Oletteko käyneet Kemissä Hiuskulmassa? Kaipailisin kokemuksia? Millanen paikka? Hinta? Ketä töissä?
HIUSKULMA-KOKEMUKSIA?
8
2435
Vastaukset
- kreisi gööl
Eijoo vissiin kukkaan käyny... ;)
Mutta eräs tonen parturi on aika karmee jo nimens perusteella: "rasvanen/paskanen letti"! Todennäkösesti ovat olleet mielestään fiksuja ja kielitaitoisia, ja ajatelleet laittaa nimeksi raflaavan rohkean "hurja/kreisi letti", mutta metsäänpä meni kummiskin - vain ekan kirjaimen virhe... :D
En kävis kys. paikassa parturissa ihan heti, kerta nimikin on noin karsee. - parturi Ke-Va
Koivuharjulla on Kemin halvin ja paras parturi mun mielestä:) Tietty riippuu siitä mitä aiot letilles tehdä.. Itse oon käyny kyseisessä paikassa jo 7 vuotta. Olen kysellyt hintoja keskustasta ja siel on aina ollu tuplasti kalliimpaa (ehkä korkea vuokra syynä?). Mut tosiaan 10e viimeksi maksoin vakioparturilleni ja hän leikkas multa kerroksittain hiuksia joka puolelta sen 2cm.. Sama homma ois maksanu kaupungilla 18-21e. Värjäyskin on halvempaa.. 20-30e oon maksanut aina ku on värjätty tukkaa siel. Tosin nykyään värjään letin itse ku tulee vieläki halvemmaksi:) Oon ollut erittäin tyytyväinen :)
- lomailija
Kertoisitko Koivuharjun kampaamon osoitteen ja mahd. puh.numeron. voisin myös kokeilla
- liehuva letti
onkos kreisi göölillä käynyt mielessä että se nimi on ehkä tarkoituksella kirjotettu muotoon Grazy?
Kannattaisikohan ensin ottaa asioista selko ennenkuin alkaa huutelemaan moisia olettamuksia... ;) - Ha
Hei hiskulmassa en ole käynyt.Syväkankaala on Hiuskeskus-Hanna missä olen käynyt hiusten leikkaus maksaa 15e.
- grind ya!
kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei ole partureita.
- Toinen karsastaja
Liehuva Letti: mitä selvän ottamista on siinä, että Grazy on vain joidenkin mielestä yksinkertaisesti karsea nimi, oli nimetty tahallaan tai tahattomasti?
Tarkottakoon vaikka 50-luvun Soave-rasvalettiä, karsea yhtä kaikki! - kannattaa käydä
Käyn nykyää aina Hiuskulmassa! :) Ikinä en ole saanut pettyä hiuksiini. Ystävällinen palvelu kaiken lisäksi. Kannattaa kokeilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751