Suojatyöpaikassaan lorviva ay-demari kusettaa työttömiä ja vuokratyöläisiä, tarkoituksenaan viedä vuokratyöläisen työpaikka, hän puhuu työttömille solidaarisuudsta. Virkalijalla on kaikki edut ja paljon luppoaikaa töissä, mutta vuokratyöläinen painaa hommia 10h.
Demarit ovat työttömien vihollisia-
Demarit ovat yhteisöllisyyden vihollisia!
Demarit ovat yhteisöllisyyden vihollisia!
2
92
Vastaukset
- pian tapahtuu....
etkö ole jo tuohon ikään huomannut että ihan kaikki ovat elämäntapatyöttömän vihollisia EI KUKAAN halua teitä loisia elättää kehdosta hautaan, niinkuin kuvittelette. Ja sitäpaitsi oikean työttömän vihollisia ei ole olemassakaan sillä kuka tahansa saattaa joutua tilapäisesti työttömäksi vaikka firman lopettaessa toimintansa omistajan eläköitymisen takia tms. takia Mutta te loiset vaan yritätte keplotella tekemättä mitään koko elämänne läpi ja kun siihen ei suostu kukaan niin sitten on kaikki teidän vihollisianne.Työssäkävijät ei ole velvollisia elättämään kaltaisiasi, ja siihenhän onkin tulossa suuri muutos joka käsitellään nopeutetulla menettelyllä läpi syksyn tullen kunhan eduskunta palaa lomiltaan.
- kivvaa on ja tulee
demarina on ilo olla , meillä on kaikki saavutetut edut käytössä joita ei pätkä ja vuokratekijät tule koskaan saamaan, ne edut päättyy sitä mukaa kun jäämme pois työelämästä, teille jää työ60/t viikko ,minimipalkka 1€/t, ai lomia ei pekkasia, ei sairausajan palkkaa ei kunnollista työterveyshuoltoa, toki jonkinlainen tulotarkastus on pakko olla ettei nyt mitä mielenvikaisia ja huume tyyppejä kuitenkaan oteta omat etumme viemme mennessämme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384