Miten tuollaisia tuotteita saa myydä, itse meinasin jo parikin kertaa murtaa hampaani kun kananliha on täynnä kaiken maailman teräviä ja kovia luunjämiä! Olisivat saaneet kyllä korvata lohjenneet hampaani jos pahin olisi tapahtunut. VAROKAA!!
Vastaukset 6
- Vastauksia täältä..
Katso kuinka kana(pulu)nugetit valmistetaan
http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/madventures/video?66621
Hyvää ruokahalua... - halvalla saa paskaa
no ei kai nuo tuolla hinnalla ole tarkoitettu normaaleille ihmisille syötäväksi vaan työttömille, köyhille ym. pummeille joiden on pakko saada edes jotain nälkäkuoleman välttämiseksi
- halavalla
Mä en tajua, kuinka köyhillä on varaa prosessoituun ruokaan. Perunaa, possun luullista lapaa ja sipulia sekä kuivaherneitä. Niistä tekee jo pariakin eri sorttia ruokaa takuuhalvalla.
- hahaha..
^ laitan adressin vetämään että sun kaltasille porvareille nugettipaketti maksaakin sit jatkossa kaupan hyllystä vähintään 100€ ;)
- Cuaq
Kanapuikot on vaa hyvän makusia :) (oma mielipide.)
- kanaakanaa
Korpelan kanasta tehdyt snack chilipallerot on hinta-maku -suhteeltaan ylivoimainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493