Pitäisikö 15-vuotiaan (poika) juniorigolffarin (aloittelija) pelata miesten vaiko naisten mailoilla? Kuinka pitkä pelaajan pitäisi olla, jotta voisi ottaa miesten mailat käyttöön? Jos naisten, niin pitäisikö sitten jo vähän kokeneempana vielä kahden vuoden päästä pelata edelleen naisten mailoilla?
Juniorille miesten vai naisten mailat
2
397
Vastaukset
- dfhhbb
Suoraan miesten mailat käyttöön vaan. Ei se pituus niin paljoa ratkaise... Niillä pituuksilla mitä on käytössä niin oppii ja tottuu pelaamaan.
Kun poika on JO 15 niin sehän on jo lähes aikuinen, eikä enään paljoa pituutta tule lisää... No en tiedä tätä tapausta, mutta jotkut ovat jo 15 vuotiaana kasvaneet pituutensa... Jos muutama sentti lisää tulee niin mitä se haittaa golffissa. Tottumus kysymys. - hcp10
Ei kannata naisten mailoja käyttää, itse aloitin pelaamisen n. 12 vuotiaana ja aina olen miesten mailoilla pelannut, nyt olen 25v. Nykyään mailoja saa kuitenkin niin paljon erilaisia, että enemmän kannattaa kiinnittää huomiota lavan muotoiluun ja varren materiaaliin. Pelaajan pituus ei hirveästi merkkaa, sillä mailoja voi muokata pelaajan mittojen mukaan. Ja otetta voi aina muuttaa oman pituuden mukaan. Aloittelevan nuoren kannattaa ehkä aloittaa grafiitti vartisilla mailoilla, jotka ovat hiukan kevyemmät ja suhteelisen pian siirtyä teräsvartisiin. Toki tämäkin on yksilöllistä. Itse pelasin aivan liian pitkään grafiittivarsilla, ei olisi pitänyt, koska mailanpään nopeuteni kärsii kyseisistä varsista ja haittasi suoritusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906