Miksi naiset eivät halua uskollisia kumppaneita?

Observoija

Vai ovatko ne päivittäin iskemistä harjoitelleen ja kymmenien piensuhteiden jälkeen jotenkin luotettavimpia kumppaneita?

Jos haluaa uskollisen miehen pitää iskeä se hiirulainen siellä kapakan nurkassa ja teettää siitä elämän kumppani. Pelkurit eivät uskalla jättää naista erakoitumisen takia ja tekevät mitä tahansa miellyttääkseen naista, kun taas pelimiehet hylkäävät naisen kun käy vähänkin ärsyttäväksi parin sänkyillan jälkeen.

Sitten iskee toive saada pysyvä suhde ja harrastetaan suojaamatonta seksiä lapsen suhdetta yhdistävän vaikutuksen toivossa.

Sitten itketään kun on lapsia ja kukaan ei huoli pidempään suhteeseen. Nyt kyllä kelpaa ne ikisinkut mutta nämäpä eivät enää kelpuuta naista. Karma is a bitch.

Vai menikö kaikki nyt ihan päin mäntyä? (Kokemusta naispuolisista sinkku työkavereista)

53

335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • White wolf

Toisaalta, noista mainitsemista hiirulaismiehistä voi tulla aikamoisia takertujia eikä sekään hyvä ole. Heistä voi tulla sairaanloisen mustasukkaisia ja voivat alkaa kontrolloida naistensa menemisiä ja kaveripiiriä.

Se kun olisi, että löytäis soppelin miehen, joka ei petä eikä kuitenkaan yritä omistaa kuin jotain esinettä.

• takertuja in my ass

Siis mitä vitun takertumista? Mikä vitun parisuhde se on jossa ei nähdä kuin kerran kahdessa viikossa vaikka samassa kaupungissa asutaan? Tai jossa nainen nukkuu "kaverimiesten" luona yötä? Ei se ole mitään vitun takertumista että mies haluaa normaalin parisuhteen eikä olla mikään vitun leikkikalu naiselle. Halinalleja ja muita leikkikaluja saa kaupasta jos sellaisia tarttee.

• White wolf
        takertuja in my ass kirjoitti:

Siis mitä vitun takertumista? Mikä vitun parisuhde se on jossa ei nähdä kuin kerran kahdessa viikossa vaikka samassa kaupungissa asutaan? Tai jossa nainen nukkuu "kaverimiesten" luona yötä? Ei se ole mitään vitun takertumista että mies haluaa normaalin parisuhteen eikä olla mikään vitun leikkikalu naiselle. Halinalleja ja muita leikkikaluja saa kaupasta jos sellaisia tarttee.

Sanoin, että voi tulla. Tuttavani löysi baarista kerran juuri tuollaisen "hiirulaisen", mies sittemmin osottautui takertujaksi. Aina piti olla hänen kanssaan niin ettei naiselle jäänyt tilaa hengittää ja viettää aikaa kavereidensa kanssa ilman hirmuisia kuulusteluja. Ei nainenkaan ole mikään leikkikalu saati eksoottinen eläin, joka pitäisi vangita.
        Enkä ole kuullutkaan, että suhteessa ollessa joku nainen menisi kaverimiehen luo yöksi. Minä en ainakaan ole suhteessa ollessani koskaan näin tehnyt eikä sen puoleen ystävättärenikään. Eihän se silloin suhde ole, jos näkee kerran parissa viikossa ja pyörittelee muita sivussa.

• takertuja in my ass
        White wolf kirjoitti:

Sanoin, että voi tulla. Tuttavani löysi baarista kerran juuri tuollaisen "hiirulaisen", mies sittemmin osottautui takertujaksi. Aina piti olla hänen kanssaan niin ettei naiselle jäänyt tilaa hengittää ja viettää aikaa kavereidensa kanssa ilman hirmuisia kuulusteluja. Ei nainenkaan ole mikään leikkikalu saati eksoottinen eläin, joka pitäisi vangita.
        Enkä ole kuullutkaan, että suhteessa ollessa joku nainen menisi kaverimiehen luo yöksi. Minä en ainakaan ole suhteessa ollessani koskaan näin tehnyt eikä sen puoleen ystävättärenikään. Eihän se silloin suhde ole, jos näkee kerran parissa viikossa ja pyörittelee muita sivussa.

Kyllä tuollaiset naiset tiedetään jotka käyttävät sanaa takertuminen. Se kertoo ihan riittävästi naisesta.

• White wolf
        takertuja in my ass kirjoitti:

Kyllä tuollaiset naiset tiedetään jotka käyttävät sanaa takertuminen. Se kertoo ihan riittävästi naisesta.

No ei se kerro kyllä mitään. Kuvittele itsesi tilanteeseen, jossa nainen kahlitsee sinut täysin.
        Voitko sanoa sen oleva normaali parisuhde, jossa mies päättää naisensa menemisestä ja päättää ketkä on naisen kavereita? Onko normaalia ettei omaa aikaa ole lainkaan, ei tilaa hengittää?
        Omistaminen ja liika mustasukkaisuus viestittää miehen omaa huonoa itseluottamusta ja takertuminen ei ole tervettä.

• %%
        White wolf kirjoitti:

No ei se kerro kyllä mitään. Kuvittele itsesi tilanteeseen, jossa nainen kahlitsee sinut täysin.
        Voitko sanoa sen oleva normaali parisuhde, jossa mies päättää naisensa menemisestä ja päättää ketkä on naisen kavereita? Onko normaalia ettei omaa aikaa ole lainkaan, ei tilaa hengittää?
        Omistaminen ja liika mustasukkaisuus viestittää miehen omaa huonoa itseluottamusta ja takertuminen ei ole tervettä.

Noinhan se on, vaikka miehet jotka ei muuhun pysty eli sairaalloisen mustasukkaiset puolustaa tietysti pientä itseään.

• katkera mies

Hiirulaismiehet on tylsiä ja kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua muokata hiirulaismiehestä itselleen unelmien miestä koska se unelmien mies on se jännä mies joka herättää kaikenlaisia ristiriitaisia tunteita HETI eikä tilipäivänä. Sitä paitsi kun mies pettää niin siitä saa taas vain lisää draamaa omaan elämään ja voi leikkiä marttyyriä ja itkeä ja kerjätä huomiota ja löytää lohduttava olkapää toisesta potentiaalisesta pettäjästä. On se naisen elämä ihanaa ja jännää.

• White wolf

Ei kaikki naiset tee noin. Ei kaikki hae lohtua toiselta mieheltä.
      Kun exäni petti minua, en päästänyt ketään lähelleni, ainakaan miestä. Minä en tykkää leikkiä ihmisten tunteilla eikä ole tapana ottaa uutta miestä heti korvikkeeksi kun on eronnut.

• Yks pettäjä mullekin

No okei. Mutta myönnät varmaan että ne miehet jotka todennäköisemmin pettää on myös niitä jännempiä ja kiihottavampia ja kiinnostavampia kuin ne hissukat jotka ei uskalla edes lähestyä naista.

• White wolf
        Yks pettäjä mullekin kirjoitti:

No okei. Mutta myönnät varmaan että ne miehet jotka todennäköisemmin pettää on myös niitä jännempiä ja kiihottavampia ja kiinnostavampia kuin ne hissukat jotka ei uskalla edes lähestyä naista.

En myönnä sillä ne eivät ole jännittäviä eikä kiihottavia. Olen oppinut erottamaan pettäjätyypit.

• Salainen pettäjä
        White wolf kirjoitti:

En myönnä sillä ne eivät ole jännittäviä eikä kiihottavia. Olen oppinut erottamaan pettäjätyypit.

Niinhän sä itselles uskottelet.

• White wolf
        Salainen pettäjä kirjoitti:

Niinhän sä itselles uskottelet.

Ei minun tarvitse uskotella. Tiedän mitä tunnen, mihin uskon, mitä näen ja mitä olen oppinut. Et tulla minulle sanomaan mitään, koska et tunne minua. Et voi tehdä yleistystä "naiset on just sellasia jne.." Perustat väitteesi vain omiin kokemuksiisi tai sitten siihen mitä olet ehkä jostain lukenut.

Itse tiedän parhaiten asiani ja itse tunnen itseni parhaiten.

• Katkera mies
        White wolf kirjoitti:

Ei minun tarvitse uskotella. Tiedän mitä tunnen, mihin uskon, mitä näen ja mitä olen oppinut. Et tulla minulle sanomaan mitään, koska et tunne minua. Et voi tehdä yleistystä "naiset on just sellasia jne.." Perustat väitteesi vain omiin kokemuksiisi tai sitten siihen mitä olet ehkä jostain lukenut.

Itse tiedän parhaiten asiani ja itse tunnen itseni parhaiten.

Kunhan vittuilen huvikseni.

• White wolf
        Katkera mies kirjoitti:

Kunhan vittuilen huvikseni.

No jos se parantaa oloasi niin siitä vain :)

• mullankuru

Ne hiirulaiset siellä kapakan nurkassa ovat sitten parisuhteessa samanlaisia saamattomia nahjuksia jotka eivät saa mitään aikaiseksi. Eivät ne parisuhteeseen päästyään yhtään sen enempää tee naisen eteen kuin sinkkuna ollessaankaan naista saadakseen. Uskollisia saattavat kyllä olla koska eivät viitsi nähdä vaivaa minkään eteen mutta turhan kova hinta maksaa hukkaamalla elämänsä semmoisen kumppanin kanssa pelkästään siksi että todennäköisyys uskollisuuteen olisi suurempi. Uskollisuus on toivottu ominaisuus mutta ei se yksinään riitä jos miehellä ei ole muuta annettavaa suhteeseen kuin se. Enkä tarkoita nyt rahaa tai muuta tyhmää mitä täällä joku katkeroitunut nimimerkki -Dick40cm- tai muu vastaava Atm-nick tietysti kohta huutaa.

• -Muna40cm-Hauis70cm-

Miehellä pitää olla myös isot lihakset joilla voi puolustaa naista hyökkäävältä rosvojoukolta venäläisessä suurkaupungissa keskellä yötä slummialueella. Muuten mies on ihan hyödytön koska naisen pitää olla varautunut tilanteisiin ja vain oikeanlainen mies auttaa siinä.

• 6435uw34t

No sen kummemmin hiirulaisia puolustelematta niin taidat olla aika tyhmä nainen.

• eikelpaaei

Jos haluaa uskollisen miehen pitää iskeä se hiirulainen siellä kapakan nurkassa ja teettää siitä elämän kumppani

Teettää? No ei hirveästi kiinnosta joku perässävedettävä rassukka josta tekemällä tehtynä vasta saa jotain edes sinne päin mitä oikeasti oli hakemassa.

Muunlaisetkin miehet on uskollisia kuin nuo hiirulaiset. Eikä sitä paitsi tuon "teettämisen" jälkeen hiirulainenkaan välttämättä jää uskolliseksi.

Ikisinkkumiehet ei oikeasti edes halua naista,ihan turha tuoda tähänkin ketjuun tuota kokeneet naiset ei kelpaa-paskaa.
      0,1% yli 30-vuotiaista on neitsyitä,1% alle 25-vuotiaista on neitsyitä. Ihmiset harrastaa seksiä ja suhteita, tekee lapsia, menee naimisiin, eroaa jne Get over it.

• 32v mies, 8kumppania

Alle 25v nainen jolla on yli 6 kumppania ei kelpaa.

25-32v nainen jolla on yli 10 kumppania ei kelpaa.

Onko näissä vaatimuksissa jotain vikaa?

• nainen,34,2kumppania
        32v mies, 8kumppania kirjoitti:

Alle 25v nainen jolla on yli 6 kumppania ei kelpaa.

25-32v nainen jolla on yli 10 kumppania ei kelpaa.

Onko näissä vaatimuksissa jotain vikaa?

Tarkasti olet laskenut.
        Vaatia voi,mutta miksi haukkua niitä jotka elävät toisin?

• "Teettää? No ei hirveästi kiinnosta joku perässävedettävä rassukka josta tekemällä tehtynä vasta saa jotain edes sinne päin mitä oikeasti oli hakemassa."

Se että mies ei ujouttaan saa iskettyä naista, ei tarkoita että mies olisi muilla elämän osa-alueilla luuseri.

• Objervoija

Ihminen on sopeutuvainen eläin. Se oppisi elämään vaikka leijonan puolisona jos uhkana olisi (sosiaalinen) kuolema.

• Objervoija
        Objervoija kirjoitti:

Ihminen on sopeutuvainen eläin. Se oppisi elämään vaikka leijonan puolisona jos uhkana olisi (sosiaalinen) kuolema.

Vai meinaatteko että tuo rohkeus naisten iskemiseen tulee geeneistä? Ympäristön painostuksesta seuraa ihmisen muuttuminen, koska ihminen on muuttuneeseen ympäristöön sopeutuvin eläin.

Kyllä se hiirulainenkin lopulta rohkeutta kerää tarpeeksi jotta saisi kysyttyä jotain ulos, mutta onko silloin jo liian myöhäistä? Milloin tuo aika teille olisi?

• sir_eino
        Objervoija kirjoitti:

Vai meinaatteko että tuo rohkeus naisten iskemiseen tulee geeneistä? Ympäristön painostuksesta seuraa ihmisen muuttuminen, koska ihminen on muuttuneeseen ympäristöön sopeutuvin eläin.

Kyllä se hiirulainenkin lopulta rohkeutta kerää tarpeeksi jotta saisi kysyttyä jotain ulos, mutta onko silloin jo liian myöhäistä? Milloin tuo aika teille olisi?

"Vai meinaatteko että tuo rohkeus naisten iskemiseen tulee geeneistä?"

Jossain määrin joo. Aivan varmasti geenit vaikuttavat siihen että useimmat ihmiset pyrkivät yhdyntään ja parisuhteeseen vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa.

Kulttuuri sitten siihen päälle liimaa ne kosiskelurituaalit joita pidetään ns. hyväksyttävinä, mutta on siinä aivan varmasti biologiallakin vaikutusta. Tietty ulkonäkö, ääni, olemus... Ne vaan vetoavat toisen sukupuolen edustajiin, ja se on ihan normaalia ja luonnollista.

• Bimbo Lola Lollotin

Ujolla miehellä ei tee mitään.

• Observoija

Mun faija oli kai ujo naisten iskijä, mutta hän onkin parempi faija kuin 90% tuntemistani isistä. Se että on arka luonne ei tarkoita että mies olisi mitenkään vajaa taikka muuten pelkuri.

• ksnhiouvhcop333
        Observoija kirjoitti:

Mun faija oli kai ujo naisten iskijä, mutta hän onkin parempi faija kuin 90% tuntemistani isistä. Se että on arka luonne ei tarkoita että mies olisi mitenkään vajaa taikka muuten pelkuri.

Mun isä oli pelimies ja juoppo. Mutsi sai sen aina hakea baarista pois ku äijä oli kaatokunnossa. Kerran ku mutsi haki faijan pois baarista, yritti ukko kuristaa mutsin puhelinjohdolla kotona. Broidiki on raiskauksen tulos.

• Merkki-Erkki
        ksnhiouvhcop333 kirjoitti:

Mun isä oli pelimies ja juoppo. Mutsi sai sen aina hakea baarista pois ku äijä oli kaatokunnossa. Kerran ku mutsi haki faijan pois baarista, yritti ukko kuristaa mutsin puhelinjohdolla kotona. Broidiki on raiskauksen tulos.

No hyvä että susta on kuitenkin kasvanut yhteiskunnan tukipylväs!

• ksnhiouvhcop333
        Merkki-Erkki kirjoitti:

No hyvä että susta on kuitenkin kasvanut yhteiskunnan tukipylväs!

No tiedän ainaki, et mitä naiselle ei tehdä. Mies ei oo mies, jos tekee noin.

• 6+7=67

Haluan miehen, joka on uskollinen minulle omasta halustaan eikä vain siksi ettei saa ketään muuta.

• aha235

Mutta ethän sinä voi sitä tietää, kuka tahansa voi uskotella olevansa uskollinen.

Minä ainakin ottaisin mielummin ujonpuoleisen naisen kuin sellaisen mikä yrittää väkisin iskeä kiinni heti kättelyssä.

Naisillä on näköjään hirveä tarve saada se agressiivinen osapuoli miehestä.

Peli mies on aina lottoa.

• 17
        aha235 kirjoitti:

Mutta ethän sinä voi sitä tietää, kuka tahansa voi uskotella olevansa uskollinen.

Minä ainakin ottaisin mielummin ujonpuoleisen naisen kuin sellaisen mikä yrittää väkisin iskeä kiinni heti kättelyssä.

Naisillä on näköjään hirveä tarve saada se agressiivinen osapuoli miehestä.

Peli mies on aina lottoa.

näissä asioissa vastakohdat pätee

ujo mies on surkea, ujo nainen haluttava. samoin yksinäinen mies/yksinäinen nainen
        uskoton mies on sankari, uskoton nainen ei kelpaa koskaan kellekään
        rikollinen mies kiihottaa, rikollinen nainen on alhaisista alhaisin

jne.

• sir_eino
        17 kirjoitti:

näissä asioissa vastakohdat pätee

ujo mies on surkea, ujo nainen haluttava. samoin yksinäinen mies/yksinäinen nainen
        uskoton mies on sankari, uskoton nainen ei kelpaa koskaan kellekään
        rikollinen mies kiihottaa, rikollinen nainen on alhaisista alhaisin

jne.

No kai tuokin riippuu miehestä / naisesta? En mä oikein heti näkisi itseäni hyvin ujon naisen kanssa kun vastakohdat ei niin paljon vedä puoleensa. Yksinäisyys ei välttämättä haittaisi kunhan se ei näkyisi naisen ripustautumisena. Uskottomat ihmiset taas ovat varmaan sukupuolesta riippumatta useimpien vastakkaisen sukupuolen edustajien mielestä ääliöitä.

Rikollisuus oli kuitenkin syy vastata viestiisi. En ole koskaan tavannut yhtäkään rikollista jolla ei olisi kumppania ainakin ollut. Mutta se ei riipu sukupuolesta. Mt-potilaana ja ex-sekakäyttäjänä on tullut tutustuttua erittäin mielenkiintoisiin naisiin ja kyllä niillä aina joku on ollut. Taisin joskus kirjoittaakin täällä eräästä ex-heilasta, nykyisin ihan vaan kaverista joka käytti piriä kun tavattiin. Meillä oli intohimoinen kahden viikon pirinistin ja sekakäyttäjän suhde. Myöhemmin se muija veti itsensä aivan pohjalle, se ei siis mitenkään tietenkään minuun liittynyt vaan se vaan veti. Joutui jopa noista huumejutuistaan vankilaan, en tiedä ihan tarkkaan edes miksi. Omaisuusrikokset, väkivalta, kaikki on mahdollista. Kävin sitä jopa tapaamassa kerran vankilassa.

Nyt se on tavallaan ryhdistäytynyt. Ei käytä. On naimisissa tietääkseni insinöörin kanssa. Pari pientä lasta. Ja kova hinku pettää sitä miestä, sitä se kai tekeekin. Kotiäiti, käy vieraissa, uskomatonta touhua. Ja mies vaan katselee vierestä. Mimmin menneisyys on ihan ihme huttua eikä se arvosta millään tapaa sitä että joku sen hyväksyi vaan pettää ihan surutta. Minullekin on välillä ehdotellut "tapaamisia" joista kieltäydyin.

Ja ei ole tosiaan ainoa tuollainen nainen jolla tiedän että on mies. Uskomatonta, mutta...

• 3245235246
        sir_eino kirjoitti:

No kai tuokin riippuu miehestä / naisesta? En mä oikein heti näkisi itseäni hyvin ujon naisen kanssa kun vastakohdat ei niin paljon vedä puoleensa. Yksinäisyys ei välttämättä haittaisi kunhan se ei näkyisi naisen ripustautumisena. Uskottomat ihmiset taas ovat varmaan sukupuolesta riippumatta useimpien vastakkaisen sukupuolen edustajien mielestä ääliöitä.

Rikollisuus oli kuitenkin syy vastata viestiisi. En ole koskaan tavannut yhtäkään rikollista jolla ei olisi kumppania ainakin ollut. Mutta se ei riipu sukupuolesta. Mt-potilaana ja ex-sekakäyttäjänä on tullut tutustuttua erittäin mielenkiintoisiin naisiin ja kyllä niillä aina joku on ollut. Taisin joskus kirjoittaakin täällä eräästä ex-heilasta, nykyisin ihan vaan kaverista joka käytti piriä kun tavattiin. Meillä oli intohimoinen kahden viikon pirinistin ja sekakäyttäjän suhde. Myöhemmin se muija veti itsensä aivan pohjalle, se ei siis mitenkään tietenkään minuun liittynyt vaan se vaan veti. Joutui jopa noista huumejutuistaan vankilaan, en tiedä ihan tarkkaan edes miksi. Omaisuusrikokset, väkivalta, kaikki on mahdollista. Kävin sitä jopa tapaamassa kerran vankilassa.

Nyt se on tavallaan ryhdistäytynyt. Ei käytä. On naimisissa tietääkseni insinöörin kanssa. Pari pientä lasta. Ja kova hinku pettää sitä miestä, sitä se kai tekeekin. Kotiäiti, käy vieraissa, uskomatonta touhua. Ja mies vaan katselee vierestä. Mimmin menneisyys on ihan ihme huttua eikä se arvosta millään tapaa sitä että joku sen hyväksyi vaan pettää ihan surutta. Minullekin on välillä ehdotellut "tapaamisia" joista kieltäydyin.

Ja ei ole tosiaan ainoa tuollainen nainen jolla tiedän että on mies. Uskomatonta, mutta...

Nyt on pakko kysyä: jos kerran tunnet tuollaisia naisia, niin miksi olet kiven kovaan väittänyt ettei sellaisia ole, kun tietyt nimimerkit ovat kertoneet pelkäävänsä sellaisia naisia?

• sir_eino
        3245235246 kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä: jos kerran tunnet tuollaisia naisia, niin miksi olet kiven kovaan väittänyt ettei sellaisia ole, kun tietyt nimimerkit ovat kertoneet pelkäävänsä sellaisia naisia?

No tuolla:
        "Ja ei ole tosiaan ainoa tuollainen nainen jolla tiedän että on mies."

viittasin itse asiassa entiseen (piri)nistiin, en patologiseen pettäjään. Kyllä toi yksi on ihan ainoa laatuaan naisista joita tunnen.

Enkä mä ole väittänyt etteikö naisissa olisi ikäviä tapauksia vaan olen väittänyt että kaikki naiset eivät ole sellaisia. Siinä on aika helvetin iso ero. Enin osa tuntemistani naisista ei tosiaan petä jatkuvasti miestään ainakaan mun tietääkseni. Eli sisälukutaitoa taas, kiitos. Mikähän on oikeasti todennäköisyys sille että tapaat naisen joka on ex-nisti, ollut vankilassa ja nykyään koukussa pirin sijasta pettämiseen? Aika pieni.

• keittiöbiologiaa

naiset haluaa hyvän miehen ja hyvän miehen erottaa muun muassa siitä, että hänellä riittää vientiä naisten parissa. huonoillahan ei riitä. sillä ei ole väliä jos mies huitelee vieraissa kunhan hän palaa illan tullen just tän naisen luo suojeleen naista ja yhteisiä lapsia

kärjistetysti

• ytfygjmn

Itse olen ujo nainen ja samalainen ujo mies kelpaisi mainiosti. Mutta mutta... Mistä niitä löytää? Baareissa en kehtaa katsoa miestä silmiin. Jos katselen jotakuta, hän on varattu. Ei viitsi pettyä kerta toisensa jälkeen. Baareista olen elämäni aikana pokannut yhden ainoan miehen. Oltiin useampi vuosi yhdessä. Mies oli juuri sellainen "perässävedettävä". Hän sanoikin,e ttei hän ole tottunut pokaamaan naisia, koska aina tulee joku nainen, jolle hän kelpaa. Kuvaavaa on se, että mies ei myöskään viitsinyt yhtään nähdä vaivaa minun eteeni. Minä hemmottelin, tein lempiruokia, hieroin hartioita, mutta samaa kohtelua mieheltä oli turha odottaa.

• tasottaja

Iskit siis jonkun hyvin komean ja omalla tavallaan karismaattisen, joskin ujon ja passiivisen miehen. Miksi syytät miehiä siitä että iskit omaa tasoasi paremman miehen?

• roolimallit tälleen

niin naiset on niitä jotka tykkää että heille tapahtuu ja miehet taas niitä jotka tykkää laitta tapahtuun

• 8

Miksi haluaisivat?

• ujo 35v

No täällä olis yks suht ujo mies. Ei se ulkoa päin näy et joku on ujo mut
      kyllä niitä ujojakin on. Mut minä kyllä kokkaisin , hemmottelisin ja hieroisin hartioita, jos joku mukava nainen löytyis. En mie niin ujo ole et en koskee kehtais. Se
      tutustuminen on siinä se vaikein homma, kun ei meinaa sanaa saada suusta.
      Joku ujo vois vaikka kirjoitella mun kaa enemmänkin jos on joku halukas ?
      [email protected]

• Koettu ja todettu

Teoriasi kuseksii...

Itse ihastuin mieheen joka oli hiljainen, ujo sekä hieman "epäsosiaalinen". Tämä osoittautui kuitenkin suuremman luokan pelimieheksi joten jokainen mies on tavallaan se pelimies, yhteenkään en luottaisi, yksikään ei jättäisi lähtemättä tilanteen tullen petturin tielle, ei yksikään.

Miehiin ei ole luottamista, ei ujoihin niin kuin ei sosiaalisesti esillä oleviinkaan, ei yhteenkään.

• 14

tai sit et oo vaan osannu tulkita miestäs oikein tai tarkotat esim. tolla ujolla jotakin muuta

• jljllkllk

Väittäisin että olet tulkinnut vähän väärin sitä miestä. Voiko kukaan olla "suuremman luokan pelimies" jos on hiljainen ja ujo? Täytyy olla ainakin melkoisen komea.

• 11
        jljllkllk kirjoitti:

Väittäisin että olet tulkinnut vähän väärin sitä miestä. Voiko kukaan olla "suuremman luokan pelimies" jos on hiljainen ja ujo? Täytyy olla ainakin melkoisen komea.

niin vähäpuheinen ei oo sama kuin ujo... nehän voi olla hyvinkin karismaattisia toisin kuin tyhjännaurajat

• Koettu ja todettu
        11 kirjoitti:

niin vähäpuheinen ei oo sama kuin ujo... nehän voi olla hyvinkin karismaattisia toisin kuin tyhjännaurajat

Toki tiedän eron ujon sekä vähäpuheisen välillä, tämä tapaamani mies oli todellakin UJO mutta hänestä kuoriutui suuremman luokan pelimies, se on totta ja hänellä kasvoi nälkä syödessä.

Osaan todella hyvin tulkita ihmisiä ja tämä mies ei ollut edes komea, vaan tavallisen näköinen ja ujo, mutta silti pyöritti naisia mennen tullen. Se, että joku saa naisia ja leikkii näiden tunteilla, ei todellakaan kuulu vain näille kovaäänisille ja itseään esilletuoville, vaan myös ujo henkilö sen osaa tehdä ja hyvin osaakin!!

• ujo 35v

Minä en ole ikinä pettänyt, enkä ikinä tule pettämään. Mulla on tahto olla pettämättä. Olen hiukka ujo, mut ei ole ikinä tullut mieleen seurustellessa et
      pettäisin. Enkä ole minkään luokan pelimieskään. En pelaa naisen tunteilla.
      Eroaisin ennenmmin kuin pettäisin. Ja en ole omasta aloitteesta ikinä edes eronnut.

• Koettu ja todettu

Ei ole miestä joka ei pettäisi tilaisuuden tullen, ei yhtäkään. Luoja on luonut miehet sellaisiksi että jokainen pettäisi jos vaan tulisi se otollinen tilaisuus, siksi siis en usko ettet sinäkään tekisi sitä vielä joskus elämäsi aikana...

Tunnen todella paljon pariskuntia ja elänyt kauemmin mitä sinä, yhdenkään pariskunnan miehistä ei ole puhtoinen tämän asian tiimoilta, jokainen käynyt vieraissa vähintään kerran parisuhteensa aikana, naiset eivät niinkään mutta miehet kyllä.

• ujo 35v
        Koettu ja todettu kirjoitti:

Ei ole miestä joka ei pettäisi tilaisuuden tullen, ei yhtäkään. Luoja on luonut miehet sellaisiksi että jokainen pettäisi jos vaan tulisi se otollinen tilaisuus, siksi siis en usko ettet sinäkään tekisi sitä vielä joskus elämäsi aikana...

Tunnen todella paljon pariskuntia ja elänyt kauemmin mitä sinä, yhdenkään pariskunnan miehistä ei ole puhtoinen tämän asian tiimoilta, jokainen käynyt vieraissa vähintään kerran parisuhteensa aikana, naiset eivät niinkään mutta miehet kyllä.

On mulla tilaisuuksia ollut montakin. on tullut suoria ehdotteluja kun oo seurustellut, mut ei ole tehnyt edes mieli. Mä voisin vertaa tätä tupakan polttoon.
        kaikki mun kamut polttaa ja minä en vaikka monesti on yritetty houkutella polttamaan. En oo vaan ikinä savua edes ottanut.
        Jos en tähän päivään mennessä ole pettänyt, niin en sitä myös myöhemmin tee.
        Olen minä sen verran varma ittestäni kuitenkin.

• Koettu ja todettu
        ujo 35v kirjoitti:

On mulla tilaisuuksia ollut montakin. on tullut suoria ehdotteluja kun oo seurustellut, mut ei ole tehnyt edes mieli. Mä voisin vertaa tätä tupakan polttoon.
        kaikki mun kamut polttaa ja minä en vaikka monesti on yritetty houkutella polttamaan. En oo vaan ikinä savua edes ottanut.
        Jos en tähän päivään mennessä ole pettänyt, niin en sitä myös myöhemmin tee.
        Olen minä sen verran varma ittestäni kuitenkin.

Polttamista ei voi verrata pettämiseen, luonto on mikä on...

• Free to walk

Uskallan väittää, että kaikki naiset tahtovat uskollisen kumppanin.

Uskallan väittää, että ujo mies ei ole välttämättä aina se uskollisin ja rehellisin vaihtoehto. Voi kun se olisikin noin helppoa.

Pelimiesten ja ujojen tai sosiaalisesti rajallisten(ujous ei ole tätä) miesten välimuotoja on vaikka millä mitalla.

Ja sit vielä, toi lastenteko ei oo mitenkään pakollista hommaa.

Ja lisäks, ei ne lapset oo este rakkaudelle. Ihmistä itseään siinä tapaillaan eikä sen lapsia tai vanhempia/sisaruksia..

• pluutos

koska naisella on vain yksi ajatus... JÄNNÄÄ...

• broken_

Uskollisen miehen kun löytäisi.. tuntuu aika mahdottomalta, mistä sellaisen löytäisi, kertokaa ihmeessä?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe