Tuusulan grilli on paras

hampurilaistestaaja

Pisti silmään ohi ajaessa Tuusulan grilli tuusulanväylän kupeessa ja kun grilliruoasta tykkään ni pitihän se testata. Yllätyksekseni sain todeta että sieltä sai oikein maukkaat hampurilaiset. Tuli wanhat hyvät ajat 80-luvulta mieleen jolloin Helsingissäkin oli vielä oikeita grillikioskeja(mm. kauppatorilla), josta sai kunnon grillihampurilaisia.

Nykyään on aivan liikaa sekalainen määrä jotain ulkomaalaisten pitämiä "grillejä", josta saa mikrossa lämmitetyn valmispihvin yms. moskaa.

Tuusulan grilli on parempi kuin Hampuris tai Snacky, koska grillin ideahan on että myös sämpylät on kunnon parilagrillissä....sillon se on minusta kunnon grillihampurilainen, eikä pehmee sämpylä. Vai mitä mieltä te ootte? Tykkäättekö että sämpylä jää pehmeeksi mössöksi, kuten Mcdonladsissa ja Hesessä jossa ne vaan lämmittää hieman pannulla niitä.

5

3088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiskin tällä puolen

      Olen osittain samaa mieltä. Kyseisellä grillillä en ole koskaan käynyt, mutta yleensä tienvarsigrilleillä on joku "rekkamiehen erikoinen" tai "reppurin lohtu" tms..

      Niissä on yleensä kaikkea mitä sinne väliin voi laittaa, kuten makkaraviipale seka paistettu kananmuna rehut ja kastikkeet, joskus jopa täyslihapihvi.

      Jos pitäisi valita vain yksi täyte, niin en ostaisi hampurilaista, vaan porilaisen.

      Lisäksi 99 % grilleistä käyttää tukun pakastepihvejä, joten sen suhteen ei juurikaan ole eroa.

    • Ahjon_Spudari_ennen

      Puhut asiaa!!!!

      Kyllähän tuo AutoGrilli on lajinsa viimeisiä. Porilaisia ei saa mistään muualta.
      Makkaraperunat on ihan ässä. Kerran pyysin paljon sinappia niin noita-akka
      (ei se kiva brunetti) pisti kostoksi 3 dl sinappia. Autolla olin liikenteessä
      joten ei pidä luulla että olisin jotain hassun hauskaa provosoinut.
      Todella hyvä Grilli mutta ostetaan noidalle uusi luuta.

    • Tryben

      Parhaita paikkoja Helsingin suunnalla.

    • Jallu-Kallu

      Jaa. Mulla ainakin meni maha sekasin kerroksesta, mistä muutenkin jäi vain paha maku suuhun.

    • Anonyymi

      Kyllä! Olemme vuosia ajaneet helsingistä sinne ostamaan balkan hodarit, halkaistuilla makkaroilla👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe