Minulla on karppiruokaohjeita mutta jotakin haluaisin vielä kysyä. Saako esim. aamupalalla ja välipalalla nauttia myös kahvia maitorahkan yms. kanssa. Entä vesi pitääkö sitä juoda muina aikoina? Ruisleipä on heikkouteni, onko se kokonaan kielletty? Saako maitoa juoda koska kyse on kuitenkin proteiinista...Jos alan itse muutella ohjetta meneekö täysin metsään vaikka välttäisinkin kiellettyjä aineita?
Karppia aloitellessa
2
404
Vastaukset
- Ketoman
Jos olet ketoosissa niin elä ihmeessä maitoa käytä ! hiilareita melko paljon enemmän kun kermassa . ja kermassa on muutenkin enemmän rasvaa mitä keho tarvitsee ketoosissa. leipää ei hirveästi kannata syödä koska niissä on aika paljon hiilareita (mutta jos kumminkin houkutus on liian suuri niin syö juuri ruisleipää koska siinä on hitaasti imeityviä hiilareita toisin kuin vaaleassa leivässä missä on nopeasti imeytyviä). toivottavasti tästä mun kommentista oli edes jotain hyötyä =DD
- ............
Vhh:lla nautitaan smetanaa puolukoiden kanssa vihainen ilme kasvoilla. Mitä enemmän naama on norsunvitulla ja mitä ryppyotsaisemmin suhtaudut ruokavalioosi, sen parempi. Muista vihainen ilme, varsinkin silloin jos joku syö leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502154Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11863- 68843
Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut68834Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112785Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt44756Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49729vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22693Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47670