Voiaromi????!?

"luontaiset aromit"

Mitä se on ja mistä se on tehty?????

Tuli tyhmänä ostettua voinmakuisia popcorneja ja huomasin paketista, että oli jotain häikkää valmistuksessa tapahtunut kun paketti oli rasvaisen valkoisen tahman ympäröimänä. Varmaan sitä voiaromia... Ainakin hajun mukaan...

Söin sitten popparit ja nyt alkaa oleen tosi huono olo...

En nyt tässä hysterisoi, mutta olis ihan kiva edes tietää mitä olen syönyt!

(Kiitos Finelli kun laitat tavallisen kansan tietoon näitä asioita! Sivuilta ei meinaan löydä Erkkikään mitään...)

6

6934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä näitä riittää

      Katohhan, pizza paskatauti on nyt sitten siirtynyt jo poppareihin.
      niin että ostit viallisen tuotteen söit siitä huolimatta sen ja nyt valitat.
      ja vieläpä netissä.. nii tännehhän kuuluu laittaa kysymys siitä mitä oot
      syönyt koska kaikkihan sen tietenki tietää.. ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ !
      sulla kun on se pussi niii LUE SIELTÄ !
      mitä v...a se meitä muutenkaan liikuttaa että tunget kitusiisi jotain
      "pahaa" vapaaehtoisesti. No oisit nyt sitten jättänyt syömättä.
      Voi pyhä yksinkeraisuus.

      • "luontaiset aromit"

        Kyse on siitä, että mitä tuo voiaromi pitää sisällään?

        Ilmeisesti sinulla on korvien välissä vikaa kun et ymmärrä, että sitä ei siinä paketissa lue. Eikä myöskään missään virallislähteissä. Anyway sitä voiaromia on joka ruokaan tungettu ja jos sinua ei kiinnosta mitä se on, niin olet yksinkertaisesti tyhmä ja tämän yhteiskunnan lammas! Juuri niitä, joita saa "ohjata" mielin määrin...

        Otin tietoisen riskin kun söin kyseiset popparit. Ja hengissä ollaan! Silti minulla on oikeus tietää voiaromin valmistusaineet.


      • hei haloo.....
        "luontaiset aromit" kirjoitti:

        Kyse on siitä, että mitä tuo voiaromi pitää sisällään?

        Ilmeisesti sinulla on korvien välissä vikaa kun et ymmärrä, että sitä ei siinä paketissa lue. Eikä myöskään missään virallislähteissä. Anyway sitä voiaromia on joka ruokaan tungettu ja jos sinua ei kiinnosta mitä se on, niin olet yksinkertaisesti tyhmä ja tämän yhteiskunnan lammas! Juuri niitä, joita saa "ohjata" mielin määrin...

        Otin tietoisen riskin kun söin kyseiset popparit. Ja hengissä ollaan! Silti minulla on oikeus tietää voiaromin valmistusaineet.

        Ja sitä sinä pässi sitten kyselet netissä.
        Ei sitten tullut mieleen kysyä itse valmistajalta vaan piti tänne heittää provo.
        Ketään ei kiinosta sun paskatautis ja se on jo niiiin kulunut juttu kun olla voi.
        kaikilla muilla on vissiin silmät päässä millä lukea ja suu millä puhua, sulla itelläs se ongelma on kun pitää ahtaa itsensä täyteen popparia, pentujen ruokaa ja sitten vinistä että voi voi kun on huono olo.
        Mulle ei toistaseks kaupan myyjä ole tunkenut mitään väkisellä ostoskoriin, sulle vissiin on niin että kuka se on tässä tyhmä.


      • 9865r4
        "luontaiset aromit" kirjoitti:

        Kyse on siitä, että mitä tuo voiaromi pitää sisällään?

        Ilmeisesti sinulla on korvien välissä vikaa kun et ymmärrä, että sitä ei siinä paketissa lue. Eikä myöskään missään virallislähteissä. Anyway sitä voiaromia on joka ruokaan tungettu ja jos sinua ei kiinnosta mitä se on, niin olet yksinkertaisesti tyhmä ja tämän yhteiskunnan lammas! Juuri niitä, joita saa "ohjata" mielin määrin...

        Otin tietoisen riskin kun söin kyseiset popparit. Ja hengissä ollaan! Silti minulla on oikeus tietää voiaromin valmistusaineet.

        Siinä olisi voi aromista vähän asiaa kun se kerran on niin helvetin hankala etsiä tietoa itse.. http://ekoodit.fi/ekooditon-aine/9028/diasetyyli/


    • SabertoothSalmon

      Voiarmonilla voidaan tarkottaa diacetyyliä, joka on voin makuista. Se voi olla jotakin muutakin jos puhutaan vain luontaisesta aromista. Varmaksi voi tietää vain jos kysyy valmistajalta. Sitä en osaa sanoa, voiko huonovointisuus johtua juuri tästä aineesta. Vaarallista sen ei joka tapauksessa pitäisi olla, jos ei ole yliherkkyyksiä.

      Ja sinä pään aukoja siinä voit mennä vähän itsees, ihan asiallinen kysymys tämä on. Tyhmänä pitäisin vain sitä, jolle on tärkeämpää alkaa päteä tyhjästä sen sijaan että koohteliaasti sanoisi asiansa.

    • diasetyyli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe