oon alottamas skeittauksen. ja mulla ei oo ketään frendii joka jelppis nois temppujen nimis ja tos sk8 "slangis" joka ei oo kyl slangii mutta :D nii et mietin mikä on bs tail ? kurbi ? ja onko hyvä jos ostaa for ex. stadiumist ekan skeitin? vai meniskö heti johonki skede kauppaa hommaa skeitin? ja jos joku viittis kertoo vähän temppui alottelialle ollie yms. nii kiitoss :)
skeitti temppujen nimet ..
alottavaask8grl
5
8027
Vastaukset
- tailer95
http://www.tailblockstore.com/
Tuossa osossa on uus netti-skedekauppa.
Palaute osioon kun lähetät viestin niin saat varmasti asiantuntevaa opastusta skeittailun maailmasta.
Kerro myös kavereillekki uudesta kaupasta! - aloittavaask8grl
aa jeees kiitti
- timoteihulelei
vittu
- skeittari1
poppari on helpoin temppu. eli se ku se pyosehtää 360 tai 180 astetta. ollieta suositellaan tekemään ensteks. toivottavasti auttoi : )))
- skeittari1
tarkoitan pyörähtää : )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634