Tulossa HELLETTÄ!

AGW etenee

Torstaina 5. toukokuuta ja perjantaina 6. toukokuuta AGW nostattaa lämpötilat jo hellelukemiin. Helsinkiin on ennustettu molemmille päiville tuolloin 25°C lämpötiloja.

http://www.myforecast.com/bin/expanded_forecast_15day.m?city=62073&metric=true

AGW-helteet näyttäisivät alkavan siis aivan suunnitelmien mukaan.

Siis aivan uskomatonta! Hellettä jo toukokuun alkupäivinä ja Suomessa. Ei tuollainen voisi olla mitenkään mahdollista ilman AGW:tä.

AGW etenee.

19

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8
    • ..................

      Kuvitteletko jääkauden alkaneen,
      jahelteiden loppuneen viime kesään ?

      Se on toiveajattelua.

    • kepstikko
      • ....................

        Onko Pietariin asennettu FMI,n kalibroimia Vaisalan mittareita ???


    • ....................

      " Helsinkiin on ennustettu molemmille päiville tuolloin 25°C lämpötiloja. "

      Nää sun " toivotaan toivotaan " juttus on aina kuivuneet kasaan, ja pahasti.

      • AGW etenee

      • helteet katos
        AGW etenee kirjoitti:

        Myforecast on todettu luotettavaksi. Siksipä itse luotan ainoastaan Myforecastin sääennusteisiin.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9229357

        AGW etenee.

        Luotettavuus katos helteiden myötä. 5. ja 6. toukokuuta on enää 23.


    • Sähköteurastaja

      Nyt vituttaa niin maan per........

    • AGW pakenee

      Miksi valehtelet? Molemmille päiville luvataan enää vain 23 asteen lämpötiloja.

      AGW pakenee.

    • morris fletcher

      Lohdutukseksi todettakoon, että kyllä sitä hellettä varmaan tulee viimeistään heinäkuussa. Sitten voit juhlia sitä kirjoittamalla monta aloitusta siitä miten AGW etenee.

      • hohhoijaa retardia

        Lohdutukseksi todettakoon, että kyllä sitä pakkasta varmaan tulee viimeistään joulukuussa. Sitten voit juhlia sitä kirjoittamalla monta aloitusta siitä miten jääkausi etenee.


      • morris fletcher
        hohhoijaa retardia kirjoitti:

        Lohdutukseksi todettakoon, että kyllä sitä pakkasta varmaan tulee viimeistään joulukuussa. Sitten voit juhlia sitä kirjoittamalla monta aloitusta siitä miten jääkausi etenee.

        Kunpa ymmärtäisit, että ilmaston lämpeneminen ei ole sääilmiö.


      • morris fletcher

        Ehkäpä sitten voitkin kertoa mitä puutteita ymmärryksessäni on. Mielenkiinnolla odotan.


      • hohhoijaa retardia
        morris fletcher kirjoitti:

        Ehkäpä sitten voitkin kertoa mitä puutteita ymmärryksessäni on. Mielenkiinnolla odotan.

        No, kysymys sinulle: Kiistätkö sen, että ilmasto on lämmennyt ja lämpenee edelleen ihmiskunnan tupruttelujen seurauksena? Vastaapa ensin siihen, niin jatketaan pohdiskelua sinun ja minun ymmärryksestä sen jälkeen eteenpäin.


    • morris fletcher

      Tapanani ei ole kiistää tosiasioita. Onko sinun tapanasi vetää vääriä johtopäätöksiä?

      • hohhoijaa retardia

        Mitä ihmettä oikein sekoilet?

        Ilmasto on lämmennyt ihmiskunnan tupruttelujen takia ja jatkaa lämpenemistään edelleen samasta syystä, eikä tuo hörhöilysi taida muuttaa sitä faktaa mihinkään.

        Tai jos olen ymmärtänyt sanomasi väärin, niin pahoittelen, mutta se johtuu vain sinun harhaanjohtavasta kommentistasi "morris fletcher 23.4.2011 00:02".


    • huohh...
      • huohh...

        Miksi et keksi omaa nimimerkkiä?


    • Johtuu tupruttelusta

      Pari kuukautta sitten tuprutteli monimetrisiä nietoksia ja tässä nyt sitten ollaan: Kesä melkein koittaa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe