Suojatyöpaikassaan lorviva ay-demari kusettaa työttömiä ja vuokratyöläisiä, tarkoituksenaan viedä vuokratyöläisen työpaikka, hän puhuu työttömille solidaarisuudsta. Virkalijalla on kaikki edut ja paljon luppoaikaa töissä, mutta vuokratyöläinen painaa hommia 10h.
Demarit ovat työttömien vihollisia-
Demarit ovat yhteisöllisyyden vihollisia!
Demarit ovat yhteisöllisyyden vihollisia!
2
102
Vastaukset
- pian tapahtuu....
etkö ole jo tuohon ikään huomannut että ihan kaikki ovat elämäntapatyöttömän vihollisia EI KUKAAN halua teitä loisia elättää kehdosta hautaan, niinkuin kuvittelette. Ja sitäpaitsi oikean työttömän vihollisia ei ole olemassakaan sillä kuka tahansa saattaa joutua tilapäisesti työttömäksi vaikka firman lopettaessa toimintansa omistajan eläköitymisen takia tms. takia Mutta te loiset vaan yritätte keplotella tekemättä mitään koko elämänne läpi ja kun siihen ei suostu kukaan niin sitten on kaikki teidän vihollisianne.Työssäkävijät ei ole velvollisia elättämään kaltaisiasi, ja siihenhän onkin tulossa suuri muutos joka käsitellään nopeutetulla menettelyllä läpi syksyn tullen kunhan eduskunta palaa lomiltaan.
- kivvaa on ja tulee
demarina on ilo olla , meillä on kaikki saavutetut edut käytössä joita ei pätkä ja vuokratekijät tule koskaan saamaan, ne edut päättyy sitä mukaa kun jäämme pois työelämästä, teille jää työ60/t viikko ,minimipalkka 1€/t, ai lomia ei pekkasia, ei sairausajan palkkaa ei kunnollista työterveyshuoltoa, toki jonkinlainen tulotarkastus on pakko olla ettei nyt mitä mielenvikaisia ja huume tyyppejä kuitenkaan oteta omat etumme viemme mennessämme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876