Minulla on karppiruokaohjeita mutta jotakin haluaisin vielä kysyä. Saako esim. aamupalalla ja välipalalla nauttia myös kahvia maitorahkan yms. kanssa. Entä vesi pitääkö sitä juoda muina aikoina? Ruisleipä on heikkouteni, onko se kokonaan kielletty? Saako maitoa juoda koska kyse on kuitenkin proteiinista...Jos alan itse muutella ohjetta meneekö täysin metsään vaikka välttäisinkin kiellettyjä aineita?
Karppia aloitellessa
2
401
Vastaukset
- Ketoman
Jos olet ketoosissa niin elä ihmeessä maitoa käytä ! hiilareita melko paljon enemmän kun kermassa . ja kermassa on muutenkin enemmän rasvaa mitä keho tarvitsee ketoosissa. leipää ei hirveästi kannata syödä koska niissä on aika paljon hiilareita (mutta jos kumminkin houkutus on liian suuri niin syö juuri ruisleipää koska siinä on hitaasti imeityviä hiilareita toisin kuin vaaleassa leivässä missä on nopeasti imeytyviä). toivottavasti tästä mun kommentista oli edes jotain hyötyä =DD
- ............
Vhh:lla nautitaan smetanaa puolukoiden kanssa vihainen ilme kasvoilla. Mitä enemmän naama on norsunvitulla ja mitä ryppyotsaisemmin suhtaudut ruokavalioosi, sen parempi. Muista vihainen ilme, varsinkin silloin jos joku syö leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315