Millaisia housuja pidät?

Kysymys mys mys

Seuraatko housumuotia, vai pitäydytkö tiukasti jossain omassa housutyypissäsi?

Miehille extrakysymys: Oletko huomannut eroa flaksissasi eri housujen välillä?

Naisille extrakysymys: Käytätkö ikinä hameita tai mekkoja?

19

350

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      En seuraa muotia. Farkkuja käytän arkisin ja ostan pari kertaa vuodessa jotkut. Kesällä jos on lämmin shortsit.

      Eroa flaxissa ei ole kun ei ole minkäänlaista flaxia.

    • tko?

      ei juu vaarinhousut

    • Reipas Poikamies

      Esim SuperDry on lähellä sydäntäni. Very Beckham, muuten sinkku naiset.
      Sellaiset haalistetut denimit on suosikkini. Juu ei ole Hasselhoffin housut ne ;)

      Käytin takavuosina vain army-tyylisiä reisitaskuhousuja ja niiden tuoma kiinnostus tai edes katse naisilta oli nollan luokkaa keskiarvona.

      No toki vaikuttaa "flaksiini"- en ole baarimestari joten lähemmästä kanssakäymisesta juuri tavatun muijan kanssa voin vain uneksia, tosin YHDEN kerran Peetään yksi nainen on tullut minulle avoimesti tarjoamaan nainen baarissa. Harmi kun olin varattu silloin. Esim. kun olin häissä niin kyllä puku päällä naiset tsiigaili, mutta lenkillä kun olen adidakset päällä niin eipä ole sitä huolta :)

    • En seuraa muotia, mutta farkkuja käytän yleensä.

      Olen huomannut ehkä eron, kun laitan suorat housut jalkaan ja muutenkin puvun takkia päälle niin silloin se flaksi nousee minimaalisesti (muutama katse enemmän).

    • ES

      Jaa, täällä ei puhutakaan pikkupöksyistä. No, suosikkihousuni ovat mustat farkkukankaiset ja tiukat. Minulla on aika monta hametta ja mekkoa. Useampi musta mekko (3). Muunkin värisiä on, mutta musta tuntuu jotenkin turvallisimmalta väriltä.

    • Minulla on farkut aina kun se sopii tilaisuuteen. - Joskus joutuu pitämään suoria housuja. - Vaikeinta minulle on ollut löytää riittävän pitkäpunttisia housuja ja kymmenet vuodet jouduin aina aukaisemaan vastaostettujen housujen lahkeet ja ottamaan kaiken mahdollisen kääntövaran, että sain edes nilkat peittoon. - Olin kiitollinen kun 70-luvun leveälahkeiset ja pitkäpunttiset housut palasivat muotiin, niin olen taas löytänyt itselleni sellaisia normaalipituisia puntteja :)

      En ole hametyyppiä. - Minulla on hameita, mutta en käyttänyt niitä kuin omissa häissäni ja joissakin hautajaisissa. - Vuosi sitten ostin hetken mielijohteesta sellaisen polvipituisen mustapohjaisen kukkahameen, jota aloin käyttää. - Pidin sitä pari kertaa töissä, mutta heti ensimmäisenä aamuna rapuissa vastaan tuli eräs miestyökaveri, jonka olen tuntenut lähes 20 vuotta. - Hän meinasi kompastua kun katsoi hamettani niin pöllämystyneenä ja tuijotti typerästi vielä peräänikin, joten se hamekokeilu jäi siihen. - Naistyökaverit tosin kehuivat, että pitkät jalkani näyttävät hyvältä hameessa, mutta kiitti mulle riitti ;) Farkut ovat mukavat !

      • Milla Magia

        En käytä juurikaan housuja. Ainoat housut jotka omistan ovat tuulipuvun housut jos joskus ulkoilen. Muuten minulla on aina hame tai mekko. Talvella käytän aika paljon tummia värejä vaatteissa kuten mustaa, ruskeaa tai tummanpunaista. Kesällä sitten vähän vaaleampia ja kirkkaampia värejä kuten pastellisävyjä.


    • Free Fanny

      Töissä suorat housut ja vapaalla farkut. En käytä hameita. Työvaatteissa minulle on tärkeintä uskottavuus ja asiallisuus, vapaalla mukavuus. Hameessa ei voi liikkua eikä istua vapaasti.

      Kesällä pidän vapaa-ajalla joskus sortseja.

    • jackaroo

      En seuraa mitään muotia, mutta olen kyllä harkinnut ostavani jotkin muotia olevat vaatteet täksi kesäksi. Yleensä minulla on ollut mustia villakangashousuja, mutta ostin yhdet tummat farkkumaiset housut viime syksynä, kun halusin pukeutua vähän rennommin. Melko samaa tyyppiä nuo minun housuni ovat olleet, jostain lukiosta saakka olen suunnilleen samannäköisiä housuja ostanut.

    • heartkiller_

      Farkut. Joskus mustat. Hameita, mekkoja. Nyt enemmän farkkuja ku ei oo oikein mitää kenkiä tai takkeja muiden kanssa sopivaks.

    • violet.

      Aika 50-60 menee, pukeudun fiiliksen mukaan. Lempihousuni on skottiruutukangasta, mutta yleensä jalassa on jonkunlaiset farkut tai pillihousut. Eniten tällä hetkellä käytän denimlegginsejä. Kesällä caprit, pellavahousut tai minifarkkushortsit. Vapaa-ajalla pukeudun rennosti ja juntisti collegeen tai veluuriin ja välillä pidän tuulihousujakin. Hameita omistan, mutta en niitä koskaan käytä.

    • miekkonen -74

      Tummasävyisiä tai vaalean hiekan värisiä pitkiä housuja jotka ei ole ns. suoria puvun housuja mutteivät farkkujakaan. Farkuista käytän mustia farkkuja. En välitä perinteisistä sinisistä farkuista, ne on kuin jotkin maatyöläisen vaatteet.
      Jos ulkoilen, lenkkeilen tai pyöräilen niin Adidas tuulipuvun housut tai kesemmällä verkkarit, aurinkoisina lämpiminä kesäpäivinä shortsitkin. Pidän joskus kiiltäviä retro-Adidas shortsejakin, ne on miellyttävät ja kauniit mielestäni.
      Kerran huvitti kun oli kova vastatuuli ja tällaiset kiiltävät shortsit painautui ihoa vasten ja tietysti kaikki "ulokkeet" erottuivat kuin huutomerkki niin pari nuorta typyä melkein pudotti silmänsä vastaan kävellessään :D

    • Eewuli

      En seuraa muotia. Joskus on tiukat farkut ja joskus colleget. Riippuu päivästä ja mielialasta. Joskus haluan pukeutua rennosti ja pistää colleget jalkaan, mikäs sen mukavampaa. Joskus taas tiukempaa vaatetusta kun siltä tuntuu.

      Hameita en ole tottunu käyttään mutta mekkoja kyl tulee käytettyä juhlissa,kesäsin ja baarissa. Koulussa ei pahemmin tule käytettyä,turha hepene jos on työhommia.

    • sir_eino

      Mulla on joko mustat farkut, vaaleansiniset farkut, pvc-housut tai nahkafarkut. No okei, myös reisitaskuhousuja omistan. Flaksissa en ole huomannut eroa, ehkä toi farkku/pvc/nahkalinja toimii reisitaskuhousuja paremmin.

      Voiko mies vastata jos käyttää joskus hametta? Käytän joskus miesten hametta. Flaksi on ihan hyvä se päällä.

      • pakko kysyä

        Tarkoitatko kilttiä vai mikä on miesten hame? Oletko hetero/bi/homo?


      • sir_eino
        pakko kysyä kirjoitti:

        Tarkoitatko kilttiä vai mikä on miesten hame? Oletko hetero/bi/homo?

        Kiltti ja sit sellainen pitkä, musta goottihame. Vastaus kysymykseesi on hevari.


    • Omasta tyylistä

      Suosin peruspukeutumisessani tiukkoja mustia farkkuja ja hiukan pidempää nahkatakkia, ei siis mitään puseromallia. Semmoiset stretch-mallit ovat hiukan joustavampia kuin pelkästä puuvillasta tehdyt farkut. Ei tulisi mieleenkään käyttää niitä hiphoppareiden suosimia lökärifarkkuja. Muuten vuorellisia nahkatakkeja voi pitää suurimman osan vuodesta syksystä kevääseen ja kesällä käyttää sitten jotain ohuempaa takkia.

      Jos ja kun kesällä on lämpimät kelit, niin käytän mielelläni shortseja ja t-paitoja ja yleensäkin vaaleampia vaatteita. Olen sen verran lämminverinen, että jos minulla olisi liikaa vaatetta päällä, niin sitähän olisi heti hiki pinnassa.
      Pipoa ja pitkä kalsareita joutuu käyttämään kovimpien pakkasten aikana (-10 astetta ja sen alle).

      Urheilua, etenkin juoksemista varten minulla on olemassa sitten erilaisia verryttelypukuja ja juoksukenkiä. Joitakin verkkareita käytän silloin tällöin lämpimällä säällä pyöräillessä, mutta muuten en kyllä liiku "kaupungilla" missään verkkareissa. Farkkujenkin kanssa käytän aina nahkaisia kävelykenkiä enkä mitään lenkkikenkiä.

    • Gummibyxor

      Kumihousuja pidän, pysyy sisällä niin ykkönen kuin kakkonenkin. Ja nyt näin keväällä kun kävelen ulkona naisten perässä ihaillen heidän perslihansa liikehdintää, niin saattaa jopa läjähtää mällit housuihin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe