Se on ajoslainen joka voitti lotossa
lottovoittaja
18
1781
Vastaukset
- kylänainoaliikeyrity
no sehän vois ostaa sen baarin, kun ei tunnu menevän kaupaksi.
- Ingen vinst
Onnittelut voittajalle. Rastit oli kohdillaan.
- CM kemi
kemin voittaja ei kyllä ole ajoksesta...
- Yks jostain Kemistä
Minä se oon! ;D
- utelias....
Huhu kertoo, että voittaja olisi joku 50-vuotias, Veitsiluodossa työskentelevä mies. Pitääkö paikkansa?
- Äveriäs
On veitsiluodossa töissa noin 50 v ja asuu Ajoksessa
- PIKKUHAUKKA
Äveriäs kirjoitti:
On veitsiluodossa töissa noin 50 v ja asuu Ajoksessa
Toivottavasti tajuaa jättää työpaikkansa nuoremmille, saatais yks työtön vähemmäks.
- R.T= voittaja
ketä vittu kiinnostaa?tä? meinaatko ajella talon ohi ja kateuksissa katsella hankintoja?
- Peräpohjolasta...;=)
en oo kyllä 50 v ku 36 ja en oo veiskas töis
- Kembolainen
Matavaa asua tällaisessa pikkukylässä, jossa ihmiset on näin sairaan uteliaita! Kyllähän kylällä kuhisee, kun on lottovoitto osunut paikkakunnalle.
Nyt on varmaan hyvä alkaa kyyläämään naapureita, että kelle tulee uusi auto pihaan..- Ei osumia
Niin, mitä sillä on väliä kuka voitti. Onni potkaisi tällä kertaa kemiläistä lottoajaa, joten ollaan vaan mekin onnellisia voittajan puolesta..
- Anonyymi
Tai pölokupyörä, potkuri ...
- Euroja
Keminmaalainen voitti.
- Anonyymi
Onko ajoksessa töitä ?
- Anonyymi
Ei ole koko kemissä töitä eikä elämää, tyhmiä ihmisoletettuja vaan järjettömien kotkotuksiensa kanssa vaan. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis🥰 TR
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koko kemissä töitä eikä elämää, tyhmiä ihmisoletettuja vaan järjettömien kotkotuksiensa kanssa vaan. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis🥰 TR
onhan meillä odinin potilaat
- Anonyymi
mie voitin käypikö katteeksi
- Anonyymi
Ajoslaiset voittaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714