Palstalaiset ja lapset

and justice for all

Onko omia lapsia?
Pidätkö lapsista?
Oletko harkinnut lasten hankkimista?
Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?
Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen?

32

176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n30

      on.
      kyllä.
      en.
      olisi kiva.
      en.

      voisit itsekin vastata kysymyksiisi.

      • ajfa

        On
        Pidän
        Ehkä
        Sopii ihan hyvin
        En


      • Kysyn vaan
        ajfa kirjoitti:

        On
        Pidän
        Ehkä
        Sopii ihan hyvin
        En

        ajfa, vastaat kysymykseesi " Oletko harkinnut lasten hankkimista?" Ehkä.

        Etkös sinä ala olla jo aika iäkäs isäksi?

        Mitä lapsikin ajattelisi jos hänen isä olisi ukki-ikäinen, kun muiden lasten isät olisivat huomattavasti nuorempia. Kyllä lapset on oltava tuohon ikään jo hankittu.


      • pirun sosiaalistajat
        Kysyn vaan kirjoitti:

        ajfa, vastaat kysymykseesi " Oletko harkinnut lasten hankkimista?" Ehkä.

        Etkös sinä ala olla jo aika iäkäs isäksi?

        Mitä lapsikin ajattelisi jos hänen isä olisi ukki-ikäinen, kun muiden lasten isät olisivat huomattavasti nuorempia. Kyllä lapset on oltava tuohon ikään jo hankittu.

        Eikös ajfa ole vähän alle 40? Jos, niin mun äiti oli ajfaa vanhempi ja isä hieman nuorempi kun mä synnyin. En ole koskaan kokenut sitä negatiiviseksi asiaksi elämässäni.


    • CC

      Ei
      Joo
      Joo
      Ei väliä
      Pari ajatusta käynyt mielessä,mutta en varsinaisesti en.

      • MMMMMMMMMMMMMMMMMMM

        crocuta_crocuta sitten väsähti rekattuun nimimerkkiin ?


      • CC
        MMMMMMMMMMMMMMMMMMM kirjoitti:

        crocuta_crocuta sitten väsähti rekattuun nimimerkkiin ?

        Pieni uusiutuminen vaan. On mulla rekattu nikki. Täällä nyt vain "siirtymävaiheessa" kirjoittelen vielä nikittä ja kohta en ollenkaan.


    • ?

      Miksi ette kirjoita enää rekkautuneena?

    • fdhsjdhf

      Siitä kiitos hcATM.

      • ?

        Miten ne on sitä hankaloittanut?


      • dytyiuyighj
        ? kirjoitti:

        Miten ne on sitä hankaloittanut?

        Katso esim. Ellastella, ajfa ja sir eino. En usko että kukaan jaksaa loputonta päälle sylkemistä. eino edelleen jaksaa ja siitä pinnat. Itse en ole edes harkinnut kirjoittaa millään tunnistettavalla nikillä.


      • .
        dytyiuyighj kirjoitti:

        Katso esim. Ellastella, ajfa ja sir eino. En usko että kukaan jaksaa loputonta päälle sylkemistä. eino edelleen jaksaa ja siitä pinnat. Itse en ole edes harkinnut kirjoittaa millään tunnistettavalla nikillä.

        Harmillista.


      • .........
        dytyiuyighj kirjoitti:

        Katso esim. Ellastella, ajfa ja sir eino. En usko että kukaan jaksaa loputonta päälle sylkemistä. eino edelleen jaksaa ja siitä pinnat. Itse en ole edes harkinnut kirjoittaa millään tunnistettavalla nikillä.

        Mitenkä niin, ellastellahan on pidetty tyyppi. Ainoastaan pari hc-ATM:ää jaksaa vittuilla sille, koska hän on nainen.


    • vanhaukko 40 v

      - Ei ole lapsia.
      - Pidän lapsista.
      - Ikää jo niin paljon (40) ettei yhdenkään näin vanhan tarvitse hankkia lapsia.
      - Entäkö jos kumppanilla lapsia entuudestaan ? Ei tule olemaan sellaista kumppania jolla olisi lapsia - minulla ei ole aikomustakaan ryhtyä kenellekään
      isä- tai ukkipuoleksi.
      - Lapselle nimi? lue yllä oleva

    • Reipas Poikamies

      Ei ole minulla.
      Kyllä, oikeestikkin.
      Kyllä, vaikka onhan tässä minulla sitä aikaa..ehkä naiselle alkaa tik tak tulla rankemmin...
      Se hyvä juttu.
      Pari ajatusta on kyllä lapseni nimeksi...toki se nimi yhdessä kumppanini kanssa päätämme.

    • Hassu ajatus

      "Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?"

      Mahdoton yhtälö. Ei tule tapahtumaan.

    • N 44-v

      -Onko omia lapsia? Kyllä

      -Pidätkö lapsista? Rakastan omiani, joistakin lapsista pidän kovasti, mutta on myös paljon lapsia, jotka voisin toivottaaa hornan tuuttiin

      - Oletko harkinnut lasten hankkimista? En. Lapsiluku on jo täynnä.

      - Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia? Ei ole kokemusta, mutta jos näin olisi, niin aika paljon riippuisi lasten lukumäärästä, iästä ja käytöksestä. Ison lapsilauman äitipuoleksi en ryhtyisi. Yhteenmuuttoa ei taas voisi harkita, jos lapsi kasvatettaisi kovin eri tavalla kuin mitä omat arvoni ovat (sanotaan esim. jos lasta hakataan kuritusmielessä tai jos lapsi saa kasvaa pellossa ilman mitään vaatimuksia käytöstavoista, niin silloin en voisi sopeutua tilanteeseen).

      - Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen? En. Sen sijaan annan mielelläni nimiehdotuksia tuleville sukulaislapsille jne.

    • Onko omia lapsia?
      - Ei ole, se on 110 %:sesti varmaa. :D

      Pidätkö lapsista?
      - Onhan ne ihan ok. Ainakin useimmat.

      Oletko harkinnut lasten hankkimista?
      - En.

      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?
      - Ei väliä, jos ei nyt mitään valtavaa katrasta.

      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen?
      - En, vaikka onhan tuolla ajatuksella joskus tullut leikiteltyä.

    • -N40-

      Ei ole lapsia
      Sisarusten, ystävien lapsista kyllä, yleisesti en
      Joskus nuoruudessa, en enää näin 40v naisena
      En "huoli" kumppania jolla olisi lapsia
      Joskus nuoruudessa, en enää

    • ES

      Onko omia lapsia?
      -Ei.
      Pidätkö lapsista?
      -Riippuu lapsesta, varmaan niitä on monenlaisia kuten aikuisiakin.
      Oletko harkinnut lasten hankkimista?
      -En ole harkinnut, mielessä käynyt, epätodennäköiseltä tuntuu, kun ei ole miestäkään.
      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?
      -Ei haittaa, paitsi jos lapsia olisi useamman kuin yhden naisen kanssa.
      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen?
      -En.

    • "Onko omia lapsia?"
      - Ei ainakaan tietääkseni.

      "Pidätkö lapsista?"
      - Juu kyllä on niitten kanssa mukava leikkiä.

      "Oletko harkinnut lasten hankkimista?"
      - No en ainakaan heti, pitäisi kumppani löytää ensin joka on halukas.

      "Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?"
      - Kyllä se olisi haitta.

      "Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen? "
      - No en.

    • minä..

      Onko omia lapsia?
      -yksi, iso jo..

      Pidätkö lapsista?
      -pääsääntöisesti kyllä

      Oletko harkinnut lasten hankkimista?
      -olen harkinnut

      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?
      -se on hyvä asia (tykkään pikkuihmisistä, ja lapset opettavat vanhemmilleen paljon)

      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen?
      -kaikenlaista sitä miettii..

    • Se mukava mies

      Onko omia lapsia?

      Ei ole, enkä usko että on vahingossakaan ja tietämättäni sellaisia ilmestynyt.


      Pidätkö lapsista

      Pääasiassa juut (en siinä mielessä :) ). Esim. veljen lapsen on mahtavia tyyppejä, mutta kyllä usein menee hermotkin kun joku lapsi oikein kiljuu tai riehuu. Enemmän mä kyllä olen vihainen vanhemmille, jos lapsi ei osaa käyttäytyä. Lapsi on mitä on, vahhempien tavat opettaa.

      Oletko harkinnut lasten hankkimista?

      Tavallaan, joskus nuorempana. Sitten olin pitkään sitä mieltä, etten halua hankkia omia lapsia. Kun isoveli sai omansa, niin mieli taas vähän muuttui. En usko silti kovasti pettyväni, jos en omia lapsia koskaan saa.

      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?

      Njaa. Rehellisesti sanottuna haluaisin lapsettoman naisen. Voitaisiin sitten yhdessä päättää hankitaanko lapsia ja kasvaa yhdessä vanhemmiksi. Olen kyllä seurustellutkin yh:n kanssa ja olisin valmis tekemään niin toistekin, jos nainen on riittävän kiinnostava. Mielummin silti lapseton.

      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen?

      Joskus nuorempana pyörittelin nimiä päässäni, mutta en vakavissani ole miettinyt.


      Nyt kyllä näyttää siltä, ettei omia lapsia tule. Olen jo 33v, enkä ole seurustellut moneen vuoteen kunnolla. Yhden illan jutuissakin olen tarkka ehkäisystä, koska mitään yllärilapsia en halua.

      Noh, voin sitten olla se setä veljen lapsille, joka aina hemmottelee viemällä huvipuistoon jne :D

    • Onko omia lapsia? - kyllä
      Pidätkö lapsista? - kyllä
      Oletko harkinnut lasten hankkimista? - en enää
      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia? hyvä
      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen? - en enää

      • .....

        Onko sun lasten nimet Xena ja Hercules?


      • ..... kirjoitti:

        Onko sun lasten nimet Xena ja Hercules?

        Ihan suomalaisia perinteisiä nimiä ;)
        Poika tosin tykkää Xenasta ! Hänen mielestään se on hyvä tyyppi XD


      • Se mukava mies
        xena-183 kirjoitti:

        Ihan suomalaisia perinteisiä nimiä ;)
        Poika tosin tykkää Xenasta ! Hänen mielestään se on hyvä tyyppi XD

        Sun pojallas on hyvä naismaku ;)


    • jackaroo

      Onko omia lapsia?
      - Ei ole omia lapsia, vielä.

      Pidätkö lapsista?
      - Kyllä pidän, ja uskon että tulen hyvin toimeen lasten kanssa.

      Oletko harkinnut lasten hankkimista?
      - Kyllä olen, mutta eipä sitä näin miehenä paljoa tuon asian suhteen yksin voi tehdä.

      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?
      - Olen vielä kohtuu nuori, enkä haluaisi hypätä suoraan uusperheen arkeen, vaan haluaisin kokea sen perheen kaikki vaiheet yhdessä puolisoni kanssa ja olla lapsille isä, enkä vain äidin uusi poikaystävä. Sitten kun minulla on jo omia lapsia ja elämää enemmän takana, niin naisen aiemmilla lapsilla ei ole niin paljoa merkitystä.

      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen?
      - Yksi nimi on toivelistalla (nimi kulkenut suvussa jo pitkään), mutta enpä ole tätä asiaa nyt kovinkaan paljoa miettinyt. Varmaan tästä asiasta pitää neuvotella sen (tulevan) vaimon kanssa sitten kun asia on ajankohtainen.

    • mr_groove

      Onko omia lapsia? On
      Pidätkö lapsista? Kyllä
      Oletko harkinnut lasten hankkimista? Lapsilukuni on täysi, joten ei missään nimessä.
      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia? Hyvä juttu, suotavaa ellei välttämätöntä.
      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen? Lapset on jo hankittu ja nimet annettu.

    • Kyllä Kiitos!

      Ei ole omia lapsia, mutta pidän kyllä lapsista. Olen harkinnut lasten hankkimista, mutta haluan tiettyjä edellytyksiä kuntoon omalta osaltani... Voi olla, että en sitten lapsia saakaan, mistä sitä tietää, olen siis miettinyt niitä asioita myös niin, että voi olla että en saa lapsia tai että joudun luopumaan ajatuksesta. Mikä olisi todella surullista, mutta otan sen huomioon.

      Mutta siis, koska haluan todella harkita ja haluan että olisin tilanteessa, missä minulla ehkä olisi jotain annettavaa lapsilleni, niin harkitsen edelleen. Enkä tarkoita mitään miljoonia tai täydellisyyttä, vaan haluan että asiat ovat sillä tavalla kunnossa, että joku taloudellinen vakaus on edes sillä hetkellä, haluan, että olen ehtinyt käsitellä menneitä asioita niin, että en vahingossakaan kaada niitä lapseni/perheeni niskaan, ja haluan että tosiaan, lapsi olisi kaikilla tavoin tervetullut ja asiat olisivat hyvin. Lisäksi haluan pystyä kertomaan heille, että elämässä voi pärjätä huonoista asioista huolimatta, mutta jos en saa asioita korjattua, en voi sanoa sitä, ja jos en saa asioita korjattua... Niin, no. En mä halua lasta sitten vaan omaksi lohdukseni/ilokseni/haluni takia tänne tehdä.

      Haluaisin kyllä lapsen nytkin, mutta ei vielä ainakaan. Tosin asiat ovat nyt saatu sille tolalle, että uskallan jo haaveilla...

      En haluaisin että kumppanilla on lapsia entuudestaan. Mutta ei lapsetkaan nyt lopullinen este olisi.

      Olen montakin kertaa, sekä tytön että pojan, ja kaikkea, hypistellyt lasten vaatteita, miettinyt kaikkea mahdollista, juu, myös nimiä :D
      Haluaisin myös adoptoida. Voisin myös vain adoptoida, biologiset lapset eivät ole mulle mikään pakko... Niin. Nyt kun kysyit niin itseasiassa, mä haluaisin tosi paljon lapsia ja perheen.

    • Gordon Gekko

      - Ei
      - Jotkut lapset ovat todella symppiksiä, jotkut vähemmän. Joillekin kersoille busseissa, raitiovaunuissa jne. pitäis laittaa suukapula.
      - Olen, vielä tässä joku hetki aikaa on siihen.
      - Se vaatisi keskustelua aika lailla, että miten vastuut lapsesta jaetaan jne. Parempi olisi, jos kumppanilla ei olisi lapsia.
      - En. Ehkä jotain hassutteluvaihtoehtoja känässä.

    • sir_eino

      Onko omia lapsia?
      - En tiedä. No siinä on ainakin rehellinen vastaus, eikö vaan?

      Pidätkö lapsista?
      - Riippuu lapsesta. Harvaa lasta inhoan.

      Oletko harkinnut lasten hankkimista?
      - Kyllä ja en.

      Entä jos kumppanillasi on jo entuudestaan lapsia?
      - Ei haittaa, olen seurustellut yksinhuoltajan kanssa. Nykyisellä ei ole lapsia.

      Oletko suunnitellut tulevan lapsesi nimen?
      - En. Miksi olisin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe