Tällainen on minun ihanne!
-yli 180cm pitkä ehdottomasti, olen itse 177cm hoikka nainen.
-MIEHEKKÄÄN näköinen, ei ihan rimpula! Vahvat kädet ja käsivarret on aina seksikkäät.
-pilkettä silmäkulmassa, poikamainen veijari.
-tällä hetkellä ikää saisi olla ihannemiehellä 22-30 vuotta, itse olen nyt 22. :) Monesti kuvaamiani ihanteita löytyy vaan vanhemmista ikäluokista, enkä itse ole ainakaan viisikymppistä hakemassa.
-tykkää liikkua luonnossa, vaellella, ehkä metsästää/kalastaa!
-aina on boonusta jos myös vasara pysyy kädessä ja osaa vaihtaa auton renkaat, näitäkin on nimittäin nähty jotka pyytää isin vaihtamaan lamppua vielä isona miehenä. :D
-ei kännää liikaa, ei polta
-on toimelias kaveri eikä lenkkeile vaan sohvalta jääkaapille. Vätyksiä en oikeasti vaan kauaa jaksa, olen itse sen verran topakka nainen.
-rauhallinen ja hiljainen saa olla, kunhan ei ole ihan tossu kuitenkaan.
Eli ihana, miehekäs suomalainen mies, joka tykkää liikkua ja eräillä. :) Mie olen itse vaeltelua ja lenkkeilyä rakastava, kaunis eloveenatyttö, joka tosin osaa itsekin vaihtaa ne auton renkaat. :D Ja tahdon luotettavan, rakastavan miehen jossa on sopivasti vastusta kuitenkin, hienostelevien viininmaistelijoiden ja velttojen nörttipoikien kanssa suhde ei vaan taida toimia, kokeiltu on..
Erämies.
10
417
Vastaukset
No tässä olis yks, vois sanoa että kaikki natsaa. Mutta en ole varma mitä tarkoittaa tuo miehekäs? Voitko selittää paremmin mitä se sulle merkkaa?
- ap.
No, miehekäs on mulle sellainen raamikas (tai tarkotan tuolla kai kokonaisuutta ennemmin, mutta jos kasvoista puhutaan), komeat kasvot on aina ilo katsella :) Mutta kroppa sellainen roteva ja kohtuu lihaksikas, ehkä monesti joku raksamies on lähimpänä "miehekästä" kroppaa kun työkin on niin fyysistä :) Leveät hartiat ja vahvat kädet.. nam!
Luonteessa se miehekkyys on varmaan sellaista ettei nillitä ihan jokasesta pikkuasiasta tai ole ihan yliherkkä kaikelle mitä sanon tms (oli mulla yksi poikaystävä jolle ei voinut sanoa poikittaista sanaa ilman että alkoi mökötyskierre joka EI ollut miehekästä vaan aika rasittavaa). Joutava kitinä ja jotkut akkamaiset eleet on aika turn off...
Toki ne vastakohdat miellyttää, kun itse pukeudun tosi naisellisesti ja olen naisellisen muotoinen muutenkin niin haluan miehen enkä mitään neitiä :) ap. kirjoitti:
No, miehekäs on mulle sellainen raamikas (tai tarkotan tuolla kai kokonaisuutta ennemmin, mutta jos kasvoista puhutaan), komeat kasvot on aina ilo katsella :) Mutta kroppa sellainen roteva ja kohtuu lihaksikas, ehkä monesti joku raksamies on lähimpänä "miehekästä" kroppaa kun työkin on niin fyysistä :) Leveät hartiat ja vahvat kädet.. nam!
Luonteessa se miehekkyys on varmaan sellaista ettei nillitä ihan jokasesta pikkuasiasta tai ole ihan yliherkkä kaikelle mitä sanon tms (oli mulla yksi poikaystävä jolle ei voinut sanoa poikittaista sanaa ilman että alkoi mökötyskierre joka EI ollut miehekästä vaan aika rasittavaa). Joutava kitinä ja jotkut akkamaiset eleet on aika turn off...
Toki ne vastakohdat miellyttää, kun itse pukeudun tosi naisellisesti ja olen naisellisen muotoinen muutenkin niin haluan miehen enkä mitään neitiä :)No komeus on aina katsojan silmässä. Mutta sen puolesta ei varmaan natsaa. Muuten kyllä menee nuo muut asiat ihan ok.
- mies itsekkin
Hassua. Olen juuri kuvailemasi henkilö! Olisipa hassua jos tavattaisiin. En haluaisi mitään muuta niin paljon kuin törmätä johonkin kivaan naiseen, jonka kanssa voisi mennä vaikka mökille rentoutumaan. Olen vain aika ujo, enkä helpolla tee itseäni tykö naisille, koska en halua vaikuttaa limaiselta pelimieheltä...
- ap.
Oi olispa kiva tavata :D Jotenkin tuntuu että tuollaisia miehiä ei joko enää ole tai sitten en yhtään tiedä mistä sellaisen löytää. Oon ehkä itse oppinut pienestä asti semmoseen.. vähän vanhanaikaseen elämänmenoon, että sen takia tykkään paljon puuhailla pihalla ja vaikka laittaa ruokaa tai leipoa jne. :) Ja ikätovereilla ei tunnu olevan muuta mielessä ku koulun bileet ja baari-illat.. Ei siinä, pitäähän nyt välillä pitää hauskaa mutku se on elämän sisältö jo päälle parikymppisenä alkaa pöhöttää itteesä kaljalla ja loppuyö istua koneella :/ Miun ois selkeesti pitäny syntyä johonki 1930-luvulle :D
Ja komeus on kyllä todella katsojan silmässä, yleensä vaan löydän jotain komeaa melkein jokasesta miehestä.. :) Se juttu voi olla just ne kädet tai siniset silmät tai joku pikku asia.. - mökkeilijävaan
no eka kirjoittaja etsii mersua mutta katselee vähemmän varustettuja fordeja ja relluja. pitäisi mmärtää että niitä ominaisuuksia ei ole vielä alle 30 v miehissä.
mutta me hieman vanhemmat miehet omaamme ne ja ah miten makeaa se on sitten kun joskus aina saa jonkun tytönhupakon puhuttua mökille... hieman viiniä ja juustoa, ja loppuillasta rajuja siemensyöksyjä..- Seikkailumieltä&Iloa
Itsekin kaipailisin tuollaista erämiestä, jolla kuitenkin olisi positiivinen elämänasenne,huumorintajua, olisi sosiaalinen/ihmisten seurassa viihtyvä ja muutenkin seikkailumielinen. Nykyään on vaikea löytää sellaista miestä,jolla olisi joitakin nuista piirteistä eikä polttaisi tai olisi jatkuvasti bilettämässä. Tykkään kyllä itsekin silloin tällöin bileissä käydä,mutta on sitä mielekkäämpiäkin tapoja kuluttaa aikaa,esimerkiksi käydä ihastelemassa auringonnousua/-laskua piknikillä ja hemmotella omaa kultaansa,tehdä herkullista ruokaa yhdessä yms.
^^ tänä kesänä olisi tarkoitus lähteä vaeltamaan/mökkeilemään joko lappiin tai Lieksaan,mutta ainoastaan matkaseura uupuisi. Omista ystävistäni ei löydy montakaan vaeltamisesta tykkäävää ihmistä, ja ne joita saattaisikin kiinnostaa,ovat joko rahallisesti tiukilla tai ovat töissä :S
Jos jotakuta kiinnostaisi lähteä reissailemaan iloisen,positiivisen asenteen omaavan,sosiaalisen,avoimen ja eriaisten ihmisten kanssa toimeen tulevan nuoren naisen kanssa, pistäkäähä viestiä tänne päin niin myöhemmin annan jotain lisätietoja (itestäni,jos kiinnostaa...olisihan tuota kiva tutusta ennenko lähtee tuikituntemattoman kanssa matkalle :D ) reissuajankohdasta yms...
Terv: seikkailunhaluista,romanttista,luotettavaa,urheilullista nuorta miestä kaipaava pieni romantikko :P - eränainen:)
Sori vaan mökkeilijä vaan.Et vaikuta pätkääkään erähenkiseltä ihmiseltä, lähinnä hyväksikäyttäjä tulee mileen kirjoituksestasi...
- eränainen:)
Tuo ap:n kuvailema mies juuri sellainen jollaisen minäkin haluaisin.Olen lapinkävijä ja tykkään liikkua muutenkin.Rakastan metsää ja luontoa.Mies isossa villapuserossaan rinkka selässä mukaan olisi tervetullut.:)
- ei......
Muuten hyvä mutta EI eläinten tappamista missään nimessä! Luonnossa voi liikkua muutenkin. Se olisi ihanne löytää joku sellainen luontoihminen ILMAN metsästystä ja kalastusta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473