Kehityskeskustelut

paskan lieskat

Ne on haukkumiskeskusteluja, jokainen tulee pomon tuoneesta naama ja korvat punaisena. Vetäkää pomoja kuonoon, niin vittuilut loppuu!

6

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just noin

Joo perkele, se on just noin. Huonot pomot on juuri noita ja kusipäitä!

• HELLANTETTULI

sentään kun on pojilla testosteroniarvot kohollaan kevään kunniaksi.

Josko arvon rivimiehet alkaisivat itse "pomoiksi", niin minäkin voisin tulla tänne kehumaan johtamistaitojanne. Itse asiassa, jos teistä itsestänne johtotehtäviin olisi, ei teidän täälä tarvitsisi pullistella. Johtotehtävissä olevat kulkevat edellä ja ottavat vastaan ruusut ja risut, oppositio vain nalkuttaa kuin kylärakki.

• Terv.huollossa näin

Näissä keskusteluissa esimiehet myös kalastelevat tietoa muista työntekijöistä.
      Hyvää matskua savat yhteisössä vääränlaisten persoonien alistamiseen ja yksiköstä ulos syömiseen.

• Teppotuppurainen

Näin juuri, mitä pitäisi tehdä, kun pomo puhuu pahaa kaikista yksikön työntekijöistä ristiin? Miten voisi ilmaista, että me tiedämme siitä yksikön sisällä...hän muun muassa kertoi, että kyllähän sinä saisit parempaa palkkaa, mutta kun tuo "kake" saa nyt niin paljon, että meidän rahat on vähissä. Tai usein kuulemme myös vihjailuja, on puhuttu, on sanottu, pomon esimies antoi ymmärtää jne. Hän vie omia asiiotaan näin eteenpäin ja hajoittaa yksikköön sisältä.

• näillä onnistut aina

Tässä kehityskeskustelun kultaiset ohjeet kanssakulkijalta, joka menneisyydessä on syyllistynyt avoimuuteen ja rehellisyyteenkin. Näillä repliikeillä vältyt ainakin sairastuttavilta paskanlieskoilta.

- joo meillä yhteisönä menee hienosti! jokainen kantaa vastuunsa, osaa hommansa, eikä ketään mollata.

- jeee! olet onnistunut upeastii esimiehenä - en tekisi mitään toisin

- en keksi mitään kehitettävää - muutoin kuin itsessäni

Vähän pilkettä silmään ja luovaa ajattelua. Kehityskeskustelu on tärkeä johtamisen työkalu, joka taitamattoman esimiehen käsissä aiheuttaa pelkkää tuhoa. Käyttäkäämme siis leluja ja mielikuvitusta!

• Idiootti joka meni

Jep näin on!

Pomoni on kouluja käymätön moukka. Ei osaa johtaa organisaatiotaan.

Nyt tajuan miksi jouduin sen pirun hampaisiin: luulin aidosti että kehityskeskustelut on KEHITTÄMISTÄ varten !!!

Pomo etsi vain pieniä kohtia palautteestani joita myöhemmin käytti minua vastaan ja on nyt savustanut minua ulos itse valitsemastaan organisaatiosta jo kuukauden kaksi.

Pomo ei kestä painetta mutta toisten pitäisi kestää iloisella naamalla idiootiksi haukkuminen ja mollaaminen.

Onneksi kaksi työhaastattelua ensi viikolla, riittää mulle tuo räyhäävä ***ska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe