Exät

Torstain pirteät

Kysytty on ennenkin, mutta niin on lähes kaikki, mitä täällä kysellään.

Oletko ok jos kumppanisi viettää aikaa exänsä kanssa? Kavereina, ystävinä tai miksi sitten toisiaan kutsuvatkaan. Ei siis tarkoita jotain pakollista tapaamista lasten takia, vaan ihan kahden kesken vapaa-ajan merkeissä.

Josko olet tämän kanssa ok, niin tuleeko rajaa vastaan lisäkysymyksillä? Kumppanisi on ollut sitten viettämässä viihde iltaa, tämän exänsä, nykyisen kaverinsa kanssa ja menee sitten illan päätteeksi yöpymään hänen luokseen. Ihan kahden kesken, ei mikään seurue joka siellä yöpyy siis.

Herääkö mustasukkaisuus?

Entäpä muutoin vastakkaista sukupuolta olevien kaverien kanssa samat asiat? Niin että eivät ole koskaan seksiä harrastaneet, tai on jotain satunnaista panohistoriaa, ajalla ennen sinua.

16

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niuhis :)

      Kun ei tiedä kuka on exä ja kuka ei, ei tule tuommoisia ongelmia.

    • itte oon exieni kanssa usein tekemisissä ja sallin kyllä että naisystäväni näkevät exiään.
      eikö parisuhde perustu luottamukseen

      • oon lupautunut exäni prvekkeenlattian hiomaan paikkaamaan ja maalamaan tämän kuukauden aikana


      • cs
        monte24 kirjoitti:

        oon lupautunut exäni prvekkeenlattian hiomaan paikkaamaan ja maalamaan tämän kuukauden aikana

        monten työt on kuten entinen flikka sanoo:" Ei kahta hyvää kerralla , luvata ja antaa"


      • cs kirjoitti:

        monten työt on kuten entinen flikka sanoo:" Ei kahta hyvää kerralla , luvata ja antaa"

        eipä olla miun auttamisista koskaan haukuttu, kehuja oon kyl usein saanut.
        jostain kumman syystä miut usein pyydetään talkoisiin.


    • ktåp

      Olisihan se haastavaa. Ei ole kokemusta asiasta, joten mistäs totakaan vois tietää.

    • Mä saatan exäni kanssa jutella puhelimessa tai hörpätä joskus kahvit, mut ei tulis mieleenkään mennä sen luo yöksi. Ei enää kiinnosta kun exiä ollaan.

      • dazu-Z


      • .....

        Niin oletus ois että siellä ois vaan yötä, eikä muuta. Ja se että luottaako nykyinen tai kuuluuko nykyisen edes luottaa siihen, että se olisi vain yöpyminen.


    • cs

      Jassåå, dazu-Z haluaa vaimonkin mukaan tähän Seilin mieleisairaalaan lähtijöiden kaartiin.

      Lähettelen appelsiineja yhteysaluksen mukana

    • yöpymisessä menee raja ja no on ne harvat viettänykki mutta silti närkästyy ku minä ees oon maininnu viettäväni omieni kanssa. hmm.. onhan se siis hyvä ettei pidä toista itestäänselvyytenä mutta ei se oo hyvä jos ei luotakkaan tuon vertaa, vai mitä tuoki sitte ikinä lieneekään.. vähä pattitilanne.

      • exät on exiä lie hyvästä syystä ja saa pysyäkki sellaisina, ei siinä mitään sen suurempaa.


    • frost-free

      Eiks tänään oo perjantai? mä ainakin lähdin aikaseen duunist..

      Joo ja ei. Jos mä pidän hänen eksästä eivätkä eks ja mieheni tunu enää pitävän toisistaan sillee, what ever. Jos mä en pidä eksästä mutta pidän mun miehest niin paljon että olen sokea, what ever. Miten sitä toista vois määräillä, ainut mitä voi tehdä on varoittaa tunteiden hiipumisen mahdollisuudesta miehelle....

      • .....

        Niin että mene vaan, tosin älä ihmettele jos mä katselen sillä aikaa muualle?


      • frost-free
        ..... kirjoitti:

        Niin että mene vaan, tosin älä ihmettele jos mä katselen sillä aikaa muualle?

        Miten sitä vois estää emmä ainakaan estäis. Katselen jos tekee mieli katsella mistäs mä sen tiedän mitä reaktioita se aiheuttaa ennen kuin niin tapahtuu...?!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe