Kysely naisille treffeille lähdöstä

Miten treffeille?

Nyt arvon naiset voisivat valottaa että mitä sen miehen tulisi tehdä ja millainen olla että olisitte valmiit lähtemään treffeille tämän kanssa nettideitissä?

Kiinnostaisi tietää ihan sen perusteella että jäi aika vähiin nettideitissä ollessa nuo treffikokemukset ja jonkun aika painavan syyn tajusinkin miksi näin, mutta sitten oli niitä tapauksia, jotka jäivät arvuuttamaan että mikäköhän olikaan syy.

Mitkä on ne asiat miehen profiilissa jotka vaikuttavat?
Millaisia miehen viestinnän tulisi olla tuon lisäksi?
Millainen kuvan pitäisi olla?

Yrittäkää kuvailla mahdollisimman tarkkaan eli välttäkään yleisluonteisia lausahduksia kuten "persoonallinen profiili, mies jolla on pilkettä silmäkulmassa ja minua miellyttävä ulkonäkö, jne."

Ennen kaikkea se mikä minua arveluttaa on se mitkä on ne turn-offit/turn-onnit viestinnän aikana kun olette miehen aloitus viestiin vastanneet ettei enää kiinnostakkaan tutustua mieheen ja tämän kemioihin treffeillä?

Tuleeko miehen tehdä vaikutus viesteillään vai onko se teidän mielestä toissijaista jos profiili on kunnossa? Kuinka suuri vaikutus kuvalla teille on?

Aika monta kysymystä, mutta vastatkaa vapaamuotoisesti niin ehkä asia alkaa miehille selvitä hiljalleen. Se varmaan askarruttaa monia koska siellä treffeillähän ne kemiat oikeasti testataan eikä netissä pelkän tekstin ja kuvan välityksellä.

148

8714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TapaisinpaKassajonos

      No, menen lähipäivinä treffeille miehen kanssa, joka oli yksi n. sadasta vastaajasta laittamaani treffi-ilmoon (ei suomi24).

      Tuon miehen meilissä kiinnitin ensimmäisenä huomioni siihen, että mies kertoi itseään kehumatta asiat. Pituuden, asuinpaikan, harrastukset jne.
      Kirjoituksesta sai vaikutelman, että kirjoittaja on mukava luonteeltaan ja suhtautuu asioihin rauhallisen optimistisesti. Ja että hän ei ole epätoivoinen seuranhakija.

      Aika moni vastaajista tai itseasiassa kaikki leuhkivat jollakin. "Asun omakotitalossa järven rannalla.." "Olen komeaksi kehuttu..." "Olen taitava kielimies ;)"
      Tuo kyseinen mies ei kehua retostellut millään ja koko ajan pikkuhiljaa hänestä aukeaa piirteitä joista tykkään.
      Ja kun sitten klikkasin hänen kuvansa auki, olin ihan tyrmistynyt. Siis todella komea mies ja n i i n mukava!!!!
      Ja ennenkaikkea hän jätti minun päätettäväksi ulkonäkönsä arvostelun.
      Minun kuvaani hän ei ole vielä nähnyt, eikä ole edes kysynyt sitä. Ajattelin laittaa ennen treffejä, että hän osaa etsiä minut.

      Jotenkin se positiivisuus ja luonteen mukavuus vaan näkyy niin selvästi rivien välistä.
      Sovimme että menemme "vain" kahville ja näemme avoimin mielin ja ilman draamoja jos jompikumpi ei tykkääkään livenä.

      Minulla on turvallinen ja hyvä fiilis mennä treffeille, sillä jo pelkästä tekstistä näen että hän arvostaa ajatuksiani ja sitä mitä on pääni sisällä...
      Hänellä ei ole ollut jyrkkiä mielipiteitä mistään asioista ja hänen kanssaan on helppo kirjoittaa usein ja pitkiä meilijeä.

      • sellastaseon

        No, toivottavasti ei mies pahasti pety. Kyllähän kuka tahansa nainen saa varmaan sata vastausta ilmoitukseensa jos ilmoitus vain on edes suhteellisen asiallinen. Eikä kirjoituksesi perusteella naisen tarvitse edes omaa ulkonäköään paljastaa, jotta niitä vastauksia satelee.


      • TapaisinpaKassajonos
        sellastaseon kirjoitti:

        No, toivottavasti ei mies pahasti pety. Kyllähän kuka tahansa nainen saa varmaan sata vastausta ilmoitukseensa jos ilmoitus vain on edes suhteellisen asiallinen. Eikä kirjoituksesi perusteella naisen tarvitse edes omaa ulkonäköään paljastaa, jotta niitä vastauksia satelee.

        No, mä en pidä sitä minään hienona asiana että saa 100 - 200 vastausta ja niistä kaksi on sellaista jotka vastaa hakua...


      • t.sori
        TapaisinpaKassajonos kirjoitti:

        No, mä en pidä sitä minään hienona asiana että saa 100 - 200 vastausta ja niistä kaksi on sellaista jotka vastaa hakua...

        Vastausten määrä vähenee kun liität kuvan...


      • Treffit tulossa

        Juuri samanlaisiin miehiin itse kanssa kiinnitän huomiota; eivät kehu itseään komeiksi, taikka rikkaiksi, eivät pyydä valokuvaa, ovat rauhallisia ja etenevät siihen tahtiin kuin minä haluan, ovat asiallisia, ei ole paljoa kirjoitusvirheitä yms... Kaikki kaksimieliset ja seksinkipeät jäävät ilman vastaustani.


      • L-Johannes
        Treffit tulossa kirjoitti:

        Juuri samanlaisiin miehiin itse kanssa kiinnitän huomiota; eivät kehu itseään komeiksi, taikka rikkaiksi, eivät pyydä valokuvaa, ovat rauhallisia ja etenevät siihen tahtiin kuin minä haluan, ovat asiallisia, ei ole paljoa kirjoitusvirheitä yms... Kaikki kaksimieliset ja seksinkipeät jäävät ilman vastaustani.

        "etenevät siihen tahtiin kuin minä haluan"

        tuo kuvastaa kipeän hyvin monen naisen ajatusmaailman. edetään ja tehdään kuten minä haluan...mutta kun tangoon tarvitaan kaksi. molemmat huomioi ja joustaa.

        tämä "minä sanelen tahdin" asenne on taas sellainen joka saa minut miehenä hylkäämään muuten kiinnostavan tapauksen äkkiä. osaan ja haluan joustaa jos siihen on toinenkin valmis. jokin kumma käsitys tuntuu olevan että naisen kunnioittaminen tarkoittaa hänen pillinsä mukaan hyppäämistä.

        itse toki menossa nyt treffeille netin kautta treffaamani upean naisen kanssa jolla on niin hyvä itsetunto ettei sitä tarvitse tahdin sanelemalla yrittää vahvistaa.


      • Ja_p_a_s_k_a_t
        TapaisinpaKassajonos kirjoitti:

        No, mä en pidä sitä minään hienona asiana että saa 100 - 200 vastausta ja niistä kaksi on sellaista jotka vastaa hakua...

        Niinpä! Tää touhu S24:ssa on kun jotain lentolehtisten jakamista pitkin maita ja mantuja. Ketään ei kiinosta ja "sen" voi pyyhkiä vaikka näihin lentolehtisiin.

        - Lottovoitto syntyä Suomeen?


      • heh.
        t.sori kirjoitti:

        Vastausten määrä vähenee kun liität kuvan...

        Riippuu varmaan kuvasta. Joissakin tapauksissa käykin päinvastoin, ja tulee sata vastausta lisää alta aikayksikön.


      • nimivarmu

        Sairasta

        Itse en ainakaan aio nähdä tuommoista vaivaa jonkun ämmän takia.


      • ohhohhoh
        sellastaseon kirjoitti:

        No, toivottavasti ei mies pahasti pety. Kyllähän kuka tahansa nainen saa varmaan sata vastausta ilmoitukseensa jos ilmoitus vain on edes suhteellisen asiallinen. Eikä kirjoituksesi perusteella naisen tarvitse edes omaa ulkonäköään paljastaa, jotta niitä vastauksia satelee.

        Ei kuulosta ihan tasa-arvoiselta touhulta. Kyseenalaisinta on se, että toinen osapuoli ei edes huomaa tätä vaan pitää asetelmaa ns. itsestäänselvyytenä.


      • 636363632
        ohhohhoh kirjoitti:

        Ei kuulosta ihan tasa-arvoiselta touhulta. Kyseenalaisinta on se, että toinen osapuoli ei edes huomaa tätä vaan pitää asetelmaa ns. itsestäänselvyytenä.

        Juu, eikä suurin osa naisista vaivaudu edes vastaamaan takaisin. Olisi kohteliasta edes vastata vaikkei ole kiinnostunut. Ei luulisi olevan liian kova homma. Itse olen uhrannut paljon aikaa kirjoittaessani jollekkin naiselle ja hän ei vaivaudu vastaamaan edes parilla sanalla. Olen ollut tosi mielissäni niistä, jotka ovat vastanneet edes parilla sanalla takaisin vaikka vaan "Sorry mutta et ole minun tyyppiäni. Hyvää kesää kuitenkin!" Se vähän lohduttaa vaikka pakit heti saakin.


      • rehellinen_mies_

        Kaikki kertomasi asiat ovat muuten täysin 100%:sti samanlaisia oman
        arvomaailmani kanssa, mutta yhtä asiaan en ymmärrä: Miksi miehen muka pitäisi suostua sokkotreffeihin naisen kanssa, eli miehen pitäisi laittaa auliisiti kuvansa esille mutta naisen ei? Aivan kuten kirjoitit kuvan lähettäneen miehen komeudesta, miehet pitävät ihan yhtä lailla naisen kauneudesta. Ei ole kovinkaan mukavaa mennä treffeille, jossa odottaa jokin seinästä reväisty tonnikeijukainen. Kannatan tasapuolisuutta asioissa: Mikäli itse näytän kuvani ennen treffejä mutta nainen ei, en koskaan suostu treffeille. Salaperäistä leikkivät naiset jätän muiden huoliksi. Olen huomannut, että kuvaansa piilottavilla naisilla on yleensä jotakin salattavaa, ulkonäköönsä liittyviä asioita.


      • juuuuuh
        Treffit tulossa kirjoitti:

        Juuri samanlaisiin miehiin itse kanssa kiinnitän huomiota; eivät kehu itseään komeiksi, taikka rikkaiksi, eivät pyydä valokuvaa, ovat rauhallisia ja etenevät siihen tahtiin kuin minä haluan, ovat asiallisia, ei ole paljoa kirjoitusvirheitä yms... Kaikki kaksimieliset ja seksinkipeät jäävät ilman vastaustani.

        " ei ole paljoa kirjoitusvirheitä "

        Täh,ootko joku äidinkielenopettaja....


      • Kuva?
        heh. kirjoitti:

        Riippuu varmaan kuvasta. Joissakin tapauksissa käykin päinvastoin, ja tulee sata vastausta lisää alta aikayksikön.

        Aikuisten ihmisten välillä lopulta kuva on se ihan viimeinen kriteeri. Jos ei siis ole etsimässä unelmiensa keijua/prinssiä. _Paljon_ tärkeämpää on se, että on samanlainen tapa olla lähellä, samantyyppisiä arvoja, jotenkin yhteinen elämänkatsomus ja edes jokin yhteinen mielenkiinnon kohde. Ulkonäkö on mitä on, eikä siihen voi vaikuttaa.

        Panosta(n) siihen, että tiedoissani on nähtävissä mitä haen ja mitä voin tarjota. Siisi ihmisenä. Hauissani ei ole kriteereitä koulutukselle, tuloille tai ulkonäölle. Sen sijaan niissä on kriteerit sille että on nähnyt elämää muuallakin kuin telkkarissa. Kirjoittelun pitää sujua ja jos se tuntuu mukavalta niin ennen tapaamista vaihdetaan kuvat ettei mennä väärän tyypin kanssa kahville.


    • Daami69

      Lähtisin riemusta rääkyen treffeille heti sellaisen miehen kanssa josta saa järkevän, tasapainoisen ja normaalin ihmisen vaikutelman. Uskoisin että tässä olen samoilla linjoilla lukemattomien naisten kanssa.

      Kun harrastaa paljon keskustelupalstoja, sellaisia missä puhutaan ihan asiaa ja käytetään hyvää kirjakieltäkin, alkaa nopeasti tympiä jos joku ei osaa ilmaista itseään tai käyttää jotenkin omituista ja erikoista, ehkä lapsellistakin kieltä. Puhekieli on puhekieltä ja mieluummin lukisin s-postista kirjakieltä. Hymiöitä ei tarvitse urakalla tunkea sinne sekaan, vaikka tulee niitä itsekin käytettyä. Mutta ei "ylisuolaten". Jos toinen ei suostu kertomaan itsestään oikein mitään vaan vaikuttaa salailevalta tai (APUA!!!) tylsämieliseltä tahvolta jolla ei aivoissa tapahdu yhtikäs mitään, niin eipä kiinnosta. Jos juttu juuttuu johonkin yhteen asiaan, vaikkapa miehen lemmikkieläimeen, niin ei kiinnosta. Elämäntarinoita luen mielelläni, rankkojakin (kunhan ei ole sentään vankilassa käyty...) Nehän voi käydä pääpiirteittäin läpi ja sitten täyttää aukkokohtia tapaamisessa.

      Erityisen ilahtunut olen jos miehellä on samoja mielenkiinnonkohteita ja samanlainen maku, tai edes osittain. Jotkut pitävät pinnallisena vaatia samantapaista musiikki- tai elokuvamakua, mutta usein nuo maut kertovat ihmisen persoonallisuudesta muutenkin. Jos toinen katsoo päivät pääksytysten romanttisia leffoja niin minä lähden kiitämään kumminkin jossain vaiheessa. Ja sama jos aina raikaa suomipoppi. Kumpaankin liittyy niin täysin erilainen kulttuuri kuin siihen mistä itse pidän.

      Kaikkein paras tunne on se kun kokee että on ihmisenä kohdannut ihmisen; että voi kokea sellaisen "salaliittolaisten" fiiliksen että kaksi samoilla linjoilla olevaa ihmistä ymmärtää toisiaan ja on kuin vanhat kaverukset jo alusta asti. Aivan samanlainen ei voi kaikessa olla (siitä voi tulla liian sisarellinen fiilis), mutta huima erilaisuus joskus vain oudoksuttaa.

      Äh, olen tässä tainnut oikeastaan käsitellä vain omaa fantasiaani Siitä Sopivasta...

      Kuva olisi syytä olla sellainen ettei näytä vihaiselta (tämä juttu ei miehiltä tahdo luonnistua) ja siitä pitäisi näkyä naama ja lihavuusaste kunnolla ettei jää mitään epäselvyyksiä ja pettymisen varaa.

      • Singgu

        taidan, puhua, meidän, kaikkien, miesten, puolesta, kun, sanon, että, olisi kaikkien, etu, jos, vain, jäät, suosilla, sinkuksi. nImittäin, ei kukaan, normaali mies täytyä noita sinun supermies toiveitasi.

        pS. lisäsin, tarkoituksella, liikaa, pilkkuja, ja, kirjoitusvirheitä, jotta, voit, rypeä, paremmuuden, tunteessa :-]


      • Mies_40v
        Singgu kirjoitti:

        taidan, puhua, meidän, kaikkien, miesten, puolesta, kun, sanon, että, olisi kaikkien, etu, jos, vain, jäät, suosilla, sinkuksi. nImittäin, ei kukaan, normaali mies täytyä noita sinun supermies toiveitasi.

        pS. lisäsin, tarkoituksella, liikaa, pilkkuja, ja, kirjoitusvirheitä, jotta, voit, rypeä, paremmuuden, tunteessa :-]

        Et todellakaan puhu kaikkien miesten puolesta, junttien korkeintaan. Kuka tahansa _normaali_ mies täyttää kyllä pitkälti Daami69:nkin toiveet, mutta kuka tahansa mies ei niitä täytä. Elämää nähneenä miehenä vaadin itsekin paljon naiselta ja olen mieluummin yksin (jälkikasvun kera) kuin otan riesakseni ketä vain.

        Olen ennenkin kommentoinut (en käytä mitään vakituista nimimerkkiä) Daami69:n kirjoituksia ja todennut hänen olevan fiksuimpia ja ehdottomasti kiinnostavimpia naisia näillä deiteillä. Jossain viestiketjussa totesimme, ettemme vastaa toistemme ihanteita, mutta jos samalle paikkakunnalle joskus työmatka suuntautuu, niin kyllä minä saattaisin hänen profiilinsa kaivella ja lounaan tarjota :)


      • Musta taas tuntus oudolle, mikäli s-postit kavereiden kesken tai nettideitissä kirjoitetaan kirjakielellä. Puhekieli on niissä ihan ok, se on eri sitten jotkut viralliset viestit vaikka työelämässä.


      • Singgu kirjoitti:

        taidan, puhua, meidän, kaikkien, miesten, puolesta, kun, sanon, että, olisi kaikkien, etu, jos, vain, jäät, suosilla, sinkuksi. nImittäin, ei kukaan, normaali mies täytyä noita sinun supermies toiveitasi.

        pS. lisäsin, tarkoituksella, liikaa, pilkkuja, ja, kirjoitusvirheitä, jotta, voit, rypeä, paremmuuden, tunteessa :-]

        Singgu

        kuninkaan mielestä olet säälittävä keskenkasvunen persereikä


      • eräs__mies__
        Time_Killer kirjoitti:

        Singgu

        kuninkaan mielestä olet säälittävä keskenkasvunen persereikä

        Komppaan edellistä


      • naikkonen......

        oletko ihan tosissas??!!! eli et. läpällä koko jaaritus

        terv. toinen nainen


      • Saletisti natsaa

        Olen täysin samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit! Niin musiikki- kuin elokuvamaku on erittäin tärkeä asia. En myöskään ala kirjoittelemaan miehen kanssa, joka ei osaa käyttää pisteitä, pilkkuja ja isoja kirjaimia oikein. Ja ne valokuvat..! Mitä ihmettä sellaisilla miehillä liikkuu päässä, jotka laittavat jonkun "minkä sattuu" -kuvan itsestään seuranhakuprofiiliin! Ei kukaan nainen kiinnostu vihaisen näköisistä, taikka murjottavista miehistä!


      • Raddad
        Saletisti natsaa kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit! Niin musiikki- kuin elokuvamaku on erittäin tärkeä asia. En myöskään ala kirjoittelemaan miehen kanssa, joka ei osaa käyttää pisteitä, pilkkuja ja isoja kirjaimia oikein. Ja ne valokuvat..! Mitä ihmettä sellaisilla miehillä liikkuu päässä, jotka laittavat jonkun "minkä sattuu" -kuvan itsestään seuranhakuprofiiliin! Ei kukaan nainen kiinnostu vihaisen näköisistä, taikka murjottavista miehistä!

        "En myöskään ala kirjoittelemaan miehen kanssa, joka ei osaa käyttää pisteitä, pilkkuja ja isoja kirjaimia oikein."

        Aika kova vaatimus, on nimittäin pilkun viilaamista äärimilleen vietynä tuo sinun vaatimukses. Kielioppiasiat eivät ole aina järjellä pääteltävissä vaan perustuvat tietoon ja muistinvaraisiin asioihin - joten aina ei ole kyse pelkästä osaamisesta.

        Eikä kannata yleistää, tiedän moniakin tapauksia, joissa naiset ovat kirjoittaneet rikollisille tai muuten vihaisille miehille... Eli naiset saattavat kirjoittaa myös vihaisille miehille.

        Totta kai kannattaa nähdä vaivaa oikeinkirjoituksen ja ulkoasun suhteen, mutta sairaalloinen toisen kyttääminen ja ahdasmielisyys on älytöntä.


      • :D
        Singgu kirjoitti:

        taidan, puhua, meidän, kaikkien, miesten, puolesta, kun, sanon, että, olisi kaikkien, etu, jos, vain, jäät, suosilla, sinkuksi. nImittäin, ei kukaan, normaali mies täytyä noita sinun supermies toiveitasi.

        pS. lisäsin, tarkoituksella, liikaa, pilkkuja, ja, kirjoitusvirheitä, jotta, voit, rypeä, paremmuuden, tunteessa :-]

        heheheheheheh


      • Muhammed, minäkö?
        Raddad kirjoitti:

        "En myöskään ala kirjoittelemaan miehen kanssa, joka ei osaa käyttää pisteitä, pilkkuja ja isoja kirjaimia oikein."

        Aika kova vaatimus, on nimittäin pilkun viilaamista äärimilleen vietynä tuo sinun vaatimukses. Kielioppiasiat eivät ole aina järjellä pääteltävissä vaan perustuvat tietoon ja muistinvaraisiin asioihin - joten aina ei ole kyse pelkästä osaamisesta.

        Eikä kannata yleistää, tiedän moniakin tapauksia, joissa naiset ovat kirjoittaneet rikollisille tai muuten vihaisille miehille... Eli naiset saattavat kirjoittaa myös vihaisille miehille.

        Totta kai kannattaa nähdä vaivaa oikeinkirjoituksen ja ulkoasun suhteen, mutta sairaalloinen toisen kyttääminen ja ahdasmielisyys on älytöntä.

        En oikein ymmärtänyt kommenttiasi. Tai ollaan rehellisiä ja sanotaan etten ymmärtänyt sitä ollenkaan. Kielioppiasiat, eritoten suomen kielessä, kun kuitenkin nimenomaan ovat järjellä pääteltävissä. Pienenä poikkeuksena ehkä -äng äänteet - mutta jos juttelukumppanin mielikuvitus ei riitä edes tuollaisten karikkojen kiertämiseen, tuskinpa hänen kanssaan kannattaakaan keskustella. Jos ihmisen luovuus ei todellakaan riitä korvaavan suomenkielisen sanan keksimiseen, ehkäpä on parasta luopua yhteisen elämän unelmista ja todeta kastelukannun tarjoavan parasta apua vihannekselle.

        Yhtä kaikki on mielenkiintoista pohtia ihmisten (yleensä miesten, pakko kai tuokin on todeta) pakonomaista tarvetta julkituoda tuonkaltasia kommentteja peittelemään omaa vajavaisuuttaan. Pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet kun opetetaan jopa apukoulussa - joten mitä ihmettä pitäisi ajatella ihmisistä jotka eivät edes niitä hallitse? Jos haluaa lukea ymmärrettävää tekstiä, leimataan tiukkanutturaiseksi kirjastonhoitajaksi. Ja sitten kysymys, arvoisat veljet - minne hemmetin suonsilmäkkeeseen te haluatte kirjastohenkilökunnan hyppäävän? Iankaikkisesti puhdistusvapaalle koinsyömälle patjalle teidän kainaloonne, mukavuuslaitoksessa ruskistunutta verkkopaitaanne likistämään?

        Katso tätäkin viestiä, tuijota sitä tarkasti. Se sisältää tuhottoman määrän pilkkuvirheitä, mutta minähän en niistä välitä. Enkä usko Saletisti natsaajankaan välittävän. Kunhan teksti ilmaisee kirjoittajan ajatukset ymmärrettävästi. Sitten voitkin hiljentyä sulattelemaan juuri kuulemaasi...


    • ikujhyntbgfvr

      ehdottomia "turn offeja" (joita esiintyy aivan järjettömän paljon) on ainakin kliseet profiilissa tai viesteissä, suuri määrä kirjoitusvirheitä, vanhentunut profiili (esim. keväällä profiilissa lukee, että haetaan seuraan pimeneviin syysiltoihin), itsensä liiallinen ylistäminen, jyrkät mielipiteet ilman perusteluja ja viestit/profiili, jossa ei kerrota juuri mitään.

      • Afox

        Yhdyn edelliseen.

        Kirjoitusvirheet (kun itse kirjoittaa suht kunnolla), vanhentunut profiili (joko siellä palstalla ei enää käydä tai ei kiinnosta kertoa itsestään kunnolla), jollakin asialla leveily, tyhjät profiilit, profiilit joissa ihannekumppanin kaikki mahdolliset ominaisuudet on ruksattu (jos niillä asioilla ei ole väliä, jätä se kohta täyttämättä), kuvattomat profiilit (valitettavasti). Mua ei yleensä ulkonäkö kiinnosta, mutta Treffit-palstalla, jos 5/10 kertoo olevansa hyvännäköinen (pistää miettii jos oot niin adonis, miks et kuvaas laita, valetta?) 9/10 tapauksessa, kun saan kuvan meiliin, ei mies ihan ruusu ole.

        Tuntuu siltä että miehet ei osaa lukea. Ihan oikeasti. Mulla lukee etten hae seksiseuraa (sitä tarjotaan joka viikko), että on lapsi, mitä teen elääkseni, mitä toivon kumppanista ja mimmonen oon ite. Niin sit kun esim. mesessä keskustellaan, tulee yllätyksenä et on lapsi tai ammatti (se vaikuttaa siltä kuin oltais vain kuvaa käyty läähättämässä ja sen takia lähetettiin viesti). Tai kun käyn viestiä laittaneen profiilia lukemassa ja sit jutellaan lisää, käy selkeesti ilmi että tää ihminen on niin eri planeetalta kuin mä.


      • niinamaria72

        Aivan, saati sitten kuva joka on ilmiselvästi ainakin 10v sitten otettu. Joidenkin profiilista käy myös selville, että sivuistoilla on hengattu jo 5v ainakin...se pistää miettimään mikä ihmeen mökkijäärä toi tyyppi on, eikö se nyt ole jo löytänyt ketään ja miksi ;)


      • Lukihäiriöinen
        Afox kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen.

        Kirjoitusvirheet (kun itse kirjoittaa suht kunnolla), vanhentunut profiili (joko siellä palstalla ei enää käydä tai ei kiinnosta kertoa itsestään kunnolla), jollakin asialla leveily, tyhjät profiilit, profiilit joissa ihannekumppanin kaikki mahdolliset ominaisuudet on ruksattu (jos niillä asioilla ei ole väliä, jätä se kohta täyttämättä), kuvattomat profiilit (valitettavasti). Mua ei yleensä ulkonäkö kiinnosta, mutta Treffit-palstalla, jos 5/10 kertoo olevansa hyvännäköinen (pistää miettii jos oot niin adonis, miks et kuvaas laita, valetta?) 9/10 tapauksessa, kun saan kuvan meiliin, ei mies ihan ruusu ole.

        Tuntuu siltä että miehet ei osaa lukea. Ihan oikeasti. Mulla lukee etten hae seksiseuraa (sitä tarjotaan joka viikko), että on lapsi, mitä teen elääkseni, mitä toivon kumppanista ja mimmonen oon ite. Niin sit kun esim. mesessä keskustellaan, tulee yllätyksenä et on lapsi tai ammatti (se vaikuttaa siltä kuin oltais vain kuvaa käyty läähättämässä ja sen takia lähetettiin viesti). Tai kun käyn viestiä laittaneen profiilia lukemassa ja sit jutellaan lisää, käy selkeesti ilmi että tää ihminen on niin eri planeetalta kuin mä.

        Se on sama vissin poistaa profiili kun noita kirjoitusvirheitä karsatetaan niin paljon... :/ Vaikka mielestäni en ole mitenkään tyhmempi tai muutenkaan vajaavaisempi vaikkei kirjoittaminen aina sujukkaan aivan kielioppien mukaan.


      • nasfänasf982wegtr
        niinamaria72 kirjoitti:

        Aivan, saati sitten kuva joka on ilmiselvästi ainakin 10v sitten otettu. Joidenkin profiilista käy myös selville, että sivuistoilla on hengattu jo 5v ainakin...se pistää miettimään mikä ihmeen mökkijäärä toi tyyppi on, eikö se nyt ole jo löytänyt ketään ja miksi ;)

        On niitä naisiakin joilla on ollut se profiili ties kuinka kauan ja samat naiset noilla treffipalstoilla on vuodesta toiseen. Että pistää miettimään, eikö tuolle naiselle kelpaa ketään ja miksi ;)


      • Afox kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen.

        Kirjoitusvirheet (kun itse kirjoittaa suht kunnolla), vanhentunut profiili (joko siellä palstalla ei enää käydä tai ei kiinnosta kertoa itsestään kunnolla), jollakin asialla leveily, tyhjät profiilit, profiilit joissa ihannekumppanin kaikki mahdolliset ominaisuudet on ruksattu (jos niillä asioilla ei ole väliä, jätä se kohta täyttämättä), kuvattomat profiilit (valitettavasti). Mua ei yleensä ulkonäkö kiinnosta, mutta Treffit-palstalla, jos 5/10 kertoo olevansa hyvännäköinen (pistää miettii jos oot niin adonis, miks et kuvaas laita, valetta?) 9/10 tapauksessa, kun saan kuvan meiliin, ei mies ihan ruusu ole.

        Tuntuu siltä että miehet ei osaa lukea. Ihan oikeasti. Mulla lukee etten hae seksiseuraa (sitä tarjotaan joka viikko), että on lapsi, mitä teen elääkseni, mitä toivon kumppanista ja mimmonen oon ite. Niin sit kun esim. mesessä keskustellaan, tulee yllätyksenä et on lapsi tai ammatti (se vaikuttaa siltä kuin oltais vain kuvaa käyty läähättämässä ja sen takia lähetettiin viesti). Tai kun käyn viestiä laittaneen profiilia lukemassa ja sit jutellaan lisää, käy selkeesti ilmi että tää ihminen on niin eri planeetalta kuin mä.

        Olen kanssasi samaa mieltä, miehet eivät osaa lukea profiilia. Kun laitat profiiliisi
        ettet etsi tupakoijaa tai anatomian tutkijaa tai itseäsi huomattavasti nuorempaa tai . . .. Tasaiseen tahtiin tulee silti vastauksia, joissa kieltämäsi ominaisuudet on sivuutettu ja kehutaan itseään maasta taivaisiin. Olisi mieheltä fiksua lukea ajatuksen kanssa naisen profiili läpi ja miettiä sitä, että täytänkö hänen haku kriteerinsä vai en. Turha sitä on kirjoitella, jos ei täytä naisen asettamia profiili vaatimuksia!


    • KÄYN VAIN KAUPASSA

      Näin miehenä vastaisin sinulle veli hyvä:Ole vain oma itsesi.
      Ei kannettu vesi kaivossa pysy,sanotaan.
      Jos tyhjän perässä juokset,niin juosta saat.Ei hän perässä tule ,vaan pakenee-sinua.
      Se,mitä näen,on vain kuori.Kaikista tärkein on näkymätön.Muista se!
      Jos sinulla on hyvä kuva-olet varmasti vouhka.
      Jos sinulla on kirjoitusvirheitä-olet varmasti latvakakkonen.
      Jos sinulla ei ole kirjoitusvirheitä-kuka helvetissä luulet olevasi?
      Jos kerrot itsestäsi-ylistät itseäsi.
      Jos et kerro-salailet.
      Jos sinulla on mielipiteitä ja perusteluja-kuka helvetissä luulet olevasi?
      Jos kerrot suoraan-olet brutaali.
      Jos taas vihjailet-sinut väärin ymmärretään.

      Älä muuta mitään!
      Pidä tyylisi,se on SINUA!
      Kelvatkoon tai sitten ei!
      Nainen on nainen - ja sinun tehtäväsi on olla Mies!
      Ja Mies EI miellytä Kaikkia!

      • sellaista seee

        Kyllä se ilmeisesti niin on että ei sitä paljon kannata mitään erityisiä yrittellä.
        Se on että jos mies ei mitenkään edes lähesty naisia niin ei niitä niin mennen kyllä tahdo mistään eteen tulla. Meillä on sellainen kultttuuri että ei juuri teini-ikää vanhempana ole soveliasta mitenkään missään lähestyä tai alkaa mitään puhua oudolle eikä varsinkaan vastakkaisen sukupuolen edustajalle. Jossain baareissa sitten voidaan tutustua mutta siellä on ihan oma menonsa, ja jos sinne yksin outona menee niin ei sieltä seuraa hevin saa ellei sitten ole niitä jotka ovat hyvin tottuneet sellaisissa paikoissa pyörimään ja sieltä naisia mukaansa iskemään.

        Näistä nettijutuista olen sellaisenkin kuullut, että jos mies ylipäätänsä vaivautuu kirjoittamaan naisille muuta kuin ihan vaan jonkun tökerön lauseen, niin naiset siitä tulkitsevat miehen olevan sellainen jolla ei parempaakaan tekemistä ole ja joka mies on todennäköisesti vielä luotaantyöntävän ruma.


    • myöhemmin....

      Kyllähän se loppujen lopuksi on viestien sisältö mikä merkitsee. Liiallinen utelu on myös epämiellyttävää, tärkeintä on nähdä mitä päässä liikkuu. Profiili voi olla niin erilainen, eihän se kerro kuin perusasiat. Toki jos kuva ei lainkaan miellytä niin nopeuttaa siirtymään seuraavaan. Profiilikuvaukseen voi sisältää yhdellä lauseella kaiken minkä saa kiinnostumaan. Oikeastaan on sattumaa ottaako oikeaan yhteyttä vai ei.

      Ärsyttävintä on että ehdokas mainitsee profiilissaan omaisuutensa, lasten määrän, kielimiehen ominaisuuden :-P ja ulkonäön ihanuuden. Se mikä on miellyttävää, viehättävää tai komeaa löytyy katsojan, siis tässä tapauksessa lukijan pääkopasta.

      • Mies 36

        Hyviä pointteja. Mutta miksi lasten määrän mainitseminen on niin ärsyttävää? Eikös se ole nimenomaan hyvä, että kertoo rehellisesti siitäkin?


      • Päivi_Annikki
        Mies 36 kirjoitti:

        Hyviä pointteja. Mutta miksi lasten määrän mainitseminen on niin ärsyttävää? Eikös se ole nimenomaan hyvä, että kertoo rehellisesti siitäkin?

        Minun mielestäni on hyvä, että kerrotaan jo heti profiilissa lasten määrä ja ikä!

        Silloin ei turhaan tuhlata kummankin aikaa. (Koska itselläni ei ole lapsia, niin haluan miehen, jolla on 0-1 lasta)


      • mtestässänäinkävi
        Päivi_Annikki kirjoitti:

        Minun mielestäni on hyvä, että kerrotaan jo heti profiilissa lasten määrä ja ikä!

        Silloin ei turhaan tuhlata kummankin aikaa. (Koska itselläni ei ole lapsia, niin haluan miehen, jolla on 0-1 lasta)

        Joo, olisi se syytä kertoa, tärkeä asia kumminkin.
        Yksi miehistä, johon jo olin vähän ihastunut, mukava kun oli,
        kertoi sitten vasta, kun melkein treffit oli sovittu,
        että lapsia on sitten 4 ja lapsenlapsia 5. Ihania!
        Varmasti, toki ovat. Mutta mutta...
        kun itsellä vain 1 eikä ollenkaan lapsenlapsia,
        niin siinä kohtaa jänistin.....
        Koetin keksiä mahdollisimman "hyvältäkuulostavan syyn"
        laistaa treffeiltä.
        Tietysti hän kyllä syyn ymmärsi.


      • Tuuli42

        Minusta taas on tosi tärkeää kertoa lasten määrän, tai ainakin sen , että lapsia on!


      • Mies 36 kirjoitti:

        Hyviä pointteja. Mutta miksi lasten määrän mainitseminen on niin ärsyttävää? Eikös se ole nimenomaan hyvä, että kertoo rehellisesti siitäkin?

        Lasten määrän ja iän ilmoittaminen ei todellakaan ärsytä, vaan se kertoo miehen rehellisyydestä, kun hän "uskaltaa" senkin rehellisesti kertoa... ei yksikään mielenkiintoinen mies jää "rannalle" "lapsiasian takia" kaikilla meillä vissiin on elettyä elämää takanamme...vai???


      • dfdfadadffadf

        Naisilla on paljon ennakkoluuloja, he hylkäävät liian pian miehet. Katsoisivat vähän pidemmälle. Moni superhyvä tyyppi on varmasti tippunut pois liian hätäisessä alkukarsinnassa.


    • vaatii niin

      vähän mutta niin paljon. Kiinnostuksen kohteet täytyy olla samat. Jos toinen on liikuntafriikki ja toinen sohvaperuna, syntyy riitoja ja paljon erillään oloa.
      En pidä sanonnasta "iloinen luonne", koska se kalskahtaa tekopirteältä ja teennäiseltä, mutta aidosti elämänmyönteiset ja hyväntahtoiset ihmiset miellyttää. Se välittyy tekstistä ja sen sisällöstä.

      Ensitreffeille kannattaa mennä avoimin mielin, rennosti. Jos mies tulee heti kukkapuskan kanssa, hieno puku päällä, tulee valmiiksi syyllinen olo jos ei natsaakaan livenä. Jännitys on luonnollista ja se on persoonakysymys, kuinka paljon kukin jännittää. Silti jännitys ei saa pilata kaikkea. Jos on jännityksen takia hiljaa kuin hiiri, on ikävää jos puhe jää vain toisen harteille. Kysymyksiin saa vastata ja jatkaa juttuja..... Kyllä sen nopeasti huomaa, tykkääkö toisesta vai ei.

      • sama taso

        Itse en pidä pahana, jos mies tulee kukkakimpun kanssa treffeille. Mielestäni se on herrasmiehen ele, enkä todellakaan koe sitä negatiivisena, päinvastoin. Sopii tuo tapa mainiosti tänne Suomeenkin. Suomalaiset miehetkin saavat olla kohteliaita herrasmiehiä ilman, että naisen pitäisi tuntea syyllisyyttä. Jos ei natsaa, niin ei. Jenkeissä miehet tuovat melkein aina kukkia, eikä kukaan loukkaannu, jos suhdetta ei synnykään. Pääasia on, että sekä mies että nainen käyttäytyvät kohteliaasti ja ystävällisesti ja ovat rehellisiä toisilleen.

        En myöskään ymmärrä sitä, kun joku kirjoitti, että tietyn koulutustason vaatiminen olisi jotenkin elämälle vierasta. ??? On niitä turhamaisempiakin vaatimuksia maailma pullollaan, hah! Joidenkin miesten mielestä älykkyys on seksikästä, eikä kaikkia akateemisia meriittejä tai taitoja vaan saa sieltä elämänkoulusta, oli mallioppilas tai ei! :) Elämänkoulusta pääsee kaikki läpi, tavalla tai toisella. Tietenkin maisteri- / tohtoritason mies saa vaatia maisteritason naisseuraa ilman, että se olisi jonkinsortin moraalinen vääryys! On eri asia, jos joku peruskoulun suorittanut elämänkoululainen alkaa tavoitella maistereita tai professoreita ja skippaa muut. Omaa lähtötasoaan vastaavaa kumppania saa aina tavoitella ilman tunnontuskia. Kyllä se niin vaan on, että sama koulutustausta merkitsee melkoisesti.


      • Muhammed, minäkö?
        sama taso kirjoitti:

        Itse en pidä pahana, jos mies tulee kukkakimpun kanssa treffeille. Mielestäni se on herrasmiehen ele, enkä todellakaan koe sitä negatiivisena, päinvastoin. Sopii tuo tapa mainiosti tänne Suomeenkin. Suomalaiset miehetkin saavat olla kohteliaita herrasmiehiä ilman, että naisen pitäisi tuntea syyllisyyttä. Jos ei natsaa, niin ei. Jenkeissä miehet tuovat melkein aina kukkia, eikä kukaan loukkaannu, jos suhdetta ei synnykään. Pääasia on, että sekä mies että nainen käyttäytyvät kohteliaasti ja ystävällisesti ja ovat rehellisiä toisilleen.

        En myöskään ymmärrä sitä, kun joku kirjoitti, että tietyn koulutustason vaatiminen olisi jotenkin elämälle vierasta. ??? On niitä turhamaisempiakin vaatimuksia maailma pullollaan, hah! Joidenkin miesten mielestä älykkyys on seksikästä, eikä kaikkia akateemisia meriittejä tai taitoja vaan saa sieltä elämänkoulusta, oli mallioppilas tai ei! :) Elämänkoulusta pääsee kaikki läpi, tavalla tai toisella. Tietenkin maisteri- / tohtoritason mies saa vaatia maisteritason naisseuraa ilman, että se olisi jonkinsortin moraalinen vääryys! On eri asia, jos joku peruskoulun suorittanut elämänkoululainen alkaa tavoitella maistereita tai professoreita ja skippaa muut. Omaa lähtötasoaan vastaavaa kumppania saa aina tavoitella ilman tunnontuskia. Kyllä se niin vaan on, että sama koulutustausta merkitsee melkoisesti.

        Kommentoin aikaisemmin erään tyhmän ihmisen tyhmää viestiä, ja jatkoin sitten viestien lukemista. Ikävä kyllä, sillä harrastamasi ihmisen tason mittaaminen tämän koulutuksella on aihe mikä saa minut hermostumaan. Suorastaan ärsyyntymään, saaketti sentään. Johtunee varmaankin siitä että oma sivistykseni on kohtuullisen mitätöntä.

        Joten kysyn nyt kysymykseni suoraan ja kiertelemättä: Miksi peruskoulun käynyt ei muka saisi tavoitella professoreita? Onko hänessä automaattisesti jotain vikaa? Ja jos on, mitä pahaa ne pelkän ammattikoulun käyneet vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat tehneet, joiden riesaksi sinäkin näköjään nämä kuuseen kurkottajat laittaisit? Heidän joukossaan on kuitenkin paljon esimerkiksi hoivatyön ammattilaisia, ja mielestäni heidän olisi paljon parempi suunnata energiansa potilaiden kuin renttujen hoivaamiseen. Joten eikö ole pelkästään hyväksi, jos elämänkoululainen suuntaa kaiken tarmonsa akateemikkojen jahtaamiseen? Heitä hän ei tule kumppanikseen saamaan, eikä hänellä tiukan puserruksen lomassa ole aikaa vaivata oman "tasoisiaan" ihmisiä.

        Olen muuten itse tapaillut erästä tohtoristason naista nyt puolisen vuotta. Elämä sujuu hyvin, mutta pitäisiköhän minun lempata hänet oman tasottomuuteni takia? Enpähän kuitenkaan tee sitä, sillä olen kiinnostunut hänestä enkä hänen koulutuksestaan. Joten heitän lopuksi ilmoille pahanhajuisen väitteen: ihmisten koulutustausta ei merkitse kärpäsenpissan vertaa, vain ihmiset itse ovat arvokkaita. Korvaamattomia, mielestäni.


    • minäpä vaan.

      Uskoisin että se on iso turn-off monille, jos profiilista saa semmoisen kuvan henkilöstä, ettei hänellä ole harrastuksia tai töitä (opiskelu, jos on ikää enemmän, ei varmaan hirveästi vakuuta). Siinä eivät sitten paljon omaisuudet, ja koulutukset pelasta, vaikka sitä rahaa löytyykin niin paljon, ettei tarvitse edes töissä käydä.

      Itse etsin sellaisia vähän varakkaampia henkilöitä, joiden ei tarvitse käydä töissä, mutta silti koulutukset, asunnot ja mökit on hankittu. Eipä tunnu löytyvän sellaisia esim. 30 ikäryhmästä. Tavalliselle työssäkäyvälle tällaiset ihmiset tuntuvat olevan kauhistus jostakin syystä.

      • njaah

        Lottovoittajaako siis etsit? Miten kummassa ihminen voisi olla varakas ilman että tarvitsee käydä töissä? :O

        Itseäni tympii jos ihmisellä on sellainen liuta harrastuksia että hirvittää. Tunnen itseni siihen verrattuna tylsimykseksi, vaikka kyllä minullakin harrastuksia on. Mutta ei nyt niin montaa että sormet loppuu kesken.


      • minäpä vaan.
        njaah kirjoitti:

        Lottovoittajaako siis etsit? Miten kummassa ihminen voisi olla varakas ilman että tarvitsee käydä töissä? :O

        Itseäni tympii jos ihmisellä on sellainen liuta harrastuksia että hirvittää. Tunnen itseni siihen verrattuna tylsimykseksi, vaikka kyllä minullakin harrastuksia on. Mutta ei nyt niin montaa että sormet loppuu kesken.

        Hei,
        itse olen saanut omaisuuteni useina perintöinä. Ei se perintö nyt niin iso ole ollut, muutamia satoja tuhansia kuitenkin. En tarvitse ainakaan käydä töissä, jos en halua. Poistin nyt profiilini, eli en enää deittaile täällä. Pitää keksiä jotakin muuta. Ja toisaalta olen saanut paljon paremmin kontakteja kirjoittamalla pelkästään eri palstoille.


      • 6+13
        minäpä vaan. kirjoitti:

        Hei,
        itse olen saanut omaisuuteni useina perintöinä. Ei se perintö nyt niin iso ole ollut, muutamia satoja tuhansia kuitenkin. En tarvitse ainakaan käydä töissä, jos en halua. Poistin nyt profiilini, eli en enää deittaile täällä. Pitää keksiä jotakin muuta. Ja toisaalta olen saanut paljon paremmin kontakteja kirjoittamalla pelkästään eri palstoille.

        Jos nooiiin paljon olet perinyt niin eikö kannattaisi ns.laittaa rahaliikkeelle esimerkiksi,asuntosijoituksiin taikka ihan perinteisiin osakkeisiin.
        Voisit nimittäin todeta oikeasti 10 vuoden kuluessa ettei tarvitse tehdä oikeasti töitä enään ikinä.
        Itse ainakin tekisin jotenkin noin,kerran olet vielä noin nuorikin vielä.Mieluummin sitä sitten istahtaan reilu nelikympisenä nahkasohvalle ja "toteaa että minä en enään töitä tee,piste"


      • minäpä vaan.
        6+13 kirjoitti:

        Jos nooiiin paljon olet perinyt niin eikö kannattaisi ns.laittaa rahaliikkeelle esimerkiksi,asuntosijoituksiin taikka ihan perinteisiin osakkeisiin.
        Voisit nimittäin todeta oikeasti 10 vuoden kuluessa ettei tarvitse tehdä oikeasti töitä enään ikinä.
        Itse ainakin tekisin jotenkin noin,kerran olet vielä noin nuorikin vielä.Mieluummin sitä sitten istahtaan reilu nelikympisenä nahkasohvalle ja "toteaa että minä en enään töitä tee,piste"

        Hei,
        omassa asunnossani se suurin määrä on kiinnitettynä, eli lähes 200.000 euroa. En viitsi asua ihan pienessä asunnossa :) Sitten on tietysti mökki suurella tontilla ja rantapalstalla, jonka voisi myydä. Olen sijoittanut rahaa kultaan ja hopeaan. Jos olisin järkevä, myisin mökkini, ja sijoittaisin siitä saatavat rahat hopeaan, koska sen arvo kipuaa juuri nyt niin paljon, että voisi sillä ansaita ainakin kymmeniä tuhansia vuoden sisällä, mutta en nyt ihan viitsi, koska haluan pitää myös mökkini.

        Eikö täältä pääkaupunkiseudulta tosiaankaan löydy ketään muuta perijää tai muilla tavoin rahansa saaneita naispuolisia deittailijoita ikäryhmässä 30 ? Tai saa olla vähän nuorempikin. Vaadin myös jonkinlaista koulutusta tai sivistystä, mutta urakeskeisyys on ehdoton turn-off, ja mieluiten ei töitä lainkaan.


      • kommentointiaaa
        minäpä vaan. kirjoitti:

        Hei,
        omassa asunnossani se suurin määrä on kiinnitettynä, eli lähes 200.000 euroa. En viitsi asua ihan pienessä asunnossa :) Sitten on tietysti mökki suurella tontilla ja rantapalstalla, jonka voisi myydä. Olen sijoittanut rahaa kultaan ja hopeaan. Jos olisin järkevä, myisin mökkini, ja sijoittaisin siitä saatavat rahat hopeaan, koska sen arvo kipuaa juuri nyt niin paljon, että voisi sillä ansaita ainakin kymmeniä tuhansia vuoden sisällä, mutta en nyt ihan viitsi, koska haluan pitää myös mökkini.

        Eikö täältä pääkaupunkiseudulta tosiaankaan löydy ketään muuta perijää tai muilla tavoin rahansa saaneita naispuolisia deittailijoita ikäryhmässä 30 ? Tai saa olla vähän nuorempikin. Vaadin myös jonkinlaista koulutusta tai sivistystä, mutta urakeskeisyys on ehdoton turn-off, ja mieluiten ei töitä lainkaan.

        Tosi-asiahan on se että tyhjänpanttina olemisella on degeneroiva vaikutus useimpiin ihmisiin. Tämä näkyy siinä kuinka monilla niillä lottovoittajilla jotka päätävät lopettaa työt menee elämä päin helvittiä, siitä kuinka jotkut perijät tai perijättäret kuten Paris Hilton ovat degeneroituneet ja kuinka monien ihmisten terveys romahtaa työelämästä poisjäännin jälkeen, kun ole enää sitä tarkoitusta.

        Ja kulta ja hopea eivät kasva arvossaan ikuisesti, todennäköisesti ne tulevat tässä vuoden parin sisällä rymisten alas kuten 1979-1981 välisen hintapiikin jälkeen.


      • minäpä vaan.
        kommentointiaaa kirjoitti:

        Tosi-asiahan on se että tyhjänpanttina olemisella on degeneroiva vaikutus useimpiin ihmisiin. Tämä näkyy siinä kuinka monilla niillä lottovoittajilla jotka päätävät lopettaa työt menee elämä päin helvittiä, siitä kuinka jotkut perijät tai perijättäret kuten Paris Hilton ovat degeneroituneet ja kuinka monien ihmisten terveys romahtaa työelämästä poisjäännin jälkeen, kun ole enää sitä tarkoitusta.

        Ja kulta ja hopea eivät kasva arvossaan ikuisesti, todennäköisesti ne tulevat tässä vuoden parin sisällä rymisten alas kuten 1979-1981 välisen hintapiikin jälkeen.

        "Ja kulta ja hopea eivät kasva arvossaan ikuisesti, todennäköisesti ne tulevat tässä vuoden parin sisällä rymisten alas kuten 1979-1981 välisen hintapiikin jälkeen."

        Tilanne on nyt ihan erilainen kuin 80-luvulla monella tapaa. Uutisissa tästä ei kerrota, mutta jos paikan päälle menee tai lukee jostakin muualta, niin jotkut osavaltiot valmistautuvat USAssa jo dollarin romahdukseen, ja miettivät varavaluuttoja, ja kulta hopea on aina käypä maksuväline. Eikä niitä voi taikoa tyhjästä kuten rahaa, joten arvo rahan suhteen tulee yhä kasvamaan tulevaisuudessa, kun lisää rahaa lasketaan markkinoille kriisipakettien muodossa, mikä lisää inflaatiota. Lisäksi esim. Kiinakin ostaa kultaa ja hopeaa minkä kerkiävät dollareillaan, heillä on paljon saatavia dollarien muodossa, joiden arvo vähenee vähenemistään.

        Itse en ole koskaan tuntenut itseäni paremmaksi kun ei tarvitse tehdä työtä. Voi herätä milloin haluaa, ei enää tuollaista kirvelevien silmien kanssa heräämistä aikaisin. Eikä mitään kiireitä tosiaan. Ja nyt olisi kivaa löytää sivistynyttä seuraa muistakin kuin eläkeläisistä päiväsaikaan, Kaveritkin kun ovat töissä päiväsaikaan, ei heistä ole iloa.

        Kukapa nyt viitsii istua vapaaehtoisesti pölyisessä toimistossa pläräten jotakin hikisiä papereita, "työkavereitten" selkäänpuukotuksien ja nakkien viuhuessa selän takana. Toimistosoftat, yäk. Ruuhka-ajat aamuisin ainakin Helsingissä, ei kiitos.


      • --------------------
        minäpä vaan. kirjoitti:

        "Ja kulta ja hopea eivät kasva arvossaan ikuisesti, todennäköisesti ne tulevat tässä vuoden parin sisällä rymisten alas kuten 1979-1981 välisen hintapiikin jälkeen."

        Tilanne on nyt ihan erilainen kuin 80-luvulla monella tapaa. Uutisissa tästä ei kerrota, mutta jos paikan päälle menee tai lukee jostakin muualta, niin jotkut osavaltiot valmistautuvat USAssa jo dollarin romahdukseen, ja miettivät varavaluuttoja, ja kulta hopea on aina käypä maksuväline. Eikä niitä voi taikoa tyhjästä kuten rahaa, joten arvo rahan suhteen tulee yhä kasvamaan tulevaisuudessa, kun lisää rahaa lasketaan markkinoille kriisipakettien muodossa, mikä lisää inflaatiota. Lisäksi esim. Kiinakin ostaa kultaa ja hopeaa minkä kerkiävät dollareillaan, heillä on paljon saatavia dollarien muodossa, joiden arvo vähenee vähenemistään.

        Itse en ole koskaan tuntenut itseäni paremmaksi kun ei tarvitse tehdä työtä. Voi herätä milloin haluaa, ei enää tuollaista kirvelevien silmien kanssa heräämistä aikaisin. Eikä mitään kiireitä tosiaan. Ja nyt olisi kivaa löytää sivistynyttä seuraa muistakin kuin eläkeläisistä päiväsaikaan, Kaveritkin kun ovat töissä päiväsaikaan, ei heistä ole iloa.

        Kukapa nyt viitsii istua vapaaehtoisesti pölyisessä toimistossa pläräten jotakin hikisiä papereita, "työkavereitten" selkäänpuukotuksien ja nakkien viuhuessa selän takana. Toimistosoftat, yäk. Ruuhka-ajat aamuisin ainakin Helsingissä, ei kiitos.

        Taidat olla aika suvitsematon persoona kirjoitustesi perusteella...


      • Operaattori++
        minäpä vaan. kirjoitti:

        "Ja kulta ja hopea eivät kasva arvossaan ikuisesti, todennäköisesti ne tulevat tässä vuoden parin sisällä rymisten alas kuten 1979-1981 välisen hintapiikin jälkeen."

        Tilanne on nyt ihan erilainen kuin 80-luvulla monella tapaa. Uutisissa tästä ei kerrota, mutta jos paikan päälle menee tai lukee jostakin muualta, niin jotkut osavaltiot valmistautuvat USAssa jo dollarin romahdukseen, ja miettivät varavaluuttoja, ja kulta hopea on aina käypä maksuväline. Eikä niitä voi taikoa tyhjästä kuten rahaa, joten arvo rahan suhteen tulee yhä kasvamaan tulevaisuudessa, kun lisää rahaa lasketaan markkinoille kriisipakettien muodossa, mikä lisää inflaatiota. Lisäksi esim. Kiinakin ostaa kultaa ja hopeaa minkä kerkiävät dollareillaan, heillä on paljon saatavia dollarien muodossa, joiden arvo vähenee vähenemistään.

        Itse en ole koskaan tuntenut itseäni paremmaksi kun ei tarvitse tehdä työtä. Voi herätä milloin haluaa, ei enää tuollaista kirvelevien silmien kanssa heräämistä aikaisin. Eikä mitään kiireitä tosiaan. Ja nyt olisi kivaa löytää sivistynyttä seuraa muistakin kuin eläkeläisistä päiväsaikaan, Kaveritkin kun ovat töissä päiväsaikaan, ei heistä ole iloa.

        Kukapa nyt viitsii istua vapaaehtoisesti pölyisessä toimistossa pläräten jotakin hikisiä papereita, "työkavereitten" selkäänpuukotuksien ja nakkien viuhuessa selän takana. Toimistosoftat, yäk. Ruuhka-ajat aamuisin ainakin Helsingissä, ei kiitos.

        Ainahan tilanne on erilainen. Kannattaa olla kuitenkin varovainen eikä sijoittaa liian yksipuolisesti.


      • minäpä vaan.

        Jaha, kahdeksan miinuksen verran on tullut arvostelua. Minäpä sanon teille sen totuuden, että minut on usein torjuttu sen vuoksi, ettei minulla ole töitä tai kiinnostusta sen perään. Omaisuudet eivät ole tässä suhteessa auttaneet. Jotakin huonoa se kuulemma osoittaa, jos ei halua käydä töissä, ja jotain sinnepäin, en oikein ymmärtänyt.

        Mutta nyt on hopean hinta menossa niin rajusti ylöspäin, että omaisuuden voi useampikertaistaa, ja kaikki tapahtunut ihan viime kuukausina. Katsokaa alla olevaa hopean hinnan kehitystä, tuollaista vain ei näe lähes koskaan:

        http://www.silverseek.com/quotes/yearsilver.php

        Skoolit niille, jotka ovat tehneet voittoa, eipä tarvitse töiden perään sitten paljon murehtia, jos on vaikka laittanut 50.000 euroa hopeaan. Se nimittäin tulee takaisin varmaan tänä vuonna ainakin kaksinkertaistettuna, mutta voi myös nelinkertaistua. Niille jotka ihmettelevät että tämä oikein merkitsee, se merkitsee sitä että dollari on romahtamassa, ja sitä kautta lähes kaikki muutkin valuutat. Jotkut sijoittajat eivät enää usko dollariin, tai mihinkään muuhun vastaavaan, vaan pelkästään arvometalleista on nyt kyse. Ostakaa kun vielä voitte.


      • 7890++0987

        Kuvaamisia varakkaita, jotka elää koroillaan on ehkä Suomen kansasta 0,5%, joten mahdollisuutesi ovat aika olemattomat. Enkä usko, että tosi rikkaat näillä treffipalstoilla pyöri, heille järjestyy seuraa muilla tavoin. Sorry, että vedin sut maanpinalle mutta elämä on tosi kovaa.


      • Lisäksi lisää
        7890++0987 kirjoitti:

        Kuvaamisia varakkaita, jotka elää koroillaan on ehkä Suomen kansasta 0,5%, joten mahdollisuutesi ovat aika olemattomat. Enkä usko, että tosi rikkaat näillä treffipalstoilla pyöri, heille järjestyy seuraa muilla tavoin. Sorry, että vedin sut maanpinalle mutta elämä on tosi kovaa.

        Lisäksi suurin osa rikkaista joilla on mitään korvien välissä, tekevät vähintään 40-tuntista työviikkoa vaikka ei olisi tarvetta. Työ ja omat projektit pitää mielen vireänä.


      • minäpä vaan.
        Lisäksi lisää kirjoitti:

        Lisäksi suurin osa rikkaista joilla on mitään korvien välissä, tekevät vähintään 40-tuntista työviikkoa vaikka ei olisi tarvetta. Työ ja omat projektit pitää mielen vireänä.

        Todellakin. Minä vaan keksin omat projektini, ne on yleensä sellaista huuhata töissä ne tehtävät, että tosiaankin tyhmentyy, jos ei muuta. Ja aikaa kuluu hukkaan. Lisäksi rento elämäntyyli on must, enkä yksityisyrittäjäksi aio esim. ryhtyä. Kovin rikas ei tarvi olla, esim. itse en varsinaisesti ole varakas, ei kai voi olla, jos omaisuutta on vain muutamien satojen tuhansien edestä. Mutta hyvä koulutus pitää silti olla, ettei ole ihan tervaa korvien välissä. Esim. kaupallisen/sosiaalialan ihmiset ovat yleensä ihan tyhjiä päästään, ja muitakin vastaavia löytyy paljon.


      • minäpä vaan.
        minäpä vaan. kirjoitti:

        Jaha, kahdeksan miinuksen verran on tullut arvostelua. Minäpä sanon teille sen totuuden, että minut on usein torjuttu sen vuoksi, ettei minulla ole töitä tai kiinnostusta sen perään. Omaisuudet eivät ole tässä suhteessa auttaneet. Jotakin huonoa se kuulemma osoittaa, jos ei halua käydä töissä, ja jotain sinnepäin, en oikein ymmärtänyt.

        Mutta nyt on hopean hinta menossa niin rajusti ylöspäin, että omaisuuden voi useampikertaistaa, ja kaikki tapahtunut ihan viime kuukausina. Katsokaa alla olevaa hopean hinnan kehitystä, tuollaista vain ei näe lähes koskaan:

        http://www.silverseek.com/quotes/yearsilver.php

        Skoolit niille, jotka ovat tehneet voittoa, eipä tarvitse töiden perään sitten paljon murehtia, jos on vaikka laittanut 50.000 euroa hopeaan. Se nimittäin tulee takaisin varmaan tänä vuonna ainakin kaksinkertaistettuna, mutta voi myös nelinkertaistua. Niille jotka ihmettelevät että tämä oikein merkitsee, se merkitsee sitä että dollari on romahtamassa, ja sitä kautta lähes kaikki muutkin valuutat. Jotkut sijoittajat eivät enää usko dollariin, tai mihinkään muuhun vastaavaan, vaan pelkästään arvometalleista on nyt kyse. Ostakaa kun vielä voitte.

        Niin, mietin tässä että miksi ihmiset ovat niin takertuneita töihinsä, ja ymmärsin aika nopeasti että useillahan on asuntolainaa. Se on minulle kuitenkin tuntematon käsite, vaikka omassa asunnossa asunkin.

        Siinähän te olette veitsi kurkulla, niitten lainojenne kanssa, jos työpaikka menee alta, niin menee se lainakin piloille, ja samalla asuntonnekin. Niin, eli minun seurani olisi sitä, että tuommoisesta ei tarvitse välittää. Uskokaa pois, työnteko tekee kyyniseksi, ja elämä säilyy parempana ja hyvänä vapaana. En juo, tai tupakoi, ja sen sellaista, terveelliset elämäntavat ovat must minulle.

        Jos muuten mietitte että miksi hopean hinta meni vähän alas juuri äsken, niin johtui manipulaatiosta, se hinta tulee kyllä ylöspäin nopsaan taas kohta. Antoi samalla teille mahdollisuuden ostaa hopeaa halvemmalla, jos ostatte nyt heti.


      • BobaFett
        minäpä vaan. kirjoitti:

        Todellakin. Minä vaan keksin omat projektini, ne on yleensä sellaista huuhata töissä ne tehtävät, että tosiaankin tyhmentyy, jos ei muuta. Ja aikaa kuluu hukkaan. Lisäksi rento elämäntyyli on must, enkä yksityisyrittäjäksi aio esim. ryhtyä. Kovin rikas ei tarvi olla, esim. itse en varsinaisesti ole varakas, ei kai voi olla, jos omaisuutta on vain muutamien satojen tuhansien edestä. Mutta hyvä koulutus pitää silti olla, ettei ole ihan tervaa korvien välissä. Esim. kaupallisen/sosiaalialan ihmiset ovat yleensä ihan tyhjiä päästään, ja muitakin vastaavia löytyy paljon.

        "kaupallisen/sosiaalialan ihmiset ovat yleensä ihan tyhjiä päästään, ja muitakin vastaavia löytyy paljon."

        Eipä paljon täytettä omasta kirjoituksestasikaan löydy; mahtaneeko löytyä sitä tervaa korvien välistä? Ilmeisesti olet ihminen, joka kuvittelee rahan korvaavan puuttuvat käytöstavat.
        Et aio, et halua, et viitsi... Toivotan sydämeni pohjasta onnea valitsemallasi tiellä ja että löydät, edes joskus, jonkun joka tuollaista sontaa jauhavaa jaksaa kuunnella. Tehtävä tulee olemaan hankala. Ainahan voit laittaa ne "muutamat sadattuhannet" käyttöön ja ostaa vaimon itänaapurista.


      • näin onnnn
        minäpä vaan. kirjoitti:

        Hei,
        itse olen saanut omaisuuteni useina perintöinä. Ei se perintö nyt niin iso ole ollut, muutamia satoja tuhansia kuitenkin. En tarvitse ainakaan käydä töissä, jos en halua. Poistin nyt profiilini, eli en enää deittaile täällä. Pitää keksiä jotakin muuta. Ja toisaalta olen saanut paljon paremmin kontakteja kirjoittamalla pelkästään eri palstoille.

        Kirjoitat mielenkiintoisesta asiasta. Se on totta että jos et ole vakaassa palkkatyössä tai yrittäjänä oman firman kanssa niin kyllä se on statuksena turn-off. Tällainen henkilö leimautuu automaattisesti kielteisellä tavalla, ehkä juuri siksi että suurin osa tällaisita henkilöistä on passiivisia elelijöitä ja yleensä vielä pienituloisiakin.
        Näin ei kuitenkaan välttämättä tarvitse olla vaan tällainen henkilö saattaa olla hyyvinkin aktiivinen esim. sijoittajana vaikkapa asuntokiinteistöjutuissa ja miksei pörssissäkin ainakin vähän pelailemassa, mutta hän on siis myös ilman omaa firmaa. Harrastuksiakin voi olla muutakin kuin lähinnä vain pasiivista kulutustavaroiden ja palvelujen ostelua, tai pelkkää musiikin/elokuvien diggaamista.


      • näin onnnn
        7890++0987 kirjoitti:

        Kuvaamisia varakkaita, jotka elää koroillaan on ehkä Suomen kansasta 0,5%, joten mahdollisuutesi ovat aika olemattomat. Enkä usko, että tosi rikkaat näillä treffipalstoilla pyöri, heille järjestyy seuraa muilla tavoin. Sorry, että vedin sut maanpinalle mutta elämä on tosi kovaa.

        Joo tässä on varmasti yksi hyvin yleinen olettamus. Ja kyllä se totta onkin että ei ainakaan isompia sijoittajia taida juuri nettideiteissä pyöriä.
        Mutta toisaalta se on kyllä ainakin toistaiseksi vielä mahdollista piensijoittajankin jotenkin pärjäillä ja esim. jollain parin tonnin kuussa vakailla tuloilla plus kaupoista syntyneet voitot jotka laitetaan omaisuuden ylläpitoon tai kartuttamiseen.Ei tämä tällainen meidän oloissamme helppoa ole, kun joka puolelta tällaista sijoittajaa vedetään kuin vierasta sikaa, eikä ketään politikkoa kiinnosta hänen intressejään ajaa. Esim. asuntokiiteistöjutuissa pelaaminen on vaikea ala, ja joutuu siinä myös vähän pieniä remonttejakin ja siivouksia tekemään. Varsinkin nykyään on vielä niinki että pitäisi pystyä hajottamaan kiiteistöomistuksensa ainakin kahteen erilliseen valtioon, niin että ei kaikki menisi jos toisessa valtiossa aletaan oikein urakalla painostaa ja ulsomitata.

        Mutta miksi joku tällisilla bisneksillä elelävä olisi nettideitissä. Siis mies joka liikkuu ehkä ulkomaillakin kauppoja tekemässä. Eikö hän siellä helposti kohtaa naisia mielin määrin jos nyt ei aivan ruma ja rujo ole . Ei välttämättä ollenkaan näin(tässä on huomioitava että mies on yksin omillaan liikkuva eikä minkään ison firman juttujen kautta ylöstehty), eikä varsinkaan jos on jo vanhempi mies eikä varsinaisesti rutinoitunut naistenmies.
        Tällainen mies voi pitää nettideitissä profiilia vaikkapa löytääkseen jotain tiettyä kieltä taitavan naisen kaverikseen, ja kyllä hän voi ihan pelkästään vaan naisseuraakin olla hakemassa.


      • näin onnnn
        njaah kirjoitti:

        Lottovoittajaako siis etsit? Miten kummassa ihminen voisi olla varakas ilman että tarvitsee käydä töissä? :O

        Itseäni tympii jos ihmisellä on sellainen liuta harrastuksia että hirvittää. Tunnen itseni siihen verrattuna tylsimykseksi, vaikka kyllä minullakin harrastuksia on. Mutta ei nyt niin montaa että sormet loppuu kesken.

        Et taida huomata sitä miten räikeällä tavalla tuosta kirjoituksestasi paistaa pöyhkeys ja itsensä paraempana pitäminen, niin harrastusten suhteen kuin senkin että on palkkatyöasemassa.


      • minäpä vaan.
        näin onnnn kirjoitti:

        Kirjoitat mielenkiintoisesta asiasta. Se on totta että jos et ole vakaassa palkkatyössä tai yrittäjänä oman firman kanssa niin kyllä se on statuksena turn-off. Tällainen henkilö leimautuu automaattisesti kielteisellä tavalla, ehkä juuri siksi että suurin osa tällaisita henkilöistä on passiivisia elelijöitä ja yleensä vielä pienituloisiakin.
        Näin ei kuitenkaan välttämättä tarvitse olla vaan tällainen henkilö saattaa olla hyyvinkin aktiivinen esim. sijoittajana vaikkapa asuntokiinteistöjutuissa ja miksei pörssissäkin ainakin vähän pelailemassa, mutta hän on siis myös ilman omaa firmaa. Harrastuksiakin voi olla muutakin kuin lähinnä vain pasiivista kulutustavaroiden ja palvelujen ostelua, tai pelkkää musiikin/elokuvien diggaamista.

        "Näin ei kuitenkaan välttämättä tarvitse olla vaan tällainen henkilö saattaa olla hyyvinkin aktiivinen esim. sijoittajana vaikkapa asuntokiinteistöjutuissa ja miksei pörssissäkin ainakin vähän pelailemassa, mutta hän on siis myös ilman omaa firmaa. Harrastuksiakin voi olla muutakin kuin lähinnä vain pasiivista kulutustavaroiden ja palvelujen ostelua, tai pelkkää musiikin/elokuvien diggaamista."

        Niin, minä vaan ihmettelen että miksi ihmiset tarvitset jonkun joka käskee heitä. Olen itse ainakin parhaimmillani kun saan yksin toteuttaa ajatuksiani, näyttää siltä että pystyn itse keksimään parempia ratkaisuja erilaisiin ongelmiin kuin miljardeilla pyörivät yritykset. Niillä ratkaisuilla ei juuri voi tehdä rahaa, sen vuoksi ne on jätetty keksimättä ilmeisesti. Näkee miten paljon asioita tehdään väärin pelkästään rahan vuoksi.


      • minäpä vaan.
        näin onnnn kirjoitti:

        Et taida huomata sitä miten räikeällä tavalla tuosta kirjoituksestasi paistaa pöyhkeys ja itsensä paraempana pitäminen, niin harrastusten suhteen kuin senkin että on palkkatyöasemassa.

        No, pidän teitä tavallisia tallaajia ja palkkatyöläisiä taas turn-offina. Se menee tasan niin :-) Se tuntuu hassulta mennä töihin vaan sen vuoksi että kelpaisi jollekin. Se motivaatio on nimittäin myös aika matalalla. Joskus se menee niin että on pelaa itsensä ulos tavallisilta markkinoilta olemalla liian fiksu ja omistamalla liikaa omaisutta :) Valitettavasti taitaa olla totta minun kohdallani. Ei se elämä ole helppoa minullakaan.


      • minäpä vaan
        näin onnnn kirjoitti:

        Joo tässä on varmasti yksi hyvin yleinen olettamus. Ja kyllä se totta onkin että ei ainakaan isompia sijoittajia taida juuri nettideiteissä pyöriä.
        Mutta toisaalta se on kyllä ainakin toistaiseksi vielä mahdollista piensijoittajankin jotenkin pärjäillä ja esim. jollain parin tonnin kuussa vakailla tuloilla plus kaupoista syntyneet voitot jotka laitetaan omaisuuden ylläpitoon tai kartuttamiseen.Ei tämä tällainen meidän oloissamme helppoa ole, kun joka puolelta tällaista sijoittajaa vedetään kuin vierasta sikaa, eikä ketään politikkoa kiinnosta hänen intressejään ajaa. Esim. asuntokiiteistöjutuissa pelaaminen on vaikea ala, ja joutuu siinä myös vähän pieniä remonttejakin ja siivouksia tekemään. Varsinkin nykyään on vielä niinki että pitäisi pystyä hajottamaan kiiteistöomistuksensa ainakin kahteen erilliseen valtioon, niin että ei kaikki menisi jos toisessa valtiossa aletaan oikein urakalla painostaa ja ulsomitata.

        Mutta miksi joku tällisilla bisneksillä elelävä olisi nettideitissä. Siis mies joka liikkuu ehkä ulkomaillakin kauppoja tekemässä. Eikö hän siellä helposti kohtaa naisia mielin määrin jos nyt ei aivan ruma ja rujo ole . Ei välttämättä ollenkaan näin(tässä on huomioitava että mies on yksin omillaan liikkuva eikä minkään ison firman juttujen kautta ylöstehty), eikä varsinkaan jos on jo vanhempi mies eikä varsinaisesti rutinoitunut naistenmies.
        Tällainen mies voi pitää nettideitissä profiilia vaikkapa löytääkseen jotain tiettyä kieltä taitavan naisen kaverikseen, ja kyllä hän voi ihan pelkästään vaan naisseuraakin olla hakemassa.

        "Mutta miksi joku tällisilla bisneksillä elelävä olisi nettideitissä. Siis mies joka liikkuu ehkä ulkomaillakin kauppoja tekemässä"

        Ei nyt mitään tällaista. Tällä hetkellä kulta ja erityisesti hopea on sellaista että sillä saa mahtavat voitot tulevaisuudessa. Nyt on aika lepäillä laakereilla, ja jos rahaa tarvii vielä niin voi vaikka mennä työkkäriin, sillä sen ylläpitorahan saa, kun on asunnot ja mökit hankittuna, ja sijoitukset tehtynä. Se on näin helppoa. Tietenkin voisi tehdä jotakin työtäkin, mutta ei se nyt oikein revi.

        Mielelläni näkisin muissakin ihmisissä jotakin omaperäistä ja nerokasta, eikä sitä samaa aina.


      • näin onnnn
        minäpä vaan. kirjoitti:

        No, pidän teitä tavallisia tallaajia ja palkkatyöläisiä taas turn-offina. Se menee tasan niin :-) Se tuntuu hassulta mennä töihin vaan sen vuoksi että kelpaisi jollekin. Se motivaatio on nimittäin myös aika matalalla. Joskus se menee niin että on pelaa itsensä ulos tavallisilta markkinoilta olemalla liian fiksu ja omistamalla liikaa omaisutta :) Valitettavasti taitaa olla totta minun kohdallani. Ei se elämä ole helppoa minullakaan.

        Käsitit täysin väärin. Palkaktyöasemassa olevan rehvastelua tuossa tarkoitin, sitähän kaikki paikat täynnänsä ovat.
        Minä olen sentään saaanut olla 20 vuotta palkkatyöasemassakin joskaan en hyväpalkkaisessa työssä, mutta kuitenkin. Kyllä se raha tuli silloin kuin manulle illallinen verrattuna siihen miten se tämän työpaikan menetettämisen jälkeen omillaan taaplaillen on tässä mennyt. Epäonnistumista on ollut sijoitusten suhteen, ja nyt ihan vasta viime aikoina on olen onnistunut. Alkuun ei meinannut millään pirullakaan uskaaltaa niitä vähiä pelimerkkejään mitä oli paljon edes likoon laittaa.


      • minäpä vaan.
        näin onnnn kirjoitti:

        Käsitit täysin väärin. Palkaktyöasemassa olevan rehvastelua tuossa tarkoitin, sitähän kaikki paikat täynnänsä ovat.
        Minä olen sentään saaanut olla 20 vuotta palkkatyöasemassakin joskaan en hyväpalkkaisessa työssä, mutta kuitenkin. Kyllä se raha tuli silloin kuin manulle illallinen verrattuna siihen miten se tämän työpaikan menetettämisen jälkeen omillaan taaplaillen on tässä mennyt. Epäonnistumista on ollut sijoitusten suhteen, ja nyt ihan vasta viime aikoina on olen onnistunut. Alkuun ei meinannut millään pirullakaan uskaaltaa niitä vähiä pelimerkkejään mitä oli paljon edes likoon laittaa.

        Joo, aloitin itse sijoittamisen vasta viime vuonna, ja kultakolikot tuottavat nykyisellään noin 200 euroa kappaleelta vuodessa, kun maksavat päälle 1000 euroa kappaleelta. Jos sinulla on nyt vaikka 20 kappaletta niitä, niin tuotot vuodessa ovat 4000 euroa, mikä ei kyllä päätä huimaa :)

        Hopealta odotan enemmän. Siinä on menoa ja meininkiä siinä hinnassa. Mikäli hinta lähtee ylöspäin kunnolla, niin tuotot voivat olla 200 euroa päivässä, selvästi alle kymppitonnin sijoituksella. Ongelmana on tällä hetkellä se että sitä hintaa painetaan aina alas keinotekoisesti, jos menee liian korkeaksi. Siinä myydään pois kun arvo on noussut kriittiselle tasolle, ja ostetaan taas takaisin, kun hinta on romahtanut. Kuitenkin fyysisen hopean saatavuus on heikompaa kuin kullan, mutta silti kulta on 40 kertaa arvokkaampaa. Kylpyamme täyteen hopeakolikoita, siinä on olo kuin Kroisoksella.

        Ja vapaanahan pystyy nauttimaan rikkauksistaan ihan eri tavalla kuin olisi pakkopullatyötä. Mennäänkö mökille veneilemään keskellä viikkoa? No mikä ettei. Mennäänkö biitsille ottamaan aurinkoa keskellä päivää? No siitä vaan. Voiko ottaa pienet tai isommatkin paukut, vaikka keskellä yötä? no tottakai, eihän kukaan viitti mihinkään lähteä kukonlaulun aikaan, ja minä ainakin nukun kahteentoista asti joka päivä, olkoonpa sitten vaikka ei ole tullut otettua. Tosin en kyllä juo, mutta olisi helppoa harrastaa sitäkin.

        Minä saan yleensä rahatäydennykseni pienempien perintöjen muodossa, joita tulee noin 20 000 euron edestä aina silloin tällöin. Varmaan viides perintö on tulossa tässä ihan kohta, tai en oikein muista, niitä on tullut niin paljon. Ne kannattaa sijoittaa. Muutenkin tuhlaileva elämäntapa ei ole mun juttuni, joten kyllä tässä jotenkin tullaan toimeen.


      • näin onnnn
        minäpä vaan. kirjoitti:

        Joo, aloitin itse sijoittamisen vasta viime vuonna, ja kultakolikot tuottavat nykyisellään noin 200 euroa kappaleelta vuodessa, kun maksavat päälle 1000 euroa kappaleelta. Jos sinulla on nyt vaikka 20 kappaletta niitä, niin tuotot vuodessa ovat 4000 euroa, mikä ei kyllä päätä huimaa :)

        Hopealta odotan enemmän. Siinä on menoa ja meininkiä siinä hinnassa. Mikäli hinta lähtee ylöspäin kunnolla, niin tuotot voivat olla 200 euroa päivässä, selvästi alle kymppitonnin sijoituksella. Ongelmana on tällä hetkellä se että sitä hintaa painetaan aina alas keinotekoisesti, jos menee liian korkeaksi. Siinä myydään pois kun arvo on noussut kriittiselle tasolle, ja ostetaan taas takaisin, kun hinta on romahtanut. Kuitenkin fyysisen hopean saatavuus on heikompaa kuin kullan, mutta silti kulta on 40 kertaa arvokkaampaa. Kylpyamme täyteen hopeakolikoita, siinä on olo kuin Kroisoksella.

        Ja vapaanahan pystyy nauttimaan rikkauksistaan ihan eri tavalla kuin olisi pakkopullatyötä. Mennäänkö mökille veneilemään keskellä viikkoa? No mikä ettei. Mennäänkö biitsille ottamaan aurinkoa keskellä päivää? No siitä vaan. Voiko ottaa pienet tai isommatkin paukut, vaikka keskellä yötä? no tottakai, eihän kukaan viitti mihinkään lähteä kukonlaulun aikaan, ja minä ainakin nukun kahteentoista asti joka päivä, olkoonpa sitten vaikka ei ole tullut otettua. Tosin en kyllä juo, mutta olisi helppoa harrastaa sitäkin.

        Minä saan yleensä rahatäydennykseni pienempien perintöjen muodossa, joita tulee noin 20 000 euron edestä aina silloin tällöin. Varmaan viides perintö on tulossa tässä ihan kohta, tai en oikein muista, niitä on tullut niin paljon. Ne kannattaa sijoittaa. Muutenkin tuhlaileva elämäntapa ei ole mun juttuni, joten kyllä tässä jotenkin tullaan toimeen.

        Sanoisin tuohon metallijuttuihin että pidän niitä lähinnä selalisina joihin rahaa laitetaan kiinni odotettavissa olevan kovan inflaation johdosta. Eli ei niiden realiarvo välttämättä niin paljon nouse. Ota huomioon että omat rahat siinä likoon on silloin laittanut. Se on jos spekuloi ja myös myy silloin kun kova kysyntä on nostanut realihinnankin yli sen mitä itse maksanut on. Sama juttu on vähän pörssiosakkeidenkin kanssa, joita minä en ole harrastanut kuin pienimuotoisesti muutaman kymppitonnin luokassa joskin menestyksekkäästi ja nyt olenkin myynyt kaikki pois.
        Asuntokiinteistöjuttujen kanssa pelatessa ja niitä vuokratessa on monenmoiset riskinsä, ja niiltä osin mitä et saa vuokria velan korkojen vähennyksiin päädyt helposti vaan maksamaan veroa köyhtymisestäsi. Lisäksi tämä kommonisti kataiunen on sanonut nostavansa taas pääomatuloveroa 30 prosenttiin, ja varmasti se niin läpi menee.
        Esim. tuossa Tallinnassa on nämä verojututkin sentään kohtuulliset niin vuokratulojen kuin myyntivoittojenkin osalta. Saattaa olla jo vähän myöhäistä sinne mennä kiinteistöä ostamaan, kun ovat jo lähteneet nousuun. Vanhaa tai epämääräisen rakentajan kiinteistöä ei oudon sieltä kannata kyllä lähteä ostamaan eikä keskustan ulkopuoleltakaan, siksi koska oudolle sellaiset ovat riskialttiita.

        Tallinnassa toimii englanniksikin firma joka tarvittaessa hoitaa kiinteistösi vuokrauksen ja myynninkin ja ilmoittelee Venäjän puolellakin missä on raharikkaita jotka investoivat varojaan.

        Se on että suomalaiset pankit eivät kelpuuta lainan pantiksi ulkomaankiinteistöä, ei sittenkään vaikka sitä ilman muuta pidettäisiin arvokkaana ja hyvänä sijoituksena. Eli jos laainaa tällaiseen hankkeeseen tarvitset pitää sinulla olla kanittaa suomessa omaisuutta sitä varten.
        Niin ja jos tälalisia kauppoja teet, niin pitää sinulla kyllä joka taapuksessa olla jo välit hyvät jonkun pankin kanssa, niin että sieltä aina tarvittaessa rahaa käyttöön saat.


      • minäpä vaan.
        näin onnnn kirjoitti:

        Sanoisin tuohon metallijuttuihin että pidän niitä lähinnä selalisina joihin rahaa laitetaan kiinni odotettavissa olevan kovan inflaation johdosta. Eli ei niiden realiarvo välttämättä niin paljon nouse. Ota huomioon että omat rahat siinä likoon on silloin laittanut. Se on jos spekuloi ja myös myy silloin kun kova kysyntä on nostanut realihinnankin yli sen mitä itse maksanut on. Sama juttu on vähän pörssiosakkeidenkin kanssa, joita minä en ole harrastanut kuin pienimuotoisesti muutaman kymppitonnin luokassa joskin menestyksekkäästi ja nyt olenkin myynyt kaikki pois.
        Asuntokiinteistöjuttujen kanssa pelatessa ja niitä vuokratessa on monenmoiset riskinsä, ja niiltä osin mitä et saa vuokria velan korkojen vähennyksiin päädyt helposti vaan maksamaan veroa köyhtymisestäsi. Lisäksi tämä kommonisti kataiunen on sanonut nostavansa taas pääomatuloveroa 30 prosenttiin, ja varmasti se niin läpi menee.
        Esim. tuossa Tallinnassa on nämä verojututkin sentään kohtuulliset niin vuokratulojen kuin myyntivoittojenkin osalta. Saattaa olla jo vähän myöhäistä sinne mennä kiinteistöä ostamaan, kun ovat jo lähteneet nousuun. Vanhaa tai epämääräisen rakentajan kiinteistöä ei oudon sieltä kannata kyllä lähteä ostamaan eikä keskustan ulkopuoleltakaan, siksi koska oudolle sellaiset ovat riskialttiita.

        Tallinnassa toimii englanniksikin firma joka tarvittaessa hoitaa kiinteistösi vuokrauksen ja myynninkin ja ilmoittelee Venäjän puolellakin missä on raharikkaita jotka investoivat varojaan.

        Se on että suomalaiset pankit eivät kelpuuta lainan pantiksi ulkomaankiinteistöä, ei sittenkään vaikka sitä ilman muuta pidettäisiin arvokkaana ja hyvänä sijoituksena. Eli jos laainaa tällaiseen hankkeeseen tarvitset pitää sinulla olla kanittaa suomessa omaisuutta sitä varten.
        Niin ja jos tälalisia kauppoja teet, niin pitää sinulla kyllä joka taapuksessa olla jo välit hyvät jonkun pankin kanssa, niin että sieltä aina tarvittaessa rahaa käyttöön saat.

        "Sanoisin tuohon metallijuttuihin että pidän niitä lähinnä selalisina joihin rahaa laitetaan kiinni odotettavissa olevan kovan inflaation johdosta. Eli ei niiden realiarvo välttämättä niin paljon nouse."

        Ilmeisesti et ole seurannut hopean hinnannousua. Viime vuodesta laskien sen hinta on tuplaantunut, jo oli jopa 3-kertainen tässä kuukausi sitten. Jos siihen olisi sijoittanut vuonna 2010 kymppitonnin hopeaan, ja myynyt pois kuukausi sitten, niin sinulla olisi 30 000 € nyt. Eli ei lainkaan huono sijoitus.

        FIAT-rahaa pitää varoa, eli hyvä kun myit osakkeesi pois.


      • just jooooo
        minäpä vaan. kirjoitti:

        "Sanoisin tuohon metallijuttuihin että pidän niitä lähinnä selalisina joihin rahaa laitetaan kiinni odotettavissa olevan kovan inflaation johdosta. Eli ei niiden realiarvo välttämättä niin paljon nouse."

        Ilmeisesti et ole seurannut hopean hinnannousua. Viime vuodesta laskien sen hinta on tuplaantunut, jo oli jopa 3-kertainen tässä kuukausi sitten. Jos siihen olisi sijoittanut vuonna 2010 kymppitonnin hopeaan, ja myynyt pois kuukausi sitten, niin sinulla olisi 30 000 € nyt. Eli ei lainkaan huono sijoitus.

        FIAT-rahaa pitää varoa, eli hyvä kun myit osakkeesi pois.

        Joo, mulla on kaikki rahat buukattu jo seuraavaa kiinteistön ostoa varten josta itse asiassa jo etumaksunkin olen maksanut ja kaupat tehnyt ja viime kesän hinnoin jotka ovat nousseet nyt jo ihan hyvin. Minulla on ideana se että saisin kiinteistökaupoillani vähintäänkin niin paljon kuin mitä asuntojeni vanheneminen ja rapistumien syö omaisuuteni arvoa. Se mitä vuokrista sitten käteen jää on näin mennen ihan todellistakin tuloa.

        Se tämä katteeton raha tai fiat raha ja siihen liittyvä osittaisreservipankkitoiminta bisnessykleineen ja uudella velkarahalla budjettivajeiden kattamisineen on aivan keskeinen asia näissä sijoitusjutuissa.


      • Vakavarainen nainen
        minäpä vaan. kirjoitti:

        "Ja kulta ja hopea eivät kasva arvossaan ikuisesti, todennäköisesti ne tulevat tässä vuoden parin sisällä rymisten alas kuten 1979-1981 välisen hintapiikin jälkeen."

        Tilanne on nyt ihan erilainen kuin 80-luvulla monella tapaa. Uutisissa tästä ei kerrota, mutta jos paikan päälle menee tai lukee jostakin muualta, niin jotkut osavaltiot valmistautuvat USAssa jo dollarin romahdukseen, ja miettivät varavaluuttoja, ja kulta hopea on aina käypä maksuväline. Eikä niitä voi taikoa tyhjästä kuten rahaa, joten arvo rahan suhteen tulee yhä kasvamaan tulevaisuudessa, kun lisää rahaa lasketaan markkinoille kriisipakettien muodossa, mikä lisää inflaatiota. Lisäksi esim. Kiinakin ostaa kultaa ja hopeaa minkä kerkiävät dollareillaan, heillä on paljon saatavia dollarien muodossa, joiden arvo vähenee vähenemistään.

        Itse en ole koskaan tuntenut itseäni paremmaksi kun ei tarvitse tehdä työtä. Voi herätä milloin haluaa, ei enää tuollaista kirvelevien silmien kanssa heräämistä aikaisin. Eikä mitään kiireitä tosiaan. Ja nyt olisi kivaa löytää sivistynyttä seuraa muistakin kuin eläkeläisistä päiväsaikaan, Kaveritkin kun ovat töissä päiväsaikaan, ei heistä ole iloa.

        Kukapa nyt viitsii istua vapaaehtoisesti pölyisessä toimistossa pläräten jotakin hikisiä papereita, "työkavereitten" selkäänpuukotuksien ja nakkien viuhuessa selän takana. Toimistosoftat, yäk. Ruuhka-ajat aamuisin ainakin Helsingissä, ei kiitos.

        Nimimerkille minäpä vaan: Et tule löytämään sivistynyttä perijätärtä omasta ikäluokastasi koska naiset ovat yleensä niin ahkeria etteivät halua vajota sängynpohjalle loppuelämäkseen niinkuin sinä teet. Olet kirjoituksestasi päätellen tylsä ja aikaansaamaton henkilö jolla ei ole mitään todellisia kiinnostuksen kohteita, ja tulet myös sen takia jäämään yksin. Mies joka ei tee mitään on henkilö jota naiset eivät huoli. Jonkinlainen "piilotyö" tms. sinun pitäisi ainakin hankkia jotta voisit sanoa tekeväsi jotain yhteiskunnallisesti hyödyllistä. pelkkä perijä ei riitä titteliksi. Ainakaan minulle sivistyneelle, ykkösluokan naiselle,jolla on myös omaisuutta.


      • minäpä vaan.
        Vakavarainen nainen kirjoitti:

        Nimimerkille minäpä vaan: Et tule löytämään sivistynyttä perijätärtä omasta ikäluokastasi koska naiset ovat yleensä niin ahkeria etteivät halua vajota sängynpohjalle loppuelämäkseen niinkuin sinä teet. Olet kirjoituksestasi päätellen tylsä ja aikaansaamaton henkilö jolla ei ole mitään todellisia kiinnostuksen kohteita, ja tulet myös sen takia jäämään yksin. Mies joka ei tee mitään on henkilö jota naiset eivät huoli. Jonkinlainen "piilotyö" tms. sinun pitäisi ainakin hankkia jotta voisit sanoa tekeväsi jotain yhteiskunnallisesti hyödyllistä. pelkkä perijä ei riitä titteliksi. Ainakaan minulle sivistyneelle, ykkösluokan naiselle,jolla on myös omaisuutta.

        "Ainakaan minulle sivistyneelle, ykkösluokan naiselle,jolla on myös omaisuutta. "

        Huvittavaa nostaa itsensä ykkösluokaksi, kaikkien muiden yläpuolelle, jos tekee jotakin hienoa työtä. Teet kai jotakin työtä? Olet todennäköisesti yhtä sivistymätön ja suorastaan tyhmä, kuten monet muutkin, sanoin että työ tyhmentää ja ei voi muuta sanoa, kun tuollaista kommenttia tulee.

        Ensinnäkin olen tarkalleen miettinyt sitä että onko työn tekemisessä mitään järkeä, tuottaako se kenellekään mitään hyvää edes. No, voin sanoa että useimpien töiden kohdalla vastaus on ei. Niistä töistä joista ei makseta mitään, ovat todennäköisesti ne hyödyllisimmät, eli ne hyväntekijöiden työt.

        Yksi esimerkki: olet töissä jossakin firmassa, olette erikoistuneet huijaamaan asiakkaita joillakin mitäänsanomattomalla kalliilla tuotteella, joilla kukaan ei edes tee mitään, joiden elinkari on muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen, jolleivät hajoa sitä ennen.

        Toinen esimerkki: olet töissä lääkärinä (mutta oikeasti tittelisi on lääkeyhtiöiden myyntiedustajana), edelleenkin olet erikoistunut huijaamaan asiakkaitasi täysin mitättömillä, kalliilla ja tehottomilla hoidoilla, joita vielä tuetaankin verovaroin.

        Kolmas esimerkki: olet töissä sosiaalialalla, ja lääketiede dumppaa sulle epäonnistuneet tapauksensa, joita myös tuetaan verovaroin. Jaat rahaa epäonnistuneille, mitä muuta voitkaan tehdä, ehkä harjoittelet pientä kiristystä ja oman itsetunnon pönkittämistä haukkumalla asiakkaitasi, jotka ovat järjestelmän uhreja.

        Neljäs esimerkki, toimit pankkivirkailijana pankissa, joka antaa lainoja ja näin luo rahaa tyhjästä. Näin inflaatiota syntyy, ja velkaakin. Paitsi että pankeilla on oikeus luoda ihan laillisesti uutta rahaa liikenteeseen lainoja varten, niin yksityisten ihmisten tarpeisiin kuin kokonaisten valtoidenkin, moista tekoa kutsuttaisin rahan väärentämiseksi, mikäli yksityiset ihmiset sitä tekisivät, ja olisi rangaistava teko.

        Ryhdytään mekin painamaan rahaa: tossa tein miljoonan, siinä sulle miljoona lainaksi, maksa takaisin korot ja raha kun jaksat. Mä otan ne korot sitten voittoina. Mulla on myös oikeus jakaa ulos ainakin 10-100 kertaa enemmän rahaa, mitä omistan itse, kuten pankitkin voivat tehdä.

        Viides esimerkki: toimit valtion virkailijana, ja suunnittelet täysin turhia veroja, jotka ovat myös epäoikeudenmukaisia, eli veroja jo useamman kerran verotetusta omaisuudesta. Siitä syystä että valtionvelka kasvaa jatkuvasti, koska valtiot ovat pakotettuja kaikkialla maailmalla ottamaan lainaa yksityisiltä pankeilta, ja tämäkin ihan turhaan, mekin kustannamme tämän, tai en minä, koska menee verovaroista.

        Kuudes esimerkki: toimit kansanedustajana, mutta sinulla ei ole todellista valtaa. Suurin osa Suomen kansalaisista eivät halua antaa tukipaketteja epäonnistuneille EU-maille, ja eduskunnassakin on yksi suuri puolue, joka ehdottomasti vastustaa tukipaketteja, ja toisetkin puoleet suhtautuvat niihin varauksellisesti, mutta silti niitä vaan tehdään. Ketä kansanedustajat oikein edustavat, ihmisiä joita heitä ovat äänestäneet, vaiko pankkimafiaa, joka haluaa kaikki rahat. Miksi meille myös tulee pakolaisia, vaikka kukaan ei niitä halua? Eihän tämä ole mitään kansanvaltaa, vaan jotakin diktatuuria, ja päätökset tekevät oikeasti jotkut muut kuin kansa.

        Jatkuva pankkien koronkiskonta sekä yksityisiltä että valtiolta, ja rahan luominen tyhjästä, ja inflaatio johtaa siihen että talouskasvua on synnyttävä koko ajan, että järjestelmää voidaan edes ylläpitää. Nykyinen järjestelmä perustuu siis siihen että on oltava jatkuvaa talouskasvua, muuten järjestelmä romahtaa itsestään. Tämä johtaa myös luonnonvarojen turhaan riistämiseen, sekä täysin turhien palvelujen ja tuotteiden pakkomarkkinointiin, koska sitä kasvua on tultava koko ajan.

        Olen itse päättänyt olla tekemättä mitään oikeaa työtä, koska en halua tukea tätä mieletöntä järjestelmää verovaroin, ja toisaalta koska en näe mitään mielekkäitä töitä mitä voisi tehdä (minun koulutuksellani), että siinä ei tekisi mitään järjettömiä juttuja, jotka ruokkivat edelleen tätä järjestelmää.

        Olen toiminut esim. itseoppineena lääkärinä, sijoitusneuvojana, ja muuten vaan hyvien neuvojen antajana. Ei se ole vaikeaa, muutamaan vuoden työllä pystyin esim. tekemään koko lääketieteellisen hoidon mitä nykyään tarjotaan erilaisiin sairauksiin täysin tarpeettomaksi. Ihmiset joilla on järkeä päässä hakevat ensisijaisesti apua minulta, mutta heitä ei ole paljon. Oma tyhmyys estää teitä tekemästä hyviä ratkaisuja, ja se johtuu siitä että työnne on tyhmentänyt teidän ajatustanne.


      • minäpä vaan.
        minäpä vaan. kirjoitti:

        "Ainakaan minulle sivistyneelle, ykkösluokan naiselle,jolla on myös omaisuutta. "

        Huvittavaa nostaa itsensä ykkösluokaksi, kaikkien muiden yläpuolelle, jos tekee jotakin hienoa työtä. Teet kai jotakin työtä? Olet todennäköisesti yhtä sivistymätön ja suorastaan tyhmä, kuten monet muutkin, sanoin että työ tyhmentää ja ei voi muuta sanoa, kun tuollaista kommenttia tulee.

        Ensinnäkin olen tarkalleen miettinyt sitä että onko työn tekemisessä mitään järkeä, tuottaako se kenellekään mitään hyvää edes. No, voin sanoa että useimpien töiden kohdalla vastaus on ei. Niistä töistä joista ei makseta mitään, ovat todennäköisesti ne hyödyllisimmät, eli ne hyväntekijöiden työt.

        Yksi esimerkki: olet töissä jossakin firmassa, olette erikoistuneet huijaamaan asiakkaita joillakin mitäänsanomattomalla kalliilla tuotteella, joilla kukaan ei edes tee mitään, joiden elinkari on muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen, jolleivät hajoa sitä ennen.

        Toinen esimerkki: olet töissä lääkärinä (mutta oikeasti tittelisi on lääkeyhtiöiden myyntiedustajana), edelleenkin olet erikoistunut huijaamaan asiakkaitasi täysin mitättömillä, kalliilla ja tehottomilla hoidoilla, joita vielä tuetaankin verovaroin.

        Kolmas esimerkki: olet töissä sosiaalialalla, ja lääketiede dumppaa sulle epäonnistuneet tapauksensa, joita myös tuetaan verovaroin. Jaat rahaa epäonnistuneille, mitä muuta voitkaan tehdä, ehkä harjoittelet pientä kiristystä ja oman itsetunnon pönkittämistä haukkumalla asiakkaitasi, jotka ovat järjestelmän uhreja.

        Neljäs esimerkki, toimit pankkivirkailijana pankissa, joka antaa lainoja ja näin luo rahaa tyhjästä. Näin inflaatiota syntyy, ja velkaakin. Paitsi että pankeilla on oikeus luoda ihan laillisesti uutta rahaa liikenteeseen lainoja varten, niin yksityisten ihmisten tarpeisiin kuin kokonaisten valtoidenkin, moista tekoa kutsuttaisin rahan väärentämiseksi, mikäli yksityiset ihmiset sitä tekisivät, ja olisi rangaistava teko.

        Ryhdytään mekin painamaan rahaa: tossa tein miljoonan, siinä sulle miljoona lainaksi, maksa takaisin korot ja raha kun jaksat. Mä otan ne korot sitten voittoina. Mulla on myös oikeus jakaa ulos ainakin 10-100 kertaa enemmän rahaa, mitä omistan itse, kuten pankitkin voivat tehdä.

        Viides esimerkki: toimit valtion virkailijana, ja suunnittelet täysin turhia veroja, jotka ovat myös epäoikeudenmukaisia, eli veroja jo useamman kerran verotetusta omaisuudesta. Siitä syystä että valtionvelka kasvaa jatkuvasti, koska valtiot ovat pakotettuja kaikkialla maailmalla ottamaan lainaa yksityisiltä pankeilta, ja tämäkin ihan turhaan, mekin kustannamme tämän, tai en minä, koska menee verovaroista.

        Kuudes esimerkki: toimit kansanedustajana, mutta sinulla ei ole todellista valtaa. Suurin osa Suomen kansalaisista eivät halua antaa tukipaketteja epäonnistuneille EU-maille, ja eduskunnassakin on yksi suuri puolue, joka ehdottomasti vastustaa tukipaketteja, ja toisetkin puoleet suhtautuvat niihin varauksellisesti, mutta silti niitä vaan tehdään. Ketä kansanedustajat oikein edustavat, ihmisiä joita heitä ovat äänestäneet, vaiko pankkimafiaa, joka haluaa kaikki rahat. Miksi meille myös tulee pakolaisia, vaikka kukaan ei niitä halua? Eihän tämä ole mitään kansanvaltaa, vaan jotakin diktatuuria, ja päätökset tekevät oikeasti jotkut muut kuin kansa.

        Jatkuva pankkien koronkiskonta sekä yksityisiltä että valtiolta, ja rahan luominen tyhjästä, ja inflaatio johtaa siihen että talouskasvua on synnyttävä koko ajan, että järjestelmää voidaan edes ylläpitää. Nykyinen järjestelmä perustuu siis siihen että on oltava jatkuvaa talouskasvua, muuten järjestelmä romahtaa itsestään. Tämä johtaa myös luonnonvarojen turhaan riistämiseen, sekä täysin turhien palvelujen ja tuotteiden pakkomarkkinointiin, koska sitä kasvua on tultava koko ajan.

        Olen itse päättänyt olla tekemättä mitään oikeaa työtä, koska en halua tukea tätä mieletöntä järjestelmää verovaroin, ja toisaalta koska en näe mitään mielekkäitä töitä mitä voisi tehdä (minun koulutuksellani), että siinä ei tekisi mitään järjettömiä juttuja, jotka ruokkivat edelleen tätä järjestelmää.

        Olen toiminut esim. itseoppineena lääkärinä, sijoitusneuvojana, ja muuten vaan hyvien neuvojen antajana. Ei se ole vaikeaa, muutamaan vuoden työllä pystyin esim. tekemään koko lääketieteellisen hoidon mitä nykyään tarjotaan erilaisiin sairauksiin täysin tarpeettomaksi. Ihmiset joilla on järkeä päässä hakevat ensisijaisesti apua minulta, mutta heitä ei ole paljon. Oma tyhmyys estää teitä tekemästä hyviä ratkaisuja, ja se johtuu siitä että työnne on tyhmentänyt teidän ajatustanne.

        Hiljaista täällä.

        Näinkin pärjää: "Äiti antaa ruokaa, faija fyrkkaa"
        http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2011/06/21/nainkin-parjaa-aiti-antaa-ruokaa-faija-fyrkkaa/20118713/139

        "Kymmenet tuhannet nuoret miehet ovat päättäneet haistattaa pitkät koko systeemille. He eivät mene opiskelemaan eivätkä töihin. He eivät kuitenkaan ole syrjäytyneitä, vaan lahjakkaita ja hyvällä itsetunnolla varustettuja."

        No niin :) Onhan meitä muitakin lahjakkaita. Se on vain se, että jos tekee jotakin palkallista työtä, ei se silti välttämättä takaa että tekee mitään järkevää yhteiskunnan vuoksi. Nykyään se on jopa epätodennäköistä. Piti liittää myös mukaan toinenkin turha ammatti tähän, eli toimittajat mediassa. Olette varmaan huomanneet pikku hiljaa että rikkaat juutalaiset pankkiirit omistavat mediatkin, ja sen vuoksi niin Helsingin Sanomat kuin muutkin suuret mediat ovat puolueellisia, eli eivät kerro totuudenmukaisesti asioista, ja sensuroivat loput miten tahtovat. Sen vuoksi minulla on omat lähteeni, eli en tee mitään noilla toimittajilla.

        Minulla oli kolmaskin pointti miksi en mene töihin, ja se on se että minulla saatavia valtiolta, lähemmäs 40 000 € korkoineen, perintöveroista sekä myyntivoittoveroista. Täysin epäreilua verotusta jo useamman kerran verotetusta omaisuudesta. Myyntivoittovero on erityisen typerä, pankit aiheuttavat inflaatiota, ja minä maksan valtiolle siitä syystä että omaisuuteni arvo kasvaa euroissa, vaan ei todellisuudessa. Ihan täysin mieletöntä, jos ajattelee.

        Eli ne otetaan takaisin tukina: työttömyystuki, asuntotuki, sekä toimeentulotuki. Näillä pääsee yli 1000 € puhtaana käteen kuukaudessa.
        Te ette varmaan tienneetkään, mutta toimeentulotukea voi saada vaikka omistaa itse LOISTOASUNNON, eli ei tarvitse myydä pois ja käyttää rahat siitä ensin :) Voin sanoa että valtio joutuu tuota maksamaan takaisin minulle aika kauan velkaansa. Ja minulta ei heru mitään verotulojakaan. Ja kyllähän te tiedätte, ei minulla ole käteistäkään, ne ovat kaikki menneet kultaan ja hopeaan, joita säilytän vaatekomerossani :), eli olen rutiköyhä, pakko saada toimeentulotukea. Toivottavasti komeron lattia kestää, koska hopea painaa kuitenkin sen verran paljon. Sitä voi ostaa satoja kiloja varsin halvalla.

        Niin, vähän omaperäisempää ajattelua kaipaisin teiltä muiltakin, ettette ole tuollaisia klooneja toisistanne, se on masentavaa nähdä korkeasti koulutettuja työssä käyviä maistereita, jotka ovat tuollaisia ihan aivopestyjä, ja silmälaput silmien sivuilla, etteivät näe mitään muuta kuin oman työnsä, joka on ihan skeidaa, oikeasti ei kukaan välitä siitä mitä te teette, vaikka olisitte jotakin yritysjohtajia, jos ette jaa rikkauksianne ympärillenne.


    • oma mielipide

      Mulla ainaskin sormi menee deletelle jos mies ilmoittaa harrastavansa metsästystä, kalastusta ja luontoa. Hakee siis kalojen perkaajaa, sorsan kynijää, jäniksen pilkkojaa ja olettaa että toinen ryysii sitten puskissa maastopuku päällä kantaen aselaukkua.
      Ei vetoa naiseen ei. Ellei ole itse metsästysfriikki.
      Vaihtoehto bee näissä: lue rivien välistä että olen sitten joka viikonloppu kavereiden kanssa metsällä tai kalassa ja tulen takaisin sillon kun huvittaa.

      • luontonainen_

        No minulla taas luontoharrastukset ovat ehdottomasti plussaa tai itse asiassa edellytys, että ylipäänsä kiinnostun. Itselleni aktiivinen ulkona liikkuminen on niin tärkeä osa elämää, ja haluan jakaa elämäntavan kumppanin kanssa. Mielelläni ryysin puskissa! (Kalastusta ja metsästystä en harrasta, mutta eivät nekään miehessä miinusta ole, kunhan hoitaa sen kalanperkuun itse. Hyvä vain, jos tuo tuoretta, maistuvaa ruokaa pöytään!)

        Eli yleisemmälle tasolle vedettynä: Kerro profiilissasi, mitä harrastat ja millaisista asioista olet kiinnostunut. Sillä tavalla samantyyliset voivat löytää toisensa. "Moi etsin jotain kysy lisää jos kiinnostuit" -profiilit ovat ihan turhia.


      • Daami69
        luontonainen_ kirjoitti:

        No minulla taas luontoharrastukset ovat ehdottomasti plussaa tai itse asiassa edellytys, että ylipäänsä kiinnostun. Itselleni aktiivinen ulkona liikkuminen on niin tärkeä osa elämää, ja haluan jakaa elämäntavan kumppanin kanssa. Mielelläni ryysin puskissa! (Kalastusta ja metsästystä en harrasta, mutta eivät nekään miehessä miinusta ole, kunhan hoitaa sen kalanperkuun itse. Hyvä vain, jos tuo tuoretta, maistuvaa ruokaa pöytään!)

        Eli yleisemmälle tasolle vedettynä: Kerro profiilissasi, mitä harrastat ja millaisista asioista olet kiinnostunut. Sillä tavalla samantyyliset voivat löytää toisensa. "Moi etsin jotain kysy lisää jos kiinnostuit" -profiilit ovat ihan turhia.

        Itse kuulun kanssa luontofaneihin, mutta aikalailla keskitasolla eli jos kävelen metsässä niin mieluummin polulla kuin umpiryteikössä. Tämä senkin vuoksi että en halua että kamalan kalliit silmälasit naarmuuntuvat alta aikayksikön kun tulee risuja päin näköä... (Pinnallista? Ostakaa itse joka vuosi laseja, niihin uppoaa iso raha...)

        En myöskään jaksaisi päiväkausien pesemättömyyttä, eli järvi on oltava lähellä jos telttaillaan ja aikoinaan sellaiset kolme päivää retkeä miehen kanssa oli mukava enimmäismäärä. Siinä vaiheessa yleensä loppui jo ruokakin.

        Minusta ei olisi tappaamaan eläintä, mutta jos mies sen pystyy tekemään eikä tee nokkani edessä, niin tehköön. Niin kauan kuin olen lihansyöjä minun on hyväksyttävä se että eläimiä tosiaan tapetaan. Kiduttamista en tietenkään hyväksyisi, joten en ymmärrä sitä että kalaa ei tapeta heti vaikka olisi kova pakkanen niin että kyllä se siinä säilyy pilaantumatta.

        Taitava metsästäjä tietenkin käsittelee itse saaliinsa eikä odota että nainen alkaa sitä yhtäkkiä harrastamaan, jos ei ole taitoja eikä lahjoja moiseen.

        Itselläni ei ole myöskään tarvetta nyhjöttää miehessä kokoajan kiinni, eli jos hänellä on harrastuksia ja kavereita niin hyvä vaan. Kunhan ei nyt sitten niin että joka viikko saa kuulla että menenkin kavereitten kanssa, varsinkin kesällä kun itse toivoisin sitä yhteistä retkeilyä.


    • Pulu kukkulalta

      Tällä hiukan rajoittuneella käsityskyvylläni sanoisin, että ihmisen pitää olla sellainen kun on, niin profiilissaan kuin treffeilläkin. Jos yrittää esittää jotakin muuta, se ei kuitenkaan kauaksi kanna. Jos profiili miellyttää, niin se miellyttää ja jos ei, niin sitten ei. Kaikkea ei kuitenkaan kannata sinnekkään kirjoitella, mutta jos ei mitään kerro, niin eipä siihen silloin tee mieli vastatakaan. Itse ainakin arvostan ihmisiä, joilla on jotakin sanottavaa ja myös osaavat sen tehdä. Kunpa joskus vielä itsekkin sen oppisi.

      Itsellänikin on profiili netissä ja sivuilla käy päivittäin uusia ihmisiä. Toiset on todella mukavia ja jotkut sellaisia, että ei kiitos. Suurin syy siihen, että ei ole löytynyt vieläkään sitä kumppania, on varmasti se, ettei ole kärsivällisyyttä keskittyä siihen yhteen ainoaan ihmiseen. Kirjoitellaan useamman kanssa ja on monta rautaa tulessa. Ja jos toinen ei heti vastaa, niin siirrytään seuraavaan profiiliin. Luulen, että niin on käynyt itsellenikin. Mutta jos on oikeasti kiinnostunut, niin voisi sitä laittaa muutaman viestin peräjälkeenkin, vaikkei toinen olekkaan vastannut. Eikä heti kannata suuttua ja alkaa sättimään sitä joka olisi ollut vastausvuorossa.

      Ja jo ennen kuin ottaa yhteyttä, voisi tarkastaa matkaetäisyyksiä ja harkita onko itse valmis liikkumaan, ettei sitten siinä kohtaa tarvi enää alkaa ihmettelemään, kun toinen haluaisikin tavata, tai sitten vaan ilmoittaa hakevansa kirjekaveria :)

      • Daami69

        Tuo on hyvä pointti tuo matkapuoli. Kannattaa katsoa onko ilmoituksessa mainittu että hakee seuraa vain ja ainoastaan sieltä missä asuu. Tulee vain paha mieli jos vahingossa juttelee jonkun kanssa siinä uskossa että välimatka ei ole hänelle este vaan vain hidaste, mutta sitten se toinen onkin kokoajan odottanut että nainen ilman muuta muuttaa hänen luokseen... :(


      • Peruskampetta

        Ihan hyviä ajatuksia. Kyllä se rehellisyys on paras keino edetä virituaalimaailmassakin. Aika usein vaan törmää ihmiseen joka ei ole selvillä mitä hakee ja etsii, hukassa itseltään. Se seurauksena annetaan sitten diskinfoa itsestä ja tarkoitusperistä. Valheilla on onneksi taipumus paljastua, mutta kyllä se ihmisen epärehellisyys nettituttavuuksissakin on häkellyttävän suuri. Perheelliset esittävät sinkkuja, uovat itsestään kiinnostavan mielikuvan ja sitten vetävät puihin jos sattuukin ettei se kasvotusten tavattu ollutkaan ihan omien mielikuvien mukainen.
        Joulukuusikauppiaalta kuulostat, et kärsimättömältä. Ajatus taitaa mennä sen mukaan että juuri kun on yhden komean kuusen kaatanut, tai katsastanut kahvikupposen ääressä, niin jo herää epäilys että viereinen on hieman komeampi. Siinä syy useamman raudan hehkuttamiseen. Ei olla ihan selvillä omista aikomuksista ja markkina-arvosta, jonka vuoksi pidetään useampaa porttia auki josko tuleekin nenille jonkun orastavan suhteen suhteen.
        Kyllä omat tarkoitukset on suotavaa setviä, ennenkuin alkaa omilla, saati muiden tunteilla leikkiä. Paras ilmoittaa heti alkumetreillä sen ystävyyden laatu ja pitää mielessä, että se kirjekaveri saattaa jatkossa olla enempikin:)


    • *****

      Kuvalla ei ole merkitystä, olen huomannut kiinnostuvani enemmän niistä profiileista joista se puuttuu kokonaan.
      Pidän tietynlaisesta eleettömyydestä, en kaipaa suuria puheita.
      Kun tuntuu, kuin juttelisi miehen kanssa kasvotusten viestien välityksellä on jo pohja aika hyvä.
      Lapsia miehellä saisi olla, koska itsellänikin on. Ymmärrys elämästä on siis todennäköisesti samankaltainen.
      Ja haluaisin tavata melko pian, koska vasta näkemällä toisen tietää kenestä on kyse.
      Pidän siitä, että hän kertoo arkisia asioita elämästään.
      Tykkään hymiöiden käytöstä :)

    • rehviseuraa

      Huomaan ihastuvani hyvin erityyppisiin profiileihin. Pienet oikeinkirjoitusvirheetkään eivät haittaa esim. rakennusmieheltä, koska onhan se selvää, että sellainen ihminen hankkii elantonsa ihan muulla tavoin kuin kirjoittamalla. Jos tällainen ihminen näyttää kuitenkin kuvassa mukavalta ja hän selkeästi on käyttänyt profiilin laatimiseen vaivaa, niin se tekee vaikutuksen ja heräättä mielenkiinnon.

      Jos esimerkiksi yrittäjä kertoo, että on isot tulot, mutta profiilissa on vain pari riviä, niin en viitsi vastata, koska siitä tulee vaikutelma, että hänellä ei ole aikaa profiileja väsätä. Niin, mahtaisiko olla aikaa sitten myöskään tapailla ihan muuten vaan seurusteluvaiheessakaan vai kävisikö niin, että mies vain kävisi "tyhjennyksellä" silloin, kun hänelle parhaiten sopii...

      Vaikka mies vaikuttaisi kiinnostavalta, mutta jos hän selkeästi ihannenaisen kriteereissään asettaa niin tiukat vaatimukset, etten itse osu lähellekään, niin en viitsi laittaa minkäänlaista viestiä.

      Joskus mies vaikuttaa profiilissaan kaljaa kittaavalta kärsimättömältä sohvaperunalta. Sellaisen kanssa tulisi vain onnettomaksi, joten ei viitsi treffeillekään lähteä.

      Huomaan muuten tässä kirjoittaessa itsekin, että jokaisesta profiilista tulee jonkinlainen mielikuva. Jos mielikuvaa ei tule, profiili on liian suppea eikä sellaistakaan henkilöä tee mieli treffata.

      Omalla kohdallani harrastukset vaikuttavat jonkun verran. Pidän periaatteessa tosi paljon sellaisesta luontoihmisestä, mutta en itse kuitenkaan halua viettää kesälomaani hyttysten syötävänä. Omalla kohdallani kyse on vihreistä arvoista ja luonnon arvostamisesta sellaisenaan, mutta tiedän sukulaisten kohdalta sen, että metsästämisen ja kalastamisen intohimoinen harrastaminen tarkoittaa sitä, että kaikki viikonloput menevät metsällä/järvellä. Haluan miehen muuhunkin kuin vain yhteisten kulujen maksamiseen tai pikapanoihin silloin, kun miehen aikatauluun sellainen mahtuu.

      Musiikkimaulla tms. ei ole suurta merkitystä ellei sitten kyse ole ammattimuusikosta tai omistautuneesta bändäristä, joka kiertää joka viikonloppu bändin mukana. Toki myönnän, että esim. trance/dance-musaa harrastavan kanssa mulla ei olisi mitään yhteistä.

      Arvostan sitä, jos mies sanoo pitävänsä hellyydestä, koti-illoista, yhteisestä ajanvietosta ja sellaisesta tavallisesta arkielämästä. Tykkään, että olisin miehelle tärkeä enkä vain välttämättömyys. Lapsia on itsellänikin ja siksi ei ole ongelma, vaikka miehelläkin niitä olisi 1-2 kpl.

      Minusta on myös tärkeää, että välimatka ei ole liian pitkä. Etsin itselleni avo-/aviopuolisoa, joten pelkkään vakipanoon tai satunnaisdeittailuun en halua ryhtyä. Toki hitaalla aikataululla edetään, joten ei tietenkään sekään ole toivottavaa, että ekojen treffien jälkeen mies on jo muuttokuormaa pakkaamassa...

      Kuvan olisi hyvä olla tarpeeksi selkeä ja sellainen, joka on tyypilinen kyseiselle ihmiselle esim. vaatetuksen ja hiustyylin osalta. Kuvan pitäisi olla myös max 1 v vanha, sillä jos kuvan ottamisen jälkeen on lihonut 20 kg tulee mieleen, että mitä muuta mies pimittää...

      Oma tapani on ollut se, että pari sähköpostia tai mesettämistä tai pari puhelinsoittoa ja sen jälkeen pikaisille kahvitteluille, jotta näkee, että onko tässä mitään ainesta. Aina voi jutustella puoli tuntia kenen tahansa kanssa. Sen jälkeen sitten näkee, että kannattaako suhdetta lähteä jatkamaan. Itse siis haluan nähdä miehen mahdollisimman pian.

    • ScaniaSecretary35++

      näitä on mukava lukea, etenkin kun oma mies on täysin vastakohta sille mitä ennen häntä etsin...

      En koskaan uskonut että minusta olisi rekkamiehen vaimoksi, työajat kun ovat mitä ovat ja reissut kestää välillä hyvin kauan.. Enkä kyllä koskaan uskonut että suostuisin edes kahville rekkamiehen kanssa.. Itse kun olen sihteerinä ja istun sen 7-8h päivästä sisällä.. Ainoa maisemanvaihto minulla on se kun menen ruokatunnille tai sitten joku vaihtaa eteisestä taulun.. :)
      No me menimme sitten kahville, ja hän oli hiljainen, siis todella hiljainen..vaikka kyllä puhelimessa juttu luisti hyvin. Itse olen hyvin sosiaalinen, ja puhun paljon, ja odotan hieman samanlaista kumppaniltani.. ja harrastan liikuntaa paljon vapaa-ajallani, mutta pari vapaa-iltaa siitäkin löyty, kun taas mieheni päivä menee siinä että aamulla kello kuudelta töihin ja illalla kuudelta kotiin ja heti nukkumaan.. reissujen jälkeen hän hieman jaksaa enemmän, mutta nekin ajat menevät moottoripyörän kanssa, tai talvella moottorikelkalla.. Päätimme yhdessä sopeutua sitten kuukauden seurustelun jälkeen toistemme työhön ja hän oli kaksi pvää minun mukanani tutustumassa siihen mitä teen ja millaiset työkaverit minulla on, ja tein samoin hänelle, kumpikin oltiin ihan ihmeissään että rekkakuski voi viihtyä toimistossa ja sihteeri rekassa. olen itse innostunut sekä kelkkailusta ja moottoripyöräilystä ja mieheni käy kanssani lenkillä, uimassa, ja tanssimassa. yhteinen harrastus joka aloitettiin uutena olikin vesijetit /skootterit.. Sekin on mukavaa. Alkuvaiheessa oli paljon sopeutumisriitoja esim, siitä miten meidät on kasvatettu eritavalla, ja että kuinka se vaikuttaa jokapäiväiseen elämäämme. Minä olen tottunut syömään hienossa ravintolassa ja hän taas käy hesburgerissa. itse olen kasvissyöjä, hän taas lihansyöjä, joten niistäkin tuli hieman kinaa.. mutta sopeuduttu on hyvin..
      Olimme seurustelleet 6kk ja päätimme kihlautua, aika nopeasti mutta hyvin meni se aika.. Kolmen vuoden kihlaus ja puolen vuoden seurustelun jälkeen seilasimme avioliiton satamaan ja saimme kolme ihanaa lasta, kaksi tytärtä ja yhden pojan. Mieheni harmiksi poika kiinnostui enemmän äidin töistä ja minun harmikseni toinen tyttäristä kiinnostui isän työstä, ensimmäinen tyttö tykkää molempien työstä. :) Tämä ei liity aiheeseen mutta ajattelin sillä vain sitä kertoa että vastakohdat todellakin vetävät puoleensa. ainakin joskus.
      kohta 15v naimisissa ja edelleen onnellisempi kuin koskaan.

      Mutta ole oma itsesi, älä vedä roolia, ja ole aidosti kiinnostunut treffikumppanisi asioista/mielenkiinnon kohteista, Älä anna ymmärtää että sinua kiinnostaa, vaan kerro suoraan mitä mieltä olet. Ei kukkakimppuja ei ainakaan ensimmäisella tapaamisella. Älä vie heti kalliiseen ravintolaan, vaan ihan vaikka lounaskahvilaan.. kerro rehellisesti itsestäsi kun hän kysyy jotain, valehtelu ei kannata, siitä jää kiinni. Ja jos meinaa olla hiljaisia hetkiä liikaa, juttele vaikka säästä tai siitä mitä maailmalla tapahtuu, esim jos uutisia katsot niin tällä hetkellä vaalit puhuttaa mutta itse kyllästyisin puhumaan Timo Soinista. Jos teillä on samanlainen musiikkimaku niin se on hyvä keskustelunaihe. en tiedä onko mitään apua.. mutta tsemppiä, kyllä kaikille se oikea löytyy..

    • kurvit kohdallaan

      Jos ensimmäin viesti alkaa: "makeet meloonit sulla, olis kiva puristella" tai jotain muuta yhtämautonta skipataan heti.

    • dawneye

      tai sitte viestissä lukee: Sulla ei lue että hakisit seksiseuraa mut kelpaax sulle tälläne 26v tosi hot 17cm Galun omaava rivon ja rajun seksin kipeä poika?
      Olisix mun hoitsu ja mulla on sulle kyl nahkavaatteet valmiina kai sulle menee s niiku SMALL .. vaik mun galu on LARGE..

      Tai sitten näin: Hyvää iltaa kaunotar, rehellisesti olen avioliitossa ja minulla on kaksi täydellistä lasta ja täydellinen vaimo, mutta vaimoni laittoi jalat kiinni lasten jälkeen, ja veisin sinut mielelläni hotelliin, jossa on ihana poreamme. Ja täysin ehdoton hiljaisuus pitäisi tästä olla sillä olen hyvässä asemassa isossa firmassa ja lompakkoni on paksu, että voisimme olla vaikka Miamissa viikonlopun..Toivottavasti sinulle kelpaan, sillä jos en minä, niin minun MasterCard Gold vetää sinulta jalat alta, narttu. GRR.
      ^^kyseinen mies profiilinsa mukaan 46vuotias.. muistaakseni Pirkanmaalta ja sitten profiilissa kyllä lukee selkeäsi salaista seuraa..

      • näin on

        " tai sitte viestissä lukee: Sulla ei lue että hakisit seksiseuraa mut kelpaax sulle tälläne 26v tosi hot 17cm Galun omaava rivon ja rajun seksin kipeä poika?
        Olisix mun hoitsu ja mulla on sulle kyl nahkavaatteet valmiina kai sulle menee s niiku SMALL .. vaik mun galu on LARGE.. "

        Nuori mies seksiä vailla. Mitä ihmeellistä tässä on?

        " Tai sitten näin: Hyvää iltaa kaunotar, rehellisesti olen avioliitossa ja minulla on kaksi täydellistä lasta ja täydellinen vaimo, mutta vaimoni laittoi jalat kiinni lasten jälkeen, ja veisin sinut mielelläni hotelliin, jossa on ihana poreamme. Ja täysin ehdoton hiljaisuus pitäisi tästä olla sillä olen hyvässä asemassa isossa firmassa ja lompakkoni on paksu, että voisimme olla vaikka Miamissa viikonlopun..Toivottavasti sinulle kelpaan, sillä jos en minä, niin minun MasterCard Gold vetää sinulta jalat alta, narttu. GRR. "

        Tämä on todella ymmärrettävä tapaus. Miesparka ei saa seksiä kotona, koska vaimo ei halua seksiä. Pitäisikö miehen olla loppuelämänsä selibaatissa tämän takia? Vai pitäisikö pilata perheidylli ja sotkea samalla lastensakin tasapainoinen elämä eroamalla, vain seksiä saadakseen? Kaikkein parastahan olisi tässä tapauksessa, että mies saisi seksinsä muualta, kun vaimo siitä itse vapaaehtoisesti kieltäytyy.


    • ....................

      No omasta vinkkelistä sillä MITEN viestii on todella suuri merkitys.

      Jos juttelet toisen ihmisen kanssa, niin varmasti havannoit hänestä muutakin kuin ne sanat itsessään. Huomioit eleet, painotukset ja sinulle tulee varmastikin jonkinlainen olo keskustelustanne. Oliko se kiva, hauska, innostuitko ihmisestä ja hänen kanssa juttelustaan. Vai oliko se jotenkin väkinäistä tai jopa epämukavaa. Vai jotain siltä välitä tai ei herättänyt minkäänlaisia tuntemuksia.

      Eleitä ja äänensävyjähän ei viesteissä ole, mutta kyllä ihmisen kirjoituskin, sanamuodot ja viesti kokonaisuudessaan viestittää persoonasta itsestään. Mä lähdin treffeille, kun heräsi sellainen innostus lukemastani viestistä. Mies kirjoitti jotenkin todella arkisesti, luontevasti ja siten, että mulle tuli olo, että hänen seurassaan olisi varmasti kiva olla. Antoi itsestään todella sympaattisen vaikutelman. Tuli olo, että näen selvästi että hänen kanssaan voisi viettää iltoja jutellen tai tehden mitä nyt lystääkin. Joidenkin kanssa ei jotenkin osaa edes kuvitella, että olisi rennosti tekemisissä niinkin tiiviisti kuin parisuhteessa ja jotenkin ne jutut ja huumorintaju eivät kohtaa. Vaikka olisi kuinka komea, fiksu ja mitä lie tahansa. Siinä viestissä ei ollut minkäänlaista pätemistä tai jännittyneisyyttä, en saanut kuvaa että minuun yritettäisiin tehdä vaikutusta, mutta teki sen silti.

      Tämän lisäksi sama paikkakunta ja sopiva ikä merkitsivät. En nähnyt hänestä edes kuvaa ennen kuin tavattiin.

      Eli vaikka ei netissä kasvokkain ollakaan, niin kyllä jopa tekstistä voi tulla jonkinlaista osviittaa niistä kemioista. Tuleehan tälläisiä vaikutelmia esim. muustakin nettikirjoittelusta, blogeista, palstaviesteistä jne. Ja tämä osviitta merkkasi itselleni eniten (ikähaarukan ja paikkakunnan ohella) ja arvostan suuresti sitä, kun tuollainen vaikutelma pukkaa heti kirjoituksesta vastaan eikä sellaista voi päästää näpeistä irti ilman treffejä. Tarkemmin sitten tutustuttiin treffeillä ja sen jälkeen.

    • Quapita

      Sain viestin henkilöltä, jolla ei profiilissaan lukenut kuin muutama perustieto (inhoan näitä profiileita, höystettynä mahdollisimman epämääräisillä toiveilla: nainen 16-100 v, pituus 140-205 cm, paino 40-160 kg).

      Viesti oli kuitenkin melko mukava ja kuvan sain pyytäessäni, ei mikään maataravisteleva adonis... Mutta, mutta, lähdin hieman skeptisenä muutamien viestien jälkeen treffeille, ajatellen että jostain tämä treffailu on aloitettava.

      Ja mitä kohtasinkaan, maailman lempeimmät kasvot ja hymyilevät silmät. Mukava tavallinen mies. Ihana suomalainen kaksijalkainen. Kivoja juttuja, osa harrastuksista samoja kuin omani. Omat mielipiteet. Ei maailman älykkäin, mutta sydämen sivistystä vaikuttaisi omaavan runsaasti. Ei koettanut miellyttää minua epätoivoisesti mutta keskustelimme vilkkaasti. Maksoi laskumme (ei pakollista, mutta hieno ele).

      Luulen että ihastuin.

      Kolmansia treffejä innolla odottaen :)

    • nuuskijanainen

      Järkyttää se että useat miehet esiintyy kuvissa tukka sekaisin, yrmeä ilme naamallaan, joku kulahtanut t-paita yllään.
      Kyllä nainen haluaa että mies huomioi hänet.Se että ei panosta kuvaan on yhtäkuin et ei panosta naiseen kun esiintyy sottaisena. Turn off siis.

      Turn off on myös liiallinen harrastusten ja lelujen (moottoripyörä yms) esittely.
      Just näin erään profiilin jossa oli kuvia metsästysretkeltä. Mies kavereidensa kanssa nuotiolla, kuvia ammutusta hirvestä jne. siis ääk! Tuli mieleen et ukko sit ravaa vaan jossain metsällä ja tuo sieltä jotain ruhoja riippumaan pesuhuoneeseen. Sit mies saattaa selittää et "elämässäni on menoa ja kavereita mutta kaipaisin naista plä plä.." Siis tästä nainen lukee että mies ei kotona viihdy vaan ramppaa jossain harrastuksissaan ja viettää kuin teiniaikoina kavereiden kanssa mieluiten aikansa eikä naisen luona. Ehkä ex siksi heivasikin tämän miehen?

      Laita ilmoitukseen se mitä sulla on tarjota parisuhteessa. Naista kiinnostaa suhde sun kanssasi ei mitkään extremeharrastukset jotka pitää sut poissa sen luota.

      • Ja kääntäen

        Se mieskään ei välttämättä kaipaa sinusta otoksia ennen ja jälkeen kolmen kuukauden intensiivisen painonvartijain kurssin. Tai, sinusta kuvia virkkaamassa marttakerhossa villasukkia. Tosin, jälkimmäisestä saisit kyllä plussaa, villasukan kutomataitoisia naisia, ainakaan nuorempia ei taida kohta enää löytyä.
        Ei kannata olla noin kauhian kriittinen siitä miten toinen itseään tuo julki. Ne moottoriajoneuvot ja primitiiviset harrastukset kun saattavat olla sen miehen elon sisältö,,,,,,,ennen sinua. Jos sinulla ei ole tarjota mopeedia parempaa tai hirvijahtia kummallisempaa, niin eikös tuo kaiken todennäköisyyden nimissä äijä silloin harrastuksilleen katoa? Saman te teette tyttöset.
        Se hirvestysaika on lailla säädetty, joten luulen, että aikaa naisellekkin vielä jää, tosin ei asenteellanne varustetulle:)
        Nimimerkillä puupyssy ja luontoa diggaileva, ei hirvestävä.


      • -jk

        Mistäköhän harrastuksesta se kuva olisi pitänyt olla jotta neiti olisi ollut tyytyväinen ja kokenut WAU fiiliksen?
        Noistakin esittelyistä ja kuvista voi päätellä miehestä jotakin myönteisiäkin asioita. Moottoripyörä --> todennäköisesti ei ole mikään joka viikonlopun perjantaista-sunnuntaihin oleva juoppo (pitää olla selvinpäin kun pyörällä ajaa). Metsästys --> ei ole mikään sohvaperuna, vaan oikeasti tykkää liikkumisesta ja luonnosta. Lisäksi kun et tiedä kyseisestä harrastuksesta mitään, niin kerrottakoon. Hirvenmetsästys on joukkuelaji (puhutaan hirviporukoista), vähän niinkuin jalkapallo, sen takia ne kaverit näkyi siinä kuvassa. Jos mies olisi pelannut juuri tuota jalkapalloa niin et varmaan olisi yhtään ihmetellyt niitä kavereita kuvassa. Lisäksi koska mies metsästää niin todennäköisesti myös omistaa aseen. Aseen ostoluvan saaminen on nykyään niin vaikeaa, että mies on todettu selväjärkiseksi jo viranomaistenkin puolesta.
        "kavereiden kanssa mieluiten aikansa eikä naisen luona" tämä kommentti nosti niskakarvat pystyyn. Saa kuvan että oletat miehen jättävän heti kaiken muun elämänsä ja viettävänsä kaiken aikansa vain sinun kanssa.


    • joka junaan on

      liian pyntätty miekin on riski, sillä kokemusta on, miestä ei kiinnostanut kun:minä itse ja peilas vaan itseään, samalla mollas minun ulkonäköäni?

    • oijlijlijljhuhkughyg

      Tääl on naisten markkinat ei voi mitään -_-

      Oon laittanu about 100 viestia ja saanu takasin about 20. Kirjotus taito on kohentunut huomattavasti. Joku joskus sano että netista saa helposti seuraa ja se joku oli kyllä väärässä ja rankasti tai sit se oli nainen. Baari on huomattavasti helpompi tapa saada naisia vaikka et lähestyisi yhtään naista baarissa ikinä mutta kävisit kahtena iltana viikossa niin saisit enemmän naisia ku että jos lähettäsit 100 viestiä viikossa täällä.

      • ei turhan iisiä

        Naisten markkinat???

        Kyllä saattaa olla niinkin, että naisena niitä viestejä tulee reilusti, mutta mihin ne johtavat onkin sitten toinen kysymys.

        Miehet kyllä aloittavat reippaasti yhteydenpidon, mutta mitä sitten tapahtuukaan.
        Useamman vaihdetun viestini jälkeen kadotaan linjoilta yks kaks. Ymmärrän toki ettei aina kiinnosta jatkaa, mutta sen verran hyviä tapoja saisi olla, että ilmoittaisi asian esim. toivottamalla hyvää kesää tai vain hyvät jatkot!
        Näissä jutuissa kun hyvä lopetus saisi kuulua yhtä asiaan kuin napakka aloituskin.

        Ja jos missikisoihin haluaisin niin hakemus menisi Eino Makuselle Finnartisteille eli liika ulkonäkökeskeisyys pilaa todennäköisesti monta hyvää juttua.

        Samat saattaa päteä toki toisinkinpäin, mutta mulla kun kokemukset ovat naisen näkökulmasta. Ei siis aina ole helppoa olla nainenkaan näillä saiteilla.


      • eipä iisiä joo
        ei turhan iisiä kirjoitti:

        Naisten markkinat???

        Kyllä saattaa olla niinkin, että naisena niitä viestejä tulee reilusti, mutta mihin ne johtavat onkin sitten toinen kysymys.

        Miehet kyllä aloittavat reippaasti yhteydenpidon, mutta mitä sitten tapahtuukaan.
        Useamman vaihdetun viestini jälkeen kadotaan linjoilta yks kaks. Ymmärrän toki ettei aina kiinnosta jatkaa, mutta sen verran hyviä tapoja saisi olla, että ilmoittaisi asian esim. toivottamalla hyvää kesää tai vain hyvät jatkot!
        Näissä jutuissa kun hyvä lopetus saisi kuulua yhtä asiaan kuin napakka aloituskin.

        Ja jos missikisoihin haluaisin niin hakemus menisi Eino Makuselle Finnartisteille eli liika ulkonäkökeskeisyys pilaa todennäköisesti monta hyvää juttua.

        Samat saattaa päteä toki toisinkinpäin, mutta mulla kun kokemukset ovat naisen näkökulmasta. Ei siis aina ole helppoa olla nainenkaan näillä saiteilla.

        Hyvä kuulla naiseltakin joskus, että yhteydenpidot kuuluisi päättää hyvien tapojen mukaisesti. Yleensä kun naiset täällä vaan yrittävät perustella mitä tökeröimmin eri tavoin miksi ei tarvitsisi sanoa mitään vaan on vaan ok häipyä kesken keskustelun. Hienoa, että sinä arvostat hyviä tapoja. Jatka ihmeessä samaan malliin, koska teitä on oikeasti harvassa! Mukavaa kevään jatkoa :)


      • Tuulia-Juulia
        eipä iisiä joo kirjoitti:

        Hyvä kuulla naiseltakin joskus, että yhteydenpidot kuuluisi päättää hyvien tapojen mukaisesti. Yleensä kun naiset täällä vaan yrittävät perustella mitä tökeröimmin eri tavoin miksi ei tarvitsisi sanoa mitään vaan on vaan ok häipyä kesken keskustelun. Hienoa, että sinä arvostat hyviä tapoja. Jatka ihmeessä samaan malliin, koska teitä on oikeasti harvassa! Mukavaa kevään jatkoa :)

        Ei ole harvassa, noin on minullekin käynyt monta kertaa, että keskustellaan kauankin ja sitten mies vaan ei enää vastaa. Mies katoaa kun tulee puhe tapaamisesta. (Varattu?)

        Miehet on vaan täällä hanakampia valittamaan asiasta.

        Alkuperäinen kysymys oli treffeille lähdöstä:
        minä lähtisin mielelläni treffeille miehen kanssa joka on psyykeltään ja fyysiseltä olemukseltaan terve, ei ole valehdellut minulle ikäänsä, eikä muutakaan.
        Koska yhdessäkin asiassa valehtelu on tun off.


    • maria66

      "Mitkä on ne asiat miehen profiilissa jotka vaikuttavat?"

      Nimimerkkiin kiinnitän itse ensimmäisenä huomiota. Skippaan kaikki tyyliin "komistus", "seoikea" jne. Siis eihän nimimerkin tarvitse merkitä mitään ja voi muuten olla typerä ,mutta se ei saa olla sellainen että siitä saa kuvan että mies on itseään ja omaa täydellisyyttään täynnä.

      Millaisia miehen viestinnän tulisi olla tuon lisäksi?

      Asiallista. Ei yhden asian jankkaamista kuten esm työn ja menestyksen tai taloudellisen tilanteensa hehkuttamista. Ja totuudenmukainen. On turha kirjoitta että harrastaa säännöllisesti liikuntaa jollei sitä tee sillä ensi treffeillähän se sitten kuitenkin selviää.

      Millainen kuvan pitäisi olla?

      Tuore. Ja vaatteet päällä.

      "mitkä on ne turn-offit/turn-onnit ?"

      Ne jo mainitut; "olen kielimiehiä", "kielitaitoni on hyväksi kehuttu". Seksin korostaminen. (kyllähän seksi on jokaislle aikuiselle tärkeää, mutta ei sitä tarvitse erikseen profiilissa hehkuttaa)

      • Mies 36

        Seksi ei ole jokaiselle aikuiselle tärkeää. Tai ainakin seksuaalinen aktiivisuus vaihtelee hyvinkin paljon ihmisten välillä. Seksuaalisuuden hehkuttamisesta profiilissa voi kyllä tosiaan olla montaa mieltä.


    • yririkdkkdkdlsl

      No, yleensä haluan kirjoitella jonkin aikaa ennen treffeijä. Aika harvalla miehellä on niin vaikuttava profiili, että ihan vaan sen luettuani lähtisin treffeille kokeilemaan, että synkkaako. Ihan sama (ja parempi) ois vaan kadulla ehdottaa jokaiselle kiinnostavan oloiselle miehelle, että lähetkös kahville...

      • maria66

        Minä taas haluan tavata mahdollisimman nopeasti. Netissä on niin helppo olla jotain muuta kuin mitä oikeasti on. Kunhan kuva, harrastukset ja arvomaailma natsaa edes suunnillen oikein, voidaan minun puolestani jo tavatakin :) livenä sen kyllä huomaa heti eteneekö juttu vai ei.


    • Nicky2

      Ihan samaa mieltä maria66 kanssa. Mah.nopeasti kahville - eihän kahvilla käyminen tarkoita mitään ihmeellistä. Itse mielummin juttelen kuin kirjoittelen kuukausi tolkulla.

    • NÄHNYT OLEN

      Sanallinen kerronta kertoo ihmisestä paljon,
      Minä tekisin tutustumista kirjoittaen ja mahd. puh.soitoin ihan rauhallisesti
      Siinä karsiutuu ei kiinnostavat.
      Avoimuutta ja rehellisyyttä,niin ja mihin kaikkeen on valmis toisen ihmisen kanssa. esim. jos ei ole valmis muuttamaan uuden ystävän paikkakunnalle ,siinä jo 1 suhteen kehittymisen este. Jokaisen pitää hiljaa kysyä itseltään,mihin on valmis. Rauhallisesti,mikään ei tapahdu sim sala pim tyyliin. Ainahan voi nähdä , ,mutta järki tallella. Uskallusta ja VOIMIA
      http://www.edu.lahti.fi/~unreal/kukkia/kukkanen.jpg

    • auramaria2

      Vastaanpa, vaikka itselläni ei treffi-profiilia olekaan. Muutamia profiileja olen mielenkiinnosta lukenut ja itseäni ärsyttää profiilissa liian tiukasti asetetut kriteerit treffikumppanille. Täytyy olla sitä, tätä ja tuota, tietyn näköinen, kokoinen, aktiivinen, lapseton, korkeasti koulutettu jne.

      Jotenkin tällaisista profiileista tulee kuva, että seuranhakijalla ei ole elämänrealiteetit kohdillaan :)

      Itseäni kiinnostaa ehdottomasti eniten profiilit, joista huokuu elämänkokemus, tasapainoisuus ja huumori. Toki jos kirjoittaja sattuu olemaan vielä omaa silmää miellyttävä, niin bonustahan se on!

    • Exmuurahainen

      Profiilit, joissa kerrotaan että olen mukava, rehellinen, rehti, hyvännäköinen, hyppään automaattisesti yli. Tosin seukkaan juuri nyt em. tavalla itseään luonnehtineen kanssa mutta aloite tuli häneltä. Hyvä kirjoittamaan, kyselee, muistaa mistä on kirjoiteltu. Tekstin läpi kuultaa mies, joka miettii maailman menoa oikeasti syvällisesti, ei ulkoa opituin fraasein. Toivon, että tämä kestäisi ikuisesti.

    • Mä lähden treffeille sellasen miehen kans tuntuu viestitellessä juttu luistavan. Et olis jotain yhteistä ja mies olis oikeesti kiinnostunut minusta.
      Kuvasta tarttee oikeesti nähdä minkä näköinen mies on naamasta. Muuten ei vaatimuksia sen laadusta.
      Turn offeja on kyll kaikki seksivonkaukset. Ja kauheen kiireinen mies jonka viestit on mini mittaisia ja tuntuu et saa nyhtää tietoja.
      Mieluusti menen piakkoin kahville. Kirjoittelemalla pitkään voi syntyä vääränlaisia mielikuvia ihmisestä omaan päähän. Ja livenä se kemia oikeesti selviää.

    • yksi onnistunut

      Kokemukseni nettideittailuista oli melko lyhyt, mutta sitäkin mielenkiintoisempi :) Kaikenlaisia tapauksia kohtasin viesteissä, muutaman tapasin livenäkin.

      Mitkä seikat vaikuttivat vastaukseeni ja siihen, että päädyin tapaamaan miehen? Toki mielenkiintoinen profiili teki osansa, mutta ehdottomasti sitä tärkeämpää oli viestit, joita mies kirjoitteli ennen tapaamisehdotusta. Kuten joku mainitsikin, profiili joka ei kerro sinusta mitään, ei voi myöskään herättää kiinnostusta. Kuva ei mun mielestä ole ehdoton edellytys, toki jossain välissä ennen tapaamista sen vaihtaminen kuuluu asiaan.

      Ehdottomia turn offeja tuli kohdattua myös muutamia :D Esimerkkinä aluksi mukavanoloinen kaveri, joka ehdotti tapaamista "ihan vaan kahvin tai kaakaon merkeissä" innostui heti seuraavassa viestissä puhumaan siitä, kuinka oli yksin kotona ja "odotti jo tapaamista koska nyt joutui tyytymään luonto-ohjelman antiin, jossa linnut parittelivat". Kerrottuani kyseisen viestin toimineen hiukan tapaamishalukkuutta vähentävänä, sain perään 7 viestiä, joissa mut haukuttiin TÄYSIN siitä, kuinka mä loukkasin ko henkilöä ties millä ja kuinka hän vihaa epäoikeudenmukaisia ihmisiä, jollaiseksi hän minutkin laski jne... Turn offeista puheen ollen, ei sytytä kyllä tuollainen tunteiden purkaminen enää uuteen nousuun, ei :D (ja lämpimiä terveisiä, jos ko henkilö sattuu lukemaan tämänkin ;) )

      Myöskään jatkuva jankkaaminen tapaamisesta heti ekasta viestistä alkaen ei innosta. Viestejä voi mun mielestä vaihtaa sen pari, ennenku voi sanoa onko toinen oikeasti kiinnostava (enkä tarkoita kuukausien kirjeenvaihtoa). Totta on myös se, että naiset saa runsaasti viestejä miehiltä. Jos jokaisen tapaisi heti ekan viestin jälkeen, ei elämässä muulle jäisikään aikaa. Siksi on kiva vaihtaa muutama viesti, jotta oikeasti voi herättää kiinnostuksensa.

      Kolmas turn off, jonka koin, oli hyyyyvin yksityiskohtainen selostus joka viestissä siitä, mitä mies oli päivän aikana tehnyt (luokkaa "sitten mä kävelin keittiöstä vessaan ja sen jälkeen join kupin kahvia ja söin voileivän"). Tätä selostusta seurasi aina n. 15 kysymystä yhdessä viestissä. Eli kiinnostuksensa on hyvä osoittaa, jopa niin että osoittaa samalla oikeasti lukeneensa naisen profiilin ja kiinnostuneensa HÄNESTÄ, mutta kysymyksiään kannattaa rajoittaa siten että ihanihan kaikkea lempiväristä lähtien ei kannata samassa kysellä ;)

      Näiden kommenttien jälkeen hiukan jotain positiivistakin... Monelta mieheltä tuli oikeasti tosi kivoja viestejä, kiitos heille niistä. Asiallisia, aidon oloisia, joista tuli esiin se että heitä kiinnosti tutustua minuun ihmisenä. Ja nimenomaan tutustua, ei viedä vihille ja tehdä emännäksi heti seuraavalla viikolla... ;) Ehdottomasti mielenkiintoisimmat viestit joita sain, olivat nimenomaan aitoja, kertoivat tästä miehestä olennaisia asioita (mitä mies ajatteli elämässä tärkeistä asioista, miten suhtautui mulle tärkeisiin asioihin...) Viestit johtivat tapaamiseen, sitten toiseen... nyt olemme muutaman kuukauden tapailleet vakavammin ja mulla on oikeasti hyvä tunne tästä jutusta.

      Treffeillä kemiat testataan, joo, mutta päästäkseen treffeille usean "hakijan" joukosta pitää pystyä osoittamaan olevansa sen arvoinen ;) eli toisin sanoen jonkin täytyy sytyttää jo viestien kautta.

      Toivottavasti tekstini auttoi vastaamaan yhtään kysymykseesi.
      Hyviä hetkiä nettideittailun parissa! :)

    • eikiitos

      Moni miehistä, jotka ilmoittelevat olevansa tositarkoituksella liikkeellä,
      ovatkin vain seksiseuran puutteessa,
      ellei heti ole valmis lähtemään treffeille,
      tulee aika asiatonta tekstiä jatkossa.
      Onneksi kohdalleni ei ole osunut näitä kuin n 10 :D

      Jos hakee pelkkää seksiseuraa
      olisi reilua se sanoa suoraan.
      Eimen.

    • näin toimii

      Täällä on moni kirjoitellut, että ensi tapaamisessa aistii heti millainen henkilö on kyseessä. Olen täysin samaa mieltä. Netissä ja puhelimessa voi esittää mitä vaan, mutta livenä esitys ei toimi kauan.

    • BeibS)

      Jos mies on laittanut mulle viestin, ja menen katsomaan hänen profilinsa, niin lähden heti pois, jos profiilis lukee vaan tyyliin: oon 20v mies, etelä suomesta, hetero. ja siinä et millasen naisen haluis, niin lukee tyyliin: 100-200cm pitkä, 40-100kg, 19-100v. tuo on ensinnäkin äärettömän tylsä profiili, joka ei herätä mitään mielenkiintoa. päinvastoin, mulle tulee tuollaisesta profiilista mieleen epätoivoinen mies, joka ei ole kiinnostava vaan tylsä, ja jolla ei ole minkäänlaisia kriteerejä sen suhteen, millaisen naisen haluaa. On siis todella tärkeää, että teet sellaisen profiilin, jossa on yksityiskohtaisesti selostettu sinusta ja unelmakumppanistasi :) niitä on kiva lukea, ja saa jonkinlaisen kuvan ihmisestä, kiinnostuu tai ei.
      Kuva on mulle tärkeä, ja vain harvoissa tapauksissa alan viestitteleen miehen kanssa kauemmin, jos ei ole kuvaa. Jos viestittelen miehen kans jolla ei ole kuvaa profiilissa, minun täytyy olla tosi kiinnostunut siitä, ja jos en pian saa nähdä kuvaa niin kiinnostus laantuu. Kuvan pitäisi olla läheltä otettu kuva, missä näkyis mieluiten kroppakin, ainaki vähän. eikä sellanen et seisoo siel pikkukuvas jossai kaukana mistä ei nää vittujakaan :D Jos taas profiilissa on kuva, mutta siinä kuvassa on ruma mies, mä lähden kans heti pois sivulta. Oon aika pinnallinen, mutta niin on hyvännäköiset miehetkin, karua mut totta :D
      Hyvä aloitusviesti on persoonallinen, mä ainaki tykkään et mies sanoo (siis vain jos oikeasti tarkoittaa), että mun profiili "kolahti" ja hän ajatteli kirjoittaa :) kaikenlaiset kehut on kivoja. kannattaa pitää aloitusviesti simppelinä, jotenkin mielenkiintoisena eikä välttämät vaa et mitäs kuuluu.
      Turn offei on, jos miehellä on joku omituinen junttimurre, jos mies vaikuttaa jotenki sairaalta/pervolta/muuten epänormaalilta, tai tosikolta, tai aivan eri luonteiselta kuin minä.
      Miehen ei tarvitse sinänsä tehdä vaikutusta viesteillään, vaan mun täytyy yksinkertaisesti kiinnostua siitä, ja meidän kemioiden täytyy kohdata, eli et juttua riittää ja se tuntuu mukavan luonteiselta.

    • pampuzzio

      Mulle kasvot ovat todellä tärkeät. Haluan nähdä kuvasta tarkasti miehen kasvot, koska niistä voi lukea melko hyvin minkälainen ihminen on. Mielenkiinnon herättää tietenkin, jos mies vastaa omia ulkonäköihanteitani, mitkä nyt ovat sarjassamme pitkä tukka ja kauniit syvät silmät ja selvät kasvonpiirteet, ns. kaunis mies. Hyvä kuva kertoo tarinan, olit sitten Alfa tai orava -uros, kuvan on oltava selkeä, mieluiten kevyt hymy, hyvä ryhti, ja selkeä katsekontakti kameran kanssa - kuva puhuttelee silloin henkilökohtaisemmin.

      Mutta jos pitäisi valita kauniin miehen, jolla ei muuta olekaan kuin ulkoinen kauneutensa ja ruman miehen -joka ajattelee monella tasolla, on sanavalmis ja saa minutt nauramaan -välillä, niin ehdottomasti valitsisin deittiseurakseni jälkimmäisen.

      Iso Turn off on, jos mies on huomattavasti minua vanhempi, 10 vuotta vielä katson nipinnapin, mutta sitä vanhempaa en ottaisi vaikka mikä olisi. Sitä paitsi, miehestä välittyy silloin vain nuoruuttaan epätoivoisesti havittelevan irstaan vanhan ukon imago. Miksi 39-50- vuotias aikuinen mies haluaisi itselleen vasta juridisesti aikuisuuteen astuneen parikymppisen nuoren, kun samaan aikaan sinkkuina pyörii myös upeita saman ikäluokan naisia vapaina?

      Toinen Turn off on, jos mies aloittaa viestinsä: Oot tosi kaunis, Haluttaisko sua jutella?, Millaiset mitat neidillä?;), mitä kuuluu , moi , Päteekö suhun: Jos otan niin nielen;) yms. vastaavat mauttomuudet.

      Ja syyt miksi: A.) Oot tosi kaunis. -Niin olen, entä sitten? Kaikki miehet kehuvat ketä vain tussun toivossa, keksi jotain persoonallisempaa. B.) Älä ikinä kysy haluttaako jutella, aloita keskustelu vaikkapa kirjallisuudesta, tai asiasta, jonka olet huomannut profiilin perusteella olevan naiselle tärkeä. HUOM. LUE SE PROFIILI. Monesti miehet kirjoittavat vain katsomalla kuvan, eivätkä edes vilkaise mitä muita syvällisempiä tietoja profiili henkilöstä tarjoaisi. Nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi, ainakin sen verran, että vaivauduit lukemaan hänestä esittelyn. C.) Mauttomuudet, tätä ei tarvitse edes selittää. Jos ei ymmärrä niin silloin ollaan jo todella junttiuden rajamailla. Ja vielä D.) mitä kuuluu , moi , Omituisella ilmiasulla kirjoitettu teksti tai viesti joka sisältää vain pari sanaa, pistää miettimään onko kundi täysissä sielunvoimissaan. Yleensä en vastaa mitään vastaaviin viesteihin.

      • M53 ja N40

        Ensinnäkin: Kasvoista et voi lukea yhtään mitään!
        Toiseksi: Ikä ei merkitse mitään!
        Huomaa, ettet ole nähnyt elämää tarpeeksi.

        Moni asia jutussasi on ihan ok, mutta paljon uupuu, ja se on elämänkokemus.


      • Marc86
        M53 ja N40 kirjoitti:

        Ensinnäkin: Kasvoista et voi lukea yhtään mitään!
        Toiseksi: Ikä ei merkitse mitään!
        Huomaa, ettet ole nähnyt elämää tarpeeksi.

        Moni asia jutussasi on ihan ok, mutta paljon uupuu, ja se on elämänkokemus.

        Ja täällä ruikuttaa taas kaks katkeraa käppänää, joita muut eivät huolisi.
        Ensinnäkin: Kasvoista luetaan paljon ihmisestä. Millaista arvomaailmaa edustaa, onko kiinnostunut terveytensä hoitamisesta, mutta sitähän ei tuollaiset harput enää ymmärrä. Tai kestä käsitellä, kun oma naama roikkuu jo lattialla. Kyllä mieluummin katselen kaunista naista kuin kurttunokkaa.
        Toiseksi: Ikä MERKITSEE! nussi sinä siellä pappaa, mutta kaikki eivät sitä tee. Tuskin sitä munaa edes tuleekaan.

        Eiköhän jokainen normaali ihminen tajua, toisin kuin te kaksi harppua siellä, että 20v. ja keski-ikänsä loppua elävä ihminen on eri elämäntilanteessa. Melkein käy sääliksi tuollaisia


    • mies 35vee

      No miehen tulee olla huono käytöksinen, paljon viinaa juova, väkivaltainen, sellanen ketä ei tee kotitöitä ja mies saa myös käydä vieraissa.
      Naiset alkaa seurustelee tälläsen miehen kanssa heti.

      Joten älä ainakaan sano et olet kiltti, hyvä käytöksinen, mukava, juot alkoholia kohtuudella, et käy baareissa kovin usein ja jos sanot että osaat tiskata ja siivota niin nainen ei varmasti kiinnostu sinusta.

    • yamalia

      Tuskin pointti on siina, ettei naiset pitaisi miehesta joka osaa tiskata ja siivota. Mutta miksi nama taidot pitaisi mainita erikseen? Osaahan nyt jokainen aikuinen siivota.

      Ja mies 35vee, kylla ihan varmasti moni nainen haluaa juuri kiltin ja hyvakaytoksisen miehen. Ehka kohdallesi on vain osunut ikavia poikkeuksia.

      Kuten moni onkin maininnut, suurin turn off on se seksitaitojen mainostaminen. Tottakai jokainen haluaa kumppanin, joka on hyva petipuuhissa, mutta kun niita makuja ja ja mieltymyksia vain on niin monia. Olen itsekin paassyt nauttimaan ns hyvista kielimiehista. Mutta yksikaan heista ei kylla ole mainostellut taitojaan etukateen.

    • Uskoako vaiko eikö

      Kaiken tuon saman voisin kyksyä myös miehiltä, sillä useinkaan ei saa vastausta ja jos saakin, niin miehet kirjottlee ja kirjottelee ja ainenkaan minä naisena en osaa ehdottaa tapaamista, olen sen verran kai vanhanaikainen, et se on miehen tehtävä vai onko? Ihmetellä täytyy myös sitä, että miksi jotkut miehet ovat netissä vuosia, ei se voi olla enää normikäytäntö,, ja ihmetellä täytyy että tapaavat jotain, mutta krijotteleevat sitli muille, vähän niinkun varalla aina joku ja muutenkin, en todellakaan tiedä miten täällä oikein pitää sitten kirjottaa, eikö rehllisyys siis olekaan mitään? terveisin epätietoinen

    • Tavallinen tallaaja

      Minua kiinnostaa profiilissa perustiedot ja se, että toinen etsii tosissaan kumppania ja että se on päivitetty nykypäivään. Kun ensin on tutustuttu kirjoittelemalla, (korkeintaan kaksi viikkoa), ja mieluummin mese, gmail tai vastaava realiaikainen,niin on mukava käydä ihan vaan kahvilla ja tutustua toiseen livenä. Kukkia tai lahjoja en kaipaa, sillä jos kemiat ei vaan kohtaa, niin on tosi kurja tilanne olla kukkakimppu kädessä ja sanoa, että oli kiva tavata, mutta tämä oli tässä.
      Jos kaveri on kirjoitellut kivasti ja tuntuu siltä, että yhteinen sävel löytyy, niin kuva ei merkitse paljoakaan, mutta kiva saada kuva ennen treffejä. Helpompi tunnistaa ja antaa todellisemman käsityksen siitä, että haluaa tavata.
      Turn off: rehvastelu rahoillaan, ammatilla, vonkaaminen ja olen komeaksikin kehuttu. Kuka on kenenkin mielestä komea?
      Treffien päätteeksi voi sanoa suoraan, että ei kiinnosta jatkossa, eikä lupailla viestitellä tai soitella, vaikkei ikinä aiokaan ottaa enää yhteyttä. Rehellisyys on kaiken a & o!

    • justmytwocents

      Turn offeja:
      - Katkeruus. Profiilista käy esim. ilmi, että mies on käynyt kymmenillä epäonnistuneilla nettideiteillä, ja hän purkaa pettymystään nyt omassa profiiltekstissään.
      - Latteudet. "Juoksusi olet jo juossut."
      - Kirjoitusvirheet. Ehdoton nou-nou.

      Turn oneja:
      - Positiivisuus, elämänilo, veikeys, huumori, äly.
      - Hymyilevä profiilikuva.
      - Miehestä huomaa, että hän viihtyy omassa elämässään ja omassa seurassaan.

    • niitä näitä

      Ensin on ikä. Olen pitänyt haitarina max 10 vuotta kumpaankin suuntaan. Toinen on se, että miehellä ei saa olla jo seuralaista (vaimoa, avovaimoa, seurustelukumppania tms). On mukavaa, jos mies osaa vastata rennon ystävällisesti ja kyselee niitä näitä, mutta ei tuo esiin heti jotain seksitoiveita tai fantasioita. Viestintä on paljon tärkeämpää kuin profiili. Kyllä kuvakin on jokseenkin tärkeä, mutta ei yhtä tärkeä kuin miehen asenne eli että hän on rento ja mukava ja huumorintajuinen ja semmoinen, joka tuntuu välittävän. Yksi- tai kaksisanainen viestintä on rasittavaa, koska siinä ei pääse eteenpäin. Joskus minulle viestitti ihan mukavalta vaikuttava mies, mutta kun aina viesti oli "mitä kuuluu" niin se alkoi rasittamaan, koska eihän tuollainen kysymys johda mihinkään.

    • suukkis

      Huumori on tärkeä asia mulle. Jos jo viesteissä kolahtaa samantyyppinen huumori, niin se lisää välittömästi mielenkiintoa henkilöä kohtaan. On ihanaa kun toinen saa mut nauramaan ja hymyilemään pelkillä viesteillä. Totta tietysti, ettei kaikki ihmiset ole kirjallisessa ilmaisussaan notkeita.. ja se on ihan ok. Toisen arvostaminen, mielenkiinnon osoittaminen ja samantyyppiset arvot on tärkeää.

      Ja rehellisyys; jos hakee seksiseuraa omaa liittoaan piristämään, niin se kannattaa sanoa het alkuun ja muutkin erikoistoiveet kannattaa kakistaa heti. Ei tuhlaannu sit kenenkään aikaa, jos toiveet kovasti poikkeaa toisistaan.

      Profiilissahan on toiveet kumppanille ja ajattelen itse, etteivät reilusti toiveryhmän ulkopuoliset kirjoita edes viestejä. ? Tai siis itse en ainakaan lähesty niitä, joiden hakuun en kuulu.

      Mun ajatuksia tässä. Mielenkiintoinen ketju.

    • galilea

      Kunhan et oo "komeaksi kehuttu hyvin toimeentuleva kielimies joka harrastaa erotiikkaa", tämä siis yhteenveto niistä vastauksista joita minä saan. Harrastaa erotiikkaa? Kaveri, joka ei osaa kirjoittaa oikein sanaa avioero, ex-puoliso, lehmä, homo, kala, lahna tai lihatiski mutta erotiikka tulee kun kaupan hyllystä, siinä on jo tietoa tarpeeksi minulle. Erotiikkaa harrastavat tyypit ostelee miljoonilla Josephine Bakerin tai Marilynin alkuperäisvalokuvia yksityiskokoelmiinsa eikä kinua naisia netissä.

    • dfrgtyhuijok

      Järvenpääläiset miehet ei sano edes päivää enenkuin on nähneet kuvan. Siksi en mielelläni deittaa Järvenpääläisiä. Ja muutenkin, miesten luonne tuntuu rahoittuvan ja keskittyvän muuhunkin kuin tissien kokoon kun noustaan Suomen kartalla ylöspäin.

      Helsinkiäiset kehuskelee rahalla ja taiteen määrällä. Jotenki estoisia....en voi lähteä kahville ennenkuin on tulot selvillä ja henkilöllisyys tarkistettu.

      Ja mä onneton pyysin kahville, ihan oikeaa ihmistä, johon tutustua. Jos haluaa ettei tuhlaa aikaa "sopimattomiin naisiin" niin voi jutella vähän pidempään, ja kuunnella mitä sanotaan. Kuva tulee toisena ja mielellään siinä vaiheessa vois arvon herrat jo uskaltaa tapaamiseen jos tavattava on sopivan matkan päässä. Valheet paljastuu viimeistään siinä.

      Niin onki, en lähetä kuvaani enää kenellekkään. Monelleko sadalle se pitää laittaa enneku kiharoiden paikat miellyttää. Jos hylkää hiustenvärin takia niin ei ole valmis suhteeseen ollenkaan.

    • pitkä ketju ...

      Hei!
      En ihan kaikkia vastauksia jaksanut lukea, sillä juttu näytti luisuvan välillä sivuraiteille aloituksesta, joten toistoa saattaa tulla.
      Edes jonkinlainen tuoreehko kuva profiilissa on ehdottomasti ok. Itsestään perustiedot rehellisesti (koska ne kuitenkin pian paljastunee)
      Ei liikaa turhanpäiväistä runosuonta jne.

      Helpompi varmastikin kertoa, mikä profiileissä tökkii ;) eli kaikenlainen liika kehuminen. Myös kumppanin suhteen esitetyt vaatimukset "sporttinen, katseenkestävä..." Ymmärrän urheilullisuudella viitattavan usein varmastikin sopusuhtaiseen vartaloon, mutta meitä sopusuhtaisiakin on paljon, jotka emme hae rinnallemme himourheilijaa. Pidämme arkiliikunnalla ja ruokavaliolla (geeneilläkin?) huolta omasta ulkoisesta olemuksestamme, ja harrastukset ovat ihan muuta kuin lenkkeily tai punttisali.

      Laitetaampa tähän väliin oma ikäni 48v. ja /- näillä nurkin soisin siis kuvitellun kumppaninkin olevan. Ajatukset saattavat olla toisenlaisia 25v. nuoremmilla tai vanhemmilla...
      Kun viestittely alkaa, käännän kelkkani nopeasti, jos ikäiseni mies on työtön tai sairaseläkkeellä "burnoutin" tai vastaavan sairauden vuoksi. Ei työttömyys eikä burnout ole synti, mutta tähän ikään mennessä on tullut jo nähtyä näitä liikaa, ja tiedän, ettei tulevaisuutta ole. Tähän gategoriaan voi myös ympätä kaikki viittaukset taloudellisesta ahdingosta, ulosottomiehistä jne. Ehdoton vaatimukseni on se klassinen "tulee toimeen omillaan".
      Mukavasti ja rennosti voi kirjoittaa, kertoen oleelliset seikat, lapset, lastenlapset?, hehkuttamatta asiasta meilitolkulla, kuin ei elämässä muuta olisikaan. Harrastukset ja kiinnostuksen kohteet olettamatta, että vastapuolella olisi samoja harrastuksia (tokihan se on mukava lisä, muttei millään lailla tärkeä asia) Olemalla uteliaan kiinnostunut/kunnioittava myös minun harrastuksista tms. Jos joku molempia kiinnostava yhteinen aihe löytyy, mielipiteiden vaihto on toki silloin paikallaan enemmänkin.
      Soisin meilailun jatkuvan kuitenkin muutaman postin verran, kenties mesengerjutustelunkin, jonka jälkeen ehdotus tapaamisesta olisi "helppo", eli päivätapaaminen vaikkapa sunnuntaina kahvilaan, viinilasilliselle tms.

      Jos profiili on kunnossa ja viestit sen jälkeen täynnään kirjoitusvirheitä, tai eivät vastaa muuten kunnossa olevaa profiilia, alkaa kyllä epäilyttämään?

      Itseäni jäi aloituksessa mietityttämään lauseesi: "Jonkun aika painavan syyn tajusinkin..." Mikä tämä painava syy on, ja tulisko se kertoa jo profiilissa, välttäen näin turhat yhteydenotot?

    • 1treffit

      Tuntuu, että miehet kyllä tykkää kertoo ittestään, muttei oo aidosti kiinnostuneita naisen kiinnostuksen kohteista. Ei pahemmin kysele mitään, korkeintaan jotain ympäripyöreätä. Minulla on profiili ollut lyhyen aikaa ja yhden miehen tapasin. Kuva ei ehkä sytyttänyt, mutta hän kertoi paljon itsestään (lyhyesti kuitenkin, ei mitään romaaneja joka asiasta) ja meillä tuntui olevan yhteisiä arvoja ja tavoitteita. Toki saman alan koulutus vaikutti kiinnostukseen. Mies kyseli minulta paljon niin pintapuolisempia juttuja kuin syvällisempiäkin ja pieni kiltti flirtti sai viimeistään kiinnostuksen heräämään.
      Ei tuosta mitään yksiä treffejä kummempaa seurannut, mutta kyllä sen jo viesteistä huomaa tuleeko livenä yhtään juttuun.

      -Kerro siis itsestäsi avoimesti, muttei liikaa jaarittelematta.
      -Ole aidosti kiinnostunut naisesta ja koita löytää mitä yhteistä teillä on.
      -Muista pieni (kiltti!) flirtti niin sinusta ei saa tosikkokuvaa :)
      -Profiilissa muutakin kuin "tuntomerkit" on toki plussaa, mutta ei siellä mitään novellia tarvitse olla, viestit ne ratkaisee

      En myöskään innostu miehistä, jotka eivät profiilissaan tai viesteissään kerro oikeastaan mitään itsestään vaa haluavat kertoa kaikki "sitten puhelimessa tai naamatusten". Itse haluan tietää hiukan enemmän tyypistä ennen kuin alan soittelemaan tai varsinkaan tapaamaan.

      Myös viestit, joissa on "hei söpöliini/kaunokainen/ihanuus tms." ei innosta. En edes tiedä miksi..

    • yksi näkökulma

      Moi,

      itse katson profiilitekstin, mitä mies hakee ja miten itseänsä kuvailee. Onko yhteydenottava mies profiililtaan tai viestiltään sitä mitä itse olen profiilissani sanonut. Pidän miehistä, jotka osaa jututtaa jo viestillään ja saa kirjoitettua viestiin muutakin kuin faktat itsestään eli siis small talk ja fiksu sellainen. Taatusti lähden treffeille, mikäli miehen ulkonäkö on ok, eli ei tarvi olla malli, mutta itse hoikkana en myöskään halua tosi ylipainoista miestä. Tämä minun mielipiteenäni.

    • WhoCares???

      Kuka tai ketkä aina kirjoittelevat näistä "kyselyistä" siitä sun tästä?
      Näitä pelle-koti-analyytikkoja on näissä ryhmissä pyöriskellyt jo pidemmän aikaan. Onko teillä joku tirkistelemisen tarve, ette itse kykene siihen mistä kysytte vain mistä oikein on kyse?

      Typeriä kysymyksiä toinen toisensa perään. Melkoista pelleilyä.

    • kuka mitäkin

      Mitkä on ne asiat miehen profiilissa jotka vaikuttavat?
      - kun mies antaa ymmärtä etsivänsä vain yhtä naista
      Millaisia miehen viestinnän tulisi olla tuon lisäksi?
      - asiallista, ei saa luvata enempää kuin aikoo pitää.
      Millainen kuvan pitäisi olla?
      - ei tarvitse olla kuvaa, olen mennyt "sokkonakin" treffeille. Itselläni on ajantasainen kuva ja minusta miehet yleensä hakevat myös ulkoisesti vertaistaan. Yhtään rumaa miestä en ole tavannut. Se ei voi olla sattumaa.

      Olen hiukan vanhempi nainen joten voin puhua vain ikäisistäni, yli 50 v. miehistä. Pettymystä on aiheuttanut se, että miehet eivät enää haluakaan sitoutua. Heillä on tosiaan lapset ja lapsenlapset, he nauttivat vapaudestaan ja kaipaavat vain syliä ja seksiä silloin tällöin. Onhan se seksikin tärkeä osa parisuhdetta, mutta kaipaisin siihenkin turvalista ihmissuhdetta. Minä en tiedä onko anoana seksisuhteena olo se turvallinen ihmissuhde.

      Olen kokenut sen kemioiden kohtaamisenskin, mutta sekin tarkoitti miesnäkökulmasta, että olin helppo nakki sänkyyn kaadettavaksi. Ei siis kovin romanttinen seuraus.

      Taidan sulkea omalta osaltani nettitreffiprofiilini ja katson, millainen suhde minulle nyt on tarjolla. En voi sietää miehiä, jotka tutustuvat yhtä aikaa moniin naisiin ja lupailevat monille paljon. Olen ensi kertaa tavannut miehen joka lopetti treffipalstalla seuran haun ensi tapaamisemme jälkeen ja nyt olen tavannut hänet jo toistekin. Ainakin seksiä minulle on tarjolla. Niiden lukuisten muiden harrastusten ohessa olen kai sitten yksi harrastus, jolle koetetaan löytää aikaa kalenterista jostain välistä. En tiedä. Ainakin mies on sanonut että toivottavasti suhde jatkuisi vaikka loppuelämän ja ettei hänkään montaa naista yhtä aikaa pidä.

      Minä olisin halunnut löytää tavallisen "naapurin pojan"... Tutun ja turvallisen... ei tämä nyt ihan niin mennyt tälläkään kertaa, mutta katson, mitä tästä kehittyy.

    • nämä alkuun

      ensinnäkin pitää olla rehellinen jos oot varattu (avo,avioym parisuhteessa)oleva niin älä sano olevasi rehellinen koska valehtelet jo siinä kerrot suoraan haetko vaki vai seikkailu seuraa ikäsi mistä pidät ja mitä odotat kumppaniltasi kuva ei ole tärkeä vaan se mistä itse pidät ja minkälaisen kaverin tahdot olevan harrastuksia voisit myös laittaa

    • puputupuna1

      No kyllähän se ulkonäkö täytyy olla jollain lailla omaa silmää miellyttävä ja tietysti myös toisinpäin sitten.
      Itse en tykkää salailevista miehistä...miksi pitää pantata asioita? Tulee fiilis että on jotain vialla kun ei voi sanoa edes nimeään.
      Mulle ei miehen ammatilla ole mitään merkitystä, eikä sillä osaako kirjoittaa kirjakielellä.... puhekieli käy hyvin. Enkä mä virheistäkään hylkää.
      Juttu jos luistaa ja on rehdin olonen niin se on paras. Itsensä ylistäjät sen sijaan jää aina arveluttamaan...monesti ne on sit jotain muuta kun mitä antavat ymmärtää.
      Mulle on käynyt monta kertaa niin että kun kiinnostun miehestä...loppuu miehen puolelta se yhteyden pito siihen...ei mitään selityksiä tai kohteliaita hyvästejä.

    • WhoCaresAboutBambi?

      Voi helvetti, näin kaavamaisesti luulet elämän veivän sinua?
      Suom24:ssa on kaikenlaista kyselyyä ja vastaavaa näistä asioista.
      Totuus on kuitenkin niin, että jokaisella yksilöllä on oma tsäkänsä näissä jutuissa ja sitä ei millään tilastomatikan kyselyillä ratkota.

      hoh hoh, paskat on puheet täällä ja paska on deittipalvelukin.
      Pakko sano näin ja suoraan.

    • harhaan> johdettu

      Laittakaa nyt hyvät ihmiset tuore valokuva prifiiliin.

    • epäkelpo

      Naisille ei kelpaa mikään tavallinen mies, vaan pitää olla täydellinen:
      Miehekäs, urheilullinen, älykäs, vapaa, nuorekas, komea, seksikäs, uskollinen, luotettava, tunteellinen, henkevä, keskustelutaitoinen, kuuntelutaitoinen, mukava, hyväsydäminen, sosiaalinen, kunnollinen, turvallinen, rehellinen, aktiivinen, vahva, kohtelias, ystävällinen, seurallinen, ahkera, käytännöllinen, miellyttävä, hyväkuntoinen, puhelias, iloinen, sivistynyt, suvaitsevainen, hyvätapainen, viisas, avoin, lempeä, rakastava, järkevä, romanttinen, hellä, kyvykäs, lahjakas, vastustamaton, atleettinen, hyväkäytöksinen, voimakas, kylmäverinen, rautainen, tarmokas, joustava, ensiluokkainen, kätevä, huoliteltu, ihana, luja, liikunnallinen, jäntevä, herkkä, syötävä, kypsä, päättäväinen, kykenevä, aistikas, eloisa, iloinen, jykevä, roteva, vakava, ripeä, kova, itsenäinen, arvokas, ilmeikäs, kursailematon, näppärä, huomaavainen, leveäharteinen, rohkea, pehmo, hauska, energinen, riidaton, anteeksiantavainen, suorapuheinen, vilpitön, normaali, empaattinen, sopuisa, sydämellinen, johdonmukainen, demokraattinen, kestävä, luonteva, säädyllinen, haaveellinen, luova, villi, idearikas, taitava, parraton, hyvä, edustava, harmoninen, koulutettu, hyödyllinen, onnellinen, tavoiteltava, rehti, innokas, ymmärtäväinen, poikamainen, rakastettava, kärsivällinen, isällinen, hienostunut, vakaa, jännittävä, terävä, kiinnostava, neuvokas, kannustava, suostuvainen, ponnekas, muodikas, tuttavallinen, sopusuhtainen, hurmaava, kokenut, raisu, sitkeä, johdonmukainen, ryhdikäs, pitkäaikainen, perusteellinen, lämmin, viileä, raikas, leppoisa, lainkuuliainen, siveellinen, murtumaton, ilmiömäinen, hyväryhtinen, riittävä, uskomaton, puhdasrotuinen, hyvänhajuinen, tekninen, ennakkoluuloton, loukkaamaton, ketterä, nokkela, läheinen, särmikäs, intohimoinen, järkkymätön, pettämätön, rasittumaton, säihkyvä, sovinnollinen, rempseä, huolehtivainen, kadehdittava, suvaitsevainen, epäitsekäs, puuhakas, riemullinen, pidättyväinen, mainio, kelvollinen, satumainen, aito, säteilevä, suorasukainen, syvämietteinen, rasittamaton, ruoanlaittotaitoinen, lumoava, käytännöllinen, suurenmoinen, naimaton, sympaattinen, pätevä, mestarillinen, jalomielinen, häveliäs, verraton, sopiva, rauhoittava, ihailtava, sovelias, luonnollinen, moitteeton, sopeutuvainen, viihtyisä, välitön, ainutlaatuinen, mielikuvituksellinen, pitkäikäinen, koulittu, hyveellinen, säntillinen, notkea, kiihkeä, reipas, syttyvä, kaunis, ihanteellinen, hurskas, pirteä, poikkeuksellinen, musertava, suosittu, periaatteellinen, rytmikäs, karaistunut, runollinen, nuhteeton, voittoisa, ehdoton, riippumaton, kiitollinen, pehmeä, salliva, oivallinen, siisti, lystikäs, nopea, horjumaton, ponteva, sähköinen, pitkämielinen, järjestelmällinen, taloudellinen, luhistumaton, tavallinen, kaihoisa, tajuton, venyvä, hellittämätön, sävyisä, oppinut, palveleva, tasapuolinen, nykyaikainen, rikas, tarkka, kunniallinen, jalo, omavarainen, ehtymätön, kaikkitietävä, oikeudenmukainen, vetovoimainen, pystyvä, lannistumaton, ujostelematon, tunnollinen, uupumaton, säyseä, täsmällinen, suloinen, seuranhaluinen, puoleensavetävä, hyväluontoinen, kielitaitoinen, teeskentelemätön, suopea, mielenkiintoinen, tyrmistyttävä, sisukas, puhdas, sukkela, armelias, tenhoava, suotuisa, tehokas, helläsydäminen, tarkkaavainen, monipuolinen, toivottava, viaton, sopusointuinen, hillitty, taivaallinen, hyvä kokki, samanlainen, naseva, säästäväinen, tahdikas, rauhallinen, tuoksuva, charmikas, hyväntahtoinen, uskottava, viihdyttävä, kunnioittava, taidokas, mieluinen, työteliäs, vakaa, tasavertainen, musikaalinen, parrakas, valistunut, kekseliäs, moraalinen, vakavarainen, unohtumaton, raju, loukkaantumaton, uljas, palvova, turmeltumaton, avulias, rento, viehättävä, loistava, hämmästyttävä, huolellinen, terve, raavas, suorasanainen, selkeä, erinomainen, mukautuvainen, nerokas, suulas, leikkisä, uuttera, raitis, sovinnainen, toverillinen, hienotunteinen, valpas, makea, valveutunut, samanmielinen, yritteliäs, kainostelematon, taiteellinen, haaveileva, hyvänmakuinen, runsas, kunnianhimoinen, tupakoimaton, hätäilemätön, diplomaattinen, kunnioitettava, hyvämaineinen, uhrautuvainen, sankarillinen, voittamaton, selviytyjä, persoonallinen, vaihteleva, maksukykyinen, itsevarma, ylivoimainen, korvaamaton, unelma, täydellinen, paras, ykkönen, kymppi, upea, huumorintajuinen, realistinen, muuntautumiskykyinen, vaatimaton ja vitsikäs.

      • oawie

        Juuri noin se menee, vain täydelliset machomiehet kelpaavat !


      • en täytä vaatimuksia

        Miesten vaatimukset ovat huomattavasti pienemmät. Naisen pitää olla vain himokas, povekas ja nuori.


      • vanha rouva

        Kiitos komeasta listasta - pitänee harkita oma ihannemiehen listaa uudestaan taitaa olla vähän lyhyt, ei leikki leikkinä. Tässähän on lähes 370 erilaista positiivista ominaisuutta. Eikös tämä kuvaakin hienosti suomalaista miestä!!! Kyllä jokaisessa miehessä nämä piirteet löytyvät. tätä mieltä minä vahvasti olen. Osa näistä ovat hallitsevia ja suurin osa piileviä aktivoituen tilanteen mukaan, eikö? Joskus elämänsä aikana...


      • Vähän nuorempi rouva
        vanha rouva kirjoitti:

        Kiitos komeasta listasta - pitänee harkita oma ihannemiehen listaa uudestaan taitaa olla vähän lyhyt, ei leikki leikkinä. Tässähän on lähes 370 erilaista positiivista ominaisuutta. Eikös tämä kuvaakin hienosti suomalaista miestä!!! Kyllä jokaisessa miehessä nämä piirteet löytyvät. tätä mieltä minä vahvasti olen. Osa näistä ovat hallitsevia ja suurin osa piileviä aktivoituen tilanteen mukaan, eikö? Joskus elämänsä aikana...

        Samaa mieltä Vanhan Rouvan kanssa. Miten ihmiset kuvitteleekin että niistä ei muka löytyisi 370 positiivista ominaisuutta kun hakellaan se yleinen hyvä luonteenlaatu ihan alkupaloihinsa. On tuossa paljon sellaisia ylisanoja joita normaalit ihmiset eivät oikeasti kaipaa kumppanissaan kuin hetkittäin ja joita kukaan ei oikeasti voi olla 100% ajasta, mutta kun vähänkään rehellisesti miettisi itseään ja olemustaan, niin melkein kaikki noista vaatimuksista täyttyy jokapäiväisessä elämässä ihan siinä sivussa huomaamattaan.


      • Nainen 44v

        Unohdit kuitenkin tärkeämmän asian että sitä kemiaa pitää löytyä !


      • heppa123
        en täytä vaatimuksia kirjoitti:

        Miesten vaatimukset ovat huomattavasti pienemmät. Naisen pitää olla vain himokas, povekas ja nuori.

        Himokas, luotettava, sosiaalinen ja povekaskin olen


    • Ketju_pois!

      Heittäkää jo helvitissä tämä tyhmä "Kysely naisille treffeille lähdöstä" täältä pois.
      Suoraan sanoen v*taa nähdä tätä naiviatekstiä kuukaudesta toiseen.

      Hyi helvetti!

    • Jotain.Uutta.Peliin

      Vieläkö tämä turha aihe on täällä roikkumassa?

    • röhöä

      vetäse hanuri päähäs!

    • x

      Laitoin joitakin vuosia sitten ilmoituksen. .Ärisjätirisijäjästi mies etsii ihanaa naista. Nykyinen vaimoni vieläkin sillointällöin sanoo, että just tuollasen miehen halus. Se tuntuu mukavalta ja miun ärisemiset hää saa heti laannuteltuu. ja kaikilla hyvä ja onnellinen olo.

    • Varmasti!!
    • 24231615y

      Käyn myös naisena lukemassa miehen vieraskirjaan jätetyt viestit.

      Minusta on omituista ja jotenkin säälittävää, jos jollakin on tarvetta säilytellä saatuja kuolausviestejä. Se kertoo: katsokaa kuinka monet ihmiset mua oikein kuolaa ja haluaa...

    • masterBB

      Kokeilkaa

      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • Ja piiri pieni pyörii...

      Eli naiset valittaa kun tulee viestejä niin paljon että rima nousee väkisin, miehet taas valittaa että viesteihin ei vastata ja naiset ei tee ollenkaan aloitteita.

      Onko kukaan miettinyt että mistähän ihmeestä tämä voisi johtua? Olisiko kenties omissa tottumuksissa jotakin jonka muuttamalla tät asiaa voisi korjata?

      Kuinka moni mies tekee profiilihaun ja sitten spämmää jokaiseen vähänkin kiinnostavaan profiiliin jonkuu valmiiksi kirjoitetun liirumlaarumin ihan vain siksi kun se on täällä niin helppoa?

      Entä mitä tapahtuu kun näitä miehiä on satoja? Päästään juuri siihen monen naisen mainitsemaan viestien määrään joihin meinaa hukkua.
      Miksei täällä voisi noudattaa ihan samoja toimintaperiaatteita kuin ihan normaalisti suurin osa varmaan tekee? Eli lähettää YHDEN viestin YHDELLE kiinnostavalle henkilölle, jos se ei natsaa niin siirtyy seuraavaan.

      Jos kaikki toimisi näin, niin se naisten saama viestien tulva kokisi suuren inflaation joka auttaisia meitä kaikkia.

    • Ei netin kautta

      Arvoisa mies, minä en henkilökohtaisesti lähtisi treffeille netin kautta mistään hinnasta. En osta sikaa säkissä.

      En myöskään baareista hae tuttavuuksia.

      Olen edelleenkin sitö mieltä, että tulee vastaan jos on tullakseen, etsimällä löytää varmasti sänkykumppanin, mutta ei todellista kumppani elämään yhdessä.

      Näitä pelureita on tämä netti pullolaan, kuten baaritkin ja heitä riittää työpaikoille, joten pitää pitää silmät auki, jotta välttyy kaikelta pahalta. Peluri on aina peluri ja pettäjä on aina pettäjä, samoin väkivaltainen on aina väkivaltainen, näitä on pilvin pimein jonossa tulossa, mutta ei kiitos.

      • Vainoharhainen nainen on aina vainoharhainen?

        Jos ne nettideitit on sinulle niin jyrkkä EI, niin ihmettelenpä suuresti miksi sitten täällä vietät aikaasi?


    • kokemusta on

      Mies voi tehdä itsensä mielenkiintoiseksi muutamalla yksinkertaisella asialla. Ensimmäinen on ettei itse kommentoi ulkonäköään. Olen kyllästynyt "urheilullisiin ja nuorekkaisiin" viiskymppisiin, jotka oikeasti ovat vanhoja plösöjä ukkoja.
      Toinen on se oikeinkirjoitus. Jo luettavuuden vuoksi on hyvä osata peruskoulussa opetetut asiat, eli tosiaan ne pisteet ja pilkut ja isot alkukirjaimet. Jokusen kirjoitusvirheen ymmärtää, sitä sattuu kaikille, mutta voihan tekstin lukea läpi ennen lähetystä. Ja jos ei osaa edes perusasioita kirjoittamisesta (ekan luokan juttuja) niin tulee mieleen että mies on muutenkin yksinkertainen.
      Kolmas on miesten ikuinen puutostila. Joko mies aloittaa suoraa seksijutuista tai viimeistään muutaman viestin jälkeen. Mä olen ymmärtänyt että noi seksitreffisivustot on erikseen ja esim. E-kontaktissa, Suomi24, Ccdatessa pitäisi olla muun kuin pelkän seksin etsijöitä. Olen samaa mieltä siinä, että seksi on iso osa suhdetta, mutta kun ensin pitäisi olla se suhde!!! Ja sitä harvemmin aloitetaan suoraan sänkyyn hyppäämällä.
      Ja vika mikä ärsyttää. Jos 41 vuotias nainen on ilmoittanut miehen yläikärajaksi 47 vuotta, niin miksi reilusti yli viiskymppiset ottaa yhteyttä. Eikö ne tajua että ei kiinnosta!! Sama jos jo profiilissa lukee että pitää olla yli 180 cm, (itse olen 173 cm) niin miten jollain alle 170 cm on pokkaa luulla että olisin kiinnostunut. Näihin en edes viitsi vaivautua vastaamaan, lukisivat profiilin ensin läpi ja uskoisivat sitä! Ja näitä viestejä on paljon!!!

    • vcvcvcvcvc

      Sinäänsä vähän koomista, että te naiset ajattelette miesten laittavan viestiä vain muutamalle naiselle täällä.

      Tottakai tavallinen mies, joka kaipaa kuitenkin ystävyyttä / kumppanuutta naisen kanssa haluaa maksimoida omat mahdollisuutensa. Ikä ja terveyshän siinä menee keskiverto jantterilla nettideitissä, jos lähettää yhdelle naiselle viestin kerrallaan. Mielummin massapostataan profiileille, jotka on sinnepäin ja katsotaan ketä saadaan koukuun / treffeille asti.

      Moni meistä miehistä tyytyy aika vähään teissä naisissa.... sorry vaan.

    • A200320140504021118A

      VALLOITUTETUKSI KUULUUSE TULLA SEURUSTELU AVOLIITTO TYTTÖ YSTÄVÄ TYTTÖ KAVERI NAIS YSTÄVÄ NAIS KAVERI TÄRKEESTI ITSELLESI TÄRKEESTI SEURUSTELEE AVOLIITTO POIKAA YSTÄVÄ POIKA KAVERI MIES YSRÄVÄ MIESKAVERI SEURUSTELU VAIMONA EUKKO KULTA ROUVA PUOLISO EMÄNTÄ SURAKKA VELI MIEHENÄ SURAKKA VELI HALUISKO NAISET VASTAAN OTTAA VÄKISE EI KUULU PARISUHDE PARISKUNTA VAIMONA RASKAANA SYNNYTTÄÄ TYTTÖPOIKA VAUVA VAIMON LAPSI ÄITINÄ MIEHENÄ ISÄ LASTEN TARHA PÄIVÄ KOTI KERHO ESKARIESIKOULUTYTTÖ ALASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 3216325 YLÄASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 97 TÄRISEVÄ PORNOSTTAAT PORNOSEKSI NÖRTTI NYGRI TIPSA TAPSI TAKA PÖMPELI REIKÄ SILMÄ MURSI MURMELI PINA PIMPPA PIMPEROTENA MUKSI POHJOISAHONKADU28D9 OUTOKUMPU OTTAA YHDEYTTÄ SINUUN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe