Exät

Torstain pirteät

Kysytty on ennenkin, mutta niin on lähes kaikki, mitä täällä kysellään.

Oletko ok jos kumppanisi viettää aikaa exänsä kanssa? Kavereina, ystävinä tai miksi sitten toisiaan kutsuvatkaan. Ei siis tarkoita jotain pakollista tapaamista lasten takia, vaan ihan kahden kesken vapaa-ajan merkeissä.

Josko olet tämän kanssa ok, niin tuleeko rajaa vastaan lisäkysymyksillä? Kumppanisi on ollut sitten viettämässä viihde iltaa, tämän exänsä, nykyisen kaverinsa kanssa ja menee sitten illan päätteeksi yöpymään hänen luokseen. Ihan kahden kesken, ei mikään seurue joka siellä yöpyy siis.

Herääkö mustasukkaisuus?

Entäpä muutoin vastakkaista sukupuolta olevien kaverien kanssa samat asiat? Niin että eivät ole koskaan seksiä harrastaneet, tai on jotain satunnaista panohistoriaa, ajalla ennen sinua.

16

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niuhis :)

      Kun ei tiedä kuka on exä ja kuka ei, ei tule tuommoisia ongelmia.

    • itte oon exieni kanssa usein tekemisissä ja sallin kyllä että naisystäväni näkevät exiään.
      eikö parisuhde perustu luottamukseen

      • oon lupautunut exäni prvekkeenlattian hiomaan paikkaamaan ja maalamaan tämän kuukauden aikana


      • cs
        monte24 kirjoitti:

        oon lupautunut exäni prvekkeenlattian hiomaan paikkaamaan ja maalamaan tämän kuukauden aikana

        monten työt on kuten entinen flikka sanoo:" Ei kahta hyvää kerralla , luvata ja antaa"


      • cs kirjoitti:

        monten työt on kuten entinen flikka sanoo:" Ei kahta hyvää kerralla , luvata ja antaa"

        eipä olla miun auttamisista koskaan haukuttu, kehuja oon kyl usein saanut.
        jostain kumman syystä miut usein pyydetään talkoisiin.


    • ktåp

      Olisihan se haastavaa. Ei ole kokemusta asiasta, joten mistäs totakaan vois tietää.

    • Mä saatan exäni kanssa jutella puhelimessa tai hörpätä joskus kahvit, mut ei tulis mieleenkään mennä sen luo yöksi. Ei enää kiinnosta kun exiä ollaan.

      • dazu-Z


      • .....

        Niin oletus ois että siellä ois vaan yötä, eikä muuta. Ja se että luottaako nykyinen tai kuuluuko nykyisen edes luottaa siihen, että se olisi vain yöpyminen.


    • cs

      Jassåå, dazu-Z haluaa vaimonkin mukaan tähän Seilin mieleisairaalaan lähtijöiden kaartiin.

      Lähettelen appelsiineja yhteysaluksen mukana

    • yöpymisessä menee raja ja no on ne harvat viettänykki mutta silti närkästyy ku minä ees oon maininnu viettäväni omieni kanssa. hmm.. onhan se siis hyvä ettei pidä toista itestäänselvyytenä mutta ei se oo hyvä jos ei luotakkaan tuon vertaa, vai mitä tuoki sitte ikinä lieneekään.. vähä pattitilanne.

      • exät on exiä lie hyvästä syystä ja saa pysyäkki sellaisina, ei siinä mitään sen suurempaa.


    • frost-free

      Eiks tänään oo perjantai? mä ainakin lähdin aikaseen duunist..

      Joo ja ei. Jos mä pidän hänen eksästä eivätkä eks ja mieheni tunu enää pitävän toisistaan sillee, what ever. Jos mä en pidä eksästä mutta pidän mun miehest niin paljon että olen sokea, what ever. Miten sitä toista vois määräillä, ainut mitä voi tehdä on varoittaa tunteiden hiipumisen mahdollisuudesta miehelle....

      • .....

        Niin että mene vaan, tosin älä ihmettele jos mä katselen sillä aikaa muualle?


      • frost-free
        ..... kirjoitti:

        Niin että mene vaan, tosin älä ihmettele jos mä katselen sillä aikaa muualle?

        Miten sitä vois estää emmä ainakaan estäis. Katselen jos tekee mieli katsella mistäs mä sen tiedän mitä reaktioita se aiheuttaa ennen kuin niin tapahtuu...?!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe