En tiedä minne tätä purkaisin niin laitanpahan sitten tänne...
Olen tässä puun ja kuoren välissä miesystäväni ja parhaan ystäväni välissä.
Ystävän olen tuntenut jo kymmeniä vuosia ja purettu on toisillemme hyvät ja pahat, yhdeksän hyvää ja kymmenen kirosanaa.
Paljon isoja ja rankkojakin asioita...
Tapasin sitten kauan (leskenä) oltuani miehen. Alkuun kaikki meni tosi hyvin meidän kolmen kesken, iloittiin yhdessä siitä että lopulta joku löytyi munkin elämääni.
Miesystävän kanssa alkoi sitten tulla riitoja, lähinnä mun ajankäytöstäni, ystävä ei asu ihan lähellä ja päivisin ollaan useasti netti- tai puhelin yhteyksissä. Miehestä tuli mustasukkainen.
Tuntui kun mua revittäisiin kahtialle, ja lopulta tilanne päätyi melkomoiseen riitaan jonka jälkeen oltiin yli kuukausi erillään.
Ystävä ymmärsi, tuki ja auttoi .
Mies epäili että mulla on joku "nettirakkaus" meneillään vaikka sanoin ettei tosiaankan ole.
Mies alkoi tehdä sovintoa vähin erin ja nyt on asioita puitu ihan urakalla, ja olen selittänyt miten hankalaa tämä on mulle enkä halua
olla mitenkään kenenkään puolella toista vastaan. Ystävä on jyrkällä kannalla; ei enää koskaan takaisin.
Mies rakastaa mua oikeasti, samoin kuin ystäväni.
Tämä on niin vaikeaa; tuntuu että jommasta kummasta oisi luovuttava. Yhteiseen juttupöytään heitä ei saa, sen tiedän.
Ja nekin kerrat kun ystävää tapaan ihan livenä niin ei sitä nyt haluaisi riitelemiseen käyttää.
Miehen luokse luikin nytkyisellää silleen etten kerro koko asiasta mutta tiedän että ystäväni vaistoaa tilanteen koska on varoittanut
monesti menemästä sinne. Jodun siis tavallaan keksimään "tekosyitä" siitä että menen.
Kummastakaan en haluaisi luopua. Me ollaan ihan aikuisia kaikki,
tilanne on vaan tosi tukala ja epäselvä.
Mitä mä teen....
mies vs paras ystävä
3
358
Vastaukset
Miksi ihmeessä sinun pitäisi luopua jommasta kummasta? Molemmathan sinun mukaasi rakastavat sinua, ja ovat tärkeitä sinulle. Miehesi saa nyt oppia sietämään ystävääsi, ja ystäväsi pitäisi ymmärtää valintasi, jos otat miehesi takaisin. Valehdella ei kenellekään tarvitse, eikä pidä.
Minä en ainakaan pystyisi luopumaan nykyisestä parhaasta ystävästäni. MIeluummin menisi se mies... Mutta se on vain minun mielipiteeni.- xym
Niin, miten se nyt sinun ystäväsi mielenrauhaa järkyttää jos sinulla on mies?
Taitaa ystäväsi olla sinulle kateellinen ja sinusta mustasukkainen. Luota siihen, että tämä tilanne on ihan OK, siis että seurustelet miehen kanssa ja pidät ystäväsi. Mies on jo tullut hienosti vastaan joustamalla asiassa, hänessä voisi olla ainesta pidempäänkin suhteeseen. Päätä ihan itse, ja pidä huoli, että sen paremmin mies kuin bestis-ystävätärkään ei sanele sinulle, miten pitää elää ja tuntea. Jos tulee välirikko bestikseen, siinä on silloin ystävälläsikin kasvun ja nöyrtymisen paikka, ymmärrystä täytyy löytyä siihenkin, että sinulla on muita ihmissuhteita, joita vaalit. Miten hän saa päättää sinun rakkauselämästäsi, ei hänellä ole oikeutta kiristää sinua minun mielestäni. Älä pyrikään siihen, että teillä kolmella on yhdessä kivaa, tapaa aina vain jompaakumpaa, niin hyvin menee! - Oma elämä
Molemmat on perseestä. Eihän ystävä voi päättää kenen kanssa sinä olet. Ja mitä miesystävällesi kuuluu ajankäyttösi, siitähän pääsätä sinä.... avi muka aikuisia :DDDD
Mustasullainen, ei kuulosta hyvältä pidemmän päälle.
Miksi jommasta kummasta on muka luovuttava? Kuka painostaa?
Mitä tekee ystävällä joka riitelee koko ajan?
Olet tosi pöljä. Sinulla on vain yksi elämä ja päätökset tet sinä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418