Etsin kesän ajaksi tenniksen peluukaveria, mieluiten naista ja tarkoitus olisi pelata Luolavuoren ilmaiskentillä. Olen Tampereen yliopiston varttuneempi naisopiskelija, töissä Turussa ja haluaisin verestää vanhoja tennistaitojani. Toivoisin että omistat oman mailan, palloja ja saat pallon verkon yli. Aloittelijaa en haluaisi alkaa opettamaan. Tavoitteena on ennen kaikkea kunnon kohottaminen ja hyvä mieli.
Ota yhteyttä ja lähetän sähköpostiosoitteen.
Tenniksen peluukaveri Turusta
N.K.
3
237
Vastaukset 3
- Vinkki :
Käy laittamassa ilmoitukset Manhattanin ja Impivaaran tennishallien ilmoitustauluille. Uskon, että tärppää paljon paremmin kuin täältä kysymällä.
Itse olen mieshenkilö ja lyön kovaa, en taida sopia... :(- N.K.
Kiitos vinkistä, mutta viimekesänä täältä tärppäsi. Yritän vielä ja jos ei onnistu, sitten käyn viemässä tennishallien seinille ilmoituksen.
- N.K.
YHÄ ETSIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86780
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537- 26531