen, että joku hakee takarivistä tympeän näköistä naista, joka näyttää siltä, että älä vain hae...


      • .... kirjoitti:

        Hah. Xena on naispuolinen Neil Strauss. Voisit kirjoittaa Pelinais-oppaan siitä miten pitää "esittää kiinnostunutta" jne. Ei ne naisten taktiikat näytä olevan yhtään sen "puhtaampia" kuin pelimiehilläkään.

        Ehkäpä kuitenkin "Parisuhde opettaa"... Et tiedäkään kuinka taitava olen esim. houkuttelemaan miehen imuroimaan XD
        Lapsiin tehoaa uhkailu, lahjonta ja kiristys. - Miehet toimivat toisella tavalla paremmin ;)


      • Gordon Gekko kirjoitti:

        "Flirttailua on niin monenlaista ja moneen tarkoitukseen. - Se ei suinkaan aina tähtää seksiin, kuten jotkut tuntuvat kuvittelevan."
        Totta. Joskus se voi olla vain hauskaa sanailua tms., tarkoituksena vain tuottaa vähän hyvää oloa. Jonka toivottavasti molemmat ymmärtävät.
        Hyviä vinkkejä sulla myös.

        Kiitos ;)
        Uskoakseni miehet tosiaan ovat flirttaillessaan hieman vähäeleisempiä tai jopa suorempia. - Ja totta tuo, että kevyt sanailu voi todellakin olla oikein viihdyttävää !


      • Pillumees
        Gordon Gekko kirjoitti:

        "Flirttailua on niin monenlaista ja moneen tarkoitukseen. - Se ei suinkaan aina tähtää seksiin, kuten jotkut tuntuvat kuvittelevan."
        Totta. Joskus se voi olla vain hauskaa sanailua tms., tarkoituksena vain tuottaa vähän hyvää oloa. Jonka toivottavasti molemmat ymmärtävät.
        Hyviä vinkkejä sulla myös.

        Mutta onhan se nyt perkele, jos ei saa pillua.


      • Gordon Gekko
        Pillumees kirjoitti:

        Mutta onhan se nyt perkele, jos ei saa pillua.

        Entäs tällainen tilanne: menet juttelemaan kolmelle naiselle. Kahdelle niistä flirttailet ihan muuten vain, ja yksi on sun mielestä erittäin kuumottava. Silloin ei ole tarkoituskaan flirtillä saada piparia ja torttua niiltä kahdelta, vaan pitää hauskaa. Ja todennäköisemmin he myös pitävät sua sopivana seurana kaverilleen, jos flirtti on viihdyttävää.


      • Pillumees
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Entäs tällainen tilanne: menet juttelemaan kolmelle naiselle. Kahdelle niistä flirttailet ihan muuten vain, ja yksi on sun mielestä erittäin kuumottava. Silloin ei ole tarkoituskaan flirtillä saada piparia ja torttua niiltä kahdelta, vaan pitää hauskaa. Ja todennäköisemmin he myös pitävät sua sopivana seurana kaverilleen, jos flirtti on viihdyttävää.

        Uuh, Mystery Method. Kuulostaa tosi sexyltä.


      • GG
        Pillumees kirjoitti:

        Uuh, Mystery Method. Kuulostaa tosi sexyltä.

        Mystery Method? Missä kohtaa?


      • GG
        GG kirjoitti:

        Mystery Method? Missä kohtaa?

        Ja lisätään nyt, että tuo esimerkki oli räätälöity pillumeestä varten, joka ei koskaan mene raflaan haluamatta pillua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe