Naisten vaatteet-isot koot!

lihavagolffari

Heippa,
olen menossa kurssille suorittamaan green cardia ensi kuussa. Olen ihan innoissani asiasta, pitkäaikainen haaveeni on toteutumassa.

Olisinkin kysynyt, onko muita reilusti ylipainoisia golfaajia linjoilla tai heitä tuntevia. Millaisissa vaatteissa he golfaavat kentällä? Esim. kaikki golf-housut loppuvat kokoon 46, eli ei toivoakaan saada sellaisia jalkaan. Mistä mä vaatteet hommaan :D On mulla pikeepaitoja muutamia, sitten kesällä tietty voi hameella (polvipituisella) mennä. Mut kun miettii vielä toukokuun ilmoja. Menee vaikeeks ja epätoivo alkaa iskeä :(

Enkä toivo mitään laihduta-vastauksia, sillä tämä on ihan oikea ongelma ja kiinnostaisi tietää, miten ylipainoiset naiset ovat pukeutuneet.

6

2617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleva pro :)

      Hei! Miten ongelma ratkesi ja löytyikö sopivia vaatteita? Itse olen nyt aloittelemassa golfia ja tilasin Briteistä vaatteita.. Golfgarbilta löytyy Rochnishin plus kokoisia vaatteita!

      • Anonyymi

        Kiva,suututtaa oikeen kun miehille löytyy isoja kokoja mut ei naisille,isotkin naiset pelaa golffia.


    • 20 vuotta golfia

      Golfkentälle kelpaavat ihan "tavalliset" vaatteet -- siis pikeepaidat, neuleet, kaulukselliset t-paidat, caprit, shortsit, hameet, puuvillaiset pitkikset. Pääasia, että vaatteissa on helppo liikkua ja että materiaali on hengittävää. Tietysti golfiin suunnitelluissa vaatteissa on joitain pelaamiseen räätälöityjä ratkaisuja, esim. hameissa on "shortsit" alla ja joissain takeissa tasku selän puolella tuloskorttia varten.
      Kiellettyjä asuja ovat avonaiset topit ja siniset farkut. Sitten kun liityt jonkin golfseuran jäseneksi, voit sieltä tiedustella (esim kapteenilta) mitkä ovat seuran pukeutumissuositukset.
      Ihan turhaa ostella kalliita golfmerkkivaatteita ainakaan aluksi, itse ostelen pelipaitoja ihan tavallisista ulkoiluvaatteita myyvistä liikkeistä. Jätän sovinnolla ne pelleruudut ammattilaisille :) Sadeasun olen sen sijaan ostanut golfkaupasta, siinä ei pidä tinkiä.

      • 55 v nainen

        Kiitos, sain hakemaani vastaukseni Sinulta.

        Olen aloittamassa golf- pelaamisen, olen niin

        haaveillut vuosia päästä pelaamaan golfia!

        Nyt tiedän miten pukeutua.

        Kiitos.


    • ffufufuuuuuuuuuu

      Golfin pariin tervetuloa vain kaikille

      paitsi niille ylipainoisille JOTKA löntystävät ja valuvat ja vellovat hitaasti eteenpäin ja hidastavat ja pilaavat näin peli-ilon seuraavilta kymmeneltä ryhmältä omalla laiskalla toiminnallaan.

      Ensin lenkille, sitten vasta kun on vetreyttä liikuttaa käsiä ja kävellä ripeästi niin sitten golfin pariin

      • Aloittelija myös

        ffufufuuuuuuuuuu:lle - Asennetta
        Vaikka olet ilmeisesti nuori, hyväkuntoinen ja singelipelaaja, niin älä ihmeessä ala syyllistämään.Tässä lajissa olen törmännyt rehtiin toveri/ kaverihenkeen. Paljon eritasoisia pelaajia - hienoa. Jostain täytyy alkaa ja hyvä harrastus Golf on.

        Kilpailuissa, joissa on todella mukana myös fiksuja ja filmaattisia, niin yli 4 tunnin kierrokseen joutuu parempikuntoinenkin löntystämään. Onhan myös ohitus mahdollista, kun sen opettelee. Juokse sinä ja anna muitten nauttia.

        USKON, että kesän kierretyä ja paljon pelattuna painokin hivenen
        tasoittuu. Mahtavaa kesää ja peli- iloa kaikille !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe