Myönnän nyt olevani epäreilu narsisteja kohtaan. Tuomitsen heidät, vaikka itsessä en näe mitään vikoja.
Nyt tiedän, että syy on omassa ajattelussani. Olen niellyt miehiä, ja käyttänyt heitä katalasti hyväkseni ja haukkunut miestä vieläpä sitten suhteen jälkeen narsistiksi.
Olen femme fatale.
Hauskaa vappua vielä kerran!
http://www.youtube.com/watch?v=RJ6KbkJc5Pw
Anteeksi narsistit!
64
390
Vastaukset
En hylkää Sinua
Olet Tärkeä
Rakastan Sinua
Vaikka mihin maailma veisi, en unohda Sinua! ;)- M.B.
Jaa, lähtikö lottis takasin Norjaan??
- terve...(pä)isiä
M.B. kirjoitti:
Ei, se jäi laivasta. Se on nyt seksipalstalla :D
http://www.youtube.com/watch?v=ihlHhykvB58&feature=related - se jokin
Juu, kumpi vaan on sen päätoimi ja kumpi sivutoimi ;)))
http://www.youtube.com/watch?v=r_GxybIjYfQ&feature=related - M.B.
terve...(pä)isiä kirjoitti:
Ei, se jäi laivasta. Se on nyt seksipalstalla :D
http://www.youtube.com/watch?v=ihlHhykvB58&feature=relatedKappas, pullopostia laiturin alla...
- M.B.
M.B. kirjoitti:
Kappas, pullopostia laiturin alla...
Tämäkin on hyvä Pohjolan biisi :)
http://www.youtube.com/watch?v=orr7ROGKLHQ&feature=related - lottamari<3
M.B. kirjoitti:
En tällä kertaa, sillä lähdinkin Gambiaan:)
- lottamari<3
Unhodatko minut, jos lähden Gambiaan?
lottamari<3 kirjoitti:
Unhodatko minut, jos lähden Gambiaan?
Muistamiseni ei tunne maantieteellisiä rajoja, eli en unohda ;)
- nappuurintyttö
M.B. kirjoitti:
juu lähti "norjaan". Meidän naapuri lähti aina "ruotsiin" kun se meni mielisairaalaan. Niin hävettävää se joillekin on.
- <3
nappuurintyttö kirjoitti:
juu lähti "norjaan". Meidän naapuri lähti aina "ruotsiin" kun se meni mielisairaalaan. Niin hävettävää se joillekin on.
Lotalle voimia "ruotsiin".
:D - M.B.
Joo, Ruotsiin ei kyllä enää uskalla mennä, kun silläkin on näköjään uusi merkitys.. =D
Vieläkö ne Norjan kalatehtaat vetää väkeä? Vois käydä kesäkeikan... Öljynporauslautat jotenkin niin huteran olosii.. - A
Liityn Greenpeaceen ja me upotetaan teidän valastusalus.
- M.B.
Aiai Sir! Heti valmiina tyrskyihin purkissa ko purkissa ;)
- M.B.
A kirjoitti:
Liityn Greenpeaceen ja me upotetaan teidän valastusalus.
kriinpiisiläiset viettää eläkepäiviään uudessa seelannissa aurinkoa otellen :D
- K. Röyhy
Minä luulen yxex, että aloitus ei ole lottamarin:)
K. Röyhy kirjoitti:
Minä luulen yxex, että aloitus ei ole lottamarin:)
Jos luulosi on oikea, voin vain todeta kuten ennenkin; mua on helppo jymäyttää, erityisesti täällä. ;)
Mutta vastaukseni on 'lottamarille'Pakko pitää aivoriihi ja sitten teen päätökset.
En ole vielä valmis uppoamaan viimeisenä alukseni mukana =)Totta =)
Minusta tulee siis uhri ja koen marttyyrikuoleman, mikäs sen hienompaa. Aika narsistinen ajatus mutta hivelee silti =)lynett kirjoitti:
Totta =)
Minusta tulee siis uhri ja koen marttyyrikuoleman, mikäs sen hienompaa. Aika narsistinen ajatus mutta hivelee silti =)Vai onko se sittenkin niin päin, että olen palstanarsistien uhri ?
Piru vie kun en heti tajunnut että vaanitte meikäläistä!
Kapu ja kapu... nyt selvis sekin motiivi =)- M.B.
Saa saa, änkee ja tunkee vaan.. kyllä ny sen verran suurempaa kokoluokkaa oleva soutuvene, että muutama vapaaehtoinen orja mahtuu airoja pyörittelemään. Mää kolisutan tahtikattilaa soppakauhalla, että pysyvät tahdissa..
- ent.ilkis
Tuli yksi päivä tuossa mieleen, että minkälainen henkilö sanoo, että muut ovat kateellisia....?
Mitäs mieltä olet? - ent.ilkis
Et ymmärrä???? No, jopas oli....
Minkälainen ihminen sanoo, että muut ovat kateellisia...tai "kateellisten panettelua"...? - ent.ilkis
Et halua siis vastata...edes pohdintamielessä...ymmärrän, että se on vaikeaa, kun itse juuri käyttäydyit niin.....
Mielestäni sellainen henkilö käyttää tuota, joka haluaa asettaa itsensä toisen yläpuolelle...." olet vain kateellinen" sopii sellaisen sanomaksi, joka tuntee ylemmyyttä toisen edessä. - ent.ilkis
Kohtaa häpeä. Älä välttele sitä.
Enpä tiedä nimititkö oikeen henkilön siihen pr-päällikön hommaan. Taistelen vieläkin turhauttavaa taisteluani erään julkkisfoorumin kanssa . Ei tule vastauksia ylläpidolta edelleenkään. Laiskansutjakkaa sakkia :)
Mutta sun idea oli hyvä. Se soutuvene voisi olla realistisempi. Mutta luultavasti hukutaan kaikki matkalla :) noo, ei mittään, keretään parannella puoli maailmoo ennen sitä. Hyvässä lykyssä. =)lynett kirjoitti:
Vai onko se sittenkin niin päin, että olen palstanarsistien uhri ?
Piru vie kun en heti tajunnut että vaanitte meikäläistä!
Kapu ja kapu... nyt selvis sekin motiivi =)Uhreja paapuurissa...pamautanko kapu?
;-D- M.B.
lynett kirjoitti:
Koooomentoooo !!!!
Tuuuultaaaaaa !!!!!!Onks tietoo, osaako uhrit uida??
- M.B.
Häpeä on sosiaalinen tunne.
Toisaalta, mikäpä sen ylimielisempää kuin myötähäpeän tunteminen. Sellainen ihminen on kateellinen toisen kyvystä olla oma itsensä tuntematta häpeää ja heittämällä kehiin myötähäpeän, yrittää osoittaa olevansa toista ylempänä, ainakin omalla arvoasteikollaan jos ei muulla..
Samaa sortimenttia kuin lause: "Mä niin säälin sua.." - M.B.
M.B. kirjoitti:
Häpeä on sosiaalinen tunne.
Toisaalta, mikäpä sen ylimielisempää kuin myötähäpeän tunteminen. Sellainen ihminen on kateellinen toisen kyvystä olla oma itsensä tuntematta häpeää ja heittämällä kehiin myötähäpeän, yrittää osoittaa olevansa toista ylempänä, ainakin omalla arvoasteikollaan jos ei muulla..
Samaa sortimenttia kuin lause: "Mä niin säälin sua.."Ei siis ollu mitenkään kohdistettu suhun Temppu :DD
*ajatusjatkumoa luetulle vain*
http://www.youtube.com/watch?v=STf1ou3-2-Q&NR=1 M.B. kirjoitti:
Onks tietoo, osaako uhrit uida??
Voihan se olla mahdollista. Muuten se on narsistien vika.
elisakettu kirjoitti:
Enpä tiedä nimititkö oikeen henkilön siihen pr-päällikön hommaan. Taistelen vieläkin turhauttavaa taisteluani erään julkkisfoorumin kanssa . Ei tule vastauksia ylläpidolta edelleenkään. Laiskansutjakkaa sakkia :)
Mutta sun idea oli hyvä. Se soutuvene voisi olla realistisempi. Mutta luultavasti hukutaan kaikki matkalla :) noo, ei mittään, keretään parannella puoli maailmoo ennen sitä. Hyvässä lykyssä. =)Peeärrää peeärrää, onnistuu kyllä.
Osaat asetella sanasi lempeästi.- M.B.
lynett kirjoitti:
Voihan se olla mahdollista. Muuten se on narsistien vika.
Musta vähän tuntuu, että vaikka ne osaiskii uida ni sekin on narsistien vika, koska narsistit on ne pakottanu opetteleen uimaan.. =D
lynett kirjoitti:
Peeärrää peeärrää, onnistuu kyllä.
Osaat asetella sanasi lempeästi.Rouva kapteeni ! Oletteko niin varma? Ettekös juuri edellisessä puheenvuorossanne todenneet, että olen muuttunut kettu? :D
*poskihammasta kolottaa ja kynästä lähtee savua*- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Rouva kapteeni ! Oletteko niin varma? Ettekös juuri edellisessä puheenvuorossanne todenneet, että olen muuttunut kettu? :D
*poskihammasta kolottaa ja kynästä lähtee savua*Tarvittaessa mää taivun lekurikskii.. Näytäs tänne sitä poskihammasta..
*veivaa vauhtia kauhaan*
Kas, näin saimme oivan poran, pyörii tasapainoisesti ainakin, hieman on suurehko kehä tässä, hmm..
Nonni, suuppi auki repolainen, täältä tulee jytkypora.. ja sen perässä määkivä lääkäriiiiii.... M.B. kirjoitti:
Tarvittaessa mää taivun lekurikskii.. Näytäs tänne sitä poskihammasta..
*veivaa vauhtia kauhaan*
Kas, näin saimme oivan poran, pyörii tasapainoisesti ainakin, hieman on suurehko kehä tässä, hmm..
Nonni, suuppi auki repolainen, täältä tulee jytkypora.. ja sen perässä määkivä lääkäriiiiii....Mutkun mä haluun pitää sen hampaan! V*aahan se vähän, mutta eikös silloin saada värikkäämpi soppa? Pitääks mun aina olla lempee ja kiltti?
*tahtoo isoksi ja ilkeäksi repolaiseksi* Hus, siitä porasi kanssa!
No, ei onnistunut. Tuolle itsepäisyyden perikuvalle kun ei kannata hangoitella vastaan. Jos sä oot kerran laivalääkäri, niin parempi pysyä hyvissä väleissä. Kukas ne mun kirput turkista hoitaa sitten? Ai lottis vai?
*aukaisee kiltisti kitansa*
Mutta kynääni et muuten vie tai näykkäisen koivestas !- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Mutkun mä haluun pitää sen hampaan! V*aahan se vähän, mutta eikös silloin saada värikkäämpi soppa? Pitääks mun aina olla lempee ja kiltti?
*tahtoo isoksi ja ilkeäksi repolaiseksi* Hus, siitä porasi kanssa!
No, ei onnistunut. Tuolle itsepäisyyden perikuvalle kun ei kannata hangoitella vastaan. Jos sä oot kerran laivalääkäri, niin parempi pysyä hyvissä väleissä. Kukas ne mun kirput turkista hoitaa sitten? Ai lottis vai?
*aukaisee kiltisti kitansa*
Mutta kynääni et muuten vie tai näykkäisen koivestas !Enen kynää, enkä hammastakaan.. poraan hieman ja laitan paikaksi tätä..öö..jotakin.. Ohho, onpahan isokehäinen pora, täällähän on kohta onkalo, täytettä kehiin..
*ravistelee löytämäänsä purkkia*
Hmm, sano jos maistuu miltään, saat purkan palkkioksi kun niin kiltisti avasit kitasi.. Olen kiltillä päällä tänään :)
*lappaa kauhalla jänkkimäistä mysteeriä onkaloon*
Noin, hieno tuli. Pitäisköhän vähän ideaalisidettä tuohon kuonon ympärille? M.B. kirjoitti:
Enen kynää, enkä hammastakaan.. poraan hieman ja laitan paikaksi tätä..öö..jotakin.. Ohho, onpahan isokehäinen pora, täällähän on kohta onkalo, täytettä kehiin..
*ravistelee löytämäänsä purkkia*
Hmm, sano jos maistuu miltään, saat purkan palkkioksi kun niin kiltisti avasit kitasi.. Olen kiltillä päällä tänään :)
*lappaa kauhalla jänkkimäistä mysteeriä onkaloon*
Noin, hieno tuli. Pitäisköhän vähän ideaalisidettä tuohon kuonon ympärille?Kiitos määkivä laivalääkäri. Purkka on hyvää. *jauhaa ja jyystää ja miettii kepposia kynä korvan takana*
Mutta sidettä kuonon ympärille et laita! Varmasti purasen! Ihan varmasti sit kuule purasen!- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Kiitos määkivä laivalääkäri. Purkka on hyvää. *jauhaa ja jyystää ja miettii kepposia kynä korvan takana*
Mutta sidettä kuonon ympärille et laita! Varmasti purasen! Ihan varmasti sit kuule purasen!No, katselemme sidettä sitten myöhemmin uudelleen mikäli tarvetta ilmenee. puhaltelepa parit purkkapallot niin katsotaan saako niitä lähtemään lentoon. Tiedosta voi olla apua joskus kovassa merenkäynnissä..
M.B. kirjoitti:
Musta vähän tuntuu, että vaikka ne osaiskii uida ni sekin on narsistien vika, koska narsistit on ne pakottanu opetteleen uimaan.. =D
;-D
M.B. kirjoitti:
No, katselemme sidettä sitten myöhemmin uudelleen mikäli tarvetta ilmenee. puhaltelepa parit purkkapallot niin katsotaan saako niitä lähtemään lentoon. Tiedosta voi olla apua joskus kovassa merenkäynnissä..
Mä lupaan laivalääkäri jakaa kaikki tietoni ihan ilmaiseksi ja soutuporukalle ihan ensiksi. Mitä tuonne pr-puoleen tulee; vanha ketun sananlasku:
"ja narsistikin huomaa laskettelevansa itäistä rinnettä aiotun läntisen sijaan"
*puhaltelee purkkapalloa ja tuumaa: ...vai oliko se uhri jonka piti lasketella?*- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Mä lupaan laivalääkäri jakaa kaikki tietoni ihan ilmaiseksi ja soutuporukalle ihan ensiksi. Mitä tuonne pr-puoleen tulee; vanha ketun sananlasku:
"ja narsistikin huomaa laskettelevansa itäistä rinnettä aiotun läntisen sijaan"
*puhaltelee purkkapalloa ja tuumaa: ...vai oliko se uhri jonka piti lasketella?*:DD Kaikenmaailman ilottelua sitä... Ja julkisella palstalla, sussiunakkoon!!
M.B. kirjoitti:
:DD Kaikenmaailman ilottelua sitä... Ja julkisella palstalla, sussiunakkoon!!
..Ilottelua...!!!
No sitä pitää ollakin. Kuka jaksaa itkeä ja kiristellä hampaaitaan koko loppuelämänsä? Minä olen jo niin väsynyt ja vanha ketunraato, etten enää viitsi. Nauru tekee hyvää ja pidentää ikää:)
Siksi toisekseen, se on terveellistä.
- metall-leidi
Mitä ihmeen pelleilyä ja huomionhakua sulla on? Eihän tässä ainakaan omasta puolestani ole ollut ketään tuomitsemassa vaan olen kirjoittanut omiin kokemuksiin pohjautuen narsismista.
Tämä palsta menee välillä ihan paranoidiseksi.yxex kirjoitti:
=)
Minä tuossa mietin metalli-leidin sanoja. Meneekö palsta paranoidiseksi? Mielestäni sakki täällä menee paranoidiseksi. Miksi otamme kaiken niin itseemme? Kuka on osoittanut sormella juuri minua?
*kysyy, onko mua osoitettu sormella?*
Pelleilyä ja huomionhakuisuutta; joka ikinen sana mitä tämä palsta sisältää; on juuri sitä. Huomionhakuisuutta voi olla myös se, että ei kirjoita mitään. Pelleilyä pahimmillaan kun ei vastata kommentteihin.
Ei täällä pirun palstalla kukaan ole miellyttääkseen toisia. Emme edes sitä kukaan pysty tekemään. Mehän jokainen miellytämme vain itseämme. Ja tuomme juuri omia sanojamme, omin sanoin kirjoitettuna, sillä äänellä minkä haluamm esille tuoda.
Itsekeskeisyydessämme olemme sanomissamme narsistisuuden mestareita.elisakettu kirjoitti:
Minä tuossa mietin metalli-leidin sanoja. Meneekö palsta paranoidiseksi? Mielestäni sakki täällä menee paranoidiseksi. Miksi otamme kaiken niin itseemme? Kuka on osoittanut sormella juuri minua?
*kysyy, onko mua osoitettu sormella?*
Pelleilyä ja huomionhakuisuutta; joka ikinen sana mitä tämä palsta sisältää; on juuri sitä. Huomionhakuisuutta voi olla myös se, että ei kirjoita mitään. Pelleilyä pahimmillaan kun ei vastata kommentteihin.
Ei täällä pirun palstalla kukaan ole miellyttääkseen toisia. Emme edes sitä kukaan pysty tekemään. Mehän jokainen miellytämme vain itseämme. Ja tuomme juuri omia sanojamme, omin sanoin kirjoitettuna, sillä äänellä minkä haluamm esille tuoda.
Itsekeskeisyydessämme olemme sanomissamme narsistisuuden mestareita."*kysyy, onko mua osoitettu sormella?*"
En muista että olisit joutunut skitsojen epäilysten kohteeksi, mutta homma voisi mennä näin: tuntematon 'puska'kirjoittaja laittaa kommentin että yxex on elisaketun sivunikki, ja se kirjoittelee ja vastailee itselleen. Lisäksi sillä on muitakin tukinikkejä joilla se ahdistelee uhreja. ;-D Soppa on valmis kun osa porukasta uskoo tähän tai pitää mahdollisena. Mut on liitetty temppuun, lottamariin, j.o.k.u.un ja ilkikurimukseen.
Jokainen joka tämän lukee, voi olla varma yhdestä asiasta: ettei hän ainakaan ole yxex. Minä taas voin olla varma että olen ainoastaan yxex. Siihen ne varmuudet sitten päättyvätkin...loppu on uskoa ja luottamusta.. ;)yxex kirjoitti:
"*kysyy, onko mua osoitettu sormella?*"
En muista että olisit joutunut skitsojen epäilysten kohteeksi, mutta homma voisi mennä näin: tuntematon 'puska'kirjoittaja laittaa kommentin että yxex on elisaketun sivunikki, ja se kirjoittelee ja vastailee itselleen. Lisäksi sillä on muitakin tukinikkejä joilla se ahdistelee uhreja. ;-D Soppa on valmis kun osa porukasta uskoo tähän tai pitää mahdollisena. Mut on liitetty temppuun, lottamariin, j.o.k.u.un ja ilkikurimukseen.
Jokainen joka tämän lukee, voi olla varma yhdestä asiasta: ettei hän ainakaan ole yxex. Minä taas voin olla varma että olen ainoastaan yxex. Siihen ne varmuudet sitten päättyvätkin...loppu on uskoa ja luottamusta.. ;)Varmuudet joo....sinähän olet kuin kolikon toinen puoli, heh :) ..tottakai ollaan sama henkilö, eikö sitä nyt jo kaikki tiedä? :D
No niin, leikki sikseen. Minä tiedän sinä olet yxex ja minä elisakettu. Muut saa ajatella mun mielestä mitä tykkää. Pääasia kun itsekukin tietää kuka on. Tässä, jos missä, olisi monella syytä tuijottaa omaa napaansa. Jos vain on rohkeutta tarkastella sitä.- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Varmuudet joo....sinähän olet kuin kolikon toinen puoli, heh :) ..tottakai ollaan sama henkilö, eikö sitä nyt jo kaikki tiedä? :D
No niin, leikki sikseen. Minä tiedän sinä olet yxex ja minä elisakettu. Muut saa ajatella mun mielestä mitä tykkää. Pääasia kun itsekukin tietää kuka on. Tässä, jos missä, olisi monella syytä tuijottaa omaa napaansa. Jos vain on rohkeutta tarkastella sitä.Siellä on Nöyhtää.. jäks :DD
Tosin, onpa maailmassa yks napanöyhtätaiteilijakin.. M.B. kirjoitti:
Siellä on Nöyhtää.. jäks :DD
Tosin, onpa maailmassa yks napanöyhtätaiteilijakin..MääBää: esimerkillisistä. A sanoisi olevansa ylpeä sinusta.
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
MääBää: esimerkillisistä. A sanoisi olevansa ylpeä sinusta.
Eikö muitten navoissa olekaan nöyhtää? ;D
- A
elisakettu kirjoitti:
MääBää: esimerkillisistä. A sanoisi olevansa ylpeä sinusta.
> MääBää: esimerkillisistä. A sanoisi olevansa ylpeä sinusta.
Teidän jutut on tänään olleet iltaa kohti aika levottomia. Menkää nukkumaan ja skarppaatte huomenna. Katsokaa hyvän yön video ja tanssitte unissanne yhdessä sedän kanssa: http://www.youtube.com/watch?v=oZCm9o-9Ukc&feature=related
*Hali* - M.B.
A kirjoitti:
Teidän jutut on tänään olleet iltaa kohti aika levottomia. Menkää nukkumaan ja skarppaatte huomenna. Katsokaa hyvän yön video ja tanssitte unissanne yhdessä sedän kanssa: http://www.youtube.com/watch?v=oZCm9o-9Ukc&feature=related
*Hali*:DDDDDD
No tuon päälle jos nukkua pitää unissansa tanssien, niin kyllä levoton yö taitaa jatkua aamuun asti :)
*hyvänyönlentosuukko ilmojen halki* A kirjoitti:
*Hali*A-hyvä :) Mielestäni meidän jutut ovat olleet ihan vaan terveellisiä.
Sulle oikein iso ketturutistus.- A
elisakettu kirjoitti:
A-hyvä :) Mielestäni meidän jutut ovat olleet ihan vaan terveellisiä.
Sulle oikein iso ketturutistus.Menehän nyt siskon kanssa sänkyyn. Jos joskus kun olette isoja ja menette kaupungille ja tulee narsismi vastaan, niin muistakaa ettei se kestä paljasta totuutta: http://www.youtube.com/watch?v=jjh9YRLg764&NR=1
Olkaa lapset rehellisiä itsellenne ja silloin olette rehellisiä muille. Ja saatte kakkua. A kirjoitti:
Menehän nyt siskon kanssa sänkyyn. Jos joskus kun olette isoja ja menette kaupungille ja tulee narsismi vastaan, niin muistakaa ettei se kestä paljasta totuutta: http://www.youtube.com/watch?v=jjh9YRLg764&NR=1
Olkaa lapset rehellisiä itsellenne ja silloin olette rehellisiä muille. Ja saatte kakkua.A: minä pidän kakusta. Ja minä myös aion syödä sitä.
*ihmettelee onko ollut tuhma kettu kun ihan kuin A lempeästi moittisi?*
*hiipparoi siskonpetiin nätisti ja toivottaa A:lle kauniita unia*
- "proffa"
hyvää nimpparia lottis
jos nyt enää luet tätä eetterin hattaraista pullopostia- M.B.
Jos se löysi tarvitsemansa vastaukset :)
- M.B.
Usein ei kyllä olekaan.. on vain asioita, jotka herättävät lisäkysymyksiä :) Mutta joskus tulee hetki, että lopettaa kysymisen lisäkysymysten ilmaantumisesta huolimatta ja ottaa tilanteen haltuun niillä eväillä jotka äiti pakkas reppuun :)
Tosin omani ovat jo hieman homehtuneet näin ajan saatossa.. - M.B.
Sinäkö pieni pässinpää tämän ilakoivahkon ketjun olet tomuttanut unholan pölyistä :D
- lotan sisko
Tuttu paikka, en vaan tunne näitä tyypejä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490