Vuosikatsaus

9+19=919

Vuosi sitten pääsiäinen taisi olla aikaisemmin huhtikuussa, mutta jos nyt mietit kulunutta vuotta siitä alkaen, niin mitä kohokohtia vuoteen on sisältynyt? Entä pettymyksiä? Mihin suuntaan parisuhde-elämäsi on kehittynyt tämän vuoden aikana? Entä mitä toivot tapahtuvan ennen seuraavaa pääsiäistä? Miten aiot edistää tavoitteeseen pääsemistä?

4

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32v mies pks

Melko samanlaista säätämistä, lukuunottamatta alkuvuotta. Vuoteen on mahtunut pari pidempää tapailua, mutta ei niistä lopulta mitään tullut. Oma kiinnostus laimeni parin kuukauden sisällä, eikä niitä naisiakaan tainnut enää kauheasti kiinnostaa.

Nyt alkuvuodesta olen vaan antanut mennä sen enempää mittimättä. Keskivertoa enemmän yhden illan juttuja ja muutamat treffit, joista viimeisimmästä voisi jotain kehittyäkin. Ehkä minä vuoden kuluttua olen jo seurustellut lähes vuoden, toivottavasti. Ehkä en ja säädän samanlailla kuin ennenkin.

• jackaroo

Kyllähän tuota on jotain viimeisen vuoden aikana elämässä tapahtunut, niin hyviä kuin huonojakin asioita.

Sain suoritettua viimeisetkin yliopistokurssit, muutin Helsinkiin, menetin käytännössä sen lopunkin sosiaalisen elämän ja muuton jälkeen jäin ihan täysin eristyksiin kaikesta. Nyt on tullut parin kuukauden aikana vähän korjailtua noita "vaurioita", mutta kyllä tässä vielä pitkä aika menee ennen kuin pääsen takaisin siihen tilanteeseen missä olin vielä joskus 2-3 vuotta sitten.

Parisuhde-elämässä ei ole mitään muutosta tapahtunut useisiin vuosiin, mutta nyt sain sentään sitä motivaatiota tuon asian korjaamiseen, kun aiemmin olin jättänyt nuo parisuhde asiat ihan täysin paitsioon. Ehkä tässä asiassa nyt jotain ihan oikeaakin kehitystä seuraavan vuoden aikana tapahtuu.

• Ainoat positiiviset asiat on että sain työharjoittelupaikan alalta jota opiskelen ja sain auton maksettua.

Naisiin en ole saanut mitään kontaktia lähes kahteen vuoteen.

Toivon saavani työpaikan ennen seuraavaa pääsiäistä. Parisuhde-elämän suhteen en uskalla toivoa mitään.

Ei tavoitteita, ei pettymyksiä saavuttamattomista tavoitteista!

• Ei pettymyksiä, eikä paljon kohokohtiakaan. Paitsi yksi, suuri sellainen: uudelle paikkakunnalle muutto. Kaivattu piristysruiske, vaikka ei toki edellisessä asuinpaikassani mitään suurempaa vikaa ollut. Olin kuitenkin pahasti jämähtänyt vanhoihin kuvioihin, ja sopivasti ajoittuneiden sattumien seurauksena tulin vaihtaneeksi asemapaikkaani.

Parisuhde-”elämästä” ei voi juuri puhua, mutta sen suhteen koen, että minulla on nyt lupa olla edes vähän toiveikkaampi kuin vuosi sitten. Vuoden päästä ehkä vielä enemmän - kyllä vain, tavoitteet on asetettu ja työ aloitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe