Pitäisikö 15-vuotiaan (poika) juniorigolffarin (aloittelija) pelata miesten vaiko naisten mailoilla? Kuinka pitkä pelaajan pitäisi olla, jotta voisi ottaa miesten mailat käyttöön? Jos naisten, niin pitäisikö sitten jo vähän kokeneempana vielä kahden vuoden päästä pelata edelleen naisten mailoilla?
Juniorille miesten vai naisten mailat
2
289
Vastaukset
- dfhhbb
Suoraan miesten mailat käyttöön vaan. Ei se pituus niin paljoa ratkaise... Niillä pituuksilla mitä on käytössä niin oppii ja tottuu pelaamaan.
Kun poika on JO 15 niin sehän on jo lähes aikuinen, eikä enään paljoa pituutta tule lisää... No en tiedä tätä tapausta, mutta jotkut ovat jo 15 vuotiaana kasvaneet pituutensa... Jos muutama sentti lisää tulee niin mitä se haittaa golffissa. Tottumus kysymys. - hcp10
Ei kannata naisten mailoja käyttää, itse aloitin pelaamisen n. 12 vuotiaana ja aina olen miesten mailoilla pelannut, nyt olen 25v. Nykyään mailoja saa kuitenkin niin paljon erilaisia, että enemmän kannattaa kiinnittää huomiota lavan muotoiluun ja varren materiaaliin. Pelaajan pituus ei hirveästi merkkaa, sillä mailoja voi muokata pelaajan mittojen mukaan. Ja otetta voi aina muuttaa oman pituuden mukaan. Aloittelevan nuoren kannattaa ehkä aloittaa grafiitti vartisilla mailoilla, jotka ovat hiukan kevyemmät ja suhteelisen pian siirtyä teräsvartisiin. Toki tämäkin on yksilöllistä. Itse pelasin aivan liian pitkään grafiittivarsilla, ei olisi pitänyt, koska mailanpään nopeuteni kärsii kyseisistä varsista ja haittasi suoritusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä443860Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet963348Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381788- 1051702
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1051418Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.81116- 501016
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki71004- 59976
- 93933