Etsin kesän ajaksi tenniksen peluukaveria, mieluiten naista ja tarkoitus olisi pelata Luolavuoren ilmaiskentillä. Olen Tampereen yliopiston varttuneempi naisopiskelija, töissä Turussa ja haluaisin verestää vanhoja tennistaitojani. Toivoisin että omistat oman mailan, palloja ja saat pallon verkon yli. Aloittelijaa en haluaisi alkaa opettamaan. Tavoitteena on ennen kaikkea kunnon kohottaminen ja hyvä mieli.
Ota yhteyttä ja lähetän sähköpostiosoitteen.
Tenniksen peluukaveri Turusta
N.K.
3
237
Vastaukset
- Vinkki :
Käy laittamassa ilmoitukset Manhattanin ja Impivaaran tennishallien ilmoitustauluille. Uskon, että tärppää paljon paremmin kuin täältä kysymällä.
Itse olen mieshenkilö ja lyön kovaa, en taida sopia... :(- N.K.
Kiitos vinkistä, mutta viimekesänä täältä tärppäsi. Yritän vielä ja jos ei onnistu, sitten käyn viemässä tennishallien seinille ilmoituksen.
- N.K.
YHÄ ETSIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 196970
- 55762
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15506- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450