Miks lähes aina(about 85%) kun on jätetty mainoksia puoliväliin postiluukkua ni se on jonkun pitsapaikan mainos? Ei siinä muuta vikaa mutta se on selvä merkki rosvoille että "AHAA! Tuossa kodissa ei ehkä olla kotona". Mä en tykkää valittaa virallisesti ihmisten mokailuista koska oon solidaarinen ni valitan tänne mieluummin.
Mainosten pudottaminen postiluukusta
4
197
Vastaukset
- nimimerkki10
Mulla se luukku kolahtaa niin kovaa että parempi ettei niitä saasteita siitä läpi asti tiputakaan. Otan ne sitten mielummin ite.
- kaukaasia
Otappas kuule koira.
mulla saa olla ovet vaikka ulos asti auki, tasan tarkkaan ei tule kukaan sisälle kun satakiloinen fifi majoittuu kynnykselle, avaimetkin saa roikkua ihan rauhassa ovessa. - 15
kaukaasia kirjoitti:
Otappas kuule koira.
mulla saa olla ovet vaikka ulos asti auki, tasan tarkkaan ei tule kukaan sisälle kun satakiloinen fifi majoittuu kynnykselle, avaimetkin saa roikkua ihan rauhassa ovessa.Ja monet piskit vaan innostuu räksyttämään jos/kun postiluukku rämähtää ja lattialle lentää kivoja lehdyköitä revittäväksi.
Eikä ne rosvot voi päätellä mitään jos sulla on yhden päivän posti luukun suulla. En mäkään erikseen aina hae postia ennen kun menen ovelle muun asian takia.
- jijio
Meillä lukee luukun vieressä, että 'ei mainoksia'. Ainoastaan pizzamainokset tulevat luukusta. HÄH! Eikö lukutaito riitä. Ei todellakaan kiinnosta nämä paikalliset pizza- ja kebabipaikat. Lähipaikassa ne lämmittää mikrossa ne slaissit ja kepsut. Hyi hitto! Samalla toinen tyyppi poltti tupakkaa siinä pienessä sisätilassa. Hoh- hoijaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875