Sorruin ostamaan k-marketista grillikylkeä, kun s-marketista ostaessani se oli todellä hyvää, mutta k-market teki poikkeuksen! Täynnä läskiä, kinnakkeita, liha osittain raakaa, helvetin rasvasta ja tunkkainen haju. Saatana yli 7-eurolla vielä ostin tätä paskaa, mutten toista kertaa!
K-KAUPAN GRILLIKYLKI
4
2377
Vastaukset
- Kandeevalittaa123456
Miksi et valita kauppiaalle?
Jos mä törmään kaupasta ostetun tarvaran huonoon laatuun niin valitan siitä kauppaan enkä tänne.
Olen ostanut sekä S-marketista että K-kaupasta (esim. CM) grillikylkeä ja ei ole pahemmin moittimista ollut, tosin jonkin verranhan nuo vaihtelee riippuen ilmeisesti siitä kuka ne siellä kaupassa grillaa/maustaa, sinänsä laatu pitäis olla tasasta.
Mutta tee valitus kauppiaalle, ite olen huomannut että se kannattaa ja varsinkin jos liha on ollut "tunkkasen hajusta" sekä rakaa niin siinä on selvä virhe kuluttajasuojan mukaan ja näissä tapauksissa rahat takas tai kunnon tuotteen tilalle.
Itellä ainoa lihaan liittyvä kokemus oli marinoitu sisäfile (CM), joka oli oikeasti pilaantunut, vein nämä biitit takas CM:ään ja kerroin kauppiaalle lihatiskillä, joka myös totesi saman kuin minä ja tilalle he pistivät vaivan palkaksi mulle 1 kg ylimääräistä sisäfilettä, maustamatonta ja täysin tuoretta priima tavaraa eli valittaminen kannattaa kuhan sen tekee asiallisesti.
Täällä valittaminen ei oikeastaan auta mitään kun se valitus pitää kohdistaa sinne kauppaan josta jotain ostaa. - -
S-marketin grillikyljen laadussakin on suuria heittoja, kannattaa katsoa tarkkaan minkä palan valitsee vaiko minkään, skaala ulottuu lihaisista luista jänteiseen läskiin. Raakaan en tosin ole törmännyt.
- Anonyymi
Ostin K-kaupan Tannisen luutonta Grillikylkeä maksoi 19 euroa kilo, en kyllä tuota kylkeä osta enää
- Anonyymi
Suosittelen että et osta mitään k-kaupoista, en osta minäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716147- 1335494
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4643386Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091757Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3771271- 341175
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889