Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mainosten pudottaminen postiluukusta

Kartsa123

Miks lähes aina(about 85%) kun on jätetty mainoksia puoliväliin postiluukkua ni se on jonkun pitsapaikan mainos? Ei siinä muuta vikaa mutta se on selvä merkki rosvoille että "AHAA! Tuossa kodissa ei ehkä olla kotona". Mä en tykkää valittaa virallisesti ihmisten mokailuista koska oon solidaarinen ni valitan tänne mieluummin.

4

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki10

      Mulla se luukku kolahtaa niin kovaa että parempi ettei niitä saasteita siitä läpi asti tiputakaan. Otan ne sitten mielummin ite.

      • kaukaasia

        Otappas kuule koira.
        mulla saa olla ovet vaikka ulos asti auki, tasan tarkkaan ei tule kukaan sisälle kun satakiloinen fifi majoittuu kynnykselle, avaimetkin saa roikkua ihan rauhassa ovessa.


      • 15
        kaukaasia kirjoitti:

        Otappas kuule koira.
        mulla saa olla ovet vaikka ulos asti auki, tasan tarkkaan ei tule kukaan sisälle kun satakiloinen fifi majoittuu kynnykselle, avaimetkin saa roikkua ihan rauhassa ovessa.

        Ja monet piskit vaan innostuu räksyttämään jos/kun postiluukku rämähtää ja lattialle lentää kivoja lehdyköitä revittäväksi.

        Eikä ne rosvot voi päätellä mitään jos sulla on yhden päivän posti luukun suulla. En mäkään erikseen aina hae postia ennen kun menen ovelle muun asian takia.


    • jijio

      Meillä lukee luukun vieressä, että 'ei mainoksia'. Ainoastaan pizzamainokset tulevat luukusta. HÄH! Eikö lukutaito riitä. Ei todellakaan kiinnosta nämä paikalliset pizza- ja kebabipaikat. Lähipaikassa ne lämmittää mikrossa ne slaissit ja kepsut. Hyi hitto! Samalla toinen tyyppi poltti tupakkaa siinä pienessä sisätilassa. Hoh- hoijaaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe