Yksinäiset miehet

herätys------

Kuinkahan monella yksinäisellä miehellä se valiteltu sinkkuus johtuu vain ja ainoastaan nirsoudesta?

Itselläni on tuttu nelikymppinen sinkkumies, jolla on elämässään ollut vain 2 parin-kolmen kk mittaista suhdetta. Mies on pitkä ja ihan kivan näköinen. Periaatteessa ihan mukavakin, mutta ei tunnu itse tajuavan, ettei sellaista naista, jonka hän kelpuuttaisi suhteeseen, ole olemassakaan. Ja hänenkin mielestään naisilla on niin paljon helpompaa jne... Varsinkin kun ne naiset, joihin hän vertaa, ovat parikymppisiä kaunottaria. Sellaisia, joita on noin 2% naisista.

62

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hereillä ollaan

      Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

      • mukava1987

        Minä olen ihan aivan samaa mieltä sinun kanssa. Minustakaan ei kannata olla huonossa suhteessa.


    • ..............

      Rumalla naisella ei sinkkumies tee mitään.

      Mutta ei se ole nirsoutta.

    • enpä tiedä, eivät ihanteistani poikkeavatkaan naiset ole osoittaneet kiinnostusta.

    • .............

      itmiehellä ainakin johtuu nirsoudesta

      • Totta, mä en ketä tahansa huoli. Vaan pitää olla samoja kiinnostuksen kohteita, jne.

        Eli joo tiedän olevani nirso.


      • .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
        itmies kirjoitti:

        Totta, mä en ketä tahansa huoli. Vaan pitää olla samoja kiinnostuksen kohteita, jne.

        Eli joo tiedän olevani nirso.

        Joku oli jo parittamassa sua Eewulille toisessa ketjussa, ku olette molemmat yhtä junttei.


    • Darth

      Tavalliset naiset ovat omissa silmissä ns. perusnättejä. Enemmän oma nirsouteni kohdistuisi järkeen ja arvoihin. Mutta asiassa on ongelmana oma aloitekyvyttömyys ja ujous. Paniikkikohtaus sen muutaman kerran aikana, kun nainen jollain tavalla lähestynyt ei yhtään helpota asiaa. Kerran onnistuin unohtamaan tutun naisen henkilöllisyyden tämän tultua juttelemaan, tai jotenkin en vain tunnistanut, mikä oli nolouden huippu. Tosi kiva tietää, että joku tuolla yläkerrassa varjelee minua elämän kolhuilta ja aiheuttaa tarvittaessa amnesian, jos paha nainen lähestyy.

      Täytynee vain tyytyä teeskentelemään androgyyniä. Tunnelukko ja yliherkkyys ovat sellaisia, että liian onnelliset ja toivorikkaat palsta luritukset aiheuttaa jo viiltävän fyysisen kivun tunteen ja pakottaa pysymään poissa palstalta. Buddha luostari tai erämaahan vetäytyminen voisi olla minulle oikea paikka. Ainakaan siellä omat tunteet eivät aiheuttaisi kipua.

    • Ikävää, mutta totta.

      En ole yksinäinen mies vaan nainen. Mies ei usein edes tiedosta olevansa nirso, luulee ja uskoo itse haluavansa vain tavallista naista vaikka oikeasti vaatii mahdottomia tai epärealistisia asioita naiselta. Minulla on miesystävä, joka valittaa sitä ettei ole löytänyt kumppania syyttäen milloin mitäkin, usein naisia heidän nirsoudestaan. Olemme ikävä kyllä pelkkiä ystäviä vaikka itse toivoin enemmänkin. Kemiaa on mutta silti ystävämies ei halua kanssani kuin ystävyyttä

      • ..

        Ahaa, olet varmaankin ruma nainen.


    • Ikävää, mutta totta.

      Sama toistunut hänellä muidenkin naisten kanssa mitä hän kertonut. Hän ihastunut ja kiinnostunutkin ehkä niistä naisista ja kehuu niitä. Naiset ovat tahtoneet hänestä kumppania, mutta hänelle ei sitten kuitenkaan lopulta kelpaa kukaan nainen. Hän vaittää tahtovansa ihan tavallista perusnättiä naista, mutta vaikka naiset olisivat hänen mielestään jopa kauniita kuten minua kehunut, niin silti ei sitten ystävyyttä enempää tahdokaan. Monenlaiset naiset jotka sopivat hänen sanomiinsa kriteereihin hänenkin mukaansa eivät sitten kelpaa kuitenkaan kumppaniksi asti. Hän sanoo haluavansa tavallista ja uskoo niin itsekin, mutta todellisuudessa hän tahtoo jotakin muuta kuin mitä sanoo kuitenkin. Jotain mitä ei ilmeisesti ole olemassakaan tämäkin mies toivoo.

      • Mitä se tarkoittaa

        "Naiset ovat tahtoneet hänestä kumppania" = naiset ovat esittäneet valmiit suunnitelmat koska hankitaan lapsia ja montako, missä asutaan ja miten ollaan, eletään ja miten vietetään vapaa-aikaa ja missä seurassa. Sitoutuminen tarkoittaa naisille sitä, että mies kaivaa kuvettaan.


      • Tarkoittaa että
        Mitä se tarkoittaa kirjoitti:

        "Naiset ovat tahtoneet hänestä kumppania" = naiset ovat esittäneet valmiit suunnitelmat koska hankitaan lapsia ja montako, missä asutaan ja miten ollaan, eletään ja miten vietetään vapaa-aikaa ja missä seurassa. Sitoutuminen tarkoittaa naisille sitä, että mies kaivaa kuvettaan.

        Tarkoittaa sitä että naiset ovat tehneet aloitteita miehelle. Ei sitoutuminen mitenkään tarkoita että miehestä tulee maksumies suhteessa. Päin vastoin. Kuluthan jaetaan tästälähtien puoliksi. Lapsetkaan eivät tätä estä koska aivan yhtä hyvin voi olla niitä tekemättä tai mies voi jäädä kotiin lapsia hoitamaan niin että äiti on lyhimmillään vain kaksi viikkoa pois töistä. On lapsellista ajatella kaikkea rahassa.


      • White wolf
        Mitä se tarkoittaa kirjoitti:

        "Naiset ovat tahtoneet hänestä kumppania" = naiset ovat esittäneet valmiit suunnitelmat koska hankitaan lapsia ja montako, missä asutaan ja miten ollaan, eletään ja miten vietetään vapaa-aikaa ja missä seurassa. Sitoutuminen tarkoittaa naisille sitä, että mies kaivaa kuvettaan.

        Missähän maailmassa sinäki elät, jos kuvittelet että sitoutuminen tarkoittaa naisille sitä, että mies on aina maksumies?

        Ei se ole joka naisen kohdalla noin, jotkut vaan on sellasia helpon elämän perässä juoksevia bimboja.
        Jotkut taas, esim minäkin, sitoudun mieheen yleensä rakkaudesta mieheen ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Minulle raha on aika lailla yhden tekevää ja maksan omat kuluni mieluummin itse.


    • Ikävää, mutta totta.

      Tästä ei ole ollut kyse ainakaan näissä tapauksissa missään. Varmasti noinkin voi joskus olla

    • nii i

      Voisin kans heittää et montako % sinkku naisista hylkää miehen pelkän ulkonäön perusteella. Veikkaan et 95 % ainakin. Naiset on tosi nirsoja verrattuna miehiin. Itsellä ainakin luonne menee 90 & sesti ulkonäön edelle. Et kyllä mun
      täytyy tulla hyvin toimeen naisen kaa jos seurustelee.

      • NettaCesilia

        Itse olen koko elämäni aikana hylännyt vain 2-3 miestä _pelkän_ ulkonäön perusteella ja ne miehet olivat jo sen näköisiä, että uskon suurimman osan miestenkin ymmärtävän hyvin miksi sanoin kiitos ei heidän kohdallaan. En siis usko, että arvioimasi luku lähellekään oikea, mutta sitä en kiistä etteikö naisillakin miehen ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Komeamman miehen kohdalla pieniä muita virheitä voi katsella läpi sormiensa, kun taas vähemmän hyvännäköisen kanssa ne pienemmätkin viat muussa olemuksessa vaikuttavat enemmän. Rumemmilla se luonnepuoli, sosiaaliset kyvyt ja arvomaailma, huumorintaju ja muut henkiset ominaisuudet korostuvat enemmän. Näin kai molemmilla sukupuolilla?


      • Nii i
        NettaCesilia kirjoitti:

        Itse olen koko elämäni aikana hylännyt vain 2-3 miestä _pelkän_ ulkonäön perusteella ja ne miehet olivat jo sen näköisiä, että uskon suurimman osan miestenkin ymmärtävän hyvin miksi sanoin kiitos ei heidän kohdallaan. En siis usko, että arvioimasi luku lähellekään oikea, mutta sitä en kiistä etteikö naisillakin miehen ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Komeamman miehen kohdalla pieniä muita virheitä voi katsella läpi sormiensa, kun taas vähemmän hyvännäköisen kanssa ne pienemmätkin viat muussa olemuksessa vaikuttavat enemmän. Rumemmilla se luonnepuoli, sosiaaliset kyvyt ja arvomaailma, huumorintaju ja muut henkiset ominaisuudet korostuvat enemmän. Näin kai molemmilla sukupuolilla?

        No mä vaan sanon et naiset katsoo sen 95 % ulkonäön ennen ku edes tutustuu miehen luonteeseen. Mulla on kokemusta noin 21 vuotta siitä asiasta. Koska kukan ei ole koskaan edes halunnut tutustua minun luonteeseeni ennen.
        Eli se hakkaaja ja pahoinpitelijä mies kiehtoo aina enemmän.!


    • keskivertoaparempi

      Itse olen 40 v komistus ja vaikeaa on naista löytää. Siis sellaista, jonka kanssa synkkaisi. Omaa nirsouttako? Paljon mahdollista, että näin se on. Mutta pitäisikö sitten ryhtyä seurustelemaan vain sen takia "että olisi joku, jonka kanssa olla""? Ainakin naiset käsittääkseni kammoksuvat sellaista suhdetta ja puhuvat "kemioiden kolahtamisen tärkeydestä".

      Minunkin mielestäni naisilla on paljon helpompaa. Esim. treffipalstoilla naiset ymmärtääkseni saavat kymmenittäin vastauksia miehiltä, mutta miehille viestejä ei tule lainkaan. Aina aktiiviseksi osapuoleksi oletetaan mies. Eikä vain mies vaan sen pitää olla Mies.

      Toki itsekin olen aktiivinen - on oltava, jotta jotakin voisi edes kuvitella löytävänsä. Motivaatiota vain laskee naisten yleensä negatiivinen suhtautuminen aloitteisiini. Melko suuri osa naisista on suorastaan ilkeitä miehiä kohtaan, jota ei ihan heti unohda, kun sitä kohtaa. Elämä opettaa varovaisemmaksi ja nirsommaksi, mitä tulee naisten luonteenpiirteisiin.

      Ja tottakai nuoret naiset ovat kiinnostavampia kuin vanhemmat. On itsestään selvää, että nuori nainen on seksikkäämpi kuin vanha. En silti välttämättä pidä heitä sopivimpina kandidatteina suhteeseen. Kokonaisuus ratkaisee, mutta nuoruuden viehätys on osa sitä.

      Tiedostan itse sen, että sopivia naisia saattaa todella olla liian vähän, mutta sen kanssa on sitten vain elettävä. Omanlaisensa tragedia sekin.

      • kjhsdrgsdg

        "Motivaatiota vain laskee naisten yleensä negatiivinen suhtautuminen aloitteisiini. Melko suuri osa naisista on suorastaan ilkeitä miehiä kohtaan, jota ei ihan heti unohda, kun sitä kohtaa. Elämä opettaa varovaisemmaksi ja nirsommaksi, mitä tulee naisten luonteenpiirteisiin"

        Luonteenpiirteet esiintyy sen mukaisesti, millainen mies on vastassa ja mitä juuri hänen aloitteistaan ajatellaan. Ehkä jossain vaiheessa ymmärrät, että se liittyy omaankin tasoosi.


    • Mies1985

      Kaikilla miehillä se johtuu nirsoudesta jossain määrin.

    • Älymiehen haamu

      Miksi haluaisin naisen joka ei miellytä silmää?

      En kelpuuta:

      ylipainoisia
      siiderimahoja
      finnipäitä
      riippurintaisia
      huonoihoisia

      • älymiehen vaimo

        Miksi haluaisin miehen joka ei miellytä silmää?

        En kelpuuta:

        ylipainoisia
        kaljamahoja
        karvarintasia
        huonoihoisia


      • realismus
        älymiehen vaimo kirjoitti:

        Miksi haluaisin miehen joka ei miellytä silmää?

        En kelpuuta:

        ylipainoisia
        kaljamahoja
        karvarintasia
        huonoihoisia

        Entä nenäkarvat?


    • (36)

      Kaikki oman ikäiset naiset ovat joko varattuja tai ne eivät ole kiinnostuneet minusta. Nuoremmat eivät ole kiinnostuneet tämän ikäisistä ja minua huomattavasti vanhemmat naiset ovat kiinnostuneet minusta, mutta minä en ole kiinnostuneet niistä. Siis olen nirso?

      • normi homma

        Samahan se on naisilla

        Kaikki oman ikäiset miehet ovat joko varattuja tai ne eivät ole kiinnostuneet minusta. Nuoremmat eivät ole kiinnostuneet tämän ikäisistä ja minua huomattavasti vanhemmat miehet ovat kiinnostuneet minusta, mutta minä en ole kiinnostuneet niistä. Siis olen nirso?


    • (36)

      Eli vapaita naisia olisi tarjolla, mutta niiden löytäminen on todella vaikeata jopa mahdotonta. Baareista en ole toistaiseksi löytänyt enkä usko jatkossakaan löytyvän. Kahvilat ja muut paikat kolutaan läpi. Yhteenvetona nirsous johtuu vaikeudesta löytää se vapaa ja kiinnostunut nainen eli Helmi.

    • epäkelpo mies

      En ole ikinä torjunut yhtäkään naista. Yhä odotan ensimmäistä, joka minut huolisi. En siis voi olla nirso.

    • m35+

      Aikojen saatossa on tullut todettua, että naisilla todellakin ON helpompaa. Sen näkee jo siitä, että suhteita vaihdetaan kuin sukkia, ja ennen eroa jopa uusi kumppani on jo katsottu valmiiksi. Kokemuksia on myös nettideiteistä, joissa ei naiset eivät edes vaivaudu vastaamaan ja yleensä unohtavat jopa alkeellisimmat käyttäytymissäännöt.

      Mitä tulee kelpaamattomuuteeni, mulla ei ole ollut koskaan tapana tyrkyttää naiselle itseäni tai "saalistaa" naista esimerkiksi pelkän pillun puutteen takia, koska en tykkää irtosuhteista. Huomiotani ei herätä vaikeasti tavoiteltavat naiset, joka haluavat vain pelata ihmissuhdepelejä ja pönkittää omaa egoaan.

      Minuun tekee vaikutuksen tavallinen nainen, joka ei vedä koko ajan jotakin ihmeellistä roolia, vaan on oma normaali itsensä. Minun kiinnostus herää ainakin pienistä, mutta yksinkertaisista asioista. Esimerkiksi sillä, että nainen pyytää vaikkapa seurakseen ulkoilemaan.

      Toiseksi, kun koskaan ei ole ollut naisten suosiossa (paitsi yksinhuoltajien, joiden seuraa en edes hae), väkinäinen seuran hakeminen ei nappaa...

      Harvassa ovat myös sellaiset naiset, joilla ei ole menneisyyden painolastina yhtä tai useampaa suhdetta ja niiden tuomia traumoja. Terapeutiksi en ala kuutelemaan sitä, kuinka eksä oli paska ja sitä sun tätä..... Lähtökohta on yleensä se, että jokainen valitsee itse kumppaninsa - niin hyvät kuin huonot.

      • ???

        Mitä se sua auttaa vaikka naisilla olisikin helpompaa? Ootko harkinnu sukupuolen vaihtoa vai?


      • elon laskuoppi

        No eihän naiselle ole yhtään helpompaa löytää sitä oikeata kumppania kuin miehellekään. Se että miehellä olisi vähemmän materiaalia mistä valita? ja naisella enemmän ei tarkoita sitä, että naisella olisi mitenkään helpompaa. Siis jos toisen on valittava kahden huonon ja toisen kahdentoista huonon välillä niin miten se ois yhtään sen helpompaa?

        Montaako miestä muuten oot deittaillu? Se että sä kattelet ympärillesi ja näät ihan tavallisen näköisiä miehiä ei kerro mitään siitä millaisia ne on suhteessa naisen kanssa. Se että ne miehet on ihan mukavia toiselle miehelle ei sekään kerro siitä millainen mies on suhteessa naisen kanssa.


    • kuka sitten on kauni

      En tiedä olenko sitten kohtuuttoman nirso, mutta kun useampi mielestäni oikein vetävä mutta varattu nainen on antanut ymmärtää, että menekkiä olisi, jos tilanne olisi toinen, elikkä he olisivat sinkkuja, niin mielestäni ei ole kohtuutonta katsella suunnilleen yhtä viehättäviä naisia kaupungilla... ja ainahan se kauneus on katsojan silmissä.

    • mitä silmä sanoo

      Miten määrittelet "kaunottaren", jollaista miehellä ei olisi varaa tavoitella?

      Otetaan nyt päivän lehdestä esimerkkikuva:
      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vappuaattoa juhlittiin rauhallisesti/1135265780387
      Mun mielestä nuo kuvassa olevat kaksi naista ovat vetävännäköisiä, houkuttelevia ja sopivasti seksikkäitä. Vaikka ovatkin varsin tyypillisiä nuoria naisia, eivät saavuttamattomia kaunottaria ainakaan minun asteikollani. Mutta oletko sinä sitä mieltä, että esim. he kuuluvat tuohon 2%:iin, joista kovaosaisten sinkkumiesten ei tulisi haaveilla?

      • kjhadfgkhasg

        Sehän riippuu siitä kovaosaisesta miehestä itsestään, tietysti. Minusta nuo naiset ovat viehättäviä, eivät ehkä jotain 2% tasoa sentään, mutta sillä tavalla viehättäviä, että kysyntää heillä on omassa ikäluokassaan paljon. Ylittääkö joku 'kovaosainen sinkku' ominaisuuksillaan muut kysyjät noiden naisten omasta näkökulmasta, se ratkaisee. Kokematon ei oikein näe peilikuvaansa, aina...


      • klkjhsdflkgjhsdg
        kjhadfgkhasg kirjoitti:

        Sehän riippuu siitä kovaosaisesta miehestä itsestään, tietysti. Minusta nuo naiset ovat viehättäviä, eivät ehkä jotain 2% tasoa sentään, mutta sillä tavalla viehättäviä, että kysyntää heillä on omassa ikäluokassaan paljon. Ylittääkö joku 'kovaosainen sinkku' ominaisuuksillaan muut kysyjät noiden naisten omasta näkökulmasta, se ratkaisee. Kokematon ei oikein näe peilikuvaansa, aina...

        Suoraan sanottuna, tuskin 2% parhaimmiston tasoa. Hieman sitä tavallisemmilla mutta silti selvästi viehättävillä nuorilla naisilla on kova kysyntä.


      • ed.
        kjhadfgkhasg kirjoitti:

        Sehän riippuu siitä kovaosaisesta miehestä itsestään, tietysti. Minusta nuo naiset ovat viehättäviä, eivät ehkä jotain 2% tasoa sentään, mutta sillä tavalla viehättäviä, että kysyntää heillä on omassa ikäluokassaan paljon. Ylittääkö joku 'kovaosainen sinkku' ominaisuuksillaan muut kysyjät noiden naisten omasta näkökulmasta, se ratkaisee. Kokematon ei oikein näe peilikuvaansa, aina...

        Ja peilikuvastako se nyt sitten on niin ratkaisevasti kiinni? Mielestäni kuitenkin pään sisäpuolen pitäisi ratkaista enemmän, siis jos molemmat osapuolet ovat sitä tavanomaista tasoa, jota vähintään 80% kansasta, kuten nuokin tytöt edustavat. Ja ihan varmasti siihen 80%:eem mahtuvista tytöistä suurimmalla osalla onkin kysyntää, joten on aika ihmeellistä, että miessinkkujen jostain syystä pitäisi rajata huomionsa pois "niistä, joille on kysyntää".


      • Onnea matkaan.
        ed. kirjoitti:

        Ja peilikuvastako se nyt sitten on niin ratkaisevasti kiinni? Mielestäni kuitenkin pään sisäpuolen pitäisi ratkaista enemmän, siis jos molemmat osapuolet ovat sitä tavanomaista tasoa, jota vähintään 80% kansasta, kuten nuokin tytöt edustavat. Ja ihan varmasti siihen 80%:eem mahtuvista tytöistä suurimmalla osalla onkin kysyntää, joten on aika ihmeellistä, että miessinkkujen jostain syystä pitäisi rajata huomionsa pois "niistä, joille on kysyntää".

        Ei tietenkään tarvitse, miehiä ne muutkin kysyjät ovat.

        Mutta sinä et voi itse sanella olevasi fiksu, komea ja haluttava naisten silmissä, jos et sitä heidän silmissään ole.


      • kkköhhk
        ed. kirjoitti:

        Ja peilikuvastako se nyt sitten on niin ratkaisevasti kiinni? Mielestäni kuitenkin pään sisäpuolen pitäisi ratkaista enemmän, siis jos molemmat osapuolet ovat sitä tavanomaista tasoa, jota vähintään 80% kansasta, kuten nuokin tytöt edustavat. Ja ihan varmasti siihen 80%:eem mahtuvista tytöistä suurimmalla osalla onkin kysyntää, joten on aika ihmeellistä, että miessinkkujen jostain syystä pitäisi rajata huomionsa pois "niistä, joille on kysyntää".

        Hyvähän se vaan, jos tavoittelee ensisijaisesti sellaista, mistä voisi pitääkin ihan oikeasti. Mutta jos tavoittelua jatkuu 20 vuotta, johtopäätöksiä itsestäkin naisten silmin on jo tehtävissä ja pitäisi olla tehnyt.


    • SinkkuNa_

      Eiköhän se niin mene sekä miehillä, että naisilla, että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Ne joista itse olisi kiinnostunut, eivät kiinnostu ja ne jotka taas itsestä kiinnostuvat eivät sitten kiinnosta itseä. Näin myös näillä ATM:llä. Nirsoutta puolin, jos toisin. ATM haluaa nuoren kauniin hoikan teinin, ne kauniit teinit taas haluavat itsensä ikäisen ja komean nuoren miehen. Vanhemmat naiset, lihavat tai vähemmän kauniit eivät ATM:lle kelpaa, vaikka olisivatkin lähempänä heidän omaa tasoaan ja näidenkin miesten saatavilla. Sama pätee tietysti myös naisiin. Ei kelpaa se mitä saisi, vaan kurotellaan kuuta taivaalta.
      Tietenkään kenenkään ei pidä huolia itselleen epämieluista kumppania, vaikka itselle epämieluisia sitten olisivatkin ne, jotka olisivat sitä omaa tasoa. Sen hintana on sitten kuitenkin yksin oleminen. Valinta on jokaisen oma. Huoliako sen mitä saa vai olla ennemmin yksin.

      • Muuten hyvä

        , mutta teinipoika ei ole komea. Jos teinityttö haluaa komean miehen niin hänen on otettava itseään vähintään 10 vuotta vanhempi mies.


      • pokjhfds
        Muuten hyvä kirjoitti:

        , mutta teinipoika ei ole komea. Jos teinityttö haluaa komean miehen niin hänen on otettava itseään vähintään 10 vuotta vanhempi mies.

        Teinitytön silmissä teinipoika on komea. Ei sen ikäinen tyttö niin paljon vanhempaa miestä komeana pidä, vaikka sitä miestä vanhemmat naiset sitten taas pitäisivätkin. Näin se menee.


      • Ei voi olla

        Hämmästyttävää, palstalla on fiksujakin kirjoittajia!


      • SinkkuNa_
        Ei voi olla kirjoitti:

        Hämmästyttävää, palstalla on fiksujakin kirjoittajia!

        Menenkö heti pois? ;-)


      • Ei voi olla
        SinkkuNa_ kirjoitti:

        Menenkö heti pois? ;-)

        Älä mene. :)


      • Teinipoika,
        pokjhfds kirjoitti:

        Teinitytön silmissä teinipoika on komea. Ei sen ikäinen tyttö niin paljon vanhempaa miestä komeana pidä, vaikka sitä miestä vanhemmat naiset sitten taas pitäisivätkin. Näin se menee.

        ei ole komea kenekään silmissä. Esim. Justin Bieber ei ole komea vaikka onkin tyttöjen idoli, söpö hän voi ollakkin.


      • SinkkuNa_
        Ei voi olla kirjoitti:

        Älä mene. :)

        No jäädään sitten hetkeksi katselemaan, josko tällekin palstalle saisi vähän oikeaakin keskustelua kaiken älämölön sekaan. :)


      • tyuiopå
        Teinipoika, kirjoitti:

        ei ole komea kenekään silmissä. Esim. Justin Bieber ei ole komea vaikka onkin tyttöjen idoli, söpö hän voi ollakkin.

        Komeus on katsojan silmissä. Miten kukakin määrittelee komeuden. Kyllä itse pidin ikäisiäni poikina komeina teininä.


    • vappukrapula

      Kukaan 20v. ei huoli 40v. ukkoa. Kyllä sen ukon pitäisi oman ikäisiään katsoa. Ja jos on nirso niin ei pidä ihmetellä, jos jää loppuelämäksi yksin.

      • Naisasialooseri.

        Tiedän yhden 50 vuotiaan miehen, jolla on 20 vuotias nainen.


      • ukko.

        Ei oo montaa kuukautta, kun mä (39v) pussailin kiihkeästi 23v misun kanssa. Kertoi että tuskin olisi jäänyt siihen, jollei hänellä olisi poikaystävää.


      • Yhden.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tiedän yhden 50 vuotiaan miehen, jolla on 20 vuotias nainen.

        Tarvitseeko sanoa enempää.


      • Ja sitten
        ukko. kirjoitti:

        Ei oo montaa kuukautta, kun mä (39v) pussailin kiihkeästi 23v misun kanssa. Kertoi että tuskin olisi jäänyt siihen, jollei hänellä olisi poikaystävää.

        heräsin ja haistoin kahvin tuoksun lakanat sotkussa.


      • ukko.
        Ja sitten kirjoitti:

        heräsin ja haistoin kahvin tuoksun lakanat sotkussa.

        Höpöhöpö :)
        Se kyllä luuli, että olisin vähän päälle 30. "Babyface" kun olen aina ollut.


      • sir_eino
        Yhden. kirjoitti:

        Tarvitseeko sanoa enempää.

        Mietin ihan samaa. Tiedän minäkin pareja joilla on yli kymmenen vuoden ikäero mutta aika vähän jos vertaa pareihin joissa ikäeroa on vain muutama vuosi.

        On minullakin nuorempi tyttöystävä mutta menee vielä ihan normaalin ikävaihtelun piikkiin, eli ei yli viittä vuotta nuorempi. Voisin olla ihan hyvin myös vanhemman naisen kanssa, ensimmäinen tyttöystäväni olikin minua muutaman vuoden vanhempi.


    • Theman55

      Voi helvautun helvattu. En miekää kelppaa kellekää. Ruma ja lihava ja kuullemma yököttvä. pien kännipäällä. se siitä

    • joozzzzzzzz

      Tästä onkin näköjään sensuroitu kirjoitukseni jossa kerroin miksi minun nirsouteni saatavilla olevien naisten suhteen alkoi omasta mielestänikin aivan turhan varhain eli jo jotain 20 vuotiaana, ja että miten ja miksi ei se siitä ajan saatossa ole mitenkään voinut muuta kuin pahentua entisestään, ja että miksi tällaiset turn-off fiilikset ovat aina vaan kasvaneet ilmeisesti molemminpuolisiksikin, niin minun kuin niiden naistenkin osalta jotka ainakin periaatteessa saatavilla olisivat olleet tai myöhemmin tulleet saataville. Näin vaikka en siis ole mitenkään vittumaisesti tällaisia naisia kohtaan käyttäytynyt.
      Kerroin vielä siitäkin minkä sortin nainen pitäisi mielestäni sen naisen olla jonka mies voisi katsoa elämänsä naiseksi, ja jonka kanssa ainakin periaatteessa voisi ajatella lapsenkin hankkivansa.
      Lopuksi totesin että kyllä sitä naisseuraa ja seuraa muutenkin voi hakea vielä vanhemmalla iälläkin, mutta tämä on jo sitten ihan oma lukunsa, eikä tällaistakaan naisseuraa ja seuraa yleensä ikisinkkumies ainakaan täältä meiltä suomesta voi itselleen löytää, eihän meillä ole kuin lluotaantyöntävän rumaa vanhaa petettyä katkeroitunutta kyynistynyttä naisjäytettä rumine kelvottominen äpärineen. Toisaalta taasen kaunis nainen on vielä vanhempanakin miellyttävä jo ihan vaan katsellakkin ja sellainen tavallaan lievittää miehen melankoliaa.
      No oli se juttuni tätä aianki tuplasti pidempi. Liekkö se sitten tullut juurikin jonkun vanhan, ruman, petetyn, jätetyn, kyynistyneen, katkeroituneen, äpäröityneen feministiämmänrähjän sensuroimaksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe