Olen ostamassa sauvaluisteluun uusia luistimia. Sen päätöksen olen tehnyt että luistimet tulevat olemaan 110 mm rullilla . Mutta onvatko matalavartiset luistimet sauvaluisteluun paremmat kuin korkeavartiset ? Korkeavartisia olen ajatellut Powerblade Phuzion 9 tai matalavartisista Rollerblade Tempest 110 kertokaa kumpi olisi parempi vaihtoehto?
Matala- vai korkeavartinen luistin
sauvaluistelija
3
416
Vastaukset
- bont
katso bont.fi mulla on semi race 110 ihan hyvät.jarrut joutuu vähän virittelee ,100 saa jarrut.hinnat kohdallaan.
- bont
olen luistellu korkea ja matala vartisella en ole huomannu mitää eroa.
- Rollermaraton;
Jos sauvarullailuun haetaan sopivaa niin Powerslide r4 100 Venomin kiskolla,on hyvä jos kenkä vaan sattuu jalkaan,110 ei sovellu minun mielestäni parhaimmalla mahdollisella tavalla sauvailuun.
mutta jokainen tyylillään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956