Olen ostamassa sauvaluisteluun uusia luistimia. Sen päätöksen olen tehnyt että luistimet tulevat olemaan 110 mm rullilla . Mutta onvatko matalavartiset luistimet sauvaluisteluun paremmat kuin korkeavartiset ? Korkeavartisia olen ajatellut Powerblade Phuzion 9 tai matalavartisista Rollerblade Tempest 110 kertokaa kumpi olisi parempi vaihtoehto?
Vastaukset 3
- bont
katso bont.fi mulla on semi race 110 ihan hyvät.jarrut joutuu vähän virittelee ,100 saa jarrut.hinnat kohdallaan.
- bont
olen luistellu korkea ja matala vartisella en ole huomannu mitää eroa.
- Rollermaraton;
Jos sauvarullailuun haetaan sopivaa niin Powerslide r4 100 Venomin kiskolla,on hyvä jos kenkä vaan sattuu jalkaan,110 ei sovellu minun mielestäni parhaimmalla mahdollisella tavalla sauvailuun.
mutta jokainen tyylillään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍88804Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60503
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486