Naiset, jotka eivät löydä miestä

Hämmästyttääääääääää

Täällä suomi24:n palstoilla usein naiset väittävät vastaan, kun joku mies kommentoi, että nainen löytää aina miehen.

Itse olen myöskin sitä mieltä, että nainen löytää aina miehen. Olen lukenut tämän saman ajatuksen myös naisten kirjoittamana useampaan kertaan. Naiset eivät sitä sano tällaisella palstalla, jossa on miehiäkin, mutta pelkästään naisten hallussa olevilla palstoilla, esimerkiksi Cosmopolitanin keskustelupalstalla, myös naiset kirjoittavat niin. Olen joskus lukenut sitä ihan mielenkiinnosta mitä mahtavat kirjoittaa.

-----

Toivoisin, että sellaiset naiset, jotka eivät meinaa löytää miestä, tulisivat tähän nyt selostamaan miten sellainen on mahdollista. Naiset itsekin sanovat, että nainen aina löytää miehen.

-----

Miten nainen siis voi olla löytämättä miestä?

Liittyykö se siihen että nainen on nirppanokka?

Vai millaisia ne naiset ovat?

Kuvailkaa minulle tosielämästä joku nainen, joka ei löydä miestä. Kuvaile itsesi, jos olet sellainen, tai kuvaile kaverisi jos kaverisi on sellainen.

Vielä kysymys jokaiselle naiselle, joka on sitä mieltä, että ei löydä miestä.
Kuinka monta miestä olet torjunut ja miksi?

194

5568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismus

      Täsmennä vähän, mihin tarkoitukseen mies pitäisi löytää. Hyvä remonttimies on kiven alla. Vuodekumppani tilapäiseen käyttöön on helppo löytää. Parisuhteeseen on vaikea, ellei jopa mahdotonta löytää miestä.

    • ....,.,

      Kun nainen sanoo, ettei löydä miestä, hän tarkoittaa, ettei löydä miestä jonka kelpuuttaisi seksiin tai parisuhteeseen.

      Kun taas mies sanoo, ettei löydä naista, hän tarkoittaa, ettei yksikään nainen kelpuuta häntä seksiin tai parisuhteeseen.

    • vapaa kolmevitonen

      Täällähän on hyvä remonttimies ja hyvä mies parisuhteesen. Ja mua ei todellakaan ole vaikea löytää. olenhan ilmoitellut siitä jo pari vuotta suomi24 treffi palstalla. Mut naisille ei niin vaan kelpaa hyvä mies. Kun ne näkee kuvan ilmoituksessa niin ne jo ajattelee et ton näköinen ei voi olla hyvä mies. Naiset ei edes vastaa jos niille vastaa ja siltin ne valittaa ettei mistään löydy miestä joka edes vähän halais ja pussais.

      • realismus

        Kai olen sitten puritaani, mutten ala kolmevitosen kanssa :D

        Minunkin treffi-ilmooni tuli valtavasti yhteydenottoja nuorukaisilta, nuorin oli 26-vuotias. Mikä ihme tämän päivän nuoriamiehiä vaivaa?


      • joku mies
        realismus kirjoitti:

        Kai olen sitten puritaani, mutten ala kolmevitosen kanssa :D

        Minunkin treffi-ilmooni tuli valtavasti yhteydenottoja nuorukaisilta, nuorin oli 26-vuotias. Mikä ihme tämän päivän nuoriamiehiä vaivaa?

        "Mikä ihme tämän päivän nuoriamiehiä vaivaa? "

        Vakava naisenpuute?


      • sir_eino
        realismus kirjoitti:

        Kai olen sitten puritaani, mutten ala kolmevitosen kanssa :D

        Minunkin treffi-ilmooni tuli valtavasti yhteydenottoja nuorukaisilta, nuorin oli 26-vuotias. Mikä ihme tämän päivän nuoriamiehiä vaivaa?

        No kun olet hot puuma! Se vaivaa. Ei kaikki 50v naiset ole kuumia mutta juttujesi perusteella varmaan joutuisin antamaan sinulle munaa jos tapaisimme.


    • ...

      Monet naiset ihan avoimesti myöntää, että miehen löytää aina baarista tarvittaessa.

      • 30v.

        Niin sellaiset naiset varmasti löytävätkin miehiä. Kaikki vaan eivät etsi sellaisia miehiä ja sellaista seuraa.


    • Sivusta heittäen

      Miehenä olen tuntenut naisia laidasta laitaan, jotka eivät löydä miestä. Ne voi jakaa oikeastaan kolmeen ryhmään:

      1. Naiset, jotka ovat todella ujoja ja sosiaalisesti rajoittuneita, tai niitä jotka oikeasti kuvittelevat että mies iskee esimerkiksi kaupasta esimerkiksi kassajonosta kun nainen vain keskittyy aina siihen mitä tekee ja tuijottaa vain ostoksiaan. Osa näistä on vielä niitä, jotka suurin piirtein lukkiutuu kotiinsa sekä käyvät vain töissä ja kaupassa.
      2. Naiset, jotka tapaavat jatkuvasti miehiä, mutta joiden seula on niin tiukka että siitä todella harva mies pääsee läpi. Ovat yleensä paremmin koulutettuja eli jotain yliopisto, lääkisjuttua tai vastaavaa. Käytännössä miehellä pitää olla jo asiat A tasoa sekä tehdä se vaikutus nopeasti mm. fyysisen viehätyksen osalta. Osa näistä kiinnittää huomioita jopa miehen eleisiin ja maneereihin! Näitä juttuja joita olen joistakin kuullut millä perusteella pakkeja ja torjuntoja on annettu miehille ei usko ulkopuolinen varmaan, mutta ne perusteet miksei joku sykähdyttänyt voivat olla mitä ihmeellisempiä pikkuasioita. Ovat jotain Sex and the city tyyppistä väkeä vaikkei naiset ole tietysti välttämättä mitään uskomattoman kauniita yms. itse.
      3. Naiset, jotka voisi sanoa "aidommin" eivät löydä ketään. Kyseessä on vain yksinkertaisesti huono tuuri mm. sen vuoksi ettei käydä baareissa ja harrastukset, työ jne. ovat miesvaltaisia. Yöelämässä sitten iskijät ovat lähinnä humalaisia tai nainen on liikkeellä tyttöporukalla jota miehet ei viitsi lähestyä. Naisen kriteerit eivät välttämättä ole aivan mahdottomat, mutta se ympäristö missä kohdata mies joka iskisi voivat olla rajoittuneita. Näistäkin naisista tosin esimerkiksi baarissa voi olla niin että he kiinnittävät huomiota varsin epätarpeellisiin seikkoihin miehessä verrattuna sitten jotakin toista paikkaa. Naista auttaa yleensä asiassa tuttavapiiri ja nykyään sosiaalinen media kuten facebook löytämään kumppania. Naiset osaavat yleensä verkostoitua paremmin kuin miehet ja välittävät toisilleen tietoja potentiaalisista miehistä.

      Voisin ehkä vielä kertoa parista muustakin ryhmästä, mutta taidan jättää tämän tähän toistaiseksi ainakin.

      • Ihan hyvä

        luokittelu. Itse kuulun tuohon ykköskategoriaan.


      • 30v.

        ja minä kakkoskategoriaa


      • Kyllästynyt etsimään
        Ihan hyvä kirjoitti:

        luokittelu. Itse kuulun tuohon ykköskategoriaan.

        Onko sulla profiilia suomitreffeissä? Jos ei nii tee vaikka sellainen niin voin lähettää viestiä.


    • kengu

      Vaikeaa on löytää kunnollinen,kiltti mies jos on kolme pientä lasta sekä kaksi teiniä.Silti en oo vielä luopunut toivosta

      • Hei yh:t

        Itseaiheutettua miehettömyyttä ei lasketa.


      • ....,.,

        Olethan jo löytänyt, kun kerran on kolme pientä lasta ja kaksi teiniä. Vai haikarako ne toi?


      • kengu
        ....,., kirjoitti:

        Olethan jo löytänyt, kun kerran on kolme pientä lasta ja kaksi teiniä. Vai haikarako ne toi?

        Ei haikara niitä tuonut.Hetkellisesti se mies oli ja häipyi.


      • ....
        kengu kirjoitti:

        Ei haikara niitä tuonut.Hetkellisesti se mies oli ja häipyi.

        Hetkellisesti? Viisi kakaraa ottaa tehdä ainakin 5-6 vuotta...?


      • eprtpepte
        .... kirjoitti:

        Hetkellisesti? Viisi kakaraa ottaa tehdä ainakin 5-6 vuotta...?

        Niin. Ja jos mukana on teinejä ja pieniä lapsia, niin kengu on ollut pitkään parisuhteessa. Nyt on hänen aikansa kärvistellä sinkkuna.


      • .....,.,
        eprtpepte kirjoitti:

        Niin. Ja jos mukana on teinejä ja pieniä lapsia, niin kengu on ollut pitkään parisuhteessa. Nyt on hänen aikansa kärvistellä sinkkuna.

        Tai vaihtoehtoisesti hän on löytänyt kaksikin miestä. Aika kornia tulla sen jälkeen keskustelemaan ketjuun, jossa olisi tarkoitus keskustella siitä ettei miestä löydy.

        Toiset eivät ole saaneet elämässään seksiä kertaakaan ja tämä viisi lasta synnyttänyt seksin suurkuluttaja tulee voivottelemaan kohtaloaan.


      • realismus
        .....,., kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti hän on löytänyt kaksikin miestä. Aika kornia tulla sen jälkeen keskustelemaan ketjuun, jossa olisi tarkoitus keskustella siitä ettei miestä löydy.

        Toiset eivät ole saaneet elämässään seksiä kertaakaan ja tämä viisi lasta synnyttänyt seksin suurkuluttaja tulee voivottelemaan kohtaloaan.

        Ei lohduta tänään jos on saanut viisi vuotta sitten.


      • 30v.
        .....,., kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti hän on löytänyt kaksikin miestä. Aika kornia tulla sen jälkeen keskustelemaan ketjuun, jossa olisi tarkoitus keskustella siitä ettei miestä löydy.

        Toiset eivät ole saaneet elämässään seksiä kertaakaan ja tämä viisi lasta synnyttänyt seksin suurkuluttaja tulee voivottelemaan kohtaloaan.

        Nainen ei löydä miestä ei tarkoita, että voivoi kun en saa seksiä, vaan kun en löydä kunnollista miestä, joka kohtelisi naista hyvin ja eläisi perheensä kanssa


      • Kokemuksen syvä ääni
        30v. kirjoitti:

        Nainen ei löydä miestä ei tarkoita, että voivoi kun en saa seksiä, vaan kun en löydä kunnollista miestä, joka kohtelisi naista hyvin ja eläisi perheensä kanssa

        Kukaan mies ei halua valmista perhettä.

        Naisten vika kun eivät tajua tätä ajoissa ja hanki niitä lapsia vasta pitkän tutustumisen jälkeen kun otollinen lasten kasvattaja on löytynyt.

        Alkoholista ei seuraa muuta kuin lisää alkoholia ja lapsia.


      • joozzzzzzzzzzz

        Jos olet vielä edes vähänkin siedettävän näköinen niin helposti saat ainakin satunnaista panoseuraa, ja jonkun äijän vakipantavaksikin voit päästä joksikin aikaa. Se on kuitenkin selvä asia että ainakin ne miehet joilla omat talousasiat ovat edes vähänkin kunnossa kavahtavat sellaisen naisen seuraa joilla on lapsia toisten miesten kanssa.


    • **violetta**

      Seksiseuraa naiselle kuin naiselle on aina tarjolla jos viitsii edes hiukan nähdä vaivaa eikä ole aivan löylynlyömän näköinen ja pitää rimaa matalalla miesten suhteen. Kaikkia tällainen irtoseksi tai vakipano ei kuitenkaan kiinnosta.

      Jos naiset valittavat ettei löydy miestä, se tarkoittaa yleensä sitä ettei löydy miestä parisuhteeseen. Ne miehet joista itse olisi kiinnostunut, ovat sitten varattuja tai eivät ole juuri siitä naisesta kiinnostuneita, ja ne jotka tämän naisen kelpuuttaisivat, eivät kelpaa sitten taas naiselle.

      Näin ainakin minun kohdalla on mennyt. Omantyylistä miestä on kamalan vaikea löytää parisuhteeseen. Jostain syystä minusta vielä usein kiinnostuvat sellaiset miehet joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Miehillä on täysin erilainen käsitys elämästä ja erilaiset elämänarvot, jollain on alkoholiongelmaa ja elämä sekaisin, joku on kiihkouskovainen, joku elää niin erilaista elämää niin erilaisilla elämänarvoilla että niiden yhdistäminen on aivan mahdotonta.

      Remppareiska: mistä päin olet?

      • singletar

        Hyvin kirjoitettu "Sivusta heittäen". Tunnistin heti itseni. Olen 20% ryhmää 1 ja 70% ryhmää 3 ja 10% ryhmää 2.


    • parisuhdeKikka

      Mä luulen, että se on kyllä ihan sama ongelma naisilla ja miehillä, miehet vaan kääntelevät sen naisten syyksi, koska miehien on niin kovin vaikeaa myöntää, että niin, tosiasiassa hekin löytäisivät aina naisen, mutta kun ei kaikki kelpaa. Siitähän tässäkin taas on kyse, eikö totta? Että vain ne naiset ovat ilman suhdetta, joille kaikki ei kelpaa... Mutta niin...

      "Kun nainen sanoo, ettei löydä miestä, hän tarkoittaa, ettei löydä miestä jonka kelpuuttaisi seksiin tai parisuhteeseen.

      Kun taas mies sanoo, ettei löydä naista, hän tarkoittaa, ettei yksikään nainen kelpuuta häntä seksiin tai parisuhteeseen. "

      Niin, nainen on vaan rehellisempi, mies unohtaa lisätä ettei yksikään nainen, jonka hän itse huolisi, kelpuuta häntä... Joten ongelma on ihan sama.

      Kukaan ei huoli ketä tahansa eikä kenenkään kuuluisikaan. Tai ehkä joku, mutta sellainen on kyllä kynnysmatto ja läheisriippuvainen pahalla tavalla, sillä kaikki ei sovi kaikille. Lisäksi on paljon ihmisiä, jotka itse eristäytyvät ja katkeroituvat kun kukaan ei tule kotoa etsimään. Mutta he unohtavat että yksilöt ovat vain osa isompaa ryhmää, ja ihmisiä on 6 miljardia: ei siinä vaan kukaan ole ketään tärkeämpi ja jos eristäydyt, sinua ei kukaan etsi. Sota ei yhtä miestä kaipaa ja naisille riittää muitakin.

      Varmaan tavat ovat erilaiset. Kuka löytää baarista, kuka osaa esitellä itsensä netissä (sekin on taito!), kuka taas tutustuu harrastuksissa, joku töissä. Niiin, ja sitten on ne tosi rohkeat jotka pyytää kahville vaikka kassajonosta! Ok, mutta, jokaiselle kai on joku tapa olemassa, joku harrastus ja paikka.

      Mutta jokatapauksessa. Siis, parisuhteeseen ON vaikeaa löytää sopivaa ihmisitä, siksi että kavereita ja tuttaviakin riittää, jos on yhtään sosiaalinen, mutta monellako meillä on oikeita hyviä Ystäviä? Niin, kyllä niitä todella vähän on, jos puhutaan sydän ystävistä. No, nyt siihen etsintään lisätään, että sen pitäisi olla vielä sydän ystävä, seksuaalisesti kiinnostava ja ihminen kenen kanssa pystyy elämään: ja ihminen ei ole kovin hyvä elämään toisten ihmisten kanssa.

      Joten ei se oikeastaan ole ihme, että kumppania on vaikeaa löytää. En ymmärrä, millä perusteilla sitä pidetään helppona ja itsestään selvyytenä ja sitten podetaan masennusta jos ei löydy?
      No, ei siinä, tsemppiä parin etsintään kaikille ja tasapuolisesti!

      • ......

        No kyllähän se fakta on että mieheltä vaaditan kaikenlaisia ihmeellisiä sosiaalisia taitoja sekä persoonan piirteitä ja muita ominaisuuksia plus vielä miellyttävää ulkomuotoa.

        Miehet useimmiten kelpuuttavat naisen joka miellyttää silmää (perusnätti) ja on säyseä luontoinen eli mukava, sellainen jonka kanssa tulee suht hyvin juttuun.

        Naisilla on kovemmat kriteerit, koska naiset ovat halutumpia ja tarjokkaita on enemmän.


      • "Niin, nainen on vaan rehellisempi, mies unohtaa lisätä ettei yksikään nainen, jonka hän itse huolisi, kelpuuta häntä... Joten ongelma on ihan sama. "

        Enpä tiedä. Musta ei ole kiinnostuneet ne epäsopivat naisetkaan.


      • realismus
        ...... kirjoitti:

        No kyllähän se fakta on että mieheltä vaaditan kaikenlaisia ihmeellisiä sosiaalisia taitoja sekä persoonan piirteitä ja muita ominaisuuksia plus vielä miellyttävää ulkomuotoa.

        Miehet useimmiten kelpuuttavat naisen joka miellyttää silmää (perusnätti) ja on säyseä luontoinen eli mukava, sellainen jonka kanssa tulee suht hyvin juttuun.

        Naisilla on kovemmat kriteerit, koska naiset ovat halutumpia ja tarjokkaita on enemmän.

        Säyseä luontoinen :D No jopas nyt jotakin, selvisi syy ikisinkkuutteeni...


      • ................

        niin, nainen on vaan rehellisempi, mies unohtaa lisätä ettei yksikään nainen, jonka hän itse huolisi, kelpuuta häntä... Joten ongelma on ihan sama.

        EI OLE EI OLE USKOKAA NYT! KUN ON MIEHIÄ JOtKA EI OIKEASTI SAA KETÄÄN!

        Anteeksi. Oli pakko huutaa kun alkoi viiksettää niin.


      • Hämmästyttääääääääää
        ................ kirjoitti:

        niin, nainen on vaan rehellisempi, mies unohtaa lisätä ettei yksikään nainen, jonka hän itse huolisi, kelpuuta häntä... Joten ongelma on ihan sama.

        EI OLE EI OLE USKOKAA NYT! KUN ON MIEHIÄ JOtKA EI OIKEASTI SAA KETÄÄN!

        Anteeksi. Oli pakko huutaa kun alkoi viiksettää niin.

        Minuakin ärsyttää nuo naiset, jotka eivät ymmärrä miesten ja naisten tilanteen eroa. Annetaan naisten kuitenkin tässä ketjussa olla sitä mieltä jos haluavat. Ei niiden mielipide mihinkään muutu.

        Tämän ketjun tarkoituksena olisi nyt puhua niistä naisista, jotka tilanteensa kokevat etteivät miestä saa. Annetaan heidän kertoa. :)


      • realismus
        Hämmästyttääääääääää kirjoitti:

        Minuakin ärsyttää nuo naiset, jotka eivät ymmärrä miesten ja naisten tilanteen eroa. Annetaan naisten kuitenkin tässä ketjussa olla sitä mieltä jos haluavat. Ei niiden mielipide mihinkään muutu.

        Tämän ketjun tarkoituksena olisi nyt puhua niistä naisista, jotka tilanteensa kokevat etteivät miestä saa. Annetaan heidän kertoa. :)

        Höhläkö olet? Ensin kyselet, ja sitten ignoroit kaikki vastaukset, mieti ensin mitä oikein haluat...


      • samaKikka
        ...... kirjoitti:

        No kyllähän se fakta on että mieheltä vaaditan kaikenlaisia ihmeellisiä sosiaalisia taitoja sekä persoonan piirteitä ja muita ominaisuuksia plus vielä miellyttävää ulkomuotoa.

        Miehet useimmiten kelpuuttavat naisen joka miellyttää silmää (perusnätti) ja on säyseä luontoinen eli mukava, sellainen jonka kanssa tulee suht hyvin juttuun.

        Naisilla on kovemmat kriteerit, koska naiset ovat halutumpia ja tarjokkaita on enemmän.

        No miten ne kriteerit ovat kovemmat? Kun kaikki naiset eivät ole lampaita, eli siis kyllä mäkin olen kiltti, mutta säyseää sä voit haeskella laitumelta. Mukava? Onko se hyvä puoli? Siis, ok, en mä ole mikään prinsessa, tai sotanorsu, mutta mukava kuulostaa... No, siis mä olen suorapuheinen, värikäs, temperamenttinen ja kyllä mun kanssa tulee juttuun, mutta miten ei ole muka mitään vaadittu että haluaa lampaan ja lehmän henkäyksen? Täh? Sen lisäksi mun pitäs tyytyä mieheen, jolle mä olen semmonen perusnätti...
        Perusnätti, säyseä, persoonaton lammas...

        Kyllä toi on mun mielestä aika paljon vaadittu. Ihan yhtä paljon, kun ne miehet jotka ettii posliiniprinsessaa. Niin ja siis sehän on jokanaisen unelma... Olla sellanen kompromissi, kelpuutettu, ei oikeestaan mitään toivottua, mutta ihan jees, joo, kyl sä kelpaat. Mun mielestä toi on liikaa vaadittu. Miehet vaatii siis yhtä aikaa liikaa ja liian vähän. Taito se on sekin.

        Kyllä siis ihmiset vaan etsii ja vaatii eri asioita. Että ei naisilla sen kovemmat kriteerit ole. Jokaiselle omansa.


      • samaKikka
        ................ kirjoitti:

        niin, nainen on vaan rehellisempi, mies unohtaa lisätä ettei yksikään nainen, jonka hän itse huolisi, kelpuuta häntä... Joten ongelma on ihan sama.

        EI OLE EI OLE USKOKAA NYT! KUN ON MIEHIÄ JOtKA EI OIKEASTI SAA KETÄÄN!

        Anteeksi. Oli pakko huutaa kun alkoi viiksettää niin.

        Okei, siis mä en pienestä huudosta suutu... Et nou hätä, mutta... Mä en vaan usko. Mä en voi uskoa. Mä uskon, että sä uskot täysillä ja että sua turhauttaa, siis sympat siitä, mutta mä en silti usko. Ettei ketään, koskaan, millään. En vaan millään usko. Ei voi mitään, sori.


      • .............
        samaKikka kirjoitti:

        No miten ne kriteerit ovat kovemmat? Kun kaikki naiset eivät ole lampaita, eli siis kyllä mäkin olen kiltti, mutta säyseää sä voit haeskella laitumelta. Mukava? Onko se hyvä puoli? Siis, ok, en mä ole mikään prinsessa, tai sotanorsu, mutta mukava kuulostaa... No, siis mä olen suorapuheinen, värikäs, temperamenttinen ja kyllä mun kanssa tulee juttuun, mutta miten ei ole muka mitään vaadittu että haluaa lampaan ja lehmän henkäyksen? Täh? Sen lisäksi mun pitäs tyytyä mieheen, jolle mä olen semmonen perusnätti...
        Perusnätti, säyseä, persoonaton lammas...

        Kyllä toi on mun mielestä aika paljon vaadittu. Ihan yhtä paljon, kun ne miehet jotka ettii posliiniprinsessaa. Niin ja siis sehän on jokanaisen unelma... Olla sellanen kompromissi, kelpuutettu, ei oikeestaan mitään toivottua, mutta ihan jees, joo, kyl sä kelpaat. Mun mielestä toi on liikaa vaadittu. Miehet vaatii siis yhtä aikaa liikaa ja liian vähän. Taito se on sekin.

        Kyllä siis ihmiset vaan etsii ja vaatii eri asioita. Että ei naisilla sen kovemmat kriteerit ole. Jokaiselle omansa.

        No hoh hoijaa. Sun kanssa on varmaan ihan turha puhua kun haluat väännellä sanoja ihan oman mielesi mukaan. Taidat olla muutenkin hankala luonne, joka selittänee miehettömyyttäsi.

        Kyllä minäkin osaan sanoja väännellä:

        Suorapuheinen = vittumainen rääväsuu, aina aukomassa päätään, ei tilannetajua
        Värikäs = kiroilee paljon ja saa raivokohtauksia tai muita outoja oikkuja, pukeutuu mauttomasti johonkin riikinkukkovermeisiin
        Temperamenttinen = suuttuu helposti, kiroilee ja huutaa, vittuilee


      • 30v.
        ...... kirjoitti:

        No kyllähän se fakta on että mieheltä vaaditan kaikenlaisia ihmeellisiä sosiaalisia taitoja sekä persoonan piirteitä ja muita ominaisuuksia plus vielä miellyttävää ulkomuotoa.

        Miehet useimmiten kelpuuttavat naisen joka miellyttää silmää (perusnätti) ja on säyseä luontoinen eli mukava, sellainen jonka kanssa tulee suht hyvin juttuun.

        Naisilla on kovemmat kriteerit, koska naiset ovat halutumpia ja tarjokkaita on enemmän.

        vai ettämiehiltä vaaditaan oikein sosiaalisia taitoja ja persoonallisuuden piirteitä, mutta naiselta vaaditaan suoraan tietty synnynnäinne temperamenttityyppi...

        on varmaan syy minunkin miehettömyyteeni!


      • 30v.
        samaKikka kirjoitti:

        Okei, siis mä en pienestä huudosta suutu... Et nou hätä, mutta... Mä en vaan usko. Mä en voi uskoa. Mä uskon, että sä uskot täysillä ja että sua turhauttaa, siis sympat siitä, mutta mä en silti usko. Ettei ketään, koskaan, millään. En vaan millään usko. Ei voi mitään, sori.

        Eihän ne saakaan, kun haluavat vaan seksiä. Kuka nainen muka haluaa vaan antaa kun mies ei muuten saa? Ei kai vonkaaminen ja ruikutus ole näissä asioissa koskaan toiminut...

        Mutta kaikki ohjeet siitä, miten muut miehet naisia kohtelevat lyntätään aina iiihan mahdottomina maan rakoon. Joku sanoi, ettei itse aiheutettua lasketa. Eiköhän se sitten kata miltei kaikki sinkut, jos oikein aletaan syynäämään kaikkea.


      • Joo niin varmaan

        No on meillä pikkaisen matalammat kriteerit hei...

        En tosiaan ala höystämään mitään 15 vuotta vanhempaa ja kolme kertaa oman painoistani YH äitiä.

        Minulle riittää että nainen on ikäiseni ja on edes amis takana.

        Naiselle pitää olla joku helvetin supermachomies tai joku kuuluisuus, niin saa välittömästi.


      • tonikoo
        samaKikka kirjoitti:

        No miten ne kriteerit ovat kovemmat? Kun kaikki naiset eivät ole lampaita, eli siis kyllä mäkin olen kiltti, mutta säyseää sä voit haeskella laitumelta. Mukava? Onko se hyvä puoli? Siis, ok, en mä ole mikään prinsessa, tai sotanorsu, mutta mukava kuulostaa... No, siis mä olen suorapuheinen, värikäs, temperamenttinen ja kyllä mun kanssa tulee juttuun, mutta miten ei ole muka mitään vaadittu että haluaa lampaan ja lehmän henkäyksen? Täh? Sen lisäksi mun pitäs tyytyä mieheen, jolle mä olen semmonen perusnätti...
        Perusnätti, säyseä, persoonaton lammas...

        Kyllä toi on mun mielestä aika paljon vaadittu. Ihan yhtä paljon, kun ne miehet jotka ettii posliiniprinsessaa. Niin ja siis sehän on jokanaisen unelma... Olla sellanen kompromissi, kelpuutettu, ei oikeestaan mitään toivottua, mutta ihan jees, joo, kyl sä kelpaat. Mun mielestä toi on liikaa vaadittu. Miehet vaatii siis yhtä aikaa liikaa ja liian vähän. Taito se on sekin.

        Kyllä siis ihmiset vaan etsii ja vaatii eri asioita. Että ei naisilla sen kovemmat kriteerit ole. Jokaiselle omansa.

        No entäs tämä ongelma;

        Olen varmasti oikein AT:n oloinen kaveri, aika iäkäs vielä. Kumppanin löytäminen on ollut kiven alla, milloin syynä on pituus tai paino, asema ja status, ranskalainen auto tai epämiellyttävä pärstä.

        Palstoilla sitten tutustuin tähän johonkin joka vaikutti kaikin puolin sopivalta. En suuremmin välitä ulkonäöstä koska minulla ei siihen ole varaa, ja näinhän siinä kävi: ensitapaamisella odotti sellainen kaunotar että pahaa teki. Oli täysi työ olla jäämättä tuijottamaan ja keskittyä kuuntelemiseen.

        Keskusteluissa tulee esille se ero, että minä pääsen kahden vuoden raivokkaalla yrittämisellä kerran kahville jonkun kanssa, ja hänen ongelmansa on hätistellä miehiä, joita tunkee joka raosta. Seula miesten suhteen on valtavan tiukka, en käsitä miten minä voisin sen läpäistä. Hylättyjen könsikkäiden lista on niin pitkä ja syyt niin kummallisia, että meikäläiseltä menee usko. Pitäisikö passata koko homma ennen kuin tulee itku, ja jäädä odottamaan sitä maatiaispossua?


      • rukkasetjakukkaset
        wlfwd kirjoitti:

        "Niin, nainen on vaan rehellisempi, mies unohtaa lisätä ettei yksikään nainen, jonka hän itse huolisi, kelpuuta häntä... Joten ongelma on ihan sama. "

        Enpä tiedä. Musta ei ole kiinnostuneet ne epäsopivat naisetkaan.

        No ihan offtopic, mutta minusta ainakin olet aika söden näköinen kaveri :D


      • MiesKylläHuolii

        Olen mies enkä todellakaan ole supervalikoiva, mutta naiset ovat.

        Mitkä sitten ovat syitä, miksi nainen ei kelpaa:

        1) yksinhuoltajaäitiys. Jos olet lapsen tai lapsia tehnyt, sinun kuuluu olla näiden lasten isän kanssa, EI etsiä uutta miestä. Armahduksen tästä saat, kun nuorin lapsesi täyttää 18v. Tai vaihtoehtoisesti, jos ainoa alaikäinen lapsesi kuolee, mutta luulisi tämän olevan niin paljon rankempi tapa, ettei tätä kukaan kohdalleen toivo.

        Mutta esim. rattijuopot voivat tällaistakin saada aikaiseksi (todennäköisemmin kuin pedofiilit). Rattijuoppo tappaa (vaikkakin tahattomasti) uhrinsa usein. Pedofiili sensijaan tappaa uhrinsa äärimmäisen harvoin.

        Toki, jos pedofiilien tekosista tulevia rangaistuksia kovennetaan, tämä houkuttelee pedofiilia tappamaan uhrinsa, ettei jäisi todisteita. Jos tuolla alalla lakeja todella kovennetaan, niin muutaman vuoden päästä on tilastoista luettavissa, kuinka alaikäisiä kuolee nykyistä enemmän henkirikosten uhreina. (Mahdollisuus tilastoharhaan: se, että tekotavan takia asiaa ei tilastoida tappona tai murhana, vaan törkeänä pahoinpitelynä ja kuolemantuottamuksena).

        2) Naisen rakkaudettomuus. Jos nainen on tunnekylmä miestä kohtaan, kuka ihme sellaista naista haluaisi riesakseen. Tällaiselta naiselta ei saa (ainakaan hellää) halausta.

        3) Patologinen valehtelija. Näitäkin on naisissa yllättävän paljon. Tämä naistyyppi kelpaa yhdenyön panoksi niille miehille, jotka sellaista haluavat. Mutta parisuhteeseen tällainen nainen on kelvoton.

        4) Pettäjä. Tällainen nainen altistaa miehensä sekä sukupuolitaudeille että riskille siitä, että perheeseen syntyy vieraan miehen lapsi. Onneksi nykyään on dna -testit, joilla todellinen isyys voidaan selvittää ja mies voi hylätä petollisen av(i)ovaimonsa.

        5) pihtari. Vaikka mies tekee parhaansa, että nainenkin nauttii seksistä (mihin toki kuuluu myös keskustelu seksiasioista, jossa kumpikin saa opetella toistensa mieltymykset, jotta molemmilla olisi aidosti kivaa), niin siitä huolimatta nainen tuntuu olevan aina sitä mieltä että "ei nyt".

        6) Seksihullu nymfomaani, jolle 2 seksikertaa päivässä on liian vähän. Aluksi tämä tietysti jopa viehättää pitkään puutteessa ollutta miestä, mutta jos pitkässäkin suhteessa nainen vaatii seksiä 3 kertaa päivässä tai enemmän joka päivä niin ei sellaista pidemmän päälle välttämättä jaksa.

        7) Väkivaltainen riehuja. Ei mieskään halua naista joka pahoinpitelee miestään.
        jatkuu ...


      • MiesKylläHuolii
        MiesKylläHuolii kirjoitti:

        Olen mies enkä todellakaan ole supervalikoiva, mutta naiset ovat.

        Mitkä sitten ovat syitä, miksi nainen ei kelpaa:

        1) yksinhuoltajaäitiys. Jos olet lapsen tai lapsia tehnyt, sinun kuuluu olla näiden lasten isän kanssa, EI etsiä uutta miestä. Armahduksen tästä saat, kun nuorin lapsesi täyttää 18v. Tai vaihtoehtoisesti, jos ainoa alaikäinen lapsesi kuolee, mutta luulisi tämän olevan niin paljon rankempi tapa, ettei tätä kukaan kohdalleen toivo.

        Mutta esim. rattijuopot voivat tällaistakin saada aikaiseksi (todennäköisemmin kuin pedofiilit). Rattijuoppo tappaa (vaikkakin tahattomasti) uhrinsa usein. Pedofiili sensijaan tappaa uhrinsa äärimmäisen harvoin.

        Toki, jos pedofiilien tekosista tulevia rangaistuksia kovennetaan, tämä houkuttelee pedofiilia tappamaan uhrinsa, ettei jäisi todisteita. Jos tuolla alalla lakeja todella kovennetaan, niin muutaman vuoden päästä on tilastoista luettavissa, kuinka alaikäisiä kuolee nykyistä enemmän henkirikosten uhreina. (Mahdollisuus tilastoharhaan: se, että tekotavan takia asiaa ei tilastoida tappona tai murhana, vaan törkeänä pahoinpitelynä ja kuolemantuottamuksena).

        2) Naisen rakkaudettomuus. Jos nainen on tunnekylmä miestä kohtaan, kuka ihme sellaista naista haluaisi riesakseen. Tällaiselta naiselta ei saa (ainakaan hellää) halausta.

        3) Patologinen valehtelija. Näitäkin on naisissa yllättävän paljon. Tämä naistyyppi kelpaa yhdenyön panoksi niille miehille, jotka sellaista haluavat. Mutta parisuhteeseen tällainen nainen on kelvoton.

        4) Pettäjä. Tällainen nainen altistaa miehensä sekä sukupuolitaudeille että riskille siitä, että perheeseen syntyy vieraan miehen lapsi. Onneksi nykyään on dna -testit, joilla todellinen isyys voidaan selvittää ja mies voi hylätä petollisen av(i)ovaimonsa.

        5) pihtari. Vaikka mies tekee parhaansa, että nainenkin nauttii seksistä (mihin toki kuuluu myös keskustelu seksiasioista, jossa kumpikin saa opetella toistensa mieltymykset, jotta molemmilla olisi aidosti kivaa), niin siitä huolimatta nainen tuntuu olevan aina sitä mieltä että "ei nyt".

        6) Seksihullu nymfomaani, jolle 2 seksikertaa päivässä on liian vähän. Aluksi tämä tietysti jopa viehättää pitkään puutteessa ollutta miestä, mutta jos pitkässäkin suhteessa nainen vaatii seksiä 3 kertaa päivässä tai enemmän joka päivä niin ei sellaista pidemmän päälle välttämättä jaksa.

        7) Väkivaltainen riehuja. Ei mieskään halua naista joka pahoinpitelee miestään.
        jatkuu ...

        8) Perusteettomasti valittaja. Valittaakin siis saa, jos siihen on oikeasti aihetta. Mutta perusteettomasti valittaja valittaa pahaa oloaan, ja antaa ymmärtää, että se on miehen vika. Kun mies ystävällisesti halaa naistaan ja kysyy, mikä on hätänä, nainen vastaa "josset sä sitä tiedä niin mee ittees ja mieti, mä en sitä sulle kerro".
        Tällainen nainen harrastaa henkistä väkivaltaa miestään kohtaan. Asiallinen valittaja vastaa asiallisesti, kun häneltä kysytään,. mikä on vialla.

        9) Riidanhaastaja. Tämä naistyyppi haastaa riitaa ulkopuolisten kanssa esim. ravintoloissa tai julkisissa kulkuvälineissä. Varsinkin ympäristössä, missä moni on humalassa (kuten viikonloppuyön junat) tällainen nainen saattaa altistaa miesystävänsäkin väkivallalle törppöilyllään.

        10) sairaalloisen lihava. Tämä onkin listan ainoa ulkonäköön liittyvä asia, muuten ulkonäölläkään ei ole väliä. Jos ylipainoa, on liko tai 2, ei se mitään. Jos ylipainoa on 10 kg, sekin vielä menee. Mutta jos ylipainoa on useita kymmeniä kiloja, niin herää kysymys, miksi nainen ei pysty tai halua lainkaan hallita ruokahaluaan ?

        Mikäli syy on onneton noidankehä, jossa nainen lihoo koska syö suruihinsa ja on surullinen kun ei ole miestä, niin tällaiselle naiselle antaisin helliä halauksia lohdutukseksi ja katsoisin, auttaako se naista painonpudotuksessa. Jos auttaa, niin voisin huoliakin, sillä arvosatisin tällaisen naisen rehellisyyttä ylipainonsa syistä.

        Jos taas ei auta, niin silloin ylipainon syyt ovatkin todellisuudessa ihan muualla.
        Pinnallista? Mielestäni ei. Ei kukaan synny maailmaan ylipainoisena. Muutama kilo voi tulla jopa huomaamatta, mutta kun ylipainoa alkaa olla 10 kg, viimeistään tässä vaiheessa luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että nyt pitäisi mkuuttaa ruokailutottumuksiaan. Fiksumpi ehkä huomaa tämän jo muutaman liikakilon kohdalla. Jos lihavuuden huomatessaan onnistuu edes muuttamaan tuokailutottumuksiaan sellaiseksi, että ei syö enemmän energiaa kuin liikunnalla kuluttaa, niin ainakin lihominen pysähtyy, vaikka tuolla ei vielä laihdukaan jos kulutus ja ravinnon sisältämä energiamäärä ovat täsmälleen samat.

        11) Nainen, joka ei halua naimisiin. Mielestäni tämä kertoo sitoutumishaluttomuudesta. Miksi leikkiä ihmissuhteilla, jos väittää haluavansa oikeaa rakkautta?

        12) Nainen, jolla on virusperäisiä sukupuolitauteja. Tehokkain keino välttyä näiltä = seksiä vain avioliitossa. Ne, joille tämä ei mielestään sovi, niin toiseksi tehokkain keino: ei yhdyntää ilman kondomia, sääntö jota noudatetaan aina ja poikkeuksetta (samalla välttyy myös yksinhuoltajaäitiydeltä). Ja fiksua olisi myös täysraittius, koska moni nainen ei ilmeisesti humalassa hallitse tekojaan seksuaalisuuden alueella.

        Jos et löytänyt itseäsi tästä 12 kohdan listasta, niin tervetuloa vaimokseni.
        Mutta miten sinut löytää? Tähän tietysti voisi laittaa puhelinnumeronsa, mutta se olisi aika hyödytöntä, koska suurimmalla osalla naisista on "emmä soita tuntemattomille" -asennevamma. Tosin: Kun muutat uudelle paikkakunnalle, miten voit soittaa kampaajalle tehdäksesi ajanvarauksen? Ethän tunne itsellesi vieraalla paikkakunnalla olevaa kampaajaakaan !


      • huolivalle miehelle
        MiesKylläHuolii kirjoitti:

        8) Perusteettomasti valittaja. Valittaakin siis saa, jos siihen on oikeasti aihetta. Mutta perusteettomasti valittaja valittaa pahaa oloaan, ja antaa ymmärtää, että se on miehen vika. Kun mies ystävällisesti halaa naistaan ja kysyy, mikä on hätänä, nainen vastaa "josset sä sitä tiedä niin mee ittees ja mieti, mä en sitä sulle kerro".
        Tällainen nainen harrastaa henkistä väkivaltaa miestään kohtaan. Asiallinen valittaja vastaa asiallisesti, kun häneltä kysytään,. mikä on vialla.

        9) Riidanhaastaja. Tämä naistyyppi haastaa riitaa ulkopuolisten kanssa esim. ravintoloissa tai julkisissa kulkuvälineissä. Varsinkin ympäristössä, missä moni on humalassa (kuten viikonloppuyön junat) tällainen nainen saattaa altistaa miesystävänsäkin väkivallalle törppöilyllään.

        10) sairaalloisen lihava. Tämä onkin listan ainoa ulkonäköön liittyvä asia, muuten ulkonäölläkään ei ole väliä. Jos ylipainoa, on liko tai 2, ei se mitään. Jos ylipainoa on 10 kg, sekin vielä menee. Mutta jos ylipainoa on useita kymmeniä kiloja, niin herää kysymys, miksi nainen ei pysty tai halua lainkaan hallita ruokahaluaan ?

        Mikäli syy on onneton noidankehä, jossa nainen lihoo koska syö suruihinsa ja on surullinen kun ei ole miestä, niin tällaiselle naiselle antaisin helliä halauksia lohdutukseksi ja katsoisin, auttaako se naista painonpudotuksessa. Jos auttaa, niin voisin huoliakin, sillä arvosatisin tällaisen naisen rehellisyyttä ylipainonsa syistä.

        Jos taas ei auta, niin silloin ylipainon syyt ovatkin todellisuudessa ihan muualla.
        Pinnallista? Mielestäni ei. Ei kukaan synny maailmaan ylipainoisena. Muutama kilo voi tulla jopa huomaamatta, mutta kun ylipainoa alkaa olla 10 kg, viimeistään tässä vaiheessa luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että nyt pitäisi mkuuttaa ruokailutottumuksiaan. Fiksumpi ehkä huomaa tämän jo muutaman liikakilon kohdalla. Jos lihavuuden huomatessaan onnistuu edes muuttamaan tuokailutottumuksiaan sellaiseksi, että ei syö enemmän energiaa kuin liikunnalla kuluttaa, niin ainakin lihominen pysähtyy, vaikka tuolla ei vielä laihdukaan jos kulutus ja ravinnon sisältämä energiamäärä ovat täsmälleen samat.

        11) Nainen, joka ei halua naimisiin. Mielestäni tämä kertoo sitoutumishaluttomuudesta. Miksi leikkiä ihmissuhteilla, jos väittää haluavansa oikeaa rakkautta?

        12) Nainen, jolla on virusperäisiä sukupuolitauteja. Tehokkain keino välttyä näiltä = seksiä vain avioliitossa. Ne, joille tämä ei mielestään sovi, niin toiseksi tehokkain keino: ei yhdyntää ilman kondomia, sääntö jota noudatetaan aina ja poikkeuksetta (samalla välttyy myös yksinhuoltajaäitiydeltä). Ja fiksua olisi myös täysraittius, koska moni nainen ei ilmeisesti humalassa hallitse tekojaan seksuaalisuuden alueella.

        Jos et löytänyt itseäsi tästä 12 kohdan listasta, niin tervetuloa vaimokseni.
        Mutta miten sinut löytää? Tähän tietysti voisi laittaa puhelinnumeronsa, mutta se olisi aika hyödytöntä, koska suurimmalla osalla naisista on "emmä soita tuntemattomille" -asennevamma. Tosin: Kun muutat uudelle paikkakunnalle, miten voit soittaa kampaajalle tehdäksesi ajanvarauksen? Ethän tunne itsellesi vieraalla paikkakunnalla olevaa kampaajaakaan !

        Eli, koska olen yksinhuoltaja ja minulla on huuliherppes, ei minun tarvitse mennä naimisiin! ?


    • Hämmästyttääääääääää

      VÄLIAIKATIEDOTUS: tähän mennessä ei ole ilmoittautunut yhtäkään naista, jota kyselemäni ongelma ihan tosissaan koskisi.

    • JuubaJaaba

      No tuo olettamuksesi on aivan samanmoinen sitten miehille, kyllä meinaa miehetkin löytävät naisen jos vaan huolivat kenet tahansa, kuten tuo pätee naistenkin suuntaan. Mutta mutta... Aina asiat eivät kuitenkaan mene ihan niin kuin on pienessä päässään ajatellut, harva sen ensimmäisen vastaantulijan kuitenkaan puolisokseen ottaisi...?

      Myönnän toki, että ihan varmasti saisin miehen, jos huolisin vain jonkun, mutta kun kyseessä on ajatus lopunikäisestä parisuhteesta niin tuo ap:n väittämä nyt ei toimi suuressa osassa naisista eikä miehistä. Turha sitä on alkaa ruikuttaan, että naiset saavat miehen jos sellaisen huolisi, kyllä ne miehetkin saisi naisen jos sellaisen vaan huolisi. Huolisiko 20v nuori poju 60v mummelin puolisokseen?? Kysympä vaan :D

      Spekuloida voi ajatusleikillä mutta oikea elämä on kuitenkin täysin eri mitä ap heitti ilmoille.

      • ......

        Kuten tuossa ylempääkin kommentoin, niin väitän että naisilla on ylipäätään kovemmat kriteerit miehille.

        Suurimmalle osalle miehistä ei ole esim. hirveästi väliä mitä nainen tekee työkseen, ja nainen saa olla ujo ja epävarma kunhan se ei hankaloita normaalia elämää (esim. ei uskalla käydä kaupassa tai muuta yhtä patologista), naisen ei tarvitse myös osata jatkuvasti viihdyttää miestä ja tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, naisella ei tarvitse olla edes paljon kavereita, ei kenties yhtäkään, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään kunhan nainen vain tarjoaa nätin hymyn ja miellyttävää seuraa. Miehelle sen sijaan ujous, huono työ/työttömyys, jatkuva viihdyttämisen tarjoamisen puuttuminen jne. ovat raskauttavia seikkoja jotka tuomitsevat miehen yksinäisyyteen, josta taatusti kukaan nainen ei häntä halua pelastaa pelkän hymyn ja mukavan seuran takia.


      • Hämmästyttääääääääää

        Ei kyseessä ole mikään spekulaatio. Vastauksesi oli niin typerä etten tiedä viitsinkö edes vastata. Tietenkin aloitukseni oletuksena on, että ihmiset hakevat /-10 vuotta säteellä itsensä ikäisiä ihmisiä. Eikä nyt käännetä asiaa miehiin. Miesten naisettomuudesta on täällä puhuttu paljon, ja naiset aina kirjoittavat että se on miesten syy. Ok, antaa olla niin. Tässä ketjussa ei puhuta siitä. Tässä ketjussa puhutaan siitä, onko olemassa naisia jotka eivät saa miestä, ja millaisia he ovat.


      • Pian työtön
        ...... kirjoitti:

        Kuten tuossa ylempääkin kommentoin, niin väitän että naisilla on ylipäätään kovemmat kriteerit miehille.

        Suurimmalle osalle miehistä ei ole esim. hirveästi väliä mitä nainen tekee työkseen, ja nainen saa olla ujo ja epävarma kunhan se ei hankaloita normaalia elämää (esim. ei uskalla käydä kaupassa tai muuta yhtä patologista), naisen ei tarvitse myös osata jatkuvasti viihdyttää miestä ja tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, naisella ei tarvitse olla edes paljon kavereita, ei kenties yhtäkään, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään kunhan nainen vain tarjoaa nätin hymyn ja miellyttävää seuraa. Miehelle sen sijaan ujous, huono työ/työttömyys, jatkuva viihdyttämisen tarjoamisen puuttuminen jne. ovat raskauttavia seikkoja jotka tuomitsevat miehen yksinäisyyteen, josta taatusti kukaan nainen ei häntä halua pelastaa pelkän hymyn ja mukavan seuran takia.

        ...... ! puhut kyllä asiaa. Näin se vain on.


      • Ei naista..
        ...... kirjoitti:

        Kuten tuossa ylempääkin kommentoin, niin väitän että naisilla on ylipäätään kovemmat kriteerit miehille.

        Suurimmalle osalle miehistä ei ole esim. hirveästi väliä mitä nainen tekee työkseen, ja nainen saa olla ujo ja epävarma kunhan se ei hankaloita normaalia elämää (esim. ei uskalla käydä kaupassa tai muuta yhtä patologista), naisen ei tarvitse myös osata jatkuvasti viihdyttää miestä ja tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, naisella ei tarvitse olla edes paljon kavereita, ei kenties yhtäkään, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään kunhan nainen vain tarjoaa nätin hymyn ja miellyttävää seuraa. Miehelle sen sijaan ujous, huono työ/työttömyys, jatkuva viihdyttämisen tarjoamisen puuttuminen jne. ovat raskauttavia seikkoja jotka tuomitsevat miehen yksinäisyyteen, josta taatusti kukaan nainen ei häntä halua pelastaa pelkän hymyn ja mukavan seuran takia.

        tarvitse jatkuvasti viihdyttää kuin jokin sirkuseläin. Mistähän tällainen käsitys on syntynyt?
        Ja toinen paha harhaluulo on se, että ujous pilaisi miehen. Päinvastoin, monet naiset pitävät sitä viehättävänä ominaisuutena. Kunhan ei ole niin umpimielinen, että toivottaa kaikki hiiteen.


      • ............
        Ei naista.. kirjoitti:

        tarvitse jatkuvasti viihdyttää kuin jokin sirkuseläin. Mistähän tällainen käsitys on syntynyt?
        Ja toinen paha harhaluulo on se, että ujous pilaisi miehen. Päinvastoin, monet naiset pitävät sitä viehättävänä ominaisuutena. Kunhan ei ole niin umpimielinen, että toivottaa kaikki hiiteen.

        Se ongelma onkin juuri siinä että niillä "monilla naisilla" tarkoitat aina jotain muuta naista kuin itseäsi. Jokainen nainen ajattelee että kyllä se ujo ja mukava mies kelpaa aina jollekin, mutta sitten kun omalle kohdalle tulee sellainen niin jostain syystä aina löytyy joku vähemmän ujo ja vielä mukavempi joka vie voiton.

        Ja kyllähän naista pitää viihdyttää enemmän kuin naisen pitää viihdyttää miestä. Naiset ovat ylipäätään passiivisempia parinvalinnassa ja haluavat että heille tehdään kaikenlaista ihanaa ja romanttista ja viedään matkoille ja järjestetään yllätyksiä ja piiritetään ja soitetaan serenadeja ikkunan alla ja niin iih-ihanasti huomioidaan. Tekeekö naiset miehelle samoin? No ehkä jollekin komealle tavoitellulle naistenmiehelle saattaisivat tehdä, mutta eivät suurimmalle osalle miehistä.


      • heltel
        ...... kirjoitti:

        Kuten tuossa ylempääkin kommentoin, niin väitän että naisilla on ylipäätään kovemmat kriteerit miehille.

        Suurimmalle osalle miehistä ei ole esim. hirveästi väliä mitä nainen tekee työkseen, ja nainen saa olla ujo ja epävarma kunhan se ei hankaloita normaalia elämää (esim. ei uskalla käydä kaupassa tai muuta yhtä patologista), naisen ei tarvitse myös osata jatkuvasti viihdyttää miestä ja tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, naisella ei tarvitse olla edes paljon kavereita, ei kenties yhtäkään, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään kunhan nainen vain tarjoaa nätin hymyn ja miellyttävää seuraa. Miehelle sen sijaan ujous, huono työ/työttömyys, jatkuva viihdyttämisen tarjoamisen puuttuminen jne. ovat raskauttavia seikkoja jotka tuomitsevat miehen yksinäisyyteen, josta taatusti kukaan nainen ei häntä halua pelastaa pelkän hymyn ja mukavan seuran takia.

        En allekirjoita. Ei ainakaan itselleni, ja tiedän pari muutakin naista, joille ei mitään merkitse onko mies minkälaisessa työssä vai työtön. Ujouskin on pikemminkin plussaa, tietty samoin ehdoin kuin naisellakin eli normaalia ujoutta. Luonnollisestikin jos kaksi samanmoista tapaa, voi käytännössä parempi tuttavuus jäädä tekemättä kun kummastakaan "ei mitään irtoa".


      • .........
        heltel kirjoitti:

        En allekirjoita. Ei ainakaan itselleni, ja tiedän pari muutakin naista, joille ei mitään merkitse onko mies minkälaisessa työssä vai työtön. Ujouskin on pikemminkin plussaa, tietty samoin ehdoin kuin naisellakin eli normaalia ujoutta. Luonnollisestikin jos kaksi samanmoista tapaa, voi käytännössä parempi tuttavuus jäädä tekemättä kun kummastakaan "ei mitään irtoa".

        No joopa joo. Varmaan ootte tosi empaattisia ihmisiä, mutta jos tarjolla on työtön ja ujo mies vaikka olisi miten mukava ja toisena ehdokkaana joku työllistetty ja vähemmän ujo niin kummanko valitset? Aivan niin, todennäköisempää on myös että se vähemmän ujo sinua lähestyy kun taas ujo ei uskalla, joten eiköhän se ujo jää aina yksin.


      • sama ylempänä
        ...... kirjoitti:

        Kuten tuossa ylempääkin kommentoin, niin väitän että naisilla on ylipäätään kovemmat kriteerit miehille.

        Suurimmalle osalle miehistä ei ole esim. hirveästi väliä mitä nainen tekee työkseen, ja nainen saa olla ujo ja epävarma kunhan se ei hankaloita normaalia elämää (esim. ei uskalla käydä kaupassa tai muuta yhtä patologista), naisen ei tarvitse myös osata jatkuvasti viihdyttää miestä ja tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, naisella ei tarvitse olla edes paljon kavereita, ei kenties yhtäkään, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään kunhan nainen vain tarjoaa nätin hymyn ja miellyttävää seuraa. Miehelle sen sijaan ujous, huono työ/työttömyys, jatkuva viihdyttämisen tarjoamisen puuttuminen jne. ovat raskauttavia seikkoja jotka tuomitsevat miehen yksinäisyyteen, josta taatusti kukaan nainen ei häntä halua pelastaa pelkän hymyn ja mukavan seuran takia.

        No minäkin tarkennan sitten tähän kohtaan. Niin saa olla ujo, mutta annas olla kun ei ole, on rohkea , eteenpäin menevä ja tekevä sekä nauraa ääneen. Jo ollaan pahassa paikassa.

        Jos osaa viihdyttää ja viihtyy muitten seurassa, juu, kuule, kyllä alkaa mustasukkaisuus jyllätä. Niin, naiselta ei vaadita paljon ei suorastaan mitään, sillä tekevä nainen joka tarjoaa itselleen ja elämälleen tekemistä, taitoja, aktiivisuutta, väriä eikä tarvitse pelastajaa, on vähintään lesbo tai ainakin murskaa jo tekemättä mitään, siis olemuksellaan 90% miesten itsetunnon: vaikka ei tekisi itsestään mitään erikoista numeroa kenenkään toisen kustannuksella.

        Miehet nimenomaan toivoo naisen olevan perusnätti, hiljainen, väritön, ujo, helpohko, nauravan heidän vitseilleen ja että he saavat pelastaa sen poloisen, sillä poloinenhan tuo heikompi astia aina on. Ja mitäs sillä naisella muuta olisikaan tarjottavana kun hymy ja vähän miellyttävää seuraa.
        Sillä ei todellakaan ole väliä miehelle mitä nainen tekee työkseen: tuskin mitään kovin merkittävää tai tärkeää ja sehän luopuu siitä lasten teossa joka tapauksessa ja miehen työ onkin se, millä on merkitystä.

        Jos nainen on iloinen tai rempseä, sen on pakko olla jollain tavalla paha ja ainakin se on pelottava: vaikka osoittaisi oikeuden mukaisuutta, reiluutta ja empatiaa. Jos se on nätti, se on saatana.

        Mitä tahansa luettelemistani ominaisuuksista ja vielä älykäskin nainen saa olla, kunhan osoittaa riittävästi heikkoutta, avuttomuutta ja tarvitsevuutta, ja muistaa aina jollain tavalla pysyä lestissään heikompana astiana. Vaikka nainen ei edes kilpailisi, hänen on säännöllisin väliajoin heikennettävä itseään, ettei hän ala vaikuttaa liian pärjäävältä. Huumorin tajuinen ja vitsiä heittävä nainen on lesbo.
        Ja tottakai, kaikki nämä ominaisuudet ovat toivottavia, kunhan pysyvät miehen hallinnassa. Hallitsemattomina ne ovat vaarallisia ja sitähän kukaan ei halua.

        Kyllä ne vaatimukset ovat ihan yhtä suuret toisinpäin.


      • kun et tajua
        Ei naista.. kirjoitti:

        tarvitse jatkuvasti viihdyttää kuin jokin sirkuseläin. Mistähän tällainen käsitys on syntynyt?
        Ja toinen paha harhaluulo on se, että ujous pilaisi miehen. Päinvastoin, monet naiset pitävät sitä viehättävänä ominaisuutena. Kunhan ei ole niin umpimielinen, että toivottaa kaikki hiiteen.

        niin et tajua. Onko sitä nyt niin vaikea tajuta, että jos mies on ujo niin se tarkoittaa sitä, että ei välttämättä uskalla lähestyä naista. Sekun on niin, että naiset eivät tee aloitteita, ainkaan minulle ei ole kukaan tehnyt 20 vuoteen aloitteita. Baarissakin saa olla ihan rauhassa jos ei itse tee aloitteita naisille.


      • ....................
        sama ylempänä kirjoitti:

        No minäkin tarkennan sitten tähän kohtaan. Niin saa olla ujo, mutta annas olla kun ei ole, on rohkea , eteenpäin menevä ja tekevä sekä nauraa ääneen. Jo ollaan pahassa paikassa.

        Jos osaa viihdyttää ja viihtyy muitten seurassa, juu, kuule, kyllä alkaa mustasukkaisuus jyllätä. Niin, naiselta ei vaadita paljon ei suorastaan mitään, sillä tekevä nainen joka tarjoaa itselleen ja elämälleen tekemistä, taitoja, aktiivisuutta, väriä eikä tarvitse pelastajaa, on vähintään lesbo tai ainakin murskaa jo tekemättä mitään, siis olemuksellaan 90% miesten itsetunnon: vaikka ei tekisi itsestään mitään erikoista numeroa kenenkään toisen kustannuksella.

        Miehet nimenomaan toivoo naisen olevan perusnätti, hiljainen, väritön, ujo, helpohko, nauravan heidän vitseilleen ja että he saavat pelastaa sen poloisen, sillä poloinenhan tuo heikompi astia aina on. Ja mitäs sillä naisella muuta olisikaan tarjottavana kun hymy ja vähän miellyttävää seuraa.
        Sillä ei todellakaan ole väliä miehelle mitä nainen tekee työkseen: tuskin mitään kovin merkittävää tai tärkeää ja sehän luopuu siitä lasten teossa joka tapauksessa ja miehen työ onkin se, millä on merkitystä.

        Jos nainen on iloinen tai rempseä, sen on pakko olla jollain tavalla paha ja ainakin se on pelottava: vaikka osoittaisi oikeuden mukaisuutta, reiluutta ja empatiaa. Jos se on nätti, se on saatana.

        Mitä tahansa luettelemistani ominaisuuksista ja vielä älykäskin nainen saa olla, kunhan osoittaa riittävästi heikkoutta, avuttomuutta ja tarvitsevuutta, ja muistaa aina jollain tavalla pysyä lestissään heikompana astiana. Vaikka nainen ei edes kilpailisi, hänen on säännöllisin väliajoin heikennettävä itseään, ettei hän ala vaikuttaa liian pärjäävältä. Huumorin tajuinen ja vitsiä heittävä nainen on lesbo.
        Ja tottakai, kaikki nämä ominaisuudet ovat toivottavia, kunhan pysyvät miehen hallinnassa. Hallitsemattomina ne ovat vaarallisia ja sitähän kukaan ei halua.

        Kyllä ne vaatimukset ovat ihan yhtä suuret toisinpäin.

        Oletpas vittumainen ihminen. Kun joku yrittää tehdä listaa siitä miten ujokin nainen kelpaa ja vaikka työtön jne. Niin sinä tulkitset sen heti jostain miesvihaisesta katkeruudesta käsin että sillä tarkoitetaan että naisen pitää aina olla ujo ja hiljaa ja tehdä vain kotitöitä. Miettisit nyt vähän ennen kuin päästelet noita tunnepurkauksia.

        Nainen saa toki olla myös puhelia, kunhan on tilannetajua eikä ole mikään rääväsuinen vittuilija. Saa olla töissä vaikka johtavassa asemassa, mikäs sen parempaa, tuopahan oman osansa kekoon ettei miehen tarvitse ruokkia. Saa olla aktiivisuutta ja harrastuksia - miten ne muka liittyy lesbouteen, oletko hieman häiriintynyt? Huh huh, "huumorin tajuinen ja vitsiä heittävä nainen on lesbo". Siis todellakin on häiriintynyt. Kyllä sanoisin että naisen nimenomaan pitää olla huumorintajuinen, mitä sinä et kyllä kirjoituksesi perusteella ole.

        Ja ei, ei ne vaatimukset ole kovia. Sinä vain vääntelet ja kääntelet sanoja ja teet omia ennakkoluuloisia oletuksiasi. KUKAAN TÄÄLLÄ EI OLE KIRJOITTANUT ETTÄ NAISEN PITÄÄ OLLA HEIKKO JA HUUMORINTAJUTON, eikä varsinkaan puhunut mitään lesboista. Voi jeesus mikä ämmä.

        En kyllä ihmettele jos olet yksin.


      • eeeooouuu
        .................... kirjoitti:

        Oletpas vittumainen ihminen. Kun joku yrittää tehdä listaa siitä miten ujokin nainen kelpaa ja vaikka työtön jne. Niin sinä tulkitset sen heti jostain miesvihaisesta katkeruudesta käsin että sillä tarkoitetaan että naisen pitää aina olla ujo ja hiljaa ja tehdä vain kotitöitä. Miettisit nyt vähän ennen kuin päästelet noita tunnepurkauksia.

        Nainen saa toki olla myös puhelia, kunhan on tilannetajua eikä ole mikään rääväsuinen vittuilija. Saa olla töissä vaikka johtavassa asemassa, mikäs sen parempaa, tuopahan oman osansa kekoon ettei miehen tarvitse ruokkia. Saa olla aktiivisuutta ja harrastuksia - miten ne muka liittyy lesbouteen, oletko hieman häiriintynyt? Huh huh, "huumorin tajuinen ja vitsiä heittävä nainen on lesbo". Siis todellakin on häiriintynyt. Kyllä sanoisin että naisen nimenomaan pitää olla huumorintajuinen, mitä sinä et kyllä kirjoituksesi perusteella ole.

        Ja ei, ei ne vaatimukset ole kovia. Sinä vain vääntelet ja kääntelet sanoja ja teet omia ennakkoluuloisia oletuksiasi. KUKAAN TÄÄLLÄ EI OLE KIRJOITTANUT ETTÄ NAISEN PITÄÄ OLLA HEIKKO JA HUUMORINTAJUTON, eikä varsinkaan puhunut mitään lesboista. Voi jeesus mikä ämmä.

        En kyllä ihmettele jos olet yksin.

        Naisen nimenomaan pitää olla huumorintajuinen. Edellinen kirjoittaja perustaa käsityksensä vain niihin komenteleviin miehiin, joihin hän ihastuu.


      • 30v.
        ...... kirjoitti:

        Kuten tuossa ylempääkin kommentoin, niin väitän että naisilla on ylipäätään kovemmat kriteerit miehille.

        Suurimmalle osalle miehistä ei ole esim. hirveästi väliä mitä nainen tekee työkseen, ja nainen saa olla ujo ja epävarma kunhan se ei hankaloita normaalia elämää (esim. ei uskalla käydä kaupassa tai muuta yhtä patologista), naisen ei tarvitse myös osata jatkuvasti viihdyttää miestä ja tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, naisella ei tarvitse olla edes paljon kavereita, ei kenties yhtäkään, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään kunhan nainen vain tarjoaa nätin hymyn ja miellyttävää seuraa. Miehelle sen sijaan ujous, huono työ/työttömyys, jatkuva viihdyttämisen tarjoamisen puuttuminen jne. ovat raskauttavia seikkoja jotka tuomitsevat miehen yksinäisyyteen, josta taatusti kukaan nainen ei häntä halua pelastaa pelkän hymyn ja mukavan seuran takia.

        Miehillä ei siis ole kovat kriteerit:
        nainen ei saa välittää siitä että mies ei välitä siitä, mitä nainen tekee työkseen
        naisen pitää olla ujo ja epävarma juuri sopivassa määrin
        nainen ei saa tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, mies hakee ne suhteen ulkopuolelta ja naisen pitää sietää se
        naisella ei saa olla omia kavereita ja omaa elämää, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään
        naisen pitää aina hymyillä ja olla miellyttävää seuraa

        Kuka mies nyt katsoisi elämäntehtäväkseen olla aina naiselle hymyilevää ja miellyttävää seuraa? Sen kun näkisi...


      • 30v.
        30v. kirjoitti:

        Miehillä ei siis ole kovat kriteerit:
        nainen ei saa välittää siitä että mies ei välitä siitä, mitä nainen tekee työkseen
        naisen pitää olla ujo ja epävarma juuri sopivassa määrin
        nainen ei saa tarjota uusia yllättäviä kokemuksia, mies hakee ne suhteen ulkopuolelta ja naisen pitää sietää se
        naisella ei saa olla omia kavereita ja omaa elämää, sillä mies mielellään "pelastaa" poloisen yksinäisyydestään
        naisen pitää aina hymyillä ja olla miellyttävää seuraa

        Kuka mies nyt katsoisi elämäntehtäväkseen olla aina naiselle hymyilevää ja miellyttävää seuraa? Sen kun näkisi...

        Entäs ne naiset, jotka eivät vaan ole edellämainittuja lampaita ja lehmän henkäys?


      • Ikäerosta

        "Huolisiko 20v nuori poju 60v mummelin puolisokseen?? Kysympä vaan :D"

        Kysymys on lähinnä teoreettinen, koska asia on täsmälleen päinvastoin.

        Jos et usko, toimi näin:

        1. Rekisteröi itsellesi "Mies20v" -nimimerkki suomi24:ään.

        2. Mene chattiin, esim "60 " huoneeseen (ikäryhmät)

        3. Yritä iskeä itsellesi 60v mummeli

        4. Huomaat nopeasti, että se 60v mummeli ei huoli sinua. Todennäköisesti haukkuu sut pennuksi, tai selittää "emmä nyt minkään lapsen kanssa ala suhteeseen". Näin, vaikka olet 20v ja 18v on tarpeeksi vanha menemään naimisiin,
        ja jo 16v riittää siihen, että mahd. suhteen vanhemmalle osapuolelle ei tule pedofiilisyytteitä (poikkeuksena esim. opettajan/valmentajan/pomon ja vastaavasti oppilaan/urheilijan/työntekijän väliset suhteet, joissa suojaikärajana on 18v valta-asetelman takia normaalin 16v sijaan).

        Eli kyse ei toisiasiallisesti ole siitä, ettei 20v mies huolisi 60v mummelia, vaan siitä, ettei 60v mummeli huoli 20v miestä.

        Olen itse ollut treffeillä 70v mummelin kanssa. Poistuin itse treffeiltä (ko. mummelin asunnosta) takavasemmalle, syynä ko. mummelin peräaukon sulkijalihaksen toimimattomuus ja sen seurauksena se, että asunnossa haisi paskalta, ja ko. mummeli ilmeisesti olisi itsekin haissut paskalta, mutta oli peittänyt oman paskanhajunsa "uimalla" voimakkaantuoksuisessa hajuvedessä. Tämän takia mummelista itsestään ei ollut paskanhajua havaittavissa, mutta ei se hajuvesikään hyvältä tuoksu kun sitä on käytetty yli 10 -kertainen määrä asialliseen verrattuna.

        Mutta jos terveen 60v mummelin jostain löytäisi niin voisipa kelvatakin.

        Eli: te 60v mummelit joille kelpaisi huomattavasti nuorempi mies: laittakaapa tänne mailiosoitteenne, ja lupaus siitä, että jos teille mailaa puhelinnumeronsa, niin soitatte! Sähköpostikirjekaveriksi kun en kenellekään halua, vaan sähköposti kelpaa lähinnä puhelinnumeron viestittämiseen.

        Omasta puolestani olisi helpompaa laittaa suoraan se puhelinnumero, mutta suomi24:llä on ikävä tapa poistaa viestejä, joissa on puhelinnumero.
        Mikäli tämä johtuu siitä, että pelätään ylläpidon vastuuta jos annettu puhelinnumero ei ole oma, vaan jonkun sivullisen, niin luulisi, että tällöin kelpaisi URL nettisivulle, josta löytyy se puhelinnumero. Mutta valitettavasti tällaisiakin viestejä on ylläpito poistanut, ilman mitään järkevää syytä. Tällaisessa tapauksessahan vastuu mahdollisista seuraamuksista, jos luvatta jaetaan muuta kuin omaa numeroa, tulee tietenkin sen nettisivun omistajalle, jossa ko. numeroa jaetaan, EI suomi24:lle, jos täällä olevassa viestissä ei ole numeroa vaan URL sivulle jossa ko. numero on.

        Kokonaan eri asia on sitten se, että moni ei uskalla enää klikata mitään linkkejä, ilmeisesti pelätään tietokoneviruksia.
        Vinkki: Mitä tahansa linkkiä voi 100% turvallisesti klikata, jos estät javascriptin selaimesi asetuksista ennen linkin klikkaamista.
        Virukset ja haittaohjelmat kun tyypillisesti hyödyntävät javascriptiä koneelle asentumiseksi.


      • täällähän minä
        ............ kirjoitti:

        Se ongelma onkin juuri siinä että niillä "monilla naisilla" tarkoitat aina jotain muuta naista kuin itseäsi. Jokainen nainen ajattelee että kyllä se ujo ja mukava mies kelpaa aina jollekin, mutta sitten kun omalle kohdalle tulee sellainen niin jostain syystä aina löytyy joku vähemmän ujo ja vielä mukavempi joka vie voiton.

        Ja kyllähän naista pitää viihdyttää enemmän kuin naisen pitää viihdyttää miestä. Naiset ovat ylipäätään passiivisempia parinvalinnassa ja haluavat että heille tehdään kaikenlaista ihanaa ja romanttista ja viedään matkoille ja järjestetään yllätyksiä ja piiritetään ja soitetaan serenadeja ikkunan alla ja niin iih-ihanasti huomioidaan. Tekeekö naiset miehelle samoin? No ehkä jollekin komealle tavoitellulle naistenmiehelle saattaisivat tehdä, mutta eivät suurimmalle osalle miehistä.

        Hep! Minä tykkään ujoista miehistä, olen sellaisen kanssa naimisissa. Mieheni tykkää minusta omien sanojensa mukaan siksi, että olen niin jännä tyyppi - keksin aina kaikkea hauskaa ja uutta ja innostan miehenikin mukaan.

        Ex-elämänkumppanin mukaan ei ollut hyvä että olen niin menevä ja aktiivinen. Hänkin toki oli, mutta naiselle se ei ollut sopivaa, mies tuli epävarmaksi kun minulla oli oma elämä yhteisten juttujen lisäksi. Että eipä se tällainenkaan nainen kaikille kelpaa, eipä sillä että tarvitsisikaan.


    • 12+12

      "No kyllähän se fakta on että mieheltä vaaditan kaikenlaisia ihmeellisiä sosiaalisia taitoja sekä persoonan piirteitä ja muita ominaisuuksia plus vielä miellyttävää ulkomuotoa."

      Kyllä niitä sosiaalisia taitoja odotetaan ihan kaikilta ihmisiltä. Ja ihan ymmärrettäväähän se on. Jos toisella ei ole sosiaalisia taitoja, seurustelu käy melko raskaaksi. Samoin ystäväsuhteet, työkaverina olo jne. Sosiaalisia taitoja tarvitaan joka paikassa.

      "Miehet useimmiten kelpuuttavat naisen joka miellyttää silmää (perusnätti) ja on säyseä luontoinen eli mukava, sellainen jonka kanssa tulee suht hyvin juttuun."

      Aijaa? En minä noilla ominaisuuksilla ole miestä löytänyt. Olen kyllä tasainen, kiltti ja mukava, mutta pomotettavaksi en suostu. Ja sitä ikävä kyllä moni mies ajattelee halutessaan "säyseän" naisen: He alkavat päällepäsmäröidä ja sanella pelisäännöt ja jopa määrätä naisen mielipiteet ja ajatuksetkin. Jos sellaiseen suostuisi niin juu, kyllä varmasti löytäisi miehen, mutta miksi alkaisin kenenkään miehen nyrkkeilysäkiksi? Etsiköön samanlaisen naisen (niitäkin on) ja tapelkoot keskenään. Minä voin sitten ottaa samanlaisen tasaisen ja rauhallisen, mukavan miehen ja elää mahd. harmonista elämää.

      "Naisilla on kovemmat kriteerit, koska naiset ovat halutumpia ja tarjokkaita on enemmän."

      No, minusta kyllä tuntuu siltä että seurusteluun halutuista miehistä käydään melkoisen kovaa taistelua ja tarjokkaita riittää, eli naisen pitää olla sitten jo todella tasokas saadakseen sellaisen miehen itselleen. Osa kai sitten pettyneenä jää kärvistelemään ja odottaa parempia aikoja, osa pariutuu huonomman ehdokkaan kanssa ja on tyytymätön parisuhteeseensa.

      • ..........

        Sanoin että IHMEELLISIÄ sosiaalisia taitoja. Miehenhän pitää jatkuvasti viihdyttää naista ja olla rento ja itsevarma ja hauska ja sosiaalinen ja yllättävä ja jännittävä ja vaikka mitä. Naisella riittää että hänen kanssaan tulee juttuun ja huumorintaju on samansuuntainen.

        Älä nyt intoile, en mistään nyrkkeilysäkistä ole puhunut ja tuota sanavalinta "säyseä" oli lievän ironinen. Tarkoitan sitä mitä sanon tuossa yllä, eli mukavaa, sellaista jonka kanssa tulee juttuun, joka ei ole joku oikutteleva primadonna tai ylivaikeasti tavoiteltavaa leikkivä tms.

        Sun miesongelmista en osaa sanoa mitään, koska et itsestäsi paljoa kerro. Olet ilmeisesti joku vanhempi nainen. Ikävää se on, mutta naisten markkina-arvo alkaa laskea iän myötä, ja vaaditaan jo enemmän ominaisuuksia. Puhuin lähinnä nuorista naisista alle kolmikymppisistä tai vähän päälle. He usein saavat miehen naps vaan. ;)

        "No, minusta kyllä tuntuu siltä että seurusteluun halutuista miehistä käydään melkoisen kovaa taistelua ja tarjokkaita riittää, eli naisen pitää olla sitten jo todella tasokas saadakseen sellaisen miehen itselleen. Osa kai sitten pettyneenä jää kärvistelemään ja odottaa parempia aikoja, osa pariutuu huonomman ehdokkaan kanssa ja on tyytymätön parisuhteeseensa."

        Kuulostaa siltä että kurkotat liian korkealle etkä sitten huoli ns omaa tasoasi olevia miehiä koska pelkäät jääväsi onnettomaksi.

        Mutta hyvä lisäys tuosta tulikin tähän. Naisella riittää että on perusnätti, mukava ja huolii oman tasoisena miehen eikä tavoittele vain niitä kaikkein halutuimpia. Itse en ole kyllä huomannut mitään kilpailua miehistä muuta kuin juuri näiden komeiden ns. ylemmän tason miesten kohdalla, jollaisen varmasti kaikki naiset mielellään ottaisivat.


      • 12+12
        .......... kirjoitti:

        Sanoin että IHMEELLISIÄ sosiaalisia taitoja. Miehenhän pitää jatkuvasti viihdyttää naista ja olla rento ja itsevarma ja hauska ja sosiaalinen ja yllättävä ja jännittävä ja vaikka mitä. Naisella riittää että hänen kanssaan tulee juttuun ja huumorintaju on samansuuntainen.

        Älä nyt intoile, en mistään nyrkkeilysäkistä ole puhunut ja tuota sanavalinta "säyseä" oli lievän ironinen. Tarkoitan sitä mitä sanon tuossa yllä, eli mukavaa, sellaista jonka kanssa tulee juttuun, joka ei ole joku oikutteleva primadonna tai ylivaikeasti tavoiteltavaa leikkivä tms.

        Sun miesongelmista en osaa sanoa mitään, koska et itsestäsi paljoa kerro. Olet ilmeisesti joku vanhempi nainen. Ikävää se on, mutta naisten markkina-arvo alkaa laskea iän myötä, ja vaaditaan jo enemmän ominaisuuksia. Puhuin lähinnä nuorista naisista alle kolmikymppisistä tai vähän päälle. He usein saavat miehen naps vaan. ;)

        "No, minusta kyllä tuntuu siltä että seurusteluun halutuista miehistä käydään melkoisen kovaa taistelua ja tarjokkaita riittää, eli naisen pitää olla sitten jo todella tasokas saadakseen sellaisen miehen itselleen. Osa kai sitten pettyneenä jää kärvistelemään ja odottaa parempia aikoja, osa pariutuu huonomman ehdokkaan kanssa ja on tyytymätön parisuhteeseensa."

        Kuulostaa siltä että kurkotat liian korkealle etkä sitten huoli ns omaa tasoasi olevia miehiä koska pelkäät jääväsi onnettomaksi.

        Mutta hyvä lisäys tuosta tulikin tähän. Naisella riittää että on perusnätti, mukava ja huolii oman tasoisena miehen eikä tavoittele vain niitä kaikkein halutuimpia. Itse en ole kyllä huomannut mitään kilpailua miehistä muuta kuin juuri näiden komeiden ns. ylemmän tason miesten kohdalla, jollaisen varmasti kaikki naiset mielellään ottaisivat.

        "Olet ilmeisesti joku vanhempi nainen."

        heh, no enpä kyllä ole. ja mihinkäs se markkina-arvo iän myötä muuttuu? en minäkään ikuisesti tavoittele kakskymppistä miestä, vaan sitä mukaa kun omaa ikää tulee lisää niin sitä tulee miehillekin ja oman ikäistä seuraa etsin. ihan samalla tavalla miehetkin vanhenevat ja iän merkit alkavat näkyä. On turha kuvitella, että miehet säilyisivät ikuisesti nuorina. Yhtä lailla miehillä alkaa vartalo rapistua ja iho ryppyyntyä kuin naisillakin, vatsa alkaa monella kasvaa kolmenkympin jälkeen vaikka muuten hoikka olisikin, ja hiukset harventua. Tämänkö pitäisi nuoria likkoja kiinnostaa? Moni nuori tyttö lähinnä suuttuu ajatuksesta vanhemman miehen kanssa. Olen tosin itsekin kakskymppisenä pitänyt hauskaa nelikymppisen miehen kanssa, mutta en olisi ikinä seurustella miehen kanssa. Mies tuntui (ja näytti) minusta toooodella vanhalta, mutta seksi oli todella hyvää, oikeastaan parasta tähän mennessä.

        minusta se on kyllä niin päin että miehet tavoittelevat itseään tasokkaampia naisia, ja monille sellainen löytyykin koska hyviä miehiä on niin vähän. ne harvat miehet jotka minusta kiinnostuvat ovat lähes aina ongelmaisia. olen todennut että yksin on huomattavasti parempi olla.


      • ............
        12+12 kirjoitti:

        "Olet ilmeisesti joku vanhempi nainen."

        heh, no enpä kyllä ole. ja mihinkäs se markkina-arvo iän myötä muuttuu? en minäkään ikuisesti tavoittele kakskymppistä miestä, vaan sitä mukaa kun omaa ikää tulee lisää niin sitä tulee miehillekin ja oman ikäistä seuraa etsin. ihan samalla tavalla miehetkin vanhenevat ja iän merkit alkavat näkyä. On turha kuvitella, että miehet säilyisivät ikuisesti nuorina. Yhtä lailla miehillä alkaa vartalo rapistua ja iho ryppyyntyä kuin naisillakin, vatsa alkaa monella kasvaa kolmenkympin jälkeen vaikka muuten hoikka olisikin, ja hiukset harventua. Tämänkö pitäisi nuoria likkoja kiinnostaa? Moni nuori tyttö lähinnä suuttuu ajatuksesta vanhemman miehen kanssa. Olen tosin itsekin kakskymppisenä pitänyt hauskaa nelikymppisen miehen kanssa, mutta en olisi ikinä seurustella miehen kanssa. Mies tuntui (ja näytti) minusta toooodella vanhalta, mutta seksi oli todella hyvää, oikeastaan parasta tähän mennessä.

        minusta se on kyllä niin päin että miehet tavoittelevat itseään tasokkaampia naisia, ja monille sellainen löytyykin koska hyviä miehiä on niin vähän. ne harvat miehet jotka minusta kiinnostuvat ovat lähes aina ongelmaisia. olen todennut että yksin on huomattavasti parempi olla.

        No perustuuhan naisen markkina-arvo ensisijaisesti ulkonäköön. Siksi ikä kohtelee naisia huonommin kuin miehiä. Miehen markkina-arvo perustuu ensisijaisesti mm. sosiaalisiin kykyihin ja statukseen, ulkonäköön vasta toissijaisesti. Ja ei sinuakaan näköjään haitannut pitää hauskaa setämiehen kanssa.

        Ja sinusta tuntuu miltä tuntuu, mutta ei se tosiasioita muuta. Itsekin tuossa aiemmassa kommentissa valittelit ettet saa niitä tavoiteltuja miehiä joita muutkin haluaa. Harvaa miestä naiset piirittää. Kyllä se nyt vaan vaikuttaa siltä että sä haluat liian tasokkaan miehen etkä kelpuuta muita. Tuo saattaa johtua myös läheisyyden pelosta. Tavoittelet jotain tavoittamatonta koska pelkäät että jos oikeasti saisit jonkun miehen niin joutuisit avautumaan hänelle ja paljastamaan heikkoutesi. Tämä nyt oli vain arvaus, mutta ei ollenkaan harvinainen skenaario.


    • ES

      Monesta miehestä on käsittämätöntä, etteikö nainen muka löytäisi aina miestä, jos vaan haluaa miehen. Yksinkertainen ratkaisu tähän on se, että monet miehet ajattelevat tarkemmin sanottuna niin, että nainen löytää aina miehen yhden illan seksisuhteeseen. He eivät pysty tajuamaan, että vaikka se on heidän ihanteensa, niin se ei ole kaikkien naisten haaveissa.

      Parisuhteeseen nainen ei aina löydä miestä ollenkaan.

      Miksei minulla ole miestä? Syitä on useita: heikko itsetunto, sosiaalisen rohkeuden puute, muut vaikeat asiat vieneet kaiken voiman, kyvyttömyys ja pelko elää omaa elämää.

      Vastaus siihen miksei naps-teoria päde: nainen on muutakin kuin vain ulkonäkönsä, saati pelkkä pillu.

      • ...................

        Älä selitä. Sua on täällä monet kosiskelleet ja pyytäneet treffeille edes näkemättä sun kuvaasi. Samanlaista ei ole kohdannut yksikään mies täällä - paitsi ehkä joku panoeino, joka saa naisia joka sormelle livenä muutenkin. Ainoa syy mikset sinä saa miestä (vaikka saisit jos oikeasti haluaisit) on ettet sinä halua miestä muuta kuin kuvitelmissasi.


      • muisti pelaa

        Minkä takia olisit halunnut Einon kanssa sänkyyn ihan muuten vaan jos kerran et halua satunnaista seksisuhdetta?


      • ES
        muisti pelaa kirjoitti:

        Minkä takia olisit halunnut Einon kanssa sänkyyn ihan muuten vaan jos kerran et halua satunnaista seksisuhdetta?

        Häh?


      • Gordon Gekko

        Sun pitäis käydä joku naps-naps -kurssi, jonka jälkeen napsuttelisit kaikilla areenoilla punavuoresta kallioon.


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Sun pitäis käydä joku naps-naps -kurssi, jonka jälkeen napsuttelisit kaikilla areenoilla punavuoresta kallioon.

        Napsautin täällä just sormiani ja GG ilmestyi!


      • Gordon Gekko
        ES kirjoitti:

        Napsautin täällä just sormiani ja GG ilmestyi!

        Eli teoria ei valehtele!


      • ES

        Lisäselitystä:
        Ero siinä, mitä olen nyt itsetunnon ja sosiaalisuuden suhteen verrattuna siihen, mitä olen ollut, on todella suuri – eikä minua nytkään kukaan sanoisi hyväitsetuntoiseksi eikä ainakaan sosiaalisesti rohkeaksi.

        Suurin ongelmani nykyään on totaalinen sosiaalisten kuvioiden puuttuminen: ei ystäviä, ei sukulaisia (paitsi hyvin kaukana joitain), ei työpaikkaa tms. Ei ole harrastuskuvioitakaan. Jotain pitäisi kehittää. Ihan tyhjästä on vain vaikea aloittaa, mutta olen miettinyt joitain asioita ratkaisun suuntaan.


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Eli teoria ei valehtele!

        Naps-teoria pätee sittenkin! Ei puutu enää muuta kuin että läppärinnäyttö vaihtuu oveksi: MEGALOMAANINEN NAPS.


      • ........
        ES kirjoitti:

        Lisäselitystä:
        Ero siinä, mitä olen nyt itsetunnon ja sosiaalisuuden suhteen verrattuna siihen, mitä olen ollut, on todella suuri – eikä minua nytkään kukaan sanoisi hyväitsetuntoiseksi eikä ainakaan sosiaalisesti rohkeaksi.

        Suurin ongelmani nykyään on totaalinen sosiaalisten kuvioiden puuttuminen: ei ystäviä, ei sukulaisia (paitsi hyvin kaukana joitain), ei työpaikkaa tms. Ei ole harrastuskuvioitakaan. Jotain pitäisi kehittää. Ihan tyhjästä on vain vaikea aloittaa, mutta olen miettinyt joitain asioita ratkaisun suuntaan.

        Ja miehenkin saat heti kun menet ulos ja teet naps. Niin helppoa se teille naisille on.


      • GG
        ES kirjoitti:

        Naps-teoria pätee sittenkin! Ei puutu enää muuta kuin että läppärinnäyttö vaihtuu oveksi: MEGALOMAANINEN NAPS.

        Tuohon vaaditaan jo vähän psykedeelisempiä tuotteita.

        Mitä jos pitäisimme Siilin kanssa sulle napsuttelukurssin? Vetäisimme kurssin ns. paha poliisi - paha poliisi kombona. Ja tietysti sillä edellytyksellä, että pystyisimme olemaan Siilin kanssa samassa huoneessa riittävän pitkään.


      • ES
        GG kirjoitti:

        Tuohon vaaditaan jo vähän psykedeelisempiä tuotteita.

        Mitä jos pitäisimme Siilin kanssa sulle napsuttelukurssin? Vetäisimme kurssin ns. paha poliisi - paha poliisi kombona. Ja tietysti sillä edellytyksellä, että pystyisimme olemaan Siilin kanssa samassa huoneessa riittävän pitkään.

        Taitaisi Siili olla pörhäkkänä.

        Tässä Siilin ja Einon IRL-kohtaaminen:
        http://www.kiroilevasiili.fi/vanhatsarjikset?page=67


      • GG

      • ...................

        Siis eihän sinun tarvitse muuta kuin pyllistää. Mies hoitaa kaiken muun. Ei siinä mitään itsetuntoja tai muuta roskaa tarvita.


      • Ella-fani
        ES kirjoitti:

        Lisäselitystä:
        Ero siinä, mitä olen nyt itsetunnon ja sosiaalisuuden suhteen verrattuna siihen, mitä olen ollut, on todella suuri – eikä minua nytkään kukaan sanoisi hyväitsetuntoiseksi eikä ainakaan sosiaalisesti rohkeaksi.

        Suurin ongelmani nykyään on totaalinen sosiaalisten kuvioiden puuttuminen: ei ystäviä, ei sukulaisia (paitsi hyvin kaukana joitain), ei työpaikkaa tms. Ei ole harrastuskuvioitakaan. Jotain pitäisi kehittää. Ihan tyhjästä on vain vaikea aloittaa, mutta olen miettinyt joitain asioita ratkaisun suuntaan.

        Mukavaa että sulla ES menee paremmin. Olet kiva tyttö ja varmaan vielä "löydät onnesi" (niin kornilta kuin se kuulostaakin).


      • deft
        ES kirjoitti:

        Lisäselitystä:
        Ero siinä, mitä olen nyt itsetunnon ja sosiaalisuuden suhteen verrattuna siihen, mitä olen ollut, on todella suuri – eikä minua nytkään kukaan sanoisi hyväitsetuntoiseksi eikä ainakaan sosiaalisesti rohkeaksi.

        Suurin ongelmani nykyään on totaalinen sosiaalisten kuvioiden puuttuminen: ei ystäviä, ei sukulaisia (paitsi hyvin kaukana joitain), ei työpaikkaa tms. Ei ole harrastuskuvioitakaan. Jotain pitäisi kehittää. Ihan tyhjästä on vain vaikea aloittaa, mutta olen miettinyt joitain asioita ratkaisun suuntaan.

        Sosiaalisuus ja siihen liittyvät ongelmat ovatkin vaikeita. En kuollaksenikaan muista miten mä itse niistä olen päässyt eroon. Osittain ainakin siksi, koska mä päätin että en tahdo olla huono itsetuntoinen. Ja sitten kiusattiin ja sukulaiset(kin) vittuili, ystävistä puhumattakaan. Julma on maailma ja suku on pahin yms.

        Kyllä se siitä. Jotain kannattaa aina kehittää, elämä on niin saamarin lyhyt.


    • Parisuhteeseen..

      on mahdoton löytää miestä. Seksiin löytyisi kyllä, mutta sellaista en hae.

      Kokeilin laittaa nettiin deitti-ilmoituksen.
      Pienessä ajassa sain vastauksia n 1000kpl. Ainakin 80% heistä oli varattuja.
      Ne muutamat joita ehdin tavata, yllättyivät positiivisesti.
      Ja osoittautuivat.. varatuiksi.

      Väsyin ja kettuunnuin niin asiaan, ettei minua ole huvittanut tavata enää ketään.
      En tietenkään menisi sanomaan mitään niin typerää, että kaikki miehet ovat sikoja. Eivät ole. Minä en vaaan heitä löydä.

    • Mies1985

      Naisen löytäminen on selvästi vaikeampaa. Hyvä puoli on että naiset ovat melko tasapaksuja ja samankaltaisia ja menevät miehen perässä kun miehellä kerran nainen on. Tietysti on riitoja yms. mutta harvoin mitään vakavampaa. Sen sijaan naisen löytämä mies voi paljastua:

      -väkivaltaiseksi psykopaatiksi tai ruveta vainoamaan naista eron jälkeen
      -olla sängyssä itsekäs ja avuton ja haluton muuttumaan
      -olla sängyssä omituinen; omata vastenmielisiä fetissejä tai mieltymyksiä
      -olla hyvin mustasukkainen naisesta
      -levitellä seksi- tai alastonkuvia naisesta eron jälkeen
      -kasvatella hurjia pilvilinnoja aikaisessa vaiheessa ja suuttua jos nainen ei tunne samoin, se taas voi johtaa muutamaan yllä olevista kohdista
      -olla ynisevä hiirulainen ja epämiehekäs
      -olla seikkailua etsivä varattu tai muuten epärehellinen

      Kaikki noista tietysti (paitsi tietenkin tuo epämiehekkyys) voi tapahtua myös sukupuolet käännettyinä mutta on selvästi harvinaisempaa.

      • 30v.

        Lopultakin joku mies on ymmärtänyt tämän asian, kiitos


    • Mies1985

      Siis tietysti mies voi levitellä niitä seksivideoita- tai kuvia suhteen aikanakin.

    • Totuuden Torvi

      Jos nainen ei löydä miestä parisuhteeseen niin silloin nainen on hinnoitellu pillunsa liian korkealle.

    • ei tarpeeksi hyvä

      En ole koskaan valittanut, etten löydä miestä. Kaikki on itsestä kiinni, ja olen torjunut monia potentiaalisia vaihtoehtoja.

      Syitä on monia. Olen aina ollut ujo ja introvertti. Harrastukset ovat vieneet kaiken vapaa-aikani ja olen keskittynyt opiskeluiden ohella työntekoon. Olen kunnianhimoinen ja ankara itselleni. Vaadin itseltäni täydellisyyttä enkä koe olevani riittävän hyvä parisuhteeseen. Seksuaalisuus ja alastomuus pelottavat minua. Olen kokematon ja häpeän vartaloani.

      Olen myös kärsinyt mielenterveyssairauksista, kuten ahdistuksesta, masennuksesta ja pakko-oireista. Tällä hetkellä alakoulusta alkanut syömishäiriöni on jälleen pahentunut. Sosiaalinen elämä kumppanin kanssa voisi olla hankalaa, kun suuri osa valveilla oloajasta menee ruokien miettimiseen.

      Ulkonäössäni harmittaa milloin mikäkin. Vertaan itseäni naistenlehtien kansikuviin ja kuvittelen, että jollen näytä samanlaiselta, kaltaiseni paskan on turha ketään ansaitakaan.

      Turha tässä tilassa on alkaa seurustelemaan. No, tekstistänihän huomaa nuoren ikäni, joten aikaa on vielä. Toivon, että ajatusmaailmani realistisoitusi ja oppisin rakastamaan itseäni. Vasta silloin voin rakastaa muita.

      • 24t6y2rwqt6

        No niin, eli estynyt ja mielenterveysongelmainen nainenkin joutuu torjumaan potentiaalisia vaihtoehtoja. Voisiko samaa sanoa kenestäkään miehestä?


      • ei tarpeeksi hyvä
        24t6y2rwqt6 kirjoitti:

        No niin, eli estynyt ja mielenterveysongelmainen nainenkin joutuu torjumaan potentiaalisia vaihtoehtoja. Voisiko samaa sanoa kenestäkään miehestä?

        Heh, kaikki ovat tainneet olla todella epätoivoisia tapauksia. Eipä silti, samanlainen turn off minäkin olisin useimmille miehistä.


    • paskamagneetti?

      Olen torjunut useita miehiä jotka ovat olleet pelkkää seksiä vailla.
      Kukaan mies ei ole halunnut kanssani vakavaan parisuhteeseen.

      Seksiä on tarjolla mutta se ei ole monellekaan naiselle se elämän ykkösjuttu, tuskin se on tavallisille miehillekään se elämän tärkein asia,tämän palstan atmiehille vaan.

      En huolinut miestä koska:
      -mies käytti liikaa alkoa
      -mies oli entinen narkkari joka kertoi edelleen polttelevansa silloin tällöin pilveä
      -mies sai raivarin yökerhossa ja hänet heitettiin ulos, aggressiivisuuden&väkivaltaisuuden vuoksi
      -mies oli sovinisti
      -mies oli kaksinaismoralisti
      -mies tupakoi, tahdon savuttoman miehen
      -miehellä oli liikaa töitä,harrastuksia ja kavereita, tulin viimeisenä listalla, luulen kyllä että hänellä oli toinen nainen kiikarissa sillä jos on oikeasti kiinnostunut järjestää kyllä aikaa
      -miehellä oli rikosrekisteri ja kuulemma nuorisovankilassakin joskus
      -mies oli 10 vuotta vanhempi tai enemmän
      -mies oli varattu
      -mies oli about 180cm ja painoi ainakin 120kg
      Nämä "piirteet" koottu usealta mieheltä.


      Ja nyt käsi sydämelle miehet, jos listauksen mukainen nainen tulisi vastaan, tai edes yhden listan kohdan omaava nainen löytyisi, huolisitteko sellaisen?

      • kyökkipsykologi

        Herää vain kysymys millainen nainen vetää noita tyyppejä puoleensa. Ehkä hakeudut tiedostamattasi huonoihin suhteisiin koska pelkäät jotain.


      • paskamagneetti?
        kyökkipsykologi kirjoitti:

        Herää vain kysymys millainen nainen vetää noita tyyppejä puoleensa. Ehkä hakeudut tiedostamattasi huonoihin suhteisiin koska pelkäät jotain.

        Vastaukset:
        -kavereiden kaveri esitteli
        -töistä
        -koulusta
        -harrastuksesta
        -kapakasta
        -serkun kaveri
        -koulutuksesta
        -uimarannalta

        Mitä jos tuollaisia tyyppejä vain on liian paljon?
        Parhaat on tietty varattuja ja vapautuessaan menevät nopeasti kaupaksi.
        Eli b-laatua siis minäkin.Pärjään toki yksinkin,eipä hätää siis.


      • moderni aika

        -mies käytti liikaa alkoa
        => hyvin monet naiset käyttävät nykyään liikaa alkoa, se on naisten elimistölle pahempaakin kuin miehille. Nämä naiset ovat moderneja joten se pitää vain ymmärtää.

        -mies oli entinen narkkari joka kertoi edelleen polttelevansa silloin tällöin pilveä
        => valtava määrä naisia syö psyykenlääkkeitä, jotka ovat pilveä kovempaa tavaraa.

        -mies sai raivarin yökerhossa ja hänet heitettiin ulos, aggressiivisuuden&väkivaltaisuuden vuoksi
        => naisille on ihan tavallista läpsiä miestään. tuskin on liioittelua sanoa että ainakin puolet naisista on saanut raivarin ja läpsinyt miestään.

        -mies oli sovinisti
        => modernit naiset ovat samaan aikaan sekä sovinisteja että feministejä. sovinisteja siinä mielessä että halutaan joku iso paha setä sanelemaan miehille mitä niiden pitää tehdä. feministejä siinä mielessä että iso paha setä ei saa sanella naisille mitä pitää tehdä.

        -mies oli kaksinaismoralisti
        => katso edellinen kohta

        -mies tupakoi, tahdon savuttoman miehen
        => teini-ikäisissä tyttöjen tupakointi pysyy samassa tai jopa kasvaa hitaasti, poikien tupakointi on laskenut jo kymmeniä vuosia.

        -miehellä oli liikaa töitä,harrastuksia ja kavereita, tulin viimeisenä listalla, luulen kyllä että hänellä oli toinen nainen kiikarissa sillä jos on oikeasti kiinnostunut järjestää kyllä aikaa
        => modernille naiselle on kunnia-asia että kalenteri on täynnä kissanristiäisiä joista lörpötellä facebookissa ja valittaa kiirettä.

        -miehellä oli rikosrekisteri ja kuulemma nuorisovankilassakin joskus
        => modernilla naisella on takana parikin aborttia kun ei just nyt huvittanut lapsi

        -mies oli 10 vuotta vanhempi tai enemmän
        => moderni nainen painaa aina 10 kiloa tai vielä enemmän lisää siihen mitä deitilleen ilmoittaa

        -mies oli varattu
        => moderni nainen ei tunne sanaa varattu. hän on sinkkunainen jolla on sutinaa ympäriinsä.

        -mies oli about 180cm ja painoi ainakin 120kg
        => moderni nainen on myös tuon kokoinen ja vaatiii 190 cm 120 kg miestä jonka rasvaprosentti on 5


      • ..................

        Mitä valitset tuollaisia karjuja?

        Esim. tämän palstan miehet eivät omaa mitään noista ominaisuuksista. No ehkä joku tekee liikaa töitä.

        Sitä saa mitä tilaa, miksei naiset ikinä käsitä sitä?


      • Käyttöaste
        paskamagneetti? kirjoitti:

        Vastaukset:
        -kavereiden kaveri esitteli
        -töistä
        -koulusta
        -harrastuksesta
        -kapakasta
        -serkun kaveri
        -koulutuksesta
        -uimarannalta

        Mitä jos tuollaisia tyyppejä vain on liian paljon?
        Parhaat on tietty varattuja ja vapautuessaan menevät nopeasti kaupaksi.
        Eli b-laatua siis minäkin.Pärjään toki yksinkin,eipä hätää siis.

        Oletko antanut noille KAIKILLE pillua?


      • paskamagneetti?
        Käyttöaste kirjoitti:

        Oletko antanut noille KAIKILLE pillua?

        En yhdellekään.


      • paskamagneetti?
        moderni aika kirjoitti:

        -mies käytti liikaa alkoa
        => hyvin monet naiset käyttävät nykyään liikaa alkoa, se on naisten elimistölle pahempaakin kuin miehille. Nämä naiset ovat moderneja joten se pitää vain ymmärtää.

        -mies oli entinen narkkari joka kertoi edelleen polttelevansa silloin tällöin pilveä
        => valtava määrä naisia syö psyykenlääkkeitä, jotka ovat pilveä kovempaa tavaraa.

        -mies sai raivarin yökerhossa ja hänet heitettiin ulos, aggressiivisuuden&väkivaltaisuuden vuoksi
        => naisille on ihan tavallista läpsiä miestään. tuskin on liioittelua sanoa että ainakin puolet naisista on saanut raivarin ja läpsinyt miestään.

        -mies oli sovinisti
        => modernit naiset ovat samaan aikaan sekä sovinisteja että feministejä. sovinisteja siinä mielessä että halutaan joku iso paha setä sanelemaan miehille mitä niiden pitää tehdä. feministejä siinä mielessä että iso paha setä ei saa sanella naisille mitä pitää tehdä.

        -mies oli kaksinaismoralisti
        => katso edellinen kohta

        -mies tupakoi, tahdon savuttoman miehen
        => teini-ikäisissä tyttöjen tupakointi pysyy samassa tai jopa kasvaa hitaasti, poikien tupakointi on laskenut jo kymmeniä vuosia.

        -miehellä oli liikaa töitä,harrastuksia ja kavereita, tulin viimeisenä listalla, luulen kyllä että hänellä oli toinen nainen kiikarissa sillä jos on oikeasti kiinnostunut järjestää kyllä aikaa
        => modernille naiselle on kunnia-asia että kalenteri on täynnä kissanristiäisiä joista lörpötellä facebookissa ja valittaa kiirettä.

        -miehellä oli rikosrekisteri ja kuulemma nuorisovankilassakin joskus
        => modernilla naisella on takana parikin aborttia kun ei just nyt huvittanut lapsi

        -mies oli 10 vuotta vanhempi tai enemmän
        => moderni nainen painaa aina 10 kiloa tai vielä enemmän lisää siihen mitä deitilleen ilmoittaa

        -mies oli varattu
        => moderni nainen ei tunne sanaa varattu. hän on sinkkunainen jolla on sutinaa ympäriinsä.

        -mies oli about 180cm ja painoi ainakin 120kg
        => moderni nainen on myös tuon kokoinen ja vaatiii 190 cm 120 kg miestä jonka rasvaprosentti on 5

        Et vastannut kysymykseen huolisitko vastaavanlaisen naisen mitä listasin?

        Ottiko noin koville tuo listani?Tuollaisia miehiäkö pitäisi siis naisena huolia?

        Nyt tiedänkin millaisia mieskirjoittelijoita täältä löytyy.


      • 30v.
        kyökkipsykologi kirjoitti:

        Herää vain kysymys millainen nainen vetää noita tyyppejä puoleensa. Ehkä hakeudut tiedostamattasi huonoihin suhteisiin koska pelkäät jotain.

        Siis ihan minkälainen nainen tahansa, sillä nämä miehet kiertävät yrittäen kaikkien naisten kanssa. Hyvä mies ei kauaa markkinoilla pysy.


      • 30v.
        paskamagneetti? kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen huolisitko vastaavanlaisen naisen mitä listasin?

        Ottiko noin koville tuo listani?Tuollaisia miehiäkö pitäisi siis naisena huolia?

        Nyt tiedänkin millaisia mieskirjoittelijoita täältä löytyy.

        Ei kai täällä kukaan moderni nainen ole ollutkaan itkemässä ettei löydä miestä parisuhteeseen...


      • 30v.
        .................. kirjoitti:

        Mitä valitset tuollaisia karjuja?

        Esim. tämän palstan miehet eivät omaa mitään noista ominaisuuksista. No ehkä joku tekee liikaa töitä.

        Sitä saa mitä tilaa, miksei naiset ikinä käsitä sitä?

        Niin, tilauksen toimitus vaan saattaa kestää vuosikausia, kun etsii neulaa heinäsuovasta... -> tulkinta: en löydä miestä


      • deft

        Pikaisesti kohdittain:

        - Nainen käyttää liikaa alkoa / EN HUOLISI (vaikka "liikaa" on suhteellinen käsite)
        - Nainen oli entinen narkkari... / HUOLISIN (paino sanalla "entinen")
        - Nainen saa raivarin yökerhossa... / HUOLISIN (syykin ko. käytökselle löytyy kyllä)
        - Nainen on feministi / HUOLISIN
        - Nainen on kaksinaismoralisti / EN HUOLISI (valehteleminen ei koskaan on turn-on)
        - Nainen tupakoi / HUOLISIN (tupakoinhan itsekin, silloin kun tahdon)
        - Naisella on liikaa töitä, harrastuksia ja kavereita / HUOLISIN (on kyllä siinä-ja-siinä. Ja edelleenkin "liikaa" on suhteellinen käsite)
        - Naisella on rikosrekisteri / EN HUOLISI (rikoksesta riippumatta)
        - Nainen on 10 vuotta vanhempi tai enemmän / EN HUOLISI (tod. näk. maailmankatsomus eroaa todella paljon)
        - Nainen on varattu / EN HUOLISI
        - Nainen on about 180cm ja painoi ainakin 120kg / EN HUOLISI (valmius fyysiseen toimintaan on aina relevanttia, vaikka ei joka viikko olisi tarvis maratooneja juosta)

        *pitää kättä sydämellä* Jos nainen tulisi vastaan ja olisi halukas tutustumaan niin yllä olevien kohtien mukaan "huolisin" monetkin naiset.


      • "Seksiä on tarjolla mutta se ei ole monellekaan naiselle se elämän ykkösjuttu, tuskin se on tavallisille miehillekään se elämän tärkein asia,tämän palstan atmiehille vaan."
        Ei todellakaan ole tarkoitus pelkkää seksiä hakea, irtosuhteille olen aina sanonut kylmän ei vastauksen. Joko tunteiden kanssa tai ei sitten ollenkaan. Tarkoitus olisi löytää sopiva kumppani vaan on kyllä kiven alla, ei löydy sitten juuri mistään.

        "-mies oli about 180cm ja painoi ainakin 120kg"
        Itse kyllä hyväksyisin tuon kohdan naisessa. Itse olen 12cm pidempi ja painoa saman verran.


    • guggelsson

      Kyllä naisen varmaan on helpompi saada panoseuraa esim. baarista,mutta jos nainen valittaa ettei löydä miestä niin usein tarkoitetaan parisuhdetta. Kaikkia ei irtosuhteet kiinnosta. Olen tapaillut useita miehiä,minut on lempattu 5 kertaa.Melkein joka kerta olisin ollut valmis parisuhteeseen. Itse olen lempannut vain kaksi. Toinen oli pikkurikollinen,velkainen ja työtön ja toinen muuten liian erilainen,vaikkakin komea.
      Ärsyttää tuollainen jankutus,että nainen löytää heti kumppanin kun tahtoo. Olenkin sitä mieltä ,että nainen ehkä löytää seksiseuraa helpommin,mutta kyllä miehillä on paremmat mahdollisuudet löytää kunnollinen parisuhde koska useampi nainen kuin mies hakee sellaista.

      • t42wtw2qg4raeqt

        Mutta vaikuttaa siltä (sinun ja tuon yläpuollasi olevan kommentoijan perusteella) että ne naiset jotka hakee parisuhdetta eivät halua sitä niiden miesten kanssa jotka sitä myös etsivät (ns. kiltit miehet) vaan te etsitte jotain jännää renttua ja petytte sitten kun se baarista teidät pokannut nahkatakkinen tatuoitu äijäilijä ei ollutkaan sopivaa isiainesta. Ehkä etsitte miehiä väärästä paikkaa. Vai miksi muka aina törmäätte tuollaisiin miehiin.


      • eeeooouuuu
        t42wtw2qg4raeqt kirjoitti:

        Mutta vaikuttaa siltä (sinun ja tuon yläpuollasi olevan kommentoijan perusteella) että ne naiset jotka hakee parisuhdetta eivät halua sitä niiden miesten kanssa jotka sitä myös etsivät (ns. kiltit miehet) vaan te etsitte jotain jännää renttua ja petytte sitten kun se baarista teidät pokannut nahkatakkinen tatuoitu äijäilijä ei ollutkaan sopivaa isiainesta. Ehkä etsitte miehiä väärästä paikkaa. Vai miksi muka aina törmäätte tuollaisiin miehiin.

        Ehkä siksi, kun nuo miehet menevät juttelemaan heille?


      • paskamagneetti?
        t42wtw2qg4raeqt kirjoitti:

        Mutta vaikuttaa siltä (sinun ja tuon yläpuollasi olevan kommentoijan perusteella) että ne naiset jotka hakee parisuhdetta eivät halua sitä niiden miesten kanssa jotka sitä myös etsivät (ns. kiltit miehet) vaan te etsitte jotain jännää renttua ja petytte sitten kun se baarista teidät pokannut nahkatakkinen tatuoitu äijäilijä ei ollutkaan sopivaa isiainesta. Ehkä etsitte miehiä väärästä paikkaa. Vai miksi muka aina törmäätte tuollaisiin miehiin.

        Väärin.

        Omalla kohdallani yksi oli nörtinnäköinen tohtori joka siis paljastui varatuksi. Pari insinööriä mahtuu mukaan listaukseeni ja yllä olevaan kuvaukseeni.
        Ei ole ihan noin yksinkertaista. Vain yhdellä oli tatuointi. Yhdelläkään ei nahkatakkia.

        Ei enää inssejä minulle, otan mieluusti sen kiltin raksa- tai metallimiehen oli tatuoinnit tai kalju sekä nahkatakkikin.


      • 30v.
        paskamagneetti? kirjoitti:

        Väärin.

        Omalla kohdallani yksi oli nörtinnäköinen tohtori joka siis paljastui varatuksi. Pari insinööriä mahtuu mukaan listaukseeni ja yllä olevaan kuvaukseeni.
        Ei ole ihan noin yksinkertaista. Vain yhdellä oli tatuointi. Yhdelläkään ei nahkatakkia.

        Ei enää inssejä minulle, otan mieluusti sen kiltin raksa- tai metallimiehen oli tatuoinnit tai kalju sekä nahkatakkikin.

        Peesaan, älykkyys on vaarallinen sosiaalinen ase yhdistettynä kylmään laskelmoivuuteen, ei ainakaan dippainssejä...


      • 3
        30v. kirjoitti:

        Peesaan, älykkyys on vaarallinen sosiaalinen ase yhdistettynä kylmään laskelmoivuuteen, ei ainakaan dippainssejä...

        Peesaan minäkin, mutta mitä hittoa täällä aina syytellään jotain insinöörejä? Heissäkin on erilaisia persoonia, joskin myönnän, että ihmisten luokittelu, vaikka sitten pelkän ammatin perusteella on kivaa. Elämän varrella olen huomannut, että huikea äly ja kylmä sydän voivät löytyä myös psykologilta tai lääkäriltä aivan, kuten papilta tai sekatyöläiseltä.


    • heartkiller_

      Mitä mitä, taitaa olla aikaa kovaa porukkaa pätemään täällä..
      Jos nainen sanoo ettei löydä miestä niin sit ei varmaan löydä. Jotkut kyllä nurisee turhasta eikä oikein jaksa ees yrittää... Sänkyseuraa nyt todellakin löytää kun menee vaan tuohon lähimpään kapakkaan nappaamaan jonkun mukaan. Se on sitten ihan eri asia jos haluaa parisuhteen. Jotkut miehet jos ei onnistu pokaamisessa ni ovat heti huutamassa "huh huh on kyllä taas vaatimukset!", miulla ei todellakaa ole mitään pahoja vaatimuksia. Kuka nyt sian kanssa seurustelisi. Jos ei ajatusmaailma ja muu sovi yhteen, eikä oikein muutenkaan suju koko homma ni mitä vaatimuksia oon siinä muka ladellut.. Kunhan hölisevät.
      Ennemmin torjuu kaikki paskajätkät pois tieltään ja odottaa hyvää suhdetta, sitä ei todellakaan oo helppo löytää..ainakaan nyt kun tiedän mitä oikea onnellinen parisuhde voi olla.
      Tietty myös masennuksen aiheuttama kura estää sitä miehen löytämistä vaikka miten kaipaisi suhdetta. Ei se oo vaan niin helppoa että joo, haluaisinpa jonkun miehen ja meenpä hakee sellasen jostain.

      • EZ

        On se niin helppoa. Naps vaan.


      • jämääijä

        "Ennemmin torjuu kaikki paskajätkät pois tieltään ja odottaa hyvää suhdetta, sitä ei todellakaan oo helppo löytää. "

        Kukaan ei ole luvannut että se olisi helppoa.

        Mutta voin vain antaa samat neuvot mitä on miehenä saanut joskus ihmetellessään kuinka vaikeita nämä asiat on:

        Kehitä itseäsi! Ole oma itsesi mutta älä ole vääränlainen oma itsesi vaan oikeanlainen oma itsesi! Käy kuntosalilla, väittele tohtoriksi, harrasta musiikkia ja muutenkin taidetta mutta ei postmodernia taidetta, matkustele ja leivo pullaa! Käytä siistejä vaatteita! Ja muista hygienia: pese hampaat ja tukka!


      • 1+20

        "Sänkyseuraa nyt todellakin löytää kun menee vaan tuohon lähimpään kapakkaan nappaamaan jonkun mukaan. Se on sitten ihan eri asia jos haluaa parisuhteen."

        Niin totta. Käytännössä voi ajatella, että keski-ikäiselle naiselle on tarjolla vain seksiin perustuvaa seuraa. Jokainen viinan turvottama, tupakan kellastuttama äijän kuvatus tarjoaa hänelle itseään, mutta toisaalta seksiä etsivät myös toisen ääripään tyypit, jotka taatusti osaavat käyttäytyä ja käydä suihkussa. Miksi naisen pitäisi valita mitään muuta, kuin parasta päältä?


    • also_sprach_jungfrau

      No minäpä voin kertoa yhden esimerkin. En puhu itsestäni, vaan yhdestä tutusta - josta uskallan puhua, koska ko. henkilö ei ole suomalainen eikä asu Suomessa.

      Yritän nähdä kaikissa ihmisissä jotain kaunista, mutta tämä nuori nainen olisi valitettavasti jokaisen läsnäolijan mielestä ruma. Hoikka, mutta kasvoiltaan ihan oikeasti ruma. Naisen sosiaaliset taidot ja tilannetaju ovat nollissa: hän on joko täysin ujo, hiljainen ja murjottavan oloinen, tai sitten töksäyttelee mitä sattuu, onnistuu loukkaamaan lähes kaikkia vastaantulijoita yleensä ensitapaamisella, eikä koskaan usko olevansa väärässä - hän on "vain rehellinen ja suorapuheinen". Mielenterveysongelmia oli myös, masennusta, pakkomielteisyyttä, vainoharhaisuutta ja taipumusta selittämättömiin raivokohtauksiin. Ja niin tajuttoman huono itsetunto, ettei sellaista ole toista tullut vastaan - mikä johti siihen, että hän uskoi kaikista aina pahinta. Samalla hän oli todella ylimielinen. Häntä ei kukaan ymmärtänyt, koska mielestään häntä ei kukaan voinut ymmärtää; hän oli henkisesti eri kastia, ulkopuolinen ja "huono", mutta samalla henkisten kärsimystensä jalostamana kaikkien tavallisten ihmisten yläpuolella.

      Silloin kun tunsin tämän naisen, hän oli ihastunut/rakastunut muutamaan mieheen (yhteen kerrallaan tietenkin), joiden uskoi olevan sielunkumppaneitaan, koska he olivat niin samankaltaisia. Nämä miehet eivät olleet millään tavalla lähelläkään mitään YTM:ää, tai edes KTM:ää. Paikallisia ATM:iä pikemminkin. He olivat yhtä epäsuosittuja, syrjäänvetäytyviä ja omituisia kuin tämä nainen, mikä heissä häntä vetikin niin puoleensa. Mutta yksikään näistä ei voinut ainakaan pidemmän päälle sietää tätä naista. Hän takertui heti, kun tapasi ihmisen josta voisi pitää (ystävänä tai enemmän), ja nämä ihastumiset toivat hänestä sitten esiin varsinaisen psykostalkkerin. Naps vaan, kun naisen huomio imartelee epäsuosittua nuorukaista? No ei todellakaan, ainakaan tämän naisen huomio...

      Käytän mennyttä aikamuotoa, koska en ole tämän naisen tuttavapiirissä enää, mutta kuuleman mukaan hän on edelleen samanlainen ja samassa jamassa. Ja ei, en ole sitä mieltä, että hän "ansaitsisi" jonkun. Mutta en ymmärrä, miksi on niin kovin vaikea kuvitella, että tällaisiakin naisia on olemassa. Jos hän olisi hyvännäköinen, vaikean luonteen kanssa monikin mies yrittäisi varmasti väkisin elää, mutta tällaisenaan...? Luontaantyöntävä ihminen, joka sattuu olemaan naispuolinen. Tavallaan oma vika, tavallaan ei - en usko, että hän kykenee muuttamaan luonnettaan sen enempää kuin palsta-ATM:tkään, vaikkei ole ollenkaan tyhmä eikä täysin empatiakyvytönkään.

      • .....

        Mikäs vika palsta-ATM:ien luonteissa muka on? Ei niin mikään.


      • 1 takertuja, kiitos!

        Olet yksinkertaisesti väärässä. Moni mies ottaa ilomielin takertuvan naisen. Et tietenkään voi naisena tietää, mutta yleensä kun naista tapailee, niin nainen pyrkii tahallaan kuin välttelemään. Siitä huolimatta, että pitäisi miehestä. Se on todella ikävää ja ainakin itse jätän usein vain väliin koko homman. En minä ala naista kuukausikaupalla vakuuttelemaan ja hurmaamaan samalla kun nainen ei tee mitään minun eteeni muuta kuin välttelee ja toivoo että hurmaisin hänet yhä uudestaan. Sellaisten naisten jälkeen takertuva nainen olisi aivan mahtava juttu.


      • 4t2wt2wt6t
        1 takertuja, kiitos! kirjoitti:

        Olet yksinkertaisesti väärässä. Moni mies ottaa ilomielin takertuvan naisen. Et tietenkään voi naisena tietää, mutta yleensä kun naista tapailee, niin nainen pyrkii tahallaan kuin välttelemään. Siitä huolimatta, että pitäisi miehestä. Se on todella ikävää ja ainakin itse jätän usein vain väliin koko homman. En minä ala naista kuukausikaupalla vakuuttelemaan ja hurmaamaan samalla kun nainen ei tee mitään minun eteeni muuta kuin välttelee ja toivoo että hurmaisin hänet yhä uudestaan. Sellaisten naisten jälkeen takertuva nainen olisi aivan mahtava juttu.

        No hoh hoijaa. Minä en ainakaan tuollaista Jungfraun kuvaamaa hirviötä huolisi vaikka kuinka napsuttelisi sormiaan. Ehkä sinä sitten huolisit.


      • mmm-mmm-mmm
        1 takertuja, kiitos! kirjoitti:

        Olet yksinkertaisesti väärässä. Moni mies ottaa ilomielin takertuvan naisen. Et tietenkään voi naisena tietää, mutta yleensä kun naista tapailee, niin nainen pyrkii tahallaan kuin välttelemään. Siitä huolimatta, että pitäisi miehestä. Se on todella ikävää ja ainakin itse jätän usein vain väliin koko homman. En minä ala naista kuukausikaupalla vakuuttelemaan ja hurmaamaan samalla kun nainen ei tee mitään minun eteeni muuta kuin välttelee ja toivoo että hurmaisin hänet yhä uudestaan. Sellaisten naisten jälkeen takertuva nainen olisi aivan mahtava juttu.

        Tohon ratkaisuna on että hurmaaminen täytyy olla lähes automaation tasolla. Sillä tavalla jaksaa hurmailla pitkäänkin, ja asennekin pysyy sopivan riippumattomana.


      • ES

        Tuosta kuvauksesta muistui mieleeni yksi aloitus, joka oli tällä palstalla jokin aika sitten. Ruma & vaikealuonteinen nainen kuvasi itseään ja ongelmiaan. Muistan senkin, mitä kommentoin hänelle että "Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku" (joku presidentti sanoi niin). Nyt kommentoisin, että vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä - siis jos ihminen tajuaa itse millainen hän on, onhan se paljon aina.

        Haluaisin panna tuon kuvaamasi naisen johonkin turvalliseen laboratorioon (tai kellariin) lisätutkimuksia varten, mutta se ei kai olisi laillista.


      • faktaaa
        ES kirjoitti:

        Tuosta kuvauksesta muistui mieleeni yksi aloitus, joka oli tällä palstalla jokin aika sitten. Ruma & vaikealuonteinen nainen kuvasi itseään ja ongelmiaan. Muistan senkin, mitä kommentoin hänelle että "Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku" (joku presidentti sanoi niin). Nyt kommentoisin, että vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä - siis jos ihminen tajuaa itse millainen hän on, onhan se paljon aina.

        Haluaisin panna tuon kuvaamasi naisen johonkin turvalliseen laboratorioon (tai kellariin) lisätutkimuksia varten, mutta se ei kai olisi laillista.

        Asia, mitä et halua hyväksyä: moni ATM tajuaa millainen on ja olisi valmis ottamaan melkein millaisen naisen tahansa.


      • ES
        faktaaa kirjoitti:

        Asia, mitä et halua hyväksyä: moni ATM tajuaa millainen on ja olisi valmis ottamaan melkein millaisen naisen tahansa.

        Eikö tuollainen tunne ole vain ahdistava? Siis että pitäisi ottaa melkein kuka tahansa.

        En ihan tajua tätä ATM-juttua. Monet naimisissa olevat miehet eivät ole kovinkaan kummoisen näköisiä.


      • faktaaa
        ES kirjoitti:

        Eikö tuollainen tunne ole vain ahdistava? Siis että pitäisi ottaa melkein kuka tahansa.

        En ihan tajua tätä ATM-juttua. Monet naimisissa olevat miehet eivät ole kovinkaan kummoisen näköisiä.

        Naimisissa olevat miehet, jotka eivät ole kummoisen näköisiä, ovat:

        a) alkaneet seurustella 14-17 vuotiaana naisensa kanssa, kun naiset eivät ole vielä muuttuneet nirsoiksi kuten 18 vuotiaasta lähtien

        tai

        b) niillä on rahaa

        tai

        c) niillä on statusta

        tai

        d) niillä on Einon kaltaiset tyhjää jauhavat leuat


      • Hirvensarvi
        ES kirjoitti:

        Eikö tuollainen tunne ole vain ahdistava? Siis että pitäisi ottaa melkein kuka tahansa.

        En ihan tajua tätä ATM-juttua. Monet naimisissa olevat miehet eivät ole kovinkaan kummoisen näköisiä.

        Näköisiä...kyllähän sinäkin olet viimeistään täällä palstalla oppinut, ettei miesten ulkonäkö ole tärkein naismenestyskriteeri, vaan status ja varakkuus.


      • ES
        faktaaa kirjoitti:

        Naimisissa olevat miehet, jotka eivät ole kummoisen näköisiä, ovat:

        a) alkaneet seurustella 14-17 vuotiaana naisensa kanssa, kun naiset eivät ole vielä muuttuneet nirsoiksi kuten 18 vuotiaasta lähtien

        tai

        b) niillä on rahaa

        tai

        c) niillä on statusta

        tai

        d) niillä on Einon kaltaiset tyhjää jauhavat leuat

        Jaaha, ilta-aivopierujen aika. Rups rups. Ainahan tekosyitä ja outoja kaikenkattavia selityksiä riittää.


      • Naps-uta-rallaa
        ES kirjoitti:

        Jaaha, ilta-aivopierujen aika. Rups rups. Ainahan tekosyitä ja outoja kaikenkattavia selityksiä riittää.

        Riittäähän ES sullakin tekosyitä miehettömyydellesi.


      • also_sprach_jungfrau
        ES kirjoitti:

        Tuosta kuvauksesta muistui mieleeni yksi aloitus, joka oli tällä palstalla jokin aika sitten. Ruma & vaikealuonteinen nainen kuvasi itseään ja ongelmiaan. Muistan senkin, mitä kommentoin hänelle että "Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku" (joku presidentti sanoi niin). Nyt kommentoisin, että vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä - siis jos ihminen tajuaa itse millainen hän on, onhan se paljon aina.

        Haluaisin panna tuon kuvaamasi naisen johonkin turvalliseen laboratorioon (tai kellariin) lisätutkimuksia varten, mutta se ei kai olisi laillista.

        Piti vastata tähän jotain, mutta on taas sellainen epätodellinen migreeniolo eikä ajatus kulje. Hmm.

        Joka tapauksessa, riittääkö se että tiedostaa olevansa jollain tapaa hankala? Tai siis, kuinka paljon täytyy tiedostaa ennenkuin siitä on mitään hyötyä? Tuokin kuvaamani nainen sai aika ajoin sellaisia surkuttelukohtauksia, että "olen kamala, vaikea ihminen, ajan kaikki ihmiset pois luotani, kaikki on omaa syytäni enkä osaa pitää ystäviä, nyyh", mutta eipä siitä itsensäruoskimisesta näytä olevan minkäänlaista hyötyä. Ei se johda mihinkään todelliseen oivallukseen, ainakaan hänen kohdallaan... hän tietää, että jokin on pielessä, mutta loppujen lopuksi se jalostuu aina itsesääliksi: KUN KUKAAN EI YMMÄRRÄ.

        Mutta joo, kellarilaboratorio voisi olla hyvä idea itse kullekin!


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Piti vastata tähän jotain, mutta on taas sellainen epätodellinen migreeniolo eikä ajatus kulje. Hmm.

        Joka tapauksessa, riittääkö se että tiedostaa olevansa jollain tapaa hankala? Tai siis, kuinka paljon täytyy tiedostaa ennenkuin siitä on mitään hyötyä? Tuokin kuvaamani nainen sai aika ajoin sellaisia surkuttelukohtauksia, että "olen kamala, vaikea ihminen, ajan kaikki ihmiset pois luotani, kaikki on omaa syytäni enkä osaa pitää ystäviä, nyyh", mutta eipä siitä itsensäruoskimisesta näytä olevan minkäänlaista hyötyä. Ei se johda mihinkään todelliseen oivallukseen, ainakaan hänen kohdallaan... hän tietää, että jokin on pielessä, mutta loppujen lopuksi se jalostuu aina itsesääliksi: KUN KUKAAN EI YMMÄRRÄ.

        Mutta joo, kellarilaboratorio voisi olla hyvä idea itse kullekin!

        ES tykkää ja ymmärtää monenlaisista otuksista, koiristakin; miu...
        Minulla on pakkomielteinen halu sulkea ihmisiä kellariin tutkimuksia varten. Kuvaamasi nainen sopisi siihen tarkoitukseen erinomaisesti. Mahdollisesti käyttäisin sähköantureita.


      • kenestä kertoo enite

        Kyllä tuosta kuvauksesta paistaa läpi aika paljon kirjoittajan tunnereaktiota kuvaamaansa naista kohtaan, eikä vain sitä empatiaa tätä ihmistä kohtaan. Vaikka hän ei kelvannut sinulle ja tuttavapiirillesi, niin muussa ympäristössä ja toisille ihmisille hän saattaa kelvata ihan hyvin. En saanut kirjoittajasta kovin hyvää kuvaa...


      • 30v.
        faktaaa kirjoitti:

        Asia, mitä et halua hyväksyä: moni ATM tajuaa millainen on ja olisi valmis ottamaan melkein millaisen naisen tahansa.

        tajuavatko he oikeasti millaisia ovat vai dissaavatko vaan itseään? Jokaisen at:ksi itseään kutsuvan olisi hyvä mennä illaksi mäkkäriin katsomaan, millaisia perheitä siellä käy. Ei parisuhde vaadi täydellisyyttä, mutta rakkautta ja kunnioitusta voi antaa vasta, kun osaa antaa niitä itselleenkin...


      • also_sprach_jungfrau
        kenestä kertoo enite kirjoitti:

        Kyllä tuosta kuvauksesta paistaa läpi aika paljon kirjoittajan tunnereaktiota kuvaamaansa naista kohtaan, eikä vain sitä empatiaa tätä ihmistä kohtaan. Vaikka hän ei kelvannut sinulle ja tuttavapiirillesi, niin muussa ympäristössä ja toisille ihmisille hän saattaa kelvata ihan hyvin. En saanut kirjoittajasta kovin hyvää kuvaa...

        Totta tuokin tietysti. Toivon tuolle naiselle kaikkea hyvää, ja toivon, että hän löytää ihmisiä, jotka ymmärtävät häntä paremmin. Vaikea on kuitenkin olla täysin neutraali ihmisestä, joka on uhkaillut väkivallallakin.

        En koe olevani mitenkään parempi kuin tuo ihminen, ja kyllähän hän "kelpasi" minun ystäväkseni, hän oli älykäs ja mielenkiintoinen. Mutta aika harva jaksaa ystävänä kuunnella jatkuvaa "rehellistä" haukkumista ja lepytellä täysin odottamattomia suuttumiskohtauksia. Alunperin uskoin aina mukisematta, kun hän valitti muiden ihmisten olevan hänelle kamalia ja ilkeitä, mutta jälkeenpäin tajusin, että hänellä olisi ehkä ollut syytä vähän katsoa peiliinkin. Totuus on, että tämä ihminen tulkitsi aina ihmisten sanomiset täysin mielivaltaisesti, ja odotti ystäviltä täydellistä omistautumista: kaikki muu laskettiin petokseksi. Hänen ystävänään oli mahdoton voittaa.

        (Itse asiassa välirikko tapahtui vasta silloin, kun tämä nainen alkoi haastaa riitaa muiden ystävieni - itselleen tuntemattomien ihmisten! - kanssa. Kommentoi riidanhaluisesti muiden ystävieni tekemisiä Facebookissa, lähetteli provosoimattomia haukkumaviestejä ystävilleni, ja teki uhkavaatimuksia, että joko katkaisen välini sellaisiin ystäviin, jotka olemassaolollaan ottivat häntä päähän ("näyttivät olevan liian täynnä itseään" tms.) tai hän katkaisisi välinsä minuun. Kaikki muu hankaluus ja konflikti voisi olla omaa syytäni, mutta tuo ei mielestäni ollut millään tavalla normaalia tai ymmärrettävää käytöstä.)


      • also_sprach_jungfrau
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Totta tuokin tietysti. Toivon tuolle naiselle kaikkea hyvää, ja toivon, että hän löytää ihmisiä, jotka ymmärtävät häntä paremmin. Vaikea on kuitenkin olla täysin neutraali ihmisestä, joka on uhkaillut väkivallallakin.

        En koe olevani mitenkään parempi kuin tuo ihminen, ja kyllähän hän "kelpasi" minun ystäväkseni, hän oli älykäs ja mielenkiintoinen. Mutta aika harva jaksaa ystävänä kuunnella jatkuvaa "rehellistä" haukkumista ja lepytellä täysin odottamattomia suuttumiskohtauksia. Alunperin uskoin aina mukisematta, kun hän valitti muiden ihmisten olevan hänelle kamalia ja ilkeitä, mutta jälkeenpäin tajusin, että hänellä olisi ehkä ollut syytä vähän katsoa peiliinkin. Totuus on, että tämä ihminen tulkitsi aina ihmisten sanomiset täysin mielivaltaisesti, ja odotti ystäviltä täydellistä omistautumista: kaikki muu laskettiin petokseksi. Hänen ystävänään oli mahdoton voittaa.

        (Itse asiassa välirikko tapahtui vasta silloin, kun tämä nainen alkoi haastaa riitaa muiden ystävieni - itselleen tuntemattomien ihmisten! - kanssa. Kommentoi riidanhaluisesti muiden ystävieni tekemisiä Facebookissa, lähetteli provosoimattomia haukkumaviestejä ystävilleni, ja teki uhkavaatimuksia, että joko katkaisen välini sellaisiin ystäviin, jotka olemassaolollaan ottivat häntä päähän ("näyttivät olevan liian täynnä itseään" tms.) tai hän katkaisisi välinsä minuun. Kaikki muu hankaluus ja konflikti voisi olla omaa syytäni, mutta tuo ei mielestäni ollut millään tavalla normaalia tai ymmärrettävää käytöstä.)

        Niin ja selvennöksenä vielä: en kirjoita tästä ihmisestä häntä haukkuakseni, eihän kukaan täällä edes tiedä kuka hän on. Kunhan annoin mielestäni mielenkiintoisen esimerkin ap:n kysymykseen. Ihan hyvin olisin voinut kertoa itsestänikin, mutta eiköhän siitä aiheesta ole kuultu jo aivan tarpeeksi...

        Sitä kyllä kadun, että ulkonäöstä mainitsin.


      • Eerica Epävarma
        1 takertuja, kiitos! kirjoitti:

        Olet yksinkertaisesti väärässä. Moni mies ottaa ilomielin takertuvan naisen. Et tietenkään voi naisena tietää, mutta yleensä kun naista tapailee, niin nainen pyrkii tahallaan kuin välttelemään. Siitä huolimatta, että pitäisi miehestä. Se on todella ikävää ja ainakin itse jätän usein vain väliin koko homman. En minä ala naista kuukausikaupalla vakuuttelemaan ja hurmaamaan samalla kun nainen ei tee mitään minun eteeni muuta kuin välttelee ja toivoo että hurmaisin hänet yhä uudestaan. Sellaisten naisten jälkeen takertuva nainen olisi aivan mahtava juttu.

        Tunnistin itseni. Minulta vie useampia kuukausia, ennenkuin osaan luottaa mieheen. Jotkut ovat kestäneet tämän "varuillaan olon" kunnialla. Heidän kanssaan ystävyys onkin jatkunut, eikä loppua näy.

        Jotkut miehet antavat tilaa ja rauhaa tutustua itseensä paremmin, toiset eivät voi sietää tälläistä epävarmuutta. Mistä johtuu? Itse olen aina ollut hidas tutustumaan ja koen painostavaksi, jos suhteessa pitää edetä vauhdilla.

        Jos ihastun, vetäydyn hetkeksi koko suhteesta. En tiedä, miksi teen näin, mutta näin vain toimin. Ehkä se on vaistonvaraista reviirin ja omat tilan merkkaamista.

        Sitten, kun olen rauhoittunut, otan yhteyttä mieheen tavalla tai toisella. Tai häivyn kuviosta.

        Samalla tavoin toimin samaa sukupuolta olevien ystävienkin kanssa.


    • ....

      Jos nainen on kasvoiltaan ruma, niin ihan jo iloinen ilme ja hymy korjaa tilannetta usein huomattavasti. Voi tietysti olla, että tilanne on joskus niin paha, että hymykin muistuttaa pedon irvistystä. Silloin kannattaa harkita esimerkiksi ääri-islamilaistyylistä kasvot peittävää pukeutumista.

    • Niin nainen kuin mieskin löytää aina jonkun jos ei ole mitään vaatimuksia, toiveita etc.. eli on valmis paneen ihan kenenkä kanssa vaan. Naisen tapauksessa se monesti jää siihen 10 min. panemiseen, mutta jos se on miehensaamisen määritelmä niin sehän sitten riittää.

      Minulle ei paneminen riitä, joten en laske noita mukaan ollenkaan. Monet miehet taas tarkoittaa ettei löydä naista joka suostuu tuohon 10 min. panemiseen tuosta vaan.

      Jos minä sanon etten saa miestä, niin se tarkoittaa sitä etten löydä kumppania parisuhteeseen ja se onkin oikeasti vaikeaa.

      • Ei hämmästynyt

        Sovitaanko että jätetään tuo saivartelu aiheesta tuon 10 min. panemiseen suhteen pois?

        Aloituksessa hain parisuhdetta johon toki tuo 10 min. paneminen voi luoda ns. lähtölaukauksen vaikkapa baari-illan jälkeen.


      • Ei hämmästänyt
        Ei hämmästynyt kirjoitti:

        Sovitaanko että jätetään tuo saivartelu aiheesta tuon 10 min. panemiseen suhteen pois?

        Aloituksessa hain parisuhdetta johon toki tuo 10 min. paneminen voi luoda ns. lähtölaukauksen vaikkapa baari-illan jälkeen.

        Tämä meni sitte ihan väärään ketjuun. Ignoraakaa.


      • Holmesin Jussi

        Onko Crocutalla iso?


      • Reipas Poikamies
        Ei hämmästynyt kirjoitti:

        Sovitaanko että jätetään tuo saivartelu aiheesta tuon 10 min. panemiseen suhteen pois?

        Aloituksessa hain parisuhdetta johon toki tuo 10 min. paneminen voi luoda ns. lähtölaukauksen vaikkapa baari-illan jälkeen.

        En laske edes seksiksi tuollasta kymppi minsaa ;)

        Millaisia vätyksiä TE naiset sieltä baarista hilaatte makkariinnne?


    • sinkkuna kauuuuuan

      Ei ole miestä, ei. Yksi mua tanssitti baarissa, lupasi viedä teatteriin. Veikin, luulin seurustelevani. Kolmen yhteisen yön jälkeen se ei halunnut enää tavata. puhelimessa sitten sönkkäsi että sehän oli vaan pikku panosuhde, on jo uusi kierroksessa.

      annoin parastani ja hän käytti hyväkseen.

      varovaiseksi tässä tulee...ja yksin jää.

      • 5+5

        Mitä löit korttisi pöytään ensimmäisenä yönä! Olisit pitänyt ne jalkasi yhdessä vähän kauemmin!


      • Gordon Gekko

        Keskustelkaa jollain tasolla että harrastatte seksiä vain parisuhteessa, ja aloittakaa se suhde ennen kuin menette sänkyyn, niin ei voi mies sitten sönkätä mitään ainakaan.


    • piippopaksupää

      Olen muutaman vuoden kuluttua 50 v. Eronnut ja vapaa. Minulla on lapsia ja lemmieläimiä. Käyn töissä. Olen hieman ylipainoinen ja pitkä.
      Haluaisin löytää itseäni pidemmän miehen, vapaan ja sellaisen joka käy säännöllisesti töissä niin... eikä polta.
      Miehiä kiinnostaa vain naisen ulkonäkö ja yleensä mitään suhdetta ei tule näiden kilojen takia. Varsinkin ystävyydet loppuu sanaan ylipaino. VAratuille miehille kelpasin kyllä, vapaita ei löydy.

    • riinuli...

      Itse en löytänyt miestä, ennen kuin täytin 24v. Mikään minussa ei muuttunut, silti mitään aloitetta ei tuohon mennessä tapahtunut ja harvoin tuonkaan jälkeen. Olin kyllä hieman ylipainoinen, mutta on niitä ylipainoisia miehiäkin. Sitten jonkinlaisia yrityksiä tapahtui useampia, mutta lähes aina minun jonkilaisesta aloitteesta. Osa on selitteävissä ulkonäöllä, mutta ei kaikkia voi olla ulkonäöstäni kiinni. Tosin tässä puhuttiin parisuhteesta, mutta eipä voi tulla parisuhdetta, jos ei edes kukaan tule juttelemaan.

      Nyt en usko löytäväni miestä, koska epäonnistunut parisuhde on takana ja en toista kertaa halua rakastua "luuseriin", joka valehtelee. Lapsikin on edellisestä avoliitosta, joten tulevaisuuden miehellä voisi myös olla. Baarissa syynä miehen löytämättömyyteen, voi olla liian suuri humalatila. Mutta ilman kännejä, en osaa tehdä aloitetta. No tässä on vielä aikaa opiskella, kun "vasta" 30v. Kaveripiirissä miestä ei lähinnä ole löytänyt nirppanokat ja hyvin koulutetut. Kriteerit on usein korkealla.

    • yks sinkku

      Yks nainen tykkäs musta. Ostin sille auton lahjaksi. No meni muutama päivä ja se nainen jätti minut ja vei auton mennessä. Harmi vaan etten ehtinyt pistämään autoa naisen nimelle koska piti ottaa selvää lahjaverosta. Eipä mennyt kauaa kun nainen jo vonkasi et se tykkääkin musta kun huomasi ettei auto olekkaan hänen. No myin auton pois ja olin sinkku. Tälläsii ne naiset on

      • 30v.

        Älä osta autoa lahjaksi! Tulee ikävä ostamisen maku. Osta vaikka ruusu...


      • nainen..
        30v. kirjoitti:

        Älä osta autoa lahjaksi! Tulee ikävä ostamisen maku. Osta vaikka ruusu...

        Niin tai jos ostaa menopelin, niin hitaamman kuin itselleen, niin saa sen vielä kinni.. :)

        Mutta vakavissaan, ei kai nyt kukaan toiselle autoa osta..


    • minä Raumalta

      Onkohan Raumalla sellasta naista joka ei löydä miestä jostain syystä vai onko kaikilla jo sellanen mies joka kohtelee hyvin, ei hauku, ei juo paljoo alkoholia,
      halii ja pussaa ja tekee kotitöitä, Ja tykkää olla naisensa seurassa
      Olen itse sinkku mies 35, ja haluaisin vaan tietää etten turhaan etsi jos kaikki on jo varattu?

      • HennaM76

        On meitä...


    • Jailed Manny

      Jos ei käy missään, ei ole kiinnostunut mistään, ei harrasta mitään eikä osaa jutella mistään niin tuskin kestään kiinnostaa.

      Uskoisin että naisen pitää olla tuollainen koska muutenhan hänellä olisi mies.

    • 30v.

      Olen sellainen nainen, joka ei löydä miestä. Olen etsinyt elämänkumppania vähän yli vuoden. Olen perusnätti, siro, liikunnallinen, akateeminen ja käyn jumpalla. Olen yli 30v. ja minulla on kaksi lasta.

      Olen arkinen peruseläjä ja syvällinen pohdiskelija, syvästi rakastava ja uskollinen, intohimoinen (kiva olla sitten sinkkuna ilman), temperamenttinen mutta käyttäytymiseni hallitseva, eläväinen ja naisellinen.

      Olen torjunut suomi24:ssa kymmeniä miehiä. Nainen löytää aina miehen, mutta onkin sitten eri asia asuuko mies samassa kaupungissa, juoko hän, onko huumetaustaa, onko hän uskollinen, onko hänellä taipumusta olla pelimies, haluaako hän vain/ensin seksiä ja sitten tutustua, onko ollut väkivaltainen, rikollistaustaa, onko viriili/haluja ollenkaan, arvostaako naisia, onko yhteisiä kiinnostuksenkohteita, ovatko miehen odotukset realistisia, uskooko mies olevansa taivaan lahja naisille, onko mies itsekäs, kunnianhimoton peräkammarinmies tai työnarkomaani,juuri eronnut tai täysin kokematon, sitoutumista karttava jne. jne. jne.

      Haluan siis löytää miehen, joka ainakin teoriassa pystyisi ja osaisi elää ihan tavallista perhe-elämää, haluaisi seksiä vain rakastamansa naisen kanssa ja joka haluaa naisesta myös tasavertaisen kumppanin. Sitä peräänkuulutettua kemiaakin tarvitaan ja molemminpuolista kiinnostusta monilla eri tasoilla. Kuten sanottua vaadin liikaa, mutta haluan todella löytää miehen, jonka kanssa saan sitten keinua vanhana kiikkustuolissa. Eli en löydä miestä.

      • mies Raumalta

        No mä haluaisin just tollasen naisen kun sie haluaist miehen. Musta tasavertainen kumppanuus on hyvä. Kuvailit samoja asioita joita haluaisin
        naisessa olevan. Että onnee sulle vaan etsintään. mulla sitä onne ei ole ikinä!


      • 6+16

        Siinä se taas nähdään että täysin kokematon ei kelpaa kenellekään.


      • lncc
        6+16 kirjoitti:

        Siinä se taas nähdään että täysin kokematon ei kelpaa kenellekään.

        On kiva kuulua samaan kategoriaan huumetaustaisten/väkivaltaisten/rikollistaustaisten kanssa.


      • 30v.
        mies Raumalta kirjoitti:

        No mä haluaisin just tollasen naisen kun sie haluaist miehen. Musta tasavertainen kumppanuus on hyvä. Kuvailit samoja asioita joita haluaisin
        naisessa olevan. Että onnee sulle vaan etsintään. mulla sitä onne ei ole ikinä!

        Eiköhän lähes jokainen nainen 30v. kieppeillä täytä nuo ehdot, jos et baarista hae.


      • 30v.
        lncc kirjoitti:

        On kiva kuulua samaan kategoriaan huumetaustaisten/väkivaltaisten/rikollistaustaisten kanssa.

        täysin kokematon mies on ihan ylläriarpa, ei voi mitenkään ennustaa, mitä on tulossa... kun on noita ylläreitä jo koettu, niin kyllä nyt olisi kiva tietää jo vähän, mihin alkaa ja eletty elämä nyt kertoo ihmisestä hyvää tai pahaa

        Nuoremmat naiset eivät varmaan vielä ajattele näin, mutta ei todellakaan voi lähteä suoraan ajamaan täysperävaunullista rekkaa, jos ei ole edes aloittanut autokoulua...


    • omat syyni

      Minä: täysin sosiaalisista kuvioista syrjäytynyt (ei yhtään vapaa-ajan kaveria) eikä sen takia uskalla päästää ketään elämäänsä (koskee kumpaakin sukupuolta, sekä kaveruutta että jotain muuta haluavia), koska häpeää tilannettaan eikä halua että kukaan saa tietää. Ulospäin kulissit on pystyssä. Seksikammoinen. Baareissa en em. syistä johtuen käy, mutta jonkun verran miehet lähestyy töissä, koulussa ja julkisilla paikoillakin. Niin ikään em. esitetystä johtuen torjun kaikki yritykset, vaikka pitäisin miestä kiinnostavana.

      Sama tilanne on jatkunut nyt n. 7 vuotta (olen 27) enkä usko että muuttuu koskaan.

    • yksinäinen kevät

      Minä en löydä vapaata miestä, joka haluaisi parisuhteeseen. Olen vähän vanhempi, ulkonäkö ja kilot ovat kohdillaan, ei lapsia. Seksiseurasta ei olisi puutetta. Mutta potentiaalista elämänkumppania ei vaan löydy mistään.

      Torjun ehdokkaat, joiden kanssa ei todellakaan ole _mitään_ saumaa rakentaa yhteiselämää. Vaan ei minua kelpuuta sellainenkaan, jolla ei ole mitään valtteja itsellään, saattaa tietysti olla rimakauhua, kun oma elämäni on hyvässä järjestyksessä ja nämä vapaat sankarit ovat enemmän 'syrjäytymisuhan alla'.
      En taatusti vaadi mieheltä yhtään enempää kuin itse olen, paljon katsoisin läpi sormien.

    • paha pulma

      Enkä minä löydä naista, et siinäpä pulma!

    • ne etsii rahamiestä,,,,....

      • Reipas Poikamies

        "Haluan siis löytää miehen, joka ainakin teoriassa pystyisi ja osaisi elää ihan tavallista perhe-elämää, haluaisi seksiä vain rakastamansa naisen kanssa ja joka haluaa naisesta myös tasavertaisen kumppanin. "

        Eli nyt mä yleistän kunnolla: kun ne jännät baarisankarit osaa hurmata naisen ja saada mielenkiinnon jännällä olemuksellaan, MUTTA arki-elämä parisuhteessa alkaa olla tervanjuontia joillan tärkeillä osa-alueilla ko. miehen kanssa miehen huonot ominaisuudet kun alkaa tulla pintaan?

        Tottakai baarissa tyrkkyjä miehiä tulee naiselle ehdottelemaan. Kannattaako sitä aina alkaa jakelemaan? Kyllä toi seksi ilman tunteita on aika ohut pohja miehen ja naisen väliseen tutustumiseen minusta. Se "lumo" naiseen tutustumisessa minusta haihtuu, kun tutustuminen alkaakin seksin kautta. tulee fiilis pantu on mitä muuta sä tarjoot?. Sori.

        Moni naisen huomioiva mies taas paranee parisuhteen myötä siihen baarisankarin tasolle romantiikassaan mutta eihän se suhde ole naps naps valmis paketti-en minä miehenä varmasti ole. Tottakai sitä kemiaa pitää olla jotta voi naista rakastaa, mutta antaako moni tunteilleen tilaa?

        Kysykää joskus miten sen miksi sijaan. Miten toi mies on jännä? Mihin osa-alueisiin miehessä ihastun ja löytyykö se ominaisuus aina miehistä? Miten niin insinööri on mielletty tylsäksi ja löytyykö varmasti ei, kahta samanlaista inssiä? Tiedän ihan tosi fiksuja ja filmaattisia duunareita. Ei se ammatti kerro muutakuin mitä on halunnut toivottavasti tehdä elämällään. Älkää siis olko ennakkoluuloisia, vaan tutustukaa.

        Perusinssi lukee matematiikkaa viisi kurssia okei, mutta ei se munaa sieltä housuista pois vie mieheltä, naiset hoi. Kyllä se romantiikka on aina löytynyt aivoistani naisen kanssa jutskatessa.

        On niitä kelpo miehiä sinkkuina kunhan antaisitte sinkku naiset mahdollisuuden tutustua, puolin ja toisin. Baarista kyllä saatte ne panosankarit kimppuunne, en mä sitä koskaan epäile. Mutta jääkö tää sankari aamua pitemmäs makkariin, on tiedän päätettävissä mies valinnallanne. Kiitos ja anteeks.


      • sekö on

        sun tekosyysi, mitä itsellesi uskottelet?


    • N 42-v Keski-uusimaa

      Kerronpa minäkin, miksi miestä ei ole löytynyt:

      1) En käy baareissa. En juo alkoholia juuri ollenkaan ja olen ujo aluksi, joten baarista en löydä ketään. Alkoholistia en halua, vaan haluan olla miehen elämässä tärkeämpää kuin alkoholi.

      2) En polta tupakkaa. Olen alentanut rimaani jo tämän asian osalta. En edelleenkään pidä tupakan hajusta, mutta uskoisin voivani totutella siihen, että mies polttaa.

      3) Minulla on lapsia. En voi enkä halua jättää lapsia yksin kotiin siksi, että treffailisin miehiä päivät pitkät. Olen sitoutunut lapsiini ja miehen pitäisi ymmärtää, että minä lapset kuuluvat samaan pakettiin. Miehen lapset eivät ole minulle ongelma.

      4) Minulla on ylipainoa. Suurin osa miehistä haluaa hoikan & urheilullisen naisen. Ylipainoinen & liikunnalinen ei viehätä. Itse olisin valmis ottamaan ylipainoisen miehen, kunhan kilot eivät estä normaalia elämää.

      5) Pärjään omillani. En tarvitse elättäjää, mutta en halua elätettävää. Ehdoton vaatimukseni on se, että miehen pitää pärjätä omillaan.

      6) Välimatka. Kivoja miehiä on tuntunut löytyvän jostakin 100-200 km:n päästä. Haluan kuitenkin uskoa, että Uudenmaan miljoonasta ihmisestäkin voisi löytyä se oikea. Varsinkin jos on lapsia kuvioissa, niin työ työmatkat perhe vie niin paljon aikaa, ettei reissaaminen innosta.

      7) Haluan normaalin seurustelusuhteen, jossa on seksiä. En halua pelkkää seksisuhdetta, jossa nähdään silloin, kun miehelle sopii.

      8) Tärkeysjärjestys. Jos miehellä on jatkuvasti ylitöitä, tärkeä harrastus ja kaverit ovat tosi tärkeitä, niin milloin miehellä olisi aikaa tavata minua? En halua olla miehen elämässä tärkeysjärjestyksessä jossakin työn, kavereiden, harrastusten, sukulaisten jne jälkeen "pistesijoilla" 6-8. Itse olen valmis tinkimään muista menoista miehen vuoksi.

      9) Nettideittaaminen. En halua miestä, joka roikkuu sätissä etsimässä koko ajan parempaa. Jos kiva kumppani löytyy, siihen suhteeseen panostetaan. Itse olen valmis lopettamaan nettideittaamisen heti, kun sopiva mies löytyy ja deittaaminen etenee seurusteluksi.

      10) Muut riippuvuudet. Olen ottanut opiksi omista pitkistä parisuhteistani. En ole läheisriippuvainen, en peliriippuvainen jne. En koe, että pystyisin olemaan esim. mielenterveysongelmaiselle mikään terapeutti.

      11) Samanlaiset arvot ja sielunkumppanuus. Jotta elämä voisi sujua onnellisesti, niin elämässä pitäisi olla suunnilleen samanlaiset arvot. Viihdyn kotona ja elän terveellisesti, joten pilveä pössyttelevä bilehirmu ei kerta kaikkiaan sopisi elämään kanssani. Olisimme jatkuvista riidoista koko ajan onnettomia. On kiva tehdä kaikenlaista yhdessä ja jutella asioista. Ehkäpä tärkein yksittäinen asia tässä listauksessani on juuri tämä pyrkimys kohti sielunkumppanuutta!!! Sillä ei ole merkitystä, onko mies timpuri tai IT-nörtti, kunhan jotakin yhteistä löytyy, jotta viihtyisimme yhdessä.

      12) Ikä. Ikä on teoriassa vain numeroita, mutta jos mies haluaa omaa biologista lasta, olen pois kuvioista. Elämäntavan erilaisuus korostuu myös silloin, jos katselen itseäni iäkkäämpiä miehiä, joilla omat lapset ovat jo muuttaneet pois ja minun ovat vielä joitakin vuosia kotona.

      Huom! En edellytä mieheltä mitään sellaista ominaisuutta, mitä en vastaavasti itse pystyisi täyttämään. En etsi A tason miestä, koska en itsekään ole lähelläkään A tasoa, vaan ihan itseni tasoista miestä, jos nyt ylipäätään pystytään ihmisiä kategorisoimaan. Ehkä sitten olen nirso? Omasta mielestäni en vaadi mahdottomia, mutta käytännössä mahdottomalta tämä on tuntunut.

      Muutamilla treffeillä olen käynyt, mutta sen oikean etsintä jatkuu vieläkin.

      Huom! Otan erittäin mielelläni kritiikkiä vastaan!!! Mietin pitkään, että vastaisin omalla nimimerkilläni, mutta taidan olla kaikenlisäksi pelkurikin, kun en sitten kuitenkaan uskaltanut:(

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Miten niin et ole löytänyt miestä?? Sinulla on lapsia. Oliko kyseessä neitseellinen sikiäminen??!!


    • nooooooon

      Rumalla naisella ei tee mitään.

      • häh???

        Eikö rumuus ole suhteellista? Tosi harva on niin ruma, että pikkulapset alkavat itkeä... Jos on iso nenä tai vaikka pitkä selkä ja lyhyet jalat tai vaikkapa hörökorvat, niin ovatko ihmiset niin pinnallisia, että yksi yksittäinen seikka leimaa ihmisen rumaksi?


      • .....
        häh??? kirjoitti:

        Eikö rumuus ole suhteellista? Tosi harva on niin ruma, että pikkulapset alkavat itkeä... Jos on iso nenä tai vaikka pitkä selkä ja lyhyet jalat tai vaikkapa hörökorvat, niin ovatko ihmiset niin pinnallisia, että yksi yksittäinen seikka leimaa ihmisen rumaksi?

        "ovatko ihmiset niin pinnallisia, että yksi yksittäinen seikka leimaa ihmisen rumaksi?"

        Miehellä riittää jo vääränlaiset kengät syyksi ettei kelpaa trendikkäille naisille.


      • ninsku.9
        ..... kirjoitti:

        "ovatko ihmiset niin pinnallisia, että yksi yksittäinen seikka leimaa ihmisen rumaksi?"

        Miehellä riittää jo vääränlaiset kengät syyksi ettei kelpaa trendikkäille naisille.

        Miksi etsit trendikkäitä naisia? Valitse nainen, joka ei seuraa muotia. Niitäkin on. Eikä silti tarvitse pelätä, että joutuu Kassi-Alman käsipuolessa kulkemaan


      • äly on sut jättänyt

        Eikä tyhmällä miehellä.


    • Juu, mäkin etsin ihan tavallista rehellistä miestä joka ei ole allkis tai mielenterveyskuntoutuja.
      Mulla ongelmia 3
      1. ylipaino
      2. lapset
      3. etsin uskovaista miestä.

      Näissä onkin sitten jo pulmaa kerrakseen.

    • White wolf

      Minä en etsi miestä. Nautin nyt tästä vapaudestani ja kyllä se sopiva mies tulee kohdalle kun tullakseen, joka sitten vie kertaheitolla jalat alta :)

    • Reipas Poikamies

      Lääh, mitä supliikkia sä kaipaatkaan

      • White wolf

        En kaipaa, supliikkimiehet harvemmin osaa sitoutua yhteen naiseen.


    • Reipas Poikamies

      Jos viihdyt treffeillä minun kanssa paremmin kuin Einon niin olet poikkeuksellinen nainen.

    • satu3909

      täällä myös nainen joka ei löydä miestä.... oon kranttu en kelpuuta ketä vaan,ei vaan löydy. ja toisekseen tuo treffi palsta on aivan turha-ei sieltä kukaan ole edes uskaltanut treffeille,ihme juttu???? oman ikäisiä miehiä ei löydy,mutta nuoremmat haikailevat sekä lapsettomat miehet. en vaan kelpuuta. haaveenani on löytää tavallinen tasapainoinen mies,sellaisia ei näytä olevan vapaana suomessa.

    • vastatkaa ilmoituksi

      Ei kai naiset löydä miestä kun ne eivät vastaa ikinä miesten ilmoituksiin ja eivät vastaa jos mies vastaa naisten ilmoituksiin ja kertoo itsestään. Jos on kuva ja naama ei vähänkään miellytä niin nää naiset eivät vastaa. Joten turha itkeä jos miestä ei löydy!!

    • Nuotkisa

      noo, mulla on kans oma tarinani. Oon tälläne nuori naikkone, ja ollu pitkään sinkkuna.

      mulla on ollu juttuja, mutta ne kaatuu aina. joko ite pistän poikki tai sit jätkä laittaa poikki, menee aika tasan.

      mä vietän paljon aikaa jätkien kans, mulla on tosi hyviä kavereita jätkinä. joidenkin ihmisten kans oon vähän ujompi, joten kaikki ei nää millane oon oikeesti. mut jos mut oikeesti tuntee ja tunnen ihmisen turvalliseks, ni oon ihan oma itteni.
      mä oon vaan tälläne.
      kyllähän viime yönäki yks jätkä halus nukkuu mun vieres, mut se on hyvä kaveri, tosi hyvä.
      ja nytku oon tosi väsyny, ni tulee ikävä sitä tunnetta ku saa olla jonku kainalos ja muuta. näitä hetkiä tulee.

    • EE

      Itekin kuulun tähän kastiin ja välillä mietin miksi. Takana vain yksi "parisuhde", joka kesti huimat 2kk (mies jätti).

      Ensimmäisenä voisin listata positiiviset asiat itsestäni, vaikka makukysymys tämäkin.

      1) Huoliteltu, nätti ulkonäkö. Saan ulkonäöstäni kehuja ja yhdenillan seuraa tasokkaistakin miehistä. Välillä tosin (varsinkin yöelämässä) taidan laittautua liikaakin.

      2) Olen puhelias, sosiaalinen ja ystävällinen ihmisille. En valikoi seuraani vaan annan lähes kaikille ihmisille mahdollisuuden tutustua. Tuttavapiirini koostuukin ihmisistä laidasta laitaan.

      3) Olen suora, en kaunistele totuuksia. Asioista puhuttaessa en yleensä yritä antaa itsestäni valheellista kuvaa, vaikka vastapuoli ehkä sen mieluummin kuulisi (hyvänä esimerkkinä yhdenillan juttujen määrä, jos tästä tulee puhe). Vai onko asia tosiaankin niin, että miehet tapailevat mieluummin naisia, jotka sanovat lukemaksi 5 vaikka totuus on 50? Vai se, että sanotaan suoraan se 50? Itse pidän rehellisyyttä tärkeänä kuin valheellista totuutta.

      4) En ole nirppanokka, annan lähes jokaiselle mahdollisuuden. Ihmiset osaavat yllättää, eikä kaikki kykene antamaan täydellistä kuvaa itsestään parin lauseen perusteella.

      5) En harrasta välttelyleikkejä, mutten ole takertuvakaan. Jos tapaan kiinnostavan ihmisen, yleensä ehdotan tälle tapaamista. Yleensä jtn. rennompaa kuten lasillisille lähtöä.

      6) No tämä "pakollinen" kohta, en omista rikosrekisteriä, ole väkivaltainen, vedä herskaa suoneen tjn.............

      Tossa nyt oli muutamia kohtia, jotka ovat itseni mielestä niitä "parhaimpia" asioita. Seuraavaksi listaan kohdat, jotka taas saattavat olla syitä tilanteeseeni.

      1)Olen kova bilehile, eli käyn joka vklp ulkona lotraamassa viinan kanssa. Tämä on suurelle osalle suuri miinus, mutta kaltaisiani löytyy monia, eikä heille se ole ollut este parisuhteelle.

      2)Huumorintajuni on härskiä, sarkastista ja välillä hyvinkin piikittelevää. Ihmiset yleensä nauravat jutuilleni, mutta samasta syystä naisellisuuspisteeni laskevat kankkulankaivoon. Pitäisikö olla vain "hihi, mitä sinä nyt tuollaisia" , kuin vastata nasevasti takaisin. Olen huomannut näiden naisten saavan miehet heti, jotka ovat siveellisiä suustaan.

      3)Menneisyyttä löytyy. Tyhmiä, sekopäisiä juttuja, jotka ovat levinneet joidenkin ihmisten tietouteen. Näistä en yleensä puhu, ellei sitten suoraan kysytä. Mikään näistä teoista ei kuitenkaan ole laitonta tai satuttanut ketään henkisesti tai fyysisesti.

      Siinä nyt alkuun mitä tuli ensinnä mieleen. Viimeisin treffipyyntö tuli yli 10-vuotta vanhemmalta, rammalta herskanistiltä. En suostunut. Sitä edellinen 3-vuotta sitten entiseltä poikaystävältäni.

    • n 19

      En minäkään löydä ketään. Olen tapaillut monen vuoden aikana noin 6 miestä,joista 4 on lempannut minut. Itse olen lempannut kaksi joista toinen oli velkainen pikkurikollinen ja toisen kanssa ei vain natsannut vaikka hän olikin komea. Typerää väittää ,että nainen saa aina miehen jos haluaa.
      Kyllä varmaan seksiseuraa saakin,mutta parisuhteeseen kukaan ei ainakaan minun kanssani ole suostunut.
      En ole nirso,mutta en ryhdy suhteeseen ellen ole täysin varma. Ihastun myös liian helposti ja ehkä siksi on saanut niin monesti pettyä ;p

    • Oikeaa ootellessa

      -Miesten kommenttien mukaan: viehättävä, mukava ja seksikäs
      -keskitason koulutus
      -normaalivartaloinen/urheilullinen
      -3 vuotta sinkkuna, vuoden haku päällä.

      Torjunut yhteensä 3 varteenotettavaa parisuhdemiestä
      Nro 1: Korkeasti koulutettu, omillaan toimeentuleva, fiksu, hauska ja silmää miellyttävä. Tuli torjutuksi huonon ajankohdan ja liian itsensä "tyrkyttämisen" (alkoi ahdistaa ja tuntua siltä, että minun tunteillani ei ole väliä) vuoksi. Olisin ehkä lämmennyt, jos olisin saanut tilaa hengittää.

      Nro 2: Korkeasti koulutettu, omillaan toimeentuleva, fiksu, mukava ja iloinen. Tuli torjutuksi, koska tunteita syttyi vain hänen puoleltaan. Kiinnostuksen puutteeseen vaikuttivat ainakin se, että ei pitänyt ulkonäöstään huolta ja eikä herättänyt mitään halua fyysiseen kontaktiin. Vaikutti myöskin hieman epätoivoiselta ja epävakaalta, taipuvaiselta masennukseen/alakuloon.

      Nro 3: Eronnut, ihan hyvännäköinen ja mukavaa seuraa. Tuli torjutuksi, koska ikäeroa oli 15 vuotta ja pikkutyttöä pelotti ryhtyä suhteeseen vanhemman miehen kanssa. Sosiaalinen paine.. jep jep.

      Ongelmia miehen haussa:
      -ujous, hiljaisuus ja rauhallisuus
      -epävarmuus itsestä
      -tarvitsee kiinnostuakseen myös seksuaalista vetovoimaa
      -itsenäisyys
      -kiireisyys

      Pakit eivät ole kaduttaneet, koska en halua kenenkään ripustautuvan minuun, jos en itse ole varma halustani/tunteistani. Todennäköisesti kuitenkin loukkaisin miestä jossain vaiheessa olemalla kylmä, etäinen ja haluton.

      T. Oikeaa ootellessa

      • dfhbr

        Tämä kuulostaa kyllä NIIN tyypilliseltä naiselta. Torjuu täydellisen hyviä miehiä ihan käsittämättömien pikku juttujen takia.

        Nro1 tuli torjutuksi huonon ajankohdan ja itsensä tyrkyttämisen takia. WTF!? Ei ajankohdan takia kukaan järkevä ihminen torju toista. Eihän toiselle tarvitse sanoa kuin että hän tuntuu tosi mukavalta ja kiinnostavalta, mutta juuri nyt ajankohta tutustumiseen on huono. Sitten voi luvata ottaa yhteyttä myöhemmin ja myös pitää lupauksensa.
        Tuo itsensä tyrkyttäminenkin on aika huono syy torjua toinen. Totta kai kun on kiinnostunut toisesta, niin haluaa myös tehdä sen toiselle selväksi. Jotkut ihmiset torjuvat myös sen vuoksi, koska toinen ei tyrkytä itseään tarpeeksi eli hän ei vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta. On hyvin vaikea tasapainoilla siinä välillä niin että näyttää kiinnostuneelta muttei ole tyrkky.
        Myös jokaisen naisen pitäisi ymmärtää se. Ei kukaan mies ole täydellinen. Joku saattaa vaikuttaa liian tyrkyltä, mutta hänkin yrittää parhaansa eikä tuollaisten pikkusyiden takia pidä ahdistua. Kuten itsekin sanoit, sinusta ALKOI TUNTUA ettei sinun tunteillasi ole väliä. Todennäköisesti se oli kuitenkin harha kuvitelmaa. Sinulla ei ole mitään todisteita siitä ettei häntä olisi kiinnostanut sinun tunteesi. Torjuit hänet harhakuvitelmien vuoksi.

        Nro2 tuli torjutuksi koska hän ei pitänyt ulkonäöstään huolta eikä herättänyt seksuaalisia haluja. Hän VAIKUTTI hieman epätoivoiselta ja taipuvaiselta masennukseen.
        Taas kerran pomppasi silmään tuo sana VAIKUTTI. Naiset torjuvat todella usein hyviä mies ehdokkaita ihan vain koska saavat jonkinlaisen vaikutelman, joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. Ymmärrät kai että jos naiset ovat noin sairaalloisen kranttuja, niin on täysin luonnollista että miehistä tulee epätoivoisia. Naisettomuus aiheuttaa monissa myös masennusta. Jos olisit alkanut hänen kanssaan seurustelemaan, niin masennus ja epätoivo erittäin todennäköisesti katoaisi. Mitä järkeä on torjua toinen sellaisten seikkojen vuoksi jotka todennäköisesti katoavat jos alat hänen kanssaan suhteeseen?
        Tuo epäsiisteyskin on aika outo syy torjua toinen. Eihän sinun tarvitsi kuin sanoa että miehen epäsiisteys vaivaa sinua. Sitten hän todennäköisesti alkaisi panostaa enemmän siisteyteen. Eli ongelma on hetkessä ratkaistu!
        Mitä tuohon seksuaaliseen vetovoimaan tulee... ne tunteet syntyy yleensä kosketuksesta. Jos ollaan vain treffeillä ja jutellaan niitä näitä, niin ei siinä tietenkään synny mitään erityistä seksuaalista kipinää.
        Jos haluat testata voisiko miehen kanssa syntyä jotain kipinää, niin käännä juttelu jotenkin seksuaalisiin aiheisiin. Ala pelaamaan jalkapeliä, ota miestä vaikka käsistä kiinni. Se saattaa avata miehen piilotetun seksuaalisen puolen ja jos saat sen puolen hänessä avattua, huomaat pian ehkä itsekin että kyllähän sitä seksuaalista vetovoimaa löytyy sittenkin.
        Naista kunnioittavat miehet saattavat usein antaa melko epäseksuaalisen kuvan itsestään treffeillä, koska he pelkäävät loukkaavansa naista liian seksuaalisella flirttailulla.

        Joo, teki vain mieli kommentoida.


    • sir_eino

      No en ole nainen mutta väittäisin että suurin yksittäinen syy liittyisi siihen että nainen ei tapaa (vapaita) miehiä missään. Jos elämään kuuluu duuni, tanssi kaksi kertaa viikossa ja lenkki kaksi kertaa viikossa ja kahvittelu ystävän kotona lauantaisin niin siinähän se.

      (Vaikea mun on uskoa että miehen tai naisen olisi mahdotonta löytää jotain seuraa jos käy jossain missä liikkuu muita sinkkuja ja keskustelee muiden kanssa.)

    • n 19

      sir_eino osui kyllä asian ytimeen. Oma viikko on juuri tuollainen ,kahdet tanssitreenit joissa ei käy miehiä ja pari kertaa viikossa lenkki metsässä. Kuntosalilla kyllä käyn mutta ei siellä rohkene kellekkään juttelee :D Pari kertaa viikossa käyn kavereiden kanssa kahvilla tai kylässä ja n. kerran kuussa juhlimassa.

    • Ritu545

      Kyllä jokainen omansa lopulta löytää, kun vain malttaa etsiä. Omani löysin täältä http://bit.ly/seoikea ja vielä siellä on pari miljoonaa odottamassa ottajaansa.

    • yks miehetön tapaus

      No tässä nainen, joka ei tosiaankaan löydä miestä tai olen kyllä muutaman löytänyt, mutta ovat olleet jotenkin outoja, esim. kaksi persoonallisuushäiriöistä, mikä on ilmennyt esim. jatkuvana valehteluna. Itse tietysti olen päästänyt nämä miehet elämääni tuhoamaan ja syytä siihen en tiedä. Mutta tietty se löytyy persoonallisuudestani. Itse olen luotettava, empaattinen nainen, ehkä juuri hyvä saalis häiriöiselle.

      Kukaan ei varmaan minusta aavistaisi, etten löydä kunnon miestä. Ulkoisesti olen aika viehättävä ja minulla on hyvä koulutus, erinomainen terveys ja elämäntapanikin ovat terveelliset. Tulen mainiosti toimeen ihmisten, varsinkin lasten kanssa. En vaadi liikoja.

    • 16+8

      Syy tähän on yksinkertainen: miehet ovat helppoja.

    • yksin kotona

      En olisi ikinä uskonut että joudun olemaan näin yksin kuin nytten olen. Ei ole kavereita, vanhempia , sukulaisia eikä tyttöystävää. Kukaan ei välitä vaikka kuolisin nyt ja tässä. Jos elän vaikka 75 vuotiaaksi, mitä vahvasti epäilen niin tässä on vielä 39 vuotta yksinäistä elämää jäljellä. Murhaajatkin elää parempaa elämää koska niillä on vaimoja ja tyttöystäviä.

    • Anonyymi

      Kaikki vonkaa heti seksiä...ärsyttää...

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3983
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      95
      3321
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3121
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1814
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1806
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe